Gefeliciteerd Tongquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:38 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is me gelukt.
Daar heb ik dan nu weer last vanquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:05 schreef popolon het volgende:
't Is maar goed dat de tijden dat Ajax verloor m'n hele weekend verpestte al een hele tijd geleden is.
Relativeren.
Komt nog wel.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar heb ik dan nu weer last van.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:06 schreef VoreG het volgende:
Ik geloof dat ik niet eens meer hoef te vragen.
Gefeliciteerd, ik had liever een gelijkspel gezien, maarja, je kunt niet alles hebben natuurlijk.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:27 schreef ErikT het volgende:
Hee SCH. Je bent niet meer de enige met een overwinning op ajax. Hoewel het niet echt meer speciaal is natuurlijk dit seizoen.
Dank Hansje Vonk maarquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:26 schreef popolon het volgende:
Maar twee tegendoelpunten tegen PSV, niet onaardig.
Ik wil Hansson van julliequote:Op zondag 24 oktober 2004 14:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank Hansje Vonk maar![]()
[HCE] PSV - AJAX #4 - Zware dobber voor Ajaxquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Dank Hansje Vonk maar![]()
Dat maakt m'n dag nog een beetje goed.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:34 schreef Bluezz het volgende:
Tong, als je dat soort dingen tegen me zegt, smelt ik helemaal![]()
Is te zuur voor vandaag.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:36 schreef SCH het volgende:
Je vergeet de appelazijn, stinkie
Je Nederlands is ook van lagere school niveauquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:39 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag kreeg ik mail van schoolbank.nl van mijn lagere school vriendinnetje!!!!!!
quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Bel ik net naar de kantine van Terneuzen voor de ruststand, zegt dat kantine juffie dat ze op moet hangen omdat ze de politie moet bellen omdat er 22 spelers op de vuist gaan...
quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:57 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Lobont.
De volledige politiemacht van Zeeland is dus uitgerukt?quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
7 politieauto's bij Terneuzen
Neuh, een wedstrijd tegen SV Triborgh...quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:13 schreef tong80 het volgende:
Een Derby zeker ?
Zijn we het ook een keer eens.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:07 schreef methodmich het volgende:
Is die prutser nog ergens goed voor...
En komend weekend mogen we ook nog eens een keertje tegen PSV....quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
Eilanden, jij zit ook al in de hoek waar de klappen vallen...
Die winnen jullie! alsjeblieftquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En komend weekend mogen we ook nog eens een keertje tegen PSV....![]()
Jepquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:43 schreef methodmich het volgende:
Jij fietst hard, ErikT. Heb je een racefiets?
PSV heeft met 2-0 van ajax gewonnen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, ik ben er ook weer.
Leuke vakantie gehad, heb ik nog wat gemist?
Hoi LG!quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, ik ben er ook weer.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
PSV heeft met 2-0 van ajax gewonnen.
Marciano Vink is aangekomenquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
heb ik nog wat gemist?
Er waren zelfs mensen die zich afvroegen waar je was gebleven.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Op Woensdag wel toen het machtige Ajax liet zien hoe machtig ze wel niet waren!quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi LG!
Nee hoor, je hebt niets gemist, er is deze week namelijk helemaal niet gevoetbald.
Zou mij niet gebeurenquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:08 schreef tong80 het volgende:
Er waren zelfs mensen die zich afvroegen waar je was gebleven.
Weet ik.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Slechts 5 europese wedstrijden met Nederlandse clubs erin.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi LG!
Nee hoor, je hebt niets gemist, er is deze week namelijk helemaal niet gevoetbald.
Fiets je wel eens in de bergen? Dat is echt super.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jep
Zo hard ben ik btw nog nooit gegaan. Gemiddeld bedoel ik. Over zo'n afstand. Wel een keer een uur lang 30 gemiddeld gehaald, maar toen was ik ook helemaal gesloopt, kon ik niet meer staan nadat ik was gaan zitten.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:21 schreef tong80 het volgende:
Ik heb zin in Studio Sport. En jullie ?
Tja, soms zit het mee, vaak zit het tegen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:41 schreef VoreG het volgende:
Godver die dikke kutpad van een Rooney gaat weer eens liggen, naar de slagerij ermee
Wat een kutdag
Twijfel nog. Ga misschien wel de F1 kijken op SBS6.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:21 schreef tong80 het volgende:
Ik heb zin in Studio Sport. En jullie ?
2 azijn inmiddelsquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:48 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Tja, soms zit het mee, vaak zit het tegen.
Kom op he!!
We zouden er nog eentje drinken, hadden we gisteraviond overlegd!! Remember??? Bier en azijn.
Bier voor de winnaar, azijn voor de verliezer.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:21 schreef pascalheister het volgende:
wat een stropdas heeft koeman om zeg, met nr. 1 erop![]()
Ben je daar niet te oud voor....quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:15 schreef SCH het volgende:
Wat heb ik weer genoten van beugelbekkie zeg
You're not alone.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:30 schreef VoreG het volgende:
Het is zo'n dag dat je gelijk alles over je heen krijgt
ik zal je het nog sterker vertellen, ik kon de wedstrijd niet afkijkenquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:39 schreef PJORourke het volgende:
I know the feeling.
Ik heb elke gloeilamp in huis al kapot geslagen en m'n Philishave in de plee geflikkerd.
Ha! TV van het balkon. De mijne is helaas Japans.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:40 schreef VoreG het volgende:
ik zal je het nog sterker vertellen, ik kon de wedstrijd niet afkijken
Ik zal wel moeten, ik ga niet bijdragen aan het salaris van Von Klootbommel door een nieuwe te kopen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:43 schreef JaWi het volgende:
Ik ben vanaf vandaag overgegaan op nat scheren.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:43 schreef JaWi het volgende:
Mach 3 Turboquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:43 schreef JaWi het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat de aanwezige Real Madrid delegatie een harde heeft gekregenquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, ik ga niet bijdragen aan het salaris van Von Klootbommel door een nieuwe te kopen.
Kloptquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mach 3 Turbo
Idd! En van de "vrouwen" in Eindhoven zal het ook niet zo snel gebeuren!quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:47 schreef JaWi het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat de aanwezige Real Madrid delegatie een harde heeft gekregen.
Mooi. Laat hem maar in de MM-competitie verrotten. Of bij het degradatieclubje van ome Bert.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:47 schreef JaWi het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat de aanwezige Real Madrid delegatie een harde heeft gekregen.
Ik heb er vijf jaar gewoond en kan dat bevestigen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Idd! En van de "vrouwen" in Eindhoven zal het ook niet zo snel gebeuren!
Ja dus.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
Zo even m'n zinnen verzetten met Expeditie Robinson.
Maar het is zo'n dag dat je zal zien dat mijn favoriet eruit vliegt.
Ik heb denk nog de gewone mach 3. Morgen eens kijken en zo ja ff de turbo versie halen (al zulleen alleen de mesjes veschillen en is de houder hetzelfde)quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klopt.
Die philipshave mag verstoffen.
Ik heb er 4 jaar gestudeerd, 1 jaar gewerkt, en ben er regelmatig uit geweest. Dus ik deel die mening met je!quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:50 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb er vijf jaar gewoond en kan dat bevestigen.
Mag ik jouw Hools-pasje even zien?quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:51 schreef PJORourke het volgende:
Het is maar goed dat er vandaag geen kwalificatiewedstrijd voor het Nederlands elftal op het programma kan staan.
Ik geloof dat het enige verschil een vitamine E stripje isquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb denk nog de gewone mach 3. Morgen eens kijken en zo ja ff de turbo versie halen (al zulleen alleen de mesjes veschillen en is de houder hetzelfde)
Maar scheren met een apparaat zuigt .
Humoristisch is wel dat je heel veel Feijenoorders en Ajacieden tegenkomt. Het is kennelijk niet leuk om lamp te zijn.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb er 4 jaar gestudeerd, 1 jaar gewerkt, en ben er regelmatig uit geweest. Dus ik deel die mening met je!
Maar dat is logisch. PSV is echt een club zonder uitstraling vind ik.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Humoristisch is wel dat je heel veel Feijenoorders en Ajacieden tegenkomt. Het is kennelijk niet leuk om lamp te zijn.
Ik liep vroeger in mijn rebeltijd pubertijd, regelmatig in Feyenoordshirtje door de stad daar, en zelf 1x op Stratumseind!quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:53 schreef PJORourke het volgende:
Humoristisch is wel dat je heel veel Feijenoorders en Ajacieden tegenkomt. Het is kennelijk niet leuk om lamp te zijn.
Helemaal mee eens, ik vind het zo'n nepploegquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar dat is logisch. PSV is echt een club zonder uitstraling vind ik.
dan was het wel Pioneer, Panasonic of wat anders geweestquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:02 schreef FrankyMcG het volgende:
PSV zou niet eens bestaan als Philips niet ooit het idee had gehad om een bedrijfsvoetbalclub op te richten!
De uitstraling van Ajax veranderd hier niets door hoor.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:02 schreef pascalheister het volgende:nee ajax heeft uitstraling op dit moment, dat takelt ook steeds meer af
Uitstraling heeft niet alleen met prestaties te maken, kijk maar naar Feyenoord. Maar gewoon als je reeel kijkt zijn Ajax en Feyenoord bijvoorbeeld al veel grote kwa supporters, daarnaast leven Ajax en Feyenoord veel meer onder de supporters.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:02 schreef pascalheister het volgende:nee ajax heeft uitstraling op dit moment, dat takelt ook steeds meer af
Klopt!quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:09 schreef HeatWave het volgende:
psv-Ajax is ook geen klassieker, dat zijn alleen wedstrijden tussen Ajax en f'noord.
dat heet ook een topperquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:09 schreef HeatWave het volgende:
PSV-Ajax is ook geen klassieker.
tuurlijk sylvie wordt alleen in eindhoven gezongenquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Uitstraling heeft niet alleen met prestaties te maken, kijk maar naar Feyenoord. Maar gewoon als je reeel kijkt zijn Ajax en Feyenoord bijvoorbeeld al veel grote kwa supporters, daarnaast leven Ajax en Feyenoord veel meer onder de supporters.
PSV heeft echt niet de uitstraling van een voetbal club, en daarnaast heeft het het meest schijnheilige en hypocrite publiek van allemaal.
Vorige week was het allemaal zo erg wat ADO zong over Temming, maar nu vonden ze het nodig om toch nog ff Sylvie is de hoer van Amsterdam te zingen. Maar wel in de laatste minuut, want dan kan de wedstrijd niet meer gestaakt worden.... En het hek incident kunnen we ons ook nog wel herrineren. En 90 minuten lang alleen BOEREN BOEREN zingen geeft de club ook niet bepaald veel uitstraling.
Ik zeg nergens dat het alleen in Eindhoven gezongen wordt. Maar ze lopen wel te janken zodra het tegen hun is, maar een week later kan het zelf ineens wel. (beetje Albert Verlinden/Patty Brad gedrag)quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tuurlijk sylvie wordt alleen in eindhoven gezongen![]()
tegenwoordig hebben de clubs meer een uitstraling van bedrijf dan voetbalclub vind ik, die traditie ligt meer bij vroeger
wel is wintquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:18 schreef PJORourke het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn topclubs, PSV is een soort RKC (no offense) dat wel eens wint.
Jij komt zeker nooit in Zuid Amerika en Azië bladiedadiebla.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:21 schreef VoreG het volgende:
In het buitenland kent men ook Ajax en Feyenoord. PSV is de hond die er soms met het bot vandoor gaat.
Ajax en Feyenoord zijn sleeping giants.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:18 schreef PJORourke het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn topclubs, PSV is een soort RKC (no offense) dat wel eens wint.
Waar?quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Jij komt zeker nooit in Zuid Amerika en Azië bladiedadiebla.
Whehehe.
Dat is het standaard argument als je zegt dat lampegat onbekend is in het buitenlandquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waar?
Je moet af en toe zo sportief zijn om die provinciaaltjes ook een titel te gunnen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ajax en Feyenoord zijn sleeping giants.![]()
Als ik naar Brazilie ga, rond Gremio loop en zeg PSV, dan kijken ze mij aan: Man waar heb je het over?!?! Zeg ik Ajax word ik gelynchedquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat is het standaard argument als je zegt dat lampegat onbekend is in het buitenland.
Dat je nog steeds in de titel gelooft inderdaad.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:27 schreef VoreG het volgende:
Het Officiële PSV Topic #46 - Nog steeds #1
Dit is helemaal sneu trouwens.
Vertrouwen in eigen kunnen, dat er nu even niet uitkomtquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat je nog steeds in de titel gelooft inderdaad.![]()
Denk het ook, ja.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als ik naar Brazilie ga, rond Gremio loop en zeg PSV, dan kijken ze mij aan: Man waar heb je het over?!?! Zeg ik Ajax word ik gelynched.
Net zo onvoorstelbaar als een toespraak van Bush zonder 9/11, nietwaar PJ?quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:31 schreef PJORourke het volgende:
Een PSV topic zonder het woord "boer"
Helaas, ik wil Ned 3 niet aan kijkcijfers helpen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Net zo onvoorstelbaar als een toespraak van Bush zonder 9/11, nietwaar PJ?
Je mist trouwens Outfoxed.![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ben alleen pissig als Utrecht van de grote clubs wint, en van de kleine verliest. Ben dus zo, ma en di in een pesthumeur geweest ivm Utrecht.
Ook hoi.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Ben van de zomer naar Venetië gefietst. Die Alpen waren wel hoog, maar idd prachtig.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Fiets je wel eens in de bergen? Dat is echt super.![]()
HYS - HBC zat 1 1-0quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:32 schreef tong80 het volgende:
Het is mijn avond niet.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:42 schreef Suijk het volgende:
Godverdegodver.
Ik merkte het vrijdagavond al, dit wordt een kutweekend want ik had een lekke fietsband. Verder heb ik heel hard mijn knie gestoten op zaterdag, is mijn eten aangebrand die dag, heb ik zondag morgen ruzie met mijn vriendin gehad (zonder goedmaaksex) en toen moest die wedstrijd nog beginnen.
Ben maar weer in bed gaan liggen, nu is het weekend bijna voorbij en kan ik er wel weer uit.
Biertje.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:42 schreef Suijk het volgende:
Godverdegodver.
Ik merkte het vrijdagavond al, dit wordt een kutweekend want ik had een lekke fietsband. Verder heb ik heel hard mijn knie gestoten op zaterdag, is mijn eten aangebrand die dag, heb ik zondag morgen ruzie met mijn vriendin gehad (zonder goedmaaksex) en toen moest die wedstrijd nog beginnen.
Ben maar weer in bed gaan liggen, nu is het weekend bijna voorbij en kan ik er wel weer uit.
Biertje.
Wat is dat nou voor taal, just me?quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:07 schreef just me het volgende:
Scheidsrechter was zo kut als een kut maar kut kan zijn!
Veni, vidi, vaginaquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor taal, just me?
Zo heb ik je niet opgevoed.
Vagina is het, zo vagina als het maar kan zijn.
Ja vond ik ook wel. Bedankt voor de tipquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:31 schreef golfer het volgende:
Freek was trouwens best weer leuk.
vagina bekt niet zo lekker als kutquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor taal, just me?
Zo heb ik je niet opgevoed.
Vagina is het, zo vagina als het maar kan zijn.
Gadverdamme wat een schwalbe.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:40 schreef rubbereend het volgende:
voor de liefhebbers MotD nu aan de gang met Man Utd - Arsenal
wat zou er gebeuren als ik het opeens over "lullen" zou hebbenquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:47 schreef tong80 het volgende:
Mijn god. Roep je het over ons af justme ?
terechte pingel, hij haakt m gewoon, daarbij hadden ze later nog een pingel moeten hebben toen Ronaldo getackeld werdquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een schwalbe.
Krijgen we LoekB terug.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
wat zou er gebeuren als ik het opeens over "lullen" zou hebben
quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijgen we LoekB terug.
zijn er dan nog leuke meisjes van 14 tot 16?quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijgen we LoekB terug.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:45 schreef just me het volgende:
tis toch erg.. heb ik het over kut komt Blumchen meteen langs
quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
geef je ook meer? bijvoorbeeld je lichaam?quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:59 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja!
* rubbereend geeft bier!
Neje dat nie.. K geef ook wijn en raketjes!quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geef je ook meer? bijvoorbeeld je lichaam?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:01 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Neje dat nie.. K geef ook wijn en raketjes!![]()
raketjes?quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:01 schreef Blumchen het volgende:
K geef ook wijn en raketjes!![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:02 schreef just me het volgende:
Tijd voor mij om naar bed te gaan
Trusteh just mequote:Op maandag 25 oktober 2004 00:02 schreef just me het volgende:
Tijd voor mij om naar bed te gaan
Da's toch een ijsjequote:Op maandag 25 oktober 2004 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wtf zijn toch die raketjes?
verkopen we nog steeds ijs hier in hools?quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Da's toch een ijsje
Ik dacht de de koelcel helemaal was ingericht om oververhitte personen in op te sluiten, dus ik denk van niet.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verkopen we nog steeds ijs hier in hools?
Neej das een drankje wat net zo smaakt als een raketje.. is met blueberry en sinas!quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Da's toch een ijsje
heeft Golfer je tarzan dan in de koeling gelegd?quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Het voelt wel koud aan hier
Zulk spul, er is ook een Dubbelfriss-achtige meuk die smaakt naar gesmolten rakettenquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:08 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Neej das een drankje wat net zo smaakt als een raketje.. is met blueberry en sinas!![]()
Dát zijn pas kinky ijsjesquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:09 schreef rubbereend het volgende:
heeft Golfer je tarzan dan in de koeling gelegd?
Gotsklere.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:07 schreef Againzender het volgende:
Ik dacht de de koelcel helemaal was ingericht om oververhitte personen in op te sluiten, dus ik denk van niet.
smelt niet in de hand.....quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dát zijn pas kinky ijsjes
yep!quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:16 schreef golfer het volgende:
Hey, Harry is er weer eens.
Harryquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:16 schreef golfer het volgende:
Hey, Harry is er weer eens.
DG weglooptquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:21 schreef Bluezz het volgende:
*bh uittrekt*
*visualiseert*quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:21 schreef Bluezz het volgende:
*bh uittrekt*
staat die er op?quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:29 schreef golfer het volgende:
Kut-herinneringsmailtjes van jarig.nl.
Nou, oke, gefeliciteerd hoor Geoffrey Prommayon.
nirvana lyrics googlequote:Op maandag 25 oktober 2004 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Ben op zoek naar teksten van Nirvana, maar die zijn net zo dood als Cobain zelf
http://www.lyrics.nl/artiest.php?id=187quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Ben op zoek naar teksten van Nirvana, maar die zijn net zo dood als Cobain zelf
quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:48 schreef tong80 het volgende:
Tot uw dienst Bluezzie.
Kan je zelf doen:quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:43 schreef DutchGooner het volgende:
staat die er op?
Mik mij er ook maar gelijk op dan,18 maart
Ze liggen er de laatste tijd wel meer uit.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
url werkt niet
Jullie stadionspeaker roeleert.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kan het erger dan supporter van Cambuur zijn? De laatste jaren gaat niks, maar dan ook NIKS goed
Die staan 6e.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:19 schreef tong80 het volgende:
Haarlem is nog erger Boezelaar.
Is ter warm en plek enzo? Mijn bed is namelijk veel te koud. Welterustenquote:Op maandag 25 oktober 2004 01:33 schreef Bluezz het volgende:
* The_BoezelaaR gaat in de bedstee liggen
Mooie kerel he? Rein de Vriesquote:Op maandag 25 oktober 2004 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie stadionspeaker roeleert.
Die is echt nog van de jaren 50 van de vorige eeuw.
Zo zijn er wel meer.quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:38 schreef tong80 het volgende:
Maar Haarlem heeft ooit europees gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |