Bron: http://supermeki.blogspot(...)e-roddelblad_20.htmlquote:Meki Dreigt Ultra-rechtse Roddelblad Telegraf
Al jarenlang is Telegraf bezig met Onzin verspreiden . Meki stuurde vele Protest-Mails naar de redactie van Telegraf , Telegraf was zo erg in de indruk en verwijderde de Onzin-Nieuwsberichten en daarmee won Meki de eerste stap Maar nu moet De Telegraaf een Retificatie plaatsen in de Telegraf .
Gisteren was de maat vol van Meki aldus Meki ( www.meki-online.4t.com) , Telegraf plaatste een Nieuwsbericht over Junkige Tokkies en Marokkanen , Telegraf beschuldigde de Marokkanen met Terroriseren van Tokkies . De Tokkies heeft de Moeder van een Jongen vermoord ( Kijk , Telegraf meldt HARTAANVAL , Alleen ezels geloven dat ) .
Na mijn protest-mails heeft de Rasistische Redactie het Nieuwsbericht weggehaald en het van Archief weggehaald .
Ik ben geen Moslimfundamentalistquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:44 schreef _The_General_ het volgende:
Gelukkig is Meki niet meer dan een moslimfundamentalist en fascist van 17 jaar oud. Een moderne aanhanger van de Mufti lijkt het soms wel
wel fascist dusquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben geen Moslimfundamentalist
dat ook nietquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:08 schreef sioux_ het volgende:
[..]
wel fascist dus
Jah Tele-graf ( Graf )quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:17 schreef Bob-B het volgende:
gaat iemand die ongeleterde knul nog vertellen dat het de telegraaf is?
Meki is gewoon een dikke sukkel!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:54 schreef Drugshond het volgende:
Meki is coolio, hij trekt zijn mond open waar andere mensen gesloten blijven.
Gewoon een leuke aanjager in discussies...... that's all...
Alleen is Gneis overduidelijk een kloon....quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:35 schreef pberends het volgende:
Meki, de allochtone broeder van Gneis.
Welkom bij TeleGraf!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:59 schreef Croupouque het volgende:
Telegraf, de nieuwe real-life soap over de dood.
Bekijk het filmpje maar. Hij kan beter Nederlands dan zijn mede-landers.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:27 schreef MrX1982 het volgende:
Is dat onze geliefde Meki?
Hij zit er niet eens uit als een stereotype kut Marokkaan
Ik ben bezig alleen gaat het niet echt snel. Meki is blijkbaar nogal populairquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Bekijk het filmpje maar. Hij kan beter Nederlands dan zijn mede-landers.
Vreemd... lijkt erop of Geenstijl weer down isquote:Op zondag 24 oktober 2004 16:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben bezig alleen gaat het niet echt snel. Meki is blijkbaar nogal populair
heel Fok wil het filmpje waarschijnlijk hebben.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd... lijkt erop of Geenstijl weer down is
Hij doet het weer prima.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
heel Fok wil het filmpje waarschijnlijk hebben.![]()
Maar volgens mij is Geenstijl idd down ofzo, weer een DDos attack
*downloadquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij doet het weer prima.
quote:5-Jarige Jongen slaat Meki
" 5-Jarige Engelse jongen slaat Meki en zorgt voor veel overlast "
Gisteren moest ik gaan werken dus ik zat te werken opeens kwam een hele kleine jongen naar me toe en pakt een zakje snoep en begon me te slaan ik zei toen waarom doe je dat GEEN ANTWOORD , Ik zei toen tegen hem ik kan hard slaan en toen begon ie te slaan ik dan hulp halen bij een vriend die kleine Terrorist ging achter hem aan en begon hem te slaan . Me vriend rende weg en die kleine aap begon achter hem aan te rennen Toen kwam ie weer naar me toe en begon hij me te schoppen ik tilde hem op hij begon me in me buik te slaan en me te schoppen ik zei ik jou heel hard slaan toen had ik ze moeder gevonden ik bracht hem naar zijn moeder , TOEN GING HIJ ME UITLACHEN .
dit is em? De meest domme moslim van Fok?quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:25 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/001782.html
Meki filmpje: http://www.geenstijl.nl/gm/filmpjes/mekipraat.wmv
quote:Gestoorde Wilders gaat weg van Utrecht
Wie kent hem niet , de gestoorde Wilders met gele haren . Ow wie kent hem niet de ezel die steeds Islaam probeert zwart te schilderen
Wilders is verhuisd van Utrecht omdat er veel Allochtonen daar wonen . Van Meki mag hij bij de Junkige Tokkies wonen of bij de redactie van Telegraf want zij vormen een team
de Anti-Meki team worden ze genoemd
Fuck Wilders Israeli , en vergeet niet Hirsi Ali Somali
Wist je dat Geert Wilders een Jood is en hij werkte in Israel in een brodenfabriek en wist je dat Geert Wilders is gehuwed met een Hongaarse ( Allochtoon ) .
Geert Wilders Mail is
G.Wilders@tweedekamer.nl
quote:Jaarverslag Meki Advert enz.
Meki Site is al een maand weer online . Meki Site was volgens Meki een succesvolle Site , Meki site bezit veel Subsites zoals Meki Weblog of wat dacht je aan Meki Forum en Meki hoofdsite en binnenkort komen ook Meki MSN site en Meki Islaam Site en Meki Palestina Site en nog veel meer .
Zoals je ziet gaat Meki groeien naar een site als Fok! of een andere grote site . Meki Site telde in September 4.000 Vieuws en in Oktober ( alleen 10 dagen ) Telde Meki site maar liefst 6.000 Vieuws zo zie je maar weer dat Meki groeit
Meki inkomsten
Advertenties van 1 april 2004 -->> 543,56 Euro
Andere Inkomsten van 1/4 -->> 2300 Euro
Meki Shop -->> 14,00 Euro
Samen is het 2857,56 Euro
En het is met 17 % gestegen ten opzicht van Juni 2004
En zo zie je maar weer dat Meki Advert zeer gezond is Steun Meki klik op alle Advertenties
Meki Advert , daar Kunnen we niet zonder mee
dit was dan de Jaarverslag de betere versie zie je op Meki weblog --> www.supermeki.blogspot.com
quote:BABY S EN OMA S EN OPA S MOETEN SNEL DEZE PAGINA VERLATEN
MENSEN DIE EEN ZWAK MAAG HEBBEN EN GEEN ONTHOOFDINGEN WILLEN ZIEN MOETEN DEZE PAGINA OOK ZO SNEL MOGELIJK VERLATEN .
ANTI-MEKI-MENSEN OOK , ZIJ ZIJN NIET WELKOM OP MEKI.TK
Laat maarquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:23 schreef N.icka het volgende:
Eigenlijk is hij heel triest , kan iemand dat knulletje niet tegen zichzelf in bescherming nemen?
Onzin, omdat hij moslim is reageert hij vanuit zijn bevindingen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:54 schreef Drugshond het volgende:
Meki is coolio, hij trekt zijn mond open waar andere mensen gesloten blijven.
Gewoon een leuke aanjager in discussies...... that's all...
Je maakt het er zelf naar...quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Laat maar
iedereen is tegen Meki
Wij doen toch precies hetzelfde of niet soms ?!quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:53 schreef kadoter het volgende:
Onzin, omdat hij moslim is reageert hij vanuit zijn bevindingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |