nee bouwvakkers, ze hebben net 2 flats gebouwd voor me huis, (dat duurde heeeel lang)quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:23 schreef huupke het volgende:
dat zijn geen bouwvakkers dat zijn stratenmakers
lijken mij toch echt stratenmakers, oranje broeken. bouwvakkers hebben meestal eigen kloffie aanquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:25 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
nee bouwvakkers, ze hebben net 2 flats gebouwd voor me huis, (dat duurde heeeel lang)
en nu moeten ze het afwerken..
deze niet ja!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:28 schreef huupke het volgende:
[..]
lijken mij toch echt stratenmakers, oranje broeken. bouwvakkers hebben meestal eigen kloffie aan
wat jij wil het zijn stratenmakersquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
deze niet ja!
kutnerdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:31 schreef huupke het volgende:
[..]
wat jij wil het zijn stratenmakers
beter als een kontebonkerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
kutnerd
beter een kontebonker dan een jij.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:32 schreef huupke het volgende:
[..]
beter als een kontebonker
vent dit zijn stratemakers die bantjes aan het zetten zijn ... doh !!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:30 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
deze niet ja!
Wat zijn ze aan het zetten?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:42 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
vent dit zijn stratemakers die bantjes aan het zetten zijn ... doh !!
bantjes - stoeprand ... die ene kerel heeft een schaar in ze hand , die is om het bantjes op te pakken en te plaatsen ( doen ze met ze 2en ) .. en daarnaast ligt een zaag om het bantje op maat te zagen ... zware krengen ... en die " n" .. boeiendquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat zijn ze aan het zetten?
En je bent de tussen-n vergeten.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:46 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
in ze hand
doe us niet zo zielig .......quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
![]()
Ja, als ik nu slechts een circusartiest zou zijn...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:51 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
doe us niet zo zielig .......
ik zou je eigenlijk moeten neukenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, als ik nu slechts een circusartiest zou zijn...
Ter uwer informatie:quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:55 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
ik zou je eigenlijk moeten neuken
dan zal je wel knap lelijk zijn ... maar ach zak over je hoofd vlag in mijn hand .. en neuken voor het vaderlandquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:59 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ter uwer informatie:
Ik onthoud mij in het algemeen van elke vorm van seksueel contact.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |