Trailer:quote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series. Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 this October.
- Official Rockstar Release Statement
mag ik vragen wat er leuk is aan het uitspelen van een spel in een dag? ik doe er eigelijk liever een maand ofzo over..... meer lol dan op 1 dag. ik heb een keer iets te snel uit gespeeld: zelda windwaker in een week en ik baalde best aan het einde. en juist met gta vind ik dat je gewoon extreem lang moet aan kloten in iedere stad.... in plaats van je vrienden over treffen in wie hem het eerste heeft en uitspeelt.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:46 schreef neggix het volgende:
[..]
Jeay, Sure. Hij's net een paar uur uit en je gaat beweren dat je SA binnen 10 uur uitspeelt
5 keer zo groot als VC maar jij doet het wel ff in 10 uur![]()
Grapjas
Volgens mij heb je het niet helemaal begrepenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:26 schreef dingendoener het volgende:
[..]
mag ik vragen wat er leuk is aan het uitspelen van een spel in een dag? ik doe er eigelijk liever een maand ofzo over..... meer lol dan op 1 dag. ik heb een keer iets te snel uit gespeeld: zelda windwaker in een week en ik baalde best aan het einde. en juist met gta vind ik dat je gewoon extreem lang moet aan kloten in iedere stad.... in plaats van je vrienden over treffen in wie hem het eerste heeft en uitspeelt.
nou enquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:28 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen
bedankt voor de infoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:58 schreef Het_Biertje het volgende:
d/l ing![]()
Ehmmm ik ga hier verder maar niet op in dat is beter voor mijn verblijf in Gamquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:58 schreef jap85 het volgende:
Misschien zijn die dingen internet wel geript zodat ze kleiner zijn. Dit betekent dat er dan wel dingen missen, mss wat muziek ofzo. Heb wel eens een rip van gta 3 gespeeld die op 1cdtje paste. Was ook gewoon muziek uitgeknipt...
Conclusie: Gewoon de originele halen (zowieso natuurlijk)
hey, ik ben ff aan het pimpen " kijk mij eens downloaden joow! "quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
bedankt voor de info![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hey, ik ben ff aan het pimpen " kijk mij eens downloaden joow! "
ik ben trouwens ook erg stoer.
kruisjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:09 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[afbeelding]
ook leuk dat je nu ook met het vliegtuig kan reizen
niet als het kruisjes blijvenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:16 schreef Fonzarelli het volgende:
Of willen we die ook niet meer?
Playstation 2quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:17 schreef Het_Biertje het volgende:
al iets bekend over systeem eisen?
ik nietquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:20 schreef Newien het volgende:
wow kvraag me af of de ps2 en de xbox zoveel functies en detail wel goed aankunnen.. ben bang dat er wat dingen geschrapt gaan worden..?
Dat boeit ons wel, ik wil verdomme de eerste ervaringen horen van de warez lords.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:04 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]![]()
En nu Ontopic houden en geen gelul over warez pleaze![]()
Het boeit ons/mij niet wie hem illegaal heeft of niet. PUNT
Ik wil het liever ervaren dan ervaringen horen van mietjes die niet eens een weekje geduld kunnen hebben.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:32 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Dat boeit ons wel, ik wil verdomme de eerste ervaringen horen van de warez lords.
Hele mooie OP trouwens. Zo goed?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:32 schreef Deviant1nl het volgende:
Niemand die iets leuks te melden heeft over mijn OP![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:34 schreef Scylla het volgende:
[..]
Hele mooie OP trouwens. Zo goed?![]()
![]()
mischien komt het omdat ik een kut newbee ben maar: wat de fuck bedoel je daar mee?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:58 schreef Het_Biertje het volgende:
d/l ing![]()
downloadingquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:36 schreef dingendoener het volgende:
[..]
mischien komt het omdat ik een kut newbee ben maar: wat de fuck bedoel je daar mee?
Hij bedoelde dat ie hem op dat moment aan het downloaden wasquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:36 schreef dingendoener het volgende:
[..]
mischien komt het omdat ik een kut newbee ben maar: wat de fuck bedoel je daar mee?
Als dat zo is, gaat ie perfect draaien hier, ondanks de leeftijd van het geval hierquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:22 schreef Scylla het volgende:
[..]
Playstation 2
En die voor de PC zullen dezelfde zijn als bij Vice City en GTA 3 dacht ik zo.
okquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:45 schreef Fonzarelli het volgende:
Als er een kruisje staat moet je t adres kopieren (properties) en in een nieuw venster openen, ok?
PS2: 29 oktoberquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:51 schreef MajesticZ het volgende:
ik snap het ff niet meer...
Wanneer is die uit voor de PS2? en wanneer voor de PC?
voor de ps2 over 7 dagen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:51 schreef MajesticZ het volgende:
ik snap het ff niet meer...
Wanneer is die uit voor de PS2? en wanneer voor de PC?
Dat boekje is altijd zo mooiquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:57 schreef Sacrem het volgende:
lekker boeiend die illegale GTA.... besteed alleen aandacht aan de originele
ik koop 't alleen maar voor 't hoesje en het boekje wat erbij zit
Als ze nou ook nog een beloning geven als je sites eraan naait.....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:50 schreef Keromane het volgende:
[afbeelding]
ruim 12 maanden wachtenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Echt erg....pas eind volgend jaar op de PC
Ik kan die PS2 versie zo downloaden maar dat doe ik niet want GTA: SA verdient het om gekocht te worden.
De ingame screens die ik heb gezien van de PS2 versie vondt ik zelf beetje tegenvallen. Gelukkig ziet de PC versie er 100x mooier uit
GTA 6 zul je bedoelenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:36 schreef savelkoul het volgende:
Hoe groot en vet zal GTA4 wel niet worden als je nagaat hoe groot en vet GTASA al is![]()
dikke poep dan koop ik wel een ps2 met gtaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is wat ik las maar op ToTheGame staat 30 Sept 2005....nog veel te lang wachten
Heel verstandig.. dan kan je in januari ofzo meteen gt 4 bij halen en je zit weer een tijd gebakkenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:41 schreef Steve-O het volgende:
[..]
dikke poep dan koop ik wel een ps2 met gta
Ow en hoe denk je dat te doen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:08 schreef Kepslok het volgende:
Ik ga GTA SA voor de PS2 gewoon netjes op mijn pc'tje spelen hoor. Echt een naaistreek hoe ze je proberen een PS2 te verkopen. Je zou het bijna discriminatie noemen, deze manier van verkopen...
Wachten, heel lang wachten.......................quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ow en hoe denk je dat te doen?
het gaat om geld, net als re rest van de wereldquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:08 schreef Kepslok het volgende:
Ik ga GTA SA voor de PS2 gewoon netjes op mijn pc'tje spelen hoor. Echt een naaistreek hoe ze je proberen een PS2 te verkopen. Je zou het bijna discriminatie noemen, deze manier van verkopen...
Emuleren...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:12 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ow en hoe denk je dat te doen?
september 2005 voor PC ... mag ik niet hopenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:00 schreef Pun het volgende:
Wow dit gaat veel te snel
En september 2005 voor de PC versie?![]()
![]()
![]()
En eigenlijk is het ook op dit moment gewoon zoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:31 schreef Deviant1nl het volgende:
iemand roept hier gewoon dat hij eind 2005 uitkomt en iedereen gelooft dat
zover ik weet komt die rond april/mei.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:36 schreef pmponer het volgende:
van tothegame.com
http://www.tothegame.com/search.asp?title=grand&x=0&y=0
> Grand Theft Auto: San Andreas Action 30-Sep-2005
Bronquote:Will Grand Theft Auto San Andreas be on PC?
Take Two Games announced that GTA San Andreas will be on PC in the third quarter of 2005.
en elk spel doet het daarmee ?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:49 schreef Kepslok het volgende:
[..]
Emuleren...
Zou wel ongeveer kunnen kloppen ja. Maar vraag of de verhoudingen/de schaal wel overeenkomen van de kaart.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:33 schreef Chris_Redfield het volgende:
San Andreas vergeleken met Liberty City
Iemand heeft de dam van Liberty City over de dam van SA geplakt :
[afbeelding]
Als je het water tussen de eilanden van Liberty City weg laat is de kaart 10 keer zo groot geworden!
Die kloppen, is al eerder gepost. San Andreas is dus redelijk groot.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:00 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Zou wel ongeveer kunnen kloppen ja. Maar vraag of de verhoudingen/de schaal wel overeenkomen van de kaart.
Jij hebt de PC versie al gezien en gespeeld natuurlijk!quote:Gelukkig ziet de PC versie er 100x mooier uit
same here!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Echt erg....pas eind volgend jaar op de PC
Ik kan die PS2 versie zo downloaden maar dat doe ik niet want GTA: SA verdient het om gekocht te worden.
De ingame screens die ik heb gezien van de PS2 versie vondt ik zelf beetje tegenvallen. Gelukkig ziet de PC versie er 100x mooier uit
Emuleren is geen optie, zeker niet bij gta SA.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hoe werkt dat emuleren van PS2 games precies?? Werkt toch niet soepel of wel
mij niet. ik vind dit veel leukerquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:10 schreef Georges het volgende:
Ik zit nu V-Rock te luisteren, ben weer helemaal terug in Vice. Ik denk dat als San Andreas het verhaal van Vice zou hebben het nog een groter succes zou zijn dan het nu zal zijn.
Het Vice thema spreekt me veel meer aan dan gangwars en dergelijke.
De muziek is ok, zeker de nummers van Dre en Tupac. Het verhaal vind ik minder, maar ik zal van gedachten veranderen, hoop ik.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mij niet. ik vind dit veel leukerde muziek is ook
![]()
Ik heb gelezen dat er niks veranderd zou worden aan de release data. Ook in Europa niet. En ik weet niet wat jij begin noemt, want zo begint San Andreas iig nietquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:41 schreef The.PhantoM het volgende:
Ik ben vandaag naar de stad te gaan om te kijken of san andreas al uit was, want van dit topic werd ik niet veel wijzer. En jaja, ze hadden h'm [afbeelding], dus ik heb h'm snel gehaald. Ze vertelde me ook dat ik geluk had, het was 1 van de laatste die ze hadden.
Ze kwamen ook met het verhaal aan dat Rockstar GTA SA sneller in europa heeft gereleased omdat er een gelekte versie om het internet te vinden is ofzo. In Amerika komt ie gewoon wel op de geplande release date uit omdat ze daar een hele officiele release houden met pers conferentie enzo... Dat werd mij tenmisnte verteld. Snapte er niet zoveel van, maar dat maakte mij ook niet uit, zolang ik maar zo snel mogelijk weer thuis was
Maar ik ben nu GTA SA aan het spelen. Maar het begin snap ik al niet. Ik heb het stuk gehaald dat je met je bodyguards op een klein prive vliegveldje komt en dat in gevecht gaat met die gansters. Mijn bodyguards hebben ze kapot geknald en toen heb ik dat vliegtuigje gestolen. Maar dan als je rondvliegt in je vliegtuig met die tijdbom moet je landen op de dichtsbijzijnde airport zodat je niet ontploft in de lucht. Je kan niet terug naar dat prive vliegveldje. Maar ik kan helemaal geen andere airport vinden in die korte tijd. Kan iemand mij helpen?
btw,
Intro filmpje is weer zeer cool, zoals we gewend zijn
![]()
het is ook niet helemaal het begin, maar weet jij hoe je daar verder moet? Of ben je nog niet zo 'ver'?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:46 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat er niks veranderd zou worden aan de release data. Ook in Europa niet. En ik weet niet wat jij begin noemt, want zo begint San Andreas iig niet
Nee, ik heb geen haast. Ik krijg het origineel toch al 29equote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:50 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
het is ook niet helemaal het begin, maar weet jij hoe je daar verder moet? Of ben je nog niet zo 'ver'?
Probeer je grappig te zijn? Of stoer? Ten eerste ben je geen van beide en ten tweede heb je teveel fantasie.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:56 schreef The.PhantoM het volgende:
oh yes, kheb het gehaald, je moest gewoon naar links. Kzit nu in een vette SUV met allemaal gangsters, we moeten een hele andere gang overhoop schieten. Kheb een of andere magnum gun ofzo, echt vet
.
gast ga weg hier...hijs nog niet uit je hebt hem nog niet gekocht je fantaseert maar wat...en je bederft de pret voor anderen...ik heb ergens anders gelezen hoe de eerste missie is en tottal niet zo zoals jij hem beschrijftquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:56 schreef The.PhantoM het volgende:
oh yes, kheb het gehaald, je moest gewoon naar links. Kzit nu in een vette SUV met allemaal gangsters, we moeten een hele andere gang overhoop schieten. Kheb een of andere magnum gun ofzo, echt vet
.
En ten derde is ie het nu voor een hoop mensen aan het verpesten met zijn tering spoilersquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:59 schreef GF het volgende:
[..]
Probeer je grappig te zijn? Of stoer? Ten eerste ben je geen van beide en ten tweede heb je teveel fantasie.
gast doe eens ff rustig. Als je gewoon jaloers bent dan hoef je je frustatie niet op mij af te reageren! In btw, het is niet de 1e missie waar ik het over heb, want die is echt simpel... ergens tussen de 15-17e missiequote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:04 schreef reconnect het volgende:
[..]
gast ga weg hier...hijs nog niet uit je hebt hem nog niet gekocht je fantaseert maar wat...en je bederft de pret voor anderen...ik heb ergens anders gelezen hoe de eerste missie is en tottal niet zo zoals jij hem beschrijft
wat zijn spiolers?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
En ten derde is ie het nu voor een hoop mensen aan het verpesten met zijn tering spoilers
Het zijn geen spoilers. Het is z'n fantasiequote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
En ten derde is ie het nu voor een hoop mensen aan het verpesten met zijn tering spoilers
Nee, ik heb dat ook helemaal niet gedaan afgelopen weekend....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:24 schreef r8ality het volgende:
Nee hoor, ik heb helemaal vandaag geen PS2 gekocht speciaal voor GTA: SA.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:10 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
wat zijn spiolers?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:33 schreef wanabe het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat ook helemaal niet gedaan afgelopen weekend....
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:24 schreef r8ality het volgende:
Nee hoor, ik heb helemaal vandaag geen PS2 gekocht speciaal voor GTA: SA.
Kan niet, helaas doei,doei!!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:49 schreef Kepslok het volgende:
[..]
Emuleren...
kheb geen webcam, wel een digicam maar de acccu is leeg. Scanner? Moet ik de tv onder de scanner leggenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:50 schreef Robhimself het volgende:
The.Phantom heeft GTASA helemaal niet, ik ken m goed genoeg om te kunnen zeggen dat ie de boel zit te stangenOok al houdt ie vol van wel.
Mocht ie m wel hebben, dan zou hij er NATUURLIJK alles aan doen om dat te bewijzen. Tenzij hij geen webcam/digicam/scanner of kennis met genoemde artikelen heeft. Maar dat is wel HEEL ver gezocht.
Toch? Phantom?
we have evolvedquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:55 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
kheb geen webcam, wel een digicam maar de acccu is leeg. Scanner? Moet ik de tv onder de scanner leggen?
Vorige grap toen vice city nog niet uit was liep beter
Wat dacht je van het kafje en de DVD?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:55 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
kheb geen webcam, wel een digicam maar de acccu is leeg. Scanner? Moet ik de tv onder de scanner leggen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:32 schreef Godlike02 het volgende:
Eerste 3 missions gedaan
vice city was leuker denk ik
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:36 schreef Scylla het volgende:
[..]
Zucht, er zijn ook mensen die echt van het spel houden en niet vantevoren hoeven te horen hoe het is.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:32 schreef Godlike02 het volgende:
Eerste 3 missions gedaan
vice city was leuker denk ik
Mee eens. Wat heb je daar nou aan...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:59 schreef Georges het volgende:
[..]
Zucht, er zijn ook mensen die echt van het spel houden en niet vantevoren hoeven te horen hoe het is.
Hou het nog even voor je, het is nog maar een weekje.
Kunnen alle warezfiguren hun meningen ergens anders ventileren? Alvast bedankt.
Groeten,
Een echte gamer.
Ben het met je eens dat er geen enkele spoiler gepost mag worden, maar 'een echte gamer?' Waarop baseer je dat? Dat ik toevallig de mogelijkheid ertoe heb hem nu al te spelen maakt mij geen 'mindere' gamer. Bij mij valt het origineel gewoon de 29e op de deurmat.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:59 schreef Georges het volgende:
[..]
Groeten,
Een echte gamer.
Uhh ik ben echte fanquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:59 schreef Georges het volgende:
[..]
Zucht, er zijn ook mensen die echt van het spel houden en niet vantevoren hoeven te horen hoe het is.
Groeten,
Een echte gamer.
Je hoeft het niet lezen. Wat doe je in een topic als dit als je de ervaringen niet wil lezen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:59 schreef Georges het volgende:
[..]
Groeten,
Een echte gamer.
HIj ligt origineel op de mat? Terwijl ie nog niet officieel gereleased is?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uhh ik ben echte fan
En eerste dat ligt ie orgineel op de mat.
Dus hou je kort door de bocht mening als of ik er geen geldd aan uit geef alsjeblieft voor je.
Hoe ik hem op dit moment heb verkregen is niet van jou belang en zegt niks over de kwaliteit van het spel.
Ik impliceer ook niet dat het slecht is, alleen dat de sfeer van Vice City me meer aansprak.
Over de beeldkwaliteit of geluids kwaliteit hoef ik niks te zeggen wat dat kan je in previews al verdomd goed zien
Ik hoef niet te lezen nee, dat klopt. Maar daarom hoeft iemand het nog niet te verneuken voor mensen die wachten op de release of wel?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:22 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Je hoeft het niet lezen. Wat doe je in een topic als dit als je de ervaringen niet wil lezen.
We hebben nu al weet ik hoe lang kunnen 'geilen' op geruchten en dergelijken... lijkt me dat er ondertussen nu toch wel ervaringen gepost mogen worden. Hij zegt alleen dat hij vice city tot nu toe leuker vind. Hij zegt NIETS over warez. En alleen omdat jij aanneemt dat hij het gedownload heeft wil jij er niets van weten. Wat maakt dat nou uit? Mening is toch een mening? Weiger je ook previews te lezen omdat die mensen het spel voor de release hebben kunnen spelen?
De eerste DAGquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:24 schreef Georges het volgende:
[..]
HIj ligt origineel op de mat? Terwijl ie nog niet officieel gereleased is?
Hoe doe je dat?
En warez is not done hier, lees de policy. Dus als jij warez hebt is er niks kort door de bocht aan.
Het is een mening!!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:25 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik hoef niet te lezen nee, dat klopt. Maar daarom hoeft iemand het nog niet te verneuken voor mensen die wachten op de release of wel?
Is dat te veel gevraagd? Er zijn zat mensen die zich verheugen op een spel en niet hoeven te weten wat mensen er van vinden die het spel voor de release verkregen hebben.
Wat zei ik net? Al heb je 'm van Mars ben je Beta tester of werk je voor Rockstar.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De eerste DAG
Sorry voor de typo
Had je hoger ingeschat en dacht dat je daar wel door heen kon lezen.
En ik heb het NERGENS over warez.
Misschien ben ik Beta tester? misschien werk ik voor de importeur? Misschien heb ik hem van Mars gehaald.
Kortom het boeid niet.
Waar lig je wakker van?
Ik doe geen spoiler
geef alleen me mening.
Als je die niet kan hebben ga je toch lekker in china of cuba wonen
Het is een mening ja, gebaseerd op illegaal spul. Hou het voor je, dank je.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is een mening!!
Er zijn al tig previews
Misschien vind jij het veel en veel beter
Maken we je onzeker ofzo?
Heb het wel ergens gelezen dat het in alle huizen kan ja. Hope soquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:29 schreef Mr.G het volgende:
Flamewar![]()
is inbreken nu bevestigd...?
Welke release?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:29 schreef Georges het volgende:
[..]
Wat zei ik net? Al heb je 'm van Mars ben je Beta tester of werk je voor Rockstar.
Er zijn mensen die willen wachten op de release.
Geef je mening lekker ergens anders of wacht tot de release.
Dus jij leest nooit previews of reviews voor je een spel koopt? Dat is namelijk precies hetzelfde.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:25 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik hoef niet te lezen nee, dat klopt. Maar daarom hoeft iemand het nog niet te verneuken voor mensen die wachten op de release of wel?
Is dat te veel gevraagd? Er zijn zat mensen die zich verheugen op een spel en niet hoeven te weten wat mensen er van vinden die het spel voor de release verkregen hebben.
Is niet het zelfde, het spel is nog niet officieel uit. Er is dus nog geen echte review beschikbaar, alleen meningen van mensen die het illegaal gedownload hebben.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:32 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Dus jij leest nooit previews of reviews voor je een spel koopt? Dat is namelijk precies hetzelfde.
Ik waardeer je mening niet. Ik heb het over de officiele release, de 26ste dus.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welke release?
De 25e?(usa) de 29e? (nl)??
Of elke dag er tussen? waar meet je het aan?
Nogmaals ik verpest niks
Maar waardeer het heel erg dat je zoveel waarde hecht aan mijn onbelangrijke mening
Tot nu toe sta je alleenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:35 schreef Georges het volgende:
[..]
Is niet het zelfde, het spel is nog niet officieel uit. Er is dus nog geen echte review beschikbaar, alleen meningen van mensen die het illegaal gedownload hebben.
Daar zit ik niet op te wachten, en ik denk velen met mij.
Rockstar nodigt echt wel mensen om het spel eens te komen spelen hoor. Of mensen van gamesbladen en sites krijgen een preview versie opgestuurd of een beta. Die ervaringen verschijnen dan in de vorm van een preview. Maar nee goed, jongens, ik denk dat we het topic maar moeten sluiten tot georges het spel heeft. Pas dan mogen we er over gaan praten.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:35 schreef Georges het volgende:
[..]
Is niet het zelfde, het spel is nog niet officieel uit. Er is dus nog geen echte review beschikbaar, alleen meningen van mensen die het illegaal gedownload hebben.
Daar zit ik niet op te wachten, en ik denk velen met mij.
Jij snapt er echt niks van, het verbaast me echt. Kijk eens naar het Fable topic hier, waarin iemand het spel illegaal had voordat het officieel uit was.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:37 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Rockstar nodigt echt wel mensen om het spel eens te komen spelen hoor. Of mensen van gamesbladen en sites krijgen een preview versie opgestuurd of een beta. Die ervaringen verschijnen dan in de vorm van een preview. Maar nee goed, jongens, ik denk dat we het topic maar moeten sluiten tot georges het spel heeft. Pas dan mogen we er over gaan praten.
omgquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:36 schreef pmponer het volgende:
van tothegame.com
http://www.tothegame.com/search.asp?title=grand&x=0&y=0
> Grand Theft Auto: San Andreas Action 30-Sep-2005
'Jij snapt er echt niks van' reken ik niet als een argument. En als je denkt dat een bericht in het topic van fable je punt duidelijker kan maken dan geef je maar een link of leg je uit wat daar gebeurd is.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:41 schreef Georges het volgende:
[..]
Jij snapt er echt niks van, het verbaast me echt. Kijk eens naar het Fable topic hier, waarin iemand het spel illegaal had voordat het officieel uit was.
Das echt naar broeder. Das echt naar. Over twee jaar, is er dan nog niet eenXbox2 of iets in die trant? Als ik jou was ik een PS2 kopen. Of heel veel Fable gaan spelen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
omg
en op de xbox zeker weer 2 jaar later
of is het nog niet eens officieel dat die op de xbox komt?
Jij dacht nog even snel Vice City uit te gaan spelenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:04 schreef r8ality het volgende:
Ik krijg elke keer read-errors op m'n Vice City DVD van een paar uur oud. Dat ding gaat morgen terug grmbl.
neuhquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:53 schreef Scylla het volgende:
[..]
Das echt naar broeder. Das echt naar. Over twee jaar, is er dan nog niet eenXbox2 of iets in die trant? Als ik jou was ik een PS2 kopen. Of heel veel Fable gaan spelen.
Ik denk dat ik em maar ga ruilen. Ik heb Vice City toch al origineel voor de PC, en voor 2 platformen het spel hebben is wel erg ehm, psycho.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:12 schreef Scylla het volgende:
[..]
Jij dacht nog even snel Vice City uit te gaan spelenTough luck dat hij errors geeft
![]()
ik heb em voor ps2, Xbox en pc...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:05 schreef r8ality het volgende:
en voor 2 platformen het spel hebben is wel erg ehm, psycho..
ben bang dat dit verspilde moeite is(zal snel dichtgaan)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:29 schreef MrSkyline het volgende:
alle noeps hierheen verhuizen
" Ik heb GTA SA. al gespeeld en wil er alles over kwijt topic! "
dank u.
nobel, al denk ik niet dat 2 topics getolereerd zal worden...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:40 schreef MrSkyline het volgende:
zolang ze hun snor over wharez houden en gewoon spoilers bespreken omdat ze toevallig gta op een niet legale manier hebben verkregen. dan blijft deze topic daar iniedergeval vrij van.
zelfs ondanks dat...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:45 schreef mr.marcus het volgende:
hey! het is wel GTA SA hè....
je hoeft mij niet te overtuigenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:51 schreef MrSkyline het volgende:
halo is nix
gta heerscht den fora op deze aardbal
we zien wel, het was meer een soort statement
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:07 schreef MrSkyline het volgende:
zegt 12 topics voor de game ook maar uit is niet genoeg dan? 8)
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:53 schreef Michael_Moore het volgende:
je hoeft mij niet te overtuigen
Nou er zijn ook andere inzichten. Het schijnt dat het contract van Rock* met Sony per 31 december 2004 afloopt. Wanneer dit het geval is zou het dus zo kunnen zijn dat de pc en xbox versie rond maart april (en misschien zelfs eerder) verschijnen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:44 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
omg
en op de xbox zeker weer 2 jaar later
of is het nog niet eens officieel dat die op de xbox komt?
ik kijk niet op een paar euroquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:07 schreef pmponer het volgende:
Zo michael lekker in de buidel getast
bij gcshop heb je hem voor iets van 51 euro thuis gestuurd![]()
Owquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:07 schreef pmponer het volgende:
Zo michael lekker in de buidel getast
bij gcshop heb je hem voor iets van 51 euro thuis gestuurd![]()
ik bestel al m'n multimediameuk bij bol.comquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:14 schreef pmponer het volgende:![]()
![]()
![]()
het was een tip misschien voor de volgende keer dan![]()
LEES DE FAQ EENS.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:32 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Dat boeit ons wel, ik wil verdomme de eerste ervaringen horen van de warez lords.
Hij is officieel nog niet uit, period.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De eerste DAG
Sorry voor de typo
Had je hoger ingeschat en dacht dat je daar wel door heen kon lezen.
En ik heb het NERGENS over warez.
Misschien ben ik Beta tester? misschien werk ik voor de importeur? Misschien heb ik hem van Mars gehaald.
Kortom het boeid niet.
Waar lig je wakker van?
Ik doe geen spoiler
geef alleen me mening.
Als je die niet kan hebben ga je toch lekker in china of cuba wonen
HALO 2 heeft wel het record gebroken voor meest ge-pre-orderde game ever.. Wat is je puntquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:53 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
je hoeft mij niet te overtuigenmaar die 2 blauwe rakkers is een ander verhaal...
dit ging over het feit dat er een tweede san andreas topic werd geopendquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
HALO 2 heeft wel het record gebroken voor meest ge-pre-orderde game ever.. Wat is je punt.
Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:48 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
dit ging over het feit dat er een tweede san andreas topic werd geopend
met imo geen enkele kans van slagen door warez e.d.
beterquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:51 schreef pmponer het volgende:
maar die is inmiddels alweer dicht
ik heb het gelezen ja, sommigen leren het nooitquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Ja, het is me wat.. Dat HALO2 topic werd ook al aangerand door die ordinaire warezbitches...
Dat doet iedere zichzelf respecterende gamer,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:56 schreef Michael_Moore het volgende:
ik zie de release met hoge verwachting
tegemoet...![]()
daar kijk ik zo mogelijk nog meer naar uit,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor GTA:SA trouwens..
Heb ik al een eerte gehad dan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is officieel nog niet uit, period.
Zelfde geldt dus als het HALO2 topic. Wachten met posten tot ie echt uit is.
Laatste waarschuwing overigens..
het worden beide toppers in hun genre...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:07 schreef pmponer het volgende:
Neeh joh dat Halo 2 is niks
SAN ANDREAS ALL THE WAY!!!
Regel dan ook even Fable op de PS2quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:10 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
het worden beide toppers in hun genre...
daar heb ik een Xbox voor...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Regel dan ook even Fable op de PS2
Moet toch ook wel wat worden
Nee, wil ik ook nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:15 schreef pmponer het volgende:
Godlike02 ==> heb jij geen xbox dan? Snel aanschaffen
zolang er een map in het pauzemenu zit (net als bij vice city) ben ik tevreden,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:22 schreef pmponer het volgende:
mwwwoaah... kan ik niet met je eens zijn maar goed wat jij wil.
Nog 1 week (whiehooeoee)
Ik ben erg benieuwd hoe groot de kaart is die mee wordt geleverd.
Vind het heerlijk om te verdwalen in een grote stadquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:28 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
zolang er een map in het pauzemenu zit (net als bij vice city) ben ik tevreden,
dit was bij gta3 niet het geval en dat was bijzonder irritant
in het begin dan want na een poos ken je em toch uit je hoofd
misschien kun je in s.a. de weg wel vragen aan 1 of andere pooier of cracksletquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind het heerlijk om te verdwalen in een grote stad
Lol misschien ja maar ik zou dat niet in de verkeerde buurt doen dan LOLquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:43 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
misschien kun je in s.a. de weg wel vragen aan 1 of andere pooier of crackslet![]()
hej, als ze met CJ proberen te fucken dan eten ze een blauwe boonquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Lol misschien ja maar ik zou dat niet in de verkeerde buurt doen dan LOL
Onder een steen gezeten?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:00 schreef Max-Westerman het volgende:
huh nog 1 week?
ik dacht vandaag
nou iemand op msn had in zijn naam staan dat vandaag dus GTA uitkwamquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:03 schreef GF het volgende:
[..]
Onder een steen gezeten?![]()
Ben blij dat er nog wel 1 rock zender inzit. Ik heb het niet zo op hip-hop en rap
hij is iig slecht op de hoogte...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
nou iemand op msn had in zijn naam staan dat vandaag dus GTA uitkwam
en hij is nou niet echt een warez mannetje te noemen
Ja ach, ik vind het wel leuk op zijn tijd. Schept wel een sfeer. Hou ook meer van Rock, en die playlist van X-theAlternative (ofzo?) ziet er wel goed uit. GnR, Alice in Chains,Jane's Addiction, RaTM!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:03 schreef GF het volgende:
[..]
Onder een steen gezeten?![]()
Ben blij dat er nog wel 1 rock zender inzit. Ik heb het niet zo op hip-hop en rap
Past wel bij de sfeer jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:35 schreef Scylla het volgende:
[..]
Ja ach, ik vind het wel leuk op zijn tijd. Schept wel een sfeer. Hou ook meer van Rock, en die playlist van X-theAlternative (ofzo?) ziet er wel goed uit. GnR, Alice in Chains,Jane's Addiction, RaTM!
Yeah right. GTA: SA is meer ge-pre-ordered dan HALO 2. Halo 2 is wel het meest ge-pre-orderde Xbox spel (maar he, dat heb je al gauw).quote:HALO 2 heeft wel het record gebroken voor meest ge-pre-orderde game ever.. Wat is je punt
Misschien in de PC versiequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:46 schreef Scylla het volgende:
Online zou het spel het allerbotst zijn, alleen zal dat niet gebeuren.
Uhm, toch niet. Sterker nogquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:28 schreef CloudStrife het volgende:
Yeah right. GTA: SA is meer ge-pre-ordered dan HALO 2. Halo 2 is wel het meest ge-pre-orderde Xbox spel (maar he, dat heb je al gauw).
quote:"Halo 2 is expected to be the biggest 24 hours for a video game title in retail history,"
Best moeilijk he om een topic eerst door te lezenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:21 schreef Omkron het volgende:
Iemand al de gelekte versie geprobeerd..?
En terechtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:25 schreef Georges het volgende:
Wel gek dat de San Andreas topics veel sneller gaan dan de Halo 2 reeks.
dus? GTA SA gaat Halo2 ownenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uhm, toch niet. Sterker nog
[..].
ja ik heb nu vakantie, en na de vakantie een tentamen week.. Aaargh!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:39 schreef Scylla het volgende:
Ik denk niet dat de run heel veel groter dan Vice City zal zijn. Er zijn zoveel winkels ( BartSmit, de gameshops, Free Record, Dixons, V&D enzovoorts)waar die kan liggen, dat je hem echt wel op de release date binnen kan hebben, wellicht wel eerder bij en winkel. Ik heb alleen gepreordert omdat hij bij GCshop.nl goedkoper is, en ik dan niet in de verleiding kom hem woensdag of donderdag uit de winkel te halen, daar ik vrijdag een tentamen heb.
nu GT uitgesteld is naar begin volgend jaar acht ik de kans redelijk groot,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:41 schreef Scylla het volgende:
Een vriend van me, diehard PCgamer, gat een PS2 kopen als er een San Andreas pack uitkomtWeet iemand of die uitkomt?
Gelukkig lang niet zo vroeg als bij halo 2 het gevalquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:00 schreef het_fokschaap het volgende:
http://news.com.com/Grand(...)1159.html?tag=cd.top
Grand theft of GTA:San Andreas
ook al ?
Isset normaal bij GCshop dattie blijft staan op Betaald, in behandeling?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:39 schreef Scylla het volgende:
Ik denk niet dat de run heel veel groter dan Vice City zal zijn. Er zijn zoveel winkels ( BartSmit, de gameshops, Free Record, Dixons, V&D enzovoorts)waar die kan liggen, dat je hem echt wel op de release date binnen kan hebben, wellicht wel eerder bij en winkel. Ik heb alleen gepreordert omdat hij bij GCshop.nl goedkoper is, en ik dan niet in de verleiding kom hem woensdag of donderdag uit de winkel te halen, daar ik vrijdag een tentamen heb.
jah, als ie verzonden is heb je de status: Betaald, verzondenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Isset normaal bij GCshop dattie blijft staan op Betaald, in behandeling?
Val dood.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:59 schreef RobinhoX het volgende:
heeft iemand hem al...gedownload?
lolquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:02 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Val dood.
Had t gezienquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:20 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
lol
check @ mijn post ^
Je bent niet uniek en cker niet de eerstequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:23 schreef Michael_Moore het volgende:
yeeeaah, check me nieuwe avatar![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:26 schreef Robhimself het volgende:
Je bent niet uniek en cker niet de eersteWelcome brother!
Laat me niet lachenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uhm, toch niet. Sterker nog
[..].
RATMquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:23 schreef Michael_Moore het volgende:
yeeeaah, check me nieuwe avatar![]()
<======
en om alvast een beetje in de stemming te komen heb ik ook maar m'n ouwe RATM en
GnR cd's afgestoft...![]()
.Je haalt me de woorden uit men mondquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:20 schreef Georges het volgende:
San Andreas ownt Halo 2. Misschien niet in de eerste week, maar uiteindelijk wel.
Halo is een goed spel, mooi verhaal en geweldige sfeer, maar San Andreas biedt zo veel meer.
Ik denk dat ze gelijk op gaan, en anders komt gta zeker na 2 weken erboven uit.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:20 schreef Georges het volgende:
San Andreas ownt Halo 2. Misschien niet in de eerste week, maar uiteindelijk wel.
Halo is een goed spel, mooi verhaal en geweldige sfeer, maar San Andreas biedt zo veel meer.
Guns and fucking Roses.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:01 schreef Michael_Moore het volgende:
hier wat impressies van mijn personal favorites van RADIO:X![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hell yeahquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:05 schreef Georges het volgende:
[..]
Guns and fucking Roses.
Emotion stond echt voor het jaren80 gevoel en zou dus imo niet goed passenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:20 schreef bar_rel het volgende:
is er eigenlijk ook een soort Emotion zender(van Gta Vice City)die muziek was egt prchtig...
want als ik zo die lijsten zie met nummers dan kom ik er niet echt uit....
We zullen zien, vooralsnog heeft GTA:SA lang niet zulke cijfers gehaald, anders had je daar wel iets van teruggelezen. Niet?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:28 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Laat me niet lachen
GTA: SA gaat er dik overheen. En er staat 'expected'.![]()
GTA: SA > HALO 2![]()
ps2 is nogsteeds de meest verkochte console op dit moment.... niet?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
We zullen zien, vooralsnog heeft GTA:SA lang niet zulke cijfers gehaald, anders had je daar wel iets van teruggelezen. Niet?.
Ja, en?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:24 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
ps2 is nogsteeds de meest verkochte console op dit moment.... niet?![]()
dit is geen HALO topic of welquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
We zullen zien, vooralsnog heeft GTA:SA lang niet zulke cijfers gehaald, anders had je daar wel iets van teruggelezen. Niet?.
dus ps2 games met soortgelijke verwachtingen als halo (zoals gta) hebben meer kans op hogere verkoopcijfers.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en?
u got a pointquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:41 schreef Michael_Moore het volgende:
ik denk dat zowel GTA:SA en HALO2 het vooral van de Amerikaanse markt moeten hebben
qua verkoopcijfers, niet dat het me veel uitmaakt welke het beste verkoopt,
zolang ze beiden op de releasedag op me deurmat vallen hoor je mij niet klagen![]()
Bron: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=151718quote:FANSITE Q&A
1. "What are some major improvements in the pedestrian/police AI?" - Casey "Zidane" Mongillo / www.gtagaming.com
ROCKSTAR: Yes. Enemies in general will now do a much better job of taking cover and attempting to flank CJ. Pedestrians are now frightened of things they should be frightened of (like when a large military vehicle appears in a residential area), they hold hands, they have their own daily lives and destinations.
2. "Have the helicopter and plane height limits been increased?" - Gta-Expert / www.gtagaming.com
ROCKSTAR: Massively increased. Mount Chiliad is over half a mile tall, and you can fly well above its height.
3. What methods of air transportation can we expect? – JulioCaesar / PlanetGrandTheftAuto
ROCKSTAR: All kinds, most things you see in the air in the real world you'll see in San Andreas.
4. In several screenshots and the first trailer for San Andreas, Carl was playing basketball and pool. Are these cut scenes or can you play them and also what other mini-games are there? - Gangstaman590 / PlanetGrandTheftAuto
ROCKSTAR: The one of Smoke and Sweet playing basketball was a cutscene. The pool shot is CJ actually playing pool. There are too many mini-games to list here, rest assured there will be tons of fun stuff to do!
5. Will police chase other criminals besides Carl Johnson? For example, will you see a car chase go by with police going after someone? Or if not that, if someone shoots at Carl and a cop sees it, will the cop chase after him or you? - Arjuna Bosch / PlanetGrandTheftAuto
ROCKSTAR: Yes to both questions. San Andreas is a dangerous place, and you're not the only criminal about!
6. "In Vice City, driving a car up onto the packer and then driving the packer results in the car sliding off. Have the physics been changed so that trucks and trailers can carry cars properly? - (GTA3Freak-2001) / GTA Network / GTAScraper
ROCKSTAR: We have a surprise in store for you on this one.
7. Will the gameplay of Las Venturas include gambling, if so, what options are open to us? - (zeppelincheetah) / GTA Network / GTAScraper
ROCKSTAR: Yes on gambling (a number of the mini-games we mentioned). Details on this will be released soon, but I can reveal that there will be a number of gambling types you can choose from.
8. Will we be able to find any sub-plots in the deserts/woods or just random rampages? - (smithstock) / GTA Network / GTAScraper
ROCKSTAR: There are always subplots in GTA games! There will be missions in the countryside and desert along those lines.
9. What will be blocking us from entering the other cities/locations? - (Dead at 4 PM) / GTA Network / GTAScraper
ROCKSTAR: There is some story wrapped up in this, but to answer your question, a 4 star wanted level any time you leave the areas you've opened. And this particular wanted level you cannot shed with things like Pay & Spray or Police Bribes. This means that you can explore areas of the state you haven't opened, but only with a small army of police officers hunting you down!
10. How do you choose actors to voice the characters? Is it a long process, or do you just pick people with well-known names? - SwissMiss33 / GTA Warehouse
ROCKSTAR: It's a long process, we choose actors who will give us the performance we're looking for. Since we don't promote our games based off the voice actors in it, the name recognition isn't important to us.
11. What role have trolleys (trams)? Can we use others public service vehicles like airplanes and boats? - (lefantome) / GTAnetwork.it
ROCKSTAR: They function as public transport, which CJ can use. The train is the other public service you can ride around the state.
12. Will there be animals in San Andreas like dogs, pigs and cows? What kind of interaction we have with them and can they react if scared? - (Thomasbz & El Presy & God_of_GTA) / GTAnetwork.it
ROCKSTAR: No, another funny rumor, that one started by an audio clip on the website that mentioned a K-9 unit. We don't particularly like the idea of children or small fuzzy animals in our games.
13. Can we buy vehicles too or we have just to steal them? - (MxM) / GTAnetwork.it
ROCKSTAR: You can buy vehicles, but not every one in the game. There will be a couple dealers who will sell some of the higher-end vehicles to you, but only after you've done a bit of work for them.
14. We must spend with a game about 150 hours to complete San Andreas. Is this number of hours to complete main story or 100% of the game? - (Mastah) / GTA.pl
ROCKSTAR: That number is really general. We don't like giving a number like that out, because invariably questions like these come up, but people insist on putting a number on the games. Obviously there are very different ways of playing Grand Theft Auto. Some players just like to "play-through", finishing the main storyline or getting to 100% as fast as they can. Other people go at the main storyline at a more leisurely pace. And some people never even really play the story at all, they might just download cheats and sandbox around the map. Our guess of 150 hours is the amount of time we think it would take someone to hit 100% who wasn't rushing through the game as quickly as possible with a strategy guide.
15. In which way we will choose the second gun? From a menu; using other keys, etc.? - (Mastah) / GTA.pl
ROCKSTAR: If you're referring to holding dual-weapons, the second weapon is always the same as the primary so there is no selection process. Once your skill level with a weapon is high enough, holding 2 becomes possible, and they're linked by a single firing button (though you must find a second gun!). If your question is more general, then hopefully this answers it: gun selection works exactly like it did in Vice. You can carry one weapon of each type at a time. If you want to replace your current weapon with another of the same type, hold down L1 while standing over it. Your old weapon will be permanently discarded. Cycle though your available weapons with L2 and R2. Circle to fire!
16. When R* make their vector images of GTA characters and stuff, do they start with an actual screenshot or photo or just start drawing it from scratch? - Tibor
Vehicles are often created from renders or screenshots, and characters are most often done off of photographs or concept sketches. You'll be interested to note though, Tibor, that the images are drawn by hand with pencil and ink. They're then scanned and colored in Adobe Photoshop. Once finished, the images are hand-traced in Adobe Illustrator, a labor-intensive process, but the results are worth it!
17. Is it easy to get rich or will have to battle your way trough the game? - (Christoph Decker) / gtareactor.de
ROCKSTAR: If you focus on earning money, you will find ways to add to your roll even early on. As usual with Grand Theft Auto, how you spend your time is up to you!
18. When did you start working on SA? Did you work on it simultaneously with Vice City? - Alexander Grenberg / GTAsajten
ROCKSTAR: We started work right as Vice City was finishing up.
19. There were 97 vehicles in gta vice city, how many are there going to be in gta san andreas? - (Martin Glomb) / www.gta-action.com
ROCKSTAR: San Andreas will have over double the number of vehicles in Vice City.
Interesting!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:07 schreef Keromane het volgende:
Hier is ie! De fansite Q&A
[..]
Bron: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=151718
Je bank is relaxter dan een bureau stoel, das het enige wat ik d'r van ga zeggen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 04:07 schreef pieter_pontiac het volgende:
Zal ik nu een PS2 kopen of niet....
*twijfelt
Pc speelt fijner....
Duurt alleen zo lang
Maak me gekquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 06:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nieuwe filmpjes! vergeet niet naar de volgende pagina te gaan, d'r zijn meerdere
http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/vids_1.html
LOL wat een racistjequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:01 schreef Keromane het volgende:
Niet iedereen is even blij met GTA:
http://www.neoseeker.com/forums/index.php?fn=view_thread&t=451331
(Let op: hoog Jerry Springer gehalte)
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:01 schreef Keromane het volgende:
Niet iedereen is even blij met GTA:
http://www.neoseeker.com/forums/index.php?fn=view_thread&t=451331
(Let op: hoog Jerry Springer gehalte)
wtf? Kan je parachute spingen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 06:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
Nieuwe filmpjes! vergeet niet naar de volgende pagina te gaan, d'r zijn meerdere
http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/vids_1.html
hoe kom je eraan dan? Of ben je een (p)reviewer?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:33 schreef Gravit het volgende:
Heb hem net binnen voor de ps2 en hij is echt mega bruut!
Aanrader als je van de vorige gta's ook houd.
je kan 'm al downloaden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:38 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
hoe kom je eraan dan? Of ben je een (p)reviewer?
Ja?? Volgende week kunnen die downloaders hem toch gewoon origineel kopen. Neem aan dat iedereen dat gaat doenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:43 schreef Robhimself het volgende:
Hij heeft m gedownload. Nix anders. Verder hebben ALLE downloaders een brakke versie te pakken met nog veel grafishce glitches![]()
Dus zitten ze een brakke versie te spelen!!!
jij denkt te goed over deze wereldquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja?? Volgende week kunnen die downloaders hem toch gewoon origineel kopen. Neem aan dat iedereen dat gaat doen![]()
Hij komt pas volgende week uit.....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:33 schreef Gravit het volgende:
Heb hem net binnen voor de ps2 en hij is echt mega bruut!
Aanrader als je van de vorige gta's ook houd.
Zo en nu smoelen dicht over downloads ed. en ontopic aub....quote:2)Wat kan je hier NIET kwijt?
De volgende zaken zijn niet toegestaan:
# Warez requests (illegale software) en links naar (abandon) warez, patches, cracks, en andere illegale dingen. Ook opscheppen over hoe stoer je wel niet bent met al je gekopieerde games wekt bij veel mensen irritatie op en wordt dus niet op prijs gesteld. Soms kunnen mensen niet wachten op de officiële release en downloaden het spel dan maar alvast. Hier valt helaas niks aan te doen, maar aan het bespreken daarvan in een games gerelateerd topic wel! Het interesseert ons niet waar je de game vandaan haalt of met wat voor snelheid je hem van je server download. We gaan je niet helpen als je illegale release het niet doet en we gaan niet over cracks en warez praten, maar over de game zelf.
Ja, en blijf hier vooral weg met je warezversie.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:18 schreef Gravit het volgende:
*Gaat weer ff spelen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja?? Volgende week kunnen die downloaders hem toch gewoon origineel kopen. Neem aan dat iedereen dat gaat doen![]()
Alleen al als je dat onder goede muziek verstaat...toch jammer dat er dat soort mensen rondlopen die het voorrecht hebben een PS2 inhun bezit te hebben. Mooi overigens hoe hij verder word afgezeken in die thread. Ook jammer dat er mensen zijn die nog steeds de faq niet kunnen of willen begrijpen.quote:Were's the good music like Static-X, Coal Chamber, Fear Factory!!!
Lees de FAQ eens, dat mag dus NIETquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:23 schreef Gravit het volgende:
Meepraten over een spel mag toch, ongeacht warez of niet.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jezus fucking Christ on a moped..
Okay, dat mag.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:33 schreef Gravit het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar interessante dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |