Dit verleent je alvast een voorsprong op de andere sollicitaties, al waren die lang niet slecht.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:13 schreef Piro het volgende:
Geachte crew,
Ik solliciteer hierbij voor mod op B&H.
Los van het feit dat B&H me geen drol interesseert lijkt het me alsnog een leuk forum om te modereren vanwege het feit dat er geen gebrek is aan zwakbegaafde testosteronvulkaantjes die het nodig vinden een kwijl smiley neer te zetten bij elke foto waar tieten te bekijken zijn.
Bovendien streef ik naar een beter fok door deze modrechten te gebruiken om baggertopics van strontzakken als Kirmizibeyaz, cerror, depresident en anderzulks achterlijk volk te verwijderen en dus Fok! een betere plek te maken.
Met vriendelijke groetjes
Piro..
Kleine aanvullig: Ik kan ook wel administrator worden daar ik de Meao met goed gevolg heb afgelegd.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:24 schreef S1nn3rz het volgende:
Hallo crew,
Hoewel ik niet weet wat het B&H nu precies inhoudt meld ik me ook maar aan.
Ik ben redelijk nieuw, maar heb eigenlijk alleen maar kwaliteitsposts afgeleverd.
De term baggertopic is mij dan ook geheel vreemd.
Mijn doel is dan ook om als moddereter de rare blauwe kleur van sommigen weg te halen, evenals het rood dat me al helemaal niet aanstaat wat betreft de kleurstellingen op deze fora.
Ik ben vaak online, en werk snel.
Ik zou zeggen: snel, safe, S1nn3rz![]()
Ow ja, ik heb een hekel aan bagger, dus ik ben als moddereter zeer geschikt.
Uw aller S1nn3rz![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:36 schreef Dirkh het volgende:
Beste FA's
Wie moet ik nu allemaal weer neuken om B&H mod te worden?
Ik stel voor om het op één persoon te houden, ik lig nog bij te komen van de vorige keer.
M.vr. gr.
Dirkh
Brechtje?quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:36 schreef Dirkh het volgende:
Beste FA's
Wie moet ik nu allemaal weer neuken om B&H mod te worden?
Ik stel voor om het op één persoon te houden, ik lig nog bij te komen van de vorige keer.
M.vr. gr.
Dirkh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |