I don't care.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:22 schreef Monidique het volgende:
Ok, de titel is ruk, ik weet het,.
Ja, het banmeldtopic moet toch ergens mee worden opgevuld.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zal ik dit deel vullen met mijn moslimkloontjes?
Nee, 1 Poller per deel lijkt me genoeg.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, het banmeldtopic moet toch ergens mee worden opgevuld.
Al sinds gister.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:31 schreef du_ke het volgende:
RQ en KB weg!
!
Eindelijk iemand die weet hoe ie zijn tijd nuttig moet bestedenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:35 schreef du_ke het volgende:
Gisteravond wsl. Maar vrijdagavond hang ik niet achter de computer.
Tegen een communistisch regime moet je ook niet zeiken..... dat verlies je n.l. altijd.quote:RichardQuest en KirminBeyaz krijgen een laatste korte bannetje wegens continu trollen en belachelijk maken van de FP, crewleden en users. Dit moet nu wel stoppen, want de eerstvolgende ban hierna zal een lange zijn. Beide heren mogen de komende 48 uur gebruiken om alvast een ander forum uit te zoeken waar ze binnenkort veel tijd willen doorbrengen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tegen een communistisch regime moet je ook niet zeiken..... dat verlies je n.l. altijd.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Deze TT is in vergelijking met die van JdW nogal... erm... zwak.
Ere aan wie ere toekomt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Dat ik dat nog eens mocht horen!
Nooit van Amerika gehoord?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:12 schreef Johan_de_With het volgende:
O Harry; ik ben het overigens geheel met je definitie eens. Ik bedoelde dat kapitalisme niet per se onchristelijk hoeft te zijn, zoals bijv. de Gouden Eeuw uitwijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |