Nope.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:20 schreef Drugshond het volgende:
Valt er van Albanie in de toekomst nog iets te maken ?
Dat is toch goed?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:24 schreef pberends het volgende:
Gister in Nova:
56% van alle amerikanen denkt dat jezus binnen afzienbare tijd terugkeert
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:28 schreef Drugshond het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 22]
[[url=http://www.fokforum.be/voorlklu.jpg]afbeelding][/url]
Populairste vraag op open dag defensie: 'Mijn achterneef in Irak wilde dat ik vraag hoe je zo'n ding het makkelijkst neerhaalt?'
Pfffrt! Niets goeds met die Jezus. Als Jezus terugkomt krijgen we duizend jaar oorlog met de duivel. Nou, geef mij dan maar Bush die na een halfjaartje alweer Saddam uit een greppel tevoorschijn plukt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is toch goed?
Denk niet dat als zou God bestaan, dat ie ook maar 1 seconde aandacht besteedt aan het mensenvolk, er zijn nu miljarden andere buitenaardse volken aan't rellen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is toch goed?
Nee, oorlog met de duivel krijgen we pas als alle moslims in het paradijs zitten. Zodat ze ons kunnen uitlachen. En wij hun.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:30 schreef Monidique het volgende:
Pfffrt! Niets goeds met die Jezus. Als Jezus terugkomt krijgen we duizend jaar oorlog met de duivel. Nou, geef mij dan maar Bush die na een halfjaartje alweer Saddam uit een greppel tevoorschijn plukt.
Als begin van het einde.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
In welk opzicht?
Ja, moet ik het wel kunnen lezen natuurlijk.quote:Drugshond - zaterdag 16 oktober 2004 @ 00:13
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:07 schreef pberends het volgende:
Ik moet nog steeds jouw mailadres hebben.
Nee, het einde, dat is fijn. Waarom zou je in godsnaam verlangen naar het einde? Ja, ik weet wel waarom, omdat het verhaal dan af is, zodat je later weer een nieuw verhaal kan lezen of bekijken, allen het leven is geen boek of film en daarom vind ik dat helemaal niet zo geweldig, het einde. Het einde als in de dood en het einde als in de voorgestelde Apocalyps. Beide minachten de heerlijkheid van het leven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als begin van het einde.
Ik heb een Nederlands toetsenbord.... dus dat zal wel meevallen....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:39 schreef pberends het volgende:
Ja, moet ik het wel kunnen lezen natuurlijk.
Wat is het nou...... Het begin van het einde... of het einde van een begin.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:41 schreef Monidique het volgende:
Nee, het einde, dat is fijn. Waarom zou je in godsnaam verlangen naar het einde? Ja, ik weet wel waarom, omdat het verhaal dan af is, zodat je later weer een nieuw verhaal kan lezen of bekijken, allen het leven is geen boek of film en daarom vind ik dat helemaal niet zo geweldig, het einde. Het einde als in de dood en het einde als in de voorgestelde Apocalyps. Beide minachten de heerlijkheid van het leven.
Hup, nog een keerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb een Nederlands toetsenbord.... dus dat zal wel meevallen....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |