Met zo'n instelling win je niet eens vanquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:16 schreef Kapmes het volgende:
En volgende week komt NEC op bezoek, dus zal z'n vertrek nog langer moeten worden uitgesteld als het vandaag niet is
PSV laat ajax het spel maken wat ajax totaal niet kan dusquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:16 schreef Chadi het volgende:
[..]zelfs tegen dit Ajax is het niet bij machte om te domineren laat staan dat ze het Europees moeten redden
SCREENSHOTquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:17 schreef Elusive het volgende:
ahahaha witte zakdoekjes in het PSV vak voor koeman
volgens die nieuwe opzet zouden ze nog 9e kunnen worden om nog Europees voetbal te halenquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:16 schreef Ludacriss het volgende:
Nee dit is echt totaal niets! Als dit niet genoeg is om Koeman te dumpen weet ik het ook niet. Ik zie ze niet eens 5de worden dit jaar.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:47 schreef Zorro het volgende:
Oei, dat wordt spannend! Eens in de 10 jaar wint ajax nl in Eindhoven, want de laatste 30 31 jaar hebben ze zowaar 3x gewonnen! Hulde, eerbetoon
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:17 schreef Spideyman het volgende:
Spandoek PSV-supporters:
"Koeman kijk eens rond - tis de laatste keer dat je er stond"
Ja. Overwinteren in de competitie.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:18 schreef Ludacriss het volgende:
Of een andere spandoek:
Na vandaag de doelstelling weer omlaag :p
Hoog orginaliteitsgehalte in Brabantquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:18 schreef Ludacriss het volgende:
Of een andere spandoek:
Na vandaag de doelstelling weer omlaag :p
Dus niet :pquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:19 schreef VoreG het volgende:
5 minuten blessuretijd HET IS MOGELIJK!!!!
Godverdomme
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:19 schreef VoreG het volgende:
5 minuten blessuretijd HET IS MOGELIJK!!!!
Godverdomme
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja. Overwinteren in de competitie.![]()
Limburgertje, dat was 100% puur sarcasmequote:Op zondag 24 oktober 2004 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jou fantasie is te groot
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:20 schreef superjoden het volgende:
tijd voor een slotje... kutzooi... kutlampen.
Eindhoven is veel leuker dan het saaie A'dam.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:19 schreef Enchanter het volgende:
Ach , wordt PSV ook weer 's kampioen , hebben ze in het saaie Eindhoven ook weer eens wat te vieren.
Koeman
Daar ben ik het wel mee eens. Alhoewel je Macabi niet met PSV kan vergelijken, vond ik Ajax in die wedstrijd een stuk georganiseerder of zekerder van zichzelf spelen dan vandaag.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:18 schreef twi het volgende:
't Is gewoon een regelrecht drama hoe we spelen vandaag. Volgens mij zijn we nog een van de makkelijkere tegenstanders geweest vanmiddag voor PSV, wat zelf ook amper iets heeft laten zien trouwens. Maargoed, kan me niet voorstellen dat de blessuretijd 2 goals brengt, na 90 minuten dramatisch voetbal.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:21 schreef GnAgn het volgende:
Koeman wint geen prijs, hij likt aan de kut van Silvie meis
Stond Feyenoord vorig jaar niet een aantal weken buiten de Europese zone? 't Moet wel triest zijn natuurlijk wil je je gerief halen uit dit soort dingen, als er bij je eigen club niet al te veel te vieren valt...quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:20 schreef heiden6 het volgende:
Als Heerenveen vandaag wint staat Ajax buiten de Europese zone.
Prachtig, genieten gewoon. Nu nog vanmiddag van RKC winnen met mooie cijfers en dan is mijn dag helemaal goed.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eindhoven is veel leuker dan het saaie A'dam.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:21 schreef GnAgn het volgende:
Het is meneer de Limburger voor jou.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Limburgertje, dat was 100% puur sarcasme :')
Gek hè?quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:22 schreef RayMania het volgende:
Ach ja....een aantal jaren geleden stond PSV ook erg laag (12e).
Dan is er niks aan de hand, maar als het bij Ajax is...wordt er alleen maar tegen gekankerd.
Zal toch wel van de hoofdklasse kwaliteiten van Maccabi afhangen dan.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Alhoewel je Macabi niet met PSV kan vergelijken, vond ik Ajax in die wedstrijd een stuk georganiseerder of zekerder van zichzelf spelen dan vandaag.
Zingen ze dat?quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:21 schreef GnAgn het volgende:
Lijkt me ook niet verkeerdquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:21 schreef GnAgn het volgende:
Had ik een nette score gevonden, 2-0 tikt dat doelsaldo van Ajax net niet ver genoeg weg en valt lichter bij Koeman.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:22 schreef cultheld het volgende:
Zou het nog 3-0 gaan worden?
Jochie je komt net kijken op deze wereld, en je woont nog in limburg ook. Je hebt niks te vertellenquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is meneer de Limburger voor jou.
Voor ju ben ik god.
lang niet zo saai als op de parkeerplaats van de arenaquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:19 schreef Enchanter het volgende:
Ach , wordt PSV ook weer 's kampioen , hebben ze in het saaie Eindhoven ook weer eens wat te vieren.
Koeman
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |