ik heb dus geen problemen mee maar erg lekker vind ik het niet. ik had dus gehoord dat veel meiden het dus gewoon NIET doen..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat vindt TS er zelf van?
Heb je wat te doen morgenavond?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind het prima om te doen, heb er geen problemen what so ever mee
vind het zelfs wel leuk om te doen
Same herequote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind het prima om te doen, heb er geen problemen what so ever mee
vind het zelfs wel leuk om te doen
Wat vind je er niet lekker aan dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:01 schreef kreeftje het volgende:
[..]
ik heb dus geen problemen mee maar erg lekker vind ik het niet. ik had dus gehoord dat veel meiden het dus gewoon NIET doen..
ik voelde me er ongemakkelijk bij.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:04 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat vind je er niet lekker aan dan?
waarom?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:06 schreef kreeftje het volgende:
[..]
ik voelde me er ongemakkelijk bij.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat voelt er ongemakkelijk?
ik heb geen idee, 1 ik schaam me donders voor mijn lichaam en 2 ben ook bang om af te gaan..quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waarom?
wat voelt er ongemakkelijk?
handen tijdens het pijpen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:18 schreef ScienceFriction het volgende:
Je kunt toch gewoon op een geile manier vragen "lekker?"... als hij dan niks zegt doe je het goed hoor... anders geeft hij echt wel aanwijzingen. En gebruik je handen ook goed
mm ok, thanksquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kan aftrekken en pijpen tegelijk.
of zijn ballen strelen, ermee spelen, je kan een heleboel doen
Heeft ie niet gelogen, hij vindt het lekker maar niet heel lekker.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:14 schreef kreeftje het volgende:
als hij ligte te kreunen, ga ik dat niet vragen. hij zegt dat hij het lekker vind terwijl hij niet klaarkomt, hetzelfde bij aftrekken..
Maar niet terwijl je bezig bent.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
als je niks vraagt, kom je er nooit achter wat hij wel of niet lekker vindt.
gewoon vragen, erover praten, dan kom je ergens.
Helemaal correct.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kan aftrekken en pijpen tegelijk.
of zijn ballen strelen, ermee spelen, je kan een heleboel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |