Trailer:quote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series. Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 this October.
- Official Rockstar Release Statement
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:41 schreef DaMook het volgende:
Wachten, wachten alsmaar wachten
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:43 schreef Robhimself het volgende:
..
Gravit, je mensenkennis sleur je met een touwtje over de stoep maat, die brakke versie heeft IEDEREEN die m niet origineel heeft. Zoek maar ns op het web naar de statement van Rockstar.
Want als je een kopie hebt, terwijl het spel nog niet uit is, kan je niet zeggen dat jouw versie foutloos is. Rockstar kan dit dus wel zeggen aangezien zij momenteel de enige zijn die kunnen vergelijken. Doe alsjeblieft niet zo kortzichtig!
Ga je illegale praktijken niet goedpraten door mensen die WEL willen wachten tot de originele versie (moi inbegrepen) zwart te maken.
Het is een teken van zwakte en het niet nemen van schuld en verantwoordelijkheden.
Je wil niet weten hoe erg jij jezelf zojuist voor lul hebt gezet, het zou me dan ook verbazen dat jou nog een toekomst is gegund op dit forum
Als je een echt kerel bent, post je hier je emailadres zodat ik je aan kan geven bij Rockstar.
Of doe het lekker zelf.
"Mensen" als jij verpesten het voor de geduldige hardcore gamers die 60 euro voor een game helemaal niet zoveel vinden en ook elke cent uit de gameplay willen persen.
Betalen voor een game is ook een drijfveer om m uit te spelen.
Mijn advies? Val dood. Stik in je gekopieerde versie, stouw m in je hol, snijd je polsen door.....het boeit me niet, maar tief aub op uit dit topic, VENTJE!
En nu mag je op me vloeken en tieren wat je wilt, maar ik lach me rot als ik m volgende week samen met 99% van gamend Fok met een goed gevoel in mn PS2 leg.
Ik reageer dan ook niet meer op ventjes als jij, dit is niet goed voor mijn karma. Dus vloeken en schelden is verspilde moeite.
CAPICHE!?
Sorry voor dit offtopic geblaat jongens, maar t lucht zo lekker op!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:45 schreef Bioslock het volgende:
[..]. Neuroot.
GTA ga ik zeker officieel kopen, en voor GTA vind ik 60 euro op zich niet zo veel, maar 60 euro voor de meeste andere games is voor mij toch wel een beetje heel erg aan de prijzige kant, maar goed.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:43 schreef Robhimself het volgende:
"Mensen" als jij verpesten het voor de geduldige hardcore gamers die 60 euro voor een game helemaal niet zoveel vinden en ook elke cent uit de gameplay willen persen.
Heel veel fel geblaat van Robhimself
peter_426@hotmail.com , uit het gmail topicquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:43 schreef Robhimself het volgende:
Als je een echt kerel bent, post je hier je emailadres zodat ik je aan kan geven bij Rockstar.
lol, doe gewoon !quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:56 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
peter_426@hotmail.com , uit het gmail topic
[edit] Of moet je zijn chello adres?Handig zo'n post history op fok
Niet zo aanstellen kleuer, maak je druk om een spelletje.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:43 schreef Robhimself het volgende:
Gravit, je mensenkennis sleur je met een touwtje over de stoep maat, die brakke versie heeft IEDEREEN die m niet origineel heeft. Zoek maar ns op het web naar de statement van Rockstar.
Want als je een kopie hebt, terwijl het spel nog niet uit is, kan je niet zeggen dat jouw versie foutloos is. Rockstar kan dit dus wel zeggen aangezien zij momenteel de enige zijn die kunnen vergelijken. Doe alsjeblieft niet zo kortzichtig!
Ga je illegale praktijken niet goedpraten door mensen die WEL willen wachten tot de originele versie (moi inbegrepen) zwart te maken.
Het is een teken van zwakte en het niet nemen van schuld en verantwoordelijkheden.
Je wil niet weten hoe erg jij jezelf zojuist voor lul hebt gezet, het zou me dan ook verbazen dat jou nog een toekomst is gegund op dit forum
Of doe het lekker zelf.
Betalen voor een game is ook een drijfveer om m uit te spelen.
Mijn advies? Val dood. Stik in je gekopieerde versie, stouw m in je hol, snijd je polsen door.....het boeit me niet, maar tief aub op uit dit topic, VENTJE!
En nu mag je op me vloeken en tieren wat je wilt, maar ik lach me rot als ik m volgende week samen met 99% van gamend Fok met een goed gevoel in mn PS2 leg.
Ik reageer dan ook niet meer op ventjes als jij, dit is niet goed voor mijn karma. Dus vloeken en schelden is verspilde moeite.
CAPICHE!?
Sorry voor dit offtopic geblaat jongens, maar t lucht zo lekker op!
kerel, die gast kan gta:sa zo illigaal krijgen. Dus die mogelijkheid heeft ie zeker. Maar hij wacht gewoon netjes tot de release.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:09 schreef Varr het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen kleuer, maak je druk om een spelletje.
Als je zelf de kans had gehad om hem te downloaden had je het waarschijnlijk ook allang gedaan.
En ik betwijfel of jij al je software/games op je pc legaal gekocht hebt, dacht het ff niet.
Velen die hem gedownload hebben zullen het spel alsnog kopen, en diegenen die het niet doen, tja, ps2 wordt langzamerhand net zo als pc, makkelijk gratis te krijgen.
I will. Ga eerst vissen, vanavond doe ik tquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
lol, doe gewoon !
Ergens diep in 2005 !quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:03 schreef Pistol_Pete het volgende:
wanneer komt de PC-versie uit?
ach, als het topic vol is, gewoon een nieuwe maken..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:22 schreef jimjim1983 het volgende:
ja de topics kunnen idd beter naar ONZ verplaatst worden als iedereen berichtjes zoals deze plaatst
tvp
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
lol, doe gewoon !
quote:Je bericht is verzonden naar:
piracy@rockstargames.com
muahaha niet dat ze er wat aan doenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:50 schreef Robhimself het volgende:
[..]
[..]
Die spellen die jij niet orgineel hebt, en niet zo boeiend vind, vinden andere mensen misschien wel. Het slaat nergens op dat jij het wel rechtvaardig vind om lekker spellen te downen die jij duf vind, maar als jij een spel gaaf vind en iemand het download is het NONO.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:14 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
kerel, die gast kan gta:sa zo illigaal krijgen. Dus die mogelijkheid heeft ie zeker. Maar hij wacht gewoon netjes tot de release.
Ik heb ook niet veel spellen origneel, maar dat komt omdat ze weinig speel en je vaak al snel bent uitgekeken op een spel. Spellen waar ik echt veel plezier mee heb die koop ik gewoon zoals de GTA reeks, Final Fantasy, Simcity, Rollercoaster Tycoon etc... En ik weet dat ik weer veel lol ga beleven aan gta:SA dus vindt ik het de moeite waard om h'm te kopen. En ik weet dat de meeste mensen van dit spel gaan genieten, en als je zoveel lol aan zo'n spel beleeft dan moet je h'm gewoon origneel kopen vindt ik.
eat mequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
NSB'er!![]()
vast wel, het zal alleen wel een hele tijd duren.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:35 schreef Vision het volgende:
komt ie ook op de xbox uit? of alleen ps2?
Ja en die no fly zone ziet er ook leuk en redelijk groot uitquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wow, dat er nog zo'n groot stuk boven komt, de laatste map die ik kende stond Las Venturas en Bone County niet eens (helemaal) op...
Bedorvenquote:NOTE:
Geen gepraat over warez, sfeer wordt anders alleen maar bederfd, dus voor je houden, tnx.
Echt PRECIES wat ik wou zeggen!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:57 schreef Varr het volgende:
[..]
Die spellen die jij niet orgineel hebt, en niet zo boeiend vind, vinden andere mensen misschien wel. Het slaat nergens op dat jij het wel rechtvaardig vind om lekker spellen te downen die jij duf vind, maar als jij een spel gaaf vind en iemand het download is het NONO.![]()
Anyway, downloaden is en blijft verkeerd, maar iedereen doet het, en voor de pc wordt het als normaal gezien, ik denk dat dit na verloop van tijd ook zo zal zijn op de ps2.
Inderdaad... daar had ik overheen gelezen.quote:- The character models now have fingers (No more blocky hands!)
Kan 'ie z'n joints mee vasthouden en z'n trigger mee overhalenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:03 schreef savelkoul het volgende:
ik ga jullie iets vertellen jongens.... ..... ..... carl heeft vingers!![]()
nee.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:57 schreef Manweth het volgende:
Klopt het dat GTA voor PC al in het illegale cirquit te verkrijgen is?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:14 schreef Manweth het volgende:
Nope is toch nie goed
was zo blij dat ik hem aan het downloaden was
was het ps2
GBA versiequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:34 schreef Max-Westerman het volgende:
wat moet dit eigenlijk voorstellen?
[afbeelding]
Iemand die moeite heeft gestopt in het maken van mooie fan art. Kijk naar de details zoals op het strand. Dus die past wel in de OP. Anders krijg je altijd de standaard plaatjesquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[afbeelding]
Pak dan ook de auto die voor je villa staat en/of speel de auto-steel missions uit. Dat zal je een wagenpark opleveren wat niet langzaam aanvloelt. Wat bij de rest van alle auto's wel zo is.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:21 schreef P-Style het volgende:
- Het snelheidsgevoel als je in een auto rijdt. Nadat je Burnout 3 hebt gespeeld, lijkt autorijden in Vice City traag... zó tráág!!! Hopelijk hebben ze dat ook enigszins verbeterd in San Andreas.
Tja is wel te verwachten dat mensen al paar dagen voor de release gaan bellenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:49 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
En mensen moet eens leren release datums op te zoekenVandaag tig klanten die hadden gebeld of we hem al binnen hadden. En ook al zoveel aan de kassa. Is vast en zeker iemand uit dit topic he, biecht maar op
![]()
quote:In several screenshots and the first trailer for San Andreas, Carl was playing basketball and pool. Are these cut scenes or can you play them and also what other mini-games are there? - Gangstaman590 / PlanetGrandTheftAuto
ROCKSTAR: The one of Smoke and Sweet playing basketball was a cutscene. The pool shot is CJ actually playing pool. There are too many mini-games to list here, rest assured there will be tons of fun stuff to do!
ik kan me er ook wel iets bij indenkenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:34 schreef Deviant1nl het volgende:
OMG, geen dieren in het spel![]()
dat vonden ze niet toepasselijk in hun spellen, kan ik begrijpen![]()
duh, het roelt de bergtopquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:29 schreef HAL9000S het volgende:
WTF!... 13 topics voor een spel dat nog niet eens uit is!?!
Wat dacht je van ps2. je kon op een vijand mikken, door op een knop te drukken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:30 schreef markii het volgende:
Carl can lock onto anyone in the game (even if he isn't holding a weapon).
hoppa ik heb dit een paar keer gelezen... maar ik kom er maar niet uit. wie o wie?
vasthouden ofzo? houdgreep?
* Rahl slaps Manweth around a bit with a large troutquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:51 schreef Manweth het volgende:
Toch maar aan t downlaoden
ps2 emulator is zo gevonden.
kusje
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:51 schreef Manweth het volgende:
kusje
Volgens mij bedoel je de PCJ600...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:06 schreef Scylla het volgende:
Filmpjes zijn erg vet inderdaad, vooral die Grand Canyon....hij is echt GrandMooie motoren ook, ook al zullen ze het niet halen bij de PSG600...of toch wel?
deze motoren zien er berter uit dan die in VC vind ikquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:06 schreef Scylla het volgende:
Filmpjes zijn erg vet inderdaad, vooral die Grand Canyon....hij is echt GrandMooie motoren ook, ook al zullen ze het niet halen bij de PSG600...of toch wel?
Volgens mij werkte dat niet helemaal goed die ps2 emulators op de pc. Ik hoop het overigens wel.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:51 schreef Manweth het volgende:
kusje
Nou ja ze hadden het ook iets kunnen aanpassen dat je die dieren niet kan doden ofzo dus een schot of een schop en een hond of kat rent weg ofzo. Maar helaas.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:34 schreef Deviant1nl het volgende:
OMG, geen dieren in het spel![]()
dat vonden ze niet toepasselijk in hun spellen, kan ik begrijpen![]()
Omdat er mensen zijn die hele dag met hun luie flikker voor hun computerscherm hangen natuurlijk en dan is GTA SA nog niet eens uit.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:37 schreef Mikkie het volgende:
Jezus, je bent een dag werken, en als je thuiskomt zijn we alweer een topic verder
Haha Iddquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:37 schreef Mikkie het volgende:
Jezus, je bent een dag werken, en als je thuiskomt zijn we alweer een topic verder
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
Pak dan ook de auto die voor je villa staat en/of speel de auto-steel missions uit. Dat zal je een wagenpark opleveren wat niet langzaam aanvloelt. Wat bij de rest van alle auto's wel zo is.
Haha!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:51 schreef Manweth het volgende:
kusje
Welke auto krijg je dan als je 100% hebt? De enigste voertuig die ik weet dat je krijgt als je 100% hebt is die Apache.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waar heb je het over?Ik heb in iedere auto van Vice City gereden. (behalve die ene die je krijgt als je op de 100% zit) Heb jij wel eens Burnout 3 gespeeld?
Nee, die apache "heb" je al zodra je een politiepakje aan kunt trekken, na een bepaalde missie. Als je het spel op 100% hebt rondgespeeld (dus niet alleen het verhaal hebt rondgespeeld), krijg je een of andere supersnelle wagen die niet zo snel kapot te krijgen is.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:31 schreef DeFlip het volgende:
Welke auto krijg je dan als je 100% hebt? De enige voertuig die ik weet dat je krijgt als je 100% hebt is die Apache.
Kloptquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:07 schreef MrSkyline het volgende:
op de ps2 krijg je de apache bij 100 hidden packages, en niet met politie pak aan (niet op de basis en niet op southbeach, geloof dat het zo heet)
Ik bedoel dat de apache dan op die helikopter platform staat bij de haven na 100% maar een supersnelle wagen daar heb ik niks van gehoord, wel dat de auto's na 100% 2x zo sterker worden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, die apache "heb" je al zodra je een politiepakje aan kunt trekken, na een bepaalde missie. Als je het spel op 100% hebt rondgespeeld (dus niet alleen het verhaal hebt rondgespeeld), krijg je een of andere supersnelle wagen die niet zo snel kapot te krijgen is.
diezelfde die je krijgt als je gettherefast intypt?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, die apache "heb" je al zodra je een politiepakje aan kunt trekken, na een bepaalde missie. Als je het spel op 100% hebt rondgespeeld (dus niet alleen het verhaal hebt rondgespeeld), krijg je een of andere supersnelle wagen die niet zo snel kapot te krijgen is.
Cheaterquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:14 schreef alsem het volgende:
[..]
diezelfde die je krijgt als je gettherefast intypt?
kan niet op PS2quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:14 schreef alsem het volgende:
[..]
Je bent gelijk gaan spelen toen die uit was?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:15 schreef reconnect het volgende:
bah ik zit nu op 92%
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:17 schreef reconnect het volgende:
ik heb het over VCik koop SA netjes in de winkel heur
Echt waar? Ik heb geen 100 hidden packages gevonden, maar kan al wel met politiepakje aan naar die legerbasis gaan en rustig die apache meenemen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:07 schreef MrSkyline het volgende:
op de ps2 krijg je de apache bij 100 hidden packages, en niet met politie pak aan (niet op de basis en niet op southbeach, geloof dat het zo heet)
Map zoeken op inetquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Echt waar? Ik heb geen 100 hidden packages gevonden, maar kan al wel met politiepakje aan naar die legerbasis gaan en rustig die apache meenemen.
Krijg je dan niet een bloodring racer of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:14 schreef alsem het volgende:
[..]
Bron: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=151873&st=20 / Rockstar Gamesquote:HIGH GRADE FIREARMS
Vulcan Mini Gun - This formidable weapon is the player’s best friend. Designed to deliver massive and withering barrages of ammunition at an alarming rate of fire, this weapon is designed for total destruction of the target and anything around it. Despite its massive size and weight, the gun is portable enough to be carried—and fired—on the streets of San Andreas. Police responding to an incident where a mini-gun is in use would be quick to call in SWAT to deal with the menace. An intricate piece of machinery, its belt driven mechanics will turn the barrels even if the gun is not firing, a sound that eerily forecasts the destruction that is about to be unleashed. Hold R1 to spin up the barrel and squeeze L1 to fire.
Heat Seeking RPG - RPGs and other shoulder-fired missiles have long had a place in Grand Theft Auto. The STINGER is the next level. Lightweight and portable, this shoulder-fired guided missile system is designed to shoot down low-altitude jets, propeller-driven aircraft and helicopters. The fire-and-forget system allows the player to lock onto a heat source, usually a car or plane, fire the weapon, and begin acquiring new targets before the warhead has even destroyed the first target. To activate, bring up the targeting reticle by pressing R1. Continue holding down R1 and center the viewfinder on the target. The reticle will acquire the nearest target, and then change from green to yellow and finally to red, indicating that you have achieved target lock. You can fire the weapon at any stage of the lock-on process, but the closer to red, the more effective your strike will be. The production, research, and development of the Stinger Missile System is a secret, but intrepid pilots flying over the deserts on the outskirts of Las Venturas have a ton of stories about near misses with the Stinger.
M4 - M4-is the modified version of the M-16, the shortened stock and barrel makes it more compact while still retaining the accuracy and power of its cousin. The weapon will allow the player the pinpoint accuracy to target an opponents specific body parts or vehicle tires. One particularly satisfying feature is the ability to target gas tanks. A single well-placed round will cause any car in San Andreas to explode—aim for the gas cap to find out how decidedly badass this new feature is in action. Kneeling greatly increases the accuracy of the M4, try kneeling as often as possible when using the weapon. Even while kneeling, it is possible to roll side to side while holding R1 by pressing left or right on the left analog.
To the concern of San Andreas' police forces, the M4 is readily available at Ammu-Nations across the state.
Tec-9 - A longtime favorite of gang members on the streets of Los Santos, the Tec-9 is a relatively cheap firearm made with low-grade stamped metal. One of the more interesting new features is that the player can dual wield Tec-9s, evening up long odds in the middle of a gang fight, increasing your respect and power in the ‘hood. Once you’ve upgraded CJ’s weapon skill to the point where he can hold two weapons (Hitman skill level), all you need to do is find another weapon and he will automatically hold 2. All ammo between the guns is now shared, and reloading happens automatically. Rate of fire is effectively doubled, perfect for cases where you really want to kill someone—fast.
Desert Eagle - This handgun delivers an unparalleled degree of accuracy and power with a distinctive feel that players will pick up on immediately. Originally intended to be target/sport pistol, players will use this weapon for the immense stopping power the handgun’s .50 caliber rounds deliver to a target—stopping assailants in their tracks, usually with one well placed shot. Because of its significant recoil, it’s almost impossible to hold onto at first. Look for higher levels of skill with the weapon to reduce this effect and yield quicker reloads and accuracy. The Desert Eagle is even deadly when out of auto-lock range, as a proficient shooter can fire in free target mode and still achieve one shot kills. Hold R1 and line up the sights on a target. The benefit of this approach is it allows sniper results with the free movement offered by a handgun.
Die had ik ook nog niet in 't vorige topic gepost ofzoquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:47 schreef MrSkyline het volgende:
ZIEKE INSANE JUMP FILMPIES
http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/vids_1.html
veeeet
check de airtime van die in de grancanyon alike omgeving!
en backflips op de motor
(officiele rockstar filmpies)
wtf, Sam Jacksonquote:Op zondag 24 oktober 2004 00:17 schreef Georges het volgende:
Samuel L. Jackson en Ice-T doen stemmen in het spel.
Gtagaming heeft het van het officiele Playstation Magazine voor de VS.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:45 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
wtf, Sam Jackson![]()
bron???
sta er niet van te kijken als die opduikt als 1 of andere big shot casino mafia boss...quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:19 schreef Georges het volgende:
Jammer dat Vercetti er niet bij staat, maar misschien is dat een surprise act.
het zou me niks verbazen, maar wsl wel een fikse dosis kippevel bezorgen,quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:28 schreef Georges het volgende:
Zou wel cool zijn. Misschien dat hij er bewust niet bij staat.
Tommy was erg cool, de ultieme GTA character.quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:35 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen, maar wsl wel een fikse dosis kippevel bezorgen,
Vercetti was meesterlijkin Vice City...
true, die overleefde ook de mansion shoot-out op het einde...quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:36 schreef Scylla het volgende:
Ken Rosenberg! Tommy's "advocaat" doet dus wel weer mee, die link is er alvast.
tot nu toe wel iig...quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:41 schreef Georges het volgende:
[..]
Tommy was erg cool, de ultieme GTA character.
Dat is zeker bruut..quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:36 schreef Scylla het volgende:
Ken Rosenberg! Tommy's "advocaat" doet dus wel weer mee, die link is er alvast.
also true, ik ben GTA3 pas gaan spelen na Vice Citydon't asken het feit dat die gastquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:49 schreef Scylla het volgende:
Ik heb er zin in. En als Vercetti opduikt...
Ik denk dat dat GTA3 character (hoe heet tie eigelijk?) ook een heel cool iemand was geweest, als hij maar gesproken had. Dan hadden we wat meer binding met hem gehad. Ik hoop dat die binding er met homey CJ ook zal zijn, want dat, het hele verhaal, vond ik juist zo ontzettend veel beter in Vice dan in GTA3.
Ik heb heel even GTA 3 gespeeld. Nadat ik Vice kreeg heb ik GTA 3 geen enkele keer meer gespeeld. Misschien dat Liberty groter of interessanter lijkt maar ik vond Vice zo veel beter.quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:57 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
also true, ik ben GTA3 pas gaan spelen na Vice Citydon't asken het feit dat die gast
z'n bek niet open trok was imo een behoorlijke domper...
ik heb by the way zeer hoge verwachtingen van Sam Jackson maar ben bang dat zijn aandeel
in het geheel beperkt zal blijven tot een bijrolletje...
Had ik ook al gepost...quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:59 schreef Keromane het volgende:
http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/media.html
Nog meer filmpjes. Alleen ben ik een beetje registratie-moe. Niet gezien dus.
Die gozer uit GTA3 heet Fido. Zeker jammer dat ie niks zegt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:57 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
also true, ik ben GTA3 pas gaan spelen na Vice Citydon't asken het feit dat die gast
z'n bek niet open trok was imo een behoorlijke domper...
ik heb by the way zeer hoge verwachtingen van Sam Jackson maar ben bang dat zijn aandeel
in het geheel beperkt zal blijven tot een bijrolletje...
Die kan je uitprinten en aan je Tandarts gevenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[afbeelding]
Het zou inderdaad vet zijn als je je eigen gang kon maken lekker rond rijden beetje herrie schoppenquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:37 schreef HypeTrax het volgende:
Nog steeds spijtig dat GTA geen multiplayer uitbrengt... lijkt me echt leuk om gwoon met een paar lui te gaan rijden door de stad etc in GTA SA![]()
Er was toch mogelijkheid om een gang mee nemen?quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:14 schreef Diemus het volgende:
[..]
Het zou inderdaad vet zijn als je je eigen gang kon maken lekker rond rijden beetje herrie schoppenmaar aangezien SA al zoveel mogelijkheden heeft zou het denk ik iets te veel zijn ik hoop dat ze het in de volgende wel opnemen
(ik denk wel dat er een volgende komt want ze kunnen iet stoppen met een succes serie hij is nog niet eens uit en het is al een HIT)
Echt kicke : MC Eight als Ryder, die gast heeft echt een kewle stem en voorkomen (zie Menace 2 society) ! Ook leuk dat Ice -T erin zit! Het wordt echt veeeeeeeeeeettttt!!!!!!!!quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:51 schreef Georges het volgende:
[..]
Gtagaming heeft het van het officiele Playstation Magazine voor de VS.
Verder bekende namen: Peter Fonda en James Woods (er staat Wood, maar ik neem aan dat het om Woods gaat)
Complete cast:
Carl Johnson - Young Maylay
Sweet Johnson - Faizon Love
Ryder - MC Eiht
Cesar - Clifton Collins Jr
Kendl Johnson - Yo Yo
Zero - David Cross
OG Loc - Jonathan Anderson
Frank Tenpenny - Samuel L. Jackson
Maddog - Ice T
The Truth - Peter Fonda
Wu Zi Mu - James Yaegashi
Ran Fali (Farlie) - Hunter Platin
Mike Torreno - James Wood
Maccer - Shaun Ryder
Eddie Pulaski - Chris Penn
Officer Hernandez - Armando Riesco
Jizzy B - Charlie Murphy
T-Bone Mendez - Kid Frost
Ken Rosenberg - William Fichtner
http://www.gtagaming.com/index.php
en een van de scans
http://www.viado.org/gtasa-scan/DSC00897.JPG
duh, dat zat ook in vice.....quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:07 schreef Diemus het volgende:
is er nog een stripclub in dit spel
Juniper Hallow- San Fierro --- Jizzy's pleasure domes.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet meteen dat ie hier ook weer in moet zitten
Hehe... deze kerel heeft toch een wanten-hand!quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:54 schreef Georges het volgende:
Nieuwe screen:
las vegas is las vegas niet zonder een striptent dus Las Venturas ook nietquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet meteen dat ie hier ook weer in moet zitten
quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:33 schreef Robhimself het volgende:
Maurice Chavez is back!!Cool!
quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:39 schreef Georges het volgende:
geen Chavez in San Andreas helaas.
Kijk zelf danquote:Op zondag 24 oktober 2004 15:50 schreef Scylla het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mij een beetje blij maken met een dooie mus. Wie Maurice is? Hoe durf je dat te vragen! Maurice Chavez was de immer geniale talkshowhost op Vice City Public Radio, ook wel bekend als VCPR's "Pressing Issues". Veel toffer dan Chatterbox of K-Chat.
ow die, ik vond dat station vervelend, dat gezwets telkens, ik luisterde voornamelijk naar V-Rock.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:50 schreef Scylla het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mij een beetje blij maken met een dooie mus. Wie Maurice is? Hoe durf je dat te vragen! Maurice Chavez was de immer geniale talkshowhost op Vice City Public Radio, ook wel bekend als VCPR's "Pressing Issues". Veel toffer dan Chatterbox of K-Chat.
Adam Curry?quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:08 schreef Ultrakikkervis het volgende:
Die man van Patricia Paay, die beroemde dj met die helikopters enzo, die zat ook in VC. Ik dacht bij Flash FM.
Lijkt me sterk...quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:08 schreef Ultrakikkervis het volgende:
Die man van Patricia Paay, die beroemde dj met die helikopters enzo, die zat ook in VC. Ik dacht bij Flash FM.
Een kleine PStwo kopenquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:10 schreef Varr het volgende:
AAAAA, wat moeten de mensen zonder ps2 nou doen. Dit kan je me niet aandoen....
nee, ze hebben geprobeerd om net zoals rockstar zo'n geniale game te maken. Maar dat is ze zeker niet gelukt! Echt een bagger spel is het!quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb net True Crime hier liggen, dat schijnt net zoiets te zijn als GTA
een duur spel wordt het dan als je het bij elkaar optelt. 200 euro ofzoquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:20 schreef Diemus het volgende:
lol ik 2 weken geleden speciaal voor dit spel een ps2 gekocht
Doe ik ook, 8:45 sta ik voor de deur van de winkel, heb vrijdag toch vrijquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:34 schreef Diemus het volgende:
Ik kan niet wachten tot vrijdagik heb mijn pre order geannuleerd want dat duurt toch altijd langer en als ze hem vrijdag versturen heb ik hem pas dinsdag, maandag krijgen wij geen post en in het weekend ook niet (doh). dus ik ga vrijdag wel vroeg opstaan
ik sta woensdag om 12.00 uur bij mijn favourite gameshop aangezien de filiaalmannager m direct zelf bij de leverancier gaat halen, en dat waarschijnlijk woensdag zal zijnquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:43 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Doe ik ook, 8:45 sta ik voor de deur van de winkel, heb vrijdag toch vrij![]()
Toen Vice City uitkwam ook gedaan, het was toen heel rustig eigenlijk.
Dat doe ik dus ook, zeker als ze je gezicht kennen willen ze nog wel eens alvast een exemplaar onder de toonbank vandaan halen als het eerder is binnengekomen. Ik gok dat ik woensdag al aant spelen ben!quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:10 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
ik sta woensdag om 12.00 uur bij mijn favourite gameshop aangezien de filiaalmannager m direct zelf bij de leverancier gaat halen, en dat waarschijnlijk woensdag zal zijn
en dan geemen
mijn advies, zoek een kleine gamezaak die niet door een groote vrachtwagen bevoorraad word, maar zn zooi per post krijgt, en ga daar woensdag of donderdag op de stoep zitten
Dude, foutjequote:Op zondag 24 oktober 2004 17:39 schreef Robhimself het volgende:
Wave 103 - Adam First, als je niet weet waar je over praat, zeg dan niks, ultra........
Lazlow, w000000000000000000t!quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:12 schreef Robhimself het volgende:
Talk Radio:
Er zijn verschillende shows:
(begin shows)
The news with Lianne Forget
The Thight end zone
The Wild Traveler
Entertaining America
met oa Lazlow en OG Loc
Gardening with Maurice
bron: gamer.nl
Lazlow!!!"I got kicked out after the first grade, man!"
Een review? Waar heb je die voor nodig? Je koopt deze game zoiezo wel, wat dan ook er in reviews wordt geschreven. Nieuwe pics en filmpjes zijn natuurlijk welkomquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:27 schreef Georges het volgende:
Ik hoop dat er morgen een review komt van de grote gaming sites, Gamespot en IGN.
Valt wel te verwachten.
Toch leuk om te zien of het spel het cijfer krijgt dat verwacht wordtquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:38 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Een review? Waar heb je die voor nodig? Je koopt deze game zoiezo wel, wat dan ook er in reviews wordt geschreven. Nieuwe pics en filmpjes zijn natuurlijk welkom
? kan dat? Of is dat alleen in 1 mission?quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:03 schreef CloudStrife het volgende:
Base Jumping!
Precies.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Toch leuk om te zien of het spel het cijfer krijgt dat verwacht wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:13 schreef Georges het volgende:
[..]
Precies.
Het volgende is nogal hypocriet gezien wat ik eerder gezegd heb, dus ik zal het kort houden.moet dat al in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:15 schreef alsem het volgende:
[..]
moet dat al in een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
Nou, misschien niet. Maar dit soort uitspraken mogen sowieso niet. Dus voor deze ene keer. Meer zeg ik er ook niet over.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:15 schreef alsem het volgende:
[..]
moet dat al in een spoiler?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:22 schreef Georges het volgende:
[..]
Nou, misschien niet. Maar dit soort uitspraken mogen sowieso niet. Dus voor deze ene keer. Meer zeg ik er ook niet over.
wat is daar nou warez aan? Dat je footage hebt gezien? Dat heeft iedereen gezienquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:26 schreef Georges het volgende:
Warez.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:28 schreef Georges het volgende:
Maar misschien overdrijf ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
...of een tijdmachine naar 4 dagen in de toekomst?quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:39 schreef MrSkyline het volgende:
nog iemand die zo het vliegtuig naar New York pakt om de game te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
i dont care, maar we weten iniedergeval nu allemaal dat je een loser bent die graag aandacht wil hebbenquote:Op maandag 25 oktober 2004 02:08 schreef Xebrozius het volgende:
Whehe, jullie gaan me hier voor haten.
Ach gewoon niet zo happen op Xebroquote:Op maandag 25 oktober 2004 02:23 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
i dont care, maar we weten iniedergeval nu allemaal dat je een loser bent die graag aandacht wil hebben, maarja, dat soort mensen bestaan nu eemaal, jij kan het ook niet helpen dat je zo bent geboren....nu ben ik moe en ga ik slapen
![]()
Goedzo, huil jezelf maar in slaap.quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:23 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
i dont care, maar we weten iniedergeval nu allemaal dat je een loser bent die graag aandacht wil hebben
quote:Op maandag 25 oktober 2004 03:26 schreef Keromane het volgende:
Yep er zijn spoilers. Die kun je aanschaffen in garages, tegen betaling.
Niemand kan datquote:Op maandag 25 oktober 2004 06:09 schreef Breuls het volgende:
Ik kan zo ontzettend niet wachten tot ik 'm in huis heb.
Het is nog wel wat vroeger dan hier in amerika.quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste reviews zouden nu toch moeten verschijnen?
Voor je een goede review kunt schrijven moet je eerst wel heel wat uurtjes spelen he.quote:Op maandag 25 oktober 2004 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
Eerste reviews zouden nu toch moeten verschijnen?
alleen jammer dat er niks van klopt.......quote:Op maandag 25 oktober 2004 02:08 schreef Xebrozius het volgende:
Dus die versie heeft meer features dan de officiele? Of zitten er in de Beta versie weer dingen niet die wel in de officiele zitten?quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:15 schreef Keromane het volgende:
Zojuist heb ik even contact gehad met de jongens achter een grote fansite en die konden me vertellen dat de gelekte versie volgens Rockstar toch een beta is. De documenten zijn uit de ontwikkelfase, er zijn features te vinden die het in het uiteindelijke spel niet hebben gehaald.
Yup -> de beste die er isquote:Op maandag 25 oktober 2004 09:59 schreef smash789 het volgende:
Kan iemand mij een goede PS2 emulator aanraden?
Ik kan me dit nauwelijks voorstellen ik bedoel het lijkt me niet dat wanneer er een week voor de officiele release er een leak komt dat die afwijkt van het origineel.quote:Op maandag 25 oktober 2004 09:15 schreef Keromane het volgende:
Iets meer over de leak:
. Zojuist heb ik even contact gehad met de jongens achter een grote fansite en die konden me vertellen dat de gelekte versie volgens Rockstar toch een beta is. De documenten zijn uit de ontwikkelfase, er zijn features te vinden die het in het uiteindelijke spel niet hebben gehaald.
Ochja, je gigantische moederneukende homo's, maar kijkend naar hoe sneu je bent, kan het nog altijd ergerquote:Op maandag 25 oktober 2004 02:08 schreef Xebrozius het volgende:
Voor San Andreas is er 90% kans dat er géén simulator is.quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:06 schreef smash789 het volgende:
Heheh, ben geen mongool, ga toch geen PS2 kopen?
BTW, da's geen emulator.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 10:06 schreef smash789 het volgende:
Heheh, ben geen mongool, ga toch geen PS2 kopen?
BTW, da's geen emulator.
Waarom steel je je kleding dan ook niet, dat is precies hetzelfde...quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
hahaahah waarom is hier iedereen zo tegen gekopieerde spellen en warez?? Die moederneukers verdienen altijd meer dan jij en je hele familie bij elkaar ooit zouden verdienen. Ze gaan echt niet dood van paar centjes minder
Ik vind het niet gek als mensen op hun eigen portomonee letten. Er zjin ook mensen met een leven die veel op stap willen en kleding etc.
Dan nog kun je de regels wel respecteren van dit forum, ook al zijn mensen het met je eens. Niet zo moeilijk toch een ander forum te zoeken?quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
hahaahah waarom is hier iedereen zo tegen gekopieerde spellen en warez?? Die moederneukers verdienen altijd meer dan jij en je hele familie bij elkaar ooit zouden verdienen. Ze gaan echt niet dood van paar centjes minder
Ik vind het niet gek als mensen op hun eigen portomonee letten. Er zjin ook mensen met een leven die veel op stap willen en kleding etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Satan Stole My Teddybear
Wat een onzin. Met zo'n nerdje praat ik niet eens. Vergelijking van NIKS....quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:27 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Waarom steel je je kleding dan ook niet, dat is precies hetzelfde...
Nee hoor, hij heeft gelijk. Net of die kledingmerken die jij koopt niet rijker zouden zijn dan gameontwikkelaars, kun je beter kleding jatten als het om inkomsten van de eigenaar gaat. Nerd.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:34 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat een onzin. Met zo'n nerdje praat ik niet eens. Vergelijking van NIKS....
Nee ik vroeg me het opeens af. Zoek al mijn posts maar na ik heb het hier verder nooit over warez omdat het idd niet mag. Maar dat gezeik altijd meteen van NIET moderators erover. Niet zo janken denk ik dan die bedrijven lachen zich kapot met mietjes zoals hun........quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:30 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dan nog kun je de regels wel respecteren van dit forum, ook al zijn mensen het met je eens. Niet zo moeilijk toch een ander forum te zoeken?![]()
In de hoeveelheid tijd die ik besteed aan San Andreas geef ik meer geld uit aan bier dan dat ik voor San Andreas uitgeef. Ik geef meer geld uit aan boxershorts en sokken dan ik aan San Andreas uitgeef. En ik steel toch ook geen bier? Ik steel toch ook geen kleren? Letten op je portemonaie is iets anders dan het stelen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
Als die kleding via mijn computer te downloaden is zodat ie bij mij thuis komt te liggen. JA dan zou ik natuurlijk niks meer kopen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:35 schreef Steeven het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft gelijk. Net of die kledingmerken die jij koopt niet rijker zouden zijn dan gameontwikkelaars, kun je beter kleding jatten als het om inkomsten van de eigenaar gaat. Nerd.
Ja maar hun gaan dadelijk aan je vragen waarom je al je eten en drinken niet gewoon steelt.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:41 schreef smash789 het volgende:
Zonder de warez scene zouden games misschien juist veel minder gespeeld worden, als je er eens goed over nadenkt. Windows is ook grotendeels een 'succes' geworden dankzij de illegale kopieen.
Ja ik wist ook niet precies wat men hier wel en niet achter spoiler tags wil hebben. Dus heb ik het even zo gedaan.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:36 schreef smash789 het volgende:
Inderdaad die vergelijking slaat nergens op, en Chris_Redfield, die info hoef je toch niet in een spoiler te zetten? Het is juist info wat iedereen graag wil lezen.
Misschien de PC versie volgend jaarquote:Op maandag 25 oktober 2004 11:49 schreef Scylla het volgende:
Hmm, die 2 player mode lijkt me nogal gaar. Je zit toch vast aan 1 tv scherm. Waarom geen echte multiplayer...![]()
Daar bid ik dus elke dag voor.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Misschien de PC versie volgend jaar![]()
ja, maar we moeten er hier niks van hebben dus flikker op.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:41 schreef smash789 het volgende:
Zonder de warez scene zouden games misschien juist veel minder gespeeld worden, als je er eens goed over nadenkt. Windows is ook grotendeels een 'succes' geworden dankzij de illegale kopieen.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:18 schreef LostFormat het volgende:
Waar gaat hij het goedkoopst zijn? Heeft de mediamarkt niet een actie ofzo?
mrrcusquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:30 schreef mr.marcus het volgende:
[..]hai LF
ik heb hem bij gcshop besteld voor 49 E
releasedatum, de 29e...quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:35 schreef LostFormat het volgende:
[..]
mrrcus
Wanneer heb je 'm dan binnen?
Nog 92 uur en GTA-SA gaat officieel over de toonbank in Europa..quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:56 schreef Keromane het volgende:
Nog tien minuten en GTA-SA gaat officieel over de toonbank in de US...
Hoe weet je dat zo zeker dat je em dan al krijgt? zal het niet wat later worden ivm verzending? of misschien krijgen ze er wel niet genoeg binnen met de eerste lichting vanwege de vele pre orders.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:50 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
releasedatum, de 29e...
maar zoals jij wel zult weten komt mij dat helemaal niet uit
quote:I have very bad news.
I have just recieved an email from Rockstar Games and TakeTwo Interactive stating that GTA SA is only a urban myth and there is no such game. All screenshots, videos, pics, and other media was created entirely with the purpose of distracting attention of the masses while the government implanted mind control chips in all of us. It is now too late to save the human race, at midnight Tuesday morning all life on earth will cease to exist and the aliens will come down and take over our civilization with the aid of our own government.
nog ff hier over, je kraamt stierenpoep uit.quote:Op maandag 25 oktober 2004 11:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |