quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Whassup y'all? Romeo is in da house.
Heb jij vragen over een slotje weetje, of commentaar op de mods?
Of gewoon complimenten voor die vier lekkere honeyz? Dan kan je dat in dit topic kwijt, aaighht?
Kritiek geven is goed, weetje. Maar doe het met rezpect.
I luv y'all,
Romeo.
Yooooooo check die lekkere sexyyyyy koppies!!!!! I think I'm in luv!!!!!!!!!
Izzz die ladyyy met die bril nog vrijgezel?
Wat houd je tegen? Hij kan altijd nog afgekeurd worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:08 schreef EL_REY het volgende:
ik wil wel een nieuwe openingspost bedenken!!![]()
![]()
Een note kun je wel krijgen hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:08 schreef Snakey het volgende:
Tssss, Knut. Nou heb ik me nootje gemist [afbeelding]
Okidoki.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:10 schreef Knut het volgende:
Je statement komt wel over Pool.
Maar ga er gewoon tegenin met een ander soort LEUK topic. Dat werkt beter.
Notes, voor zover die al bestaan, zal me me bips oxideren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:25 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Een note kun je wel krijgen hoor
Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Stel dat ik een ban vraag voor Islamkenner2 , krijg ik dan een note? Dat wilde ik even weten.
*zeurtquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)
Als je het echt wilt vragen moet je maar even naar forum@fok.nl mailen oid.
Vraag ik eerst even een weekban aan zodat we tenminste de volle concetratie op de beurt kunnen houdenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*zeurt
Ga je me nu een beurt geven, bèbè?
[Joeymodus] YEAH BABY! [/Joeymodus]quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Vraag ik eerst even een weekban aan zodat we tenminste de volle concetratie op de beurt kunnen houden.
hebben ze je gematst of zo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:21 schreef Stuart het volgende:
Insoen Knut zijn cool
![]()
tvp's ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:21 schreef Stuart het volgende:
Insoen Knut zijn cool
![]()
Ik zei 'stel'. Het was maar een hypothetische vraagquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)
Als je het echt wilt vragen moet je maar even naar forum@fok.nl mailen oid.
Ik denk dat als je heel goed nadenkt en een beetje oefent dat je die 2 zinnen best kunt onthouden.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:14 schreef EL_REY het volgende:
waar kan ik mijn openingspost neerzetten of naartoe mailen?
Je hebt tags!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hé, een nieuw onzintopic. Zelfs eentje waar ik nog helemaal niet in heb gepost. Nou, laat ik dat dan maar doen want anders vind ik deze topic niet terug in mijn actieve topics en dat wil ik toch wel. Tevens pats-met tag-post.
Oh kijk, het is de snoodaard en overloper.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
blaat
Ja, en nu moet iedereen mij met véél meer respect bejegenen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt tags!!
Ze zien er mooi uit karboenkeltje, ze glimmen nog helemaal.![]()
Daar kom ik idd te weinig. Snel weer eens doen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:51 schreef Maanvis het volgende:
Inso, wanneer kom je weer in #onz?
Ja, zo ben ik nu eenmaal. Voor eventuele invasies heb ik ook een "welkom in de onderworpen kolonie der Nederlanden" bord in vijftien talen liggen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh kijk, het is de snoodaard en overloper.
Ik ben niet eens verbaasd.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:03 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik nu eenmaal. Voor eventuele invasies heb ik ook een "welkom in de onderworpen kolonie der Nederlanden" bord in vijftien talen liggen.
Ik wil ook tags en respect.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, en nu moet iedereen mij met véél meer respect bejegenen.
Lame enzo.quote:Hej
Dit "gezeur" gaat Yin én Yang voorbij Maanviis. Het gaat het voorbij!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:08 schreef Maanvis het volgende:
Niet zo zeuren, VAC. Yin zou niets zijn zonder zijn Yang!
Er is alleen maar Yin en Yang, Snakey.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 20:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dit "gezeur" gaat Yin én Yang voorbij Maanviis. Het gaat het voorbij!
Daar neem ik geen genoegen mee, Maanvis. Er is te veel gerommel tussen Yin en Yang op het moment. En dat bedoelde ik, het gerommel in de marges, Maanvis.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er is alleen maar Yin en Yang, Snakey.
Dat zijn van die dingen die we leven noemen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:22 schreef Maanvis het volgende:
Er is altijd gerommel tussen ying en yang. Daarom zijn het ying en yang.
Niet zeuren dan.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die we leven noemen. :')
De ruimte daartussen, Maanvis. De ruimte daartussen, dat is waar ik het over had.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet zeuren dan.
Het leven is oneindig groot, genoeg ruimte voor yin en yang.
sweet!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
Funny links pics en clips. Maar die is geloof ik vol, zoek ik zo even op.
En hou op met me Elena te noemen, naargeestig irritant mannetje.
Of je post gewoon wat je wil zeggen, of je blijft weg uit het feedbacktopic.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:38 schreef D.Rose het volgende:
En ik wil een miljoen euro, Maanvis.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:53 schreef Maanvis het volgende:
Ik wil wel antwoord, Inso.
Deal! [14.gif]quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ik wil een miljoen euro, Maanvis.
Quit whining..
Inso's kleine babyzusje en als je me aanraakt vermoord mn grote zus je dood.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:54 schreef Tiemie het volgende:
Hoe heette je zusje al eens weer, inso?
Mijn oma zei altijd "Volgens mij is het zo'n kutmof".quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:54 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Inso, ik heb je notitie verscheurd.
'De ene hand wast de ander' zei mijn oma altijd.
Videel van je VAC. Echter zijn mn handen brándschoon.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:54 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Inso, ik heb je notitie verscheurd.
'De ene hand wast de ander' zei mijn oma altijd.
Ik denk dat je straks meer kwijt bent dan je e!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:56 schreef Tiemie het volgende:
Ik denk dat ik een gevoelige snaar heb geraakt.
Was een editquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of je post gewoon wat je wil zeggen, of je blijft weg uit het feedbacktopic..
Dat is niet grappig womênquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik denk dat je straks meer kwijt bent dan je e!
Dan zitten we op een lijn, mên.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:57 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat is niet grappig womên.
Vandaar.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Was een edit
wilde een grapje maken, maar was te flauw om te laten staan
Elena is helegaar geen klotenaam!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:00 schreef Maanvis het volgende:
Maakt niet uit hoor, ik heb ook een klotenaam.
Och welneen!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:01 schreef Croupouque het volgende:
Ík heb pas een klotenaam.
tuurlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vandaar..
Nee, zo ben jij niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk
ik zou nooit zomaar spemmen ofzo
kloptquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:01 schreef Croupouque het volgende:
Ík heb pas een klotenaam.
*eindelijk begrip vindtquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, zo ben jij niet..
In het engels is het weer WEL mooi! Eileen!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Elena is helegaar geen klotenaam!
Please, doe normaal, bitch. Dus laat het pop en die kutsmiley achterwege... Alsof alle topics hier ergens over gaan.. nee, beter of er überhaupt topics zijn die ergens over gaan... Damn... Echt..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:44 schreef Insomaniac het volgende:
Lees de huisregels eens pop. Topic was bagger. TT en OP waren waardeloos, als je gewoon wil chatten kan je ook MSNen ofzo..
Meisje toch, niet zo gefrustreerd doen en niet schelden, dat is niet liev. Lees anders even als je klaar bent met de huisregels even een paar TTTtopics door, misschien snap je dan wat we liever wel en niet in ONZ zien.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:46 schreef ANGE het volgende:
[..]
Please, doe normaal, bitch. Dus laat het pop en die kutsmiley achterwege... Alsof alle topics hier ergens over gaan.. nee, beter of er überhaupt topics zijn die ergens over gaan... Damn... Echt..
Fuck off, bitch. Hou gewoon je smoel en ga me vooral niet vertellen wat wel en wat niet te doen.. Damn...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Meisje toch, niet zo gefrustreerd doen en niet schelden, dat is niet liev. Lees anders even als je klaar bent met de huisregels even een paar TTTtopics door, misschien snap je dan wat we liever wel en niet in ONZ zien.
Vandaag ben je de eerste. Geloof ik.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:49 schreef Posdnous het volgende:
Slowchats sucken aars.
Of was dat al gezegd?
Was jij niet degene die een lieve mensen-verzamel topic opende of zo?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:50 schreef ANGE het volgende:
[..]
Fuck off, bitch. Hou gewoon je smoel en ga me vooral niet vertellen wat wel en wat niet te doen.. Damn...
Het zijn tips die je helpen jouw plekje te vinden in ONZ. Als je die tips naleeft of er tenminste over nadenkt, wordt dit voor jou een hele fijne plek, zonder frustraties en gescheld.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:50 schreef ANGE het volgende:
[..]
Fuck off, bitch. Hou gewoon je smoel en ga me vooral niet vertellen wat wel en wat niet te doen.. Damn...
Aiight, ik hoor jou neger.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:50 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ik geloof echt serieus dat ik niet goed word. Damn.. lees eens terug wat je geschreven hebt... moeder overste.. Fuck you bitch! Wandel ajb met die andere mee over de weg... en vergeet vooral niet om niet uit te kijken...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het zijn tips die je helpen jouw plekje te vinden in ONZ. Als je die tips naleeft of er tenminste over nadenkt, wordt dit voor jou een hele fijne plek, zonder frustraties en gescheld. [afbeelding] Je hoeft ook helemaal niet te doen wat ik je adviseer, maar het zou voor jou en mij veel makkelijker zijn.
Volgens mij zitten we niet op dezelfde lijn ANGE! Vertel me, wat is er precies mis met mijn adviezen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:53 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ik geloof echt serieus dat ik niet goed word. Damn.. lees eens terug wat je geschreven hebt... moeder overste.. Fuck you bitch! Wandel ajb met die andere mee over de weg... en vergeet vooral niet om niet uit te kijken...
Fuck off bitch. je bent echt ongelooflijk irritant. Fuck you..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we niet op dezelfde lijn ANGE! Vertel me, wat is er precies mis met mijn adviezen? [afbeelding] .
Bemoei jij je er vooral niet mee..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:00 schreef Tessje het volgende:
ANGE... Serieus.. Ik zeg het hier nog een keer.. Reageer dit niet af op Inseaux....
Of je zegt nu wat er is en wat je moet, of je gaat maar ergens anders lopen schelden. Dit soort platvloers taalgebruik wil ik niet in mijn feedbacktopic hebben.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:01 schreef ANGE het volgende:
[..]
Fuck off bitch. je bent echt ongelooflijk irritant. Fuck you..
1 keer zo'n topic was okay.. Maar om nu elke avond zo'n topic te openen..... Nee... Het was ook gewoon geen goed topic.. Kleed het leuker aan... Plaatjes erbij...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:02 schreef ANGE het volgende:
[..]
Bemoei jij je er vooral niet mee..
Ja, doe anders ff naief..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:04 schreef Tessje het volgende:
[..]
1 keer zo'n topic was okay.. Maar om nu elke avond zo'n topic te openen..... Nee... Het was ook gewoon geen goed topic.. Kleed het leuker aan... Plaatjes erbij...
Maar je kunt ook op een normale manier vragen waarom het topic gesloten is zonder te gaan schelden..
Make my day and tryquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:05 schreef ANGE het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:06 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ja, doe anders ff naief..
Nee jij bent lekker... Ga je weer beginnen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:07 schreef Tessje het volgende:
[..]
Puber...
Ik ga zeker weer beginnen aangezien het niet jou pleziert dat Inso jouw topic sluit en jij daardoor helemaal door het lint gaat terwijl degene waar je echt boos op bent hier ook gewoon op dit moment post onder de naam Tessjequote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:08 schreef ANGE het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker... Ga je weer beginnen?
Eerder stupide.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:11 schreef Tessje het volgende:
Temperamentvol
Kan me niet schelen wat het is... Je hebt al een verzoekje gedaan neem ik aan?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eerder stupide.
Lijkt me logisch na een rits waarschuwingen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:13 schreef Tessje het volgende:
[..]
Kan me niet schelen wat het is... Je hebt al een verzoekje gedaan neem ik aan?
Je hebt zelf niet eens door hoe je je opstelt tegen anderen he.. Your way or the highway... Nou.. Dan kies ik de highwayquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:14 schreef ANGE het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lijkt me logisch na een rits waarschuwingen..
Vergis je niet hoor, er zijn meer userts die me wel leuk vinden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik een van de weinigen die je nog echt leuk vind
Moet dat dan nog? Hier hebben we het al over gehad.. Als jij mij wilt uitmaken voor leugenaar ga je gerust je gang maar... Maar dat is geen reden om iedereen uit te schelden.. Dan stuur je mij maar een hate-mail... Simple as that...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:15 schreef ANGE het volgende:
Het kan je echt niet schelen, hè Tessje...
Ik blijf het wel herhalen in de hoop dat je toch ooit voor mij gaat kiezenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vergis je niet hoor, er zijn meer userts die me wel leuk vinden.. Alleen blijven zij dat niet steeds herhalen, zelfs als ik ze verzoek daarmee te stoppen.
.
Los dat eens lekker op MSN op ofzoquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Moet dat dan nog? Hier hebben we het al over gehad.. Als jij mij wilt uitmaken voor leugenaar ga je gerust je gang maar... Maar dat is geen reden om iedereen uit te schelden.. Dan stuur je mij maar een hate-mail... Simple as that...
Goed idee.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:17 schreef Tessje het volgende:
[..]
Moet dat dan nog? Hier hebben we het al over gehad.. Als jij mij wilt uitmaken voor leugenaar ga je gerust je gang maar... Maar dat is geen reden om iedereen uit te schelden.. Dan stuur je mij maar een hate-mail... Simple as that...
Ach dat msn lostte niets op.. Dus het houd gewoon helemaal opquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Goed idee.
Tessje en ANGE gaan hun problemen elders oplossen (MSN, telefoon, mail whatever) en mn feedbacktopic blijft schoon.
Al je posts verdwijnen toch. Zet lekker de PC uit en sla een gat in de muur ofzo.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:30 schreef ANGE het volgende:
flikker op bitch
Pjee.... www.wopwop.nl is mijn website, ik weet niet of je het weet hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:32 schreef Bosbeetle het volgende:
wopwopbitch wop wop you ! wop wop wop rot op wop wop
![]()
doe ik het zo goed inso ?
Wop Wop!! ik weet niet of je heet weet hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:33 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee.... www.wopwop.nl is mijn website, ik weet niet of je het weet hoor
Da's geen websitequote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wop Wop!! ik weet niet of je heet weet hoor![]()
Yvonne gooit nu eenmaal compleet at random topics op slot. Is ze niet minder door ofzo, maar andersquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:22 schreef Renmaestro het volgende:Lieve
ONZ-mods,
Hier mogen wel de slotjes vanaf: Misvattingen over ziektes en Hee Intxaurraga
En zorg meteen voor een slotverbod voor die feeks.
Met vriendelijke groet,
Moi
Op een slecht wijze, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:32 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Yvonne gooit nu eenmaal compleet at random topics op slot. Is ze niet minder door ofzo, maar anders [afbeelding]
ga jij effe iemand anders dr reet likkenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:28 schreef Maanvis het volgende:
Inso, geef hem gewoon een kusje dan is alles weer goed!
Die van jou ziet er ook appetijtelijk uit!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:29 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
ga jij effe iemand anders dr reet likken.
suckup.
nee, want ik heb kontkorrels.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die van jou ziet er ook appetijtelijk uit!
Tarrelhappen!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:30 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
nee, want ik heb kontkorrels..
Wat was je vraag dan? Ik heb geen normale vraag gezien, alleen maar achterlijk gescheld, kotssmilies en verongelijkt kleutergedrag. Dus zoals ik meteen al riep; probeer het eens op een normale manier.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:42 schreef RealKnuckles het volgende:
je kan wel zeggen dat ik moet kappen met dat achterlijke gedrag maar dat zeg je alleen maar omdat je niks weet te zeggen op mijn vraag
doei inso.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:18 schreef RealKnuckles het volgende:
inso trut waarom moet je altijd mijn topics dichtgooien zoals: Post *hier* mensen die vies eten
en deze blijft natuurlijk gewoon open: Post *hier* bouwvakkers die niks doen.![]()
![]()
Let met name op het dikgedrukte stukje.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat was je vraag dan? Ik heb geen normale vraag gezien, alleen maar achterlijk gescheld, kotssmilies en verongelijkt kleutergedrag. Dus zoals ik meteen al riep; probeer het eens op een normale manier..
Mag nog wel een keer, zo te zien.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:50 schreef Tokay het volgende:
Dank je Inso, voor het schoonmaakwerk in Bupatih's verjaardagstopic.
Je adres is wegquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 23:39 schreef Irris het volgende:
hoi...
kan je in ONZ... mn nieuwe avator.. aub mn email adres uit t bericht van shockwave wissen??
het ging over nieuwe avatoren en begon shockwave te vragen hoe dat moest... en toen te mopperen.. vandaar dat t oftopic ging.. ieder werd boos dat shockwave aan t schelden was..
Als de storm over is, moge ik hopen?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:26 schreef Insomaniac het volgende:
We proberen het gewoon nog een keer, Tokay!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:01 schreef Bosbeetle het volgende:
sorry insohet was niet mijn bedoeling !
en als bupa dit leest mijn excuses voor een doodverwensing in je verjaar topic![]()
Ja, bedankt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:50 schreef Tokay het volgende:
Dank je Inso, voor het schoonmaakwerk in Bupatih's verjaardagstopic.
Je gaat weg? Gelukkig. En blijf dat ook.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 18:42 schreef RealKnuckles het volgende:
doei inso.
Nog zo een inso suckupquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je gaat weg? Gelukkig. En blijf dat ook.
Weg dus.
Niet gelukkig.
Blijf uit mijn fotoboek, engerd.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:23 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Nog zo een inso suckup![]()
![]()
Heb ik dag FOK! gezegd?
Nee, leer lezen, beter ga jij weg met je wannabee bling-bling.
DOEI![]()
.
Inso heeft er ook nix mee te maken dat jij lelijk bent.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Blijf uit mijn fotoboek, engerd.
Inso heeft niets te maken met het feit dat jij een kutuser bent.
Doei.
![]()
Ik heb overal een antwoord opquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:44 schreef FlyingFox het volgende:
Daar heeft-ie, vast niet van, ter, u, g.
Dank jequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je adres is weg.
ik snap alleen die suske en wiske niet. de rest is wel grappig.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:30 schreef Intxaurraga het volgende:
Nederland bezuinigt
Geen hond die het topic snapt, begrijpelijk overigens. Op slot ermee gaarne.
ow nee, nu zie ik het...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:43 schreef gfree het volgende:
[..]
ik snap alleen die suske en wiske niet. de rest is wel grappig.
NEEÑ! Open laten! Briljant! TTT-waardig zelfs! Laat ons creatieven even op gang komen mên!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:30 schreef Intxaurraga het volgende:
Nederland bezuinigt
Ik hoorde van derden dat ie te moeilijk was. Daarbij laat ik geen kans onbenut de dramaqueen uit te hangen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:30 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
NEEÑ! Open laten! Briljant! TTT-waardig zelfs! Laat ons creatieven even op gang komen mên!
Dramaqueen, inderdaad.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:30 schreef Intxaurraga het volgende:
Nederland bezuinigt
Verkeerde topicquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Jah mn chicken piri piri broodjes zijn klaar![]()
Ushermode yeah yeah yeah
Hij is er vandaag niet ...maar ik ben benieuwd. Ik zal nooit zoveel kunnen baggeren.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:13 schreef NiNi het volgende:
Zie hem als een voorbeeld.
Van hoe je het niet moet dan natuurlijk.
O dat weet ik niet. Bash topics mogen niet zag ik net, maar misshcien is dit niet persoonlijk oid.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:33 schreef Tiemie het volgende:
@Lolalalalalalalalalalala: Bashtopics waren toch alleen verboden als ze over emmykuhhh gingen?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:35 schreef Lolalala het volgende:
Hallo
Ik ben er een tijdje niet geweest en ik heb vast wel wat gemist....
Maar is dit 'Ik wil geneukt worden!' niet een flame/bash topic dan?
Of mag dat dan weer wel? Is het iets anders?
Of is het met een vette knippog en begrijp ik het niet?![]()
Het maakt mij verder niet veel uit hoor, ik dacht even 'huh?'
Dit is niet aanstellen MV, het is een vraag.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:12 schreef Maanvis het volgende:
Lolala, niet zo aanstellenbashen mag alleen niet als het niet op gelijkwaardige basis gaat. Dus als ik brechtje ga bashen ofzo, of iemand met een geestelijke standvastigheid als jij iemand uit R&P de grond in gaat praten. Dan mag het niet. Nu is het alleen maar leuuuuk!
(gematigd leuk)
Wat ben je me toch ook een rokkenjager, hè.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:32 schreef Maanvis het volgende:
Het knipoogje stond er niet voor niets!?
quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wat ben je me toch ook een rokkenjager, hè.
Die begreep ik ook wel dearquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:32 schreef Maanvis het volgende:
Het knipoogje stond er niet voor niets!?
Sweet.quote:Op zondag 24 oktober 2004 23:23 schreef Insomaniac het volgende:
Weer ff verder gepoetst..
hey lolalala je moet BS eens vragen of die ook een tekening wil maken waar je haar gewassen is ?quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:48 schreef Lolalala het volgende:
Het grote Zoek-Het-Topic-Topic [1]quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:21 schreef alsem het volgende:
waar is dat ene topic waar je kan vragen welk topic dat topic was dat je zocht?
maar dat is alleen op de tt.. ik zoek bijv. dat ene topic waar ze allemaal varianten van "snelkookpan" van hansteeuwen verzinnen.. hoe doe jij dat?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het grote Zoek-Het-Topic-Topic [1]
Deuze? [HT] Lekker Hard !quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:17 schreef alsem het volgende:
[..]
maar dat is alleen op de tt.. ik zoek bijv. dat ene topic waar ze allemaal varianten van "snelkookpan" van hansteeuwen verzinnen..
Laat 'm met rust, hij is sjago vandaagquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:27 schreef Robertje het volgende:
Was het links of rechts Knut?
Ik heb het over zijn been en bed en opstaanquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:41 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Laat 'm met rust, hij is sjago vandaag![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:46 schreef paultjuhhh het volgende:
ik kan nergens dat leuke plaatjes, filmpjes topic vinden in onz
Omgquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:16 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Zie de innige pose van Knut en Dirk.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:16 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:16 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
naamtopicquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:14 schreef Oblivion het volgende:
Logician is liev 2
Sorry Logician...![]()
Dirkh dacht er anders over...![]()
Het topic is hier op de juiste plaats, ik ga hem niet zomaar doorsturen. Yvonne heeft hem hier neergegooid omdat ie hier wel redelijk past.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:58 schreef zoalshetis het volgende:
yvonne, zou je mijn topic uit onz willen halen? stop hem maar in gc of iets anders, maar niet hier.
Ik heb het al overgegooidquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het topic is hier op de juiste plaats, ik ga hem niet zomaar doorsturen. Yvonne heeft hem hier neergegooid omdat ie hier wel redelijk past.
Je zou met een GC modje kunnen overleggen om een nieuwe te mogen openen in GC.
(ik weet dat je tegen yvonne hebt)
Whehehehequote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb het al overgegooid
Spank me
dat vind jij, maar jij bent maar één persoontje.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het topic is hier op de juiste plaats, ik ga hem niet zomaar doorsturen. Yvonne heeft hem hier neergegooid omdat ie hier wel redelijk past.
Je zou met een GC modje kunnen overleggen om een nieuwe te mogen openen in GC.
(ik weet dat je tegen yvonne hebt)
Ja, die al gecorrigeerd isquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat vind jij, maar jij bent maar één persoontje.
Het was niet FOK! die traag was, maar Dirkh zat te suffen.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
nou dank je, sorry, maar fok is nogal traag tegenwoordig.
Het is op dit moment fucking snel juist!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:08 schreef zoalshetis het volgende:
lees de post boven jouquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is op dit moment fucking snel juist!
Houd je nu nog wel van me?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, die al gecorrigeerd is![]()
![]()
![]()
kijk maar boven je.
nogeensquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:02 schreef Ancient het volgende:
halloik wou ff zeggen dat www.forum.fok.nl geupdate moet worden, zoek de fout maar
bedankt voor uw aandacht, doei
Neequote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Houd je nu nog wel van me?
echt?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee
PR blijft daar gewoon staan, hoor je me! Hij staat daar al twee jaar!quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:17 schreef Ancient het volgende:
[..]
nogeens
Dat was een wraak slotje, zie een paar posts boven je en je ziet de reden.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:37 schreef Robertje het volgende:
Wat ga JIJ vanavond doen?
Mag deze weer open omdat FOK weer down is.
wraak riekt naar subjectiviteit, en daar doen we toch nooit aan als mod? of wel dirk?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was een wraak slotje, zie een paar posts boven je en je ziet de reden.
Ok...dan ga ik hier weer verder baggeren posten.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat was een wraak slotje, zie een paar posts boven je en je ziet de reden.
Whehehehe, we zijn zo subjectief als de nete hier mên. Comes with the job.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wraak riekt naar subjectiviteit, en daar doen we toch nooit aan als mod? of wel dirk?
ik wel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:11 schreef Harry_Sack het volgende:
accepteren jullie dit soort zwakzinnigheid? Katten pijnigen, hoe?
Een kat is echt niet duur hoor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:28 schreef zoalshetis het volgende:
mensen die echt katten mishandeken zullen de rekening krijgen.
ik heb siamese katten. kom maar langs en maak ze dood, i dare u.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:30 schreef knowall het volgende:
[..]
Een kat is echt niet duur hoor.
Cool. Hoe zitten ze aan elkaar vast?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:38 schreef zoalshetis het volgende:
siamese katten
2 jaar of een geldboete van de vierde categoriequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb katten. kom maar langs en maak ze dood, i dare u.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:30 schreef knowall het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:30 schreef knowall het volgende:
[..]
Wij allemaal Maanvis, wij allemaal.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 04:47 schreef Maanvis het volgende:
Ik mis PrivateRyan
Volgens mij snapt hij wel wat opsoutuh betekent, maar negeert hij je gewoonquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:19 schreef Robertje het volgende:
[edit- welk gedeelte van opsoutuh snap je niet? En dat is een retorische vraag, dus geef vooral geen antwoord]
Ga nou niet zo grappig worden, anders valt er niks meer af te zeiken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:30 schreef knowall het volgende:
[..]
Je bedoeld dat "gesprek" waarin je zelf ook deelnam en maar al te graag op door ging? Dacht het mooi niet hè.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:22 schreef knowall het volgende:
Gelieve mijn piramide-topic een beetje schoon te maken. BVD.
Ja maar.... ZIJ BEGON!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bedoeld dat "gesprek" waarin je zelf ook deelnam en maar al te graag op door ging? Dacht het mooi niet hè.
Mag ik aan u voorstellen: Silmarwen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:30 schreef knowall het volgende:
[..]
Ja maar.... ZIJ BEGON!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |