kan allebei, zie ook Sowiesoquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:27 schreef _The_General_ het volgende:
dit topicNiet deze
Deze topic klinkt niet, vraag maar aan iedereen met een beetje taalgevoel..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
kan allebei, zie ook Sowieso![]()
to·pic (de ~, ~s)quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:30 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Deze topic klinkt niet, vraag maar aan iedereen met een beetje taalgevoel..
Toch is het correct Nederlandsquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:30 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je mag wel stage lopen op WGRquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:24 schreef brechtje het volgende:
Ik zou echt super graag moderator van Flora en Fauna willen worden. Volgens me moeder hoeft er niemand bij maar ze gaat er een nachtje over slapen. Want ik zeur al 2 jaar lang om ergens een moderator van te worden. Me vader (iteejer) is ook Moderator en me moeder (Yvonne) is admin!
Ik ga er vooral 's avonds aan Fok besteden en ik heb wel genoeg post enz ervoor toch?
Of eerst een proefweek bij Flora en Fauna?
Want ik mag toch wel Moderator worden? Ben tenslotte jullie Mascotte!![]()
![]()
Ik kijk lekker niet meer in deze topic, want ben al 99,9% zeker dat er alleen stomme haat reacties komen.
Maar ik blijf duimen om een moderator te worden. In me eentje.![]()
![]()
* FritsVanEgters stelt zichzelf een vraagquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:30 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
klinkt voor geen meter inderdaadquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
* FritsVanEgters stelt zichzelf een vraag
Als deze mod kan worden, dan kan jij het ook Brechtje. Suc6.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:51 schreef Dirkh het volgende:
Aangenomen, slotje!
Valt tegen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:24 schreef brechtje het volgende:
Ik kijk lekker niet meer in deze topic, want ben al 99,9% zeker dat er alleen stomme haat reacties komen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:24 schreef brechtje het volgende:
Vanaf nu ben je mod van F&F, ik zal je straks de rechten geven. Komt goed.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:57 schreef brechtje het volgende:
Aangenomen?
En ik ben helemaal nergens moderator van hoor.
Daarom, wil ik moderator van Flora en Fauna worden.
Mama maak me dan Modje?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als deze mod kan worden, dan kan jij het ook Brechtje. Suc6.
Ma ook goed?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:34 schreef ChOas het volgende:
Kan je even aan je pa vragen of hij in WFL wil kijken ?
Je moet een nette mail sturen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:38 schreef brechtje het volgende:
Ik ben nog steeds geen mod!
Nog beterquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ma ook goed?
Vraag het voor de kerst.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:38 schreef brechtje het volgende:
Ik ben nog steeds geen mod!
Die vindt jou een kale homoquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:44 schreef APK het volgende:
Ik zie liever Detlev als mod.![]()
Ik heb lang haarquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die vindt jou een kale homo![]()
Niveau komt overeen met andere moderators. Ik geef je wel een kansquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:24 schreef brechtje het volgende:
ik blijf duimen
Precies, dat moet je hebben, een kerel die zegt waar het op staat.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:46 schreef yvonne het volgende:
Die vindt jou een kale homo![]()
Weet je wel hoeveel je moet mailen met mensen die vervelend zijn?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:05 schreef brechtje het volgende:
Yes!
Bijna iedereen is ervoor dat ik moderator van Flora en Fauna word.
Nieuwe uitdaging!Heb er wel zin in.
Nee Yvonne, heb geen zin om nóg meer mails te sturen van mag ik Moderator worden.
Maak me nou maar een soort proef mod voor een week!
Dat is in een ander gedeelte van Fok en daar mogen Brechtjes nog helemaal niet kijkenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:52 schreef SuperUli het volgende:
Zeker allemaal sticky's over paarden..
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is in een ander gedeelte van Fok en daar mogen Brechtjes nog helemaal niet kijken
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk dat je nog wat te jong bent voor het, eeeh, "praktijkexamen".
Ik ben wel liefquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:27 schreef brechtje het volgende:
Wow juppie!
Zonder jullie zou ik nooit mod kunnen worden.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:29 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik ben wel lief![]()
lees: ben sinds kort vrijgezel
Och.....quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:32 schreef Lithion het volgende:
Een opmerking over het afschieten van paarden is zeker ongepast in dit topic?
Gelukkig weet jij ook precies hoe oud ik benquote:Op zondag 24 oktober 2004 11:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Pedo.
Enlighten us.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij ook precies hoe oud ik ben
Het aantal jaren verschil is met gemak op 1 hand te tellenquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:29 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Enlighten us.
Maar het gaat om het meisje hequote:Op zondag 24 oktober 2004 13:49 schreef Mr.J het volgende:
Ok, dan mag het!
Damn, schoonpa, schoonma en girfriend moderator hier. Kan alleen maar in je voordeel werken.
Waarschijnlijk over een jaar of 5. Nog even volhouden dus!quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:19 schreef brechtje het volgende:.
Wanneer word ik nou mod?![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:57 schreef brechtje het volgende:
En ik ben helemaal nergens moderator van hoor.
Waarom heb ik tot geen van allen toegang?quote:
Dan kom ik ook als dat zo isquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 02:15 schreef Maanvis het volgende:
Ze mag onzin wel komen moderaten, want PR en Joog hebben er geen tijd meer voor!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
probeer het eens bij forumhoeren.nl
srry yvon, kon het niet laten
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
dan hebben we straks www.fokpaarden.nl en paarden.fok.nl en forum.paard.nl enzo
Je hebt gelijk. Danny zou geband moeten worden.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:26 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
lek![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:57 schreef Adelante het volgende:
ik ben voor, veel slechter dan LD kun je het niet doen iigGo Brecthje
Houden zoquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:57 schreef brechtje het volgende:
ben nog geen mod..
Er is een God!quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:57 schreef brechtje het volgende:
ben nog geen mod..
Schrijf een sollicitatiebrief waarin je zegt dat je ongeschikt bent voor die positie, en wacht rustig af.quote:Op zaterdag 25 december 2004 16:57 schreef brechtje het volgende:
ben nog geen mod..
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:07 schreef TonyMalony het volgende:
Als Tessje al moderator kan worden dan kan brechtje het al helemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |