abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22777691

quote:
Gordon Freeman is back! Along with scientist Eli Vance and his daughter Alyx, your mission is to save the world from total alien domination. See, that little incident in Black Mesa was just the beginning: now those pesky Xen invaders and a new threat called the Combine have spread across the whole Earth, causing massive amounts of death and destruction. It’s up to you to set things right.
Half-Life 2 picks up some time after the original Half-Life left off - with Gordon working for the G-Man - and takes place in and around an eastern European-type city called City 17. Multiplayer with "at least 32 players" will be included, but Valve hasn't disclosed much additional info about online play at this time (although we do know there won't be built-in co-op).
Screenshots:

Eerdere topics:
Half Life 2
[PC] Half Life 2 -deel 2-
[PC] Half Life 2 -deel 3-
Halflife 2 -deel 4-
Half-life 2 (deel V)

Sites:
http://halflife2.net
http://www.half-life2.com
http://www.planethalflife.com

Requirements:

Minimum Requirements
- 1.2 GHz Processor
- 256MB RAM
- DirectX 7 level graphics card
- Windows 2000/XP/ME/98

Recommended System
- 2.4 GHz Processor
- 512MB RAM
- DirectX 9 level graphics card
- Windows 2000/XP

Mark November 16th on your calendar ... GAME ON!

[ Bericht 9% gewijzigd door Deviant1nl op 21-10-2004 19:59:36 ]
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_22777736
quote:
dus 15 nov. ligt hij in de winkels?
16 november
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_22778536
tvp :')

edit:

Hopen dat dit plaatje nu eindelijk wel van toepassing is

Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  donderdag 21 oktober 2004 @ 19:58:07 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_22778542
we pakken hem mee op de lijst
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_22778815
quote:
How long will the single player game last?
The single player game is split into 12 chapters each lasting around 3-4 hours which is roughly around 36 hours worth of game time in all.

What kind of locations will the game be set in?
The game play is based on Earth (no trips to Xen this time!) with a large number of different locations such as City 17, a harbour, a jail, the suburbs, a dried up ocean, and an icebreaker ship.

Will you hear Gordon talk in Half-Life 2?
No you will not hear Gordon speak. Like the first game Half-Life 2 has been designed to give you the feeling that you are playing as Gordon
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  donderdag 21 oktober 2004 @ 20:37:52 #6
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_22779570
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 19:57 schreef kippiej het volgende:
tvp

edit:

[afbeelding]
Het legendarische plaatje

Nog eventjes wachten
pi_22780363
Van mij mag hij wel is uitkomen
  donderdag 21 oktober 2004 @ 21:46:30 #8
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_22781266
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 21:10 schreef VoreG het volgende:
Van mij mag hij wel is uitkomen
Ja, en de SE tegelijkertijd. Net alsof ze pas ná het releasen van de gewone versie beginnen met het drukken van de shirts, boekjes en extra cd's
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_22782814
Op deze manier zullen ze wel minder se's verkopen, echte fans willen het spel legaal EN direct spelen. om nu eerst die gewone te kopen en daarna nog se is ook beetje overdreven, maarja 2 weken extra wachten terwijl het spel al in de winkel ligt..... domme actie
  donderdag 21 oktober 2004 @ 23:45:14 #10
12888 Skull-splitter
pi_22784519
Ik heb alle tijd
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 00:49:01 #11
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_22786263
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 19:57 schreef kippiej het volgende:
tvp :')

edit:

[afbeelding]
De komende, tevens vernieuwde EDGE heeft idd een review van HL2:

You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
pi_22790949
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 19:28 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

16 november
15 november schijnt het toch te worden
We zullen zien
pi_22790988
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 22:38 schreef jap85 het volgende:
Op deze manier zullen ze wel minder se's verkopen, echte fans willen het spel legaal EN direct spelen. om nu eerst die gewone te kopen en daarna nog se is ook beetje overdreven, maarja 2 weken extra wachten terwijl het spel al in de winkel ligt..... domme actie
Welnee, die downloaden hem op 15 of 16 november en 2 weken later kopen ze gewoon de SE.
Tenminste, dat doe ik, en ik denk vele met mij
pi_22793159
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 10:24 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Welnee, die downloaden hem op 15 of 16 november en 2 weken later kopen ze gewoon de SE.
Tenminste, dat doe ik, en ik denk vele met mij
Kan ook natuurlijk, maar ik blijf het een domme actie vinden van de uitgever. Maar het maakt mij ook niet zoveel uit, ik hoef toch geen se en ik heb er niet echt veel haast mee ivm drukte van andere spellen die net iets eerder worden gereleased. Vind het toch kut als ik met 3 spellen tegelijk bezig ben. Als ze de toppers nou een beetje zouden spreiden over het hele jaar
pi_22793912
quote:
Het blijkt waar. Er waren zo hier en daar al wat geruchten verschenen op internet over de Europese versie van Half-Life 2. De foto van de doos was vrijgegeven door uitgever Vivendi Universal en daarop was niet alleen te zien dat het spel alleen voor 18 jaar en ouder geschikt bevonden is, maar ook dat het spel op DVD zou verschijnen. Overijverige persmuskieten maakten daar direct uit op dat het spel dus enkel op DVD zal verschijnen en navraag bij de uitgever leert dat dit ook inderdaad het geval.

Er is een versie op CD, maar de Europese tak van Vivendi heeft besloten om die niet uit brengen, een stap die tot nu toe maar heel weinig uitgevers aandurfden met een spel van de polulariteit van Half-Life 2. De keuze is natuurlijk niet onlogisch. De PC die voldoet aan de eisen die Half-Life 2 stelt is ongetwijfeld uitgerust met een DVD-speler.

De leeftijdsgrens van 18 jaar en ouder is opvallender, aangezien het origineel nog weg kwam met 16 jaar en ouder. Al vallen er ook dit keer in ruime mate doden en dat zij niet alleen aliens (dan is het minder erg). Ook de menselijke bewoners van City 17 gaan er dus massaal aan. Of hebben we nu teveel van het plot verklapt?
Op zich hebben ze daar wel gelijk in, waarom er voor de dvd gekozen is.
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_22795072
Whoei! Morgen een nieuwe pc, kom maar met half life 2
// Last.fm
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 14:23:14 #17
67800 davidov
Human ^ Together
pi_22795310
ik ga alvast weer sparen voor steam silver
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_22797071
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 13:14 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

Op zich hebben ze daar wel gelijk in, waarom er voor de dvd gekozen is.
Nou als dit het argument is niet;
quote:
De PC die voldoet aan de eisen die Half-Life 2 stelt is ongetwijfeld uitgerust met een DVD-speler.
De minimale eisen zijn namelijk erg laag...
Maar verder, ik ken een paar mensen die HL2 wel willen spelen maar toch net geen DVD speler hebben, in een redelijk nieuw systeem. Onder het motto van 'die hebben we toch niet nodig' viel dat toen.

Maar in principe maakt het ook niet uit. Als je maar preload Dan kun je de key daarna gewoon invoeren, wat de installatie met DVD's/CD's overbodig maakt.
pi_22797159
ene kant ook wel gelijk in, over dat het geen hoge systeem eisen zijn.
Maar tegenwoordig zitten in de meeste computers wel een dvd speler, en je zal altijd nog wel een groep hebben die er geen heeft. Het zet mensen er wel weer toe om een dvd speler te kopen, wat weer goed is voor de computer winkels

Begin nov. zijn trouwens de HCC dagen weer. Kunnen ze vast en zeker nog wel een goedkope dvd speler zien te bemachtigen
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_22798043
Ik heb geen DVD speler. En mijn computer is het dubbele van die zogenaamde systeemeisen. Kan me er wel wat bij voorstellen, ik vond dat gehannes met ceedeetjes bij FarCry ook niet echt fijn.
pi_22798723
En een internet connectie is dus ook nodig zie gamer.nl
Misschien dat het nu eindelijk een keer lukt om al dat illegale shit tegen te gaan, maar ik verwacht er weinig van. Ook nu zal ie wel weer voor 16 november uit zijn en gekraakt zijn.
O+ BlaBlub O+
pi_22798959
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 16:48 schreef neggix het volgende:
Misschien dat het nu eindelijk een keer lukt om al dat illegale shit tegen te gaan, maar ik verwacht er weinig van. Ook nu zal ie wel weer voor 16 november uit zijn en gekraakt zijn.
Ja dat nieuws is ook al even bekend
Voor 16 november uit? Ik denk het zelf niet Maar we zullen zien!
pi_22799245
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 16:57 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ja dat nieuws is ook al even bekend
Voor 16 november uit? Ik denk het zelf niet Maar we zullen zien!
Dat was eerst nog niet zeker toch? Of er nou Internet voor nodig was?

En Ik denk het wel. Er hoeft maar 1 iemand een iso'tje te maken van een spel dat verscheept word en klaar. Paar gasten die het kraken. Maar we zullen zien idd
O+ BlaBlub O+
pi_22799918
Er zit geen multiplayer mode in. De honden.

WAAROM? WAAAAAROM!

Dat was toch de hoofdreden van de vertraging na de broncode-lek? En dan zit het er niet in?
pfffff...
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 18:00:57 #25
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_22800198
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 16:48 schreef neggix het volgende:
http://nerdsahoy.com/articles/view.php?articleID=166

http://www.nerdsahoy.com/interviews/090103_gaben_hl2.htm

Wie heeft er nu gelijk?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_22801029
Die interviews zijn nep Elegy
quote:
Dat was toch de hoofdreden van de vertraging na de broncode-lek? En dan zit het er niet in?
pfffff...
nee.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:24:32 #27
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_22801790
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 18:44 schreef Xrenity het volgende:
Die interviews zijn nep Elegy
[..]

nee.
Ja, dat weet ik, dat staat ook op die site. Maar er staat ook dat, vanwege het nep-interview allerlei geruchten zijn begonnen, waaronder die produktactivatie.

Wat ik me dus afvraag: Stinkt iedereen er in, en is er geen activatie, of is er wel degelijk activatie? Ik kan niks vinden op de offiële sites. Wie weet waar het dan wel vermeld staat

Gamersmarshal.com:
quote:
It is rumored that this interview is a fake due to some of the answers. Stay tuned as we follow up on this story.

UPDATE: From the man himself! Gabe Newell got back to us with one word: "Fake!".
quote:
ATI Technologies Inc. has updated its plans to bundle software by Valve Software, now that Valve's signature sequel, "Half-Life 2", has been delayed.

ATI did not specify when gamers could expect Half-Life 2. Until then, however, purchasers of ATI cards will gain access to many games based on the Half-Life 1 engine, many of which are already free.

"We understand that our customers are anxious to start playing Half-Life 2," ATI said in a statement. "For our customers who purchase Radeon products that come bundled with Half-Life 2 and activate their Half-Life 2 Product Key via Steam [Valve's online content delivery service] before Half-Life 2 is available at retail, Valve and ATI are offering the Valve Premier Pack free, which includes the games: Half-Life, Counter Strike, Team Fortress Classic, Deathmatch Classic, Half-Life: Opposing Force and Ricochet. This is a limited time bonus offer that expires once Half-Life 2 is available."

"Customers can use the activation key from their Half-Life 2 coupon to download the Valve Premier Pack from Steam, Valve's online delivery mechanism, free of charge, or can order a Steam Installation CD from ATI," the statement continues. "Half-Life 2 will be available via Steam the same day it is available at retail. Use of the Valve Premier Pack requires an internet connection and is subject to acceptance of the Steam Subscriber Agreement. For more information please visit www.ati.com/online/hl2."
Wel activatie, maar da's via de preload

[ Bericht 57% gewijzigd door Elegy op 22-10-2004 19:32:33 ]
pi_22801861
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 19:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik, dat staat ook op die site. Maar er staat ook dat, vanwege het nep-interview allerlei geruchten zijn begonnen, waaronder die produktactivatie.

Wat ik me dus afvraag: Stinkt iedereen er in, en is er geen activatie, of is er wel degelijk activatie? Ik kan niks vinden op de offiële sites. Wie weet waar het dan wel vermeld staat
Paar keer bevestigt door Valve, heb er helaas geen linkje bij.
pi_22801937
quote:
Q. Will the boxed versions of HL2 require any sort of Steam installations?

Doug Lombardi: During installation the user will be prompted to authenticate the copy and create a Steam account. After that is complete, the single-player and LAN games do not require an Internet connection.
Hier staat het interview
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:36:00 #30
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_22802037
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 19:31 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

Hier staat het interview
Okee. Maar goed, iedereen formatteerd wel eens zijn pc. En ik ga over een week of twee voor een half jaartje iemand zijn kamer overnemen. Ik heb de SE besteld, dus die komt voorlopig nog niet. Maar dan installeer ik 'm, speel het en na een maand of vijf ga ik weer terug naar huis. Thuis formatteer ik mijn pc en installeer alles weer vers. Krijg ik dan geen problemen dat "deze key al eens geregistreerd is" (eventuuel op een ander ip-adres)
pi_22802101
gewoon inloggen op je (oude) steam account. Je key wordt hier namelijk aan gekoppeld, zo kun je op elke PC ter wereld in principe HL2 downloaden, als je jouw naam en wachtwoord maar weet
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:41:08 #32
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_22802143
dus als ik het allemaal goed lees, dan vecht je alleen maar tegeb aliens? dus niet meer tegen mensen? SWAT teams enzo? want als dat zo is, dan koop ik hem niet, Krijg echt de ribbels van die beesten........
Wat moet je anders?
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:43:06 #33
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_22802197
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 19:38 schreef Xrenity het volgende:
gewoon inloggen op je (oude) steam account. Je key wordt hier namelijk aan gekoppeld, zo kun je op elke PC ter wereld in principe HL2 downloaden, als je jouw naam en wachtwoord maar weet
Ohw, dus eigenlijk net zoiets als web-based email of een forum. In dat geval: Maakt het mij niet uit
pi_22802215
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 19:41 schreef Wutangtony het volgende:
dus als ik het allemaal goed lees, dan vecht je alleen maar tegeb aliens? dus niet meer tegen mensen? SWAT teams enzo? want als dat zo is, dan koop ik hem niet, Krijg echt de ribbels van die beesten........
Nee ook tegen de combine, een soort van SWAT team, zo zou je het kunnen zien.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:49:12 #35
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_22802317
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 19:44 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Nee ook tegen de combine, een soort van SWAT team, zo zou je het kunnen zien.
Het is niet voor niets 18+
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:54:03 #36
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_22802429
ja precies, dus net zoals half live 1.

want de hele tijd de beesten schieten wordt ik gek van
Wat moet je anders?
pi_22817496
En voor de degene die de LE hebben besteld, die moet nog langer wachten. Tot 2/3 december uitgesteld
O+ BlaBlub O+
pi_22817665
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 schreef Gamer.nl het volgende:
Counter-Strike: Source is voor veel mensen de reden om Half-Life 2 te kopen.
Voor mij zal dit wel kloppen, maar ik denk toch dat dit voor het overgrote deel niet het geval zal zijn, of niet soms?
pi_22826983
Ik ben van plan om via Steam met een creditcard de Silver Edition te kopen. Bij de prijs
staat $59,95 + Tax. Weet iemand hoeveel ik nu precies in Euro's moet betalen, dus
inclusief die tax.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 23:17:46 #40
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_22830168
ligt eraan hoeveel de tax is, maar ik dacht dat dat rond de 7.8% lag. Ik kan me echter vergissen.
Widening the bell curve.. one step at a time
pi_22830292
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 21:07 schreef Freel het volgende:
Ik ben van plan om via Steam met een creditcard de Silver Edition te kopen. Bij de prijs
staat $59,95 + Tax. Weet iemand hoeveel ik nu precies in Euro's moet betalen, dus
inclusief die tax.
Gewoon btw he
Dus ik moest voor hetzelfde pakket 59 euro betalen. Scheelt dus qua dollars nix. Dit werd mede mogelijk gemaakt door onze belastingen
pi_22831132
Ik moest 57 euro betalen voor Silver Edition
  zondag 24 oktober 2004 @ 00:08:11 #43
67800 davidov
Human ^ Together
pi_22831437
$59,95 met laten we zeggen 20% belasting (lang leve NL) = $72,-
in euro's maakt dat het mooie bedrag van 56.9689 euro

komisch....wat de dollar goedkoper is, betalen wij terug aan belasting
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_22836255
Half-Life 2 scoort 10 in Edge

[ Bericht 0% gewijzigd door Xrenity op 24-10-2004 10:07:11 ]
  zondag 24 oktober 2004 @ 10:04:58 #45
12888 Skull-splitter
pi_22836289
Bij mij persoonlijk zal ie toch niet hoger komen dan een 8 vrees ik, maar dat komt tot nu toe geen enkel spel...
pi_22836306
Een 10 in Edge staat trouwens niet voor 'perfect' maar voor 'Het beste van dit moment, revolutionair'
  zondag 24 oktober 2004 @ 10:09:32 #47
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_22836314
Ik vind dat het ontbreken van de multiplayer toch wel wat strafpunten mag opleveren.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zondag 24 oktober 2004 @ 10:41:47 #48
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_22836563
Waar is de S.E nog meer te bestellen behalve Dimensionplus.com?
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  FOK!fotograaf zondag 24 oktober 2004 @ 12:03:19 #49
13368 NiGeLaToR
pi_22837766
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 23:55 schreef ChickenMan het volgende:
Ik moest 57 euro betalen voor Silver Edition
Steam zei 59, maar tis nog niet afgeschreven...
  zondag 24 oktober 2004 @ 13:15:32 #50
12888 Skull-splitter
pi_22839196
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 10:07 schreef Xrenity het volgende:
Een 10 in Edge staat trouwens niet voor 'perfect' maar voor 'Het beste van dit moment, revolutionair'
En ik zeg dus dat ik het daar niet geheel achter mee eens ga zijn hoogst waarschijnlijk.
  FOK!fotograaf zondag 24 oktober 2004 @ 15:33:24 #51
13368 NiGeLaToR
pi_22842278
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 13:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Scheet uit zijn hoofd..
Zeg er dan bij waarom jij vind van niet pannenkoek
  zondag 24 oktober 2004 @ 15:48:11 #52
12888 Skull-splitter
pi_22842594
Omdat ik in de filmpjes op een paar grafische dingen na nauwelijks dingen heb gezien die niet over-scripted waren, vernieuwend of indrukwekkend.
pi_22842615
koel, knap van je dat je dat opmaakt uit een half uurtje film...
een koe zegt boe
pi_22842659
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 15:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Omdat ik in de filmpjes op een paar grafische dingen na nauwelijks dingen heb gezien die niet over-scripted waren, vernieuwend of indrukwekkend.
Gebruik van physics op deze manier heb ik anders nog niet eerder gezien
Zulke facial/model animation heb ik ook nog niet eerder gezien....
  zondag 24 oktober 2004 @ 15:52:03 #55
12888 Skull-splitter
pi_22842680
Heerlijk, ik geef mijn kanttekening bij de hype en iedereen is op zijn lul getrapt

Ik zeg dus niet dat het een slecht spel is, maar zeg wel dat het lang niet zo vernieuwend is als HL1 dat ooit was...
  zondag 24 oktober 2004 @ 15:54:27 #56
12888 Skull-splitter
pi_22842732
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 15:51 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Gebruik van physics op deze manier heb ik anders nog niet eerder gezien
Zulke facial/model animation heb ik ook nog niet eerder gezien....
Physics zijn hier niet meer dan een overused gimmick IMO, goed ingevoerd, maar in Painkiller ook al toegepast in deze mate.

Facialanimation? Keertje NOLF2 bekijken ofzo, tis echt niets meer dan de volgende logische stap. De AI zou nog wel interessant kunnen worden...
pi_22843661

zondag 24 oktober 2004 @ 16:43:43 #58
67800 davidov
Human ^ Together
pi_22843935
ghehe leuk heb een hekel aan halo...DAT is nou ge-overhyped....tis helemaal niet zo mooi, het speelt helemaal niet zo lekker, en het is dus mooi wel allemaal al eens eerder gedaan....
pi_22843988
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 16:43 schreef davidov het volgende:
ghehe leuk heb een hekel aan halo...DAT is nou ge-overhyped....tis helemaal niet zo mooi, het speelt helemaal niet zo lekker, en het is dus mooi wel allemaal al eens eerder gedaan....
mja vind het ook niet bijzonder, lijkt in gangenstelsels net of je rondjes loopt omdat je alles 3x tegenkomt
  zondag 24 oktober 2004 @ 17:10:53 #60
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_22844583
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 16:45 schreef Xrenity het volgende:

[..]

mja vind het ook niet bijzonder, lijkt in gangenstelsels net of je rondjes loopt omdat je alles 3x tegenkomt
Maar da's revolutionair en vernieuwend, want dat zit ook in doom 3
pi_22844685
Edge die een 10 geeft. wtf
Ik vind het wel hééééééél jammer dat er geen MP is.
Ik moet er maar mee leren leven. *zucht*
  zondag 24 oktober 2004 @ 17:41:40 #62
67800 davidov
Human ^ Together
pi_22845306
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 17:10 schreef Elegy het volgende:

[..]

Maar da's revolutionair en vernieuwend, want dat zit ook in doom 3
maar doom3 is nog revolutionair in spooky levels en alles is zo donker dat je geen ruk ziet.

Halo is gewoon...zoooo 1995
  zondag 24 oktober 2004 @ 18:03:01 #63
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_22845754
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 17:41 schreef davidov het volgende:

[..]

maar doom3 is nog revolutionair in spooky levels en alles is zo donker dat je geen ruk ziet.

Halo is gewoon...zoooo 1995
Donker en spooky had je ook in Undying, Alone in the dark en Silent Hill

Halo is gewoon zoooo (N)iksdoos

Ben benieuwd hoe HL2 het ervanaf brengt.
pi_22846223
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 18:03 schreef Elegy het volgende:
Ben benieuwd hoe HL2 het ervanaf brengt.
Wat denk je zelf?
  zondag 24 oktober 2004 @ 20:50:31 #65
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_22849610
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 15:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zeg dus niet dat het een slecht spel is, maar zeg wel dat het lang niet zo vernieuwend is als HL1 dat ooit was...
Ik ben nooit zo into shooters geweest, maar was HL 1 nou echt zo heel vernieuwend? Ik dacht dat het allemaal toen ook wel eens eerder gedaan was (unreal, duke 3d, Quake)?
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:20:39 #66
12888 Skull-splitter
pi_22852074
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 20:50 schreef Djaser het volgende:

[..]

Ik ben nooit zo into shooters geweest, maar was HL 1 nou echt zo heel vernieuwend? Ik dacht dat het allemaal toen ook wel eens eerder gedaan was (unreal, duke 3d, Quake)?
Unreal 1 kwam er idd dicht bij in de buurt, maar HL1 was voller kwa leven, alles leek enigzins nut te hebben.
  zondag 24 oktober 2004 @ 22:38:14 #67
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_22852628
Half-life 1 had niets nieuws (behalve misschien de AI van de marines). De implementatie was alleen geniaal. Ik vond met name de Intro een meesterlijke zet, hoppa, een nieuw stijlfiguur in games. Half-life is echt 1 van weinige fps'en waarvan ik de single player volledig heb doorgespeeld en zelfs herspeels heb. Alleen dat laatste stuk he
  maandag 25 oktober 2004 @ 00:06:19 #68
12888 Skull-splitter
pi_22855018
mjah, ik weiger gewoon mee te gaan in de hype, al zal ik het spel wel degelijk kopen...
  maandag 25 oktober 2004 @ 00:44:33 #69
67800 davidov
Human ^ Together
pi_22855972
halo dat is een hype....

hl2 heeft een reden om populair te zijn, vernieuwende gameplay & engine, en een ijzersterke reputatie

halo is gewoon een suf spel dat overgewaardeerd is....en deel 2 ook, zeweten niet eens wat de single player gaatinhouden en tis al een hype
  maandag 25 oktober 2004 @ 04:55:17 #70
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_22858457
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 18:26 schreef Munagah het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Ik denk minder donker, maar wel wéér aliens
  maandag 25 oktober 2004 @ 11:32:32 #71
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_22861111
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 00:44 schreef davidov het volgende:
halo dat is een hype....

hl2 heeft een reden om populair te zijn, vernieuwende gameplay & engine, en een ijzersterke reputatie

halo is gewoon een suf spel dat overgewaardeerd is....en deel 2 ook, zeweten niet eens wat de single player gaatinhouden en tis al een hype
Jij snapt het helemaal
  maandag 25 oktober 2004 @ 18:13:24 #72
12888 Skull-splitter
pi_22868401
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 00:44 schreef davidov het volgende:
halo dat is een hype....

hl2 heeft een reden om populair te zijn, vernieuwende gameplay & engine,
Laat me niet lachen
quote:
en een ijzersterke reputatie
Vooral dat dus, net als het algehele sfeertje wat HALO ook speciaal maakte... (ook al was het een verouderde game toen ie eindelijk uitkwam op wat grafische effecten na)
  maandag 25 oktober 2004 @ 19:30:07 #73
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_22868885
HALO2 wordt vet, HL2 wordt vet
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  maandag 25 oktober 2004 @ 19:46:02 #74
67800 davidov
Human ^ Together
pi_22869042
ja hl2 heeft dus echt wel een bijzondere engine, alles ziet er bijzonder gelikt uit en je hebt er niet een nieuwe pc voor nodig om het ook maar een beetje te kunnen spelen (unlike farcry en doom3)

verder, noem maar eens een ander spel waarbij personage's zo echt lijken EN bijna alles in een level kapot gemaakt kan worden, opgetild, verschoven, gegooid etc etc.

half life 1 heeft jarenlang nog voor vernieuwende mods en andere spellen gezorgd....halo....was toen het uitkwam al lelijk en saai... maar dan nog was het het beste spel op de xbox...waardoor het meteen dus een succes was... (in het land der blinden is de eenoog koning ofzo)
  maandag 25 oktober 2004 @ 20:41:29 #75
12888 Skull-splitter
pi_22870377
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 19:46 schreef davidov het volgende:
ja hl2 heeft dus echt wel een bijzondere engine, alles ziet er bijzonder gelikt uit en je hebt er niet een nieuwe pc voor nodig om het ook maar een beetje te kunnen spelen (unlike farcry en doom3)
Maar voor hetgeen het allemaal bijzonder maakt heb je dus WEL een nieuwe PC nodig En zonder die shaders blijft er weinig vernieuwends over.
quote:
verder, noem maar eens een ander spel waarbij personage's zo echt lijken EN bijna alles in een level kapot gemaakt kan worden, opgetild, verschoven, gegooid etc etc.
Ligt er maar net aan wat een ontwikkelaar wil doen, voor de meeste spellen heeft het domweg geen zin om alles kapot te maken, nu ook niet, maar je kunt een aantal dingen in je spel gebruiken. Niet geheel nieuw echter, trespasser deed dit ook al.
quote:
half life 1 heeft jarenlang nog voor vernieuwende mods en andere spellen gezorgd....halo....was toen het uitkwam al lelijk en saai... maar dan nog was het het beste spel op de xbox...waardoor het meteen dus een succes was... (in het land der blinden is de eenoog koning ofzo)
bij HL werd een complete SDK geleverd, bij Halo kon je hooguit een leveltje bouwen. HL was met al zijn mods ook maar so so, het is met name CS die het spel verkocht vanaf jaar 2.
  FOK!fotograaf maandag 25 oktober 2004 @ 20:49:20 #76
13368 NiGeLaToR
pi_22870646
Och HL2 met alle source uitbreidingen is gewoon vet. Vind het nu al vetter dan Doom3, want dat was ontiegelijk saaai Maar over smaak valt NIET te twisten natuurlijk!
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:17:08 #77
12888 Skull-splitter
pi_22871548
Doom3 was de eerste zoveel uur nog wel spannend, daarna heb je het trucje door en zit je je alleen nog maar te vergapen aan de details
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:29:13 #78
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_22871957
Ik zat me, met mijn 3D bril wel heel erg te vergapen aan de details . Doom3 is gewoon onwerkelijk (of moet ik werkelijk zeggen) in full 3D.
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:56:57 #79
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_22872849
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:29 schreef kingmob het volgende:
Doom3 is gewoon onwerkelijk Unreal!(of moet ik werkelijk zeggen) in full 3D.
Dus toch
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:19:33 #80
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_22873606
tvp enzo

16 November, aftellen!
  maandag 25 oktober 2004 @ 23:34:25 #81
12888 Skull-splitter
pi_22876397
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 21:29 schreef kingmob het volgende:
Ik zat me, met mijn 3D bril wel heel erg te vergapen aan de details . Doom3 is gewoon onwerkelijk (of moet ik werkelijk zeggen) in full 3D.
3D bril in Doom3 Mijn videokaart schijt maar een krappe 24 FPS uit in Doom3, en das maar voor 1 oog, moet je nagaan als ie 2 aparte ogen moest renderen...

Doom3 is gewoon 2 jaar te laat, het had makkelijk eerder kunnen verschijnen met iets minder detail. En het mooiste is: er komt een expansionset van uit

Quake 4 wordt een stuk beter kwa spel denk ik persoonlijk, althans, mag ik voor ze hopen.
  maandag 25 oktober 2004 @ 23:40:47 #82
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_22876561
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 19:46 schreef davidov het volgende:
Ja, zolang een game maar realistische poppetjes heeft en alles kapot kan, is ie geweldig. Je slaat de spijker op z'n kop met die scherpe opmerking
quote:
half life 1 heeft jarenlang nog voor vernieuwende mods en andere spellen gezorgd....
Ah, een geschikte engine die goed te modden valt maakt het spel dus goed? Weer wat geleerd!
Het blijven rare mannetjes, die PC fanboys :')
quote:
halo....was toen het uitkwam al lelijk en saai...
Shit. Nu heb je me. Wat moet ik nog tegen dit onomstotelijke argument inbrengen?

Linkje speciaal voor jou.

Start Doom3 nog maar een keer op en sluit je ogen vooral voor alles wat er naast dat geweldige bakkie van je te vinden is Loser
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 00:32:56 #83
67800 davidov
Human ^ Together
pi_22877809
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 23:40 schreef SilverGun het volgende:
bla bla bla
nee als een spel veel bewegende dingen heeft die kapot kunnen is het spel nog niet goed
nee een spel dat je goed kan modden is niet meteen goed
nee een spel dat er erg mooi uitziet is niet meteen goed
nee een spel dat er vernieuwend is is ook niet meteen goed

maar zodra dat dus wel allemaal het geval is dan is het toch vrij bijzonder te noemen.

Kijk doom3 was er mooi en spooky en zat een geweldige sfeer in, maar het was fucking eentonig en sinds ik het 1 keer heb uitgespeeld heb ik het nooit meer opgestart....een goed spel vind ik speel je langer dan 4 dagen.

en die link van halo? zie er het bijzondere niet van in, vind het letterlijk meer van hetzelfde... plaatjes zijn iets mooier, je kan iets meer doen...maar voor de rest is en blijft het een doodsimpel vervolg.

HL2 heeft dingen te bieden die nog niet eerder (zo goed) zijn gedaan... of je het belangrijk vind of niet is iets anders.

Een spel waarbij je ontiegelijk veel vrijheid hebt vind ik erg leuk, dat jullie liever een oerlelijk spel willen op een 5 jaar oude engine maar met een leuke game play moeten jullie weten... bedoel voor dat soort dingen heeft EA genoeg spellen gemaakt...

Farcry en doom3 vind ik beide vernieuwende games de 1 qua graphics de ander met sfeer.... maar bij beiden vind ik de levensduur erg kort...

Halo... alles wat je in halo ziet kan je in zoveel andere spellen ook doen maar dan beter (farcry bijv.)
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 00:35:56 #84
67800 davidov
Human ^ Together
pi_22877868
ook erg volwassen trouwens, iemand zegt wat hij denkt en hij is meteen een loser...
pi_22880819
En weer is een topic vervallen in discussie over welk (waarschijnlijk goed) spel beter is. Beiden zullen goed zijn en moeten eigenlijk niet met elkaar vergeleken worden. Ik heb een hekel aan HALO, maar gezien zijn fanbase zal het spel voor een hoop mensen zijn werk goed doen, anders was deze niet zo groot.
Dus, gewoon maar weer over HL2 hebben in plaats van een discussie uit te vechten waar je toch niet uit komt?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_22881706
ja de beta van hl2 was zowiezo al beter dan de halo 2 beta... dus su als je zegt dat halo 2 beter is, je moet zowiezo eerst beide spellen gespeeld hebben...
www.ikstastrakvande.pep
Icons niet groter dan 100kb my ass.. bouw daaar een functie voor in dan snol
pi_22881836
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 10:48 schreef Dark0r het volgende:
ja de beta van hl2 was zowiezo al beter dan de halo 2 beta... dus su als je zegt dat halo 2 beter is, je moet zowiezo eerst beide spellen gespeeld hebben...
Je kan niet beide spellen gespeeld hebben, want die zijn nog niet uit. Daarbij, beta's heten niet voor niets beta's.
~Leonard Cohen
pi_22882042
Ok, als je dan toch nog niet kunt spelen ga je maar eens uit verveling de Subscriber Agreement van Steam lezen: http://steampowered.com/index.php?area=subscriber_agreement
Maar dan staat daar opeens iets heeeeeel engs!
quote:
13. TERM AND TERMINATION
Either you or Valve has the right to terminate or cancel your Account or a particular Subscription at any time. You understand and agree that the cancellation of your Account or a particular Subscription is your sole right and remedy with respect to any dispute with Valve.
.....
.....
.....
C. Termination by Valve.

1. In the case of a recurring payment Subscription (e.g., a monthly subscription), in the event that Valve terminates or cancels your Account or a particular Subscription for convenience, Valve may, but is not obligated to, provide a prorated refund of any prepaid Subscription fees paid to Valve.

2. In the case of a one-time purchase of a product license (e.g., purchase of a single game) from Valve, Valve may choose to terminate or cancel your Subscription in its entirety or may terminate or cancel only a portion of the Subscription (e.g., access to the software via Steam) and Valve may, but is not obligated to, provide access (for a limited period of time) to the download of a stand-alone version of the software and content associated with such one-time purchase.

3. In the case of a free Subscription, Valve may choose to terminate or amend the terms of the Subscription as provided in the "Amendments to this Agreement" section above.
Vooral de eerste regel en C2 zijn eng . Zo als het hier staat betekend het dat Valve je Half-Life 2 account zonder reden kan sluiten, dan kun je dus fluiten naar je games waarvoor je betaald hebt!
pi_22882219
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:45 schreef Freel het volgende:
Ok, als je dan toch nog niet kunt spelen ga je maar eens uit verveling de Subscriber Agreement van Steam lezen: http://steampowered.com/index.php?area=subscriber_agreement
[..]

Vooral de eerste regel en C2 zijn eng . Zo als het hier staat betekend het dat Valve je Half-Life 2 account zonder reden kan sluiten, dan kun je dus fluiten naar je games waarvoor je betaald hebt!
Waarom zou Valve zichzelf daarmee in de voet schieten? Als je gewoon geen cheats gebruikt, netjes doet enzo gaan ze heus niet je account afsluiten.
~Leonard Cohen
pi_22882261
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Waarom zou Valve zichzelf daarmee in de voet schieten? Als je gewoon geen cheats gebruikt, netjes doet enzo gaan ze heus niet je account afsluiten.
Dat zullen ze ook niet doen natuurlijk, maar het blijft eng. Het is net alsof je een mooi spel hebt gekocht waarvan je de DVD en het mooie doosje enzo thuis hebt liggen. Je kunt het gewoon gebruiken wanneer en hoe je maar wil, maar er kan elke dag iemand aan de deur komen die je al dat mooie af komt pakken en je kunt er niks tegen doen.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 13:01:37 #91
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_22883183
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 00:32 schreef davidov het volgende:

en die link van halo? zie er het bijzondere niet van in, vind het letterlijk meer van hetzelfde... plaatjes zijn iets mooier, je kan iets meer doen...maar voor de rest is en blijft het een doodsimpel vervolg.
Het is een review van Halo 1... :')
quote:
Een spel waarbij je ontiegelijk veel vrijheid hebt vind ik erg leuk, dat jullie liever een oerlelijk spel willen op een 5 jaar oude engine maar met een leuke game play moeten jullie weten... bedoel voor dat soort dingen heeft EA genoeg spellen gemaakt...

...

Farcry en doom3 vind ik beide vernieuwende games ...

...

Halo... alles wat je in halo ziet kan je in zoveel andere spellen ook doen maar dan beter (farcry bijv.)
Oh God, ik lazer van m'n stoel hier... Sorry, ik kan hier niet serieus op ingaan. Kun je net zo goed een discussie beginnen met een kleuter over waarom Citizen Kane een betere film is dan Pokémon 4Ever. Wát een inzicht heeft deze knul... :')
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:19:08 #92
67800 davidov
Human ^ Together
pi_22884650
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 13:01 schreef SilverGun het volgende:

[..]

Het is een review van Halo 1...
[..]

Oh God, ik lazer van m'n stoel hier... Sorry, ik kan hier niet serieus op ingaan. Kun je net zo goed een discussie beginnen met een kleuter over waarom Citizen Kane een betere film is dan Pokémon 4Ever. Wát een inzicht heeft deze knul...
ach lazer toch op, in plaats van de hele tijd af te zeiken kan je ook iets nuttigs vertellen door ons bijv te laten weten wat je WEL graag in spel wil zien...
pi_22884676
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 14:19 schreef davidov het volgende:

[..]

ach lazer toch op, in plaats van de hele tijd af te zeiken kan je ook iets nuttigs vertellen door ons bijv te laten weten wat je WEL graag in spel wil zien...
Precies, ik vind het ook maar een nietzeggend persoon..
pi_22884784
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:59 schreef Freel het volgende:

[..]

Dat zullen ze ook niet doen natuurlijk, maar het blijft eng. Het is net alsof je een mooi spel hebt gekocht waarvan je de DVD en het mooie doosje enzo thuis hebt liggen. Je kunt het gewoon gebruiken wanneer en hoe je maar wil, maar er kan elke dag iemand aan de deur komen die je al dat mooie af komt pakken en je kunt er niks tegen doen.
ik zie Gabe al in zijn kantoortje staan, pink aan de mondhoek en maar maniakaal lachen.
~Leonard Cohen
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:36:00 #95
67800 davidov
Human ^ Together
pi_22885002
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 14:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

ik zie Gabe al in zijn kantoortje staan, pink aan de mondhoek en maar maniakaal lachen.
Ach zeer snel zullen ze dat toch niet doen. Denk dat we er als bange consumenten verkeerd tegenaan kijken trouwens.

Wij denken van oh nee strax kan ik als onschuldige gamer mn spel kwijtraken en ik kan er niks tegen doen.
Zij denken juist, als er strax iemand is die de boel verziekt door het spel door te verkopen of cheats uit te brengen of weet ik veel, dan kunnen wij hem de toegang tot het spel weigeren en dan ook nog juridisch gelijk hebben

maar volgens mij heb je dat bij ieder spel of programma dat je installeerd en waar je moet aanvinken "i agree", maarja wie leest die dingen ooit?
pi_22886332
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 20:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar voor hetgeen het allemaal bijzonder maakt heb je dus WEL een nieuwe PC nodig En zonder die shaders blijft er weinig vernieuwends over.
Ik noem een 'facial animation system' en 'physics in gameplay geintegreerd'
quote:
Ligt er maar net aan wat een ontwikkelaar wil doen, voor de meeste spellen heeft het domweg geen zin om alles kapot te maken, nu ook niet, maar je kunt een aantal dingen in je spel gebruiken. Niet geheel nieuw echter, trespasser deed dit ook al.
Je hoeft ook niet alles kapot te maken, het is echter wel erg cool als je bijvoorbeeld zomaar een ton kunt oppakken en tot wapen omvormen, terwijl hij 'normaalgesproken' alleen omvalt. Lijkt mij juist wel nut hebben omdat je de replay waarde er enorm mee verhoogt...

Trouwens, dat ene meneertje dat iedereen belachelijk zit te maken vind ik ook maar triest
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:52:03 #97
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_22886604
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 13:01 schreef SilverGun het volgende:

[..]

Het is een review van Halo 1...
[..]

Oh God, ik lazer van m'n stoel hier... Sorry, ik kan hier niet serieus op ingaan. Kun je net zo goed een discussie beginnen met een kleuter over waarom Citizen Kane een betere film is dan Pokémon 4Ever. Wát een inzicht heeft deze knul...
Anders blijf je even weg uit dit topic jongen.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 19:59:50 #98
12888 Skull-splitter
pi_22889336
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 15:39 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ik noem een 'facial animation system' en 'physics in gameplay geintegreerd'
Beiden bestaan al langer, HL2 hoopt er de beste in te zijn, of dat zo is is een tweede...
quote:
Je hoeft ook niet alles kapot te maken, het is echter wel erg cool als je bijvoorbeeld zomaar een ton kunt oppakken en tot wapen omvormen, terwijl hij 'normaalgesproken' alleen omvalt. Lijkt mij juist wel nut hebben omdat je de replay waarde er enorm mee verhoogt...
Ik zeg Far Cry, Trespasser
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 20:00:46 #99
12888 Skull-splitter
pi_22889358
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 11:45 schreef Freel het volgende:
[..]

Beetje eng misschien idd, maar uiteindelijk een waarschuwing voor eenieder die menig MP rondje verneukt, want dan wordt je ID-nummer gewoon geblokt en dan moet je maar een nieuwe halen. En dat juich ik van harte toe moet ik zeggen...
pi_22899272
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 19:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Beiden bestaan al langer, HL2 hoopt er de beste in te zijn, of dat zo is is een tweede...
[..]

Ik zeg Far Cry, Trespasser
Beiden bestaan, maar niet zo mooi als in HL2. Zelfs Doom 3 kwam niet in de buurt. Dus 'dat tweede' zal best gewoon kloppen

FarCry had zover ik weet weinig physics waarmee je echt vijanden kon killen...
Kan aan mij liggen though...
  woensdag 27 oktober 2004 @ 16:55:33 #101
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_22909207
argh
Met engels kregen we zo'n boekje waar we dan af en toe wat uit gaan lezen enzo.
Gaat de tekst over Doom 3, kom je halverwege iets tegen in de trant van; Maar er komt een concurrent! Wat denk je. Halo 2
Ik snap het echt niet, dat Halo 2 nou zo veel meer aandacht krijgt enzo.
Maarja, wel ubernerd is dit eigenlijk Maar toch!
  woensdag 27 oktober 2004 @ 17:28:19 #103
67800 davidov
Human ^ Together
pi_22909822
vaak zijn die artikelen niet eens geschreven door mensen die er echt veel van weten.

Gewoon eerder door iemand die veel van technische dingen weet en altijd artikeltjes schrijft over de nieuwste soorten harde schijven, foto camera's etc etc, en nu dus een keertje over games maar je kan meteen merken dat hij er dan niet veel van wist
pi_23024983
Hmmz, net ergens in brief gelezen die bij me salaris zat, dat half life 2 pas 10 december uitkomt.
Het is niet te hopen
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_23025007
bogus
pi_23025041
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:35 schreef Xrenity het volgende:
bogus
mis ik iets, of vat ik hem niet
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_23025097
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:34 schreef Deviant1nl het volgende:
Hmmz, net ergens in brief gelezen die bij me salaris zat, dat half life 2 pas 10 december uitkomt.
Het is niet te hopen
Je krijgt een melding dat HL2 vertraagd zou zijn bij je salaris

Maar nee, is onzin.
~Leonard Cohen
pi_23025143
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:36 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

mis ik iets, of vat ik hem niet
Als iets weer eens fake was werd er vaak door Valve gereageerd met het woordje 'bogus'
pi_23025190
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:38 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Je krijgt een melding dat HL2 vertraagd zou zijn bij je salaris

Maar nee, is onzin.
Is een gewoon een bulletin waarin allemaal informatie staat over nieuwe dingen enzo. die over de winkel staan. Staat dus ook een stukje in dat November game maand wordt, en dan lijst met grote releases. En daarbij staat half life 2 op 10 december. Zelf geloof ik er niet zoveel van, maar we zullen zien.
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_23025334
Gordon vs. Alien vs. Predator
pi_23025384
[quote
Gamers wachten met smart op Half-Life 2. In Japan is Half-Life 2 wel op een hele aparte manier te spelen. De game komt daar namelijk uit in de arcadehallen.

PC-games zijn in Japan een stuk minder populair. Om Half-Life 2 daar aan de man te brengen heeft Valve een deal gesloten met Taito om de game naar de Japanse arcadehallen te brengen. De Japanse uitgever heeft een moederbord ontwikkeld, waarmee het zeer eenvoudig is om PC-games om te zetten naar de arcade.

Deze speciale arcadeversies zijn via een netwerk aan elkaar gekoppeld. Spelers zitten als het ware in een echte cockpit, waarbij de actie via een hoogwaardig scherm en Dolby 5.1 surround geluid getoond en gehoord wordt. Multiplayer en singleplayer is mogelijk. Spelers kunnen hun voortgang opslaan en op een willekeurige machine weer verder spelen.

Het is onduidelijk of deze arcadekasten ook buiten Japan zullen verschijnen
[/quote]

Geef mij pc maar
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  dinsdag 2 november 2004 @ 16:03:58 #112
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_23025632
wel tof, halflife volledig uitspelen voor 1 euro!
pi_23027252
tvp.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 2 november 2004 @ 17:49:55 #114
12888 Skull-splitter
pi_23028190
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:50 schreef Freel het volgende:
Gordon vs. Alien vs. Predator
que?
pi_23052249
Duurtlang
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_23052829
over hoelang komt ie?
  woensdag 3 november 2004 @ 16:33:36 #117
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_23052944
quote:
Op woensdag 3 november 2004 16:27 schreef apengek het volgende:
over hoelang komt ie?
de 15e dude, lees het topic even, het staat er maar 16 keer in
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  woensdag 3 november 2004 @ 18:57:08 #118
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23056234
16 November dat is op een dinsdag... ik denk dat ik die avond maar eens vrij ga vragen voor m'n werk
Blij dat m'n tentamens dan net geweest zijn, hoef ik me daar ook niet schuldig over te voelen.... tja 2 weken wachten... het is niks eigenlijk, maar toch.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_23094897
Het zal wel allang besproken zijn enzo, maar ik heb geen zin om alle topics door te speuren.
Op bol.com heb je 2 soorten hl2 packs, en niet de 3 waar 'iedereen' het over heeft. Welke moet ik nou kopen om ook cs2-source mee te krijgen? Bij de pack van 49,99 staat alleen hl2, maar ik had bij fok!games ergens gelezen dat de goedkoopste pack ook cs-source bevat. Wat is het nou?hl2 op bol
  FOK!fotograaf vrijdag 5 november 2004 @ 12:54:18 #120
13368 NiGeLaToR
pi_23095302
Die met CSS is 59,- als het goed is. 49 is uitgekleed, voor die 10,- kun je volgens mij beter die andere nemen
pi_23095339
Bij de pack van 49,99 zit gewoon cs-sourse. Bij GCshop.nl staat hij er bij, dus dan neem ik aan dat hij er bij Bol ook bij moet zitten.
  vrijdag 5 november 2004 @ 13:07:28 #122
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_23095604
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 12:34 schreef Mazora het volgende:
Het zal wel allang besproken zijn enzo, maar ik heb geen zin om alle topics door te speuren.
Op bol.com heb je 2 soorten hl2 packs, en niet de 3 waar 'iedereen' het over heeft. Welke moet ik nou kopen om ook cs2-source mee te krijgen? Bij de pack van 49,99 staat alleen hl2, maar ik had bij fok!games ergens gelezen dat de goedkoopste pack ook cs-source bevat. Wat is het nou?hl2 op bol
En wat kan je winnen? Een nvidea kaart
pi_23095903
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 13:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

En wat kan je winnen? Een nvidea kaart
En het leuke is dat het nog een PCI-Express kaart is ook. Hoeveel mensen hebben er nou PCI-Express op dit moment? Dus als je die kaart wint mag je naar alle waarschijnlijkheid als leuke verrassing nog een nieuw moederbord kopen ook.
  vrijdag 5 november 2004 @ 13:31:01 #124
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_23096093
Heeft iemand al meer informatie over de make-over van half-life 1: wat half-life source wordt genoemd?

Tot nu toe blijken er hi-res textures in te zitten van de add-ons (zoals blueshift) maar wel dezelfde modells. Toegevoegd is reflecterend water, een bepaalde versie van de physics engine (maar niet vergelijkbaar met de half-life 2 versie schijnt?) en uiteraard een verbeterde engine an sich (met shaders, lighting en allerlei fancy smancy).

Kortom, niet echt een complete nieuwe versie maar wat upgrades die imho niet zo heel erg veel zullen toevoegen. Wie kan me meer vertellen? Bijvoorbeeld of de add-ons ook standaard erbij worden geleverd of dat het uitsluitend de eerste release van half-life 1 wordt.

oude versie:

nieuwe versie

[ Bericht 10% gewijzigd door clowncloon op 05-11-2004 13:37:39 ]
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_23096537
Gewoon een kleine opgepoetste verdie van HL1, waarschijnlijk geen nieuwe textures enzo.
Alleen physics en dergelijke. Beetje karig dus.
~Leonard Cohen
  vrijdag 5 november 2004 @ 14:23:54 #126
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_23097249
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 13:51 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Gewoon een kleine opgepoetste verdie van HL1, waarschijnlijk geen nieuwe textures enzo.
Alleen physics en dergelijke. Beetje karig dus.
Ik begreep dat de textures werden genomen uit de add-on blueshift (met 128x128 textures) terwijl de nieuwe engine met gemak 1024x1024 textures aankan. Heb ik het mis of staat de mod-community niet te popelen om de complete texturepack aan te passen want het lijkt me een kleine moeite, groot plezier.

Ik vraag me af waarom ze niet ietsje meer werk van die 'port' hebben gemaakt, ik bedoel, nieuwe modellen toevoegen en wat extra dingetjes toevoegen is niet zo HEEL veel werk. En anders hebben ze duizenden mensen in de fanbase die dat WEL willen doen...
pi_23097348
Dat staan ze inderdaad. En ze zijn er zelfs al druk mee bezig.
En waarom niet? Ik denk omdat ze redelijk druk bezig zijn met de release op het moment
En met CSS enzo.
En inderdaad, de fanbase doet het al.
~Leonard Cohen
  vrijdag 5 november 2004 @ 14:35:01 #128
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_23097486
MOOI goed nieuws, waar heb jij deze informatie vandaan? Gaan ze ook de modellen updaten?
pi_23097680
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 14:35 schreef clowncloon het volgende:
MOOI goed nieuws, waar heb jij deze informatie vandaan? Gaan ze ook de modellen updaten?
Models worden allemaal vernieuwd, kijk maar op http://www.halflife2.net/forums
Daar wordt er al aardig wat over gediscussieerd.
~Leonard Cohen
  vrijdag 5 november 2004 @ 17:07:22 #130
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_23101206
http://mapcore.net/forums(...)ostorder=asc&start=0

Wow hier is een groep al een tijdje bezig systematisch de gfx up te graden. ge-wel-dig!
Check deze: de kleine versie:

en de nieuw:
  vrijdag 5 november 2004 @ 18:04:13 #131
12888 Skull-splitter
pi_23102306
goodie
pi_23110984
Ik zie net dat steam weer bezig is met het uploaden van HL2 troep?
Ondertussen is mijn steamapps map wel even gegroeid tot 6,22 gb

pi_23111381
Edge geeft een 10!!!! !!!!
-
  zaterdag 6 november 2004 @ 00:17:30 #134
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_23111743
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[edit foutje]

Ik ben nu wel erg benieuwd naar de game. Physics zien er iig leuk uit .
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 6 november 2004 @ 02:19:20 #135
77204 Elo
seguire il coniglio bianco
pi_23114511
weet iemand ook of er bij de versie die je in de winkel krijgen kunt ook Day of Defeat: Source zit?
dit vroeg ik me af aangezien deze wel bij de silver editie zit. ik hoef in ieder geval niet zo'n silver editie.

Alvast bedankt

elo
pi_23114891
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 02:19 schreef Elo het volgende:
weet iemand ook of er bij de versie die je in de winkel krijgen kunt ook Day of Defeat: Source zit?
dit vroeg ik me af aangezien deze wel bij de silver editie zit. ik hoef in ieder geval niet zo'n silver editie.

Alvast bedankt

elo
Nope, in de winkel krijg je:

Normale versie:
-Half-life 2
-Counter-strike:Source

Collecters Edition:
-Half-life 2
-Counter-strike:Source
-Half-life 1:Source
-HL2 T-shirt
-Prima book sampler
(Information on character backgrounds, the making of the game, and more than 100 pieces of artwork )

Misschien komt DoD:S ook apart in de winkels, maar dat is nog niet zeker.
Meer info: Half-life2.net DoD:S forum
"oh u cut your hair??"
"yea..it was gettin in the way of my drinking"
pi_23116767
Hmm, nog tien dagen de tijd om een dvdspeler voor in de pc aan te schaffen. Shame on me, pc trekt het zeer zeker wel, maar geen dvdspeler hebben. (en nieuw 19 inch schermpje voor hogere resoluties)

Weet iemand toevallig hoe de winkels handelen bij uitgave van HL2? Bij GTA:SA waren er genoeg mensen die te laat waren omdat de winkels uitverkocht waren. Ik hoop dat ze voor HL2 gewoon een hele hoop inslaan, het zal toch wel verkocht worden.
  zaterdag 6 november 2004 @ 11:17:52 #138
12888 Skull-splitter
pi_23116850
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 00:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan me nog een spel herinneren dat daar een hoog cijfer kreeg, maar in praktijk enorm tegenviel...
  zaterdag 6 november 2004 @ 11:43:05 #139
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23117004
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 11:08 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, nog tien dagen de tijd om een dvdspeler voor in de pc aan te schaffen. Shame on me, pc trekt het zeer zeker wel, maar geen dvdspeler hebben. (en nieuw 19 inch schermpje voor hogere resoluties)

Weet iemand toevallig hoe de winkels handelen bij uitgave van HL2? Bij GTA:SA waren er genoeg mensen die te laat waren omdat de winkels uitverkocht waren. Ik hoop dat ze voor HL2 gewoon een hele hoop inslaan, het zal toch wel verkocht worden.
een dvd speler kost tegenwoordig niks meer...... dus dat zullen de kosten niet zijn
  zaterdag 6 november 2004 @ 13:09:06 #140
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
pi_23118478
Op mijn verjaardag wordt ie gereleased
  zaterdag 6 november 2004 @ 13:45:08 #141
12888 Skull-splitter
pi_23119170
* Skull-splitter gaat voor de collectors edition
pi_23120755
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik kan me nog een spel herinneren dat daar een hoog cijfer kreeg, maar in praktijk enorm tegenviel...
Doom III niet iig.
Dus welke dan?
pi_23120790
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:13 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Doom III niet iig.
Dus welke dan?
Ik denk Black & White
  zondag 7 november 2004 @ 18:03:02 #144
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_23145485
Kheb m nu thuiz liggen
Webcam pics sucken alleen.. (als je denkt dat ze fake zijn rot dan op)

kheb ze gekregen van iemand in uk die werkt @ retail zooi
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_23145503
Holy shit
pi_23145642
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 15:15 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik denk Black & White
Black & White is vet
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_23145759
quote:
Op zondag 7 november 2004 18:03 schreef MaddoxX het volgende:
Kheb m nu thuiz liggen

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Waar wacht je nog op, knal die zooi online ergens!
pi_23145790
Hoe kom je daar aan?

Ah ik nu lees

[ Bericht 44% gewijzigd door Vitalogy op 07-11-2004 18:27:57 ]
pi_23145818
quote:
Kheb m nu thuiz liggen

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 7 november 2004 @ 18:28:14 #150
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_23145977
quote:
Kheb m nu thuiz liggen

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

geef eens wat menu screenshots e.d dan!
pi_23146010
Kan je wat screenshots maken van de installatie/menu etc. ?
pi_23146058
AAAAAAAAAHHHH! Die gozer heeft em dus thuis liggen? Weet je dat je nu bescherming moet aanvragen? You are a hot target, lol

ps. als ze fake zijn besef je dan wel dat je door wat fanatieke gamers aan de hoogste boom komt te hangen door dit nieuws.
pi_23146304
Je kunt het toch niet spelen, je moet ook de retail versie online aanmelden op je steam account!
pi_23146855
Jullie zijn snel te overtuigen...
Gewoon zelf die zooi uitgeprint natuurlijk
  zondag 7 november 2004 @ 19:10:15 #155
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_23146899
is de gewone versie trouwens een DVD editie of moet ik weer klooien met 6 cd's ofzo?
pi_23147076
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:08 schreef Xrenity het volgende:
Jullie zijn snel te overtuigen...
Gewoon zelf die zooi uitgeprint natuurlijk
Mja, ik zat ook al te denken

Heeft hij dan nog behoorlijk wat moeite gedaan voor de DVD .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23147669
quote:
Kheb m nu thuiz liggen

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Fake

Waar staat de 2 op de DVD?
Je ziet heel duidelijk Half-Life staan, maar die "2" nou net weer niet.
DVD hoesje zegt ook niks, er gaan al tig verschillende zelfgemaakte hoesje in de rondte.
Lijkt me eerder een Half-life 1 disc ofzo met een zelfgemaakt HL2 DVD hoesje.

Of geef ons anders eens wat menu/install screenshots?
Zoals het er nu naar uitziet is je bewijs 0,0 waard.
pi_23147994
Refragmental koop een bril en get a life.
pi_23148078
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:45 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Fake

Waar staat de 2 op de DVD?
Je ziet heel duidelijk Half-Life staan, maar die "2" nou net weer niet.
DVD hoesje zegt ook niks, er gaan al tig verschillende zelfgemaakte hoesje in de rondte.
Lijkt me eerder een Half-life 1 disc ofzo met een zelfgemaakt HL2 DVD hoesje.

Of geef ons anders eens wat menu/install screenshots?
Zoals het er nu naar uitziet is je bewijs 0,0 waard.
Ik zie hem toch echt duidelijk staan...
H A L F - L I F E ²
pi_23148904
Die kerel lult zo hard stront
pi_23148951
Ik zie de 2 ook staan (denk ik). Alleen als echt bewijs zou ik toch menu shots enz willen zien.
  zondag 7 november 2004 @ 20:57:52 #162
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_23149740
IK HEB HEM NU OOK !!! KIJK MAAR :

Sarcasme.....
Era Vulgaris
pi_23150781
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:58 schreef Vitalogy het volgende:
Refragmental koop een bril en get a life.
Met een paar minuten werk kan iedere aap zo'n DVD hoesje maken en een DVDprint.
Als je dat nog niet eens door hebt ben je gewoon naief.

En die 2 is er met geen mogelijkheid uit te halen... wel een klein donker vlekje.

Maar okeej, geloof jij et maar. Sinterklaas bestaat ook nog

Ik geloof er alleen geen zak van voordat ik beter bewijs heb gezien (install menu of screenshot van het spelmenu zelf). En dan NOG kun je er dan aan twijfelen of het echt is.
Pas wanneer het spel uit is en de screenshot komen overeen... dan geloof ik et pas.
pi_23150988
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:57 schreef Vassili_Z het volgende:

[afbeelding]

Sarcasme.....
Waar heb je em vandaan?
WOW!!!
  zondag 7 november 2004 @ 22:08:22 #165
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_23151957
quote:
Op zondag 7 november 2004 20:57 schreef Vassili_Z het volgende:

[afbeelding]

Sarcasme.....
Mag ik je aanraken?

*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zondag 7 november 2004 @ 23:31:44 #166
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_23154384
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:08 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken?

Kijken he, niet aanraken...
Era Vulgaris
  zondag 7 november 2004 @ 23:56:14 #167
83238 s0d
no fear..
pi_23154992
quote:
Kheb m nu thuiz liggen

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ROFL dat is gewoon de cd die bij condition zero zit..

De movie-cd dus..

face your fears.. live your dreams..
pi_23167061
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:56 schreef s0d het volgende:

[..]

ROFL dat is gewoon de cd die bij condition zero zit..

De movie-cd dus..

Ik vond het al raar dat ik op suprnova geen enkele final kon vinden .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23219279
Dit zit er in de Collector's edition:

Wat een prullen zeg, de doos is niet van blik maar gewoon van karton. De posters zijn gevouwen en niet mooi opgerold. Die pet is wel ok, maar daar ga ik niet mee lopen en die kaart is waardeloos.

Ikke blij met mijn Steam Silver!
pi_23219365
Posters oprollen in een doos?
pi_23219418
quote:
Op woensdag 10 november 2004 15:42 schreef Vitalogy het volgende:
Posters oprollen in een doos?
Voor die 89,95 mogen ze toch apart in een kartonnen ronde koker stoppen. Er zit zelfs geen fatsoenlijk cd-hoesje om de soundtrack cd.
pi_23219432
Overigens waar komen deze fotos vandaan? Is dit zogenaamd ook de movie cd die bij Condition Zero zit?
pi_23219460
quote:
Op woensdag 10 november 2004 15:46 schreef Vitalogy het volgende:
Overigens waar komen deze fotos vandaan? Is dit zogenaamd ook de movie cd die bij Condition Zero zit?
Bron: http://www.hl2world.com/bbs/viewtopic.php?t=14149
  woensdag 10 november 2004 @ 15:50:23 #174
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_23219493
Een pet? ik wl een shirt

Petten zijn
pi_23219693
quote:
Op woensdag 10 november 2004 15:38 schreef Freel het volgende:
Dit zit er in de Collector's edition:
-knip-
Wat een prullen zeg, de doos is niet van blik maar gewoon van karton. De posters zijn gevouwen en niet mooi opgerold. Die pet is wel ok, maar daar ga ik niet mee lopen en die kaart is waardeloos.

Ikke blij met mijn Steam Silver!
Let wel op!
Dit krijg je bij je Gold edition die je besteld via Steam.

De Retail Collectors edition is nog waardelozer.
Je krijgt dan wel een tinnen doos, in plaats van dit kartonnen prul.
Maar je krijgt GEEN posters, GEEN soundtrack, GEEN postcard, GEEN petje, GEEN sticker en GEEN volledige Prima strategy guide.

Wat je wel krijgt bij de Retail CE.
Je HL2 versie plus HL:Source en CS:Source.
Een sampler van de Prima strategy guide
En een T-shirt (waarschijnlijk XXL zoals altijd, want we zijn tenslotte allemaal dikke americanen).

Wooohooooo!!!
  woensdag 10 november 2004 @ 16:27:52 #176
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_23220157
quote:
Op woensdag 10 november 2004 16:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Let wel op!
Dit krijg je bij je Gold edition die je besteld via Steam.

De Retail Collectors edition is nog waardelozer.
Je krijgt dan wel een tinnen doos, in plaats van dit kartonnen prul.
Maar je krijgt GEEN posters, GEEN soundtrack, GEEN postcard, GEEN petje, GEEN sticker en GEEN volledige Prima strategy guide.

Wat je wel krijgt bij de Retail CE.
Je HL2 versie plus HL:Source en CS:Source.
Een sampler van de Prima strategy guide
En een T-shirt (waarschijnlijk XXL zoals altijd, want we zijn tenslotte allemaal dikke americanen).

Wooohooooo!!!
Godver, voel ik me even bekocht

Naja, schrale troost is dat de CE slechts enkele euro's duurder is dan de retailprijs (behalve Play dan)

woensdag 10 november 2004 @ 16:32:10 #177
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_23220270
Wat kan mij die prullaria nou schelen, ik wil dat spel hebben!
  donderdag 11 november 2004 @ 00:50:19 #178
67800 davidov
Human ^ Together
pi_23233554
posters en kaarten doen me geen fuck,maar zo'n soundtrack vind ik wel geil

ach ik zal het moeten doen met silver en een torrentje , vind dat ze met 60 euro al genoeg geld verdienen aan deze arme student
pi_23235516
Maar, waarom voelen jullie je nou eigenlijk berooid?
Pre-orders kan je cancellen en het is al tijden bekend dat je via steam meer troep krijgt dan via de retail versie.
~Leonard Cohen
pi_23240543
quote:
Op donderdag 11 november 2004 08:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Maar, waarom voelen jullie je nou eigenlijk berooid?
Pre-orders kan je cancellen en het is al tijden bekend dat je via steam meer troep krijgt dan via de retail versie.
Mij boeit het niet zoveel.
Het gaat tenslotte om het spel zelf.

Maar het groote verschil tussen de 2 is toch echt te belachelijk voor woorden.
Je betaalt ongeveer evenveel voor alle 2, toch krijg je bij de 1 veeeel meer dan bij de ander.
pi_23246417
Hehe na precies een week is mijn bestelling bij gcshop 'betaald' (met dank aan de tip van ElmarO dat ie daar goedkoper was dan bij bol). Wanneer moet ie nou eigenlijk uitkomen? Ik kan niet meer wachten
edit: ow ja, de 16e...

[ Bericht 5% gewijzigd door Mazora op 11-11-2004 20:42:19 ]
pi_23246570
pi_23251906
Gamer.nl is veranderd in een fanboy site? Lekker betrouwbaar met een reusachtige Half-life 2 countdown teller op je site en een half-life 2 subsite.
  donderdag 11 november 2004 @ 21:40:45 #185
61776 MaddoxX
pi_23252180

pi_23252335
Zie ik daar rechts een boekje liggen? Volgens Valve zou er geen boekje bij komen
  donderdag 11 november 2004 @ 22:04:48 #187
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_23252866
cd's?

ik wil verdomme de dvd uitvoering
pi_23252909
quote:
Op donderdag 11 november 2004 22:04 schreef Ruis het volgende:
cd's?

ik wil verdomme de dvd uitvoering
In Europa komt er ook alleen een DVD-versie als ik het goed heb.
pi_23255136
eh? issie nu uit of wat? hmm kutprovincie ook, wij komen weer laatst zeker (limburg)
  donderdag 11 november 2004 @ 23:19:38 #190
12888 Skull-splitter
pi_23255436
quote:
Op donderdag 11 november 2004 21:46 schreef VoreG het volgende:
Zie ik daar rechts een boekje liggen? Volgens Valve zou er geen boekje bij komen
ik zie geen boekje...
pi_23255772
Nope, laat maar, is gewoon van i'net

Nog maar een paar dagen wachten, Tussentijd maar doden met Nfsu2
O+ BlaBlub O+
  vrijdag 12 november 2004 @ 00:25:14 #192
51748 H4ze
wait...what?
pi_23257169
Hmmz ik zit nog te twijfelen of ik 'm dinsdag ga kopen. Natuurlijk wil ik dit spel...maar tis meer m'n systeem. Ik zit wel wat boven de minimale systeemeisen, maar ik ben bang dat 't toch nog gaat haperen etc etc. Geen zin daarin Misschien eerst een beter systeem aanschaffen ofzo.
*BURP*
pi_23261162
quote:
Op donderdag 11 november 2004 21:31 schreef Disorder het volgende:
Gamer.nl is veranderd in een fanboy site? Lekker betrouwbaar met een reusachtige Half-life 2 countdown teller op je site en een half-life 2 subsite.
Gamer.nl is altijd al een fanboy site geweesd, kijk bijvoorbeeld maar eens naar de titels die sommige nieuwsberichten met zich meebrengen.

Wat betreft de cd's, hij zal ze best hebben, maar hij kan het spel nog niet spelen.
~Leonard Cohen
  vrijdag 12 november 2004 @ 11:42:22 #194
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_23262667
quote:
Op donderdag 11 november 2004 23:31 schreef neggix het volgende:
Nope, laat maar, is gewoon van i'net

Nog maar een paar dagen wachten, Tussentijd maar doden met Nfsu2
leech, als je 1 ontwikkelaar steunt moet valve het wel zijn.
pi_23265221
quote:
Op donderdag 11 november 2004 21:31 schreef Disorder het volgende:
Dan zijn het dus allang fanboys.
(Hidden & Dangerous subsite, Rainbow 6 subsite...)
Niet zo zeiken
  vrijdag 12 november 2004 @ 13:40:20 #196
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_23265536
Vind het eigenlijk wel logisch van gamer.nl. Ze worden gesponserd door gamepoint.nl, die zoveel mogelijk HL2 spelers op hun servers wil hebben. De meeste bezoekers van gamer.nl zijn voornamelijk pcgamers, die niets liever dan Hl2 willen.
pi_23275250
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 11:42 schreef clowncloon het volgende:

[..]

leech, als je 1 ontwikkelaar steunt moet valve het wel zijn.
Ik zeg toch niet dat ik Hl2 ga downloaden en niet ga kopen
O+ BlaBlub O+
pi_23287384
ik heb hem

vandaag met post binnen gekregen op het werk
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_23287669
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 13:53 schreef Deviant1nl het volgende:
ik heb hem

vandaag met post binnen gekregen op het werk
Dus wat houd je tegen op 'm op usenet te gooien
pi_23287730
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 14:10 schreef kippiej het volgende:

[..]

Dus wat houd je tegen op 'm op usenet te gooien
Ik gebruik dat niet. En om dat nou te gaan installen nu ofzo
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_23288301
Steam is zo @#$&%
Alles fijn geinstalleerd, geregistreerd, komt er daarna melding: Je mag het spel spelen wanneer het officiel gereleases is Nou, fijn dan. Koop je een spel, en moet je alsnog wachten om te spelen.
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_23288324
whahahahaha
pi_23288340
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 14:49 schreef Deviant1nl het volgende:
Steam is zo @#$&%
Alles fijn geinstalleerd, geregistreerd, komt er daarna melding: Je mag het spel spelen wanneer het officiel gereleases is Nou, fijn dan. Koop je een spel, en moet je alsnog wachten om te spelen.
wist je dat nog niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23288585
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 14:51 schreef Tain het volgende:

[..]

wist je dat nog niet
ja, nou, half.
Wist dus niet helemaal dat je ook nog dingen moest downen, als je ook de originele in de winkel gekocht had. Wel dat je via internet moest registreren
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_23289387
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 14:49 schreef Deviant1nl het volgende:
Steam is zo @#$&%
joh
Is tegen warez, gewoon wachten op de rest
  zaterdag 13 november 2004 @ 16:24:55 #206
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_23290145
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 15:05 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

ja, nou, half.
Wist dus niet helemaal dat je ook nog dingen moest downen, als je ook de originele in de winkel gekocht had. Wel dat je via internet moest registreren
wat moest je dan nog meer downen? Steam zat er toch al bij, ging toch alleen maar om het registreren?
pi_23290556
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 16:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

wat moest je dan nog meer downen? Steam zat er toch al bij, ging toch alleen maar om het registreren?
Steam en HL2 zelf zullen intussen sinds de drukkerij misschien wat updates hebben gekregen
  zaterdag 13 november 2004 @ 17:12:18 #208
12888 Skull-splitter
pi_23291135
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 14:51 schreef Tain het volgende:

[..]

wist je dat nog niet
Eh, nee, daarnaast is het ook gewoon niet slim... Heeft niets met wachten oid te maken: OF je wacht netjes met leveren van het spel, OF je releast het gewoon gespreid, maar dit is aarsneuken...
pi_23291406
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 17:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eh, nee, daarnaast is het ook gewoon niet slim... Heeft niets met wachten oid te maken: OF je wacht netjes met leveren van het spel, OF je releast het gewoon gespreid, maar dit is aarsneuken...
ze willen dat iedereen op hetzelfde moment kan beginnen waar ook ter wereld. dan is dit de enige oplossing
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23291508
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 17:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

hehe jankerd hehe
  Admin zaterdag 13 november 2004 @ 18:07:15 #211
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23292279
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 16:24 schreef Elegy het volgende:

[..]

Geen idee wat je nog meer moest downen, maar de downloadmeter gaf aan dat je pas 99.5% van het spel binnen had. En ik vind het nog steeds belachelijk dat ik een spel dat ik volkomen legaal in de winkel heb gekocht niet kan spelen. Ik heb als consument niets te maken met afspraken die zijn gemaakt tussen een publisher en een retailer. Als ik een spel koop wil ik het ook kunnen spelen, en niet alsnog drie dagen moeten wachten. Zoals ik ook hier al heb gezegd breng ik het spel morgen gewoon terug. Dan maar geen HL2.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 13 november 2004 @ 18:07:29 #212
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_23292286
Bah wat is het allemaal duur hier in nederland.
De bronse versie heb je voor 60 euro, weet iemand toevallig een goed adresje
  Admin zaterdag 13 november 2004 @ 18:09:30 #213
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23292329
E-Plaza hier in r'dam op het zuidplein heeft 'm gewoon in de schappen staan.
pi_23292367
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:09 schreef Danny het volgende:
E-Plaza hier in r'dam op het zuidplein heeft 'm gewoon in de schappen staan.
En die kan je nog niet spelen begrijp ik!?
Dan zou ik hem ook terugbrengen (nadat ik er een isootje van gemaakt had natuurlijk )
  zaterdag 13 november 2004 @ 18:12:51 #215
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_23292399
maar je MOET dus ook nog dingen downloaden om het te kunnen spelen?

hoeveel MB dan ongeveer?
als dit nog een aanzienlijke hoeveelheid is naaien ze de 56k6 users er ook nog eens goed mee
  Admin zaterdag 13 november 2004 @ 18:13:49 #216
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23292417
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:12 schreef Ruis het volgende:
maar je MOET dus ook nog dingen downloaden om het te kunnen spelen?

hoeveel MB dan ongeveer?
Geen flauw idee, duurde hier met 250Kb/sec ongeveer 10 minuten dus reken maar uit.
  Admin zaterdag 13 november 2004 @ 18:15:07 #217
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23292442
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:11 schreef -Xerxes- het volgende:

En die kan je nog niet spelen begrijp ik!?
Dat begrijp je goed
quote:
Dan zou ik hem ook terugbrengen (nadat ik er een isootje van gemaakt had natuurlijk )
Isootjes doe ik niet aan. Ik speel het hele spel gewoon niet. Er zijn zat andere spellen die WEL direct bij aanschaf gewoon speelbaar zijn (als in ALLE andere spellen)
  zaterdag 13 november 2004 @ 18:15:11 #218
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_23292445
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:13 schreef Danny het volgende:

[..]

Geen flauw idee, duurde hier met 250Kb/sec ongeveer 10 minuten dus reken maar uit.
das 140 mb ofzo . . .
  Admin zaterdag 13 november 2004 @ 18:17:47 #219
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23292490
ow, en ze moeten ook nog 's je mailadres hebben.
  zaterdag 13 november 2004 @ 18:23:45 #220
12888 Skull-splitter
pi_23292598
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 17:29 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

hehe jankerd hehe
I wish that was all... Ik denk: nou, dan kan ik CS source tenminste proberen enzo, maar daar hield de pret ook al snel op: die kickt doodleuk mijn audigy opzij om voor de ongeinstalleerde Nvidea Soundstorm te kiezen, waarna geen enkel geluidsapparaat het nog doet

Daarnaast heb je enkel en alleen de mogelijkheid om voor de steam directory te kiezen bij het installeren, en die staat natuurlijk op mijn kleinste drive (HL1 stond gewoon op de grootste, net als CS etc, dus steam stond gewoon op c )

Nee, ik vind het dit betreft geen toffe actie van Valve. Maak dan gewoon games voor consoles als je alles in de hand wil houden
pi_23293255
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:15 schreef Ruis het volgende:

[..]

das 140 mb ofzo . . .
Als je iets zegt doe het dan goed
  zaterdag 13 november 2004 @ 18:53:04 #222
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_23293278
hmm, deze onzin verklaart dus wel waarom er dus nog steeds geen werkende iso te vinden is...
  zaterdag 13 november 2004 @ 18:54:32 #223
105440 Ruis
Tweeletterige halfgod®
pi_23293307
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:52 schreef McGilles het volgende:

[..]

Als je iets zegt doe het dan goed
das 146,484375 mb ofzo . .

zoiets?
pi_23293521
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:07 schreef Danny het volgende:

Ik heb als consument niets te maken met afspraken die zijn gemaakt tussen een publisher en een retailer. Als ik een spel koop wil ik het ook kunnen spelen, en niet alsnog drie dagen moeten wachten.
Je hebt in zo verre wel daarmee te maken dat de afspraak met de retailer is dat Half Life 2 niet verkocht mag worden voor 16 november. Je bent nu de dupe geworden van de winkel die hem al verkocht niet van Valve.

Bovendien dat gezanik over de activering, dan moet je maar een internet verbinding hebben.
pi_23293642
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:13 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat zijn overigens de automatische software updates, niet de activering.
pi_23294723
quote:

[..]

Geen idee wat je nog meer moest downen, maar de downloadmeter gaf aan dat je pas 99.5% van het spel binnen had. En ik vind het nog steeds belachelijk dat ik een spel dat ik volkomen legaal in de winkel heb gekocht niet kan spelen. Ik heb als consument niets te maken met afspraken die zijn gemaakt tussen een publisher en een retailer. Als ik een spel koop wil ik het ook kunnen spelen, en niet alsnog drie dagen moeten wachten. Zoals ik ook hier al heb gezegd breng ik het spel morgen gewoon terug. Dan maar geen HL2.
eikel
Zullen ze echt van wakker liggen bij valve als jij hem niet speelt?
Het lijkt erop dat dit een zeer goede game is/wordt en jij besluit hierdoor hem niet te gaan spelen. Volgens mij pest je alleen jezelf ermee.
Daarbij; De game mag pas vanaf 16 november verkocht worden. Moet je die shop maar sue-en.

aap
daarbij overdrijf je nogal want de wereld vergaat niet.. nee, echt niet.
/edit
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:17 schreef Danny het volgende:
ow, en ze moeten ook nog 's je mailadres hebben.
Fok wil je mail toch ook hebben als verificatie...
Wat een slap gelul zeg.

[ Bericht 6% gewijzigd door Xrenity op 13-11-2004 19:57:03 ]
pi_23294873
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:53 schreef Ruis het volgende:
hmm, deze onzin verklaart dus wel waarom er dus nog steeds geen werkende iso te vinden is...
jammer heh

...
  zaterdag 13 november 2004 @ 20:15:04 #228
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_23295281
Buy the Game
Het is het waard
  Admin zaterdag 13 november 2004 @ 20:40:37 #229
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23295704
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:51 schreef Xrenity het volgende:

Daarbij; De game mag pas vanaf 16 november verkocht worden. Moet je die shop maar sue-en.
Het gaat om het principe. Lang niet elke koper van het spel weet even uit z'n hoofd op te ratelen wanneer de exacte releasedatum is. Ze moeten bij Sierra die game niet verspreiden als 'ie nog niet gespeeld kan worden. Na wat, 20 jaar ?, in de gamesindustrie zou sierra toch onderhand wel moeten weten dat veel winkeliers zich geen hol aantrekken van embargo's. Sierra benadeelt nu de eerlijke koper in plaats van de winkelier die zich niet aan de embargo's houdt en dat vind ik een hele slechte zaak.
quote:
Fok wil je mail toch ook hebben als verificatie...
Alleen betaal je voor FOK! geen 60 euro en zul je van of via ons nooit ook maar één spammailtje ontvangen. Of dat in het geval van Sierra ook zo is valt nog te bezien.
  zaterdag 13 november 2004 @ 21:41:47 #230
12888 Skull-splitter
pi_23296773
goed, windows wav mixer kernel naar de klote dus
  zaterdag 13 november 2004 @ 21:50:43 #231
12888 Skull-splitter
pi_23296879
quote:
Als ik een spel koop wil ik het ook kunnen spelen, en niet alsnog drie dagen moeten wachten. Zoals ik ook hier al heb gezegd breng ik het spel morgen gewoon terug. Dan maar geen HL2.
Mjah, ik vind dat gedeeltelijk dus ook, als je hem koopt moet je het gewoon kunnen spelen, dan maar later leveren als je het allemaal vanaf de 16e wilt laten lopen... Maar ik ga er geen spel voor terug brengen, wel een dikke klachtenbrief met juiste formulering van het probleem richting Valve...
pi_23297157
Jullie zitten wel erg te zoeken om wat te zeiken te hebben.
  zaterdag 13 november 2004 @ 23:00:35 #233
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_23297235
Volgens Valve mag het spel pas 16 november verkocht worden. De winkel die m al in de schappen heeft staan zit hier dus fout. Klaag liever hen aan (evt bij valve).

Verder vind ik het ook crap dat je het niet kan spelen op het moment van kopen. Zowiezo zijn er nog een hele hopo mensen die het spel kopen en geen internet hebben (moeilijk te geloven voor fourmverslaafden,, i know, toch is het zo). Slecht dat ze niet ook een mogelijkheid hebben om hem via phone oid te activeren. Denk dat ze best wel een aantal klanten mislopen op deze manier.

[edit]retailer, reseller, winkels... all the same crap[/edit]
*mompel mompel*
pi_23297241
Sierra
  zaterdag 13 november 2004 @ 23:11:41 #235
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23297445
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 22:57 schreef Vitalogy het volgende:
Eigenlijk ben ik het wel eens, je wist dat ie pas dinsdag te spelen is.... nou ja dan wacht je nog ff 3 dagen...... ik zit nu al anderhalf jaar te wachten dus dan kan dit er ook nog wel ff bij.
Maar goed we vertellen wel hoe leuk/stom het spel is....
  Admin zaterdag 13 november 2004 @ 23:50:33 #236
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23298250
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 23:00 schreef BazP het volgende:
Sierra
Ik gok dat ze hun logo niet bij wijze van reclame op de hoes hebben gedrukt.
  Admin zaterdag 13 november 2004 @ 23:51:46 #237
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23298278
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 23:11 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik het wel eens, je wist dat ie pas dinsdag te spelen is.... nou ja dan wacht je nog ff 3 dagen...... ik zit nu al anderhalf jaar te wachten dus dan kan dit er ook nog wel ff bij.
Maar goed we vertellen wel hoe leuk/stom het spel is....
Gezien het aantal topics hierover ben ik iig niet de enige die zich er druk over maakt...
  zondag 14 november 2004 @ 00:06:10 #238
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_23298554
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 23:51 schreef Danny het volgende:

[..]

Gezien het aantal topics hierover ben ik iig niet de enige die zich er druk over maakt...
Natuurlijk je hebt wel gelijk, als je iets koopt dan moet het ook werken en dan moet je niet nog eens gaan downloaden enz enz... dat punt heb je ook gelijk in.

Maar (altijd die maar) ik zit al zo lang te wachten dat het me niet meer echt interesseert.. kan ook wel mijn fout zijn natuurlijk, maar voor mij heeft die speel zulke verwachtingen dat ik die "probleem" ook wel over leef.... Maar goed ik hoop niet dat ze vaker dit soort "geintjes" gaan doen..... want dan wordt het erg vervelend.
  zondag 14 november 2004 @ 00:43:02 #239
12888 Skull-splitter
pi_23299203
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 22:57 schreef Vitalogy het volgende:
Als ik na een instal mijn PC moet renoveren plus ik gedwongen ben het in een stukje bonussoftware te parkeren, dan noem ik dat niet zozeer zoeken maar gewoon een gebrek aan respect voor de gebruiker.
  zondag 14 november 2004 @ 00:45:09 #240
12888 Skull-splitter
pi_23299236
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 23:00 schreef BananeKoning het volgende:
Volgens Valve mag het spel pas 16 november verkocht worden. De winkel die m al in de schappen heeft staan zit hier dus fout. Klaag liever hen aan (evt bij valve).

Verder vind ik het ook crap dat je het niet kan spelen op het moment van kopen. Zowiezo zijn er nog een hele hopo mensen die het spel kopen en geen internet hebben (moeilijk te geloven voor fourmverslaafden,, i know, toch is het zo). Slecht dat ze niet ook een mogelijkheid hebben om hem via phone oid te activeren. Denk dat ze best wel een aantal klanten mislopen op deze manier.

[edit]retailer, reseller, winkels... all the same crap[/edit]
De fout schuilt in de planning: die vaste release datum is gekozen zodat mensen die hem kochten niet 2 weken "achter" liepen op de mensen die hem via steam hebben. Dat die dingen een week van te voren al in de schappen blijken te liggen doet ze verder niets... Plus dat het nergens op of in de doos staat, waardoor er maandag waarschijnlijk legio mensen hun spullen komen terugbrengen...
  zondag 14 november 2004 @ 00:48:51 #241
12888 Skull-splitter
pi_23299297
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:06 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Natuurlijk je hebt wel gelijk, als je iets koopt dan moet het ook werken en dan moet je niet nog eens gaan downloaden enz enz... dat punt heb je ook gelijk in.

Maar (altijd die maar) ik zit al zo lang te wachten dat het me niet meer echt interesseert.. kan ook wel mijn fout zijn natuurlijk, maar voor mij heeft die speel zulke verwachtingen dat ik die "probleem" ook wel over leef.... Maar goed ik hoop niet dat ze vaker dit soort "geintjes" gaan doen..... want dan wordt het erg vervelend.
Tis gewoon een lompe start van verkoop via steam. Het idee was leuk, de uitvoering en afspraken duidelijk minder. Ik was hier min of meer al bang voor, die online verkopen naast hard copy's moesten wel ergens fout gaan, naast het bovenstaande probleem van de mensen die domweg geen enkele manier tot verbinding hebben, en das toch bijzonder lullig als het programma eerst nog minimaal een paar honderd KB's of meer wil zien...

Daarnaast is het absurd dat steam nu als een soort regelorgaan wordt ingezet, ook als de gebruiker daar helemaal niet om gevraagd heeft. IMO had het meer een auto-updater mogen blijven, waarmee je patches, add-on's, levels etc snel en makkelijk automatisch kon downloaden, zonder dat je meteen je spellen onder zijn hoede gooit...
  zondag 14 november 2004 @ 00:52:29 #242
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_23299350
he danny...1 ding is wel kut...jou serienummer is nu verbonden aan je steam acount...oftewel de volgende koper kan em helemaal niet spelen...
vind het trouwens ook erg belachelijk dat HL2 60 euro moet kosten inplaats van de gebruikelijke 50...en dat er dan geeneens een boekje erbij....
en tis toch ook belachelijk dat je verplicht bent het spel te registreren bij steam?
je kan geeneens de single player spelen zonder internet verbinding...kut aktie van ze
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  Admin zondag 14 november 2004 @ 00:57:12 #243
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23299426
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:52 schreef Gamedemon het volgende:
he danny...1 ding is wel kut...jou serienummer is nu verbonden aan je steam acount...oftewel de volgende koper kan em helemaal niet spelen...
Dat is het probleem van E-Plaza lijkt me. Nadat ik 'm heb teruggebracht meld ik er nog wel even vriendelijk bij dat de key reeds gebruikt is.
Verliespostje voor E-Plaza, maar dat is hun eigen schuld natuurlijk. Hetgeen mij zo tegenstaat is dat de consument in dit spelletje tussen developer/publisher/retailer de dupe is.
pi_23299453
quote:
je kan geeneens de single player spelen zonder internet verbinding...kut aktie van ze
Wat?!?!?!?!?

Als dat zo is dan flikkeren ze maar op met het hele spel. Ik speel alleen single player mode normaal en wil daar helemaal niks met steam en internetverbinding mee te maken hebben
  zondag 14 november 2004 @ 01:01:28 #245
12888 Skull-splitter
pi_23299474
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:52 schreef Gamedemon het volgende:
vind het trouwens ook erg belachelijk dat HL2 60 euro moet kosten inplaats van de gebruikelijke 50...en dat er dan geeneens een boekje erbij....
en tis toch ook belachelijk dat je verplicht bent het spel te registreren bij steam?
Serienummer zijn ze kwijt, klant zijn ze kwijt, hoge prijzen (waarvan men nog steeds niet snapt dat als ze op 60% of lager gaan zitten de verkoopprijzen op 150% of meer gaan zitten), het registeren is tot daar aan toe, maar de complete vergroeiing is ronduit belachelijk.

SP zonder internet is kut, en dubbelkut omdat er in HL2 zelf geen MP zit, het enige wat er in MP mogelijk is is CS voorlopig, en die doet het dus gewoon niet als je geen internet hebt...
pi_23299478
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:57 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat is het probleem van E-Plaza lijkt me. Nadat ik 'm heb teruggebracht meld ik er nog wel even vriendelijk bij dat de key reeds gebruikt is.
Verliespostje voor E-Plaza, maar dat is hun eigen schuld natuurlijk. Hetgeen mij zo tegenstaat is dat de consument in dit spelletje tussen developer/publisher/retailer de dupe is.
aansteller
  zondag 14 november 2004 @ 01:02:21 #247
12888 Skull-splitter
pi_23299492
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:59 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Wat?!?!?!?!?

Als dat zo is dan flikkeren ze maar op met het hele spel. Ik speel alleen single player mode normaal en wil daar helemaal niks met steam en internetverbinding mee te maken hebben
dan zeg je je pre-order maar af, internetverbinding en dus steam verplicht
pi_23299508
quote:
Op zondag 14 november 2004 01:02 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

dan zeg je je pre-order maar af, internetverbinding en dus steam verplicht
Ik had nog niet ge-pre-orderd; dus wat dat betreft is er niks aan de hand.
Behalve dan dat het een kutstreek is
  zondag 14 november 2004 @ 01:03:44 #249
12888 Skull-splitter
pi_23299512
quote:
Op zondag 14 november 2004 01:01 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

aansteller
Simpele waarheid. Ga je consumentenrechten eens doorlezen zou ik zeggen, al trekken ze zich daar in de US of A weinig tot niets van aan
  zondag 14 november 2004 @ 01:09:09 #250
12888 Skull-splitter
pi_23299593
quote:
Op zondag 14 november 2004 01:03 schreef -Xerxes- het volgende:
Behalve dan dat het een kutstreek is
Daar voeren we dus pas een x-aantal posts ruzie over

Ik vind gewoon dat je een hardcopy moet kunnen kopen, ten alle tijden, een licentie op een spel is voor alle platformen van toepassing (je koopt immers het spel, niet het medium, volgens de makers van mening antipiraterij spotje), een copy moet altijd per direct te spelen zijn (heel dat preloaden is dus redelijk prematuur geweest) en wereldwijd binnen 3 dagen gereleased moeten kunnen worden.

Kost je wat, maar nog altijd minder dan dat iedereen zijn toevlucht zoekt in illegale praktijken...
pi_23299631
Ik was er heilig van overtuigd dat ik dit spel zou gaan kopen, maar een illegale versie trekt mij meer op dit moment .
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 14 november 2004 @ 01:13:27 #252
12888 Skull-splitter
pi_23299687
quote:
Op zondag 14 november 2004 01:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik was er heilig van overtuigd dat ik dit spel zou gaan kopen, maar een illegale versie trekt mij meer op dit moment .
Dan nog blijf je met dezelfde ellende zitten: Valve heeft zijn zooi gewoon voor de 2e keer niet goed geregeld.
pi_23299758
quote:
Op zondag 14 november 2004 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dan nog blijf je met dezelfde ellende zitten: Valve heeft zijn zooi gewoon voor de 2e keer niet goed geregeld.
Dus kan Valve fluiten naar zijn geld .
We'll keep on whispering our mantras.
  zondag 14 november 2004 @ 01:19:03 #254
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_23299804
quote:
Op zondag 14 november 2004 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

juist geen ellende..volgende week kan je vast wel een versie downloaden waar het hele steam gezeik uitgesneden is
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  Admin zondag 14 november 2004 @ 01:19:50 #255
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23299822
op de officiële site staat overigens het volgende:
"The moment the game is made available, those who have pre-loaded and purchased the game via Steam will be ready to start playing."
Niet dus. Het spel IS 'available' en van spelen ervan is vooralsnog geen enkele sprake.
  Admin zondag 14 november 2004 @ 01:20:53 #256
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23299842
ow, de forums op steampowered.com zijn ook al dichtgegooid trouwens.
pi_23301608

[ Bericht 75% gewijzigd door Vitalogy op 14-11-2004 07:22:39 ]
pi_23301636
quote:
If you have purchased a copy of Half-Life 2, we are sorry you are still waiting to play. This is not Valve's choice. Vivendi is insisting that the game has not yet been released, and has threatened that Valve would be in violation of its contract if we activate the Half-Life 2 Steam authentication servers at this time.

Thanks for your patience and we will update you when we have more news to share.
  Admin zondag 14 november 2004 @ 09:32:46 #259
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_23301878
Waar heb je dat vandaan Vitalogy ?
pi_23302016
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:57 schreef Danny het volgende:

[..]

Lekker dan. Omdat die key is gebonden zou jij dan dus gratis kunnen spelen (ook zonder CD)

En dat komt van Doug, kwam met de press mail. Staat oa op halflife-2.nl.

Klote Vivendi! Als het aan Valve lag waren we nu al lang aan het spelen
pi_23303202
quote:
Op zondag 14 november 2004 01:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Simpele waarheid. Ga je consumentenrechten eens doorlezen zou ik zeggen, al trekken ze zich daar in de US of A weinig tot niets van aan
jah maar als je zin hebt in een appel en je koopt hem, en hij is nog niet helemaal goed uitgerijpt wacht je toch ook even tot ie dat wel is en dan eet je hem op. Terwijl je toen zin had in een appel.
  zondag 14 november 2004 @ 12:40:30 #262
12888 Skull-splitter
pi_23303941
quote:
Op zondag 14 november 2004 11:56 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

jah maar als je zin hebt in een appel en je koopt hem, en hij is nog niet helemaal goed uitgerijpt wacht je toch ook even tot ie dat wel is en dan eet je hem op. Terwijl je toen zin had in een appel.
Als je zin hebt in een appel dan zoek je er een uit die al rijp is, dipshit, geen appels met HL2 vergelijken graag...
  zondag 14 november 2004 @ 12:42:31 #263
12888 Skull-splitter
pi_23303981
quote:
Op zondag 14 november 2004 10:00 schreef Xrenity het volgende:
En dat komt van Doug, kwam met de press mail. Staat oa op halflife-2.nl.

Klote Vivendi! Als het aan Valve lag waren we nu al lang aan het spelen
Eh, dude, ik wil niet veel zeggen, maar dan nog ligt er net zoveel schuld bij Valve als bij vivendi, of was valve gewoon niet aanwezig bij het tekenen van het contract?
pi_23306102
quote:
Op zondag 14 november 2004 12:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als je zin hebt in een appel dan zoek je er een uit die al rijp is, dipshit, geen appels met HL2 vergelijken graag...
ik vergelijk het principe met een appel, en een appel kan van binnen wel rijp zijn maar als je een hap neemt kan het zo zijn dat je er achter komt dat hij harstikke zuur is.

pi_23306140
Moraal van het verhaal: Even door de zure appel heenbijten...

pi_23306274
Ik krijg echt steeds meer het idee dat Vivendi wil dat het spel vooral illegaal gespeeld wordt. Dit is alleen maar meer motivatie om de activatie te kraken.
pi_23306329
He ik heb een update gemaakt van me hele steam map. Gewoon Valve/steam. Nu heb ik geformateerd als ik die map er gewoon over heen flikker zitten al mijn spellen dan weer goed?
pi_23307020
als je steam download en inlogt kan je ook gwoon ff de games opnieuw downloaden
pi_23307423
The official Steam website was just updated with a news piece that confirms VUGames are the cause for no-one being able to play Half-Life 2, despite picking it up in places like Best Buy:

If you have purchased a copy of Half-Life 2, we are sorry you are still waiting to play. This is not Valve's choice. Vivendi is insisting that the game has not yet been released, and has threatened that Valve would be in violation of its contract if we activate the Half-Life 2 Steam authentication servers at this time.

Thanks for your patience and we will update you when we have more news to share.

I think a big "fuck you" just went out to Vivendi Universal Games. Update: George Broussard of 3D Realms had this to say on Shacknews:

Hey Vivendi...seriously, fuck you.
  zondag 14 november 2004 @ 15:38:01 #270
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_23307678
Ik vind het nogal slecht dat vivendie nu de zwarte piet toegespeeld krijgt. Valve kan zich niet aan de afspraken houden blijkbaar .
  zondag 14 november 2004 @ 15:45:32 #271
12888 Skull-splitter
pi_23307835
quote:
Op zondag 14 november 2004 15:38 schreef kingmob het volgende:
Ik vind het nogal slecht dat vivendie nu de zwarte piet toegespeeld krijgt. Valve kan zich niet aan de afspraken houden blijkbaar .
Vivendi zorgt ervoor dat spellen geperst worden en distributie loopt ook via hen, maar Valve had het idee achter die activatie beter uit moeten leggen...
  zondag 14 november 2004 @ 15:46:41 #272
12888 Skull-splitter
pi_23307854
quote:
Op zondag 14 november 2004 15:07 schreef Dix-Huit het volgende:
een paar gig "ff" downloaden, leuke grap...
  zondag 14 november 2004 @ 15:52:17 #273
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_23307955
Normaal geen probleem, maar via steam
  zondag 14 november 2004 @ 15:52:54 #274
12888 Skull-splitter
pi_23307972
sinds steam die knul van bittorrent heeft aangetrokken isser wel snelheid in te vinden hoor
pi_23308386
quote:
Op zondag 14 november 2004 15:07 schreef Dix-Huit het volgende:
ja maar ik heb niet voor niks, iets gebackuped. Dus iemand een idee?
pi_23308984
Volgens mij herstel je daarmee alles ja.
Maar dat kan je toch gewoon uitproberen, je hebt nu dus niets in je steam map?
Kan je ook niet verliezen door het uit te proberen lijkt me?
pi_23309112
Whehehehehehe, iemand heeft Gabe en Vivendi gebeld:

Gabe

Vivendi
War. War never changes.
  zondag 14 november 2004 @ 16:50:12 #278
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23309263
en dan nog gelijk hebben ook
pi_23309593
Waarom zeiken zoveel mensen over het feit dat er een internet verbinding nodig is voor HL2?

Het staat DUIDELIJK op de doos vermeldt. Minimum requirements: internet connection.
Het enige waarover men kan struikelen is dat de winkels het spel VOOR 16 november verkopen, en daar kunnen Valve en Vivendi niks aan doen. Dat Vivendi nu dwars gaat liggen en weigert HL2 eerder te unlocken is enkel aan hun te rekenen, niet aan Valve, want als het aan Valve lag waren we waarschijnlijk al enkele weken geleden aan het spelen geweest toen de master CD/DVD voor retail werd gedrukt.
  zondag 14 november 2004 @ 17:22:42 #280
12888 Skull-splitter
pi_23310051
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:03 schreef Refragmental het volgende:
Waarom zeiken zoveel mensen over het feit dat er een internet verbinding nodig is voor HL2?

Het staat DUIDELIJK op de doos vermeldt. Minimum requirements: internet connection.
Het enige waarover men kan struikelen is dat de winkels het spel VOOR 16 november verkopen, en daar kunnen Valve en Vivendi niks aan doen. Dat Vivendi nu dwars gaat liggen en weigert HL2 eerder te unlocken is enkel aan hun te rekenen, niet aan Valve, want als het aan Valve lag waren we waarschijnlijk al enkele weken geleden aan het spelen geweest toen de master CD/DVD voor retail werd gedrukt.
het is belachelijk in de zin dat HL2 alleen SP is, en die internet connectie in de zin van MP dus geen fuck voorstelt, behalve als je CS speelt...
pi_23310310
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

het is belachelijk in de zin dat HL2 alleen SP is, en die internet connectie in de zin van MP dus geen fuck voorstelt, behalve als je CS speelt...
De MP van HL2 zou er naderhand nog bijkomen volgens veel geruchten.
Heb geen idee wat daarvan waar zou zijn.
Maar 1 ding is zeker, de MOD communitie zit niet stil.
  zondag 14 november 2004 @ 17:43:30 #282
12888 Skull-splitter
pi_23310554
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:33 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De MP van HL2 zou er naderhand nog bijkomen volgens veel geruchten.
Heb geen idee wat daarvan waar zou zijn.
Maar 1 ding is zeker, de MOD communitie zit niet stil.
Mjah, leuk en aardig, maar als ik een spel koop wil ik alleen dat spel spelen, en dan nog behoort die internet connectie een optie te zijn, geen must...
pi_23310914
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mjah, leuk en aardig, maar als ik een spel koop wil ik alleen dat spel spelen, en dan nog behoort die internet connectie een optie te zijn, geen must...
Het staat op de doos, dus daar zou je eigenlijk niet over mogen klagen.
Betekent niet dat ik het niet met je eens ben. Maar het is zover moeten komen door al dat warez gedoe. En je kunt moeilijk ontkennen dat Valve dit uiterst effectief heeft aangepakt, 2 dagen voor de officiele release en er is nog geen enkele warez versie, sterker nog, nog helemaal niemand buiten de valve mensen en een paar persleden heeft het spel gespeeld.
  zondag 14 november 2004 @ 18:00:31 #284
12888 Skull-splitter
pi_23311051
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:55 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het staat op de doos, dus daar zou je eigenlijk niet over mogen klagen.
Betekent niet dat ik het niet met je eens ben. Maar het is zover moeten komen door al dat warez gedoe. En je kunt moeilijk ontkennen dat Valve dit uiterst effectief heeft aangepakt, 2 dagen voor de officiele release en er is nog geen enkele warez versie, sterker nog, nog helemaal niemand buiten de valve mensen en een paar persleden heeft het spel gespeeld.
Mjah, maar dan nog wordt je gedwongen tot het afstaan van gegevens uiteindelijk, en het mooie is, net als bij DVD's en video's: diegene die het meeste last hebben van die waarschuwingen en maatregelen tegen piraterij zijn de legale gebruikers, bij eventuele cracks wordt de meeste onzin eruit gesloopt...
pi_23311390
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mjah, maar dan nog wordt je gedwongen tot het afstaan van gegevens uiteindelijk, en het mooie is, net als bij DVD's en video's: diegene die het meeste last hebben van die waarschuwingen en maatregelen tegen piraterij zijn de legale gebruikers, bij eventuele cracks wordt de meeste onzin eruit gesloopt...
Zolang warez nog bestaat en de prijsen kunstmatig hoog gehouden worden zal de eerlijke gebruiker altijd de pineut zijn.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor er een crack voor HL2 is, denk zelf dat het ze niet snel zal lukken om te kraken, althans dat hoop ik.
  zondag 14 november 2004 @ 18:19:58 #286
67800 davidov
Human ^ Together
pi_23311521
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zolang warez nog bestaat en de prijsen kunstmatig hoog gehouden worden zal de eerlijke gebruiker altijd de pineut zijn.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor er een crack voor HL2 is, denk zelf dat het ze niet snel zal lukken om te kraken, althans dat hoop ik.
Hangt er van af hoe je het spel zou moeten installeren... Multiplayer zal iig onmogelijk zijn voor gecrackte versies (je kan STEAM niet in de maling nemen). Echter ik denk dat je wel misschien de single player kan spelen, ook al moet je een online verbinding maken om te checken of je versie wel legaal is... ze hebben ook Norton enzo weten voor de gek te houden...

damn nog 2 dagen...boy oh boy
pi_23311550
Tjonge, wat een huillie die Danny
Winkels mogen hem pas officiel de 16e verkopen, dan kun je hem ook pas unlocken.
Officiel mag hij dus nog helemaal niet verkocht worden bij die zaak in Rdam
  zondag 14 november 2004 @ 18:43:13 #288
12888 Skull-splitter
pi_23312034
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:21 schreef Absinth het volgende:
Winkels mogen hem pas officiel de 16e verkopen, dan kun je hem ook pas unlocken.
En tilburg, amsterdam, diverse steden in de states etc... Het product had gewoon nooit de leverancier voor de 15e moeten verlaten, simpel. En DAT is wel Vivendi's probleem...
  zondag 14 november 2004 @ 18:45:04 #289
12888 Skull-splitter
pi_23312077
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:19 schreef davidov het volgende:

[..]

Hangt er van af hoe je het spel zou moeten installeren... Multiplayer zal iig onmogelijk zijn voor gecrackte versies (je kan STEAM niet in de maling nemen). Echter ik denk dat je wel misschien de single player kan spelen, ook al moet je een online verbinding maken om te checken of je versie wel legaal is... ze hebben ook Norton enzo weten voor de gek te houden...

damn nog 2 dagen...boy oh boy
Steam is gratis, de stickers zitten aan de binnenkant van de doos ipv op een appart papiertje, een e-mailadres is makkelijk aan te maken, ik zie niet waarom het NIET zou kunnen...
pi_23312120
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:21 schreef Absinth het volgende:
Wij hebben het spel gister op het werk binnen gehad, en mochten hem ook verkopen. Tenzij hoofdkantoor heeft gezegd dat het niet mocht, en dat is niet gebeurd. Dan had de leverancier ofzo duidelijker moeten wezen, en ligt het dus zker niet aan de winkels vind ik.
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_23312176
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En tilburg, amsterdam, diverse steden in de states etc... Het product had gewoon nooit de leverancier voor de 15e moeten verlaten, simpel. En DAT is wel Vivendi's probleem...
Ja klopt, maar vind het een beetje zielig van die Danny dat hij zn game morgen gaat terug brengen, omdat hij nu niet kan spelen, maar pas op de 16e.
De hele wereld kan pas op de 16e spelen, omdat die dan pas officiel verkocht mag worden, en niet eerder
  zondag 14 november 2004 @ 18:56:52 #292
67800 davidov
Human ^ Together
pi_23312343
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Steam is gratis, de stickers zitten aan de binnenkant van de doos ipv op een appart papiertje, een e-mailadres is makkelijk aan te maken, ik zie niet waarom het NIET zou kunnen...
omdat steam werkt met een cd-key en een email... je kan dus alleen een account aanmaken met je cd key die hij daarna koppelt aan je email...

En zoals al jaren het geval is bij games, de kans is zeeer klein dat je met een keygen online kan gamen...
  zondag 14 november 2004 @ 19:10:48 #293
12888 Skull-splitter
pi_23312685
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:56 schreef davidov het volgende:

[..]

omdat steam werkt met een cd-key en een email... je kan dus alleen een account aanmaken met je cd key die hij daarna koppelt aan je email...

En zoals al jaren het geval is bij games, de kans is zeeer klein dat je met een keygen online kan gamen...
en zoals ik je argumenten net al ontkrachtte: beide zijn makkelijk te krijgen mits je snel bent...
  zondag 14 november 2004 @ 19:26:23 #294
67800 davidov
Human ^ Together
pi_23313039
hoe dacht jij dan aan een werkende key te komen zonder het te kopen?
  zondag 14 november 2004 @ 19:34:58 #295
12888 Skull-splitter
pi_23313240
quote:
Op zondag 14 november 2004 19:26 schreef davidov het volgende:
hoe dacht jij dan aan een werkende key te komen zonder het te kopen?
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als ik het wilde had ik nu iets van 4 keys op zak...
  zondag 14 november 2004 @ 19:36:12 #296
67800 davidov
Human ^ Together
pi_23313263
je hebt het dus over diefstal uit winkels neem ik aan... tjah als je zover wil gaan on een spel online te spelen
  zondag 14 november 2004 @ 19:39:47 #297
12888 Skull-splitter
pi_23313354
quote:
Op zondag 14 november 2004 19:36 schreef davidov het volgende:
je hebt het dus over diefstal uit winkels neem ik aan... tjah als je zover wil gaan on een spel online te spelen
Diefstal online of uit winkels: je ontneemt toch ergens inkomsten. Tis meer een organisatorische fout IMO dat iedereen zomaar bij die keys kon...
  zondag 14 november 2004 @ 19:50:55 #298
67800 davidov
Human ^ Together
pi_23313628
maar wie zegt dat de keys niet op een dun boekje staat wat ze er dan snel bij de aankoop van het spel samen met de cd erin duwen...

en toch is het niet hetzelfde, want online en je kan wel single player spelen maar niet de multiplayer... steel je dan ook nog eens uit de winkels dan ben je echt crimineel bezig...want laten we eerlijk zijn, voor stelen uit de winkels pakken ze je wel op maar downloaden voorlopig in NL nog niet.
  zondag 14 november 2004 @ 19:53:10 #299
12888 Skull-splitter
pi_23313686
quote:
Op zondag 14 november 2004 19:50 schreef davidov het volgende:
maar wie zegt dat de keys niet op een dun boekje staat wat ze er dan snel bij de aankoop van het spel samen met de cd erin duwen...

en toch is het niet hetzelfde, want online en je kan wel single player spelen maar niet de multiplayer... steel je dan ook nog eens uit de winkels dan ben je echt crimineel bezig...want laten we eerlijk zijn, voor stelen uit de winkels pakken ze je wel op maar downloaden voorlopig in NL nog niet.
Je hebt je key dus ook voor SP nodig, en hij zit toch echt op het stickertje rechtsboven je DVD, ik heb het kreng hier toch voor mijn neus liggen? En al schrijf je ze over/plant je ze in je foon, dan NOG steel je het, terwijl het immers niets meer is dan "downloaden" van informatie (het stickertje zit er immers nog in, maar de steam-account is al bezet)
  zondag 14 november 2004 @ 20:05:30 #300
67800 davidov
Human ^ Together
pi_23314027
weet ik veel dat je dat ding al hebt

Maareh als het stickertje aan de binnenkant zit van de doos dan is dat gewoon dom ja... moeten ze op de cd zelf of het boekje zetten en dat dan uit de doosjes halen...

inmiddels vat ik ook niet meer waar we nou over discussieren, of steam veilig is, de stickertjes, of het te hacken is enz..
  zondag 14 november 2004 @ 21:29:45 #301
61776 MaddoxX
pi_23315972
pfft w8 dan gewoon op een versie die geen activering nodig heeft via internet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')