Ik heb anderhalve week vrij, en die gedachte maakt me behoorlijk blij eigenlijkquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:38 schreef Stuart het volgende:
Het is weekend, en ik hoef pas dinsdag weer te werken![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:53 schreef rena het volgende:
Uitgeput en ik voel me heel erg rot.![]()
idemquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:43 schreef meami het volgende:
Ik voel me echt verschrikkelijk. Ik ben boos, verdrietig en ik schaam me rot. Dat mensen het zo voor elkaar kunnen verzieken. BAH BAH
Ik heb het gehad.
Moe genoeg om dan toch écht maar te gaan slapen nu.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dadelijk maar eens gaan slapen, dan ben ik voor de verandering eens fit op m'n vrije zaterdag.
He, da's toevallig, we vullen elkaar aan. Ik ben klaarwakker, voel me kiplekker en bedenk me net dat ik op tijd wakker moet zijn voor mijn afspraak bij de kapper.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:30 schreef melismay het volgende:
Ik ben moe, heb hoofdpijn en weet dat die wekker veel te vroeg gaat morgen
Dan lig jij waarschijnlijk nu nog wel in bedquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:33 schreef Gerrit_Knol het volgende:
[..]
He, da's toevallig, we vullen elkaar aan. Ik ben klaarwakker, voel me kiplekker en bedenk me net dat ik op tijd wakker moet zijn voor mijn afspraak bij de kapper.
Om 13.00 uur!! moet ik bij de kapper zijn...
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 08:34 schreef Mirjamke het volgende:
Kut!!!! Gister gezoend door m´n ex, krijg ik vanacht smsje, dat ik niet teveel aan hem moet denken etc ....:(
Hoe voel je je nu ??? # 270quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:12 schreef DvT het volgende:
[..]
Ohw hoezo?
al uitgevallen tegen je zus?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:18 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu ??? # 270
En nu voel ik me genaaidomdat mijn zus iets heel persoonlijks aan mijn moeder verteld heeft wat ik zelf wilde vertellen als ik er aan toe ben (niet over mijn geaardheid ofzo
), en ik weet ook niet hoe er ik over moet beginnen tegen mijn moeder want ik word al misselijk bij het idee dat ik er met hun over zou moeten praten.
Heb alleen maar liggen woelen in bed....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:02 schreef meami het volgende:
Ik voel me nog steeds kut. Ik heb verschrikkelijk slecht geslapen.
Mijn zus is voor de rest echt een enorme lieverd, begrijp me niet verkeerd, kan ook echt goed met haar praten enzo, maar het is wel kut dat ze dit gewoon heeft verteld, natuurlijk moet mijn moeder het weten als het niet goed gaat met me, maar ik zou het liever op een moment vertellen dat ik er zelf aan toe ben. Ik ga vanmiddag naar haar toe, ik ga wel even zeggen dat ik dit niet zo leuk vond.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 11:38 schreef releaze het volgende:
[..]
al uitgevallen tegen je zus?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:30 schreef A.A. het volgende:
Uitslapen + fitness = wakker + bekaf =
(+ lieve meid =![]()
)
Heej das inderdaad klote, hoe dat zo?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
Klote, ben vrij bang dat ik maandag ontslagen word![]()
KUT, zo voel ik me nu. Zit op mijn werk met een latige collega naast me die me de hele tijd aan het spanken is met een pen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:38 schreef Stuart het volgende:
En hier weer verder
* kevaro voelt zich goed
Het is weekend, en ik hoef pas dinsdag weer te werken![]()
Klinkt maar al te bekendquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:31 schreef T1andonly het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook uitgeslapenvandaag geen sport, dat bewaar ik voor morgen, kga nu heerlijk eten
pizza in oven dus...
Mijn lieve meid heeft al een vriend![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:33 schreef A.A. het volgende:
[..]
Klinkt maar al te bekend![]()
Dat extreme drama van mega ups en mega downs ben ik gelukkig door gekomen en nu gaat alles weer lekker relaxed! Na regen komt zonneschijn is een heel erg cliche, maar wel ff van toepassing bij mij de laatste maanden. Ik ga er maar van uit dat iedereen die zonneschijn wel weer tegen komt op den duur.
Na 5 uur extra slaap iets beter. Maar dat is nog niet alles.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:05 schreef DuchessX het volgende:
Niet al te best.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:26 schreef Lynx666 het volgende:
Hier stond dus een reactie van Jumparound, maaaar die is op een een of andere vage wijze nooit doorgekomen. Waar ik op zich blij mee ben want ik werd er als een pleefiguur in afgeschilderd.
De Whopper smaakte prima, en de cola blijft ook prima binnen. Alleen Jump had zijn speciale kruiden bij maar liet dat daarna op de grond donderen.Sukkel.
.
Hoe ik me nu voel? Lichtelijk misselijk, maar niks ernstig hoor.
Bier.
Daar is die reactie weer!!!!?!???!!!!!?!!
Vertrouw nooit een Rotterdams internetcafe....
Bier dus.
Agossie, arme jongenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 14:26 schreef Lynx666 het volgende:
Hier stond dus een reactie van Jumparound, maaaar die is op een een of andere vage wijze nooit doorgekomen. Waar ik op zich blij mee ben want ik werd er als een pleefiguur in afgeschilderd.
't Klinkt iig erg gezellig!quote:De Whopper smaakte prima, en de cola blijft ook prima binnen. Alleen Jump had zijn speciale kruiden bij maar liet dat daarna op de grond donderen.Sukkel.
.
Hoe ik me nu voel? Lichtelijk misselijk, maar niks ernstig hoor.
Bier.
Daar is die reactie weer!!!!?!???!!!!!?!!
Vertrouw nooit een Rotterdams internetcafe....
Bier dus.
Bierquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:10 schreef Natalie het volgende:
[..]
Agossie, arme jongen
[..]
't Klinkt iig erg gezellig!
Veel plezier daarzo!!
Enne bier
Kan heel snel gaanquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:47 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik wacht er ook op dus
en dan ga ik blij zijn24 uur per dag
Of wijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:12 schreef Nuongirl het volgende:
Bier
Blij te horen, meisquote:O.t. Ik voel me nu weer errug goed
kop opquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:35 schreef meami het volgende:![]()
wtf happened to "A.A. is zo'n leuke jongen!", "zullen we van het weekend weer wat afspreken" enzo? dat je geen zin hebt in stappen tot laat ofzo kan ik in komen, maar ff op bezoek bij wat (gezamelijke) vrienden moet toch kunnen? of ik kan toch gewoon ff langs komen? tis een leuke meid die me hele week lieve smsjes stuurt, is het dan gek ik dat haar in het weekend eigenlijk wel ff wil zien? blijkbaar is de visite leukerquote:hoi lieverd! ik heb niet echt zin om wat te gaan doen en er zit visite in de kamer. fijne avond!
Gelukkig was dit best wel overreacting, toch jammer dat ik via iemand anders moet horen dat ze thuis een leuk feestje had, dan kan ik me best voorstellen dat ze me daar niet maarzo bij uit wil nodigen, ken haar pas net natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:57 schreef A.A. het volgende:
[..]
wtf happened to "A.A. is zo'n leuke jongen!", "zullen we van het weekend weer wat afspreken" enzo? dat je geen zin hebt in stappen tot laat ofzo kan ik in komen, maar ff op bezoek bij wat (gezamelijke) vrienden moet toch kunnen? of ik kan toch gewoon ff langs komen? tis een leuke meid die me hele week lieve smsjes stuurt, is het dan gek ik dat haar in het weekend eigenlijk wel ff wil zien? blijkbaar is de visite leuker
achja, we zullen wel zien hoe dat weer af loopt, maar heb weinig zin om een "sms lieverd" te zijn
Omdat mijn (ex) vriendin nu in bed ligt met haar collegaquote:Op zondag 24 oktober 2004 01:18 schreef _mira_ het volgende:
waarom voel je je genaaid?
jij bent verliefd..... ik zie hetquote:Op zondag 24 oktober 2004 03:19 schreef gekke_sandra het volgende:
GoedTof avondje gehad met mn lieve Tiim vriendje! Lekker gegeten
Goed filmpje in de bios gezien en het einde van de avond was nog wel het lachwekkendste! Jaja.. dat krijg je als je hardop denkt, dat ik een negerzoen niet in je gezicht duw, Timmie
haha!
Haha, ja? Hmm...quote:Op zondag 24 oktober 2004 03:21 schreef x-cynthia-x het volgende:
jij bent verliefd..... ik zie het
quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik voel me goed, heb nog steeds erg zin om te zoenen (waar komt die irritante bui toch vandaan),
Kom op, beetje vechten zeg.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:31 schreef melismay het volgende:
Ik voel me weer precies zoals toen... ik kan er niks aan doen, het besluipt me gewoon... maar ik wil het niet... het kan gewoon niet nu....
Bedankt voor de goede raad... zover ben ik echter nog lang nietquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kom op, beetje vechten zeg.
Het lot schudt de kaarten en jij speelt.
Zelf ben ik ook aan het spelen met de kaarten. Zwarte dam bij hartenjagen krijg ik nog steeds af en toe in handen, die geef ik weer weg, niet aan mensen maar aan het niets.
Ik bedoel, je kunt alles wat slecht is op de een of andere manier weg werken. Door je leven anders in te richten. Heeft het te maken met conflicten met mensen dan kun je kiezen om de confrontatie aan te gaan, werkt het probleem zich niet vanzelf uit, dan verbreek je het contact voorlopig of voor altijd.
Voor elk probleem, 1 oplossing
Zo denk ik dus altijd, vroeger niet, maar toen had ik zoveel problemen en ook nog eens duizenden gedachtes, dat ik niet meer wist welk probleem of gedachte ik moest aanpakken.
Ow is dat zo?quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:13 schreef Peregrijn het volgende:
P.S. Konijntje, ik dacht dat ik het patent op woelen had
Afscheid nemen bestaat niet...welke artiest zei dat ook alweer?quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:36 schreef releaze het volgende:
heb weer eens een sterk verlangen naar mensen die ik niet meer ken, geen contact meer mee heb. word er een beetje droevig van.
oeh tell me what it is...quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Moe van het sporten, maar aan t genieten van de avond (huis voor mij alleen).
Verder moest ik erg lachen van een artikel in de Volkskrant van afgelopen zaterdag dat ik vanmiddag las. Ik maar denken dat gapen komt van een zuurstoftekort, blijkt t een heel andere 'oorzaak' te hebben. En dat is dan wel weer toepasselijk voor de gevoelens van de laatste tijd
![]()
Weet niet of dat wel zo verstandig isquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:54 schreef T1andonly het volgende:
oeh tell me what it is...
quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo verstandig is![]()
Ook bij mij van toepassing, samen met hoofdpijn en gevoelens van bemoeienis/over-nieuwsgierigheid, vraagtekens en opdringerigheid bij anderen (terwijl mijn gevoel dat misschien wel weer opblaastquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
onbestemd
Ik kwakkel al een week of 2, maar dat mag de pret niet drukken........Waarom krijg ik nou niet gewoon ECHT de griepquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:21 schreef Mike het volgende:
Redelijk, wel flink grieperig.
Alweer kaakpijn.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:12 schreef Sabrina1981 het volgende:
Weer ontzettende kaakpijn.![]()
Je gaat volgende week naar het ziekenhuis? Hoop voor je dat ze er wat aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Alweer kaakpijn.
Ja hoop het ook. Krijg waarschijnlijk fysiotherapie.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat volgende week naar het ziekenhuis? Hoop voor je dat ze er wat aan kunnen doen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:28 schreef Lynx666 het volgende:
In de wolken..
Het is niet wat je denkt, vrees ik.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:39 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Kom eens op msn danquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het is niet wat je denkt, vrees ik..
Ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:25 schreef Xilantof het volgende:
wederom heeft niemand oog voor mij
Ik ook!!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 18:51 schreef Gwendolyn het volgende:
Ik ben moe en zit propvol (teveel gegeten)
Zwaaaaaar kutquote:Hoe voel je je nu ???
Nou ja zeg, wat hebben we nou weer gedaanquote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:23 schreef Morwen het volgende:
Klaarwakker en gekraakt........leuke combi
Mannen, can't life with them en inderdaad ook niet without themHet lijkt wel een sprookje
![]()
Niks, helemaal niks ;-)quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat hebben we nou weer gedaan
Jawel, zal ik zingenquote:OT, dit word weer niets, uurtje slapen met geluk ofzo.......
Gefeliciteerd alvastquote:Op woensdag 27 oktober 2004 02:21 schreef Sport_Life het volgende:
k heb speciaal om te leren deze week vrijgevraagd van me stage maar tot op heden heb ik nog niks geleerd... morgen jarig en het weekend ben ik weg dus ik ga weer lekker zitten stressen
En nog steeds spierpijn van het sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |