Heeft Philips geen geld in Brazilië?quote:Op zondag 24 oktober 2004 02:21 schreef rubbereend het volgende:
even voor de volledigheid bij de transfer van robinho
Santos heeft 60% van de rechten
Robinho zelf 30%
zn manager 10%
dat wil zeggen dan de transfersom naar die percentages verdeeld moet worden. Nadeel daaraan is dat het deel wat aan Robinho betaald zou moeten worden door de fiscus gezien wordt als inkomen dus moet er balastig over betaald worden. PSV zal dus het deel dat naar de fiscus gaat compenseren voor Robinho waardoor PSV extra duur uit is.
Juist niet, wordt zo nog spannend tussen Feyenoord en PSV..quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:24 schreef popolon het volgende:
Feli voor sommige PSV'ers
Jammer voor de competitie natuurlijk.
feyenoord die voor het kampioenschap gaat? nee.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:40 schreef Toewan het volgende:
[..]
Juist niet, wordt zo nog spannend tussen Feyenoord en PSV..
PSV is een Italiaanse club geworden, ook de minder goede wedstrijden winnen is een gavequote:Op zondag 24 oktober 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Perfect gebruik gemaakt van slordigheden bij Ajax achterin, hoefde PSV niet eens groots voor te spelen. Dan kan je een eind komen.
Vooruit dan maarquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:21 schreef methodmich het volgende:
Cultheld ook joh, heeft ie ook eens een verzetje.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:01 schreef popolon het volgende:
Zappert is wel oké, er zijn ergere
En Bruggingk-fan, altijd goed.
he jammer, moet ik weer gaan zoeken in andere topicsquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Nee, heb ik in een ander topic al gedaan, blijven niet bezig.
ik blijf erbij dat het "overal nummer 1" mag wordenquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:31 schreef Spideyman het volgende:
Topictitel maar weer veranderen dan?![]()
Hey Bosquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:39 schreef Bos81 het volgende:![]()
Ik ben tevreden over de wedstrijd. Was geen grootse wedstrijd, maar de meeste PSV-ers speelde wel een goede wedstrijd. Van Bommel was wel zwak vond ik.
En de actie met de zakdoekjes was ook wel leuk.
Goed idee voor het volgende topicquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:54 schreef rubbereend het volgende:
ik blijf erbij dat het "overal nummer 1" mag worden
waarschijnlijk heeft ajax meer balbezit gehad maar heeft er gewoon nix meegedaan, want volgens de samenvatting was PSV echt veruit de gevaarlijkste ploegquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:01 schreef Spideyman het volgende:
In de samenvatting van Studio Sport waren toch een stuk of 8 combinaties van PSV te zien die uitmondden in kansen. Vooral Farfán had met een beetje geluk er nog wel één of twee kunnen inschieten. Maar iedereen die de wedstrijd live heeft gezien spreekt van een niet al te beste wedstrijd van PSV..... ikke nie snappe
quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:58 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hey Bos
Lang niet gezien. (leuk moment om terug te komen)
Ajax heeft verreweg het meeste balbezit gehad, alleen voerde er helemaal niks mee uit. Er kwamen geen kansen uit voortquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ajax meer balbezit gehad maar heeft er gewoon nix meegedaan, want volgens de samenvatting was PSV echt veruit de gevaarlijkste ploeg
Je moet ff je ondertitel veranderenquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax heeft verreweg het meeste balbezit gehad, alleen voerde er helemaal niks mee uit. Er kwamen geen kansen uit voort.
Ik blijf mijn club trouw, we wordne gewoon kampioenquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet ff je ondertitel veranderendenk niet meer dat het van toepassing is.
Maar goed over het algemeen was de 2e helft volgens mij wel redelijk.....
Misschien flauw om te zeggen, maar jullie missen gewoon een killer.......
Ach volgens mij als Koeman de zooi bij elkaar houd dat het over 2 jaar nog best wat kan worden.....
Ik heb al een behoorlijke aversie tegen idioten die ajax "club" blijven noemen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:19 schreef VoreG het volgende:
Ik blijf mijn club trouw, we wordne gewoon kampioen.
idd van het rechterrijtje jaquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het kan nog!quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:27 schreef pascalheister het volgende:
idd van het rechterrijtje ja
ooo maar daar twijfel ik ook helemaal niet aanquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
finale CL?quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:42 schreef appelsientje het volgende:
ff wat anders, die meeting..... is daar nog wat nieuws over ????
Vandaag was een mooie dag geweest
Want de eerst volgende mogelijkheid is nu toch pas volgend jaar??
De bedoeling is wel dat we ook die wedstrijd gaan bezoeken. De finale wordt gewoon te ver weg gespeeld, helaas. Anders was het natuurlijk haalbaar geweestquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
finale CL?
Lijkt mij een top-idee!quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:42 schreef appelsientje het volgende:
ff wat anders, die meeting..... is daar nog wat nieuws over ????
Vandaag was een mooie dag geweest
Want de eerst volgende mogelijkheid is nu toch pas volgend jaar??
Alleen clubcardhouders kunnen 1 kaart per clubkaart halen. Maar ook SCC-ers kunnen 1 kaartje kopen. Volgens mij zijn zowel ADO als Feyenoord risicowedstrijden, dus is er wel beperkte verkoop zeg maar. Maar ik denk dat het wel gaat lukken, ik weet niet hoeveel SCC-ers er zijn die willen komen. Minimaal 1 in ieder gevalquote:Op zondag 24 oktober 2004 22:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Lijkt mij een top-idee!
Moet eerst ff afstuderen en daarna heb ik de tijd van de wereld. Was het niet zo dat tegen risicoclubs alleen seizoenkaarthouders naar binnen mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |