Trailer:quote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series. Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 this October.
- Official Rockstar Release Statement
Denk ik ookquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Trouwens, als je een auto in VC liet staan, bleef ie meestal ook gewoon daar staan.
lolquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:47 schreef RetepV het volgende:
Hey, zie ik hier niet een Nissan Skyline GT-R?![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Jammer dat het maar wat polygonen zijn, maar dan heb ik tenminste toch een keer met zo'n auto gereden.
Terugvindpost,quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:48 schreef agent_smitz het volgende:
misschien egt een niet normaal domme vraag mar da zal dan wel komen omdat k een fucking newbie ben maar was is TVP(zeg maar als ik nie normaal dom ben)
Schoonmaken kan geen kwaadquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:51 schreef agent_smitz het volgende:
ik ging gister mun vice city spelen loopt ie heel de tijd vast. Ik zie er 2 kleine krasjes op zitten ik denk kut mun sple verneukt. Kijk ik vandaaag doet ie t weer:S
Dat wordt echt ELK topic gevraagdquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:52 schreef mr.marcus het volgende:
[afbeelding]
wat heeft dit plaatje er eigenlijk mee te maken?
Elk topic vragen er mensen naar. Jij bent nummero 6 alquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:52 schreef mr.marcus het volgende:
[afbeelding]
wat heeft dit plaatje er eigenlijk mee te maken?
Dan heeft jouw leven geen zin meerquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Net liep mijn ps2 ook vast bij VC, zou toch wat zijn als dat ding na 3 jaar trouwe dienst ineens de geest geeft net voor San Andreas :'(
Daar hebben we Gran Turismo toch voor?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:47 schreef RetepV het volgende:
Hey, zie ik hier niet een Nissan Skyline GT-R?![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat het maar wat polygonen zijn, maar dan heb ik tenminste toch een keer met zo'n auto gereden.
Misschien de laser eens poetsen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:58 schreef agent_smitz het volgende:
ik d8 ook kut mun ps2 zal tog nie opgeven maar toen ging ik andere spellen spelen doen deed ie wel gewoom
Dan koop ik meteen de PSTwo, lang leve rood staan!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan heeft jouw leven geen zin meer![]()
Maibatsuquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:59 schreef Scylla het volgende:
[..]
Daar hebben we Gran Turismo toch voor?Lijkt me sterk dat er officieel gelicenseerde auto's inzitten, dat heeft er nog nooit bijgezeten bij een GTA. Hopelijk rijden er nu wel Maibatsu's rond, hoewel ze in Vice City in de reclamespotjes wel voorkwamen, ben ik er daar geen tegengekomen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:00 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan koop ik meteen de PSTwo, lang leve rood staan!
Hahaha, of de Regal uit GTA 2quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maibatsu
:')quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:06 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hahaha, of de Regal uit GTA 2.
Vooral dat vleigtuigquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:07 schreef DaMook het volgende:
oeh die screens hierboven zijn er goed uit![]()
{tvp)
Ik zie vleigtuigquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vooral dat vleigtuig [afbeelding]
Er zijn voor zover ik weet 3 versies, die oude zijn langzamerquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:09 schreef LostFormat het volgende:
In een van die reviews staat dat de kwaliteit (snelheid) van je PS2 achteruit kan gaan naarmate die ouder werd. Is dat echt zo? Waar ligt dat aan?
Ja, hoop ik ookquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:11 schreef agent_smitz het volgende:
ik hoop da de sanchez(motor) er weer in zit ik vin da egt een vet ding
Neequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
Is het nog geen vrijdag?
(tvp)
Moet je ff op www.ign.com zoeken of in de vorige topicsquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:16 schreef agent_smitz het volgende:
wat was die site?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Toevallig: heb net GTA2 weer is GeDLt
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:18 schreef RetepV het volgende:
[..]Altijd het volgende scenario:
- Je blaast een paar voetgangers op.
- Je krijgt de cops achter je aan.
- Rijden er alleen maar Regals.
- Jij steelt een Regal.
- De cops houden je te voet bij en: BUSTED.
Welke staat dat?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:09 schreef LostFormat het volgende:
In een van die reviews staat dat de kwaliteit (snelheid) van je PS2 achteruit kan gaan naarmate die ouder werd. Is dat echt zo? Waar ligt dat aan?
Mijn Vice City doet het ook al niet meer!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Net liep mijn ps2 ook vast bij VC, zou toch wat zijn als dat ding na 3 jaar trouwe dienst ineens de geest geeft net voor San Andreas
ZIjn vrij vertaald lappen-pop bewegingen dus wanneer je iemand aanrijdt dat ie als een lappenpop over de straat zwiept. ziet er erg leuk uitquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar wat zijn Ragdoll physchics nou?
Dat een poppetje 'mooi'valt. Dus dat ie van een trap af rolt als je hem bovenaan de trap neerschiet; ipv dat ie horizontaal half op een tree blijft liggen (wat dus niet kan).quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
:')
Maar wat zijn Ragdoll physchics nou?
ja, maar je krijgt in sommige gebieden 4ster politie achter je aan die niet weg te halen isquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:27 schreef agent_smitz het volgende:
eey mss is het al een keer langsgekomen ofzo maar kun je meteen overal naartoe?
Ja kan wel echter op sommige plekken krijg je dan meteen vier sterren die je niet kwijt kunt raken succesquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:27 schreef agent_smitz het volgende:
Ja. Kan. Je krijgt alleen meteen heel veel politie achter ja aan, die je niet kwijt kunt. Ik vind dit wel relaxt, dat je meteen door de hele staat kan scheuren.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:27 schreef agent_smitz het volgende:
Volgens mij bedoelen ze dat de PS2 steeds minder snel DVDtjes kan lezen doordat er steeds meer stof op je lens komt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:09 schreef LostFormat het volgende:
Laser is niet moeilijk te poetsen hoorquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:29 schreef menesis het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen ze dat de PS2 steeds minder snel DVDtjes kan lezen doordat er steeds meer stof op je lens komt.
Bij de meeste spellen maatk dat niet uit; zij laden toch eerst een level en daarna speel je het pas. Alleen die GTA: San Andreas leunt nogal zwaar op het gebruik van streaming. En als je PS2 dan niet snel genoeg stukjes uit de omgeving kan laden krijg je lelijke dingen te zien zeg maar. Popup bijvoorbeeld, of een vage texture die pas later (als ie m heeft geladen) mooi wordt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:32 schreef Scylla het volgende:
Fiew, deze topics gaan als een tierelier. Ik heb trouwens een PS2, model 30004 (39004, als ik het verkeerd heb gelezen) en die staat er toch al een jaartje of 3. Ik heb nog nooit een vastloper gehad. Wel hickups als ik DVD's aan het kijken ben. Ik ga huilen als hij kuren gaat geven bij SA, ik ga echt huilen.
Die nieuwe is ook mooi hoor!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:32 schreef Scylla het volgende:
Fiew, deze topics gaan als een tierelier. Ik heb trouwens een PS2, model 30004 (39004, als ik het verkeerd heb gelezen) en die staat er toch al een jaartje of 3. Ik heb nog nooit een vastloper gehad. Wel hickups als ik DVD's aan het kijken ben. Ik ga huilen als hij kuren gaat geven bij SA, ik ga echt huilen.
Ik wist niet dat is zo open gingquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:35 schreef menesis het volgende:
[..]
Die nieuwe is ook mooi hoor!
[afbeelding]![]()
[afbeelding]:D
*Jou uitlachtquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
*nog half jaar wachten moet
Idd niet lastig maar, doe het niet met alcohol. Alcohol kan namelijk een filmpje achterlaten op de lens en dan presteert ie nog slechter dan daarvoor.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Laser is niet moeilijk te poetsen hoor
Waarschijnlijkquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:38 schreef Sport_Life het volgende:
Hmz ik zit eraan te denken om voor dit spel maar een PS2 te kopen, k heb geen zin om een half jaar te wachte.
Komen er ook GTA3 PS2 packs oid? Dus zon bundelprijsje?
Ik had mezelf voorgenomen om na de vakantie eindelijk eens te gaan sparen...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
Niet twijfelen, gewoon kopen!![]()
Tnx voor de tipquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:39 schreef pmponer het volgende:
[..]
Idd niet lastig maar, doe het niet met alcohol. Alcohol kan namelijk een filmpje achterlaten op de lens en dan presteert ie nog slechter dan daarvoor.
Ik hijg altijd maar gewoon op de lens wel zonder sputteren natuurlijk
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:43 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik had mezelf voorgenomen om na de vakantie eindelijk eens te gaan sparen...
Hé ik ookquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:45 schreef agent_smitz het volgende:
ik heb voor gta vice city ook een ps2 aangeschaft da vond ik al redenen genoeg maar voor gta sa ga je dan tog nie mir twijfelen om er 1 te kopen
Whehehe jaquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:46 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
sorry voor het offtopic gehalte, maar ik denk dat iedereen deze pic wel waardeert![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:46 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
sorry voor het offtopic gehalte, maar ik denk dat iedereen deze pic wel waardeert![]()
k heb hier ook een 6 maanden oude gamecube liggen met 5 spelletjes waar ik nooit meer mee speelquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je het spel hebt denk je, hier had ik nog meer voor willen betalen
Jawelquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
nee eigenlijk niet
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:48 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
k heb hier ook een 6 maanden oude gamecube liggen met 5 spelletjes waar ik nooit meer mee speel
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:46 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Wat is er zo leuk aan totaal verschillende hardware in een vergelijkings foto te zetten?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:46 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
ik begrijp het ook niet, dit topic gaat over GTA san andreas en niet over weer een discussie tussen PS2 en xboxquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan totaal verschillende hardware in een vergelijkings foto te zetten?![]()
Ik heb dit ook soms, maar vind t niet echt storend ofzo. Heb ook al een ouwe bak, paar maanden na de launch. Weet niet pcies welk model (zit nu op stagequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:35 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Ik heb de 30004. Hij doet het nog uitstekend. Het enige vage is dat ie nu sinds een paar maanden als ik er een cd/dvd in doe dat ie dan eerst naar het configuratiescherm gaat van je mem card en je cd/dvd! dan selecteer ik de dvd/cd en dan speelt ie m gewoon af!! maar voorheen deed je de cd erin en ging die gelijk naar het spel toe!! iemand enig idee hoe dit kan??![]()
Morgenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:08 schreef MrSkyline het volgende:
ff slapen, 200 posts verder, ook goeiemorgen
mik ga miss ook wel een kleine ps2 kopen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:24 schreef smash789 het volgende:
Wij PC bezitters moeten dan wel een halfjaar extra wachten, wij krijgen dan ook een GTA:SA versie die superieur is ten opzichte van die van de PS2, dus dat wachten moet kunnen
Pile-ups everywhere!!quote:There is alot of activity from pedestrians, especially strangers talking to each other, same goes for traffic, they drive so fast on the freeways! Also, anyone else noticed that in san fierro the drivers are awful? They all seem to crash and there are pile-ups everywhere!
Niet echt eigenlijk, zodra SA er ook op de Xbox is gaat mijn PS2 weer de kast in en wordt mijn GTA SA PS2 verie verkocht!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:46 schreef menesis het volgende:
[afbeelding]
Je doet net alsof het posten van die pic een aanval is op de kwaliteit van de xbox. Tis tog gewoon een grappige vergelijking?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:38 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk, zodra SA er ook op de Xbox is gaat mijn PS2 weer de kast in en wordt mijn GTA SA PS2 verie verkocht!![]()
Mei is meer dan een half jaar verder, ow wacht, wie zegt dat hij mei al uit is?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:24 schreef smash789 het volgende:
Wij PC bezitters moeten dan wel een halfjaar extra wachten, wij krijgen dan ook een GTA:SA versie die superieur is ten opzichte van die van de PS2, dus dat wachten moet kunnen
Ik zal vanavond eens gaan oefenen met VC, eens kijken of het een beetje te doen is.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:08 schreef markii het volgende:
sturen met een knuppel... gta3 en VC waren die pijltjes juist relaxed... zal wel wennen worden dan...
Jep, maar nu dus alleen nog maar met het knuppeltje.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:15 schreef agent_smitz het volgende:
met gta3 en VC kon je tog ook al met knuppel?:S
Ik heb altijd geknuppeld!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:16 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Ik zal vanavond eens gaan oefenen met VC, eens kijken of het een beetje te doen is.
Dat zeg ik. Precies mijn plan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:15 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Ik heb m expres niet besteld bij een winkel. Ik ga donderdag gewoon rond een uurtje of half 11 langs de dixons, intertoys of bart-smit!! Lijkt me dat ik m daar gewoon kan kopen ook als ik m niet besteld heb. Tzal niet zo storm lopen als ik amerika lijkt me![]()
En dat vind ik ongelooooooooooflijk KUT. Maar das is dan ook het enige nadeel aan SA wat ik me zo kan bedenken, dus ik zal er maar aan moeten wennen...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:20 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Jep, maar nu dus alleen nog maar met het knuppeltje.
Op een console heb je slechtere véél onscherpere graphics, meer fog, slechtere framerate, een kinderachtig targeting-systeem (heheheh), minder opties.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
tuurlijk ... het spijt me wel maar dit soort spellen hoor je gewoon op de console te spelen![]()
Totaly mee eens, helaasquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:41 schreef RetepV het volgende:
In GTA 3 en VC zaten sniper missies. Op de PC gingen die echt lekker, kon ik mijn muis-skills gebruiken. Op de PS2 (ja, die heb ik ook gespeeld) werd ik helemaal gek. Met auto-targeting aan was er geen fuck aan, met auto-targeting uit waren die missies gewoon niet te doen.
Had ze dan gewoon weg gelaten, als je er dan toch geen skills of juist ueberl33t3 skills voor moet hebben.
radiostations wisselen en praten (links drukken is negatief en boos, en rechts is lief en positief)quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wat kan je nu met de pijltjestoetsen doen dan, als je die niet meer gebruikt om te sturen?
En wat doen we dan tegenwoordig met R1, en R2?quote:radiostations wisselen en praten (links drukken is negatief en boos, en rechts is lief en positief)
ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tis logisch dat GTA: SA nog kicker wordt op de PC...veel mooiere graphics en een veel betere besturing. Een muis is ondenkbaar bij dit soort spellen (reactievermorgen met zo'n PS2 gamepad is gewoonweg veel te laag).
Helaas nog tot Sept 2005 wachten
is het alleen in auto dat je ze neit meer kan gebruiken of altijd? in auto boeit het me niks maar lopens moet ik ff wennen denk ik...ach gameplay vergoed allesquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:48 schreef jp84 het volgende:
wel verschikkelijk klote dat je de pijltjes toetse neit kan gebruike gvd
je hoeft niet geregistreerd te zijn om de filmpjes te kijken/downloaden, alleen de high quality vids zijn voor zogenaamde "IGN Insiders"quote:daar had er iemand het ook over... maar ik dacht ook even mij in te schrijven... maar ik moet dokken. Hebben jullie dan een gewone abbo op het blad ING? of hoe zit t... nieuwsgierig naar het linkje? ik??
Op een dual-layer dvd, zo groot is ie!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:18 schreef Oosthoek het volgende:
Is dit spel op CD of dvd uitgebracht???
De PS2 draait al 4 jaar op dvd's, denk niet dat ze van plan waren dat te wijzigen...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:18 schreef Oosthoek het volgende:
Is dit spel op CD of dvd uitgebracht???
Nee man, dat is de pier bij Scheveningen...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:34 schreef CloudStrife het volgende:
[afbeelding]
Hehe, dat is Santa Monica bij Los Angeles
"Knights of the road, here's your Stallion! The Maibatsu Thunder..."quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maibatsu
#gta-sa is leukerquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
En we hebben ook een IRC Channel:
Server: irc.fok.nl / irc.tweakers.net
Channel #gtasa
ach jah...jij was toch die voorstander van pc...wie een hond wil slaan zal altijd een stok vindenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:41 schreef smash789 het volgende:
2e filmpje is al wat beter, maar dat vind ik ook tegenvallen, erg weinig sfeer. Als er nou wat geschreeuw bij zat ofzo, maar nee, alleen het geratel van machinageweren, verder niks.
quote:Date uploaded: 10/25/2004
quote:ja, maar je krijgt in sommige gebieden 4ster politie achter je aan die niet weg te halen is
quote:Ja kan wel echter op sommige plekken krijg je dan meteen vier sterren die je niet kwijt kunt raken succes
Zitten jullie soms de hele dag in dit topic?quote:Ja. Kan. Je krijgt alleen meteen heel veel politie achter ja aan, die je niet kwijt kunt. Ik vind dit wel relaxt, dat je meteen door de hele staat kan scheuren.
Op een ander forum ergens heb ik toch wat anders gelezen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:51 schreef smash789 het volgende:
Deviant1nl, het IS het origineel. En als je mensen doodschiet schreeuwen ze niet eens. Wat is dat nou.
[..]
Sinds wanneer hoor je iemand schreeuwen als ie een kogel in zn kop krijgt? Bash, bash, bash....je hebt het spel niet eens gespeeld,. ergo is het vormen van een conclusie (zoals jij doet) TOTAAL ongefundeerd en inhoudsloos.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:51 schreef smash789 het volgende:
Deviant1nl, het IS het origineel. En als je mensen doodschiet schreeuwen ze niet eens. Wat is dat nou.
[..]
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:59 schreef Robhimself het volgende:
[..]
"Die chocolada reclame ademt geen sfeer uit, dan zal de chocolade ook wel naar stront smaken."
Rrrrrrrright............
Waarom zeg je specifiek low-res? Ik vind de graphics juist beter dan ik had verwacht afgaande op de screenshots. Maarruh, juist in deze filmpjes zie je héél goed hoe de gameplay is, dus het spelen is op zich niet een must om de gameplay in dit geval te beoordelen. Je ziet toch zelf ook wel dat er wat bugs in zitten, dat de sfeer zo goed als ontbreekt en dat de auto's erg onrealistisch bewegen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
Mijn god, speel het spel eerst eens voordat je met conclusies aan komt naar aanleiding van enkele low-res filmpjes...
Geen verschil met VC of GTA3, niet mekkeren.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:58 schreef smash789 het volgende:
Dit heeft echt effe niks met PS2 wel of niet te maken. Als dit PC filmpjes waren zou ik ook zwaar teleurgesteld zijn.
[quote]
Ik had verwacht dat de auto's realistischer zouden rijden.
Fair enough, maar vergeet niet dat GTA:SA meer audio opties heeftquote:Ik had verwacht dat het geluid goed zou zijn, nu is het gewoon kut. Pistolen klinken nergens naar, als je mensen neer loopt te maaien is er niemand die schreeuwt ofzo, niks. Lekker sfeertje... NOT.
Jouw meningquote:Vorige keer probeerde ik zomaar weer effe Vice City te spelen maar ik stopte al gauw omdat het spel gewoon niet meer goed genoeg is, vooral niet vergeleken met Mafia. En nu lijkt het erop dat San Andreas niet heel veel beter is dan Vice City.
Hoe was het? Kan je nog wel zitten?quote:Ik voel me redelijk genaaid door R*.
Ooit Mafia gespeeld? Probeer dat dan eerst eens te spelen en kijk dan opnieuw naar San Andreas. De gameplay is toch wel heel goed uit de filmpjes af te leiden hoor. En wie zegt dat al die mannetjes de kogel door de kop krijgen? Ze kunnen toch ook ergens anders geraakt zijn? Toch geven ze geen kick of stoot. Bij de eerste 2-3 kogels reageren ze niet eens, en bij de 3e-4e pleuren ze ineens geruisloos neer. Ik vind het erg jammer om te zeggen, maar dit valt mij gewoon heel erg tegen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:59 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoor je iemand schreeuwen als ie een kogel in zn kop krijgt? Bash, bash, bash....je hebt het spel niet eens gespeeld,. ergo is het vormen van een conclusie (zoals jij doet) TOTAAL ongefundeerd en inhoudsloos.
JIJ beoordeeld een spel door naar filmpjes te kijken die misschien van een beta komen (misschien ook niet) en begint tegen mij over OBJECTIEF zijn? Alsjeblieft..............ik ben recensist, dus objectief. En niet BEVOOROORDEELD als jij blijkbaar bent.....quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:06 schreef smash789 het volgende:
[..]
Ooit Mafia gespeeld? Nee en jij hebt GTA:SA nog niet gespeeld..dus?Probeer dat dan eerst eens te spelen en kijk dan opnieuw naar San Andreas.Speel eerst zelf San Andreas, dan praten we verder. De gameplay is toch wel heel goed uit de filmpjes af te leiden hoor.Kan je dat zien!? Knap... En wie zegt dat al die mannetjes de kogel door de kop krijgen?ok, got me thereZe kunnen toch ook ergens anders geraakt zijn? Toch geven ze geen kick of stoot. Bij de eerste 2-3 kogels reageren ze niet eens, en bij de 3e-4e pleuren ze ineens geruisloos neer. Ik vind het erg jammer om te zeggen, maar dit valt mij gewoon heel erg tegen.Niks nieuws, zie GTA3 en VC
En bij elk ander spel zou jij hetzelfde denken, denk ik. Misschien is die GTA:SA hype bij sommige een beetje doorgeschoten... Blijf objectief.
Site Name / Link Article Date Rating Ratioquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:58 schreef smash789 het volgende:
Dit heeft echt effe niks met PS2 wel of niet te maken. Als dit PC filmpjes waren zou ik ook zwaar teleurgesteld zijn.
Ik had verwacht dat de auto's realistischer zouden rijden.
Ik had verwacht dat het geluid goed zou zijn, nu is het gewoon kut. Pistolen klinken nergens naar, als je mensen neer loopt te maaien is er niemand die schreeuwt ofzo, niks. Lekker sfeertje... NOT.
Vorige keer probeerde ik zomaar weer effe Vice City te spelen maar ik stopte al gauw omdat het spel gewoon niet meer goed genoeg is, vooral niet vergeleken met Mafia. En nu lijkt het erop dat San Andreas niet heel veel beter is dan Vice City. Ik voel me redelijk genaaid door R*.
Zoals jij praat klinkt het alsof je gewoon geen GTA zou moeten spelen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:06 schreef smash789 het volgende:
[..]
Ooit Mafia gespeeld? Probeer dat dan eerst eens te spelen en kijk dan opnieuw naar San Andreas. De gameplay is toch wel heel goed uit de filmpjes af te leiden hoor. En wie zegt dat al die mannetjes de kogel door de kop krijgen? Ze kunnen toch ook ergens anders geraakt zijn? Toch geven ze geen kick of stoot. Bij de eerste 2-3 kogels reageren ze niet eens, en bij de 3e-4e pleuren ze ineens geruisloos neer. Ik vind het erg jammer om te zeggen, maar dit valt mij gewoon heel erg tegen.
En bij elk ander spel zou jij hetzelfde denken, denk ik. Misschien is die GTA:SA hype bij sommige een beetje doorgeschoten... Blijf objectief.
Omdat de filmpjes zelf van lage kwaliteit zijn, niet de graphics.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:02 schreef smash789 het volgende:
[..]
Waarom zeg je specifiek low-res? Ik vind de graphics juist beter dan ik had verwacht afgaande op de screenshots.
Dat door die ene persoon heen rijden is idd jammer, maar dat lijkt me een kwestie van toeval. En ik neem aan dat dat niet all the time gebeurt. Wel vreedm van IGN dat ze dan net dat filmpje online hebben gezet. Sfeer kan ik nog niet echt bepalen vind ik, aan de hand van zo'n filmpje, en de auto bewegingen zijn niet erg anders dan in Vice, wat ik ook niet had verwacht, dus dat vind ik geen probleem.quote:Je ziet toch zelf ook wel dat er wat bugs in zitten, dat de sfeer zo goed als ontbreekt en dat de auto's erg onrealistisch bewegen?
quote:Hey GTA freaks, I played san andreas last night for about 4 hours, and Im telling you its more than you can ever imagine!!!! It took awhile to get used to it, but then it gets really fun. There are lots of mini games. I even went to a place in Los Santos where you can bet on horse racing! no joke. The map is huge, the countryside is beautiful, Radio X is a really cool radio station. Ryder is one bad ass cool guy, he cusses a lot. Im picking up the strategy guide today at my Game Crazy store. The intro cinematic is really long and fun to watch. The cops really mess with CJ. The map is double sided. The haircuts, tattoos, food are all fun.
Snel vervelen? Ik vermaak me nogsteeds met Vice City, dus dat verschilt van persoon tot persoon denk ikquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:25 schreef smash789 het volgende:
De graphics vind ik het probleem niet, gameplay is voor mij gewoon véél belangrijker.
Wat ik nu zie in die filmpjes is dat GTA:SA niet veel meer is dan Vice City, maar dan met méér. Het ziet er niet veel beter uit. Ik denk dan ook dat dit spel snel gaat vervelen, en dat is jammer, omdat de inhoud juist zo enorm groot is.
Maar Mafia is een totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal andere game, Mafia probeert zo realistisch mogelijk te zijn (en is idd een geweldig spel). GTA is arcade...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:29 schreef smash789 het volgende:
Welke sfeer?
Het geluid is zwaar ondermaats en dat rukt de hele 'sfeer' onderuit. Mja.. Misschien komt het gewoon doordat ik Mafia heb gespeeld. Don't get me wrong, ik ben een enórme fan van de GTA serie, al vanaf deel 1. Maar na Vice City heb ik Mafia gespeeld, en Mafia is gewoon een stuk beter dan Vice City. En nu zie ik die filmpjes en blijkt er sinds Vice City maar weinig veranderd te zijn, en dat is even een diepe teleurstelling voor mij.
Ik betwijfel jouw mening niet, alleen je motivatie. En ja, ik speel ook PC games. Het enige waar ik over mekker is het feit dat je het spel nu al degradeerd, terwijl je hem zelf niet ervaren hebt. Wie zegt dat de filmpjes niet uit een vroege build komen? Dat blijft gokwerk. Tot dat duidelijk is kan je gewoon geen mening geven. PUNTquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:18 schreef smash789 het volgende:
Ummmm... IK ben niet offtopic gegaan. Speel jij wel eens spellen op de PC, of alleen op de PS2?
Ik vind het gewoon jammer om te zien dat we zo lang op een volwaardige GTA opvolger moesten wachten, en dat het dan maar zo weinig verbeterd is...
Dat jij 'recensist' bent zegt natuurlijk niks he.
Waarom heb je er trouwens zoveel moeite mee dat ik GTA:SA zo waanzinnig vind tegenvallen? Wel zitten rukken op al die screenshots en gamefeiten, en als ik dan van een gameplay filmpje zeg dat ik het vind tegenvallen meteen zitten janken.
Zo objectief ben je echt niet.
Welk filmpje is dat ???quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:26 schreef agent_smitz het volgende:
kweet nie howr maar door die gameplay filpmjes krijg ik juist meer zin om het te spelen bijv door da ene filpmje dat hij uit een heli springt, dan een stuk zwemmen, boot jatten en zo das zo'nvet filpmje maar waarom zou je dit niet vet vinden t is juist precies de sfeer als zijn voorgangers(en dat hoort zo)
Dus jij had verwacht dat GTA er nu zo realistisch mogelijk uit zou zien?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:34 schreef smash789 het volgende:
Totaal anders? Nee joh!
Mafia is alleen realistischer, en heeft een beter verhaal en betere missions. Voor de rest zijn de games precies hetzelfde toch? Ik had GTA:SA beter verwacht omdat we ondertussen al weer zo'n 3 jaar verder zijn.
2 jaar....... Maar goed, in de games business vliegt er een bekend gezegde: "Never change a winning formula!"quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:34 schreef smash789 het volgende:
Totaal anders? Nee joh!
Mafia is alleen realistischer, en heeft een beter verhaal en betere missions. Voor de rest zijn de games precies hetzelfde toch? Ik had GTA:SA beter verwacht omdat we ondertussen al weer zo'n 3 jaar verder zijn.
Beetje discussie op z'n tijd is niet zo erg toch, 't blijft een forumquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:37 schreef Sjoeckx het volgende:
Hou aub op met dat gelul
Pas als je hem hebt gespeeld mag je lullen wat je wil
Houd je muil over sigaretten, ik ben net 1,5 maand gestopt......heb het er moeilijk zat mee......hufterquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:39 schreef agent_smitz het volgende:
ik ken mensen die euhm illegaal al hebben en dat wil ik niet ik wil orgineel maar die zijn gewoon verslaafd aan da spel bijna net zo verslaafd als aan sigaretten:P
Ingram guns klinken in het echt ook met silencer als spijkerguns, lownoise, low profilequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Het geluid klinkt echt totaal niet...Jemig man, ik hoop dat het door me slechte bass komt
Ik ben ook ZO verslaafd aan het spel, maar ik ga 'em niet downloaden. En niet eens omdat ik geen omgebouwde PS2 heb maar ik wil gewoon het hele gedoe meemaken.Ik kom uit school, ga met de bus naar Groningen, haal daar SA. Ga in de bus naar huis, zit de gehele busreis te geilen op het hoesje en 't boekje, alles door te lezen en shit. Eenmaal uit de bus ren ik naar huis (en das toch nog zo'n 2 km, ben benieuwd of ik dat vol houquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:39 schreef agent_smitz het volgende:
ik ken mensen die euhm illegaal al hebben en dat wil ik niet ik wil orgineel maar die zijn gewoon verslaafd aan da spel bijna net zo verslaafd als aan sigaretten:P
Whahahaha dat urenlange orgasmequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik ben ook ZO verslaafd aan het spel, maar ik ga 'em niet downloaden. En niet eens omdat ik geen omgebouwde PS2 heb maar ik wil gewoon het hele gedoe meemaken.Ik kom uit school, ga met de bus naar Groningen, haal daar SA. Ga in de bus naar huis, zit de gehele busreis te geilen op het hoesje en 't boekje, alles door te lezen en shit. Eenmaal uit de bus ren ik naar huis (en das toch nog zo'n 2 km, ben benieuwd of ik dat vol hou), en als ik dan thuis ben ga ik z.s.m naar de koelkast, pak ik een fles cola, loop naar de kast er naast, pak wat chips, kaasstengels, en weet ik wat. Dan ga ik naar m'n kamer zet m'n tafel zo dicht mogelijk bij m'n bank, zet daar de cola e.d. op, m'n asbak ook, nog ff sigaretten pakken. En dan..... haal ik het magische schijfje uit het hoesje, en stop ik hem in mijn PS2, pak een controller en ga op m'n bank zitten. Daarna zal ik een urenlang orgasme hebben
![]()
![]()
Da's toch wat leuker dan een cd'tje branden en in je PS2 gooien alsof het niets is...
Maargoed da's mijn mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: gtagaming forumsGet out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wacht op het moment dat er bij GCshop.nl in plaats van "in behandeling" "verzonden" komt te staan. Dan ben ik pas blij. En dan ga ik er vrijdag avond en zaterdagmiddag eens heel rustig van genieten. Zaterdag avond mij een gat in m'n geheugen drinken, zodat ik er zondag dubbel van kan genieten![]()
Dat ga ik dus ook doen...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:24 schreef Robhimself het volgende:
Folders!? Daar veeg ik mn reet mee af, ik wil het spel dammit!!!
En een nieuwe PS2....de mijne doet t nie meer
De PStwo komt Donderdag of Vrijdag uit, samen met GTA:SA149+59= 208 euro
Letterlijk geciteerd uit het Gamespot review van GTA:SAquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:52 schreef agent_smitz het volgende:
weet iemand trouwens in welke stad je begint?
Shame on youquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:57 schreef agent_smitz het volgende:
oh sorry die had nog niet gelezen:$
Shame on youquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Shame on you![]()
Iedere GTA fan, leest wel een paar reviews voor ze het spel gaan kopen.
Vond het maar een rare lijstquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:41 schreef savelkoul het volgende:
GTA SA op RTL 4 editie NL!
#1 Game op dit moment volgens hen
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:10 schreef agent_smitz het volgende:
kan iemand een paar sites geven met reviews behalve gamespot en ign?
Kunnen ze. Je kunt ook zelf op zoekquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:13 schreef agent_smitz het volgende:
maar heel veel van de mensen hier hebben dat al gedaan dan kunnen ze mij tog die sites geven ?
http://www.google.nl/sear(...)+Andreas+preview&lr=quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:13 schreef agent_smitz het volgende:
maar heel veel van de mensen hier hebben dat al gedaan dan kunnen ze mij tog die sites geven ?
al 5 minuten niemand meer gereageerd..quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:23 schreef mr.marcus het volgende:
dit topic gaat ziek snel![]()
haah zou wel vet zijnquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:24 schreef alsem het volgende:
had ik hier niet al een tvp gedaan? hij stond niet in mijn postgeschiedenis..
[afbeelding]
hopelijk kunnen die dingen ook goed uit mekaar knallen!
kan je niet gewoon ja of nee zeggenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:29 schreef Pun het volgende:
JP, lees eens een paar posts naar boven
ik wel, ik hebt dat nog nooit gebruiktquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:44 schreef Evil_Jur het volgende:
Analoge besturing vind ik niet echt een minpunt
ik vind van wel... vooral bij als je precies moet zijn... bv met snipen, dan heb ik iig meer aan de pijltjesquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:44 schreef Evil_Jur het volgende:
Analoge besturing vind ik niet echt een minpunt
Waarom een tvp als je dit topic in je eentje half hebt volgepost? :Squote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:21 schreef agent_smitz het volgende:
tvp
Nee. Heb je niet. Als je ook maar iets verder gaat dan het toegestane gebied, knalt je Playstation uit elkaar.quote:heb je eigenlijk gelijk toegang tot het hele landschap?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:48 schreef eRRR-Tieee het volgende:
Ik duik zo maar eens me bed in! Ga morgen naar Den-Haag ff daggie shoppen en zal eens ff vragen bij aantal gameshops of ze m al binnen hebben gehad!! Beetje drammen heb ik m misschien al, maar die kans schat ik op 0,000001%Ennuh, doe t nou eens wat rustiger aan met die posts, moet steeds zoveel terug lezen
![]()
Stel me niet teleur. Als ik morgenmiddag thuis kom wil ik dat we bij deeltje XVIII zittenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:50 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
't gaat steeds sneller die topics![]()
Ja je kan overal heen aan het begin, maar als je buiten Los Santos (de beginstad) komt, krijg je 4 sterren, het verhaal erachter weet ik nog niet tho..quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:47 schreef Scylla het volgende:
Nee. Heb je niet. Als je ook maar iets verder gaat dan het toegestane gebied, knalt je Playstation uit elkaar.
Dat kan, las ik een heeeeeele tijd terug ergens. So that's goodquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:24 schreef alsem het volgende:
had ik hier niet al een tvp gedaan? hij stond niet in mijn postgeschiedenis..
[afbeelding]
hopelijk kunnen die dingen ook goed uit mekaar knallen!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja je kan overal heen aan het begin, maar als je buiten Los Santos (de beginstad) komt, krijg je 4 sterren, het verhaal erachter weet ik nog niet tho..
Grapjasquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:53 schreef Scylla het volgende:
[..]
![]()
laten we het op deeltje 18 houden dan, de romeinen zijn niet voor niks uitgestorvenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:53 schreef Scylla het volgende:
[..]
Stel me niet teleur. Als ik morgenmiddag thuis kom wil ik dat we bij deeltje XVIII zitten![]()
kloptquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:13 schreef Sacrem het volgende:
yepz..alleen de vraag hoe laat op donderdag
slaap je voor de winkel dan ?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:15 schreef Dezz het volgende:
Ik kan niet slapen doordat ik steeds aan SA lig te denken
Oh Rockstar maak me gek
met een laptop in z'n handenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:24 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
slaap je voor de winkel dan ?![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:27 schreef Sacrem het volgende:
[..]
met een laptop in z'n handen![]()
Meer van het goede = beterquote:Op woensdag 27 oktober 2004 00:52 schreef djmurcielago het volgende:
Met zulke hoge verwachtingen kan het spel alleen maar tegenvallen denk ik. Iedereen zit er nu zoooo erg op te wachten. De hele dag wordt nergens anders meer aan gedacht (logisch natuurlijk).
Maar nu ben ik echt bang aan het worden voor het moment dat iedereen die hier zo loopt te blaten dat ze em zo graag willen spelen, het spel kan gewoon niet aan de hoge verwachtingen voldoen. En ik bedoel niet dat het spel slecht is. Maar waarschijnlijk zal het voor vele mensen toch net niet goed genoeg zijn.
Er worden gouden bergen verwacht, maar helaas zal het (dankzij de torenhoge verwachtingen die tot in de wolken reiken) een grote berg zand kunnen zijn.
Iemand die hier ook wel in kan komen?
Of ie beter in dit sfeertje past denk ik niet, maar dat hele criminele 'gangsta nigga homy' gezeur trekt mij verre van. Juist het sfeertje wat me tegenstaat.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:23 schreef Mr.G het volgende:
Zou Tommy echt beter in dit sfeertje passen?
Het nieuwe charakter is echt een Gta vernieuwing en mede door dit personage krijg je nieuwe apecten in de game. Denk aan de lifestyle van 'the hood'
In mijn ogen is de keuze van het personage een vorm van positieve innovatie
je kan ook aanstellenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:33 schreef smash789 het volgende:
Hij gaat zeker weten tegenvallen.
Jij hebt overduidelijk nog geen enkele review gelezen en je hebt het spel evenmin gespeeld. Het zou misschien beter zijn als je zulke negatieve uitlatingen zou bewaren tot wanneer het spel uit is. Immers, waar basseer je dit op? Je hebt het spel ook niet gespeeld dunkt mij.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:33 schreef smash789 het volgende:
Hij gaat zeker weten tegenvallen.
7.1quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:40 schreef Inspiration het volgende:
Anders reageren we even op een flame bait
1 - 0quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:41 schreef Sacrem het volgende:
[..]
7.1
Je moet wat héquote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:40 schreef Inspiration het volgende:
Anders reageren we even op een flame bait
QUINTONY HEEFT HEM VANDAAG (dus dinsdag) AL LEKKER DE HELE DAG GESPEELDquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja je kan overal heen aan het begin, maar als je buiten Los Santos (de beginstad) komt, krijg je 4 sterren, het verhaal erachter weet ik nog niet tho..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |