Ja na 4-5 bier is het best te zuipen daar heb je gelijk in maar om daartoe te komen heb je flink wat moeten doorstaan en dat is gewoon jammer.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:14 schreef Xlarge het volgende:
ik vind het trouwens best te drinken
persoonlijk vind ik alles wel te drinken , zolang het maar geen Oranjeboom is , dat vind ik wel erg ranzig.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:15 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja na 4-5 bier is het best te zuipen daar heb je gelijk in maar om daartoe te komen heb je flink wat moeten doorstaan en dat is gewoon jammer.
Oranjeboom van de tap heb ik geen problemen mee hoorquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:18 schreef Xlarge het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik alles wel te drinken , zolang het maar geen Oranjeboom is , dat vind ik wel erg ranzig.
Bij de rest proef ik weinig verschil , wellicht zijn mijn smaakpapillen minder ontwikkeld
zielepoot, ben jij nou een ventquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:15 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja na 4-5 bier is het best te zuipen daar heb je gelijk in maar om daartoe te komen heb je flink wat moeten doorstaan en dat is gewoon jammer.
We hebben het hier over bierquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:15 schreef Stuart het volgende:
Heineken is lekker![]()
Als je goed zoekt kan je Heineken vinden in de ArenA...quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:37 schreef Iceman_J het volgende:
er is maar 1 soort bier dat ik echt niet moet, en dat is grolsch
Ik ben het geheel eens met de slogan: "Je hebt bier en je hebt Grolsch" dat spul moest verboden worden. (jammer dat ze dat in de Amsterdam ArenA schenken)
quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:37 schreef Iceman_J het volgende:
Ik ben het geheel eens met de slogan: "Je hebt bier en je hebt Grolsch" dat spul moest verboden worden. (jammer dat ze dat in de Amsterdam ArenA schenken)
quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:43 schreef HeatWave het volgende:
Grolsch. Ben juist blij dat ze dat in de ArenA hebben
.
* Guidoweb5 drinkt nu ook Grolsch
quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:09 schreef NITR0 het volgende:
GROLSCH !!!!!!
Ik hou van jullie...quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:53 schreef Underdoggy het volgende:
GROLSCH drink je HEINEKEN pis je
je kan niet EN in Allah EN in GOD gelovenquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:54 schreef the.big.ticket het volgende:
Grolsch en Heineken zijn mijn favorieten
IK was eerder met GROLSCH!!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:31 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
[..]
Ik hou van jullie...
hou ook van jou!quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:35 schreef renz0r het volgende:
[..]
IK was eerder met GROLSCH!!!![]()
![]()
ook van jou houdt!quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:36 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
hou ook van jou!
Oranjeboom, het originele hoofdpijnbierquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:18 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Oranjeboom van de tap heb ik geen problemen mee hoor.
Dat wou ik horenquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:37 schreef Gab het volgende:
Hertog jan!!
Nepstudent.quote:Op zondag 24 oktober 2004 03:08 schreef Oosthoek het volgende:
Grolsch is écht GRU-WE-LIJK SMERIG!
Punt uit.
Ga jij even je mond wassen met Jupiler. Die smerige praatjes staan me niet zo aan.quote:Op zondag 24 oktober 2004 03:08 schreef Bayswater het volgende:
Een watje ben je, HEINEKEN das pit, bitter (oja en die kutbelgen zijn gewoon jaloers)
quote:Op zondag 24 oktober 2004 05:18 schreef Pladeao het volgende:
Een ijskoud Alfa biertje gaat er altijd wel in.
Laat Heineken nou duurder zijn dan Grolsch, ik werk in een supermarkt en ik zie alle paupers en bouwvakkers en sjonnies/aries grolsch meenemen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:45 schreef Adagio het volgende:
Grolsch heeft stijl, Heineken is voor paupers
En Oranjeboom is voor mensen die graag de volgende dag met een megakater willen rondlopen...
couldn`t agree more!quote:Op zondag 24 oktober 2004 03:08 schreef Oosthoek het volgende:
wat drink jij???quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:05 schreef rucksichlos het volgende:
heineken is bier voor mensen die geen bier lusten.![]()
Hertog Janquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat drink jij???
Heineken is gewoon rotzooi. Jupiler is en blijft gewoonweg het beste bier. Omzet heeft daar niks mee te maken. Of vind jij Britney Spears ook een zeer getalenteerde artiest (ervan uitgaande dat omzet gerelateerd is aan kwaliteit)? Marketing, en niet kwaliteit, leidt tot omzet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:13 schreef Bob-B het volgende:
En mensen zouden es wat meer respect moeten hebben voor Heineken, 2de biermerk ter wereld. 30x grotere omzet en winst dan Grolsch. Alleen boeren uit twente en de achterhoek drinken grolsch, heel de wereld drinkt Heineken en Amstel.
Ik krijg ook nooit een kater van heiniken, maar van heineken daarentegen . . .quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:36 schreef Tique het volgende:
Ik heb nooit hoofdpijn, en ook nooit een kater van heiniken..maja dat zal wel aan mij liggen dan..
En jah ik vind heineken te zuipen maar dat zie je wel in me avater (A)
He dan heb je mn post niet goed gelezenquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:11 schreef nozem het volgende:
Smaken verschillen, de een vindt Heineken lekker, de ander niet. Ik geloof dat er slechts consensus is over 1 bier en dat is Oranjeboom. Dat vindt iedereen ranzig.
oud maar oh zo goedquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:03 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
Sorry, je bedoelt Heineken!!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 03:08 schreef Oosthoek het volgende:
Punt uit.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:16 schreef whosvegas het volgende:
idd, heineken is ook niet te drinken
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sorry, je bedoelt Heineken!!!
Echt vieze chemische troep echt koppijn bier!!!
Dat laatste zou heel goed kunnen. Flesjes die niet goed zijn bewaard bijvoorbeeld: eerst lauw geworden, toen weer in koelkast gezet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:13 schreef ChicaneBT het volgende:
Gatverdamme man dat Heineken bier is echt niet te zuipen of had ik een paar verkeerde flesjes.
weer een homofiele belg..quote:Op zondag 24 oktober 2004 03:08 schreef Oosthoek het volgende:
Punt uit.
Dank je, ik denk dat ik binnekort maar weer es naar der Heimat ga om Dab in te slaan. Ik zit nu aan een Hertog Jan karakter, ook geen verkeerd biertje trouwens.quote:Op zondag 24 oktober 2004 09:34 schreef Tjibbe67 het volgende:
goeien-DAB-dan Djeez, iemand met verstand van Pils!!!!
quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:54 schreef teknomist het volgende:
Ik ben een enorm liefhebber van Belgisch bier maar van de Nederlandse merken vind ik Heineken één van de lekkerste merken hoor. Koppijn krijg ik van Bavaria en Oranjeboom.
Hertog Janquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat drink jij???
Met je eensquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:22 schreef seto het volgende:
warsteiner
budweiser
Bier moet je dan ook leren drinkenquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:41 schreef danni het volgende:
"Heineken bier is niet te zuipen"
ALLE biertjes zijn niet te zuipen.
Ik vraag me toch echt af er mensen zijn die bier ECHT lekker vinden.
Sommige vrienden zegge van wel, maar dan is er toch echt iets met je
smaakpapillen, denk ik?
Je drinkt zeker alleen maar stoere breezers ;')quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:41 schreef danni het volgende:
smaakpapillen, denk ik?
Ik vind bier lekkerder dan welke andere drank dan ook. Het is even wennen, maar dat is met alle goede dingen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:41 schreef danni het volgende:
smaakpapillen, denk ik?
Altijd grappig,die wereldvreemde vlaminkjes,Belgie is zowat het enige land ter wereld waar ze geen heineken verkopen en ze hebben er allemaal een mening over,als ze je die zooi en belgische bieren blind laten proeven,durf ik te wedden dat je het er niet uithaalt.Ik zou in NL ook nooit heineken kopen maar in de USA was het prima te zuipen,zou dat exportheineken anders zijn?quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:09 schreef whispers het volgende:
[..]
![]()
Ben dan ook Belg en weet wat lekker bier is
Hier nog zo'n inteeltvlaming,jupiler is in NL trouwens gruwelijk duur,is dat in Belgie ook zo?geef mij maar bavaria,betere prijs/kwaliteitverhoudingquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:27 schreef dopa het volgende:
[..]
Heineken is gewoon rotzooi. Jupiler is en blijft gewoonweg het beste bier. Omzet heeft daar niks mee te maken. Of vind jij Britney Spears ook een zeer getalenteerde artiest (ervan uitgaande dat omzet gerelateerd is aan kwaliteit)? Marketing, en niet kwaliteit, leidt tot omzet.
Getverdemme, Dortmunder Algemeinequote:Op zondag 24 oktober 2004 18:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dank je, ik denk dat ik binnekort maar weer es naar der Heimat ga om Dab in te slaan. Ik zit nu aan een Hertog Jan karakter, ook geen verkeerd biertje trouwens.![]()
hoezo, ben je depressief>quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:43 schreef Bayswater het volgende:
Het is trouwens weer de hoogste tijd voor een Heinekenbiertje.
Om eerlijk te zijn zit ik nu aan een Hoegaarden, moet ook opquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:27 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
hoezo, ben je depressief>
bitterquote:Op zondag 24 oktober 2004 03:08 schreef Bayswater het volgende:
Een watje ben je, HEINEKEN das pit, bitter (oja en die kutbelgen zijn gewoon jaloers)
quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:39 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Grolsch is lekker bitter....
quote:Op maandag 1 november 2004 13:12 schreef Btutwice het volgende:
Het kanon
dat is dan wederzijdsquote:Op maandag 1 november 2004 15:05 schreef Blokhut het volgende:
Als je eerst Grolsch drinkt en daarna noodgedwongen op Heineken over moet gaan is het inderdaad niet te zuipen.
Sommige mensen drinken blijkbaar liever slootwater.quote:Op maandag 1 november 2004 15:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
dat is dan wederzijds
ik heb het doorquote:Op maandag 1 november 2004 15:17 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Sommige mensen drinken blijkbaar liever slootwater.
Meneer komt uit Enschede? En daarom is het stoer om te pimpen met Grolsch omdat alle lelijke nerds dat daar doen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:27 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
hoezo, ben je depressief>
Als je niet te ver van Boston bent is Samuel Adams daar een beter alternatiefquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:43 schreef Piro het volgende:
Bier is heerlijk.
Heineken is geen bier. Maar in het buitenland is het vaak het beste wat er te zuipen is. Dit geldt vooral voor het Noord Amerikaanse deel van de wereld.
ik kom niet uit enschedé, zelfs niet uit twente,quote:Op maandag 1 november 2004 15:31 schreef Baklap het volgende:
[..]
Meneer komt uit Enschede? En daarom is het stoer om te pimpen met Grolsch omdat alle lelijke nerds dat daar doen?
quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:39 schreef Guidoweb5 het volgende:
renzor, ze blijven om heilschennis roepen!
er is maar 1 bier, en dat ik Grolsch, Heineken is geen bier maar Limonade.
En de enige reden dat jullie maar om dat pisbier blijven roepen is omdat jullie na 1 heineken onder de tafel liggen
Dat heb ik van elk bierquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:30 schreef kippiej het volgende:
En morgenochtend lekker hoofdpijn van die bocht![]()
Allah en God zijn precies dezelfde.quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:34 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
je kan niet EN in Allah EN in GOD geloven
[14.gif]quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:30 schreef dubidub het volgende:
JAAAAAAAAA laten we weer ouderwetsch gaan discussiëren welk bier (smaak) het lekkerst is, das ongeveer net zoiets als welke muziekstijl beter is, 14.gif topic!
quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:45 schreef Adagio het volgende:
Grolsch heeft stijl, Heineken is voor paupers
En Oranjeboom is voor mensen die graag de volgende dag met een megakater willen rondlopen...
Grolsch...quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:37 schreef Iceman_J het volgende:
Gulpener Korenwolf is echt goed witbierquote:
Het is dan ook chemisch gebrouwenquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:21 schreef Geeranne het volgende:
Heineken heeft een chemische nasmaak.![]()
Dat is geen bier...quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:39 schreef th_ het volgende:
niemand ooit desperados hier gedronken?
DESPERADOS is echt "the best of the best", als je niet uitkijkt heb je het in een slok al leeg.
Bier met Tequilasmaak, pukkel.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:39 schreef th_ het volgende:
niemand ooit desperados hier gedronken?
DESPERADOS is echt "the best of the best", als je niet uitkijkt heb je het in een slok al leeg.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:15 schreef koen_pijl het volgende:
Grolschbrand is lekker. Brand grolsch vind ik echt te smerig!
Dus, stel, je bent op een verjaardag en er is alleen Bavaria.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:01 schreef cheqy het volgende:
Heineken en Grolsch zijn wel goed. Bavaria daarentegen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |