abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22584517
En ja hoor, hier is alweer het achtste deel over deze serie.

Spui hier al je gevoelens..

Het laatste deel is: EastEnders deeltje 7
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_22584625
Ja, ik zal dan ook meteen maar beginnen met spuien.

Hebben jullie ook niet de neiging om Sarah met huid en haar door het beeldbuis heen te trekken? Ik vind 'r echt gruwelijk.

Sorry, ik moest het weer ff kwijt.

En.....zal Dennis toch nog met Sharon verder willen nu hij weet dat ze geen kinderen kan krijgen?
pi_22586025
Weer een nieuw deel .

Sarah werkt bij mij ook op m'n zenuwen. Ik zou der ook het liefst de nek om draaien.

Ik vond het wel een aardige aflevering. Dennis heeft natuurlijk helemaal gelijk. Sharon is gewoon ordinair aan het mindfucken met hem. Wat ongetwijfeld tot een uitbarsting zal leiden.

Ik vind Sasha trouwens ook maar een irritant kind. Die mag van mij ook wel op de axe lijst.
pi_22586412
Wat leuk! EE op FOK! Ik lurk al eeuwen op Fok, voornamelijk de Frontpage voor het nieuws en zag het EE topic, ik ben dus een nieuwe hier........
Niet wat EE aangaat, ik kijk het al eeuwen(voor mijn gevoel) Den en Angie stonden nog achter de bar, Sharon en Michelle waren nog schoolmeisjes en Roly liep nog in de Queen Vic.....

Over EE nu, Sarah kan ik wel villen, die irriteert me geweldig! (speelt ze de rol toch perfect!!) En van mij mogen Dennis en Sharon wel met weer wat met elkaar krijgen... (niemand uit mijn omgeving die kijkt is het daar mee eens)
Van dit kat en muis spelletje word ik echt crazy!!
En ergens vind ik ze wel snukkig samen!!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.
pi_22587592
Nog meer EE fans, welkom Peet!
Er kijken echt veel mensen EE in Nederland. Vorige maand stond in het blad Starstyle zelfs Dennis
Helaas heb ik vanavond niet kunnen kijken. Wat zou het fijn zijn als de afleveringen online zouden staan zoals tvopjepc.nl ofzo.

Ik vind Sarah ook bloedirritant maar ze speelt het wel heel erg goed en geloofwaardig.

Ben er trouwens ook wel bang voor dat die nieuwe Janine een beetje de nieuwe Vicky zal worden...maar ja, we zullen zien.

Wie d'r van mij uitmogen? De Millers!
Mind the gap
pi_22587814
De Millers moet je gewoon nog even de tijd geven. Allleen willen jullie daar niet echt naar luisteren. Geeft verder niet. Maar toch .

Neemt niet weg dat de kinderen van de Millers zeker een irritatiefactor hebben.

@ Nicole22, wat stond er in de Startsyle precies over Dennis ??
pi_22587875
O die zijn echt tranentrekkend!
Soort van Tokkies..........
brrr..........
De eerste paar afleveringen zat ik dus echt met open mond te kijken he? Dat ze die in de serie hadden geschreven...ik kon er met mijn verstand niet bij!!
Vond het zo on East Enders!!

Als ze echt iets spraakmakends hadden willen doen hadden ze een paar van de oude garde weer terug moeten laten komen, Grant ofzo!
pi_22587926
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 00:10 schreef schatje het volgende:
De Millers moet je gewoon nog even de tijd geven.
O ik hoop dat dat echt zo is want ik vind ze dus echt 3x niks tot nu toe!!
pi_22588068
Ross Kemp zegt dat het min of meer uitgsloten is dat ie terugkeert. Of hij heeft er lucht van gekregen hoeveel Leslie Grantham verdient en wil ie precies datzelfde bedrag verdienen dan wel misschien hoger. Ik denk dus dat het een kwestie van onderhandelen is. Geef 'm een mooi jaarsalaris en dan komt ie vast wel over de brug .
pi_22588109
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 00:14 schreef -peet- het volgende:

[..]

O ik hoop dat dat echt zo is want ik vind ze dus echt 3x niks tot nu toe!!
Oh, ik kan me dat ook wel voorstellen hoor. Het is meer een gezin dat past in Corrie dan in EastEnders.
pi_22588195
Ik had dat verhaal van ross idd al gelezen ergens op een engelse EE site, baalde er meteen geweldig van want ik vond het karakter van Grant altijd geweldig in EE.........
W.S omdat mannen die lichtelijk fout zijn een enorme aantrekkingskracht op mij uitoefenen!
LOL!
pi_22593132
Wat voor de nieuwe users ook wel leuk is om te weten is dat Ruby en haar vent figurant zijn geweest op de set van EastEnders in Amsterdam. De "hen and stag weekend" van Melanie en Steve werd toenertijd namelijk in de hoofdstad opgenomen.
pi_22594788
Dat wist ik niet; ik dacht dat EE hier alleen had gefilmd toen Mark en Michelle in 1993 met hun toenmalige partners een, in alle opzichten, verregend weekendje Amsterdam pakten.
pi_22596507
Wow, wat een spetterende aflevering van gisteravond, net op video gezien! Je zou bijna denken dat Sharon en Dennis echt iets met elkaar hebben. Jammer dat met deze 2 geen extra lange aflevering is gemaakt, net zoals met Moe Mo en Pet en ook nog met anderen. Heb die scènes in A.dam toendertijd gezien, wel een tiet leden (Westfries), heb daar vage beelden van in 't hoofd. Hoe ze dat trouwens gaan inbreien dat Alfie een kind wil en dat Kat in het eggie is/gaat bevallen is mij een raadsel. Wacht met spanning af!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 19:47:25 #15
521 ruby
Hell yeah!
pi_22604027
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 11:32 schreef schatje het volgende:
Wat voor de nieuwe users ook wel leuk is om te weten is dat Ruby en haar vent figurant zijn geweest op de set van EastEnders in Amsterdam. De "hen and stag weekend" van Melanie en Steve werd toenertijd namelijk in de hoofdstad opgenomen.
Ja ja mensen, willen jullie me aanraken?

Ik heb toentertijd wel een paar fotootjes geschoten met een "gewone" camera, dus kan ik ze niet zo gauw online zetten. Maar uiteraard kan ik die foto's wel ergens inscannen dus dat moet goedkomen. Dan plaats ik ze alsnog hier. Ze zijn niet heel speciaal ofzo hoor, maar toch geinig.

Welkom -Peet-!
pi_22605586
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 19:47 schreef ruby het volgende:

[..]

Ja ja mensen, willen jullie me aanraken?

Ik heb toentertijd wel een paar fotootjes geschoten met een "gewone" camera, dus kan ik ze niet zo gauw online zetten. Maar uiteraard kan ik die foto's wel ergens inscannen dus dat moet goedkomen. Dan plaats ik ze alsnog hier. Ze zijn niet heel speciaal ofzo hoor, maar toch geinig.

Welkom -Peet-!
Thanx!!

Wat gaaf zeg!
DAAR ben ik zeker jaloers op!
Hoe kwam je daar aan? Heb je contacten in dat wereldje??
Lijkt me echt heel gaaf om een keer mee te spelen in EE!
Was er nog gelegenheid om met de acteurs te praten??

En die foto's..ben zeer benieuwd!!
pi_22605672
O Suko, na het lezen van jouw rea kwam er een gedachte bij me op , lijkt mij de ultieme uitzending!
picture this: Wij zitten in onze warme huiskamertje, tis de avond voor kerst, buiten ligt een dik pak sneeuw en we kijken naar een superlange, romantische aflevering die totaal in het teken staat van Dennis en Sharon..........
*zwijmelt*
pi_22607007
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 20:47 schreef -peet- het volgende:
O Suko, na het lezen van jouw rea kwam er een gedachte bij me op , lijkt mij de ultieme uitzending!
picture this: Wij zitten in onze warme huiskamertje, tis de avond voor kerst, buiten ligt een dik pak sneeuw en we kijken naar een superlange, romantische aflevering die totaal in het teken staat van Dennis en Sharon..........
*zwijmelt*
neeee alsjeblieft niet! (ja er zijn ook nog mannen die EE kijken )
pi_22607171
quote:
Dan kijken mannen alleen maar naar Sharon, kortom voor elk wat wils! O ja, nog welkom Peet.
Join the EE-club! Die Spencer, wat moeten we toch met hem, is nou weer een beetje nerdy bezig in/buiten de coffeeshop, anders ook maar een axe hoor.
pi_22607312
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 21:40 schreef Suko het volgende:

[..]

Dan kijken mannen alleen maar naar Sharon, kortom voor elk wat wils!
mwah zo lekker vind ik sharon niet

ik zie deze kerst liever Andy Hunter overhoop worden geschoten
pi_22608500
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 21:33 schreef Reticulin het volgende:

[..]

daar kijk ik helemaal niet van op hoor! Mijn man kijkt ook!
Enne....die kijkt ook al sinds 1983 ATW........
Totaal off topic maar goed...........
pi_22608568
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 21:40 schreef Suko het volgende:

[..]

Dan kijken mannen alleen maar naar Sharon, kortom voor elk wat wils! O ja, nog welkom Peet.
Join the EE-club! Die Spencer, wat moeten we toch met hem, is nou weer een beetje nerdy bezig in/buiten de coffeeshop, anders ook maar een axe hoor.
Volgens mij komt het met spencer best wel goed....
OK, tis momenteel ff een nerd, maar das typisch man denk??? Hij wil zich graag bewijzen?
naar Reticulin..........

Spencer zweeft nu ergens maar die komt vast wel weer terug op aarde!!
pi_22608622
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 21:45 schreef Reticulin het volgende:

[..]

mwah zo lekker vind ik sharon niet

ik zie deze kerst liever Andy Hunter overhoop worden geschoten
Dat lijkt me niet bepaald de ideale kerstgedachte???
Niet dat ik het Andy niet gun hoor, zolang 1 van de Mitchell broertjes het maar doet dan!
pi_22609270
Andy als kerstkonijn, lijkt mij wel wat! Maar voor de rest hoeft het van mij niet al te gewelddadig te worden, verbaal afmaken vind ik persoonlijk interessanter. Zou Zoe toch al zwanger zijn, ze is wat ziekjes aan het worden.
pi_22609799
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 22:58 schreef Suko het volgende:
Andy als kerstkonijn, lijkt mij wel wat! [afbeelding] Maar voor de rest hoeft het van mij niet al te gewelddadig te worden, verbaal afmaken vind ik persoonlijk interessanter. Zou Zoe toch al zwanger zijn, ze is wat ziekjes aan het worden.
NEEEEEEEEEEEEEE!!!
Dat hoop ik toch niet!!
Dan gaat heel mijn Dennis/Sharon droom in vlammen op!
pi_22612475
Het Zoë-zwanger verhaal is toch geschrapt?

Enne...de kerstgedachte van EE is toch vooral zoveel mogelijk ellende? dat komt met kerst echt niet goed tussen Dennis en Sharon

En ja -peet- af en toe moet ik toch echt ff bewijzen dat ik wel een echte man ben ook al kijk ik naar een soap
pi_22615857
quote:
EastEnders: Entire Ferreira family axed

Just one week after new EastEnders executive producer Kathleen Hutchison wielded the axe on Jill Halfpenny (Kate Mitchell), yet more casualties have now been confirmed.

Unsurprisingly, it was announced tonight that the entire Ferreira family are being dropped from the show early next year. Those included are Ameet Chana (Adi), Raji James (Ash), Ray Panthaki (Ronny), Pooja Shah (Kareena), Nabil Elouahabi (Tariq) and newcomer Jemma Walker (Sasha Perkins).

The family joined EastEnders just 16 months ago but are cited as one of the main reasons for its recent ratings decline.

"The acting ability of all of the talent has been outstanding over the past year and we would like to thank them for their professionalism and dedication to the job," said an EastEnders spokeswoman. "We wish them all the very best of luck for the future."

No word has yet been given on how the six will make their exit, planned for next Spring.

"I’ve really enjoyed being part of the show and look forward to moving on to pastures new," said Elouahabi.

Shah added: "I’ve loved being part of the show and I’m going to miss everyone involved, cast, crew and production because it’s like having been part of a family."
bron

.

Verder meldt The Sun dat The Millers en Dirty Den ook genomineerd staan om te vertrekken.
pi_22617070
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 10:37 schreef schatje het volgende:

[..]
Ferreira's rotten op
ik kan er ook niet rouwig om zijn
pi_22618581
Blijft jammer dat Kate weg gaat, haar rol had best veel potentie. Ze had bv een prima zakenvrouw kunnen worden ter concurrentje van Sam en als lastige tante tussen Jane en Ian. Maar met de terugkeer van Kathy kan het ook nog 'gezellig' worden. Ipv de Millers moeten ze een gewone familie introduceren, van waaruit ook weer intrigerende verhaallijnen kunnen worden opgebouwd met de rest van de cast. Jee, wat duurt dat nog lang voordat de Ferreira family wordt ge-axed!

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 14-10-2004 13:29:24 ]
pi_22624232
The Fereira's weg, da's goed nieuws! Helemaal dat die Anastacia wannabe Sasha er ook uit gaat, die vind ik het engst.
Maar Dirty Den moet blijven hoor. En Kate ook.
Mind the gap
pi_22631736
tenenkrommend die sarah vanavond! met als klap op de vuurpijl die "onthulling" pfffffff wat een sekreet dat mens zeg!
En die 2 Miller kids........... die ben ik echt helemaal zat!
Als er dan toch een bijltje gaat vallen mogen die van mij ook wel vertrekken!
Dat de ferreira's gaan kan ik niet echt wakker van liggen, die zijn zooooooooo booooooooooring!!
pi_22631777
quote:
[b]
Maar Dirty Den moet blijven hoor. En Kate ook.
Ja dat is mijn menig ook!
Den KAN gewoon niet weg, ik was net zo happy dat ie weer terug was!!
zuchttttt.............
pi_22631827
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 01:13 schreef Reticulin het volgende:
Het Zoë-zwanger verhaal is toch geschrapt?

Enne...de kerstgedachte van EE is toch vooral zoveel mogelijk ellende? dat komt met kerst echt niet goed tussen Dennis en Sharon

En ja -peet- af en toe moet ik toch echt ff bewijzen dat ik wel een echte man ben ook al kijk ik naar een soap
begrijp me goed, ik ben niet anti ellende maar het lijkt me zo heerlijk om een avondje mee te zwijmelen met Sharon en Dennis.......
Al blijkt ut later maar een droom geweest te zijn van Sharon, maakt me niet uit!!
In soaps kan (bijna) alles toch???
pi_22637687
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 12:57 schreef J_TM het volgende:
Dat wist ik niet; ik dacht dat EE hier alleen had gefilmd toen Mark en Michelle in 1993 met hun toenmalige partners een, in alle opzichten, verregend weekendje Amsterdam pakten.
In de eerste scène van de bewuste aflevering zie je diverse karakters op het Rembrandtplein uit de tram stappen, o.a. Robbie Jackson en Gianni Di Marco. Nu maak ik even een klein bruggetje. De acteur die laatstgenoemde speelde, Marc Bannerman, is getrouwd met Nadia Sawalha. Zij speelde in EastEnders de rol van Annie Palmer. Zij vertrok uiteindelijk naar haar vader in Nieuw-Zeeland. Die vader had op zijn beurt weer een relatie met Peggy. Fotootje van hem:

Foto van Nadia en Marc:

Zij is nu een presentatrice voor de Beeb, o.a. voor "Now You’re Talking", dat in de plaats van Kilroy is gekomen, en City Hospital.

Ik vind het jammer dat in de uitzending van gisteren de scènes met Dennis en Sharon best wel kort duurden. Ik had namelijk het idee dat Dennis net op het punt stond om een traantje te laten, wat ik graag had willen zien, en niet wat die rot kinderen aan het uitspoken waren. Sarah was weer uitmuntend in haar rol, helemaal psycho, vooral toen ze Martin erop wees dat ze wel van een bosje bloemen houdt en dan met name Lelie's. Arme Martin .

Nog wat nieuwtjes, Wendy Richard die Pauline Fowler speelt heeft een 1-jarige contract bijgetekend. Van haar en der theemuts mogen we dus nog even genieten. Letitia Dean aka Sharon gaat de soap voor vijf maanden verlaten. Zij keert ongeveer op hetzelfde moment terug als Steve McFadden. Hij is in april weer op het scherm te zien en zij een maandje later. Verder gaan er geruchten de ronde dat Paul "the sack" heeft gekregen.

Dirty Den mag van mij trouwens ook wel weg. Al ik 'm zie moet ik meteen aan die webcam foto denken waarop ie zijn vinger in z'n mond stopt .

Ondertussen: EASTENDERS star Raji James has blasted the show’s writers for destroying the Ferreira family with rubbish storylines.

.
pi_22639116
quote:
Letitia Dean aka Sharon gaat de soap voor vijf maanden verlaten. Zij keert ongeveer op hetzelfde moment terug als Steve McFadden. Hij is in april weer op het scherm te zien en zij een maandje later.
Woooooooooooow! Leuk dat Sharon zo gauw weer terug komt! Mogelijk komt Kate ook wel terug nu Steve weer in de picture komt. Vond 't idd ook heel jammer dat die paar scènes met Sharon en Dennis aldoor werden verstoord door die Millertjes, heb het vermoeden dat die familie een pesterijtje van Louise naar de kijkers is geweest, wetende dat ze toch de laan werd uitgestuurd. En ik hoop echt dat Dirty-Web-Cam-Den echt weg blijft, hij heeft vroeger z'n beste tijd gehad en heeft het vervolgens later zelf verknald. Dat Paul nu toch weggaat had ik een tijdje terug jammer gevonden maar nu niet meer, voegde niks meer toe eigenlijk.
pi_22639956
Paul krijgt nou juist weer een interessante rol denk ik, als 'ie als portier bij Angie's Den gaat werken en Andy's handelswaar naar binnen gaat smokkelen. Uiteraard komt Dennis hier achter dus ik verwacht oorlog tussen Dennis en Andy

Najah dan gaat 't natuurlijk ook helemaal los tussen Sam en Andy, wordt dan helemaal leuk als Phil weer terugkomt en ik kijk dan ook met spanning uit naar de "Who shot Andy Hunter?" verhaallijn

Enne -peet- ik gun 't je best maar aan mij is dat gedoe allemaal niet zo besteed
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 20:50:04 #37
521 ruby
Hell yeah!
pi_22647373
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 20:44 schreef -peet- het volgende:

[..]

Thanx!!

Wat gaaf zeg!
DAAR ben ik zeker jaloers op!
Hoe kwam je daar aan? Heb je contacten in dat wereldje??
Lijkt me echt heel gaaf om een keer mee te spelen in EE!
Was er nog gelegenheid om met de acteurs te praten??

En die foto's..ben zeer benieuwd!!
Haha, ja ja......ik ben heel speciaal nu in dit topic (zegt Ruby met wat wijntjes en rosé op).
Ik ken idd iemand die contacten heeft in dat wereldje maar dit is vrij zeldzaam hoor. Het is geen gewone gang van zaken. Ze wist dat wij EE fans waren dus vandaar... Het was echt een enige ervaring. Onbegrijpelijk waarom wij niet gevraagd zijn om reguliere rollen te spelen in
EE.

Ik heb voor de rest niet met acteurs gepraat, behalve dan dat de "zus" van Steve Owen vroeg waar de WC was in de Grasshopper en ze was met een spinnetje aan het spelen die aan haar hand hing en maakte daar een grap over.
Voor de rest vond ik "Lisa" en "Mel" nogal aanwezig, beetje uitsloverig zelfs. Maar "Nathalie" was wel met mensen aan de praat had ik het idee.
M'n vriend was zeer te spreken over "Barry". Die stelde zich netjes voor en stelde m'n vriend gerust. M'n vriend moest rondlopende ober spelen in eem koffietent (nee niet die vent die tegen Robbie begon aan te leuteren). Nou, da's toch aardig van "Barry".
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 20:51:23 #38
521 ruby
Hell yeah!
pi_22647403
Ow ja..ik wil dit nog ff kwijt. Ik doe m'n best om de Millers te accepteren maar wat die achterlijke kids van hun betreft, dit gaat me niet lukken. Ze hebben een zeer hoog irritatiefactor bij me bereikt en dat verdwijnt niet zomaar.
pi_22659381
Ik was wel verrast door de manier waarop/het gemak waarmee Sarah het huis uit werd gezet. Pauline is van de trap gevallen bij het schoonmaken en nu trekt Martin natuurlijk zijn conclusies.***Quotes vande dag: "Waarom zo'n haast ? Jullie hebben nog een heel leven voor je"; Patrick tegen een wegrennende Darren en Dummy .. eh Demi. "Geen enkele taxichauffeur komt daarmee weg"; Sasha over de krijtsteep waar Ronny zich in heeft gestoken.
pi_22671583
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 20:51 schreef ruby het volgende:
Ow ja..ik wil dit nog ff kwijt. Ik doe m'n best om de Millers te accepteren maar wat die achterlijke kids van hun betreft, dit gaat me niet lukken. Ze hebben een zeer hoog irritatiefactor bij me bereikt en dat verdwijnt niet zomaar.
mij dus ook niet... ik begin langzamerhand al misselijk te worden als ze in beeld komen?
Ik vind het echt een waardeloos stel, wat voegen ze nou helemaal toe?? Of ik zie het niet....... dat kan ook???
zuchttttt..........

Maare.......... dat verhaal van je vriend en "Barry" top hoor! Echt heel leuk!
pi_22676099
Ondanks dat ik echt een bloedhekel aan die Millertjes heb, nog erger als toen bij de Slaters, moet ik wel zeggen dat ze vanaf het begin verschrikkelijke verhaallijnen kregen zodat je die familie wel moest 'haten.' Ook heel de Square heeft een hekel aan ze, wel een beetje voor de hand liggend dat ze nooit een kans hebben gekregen. OOOOOOOOOOOOOh Sharon en Dennis, what a lovestory!
  zondag 17 oktober 2004 @ 11:54:58 #42
521 ruby
Hell yeah!
pi_22677153
Ik hoop dat Dennis voorlopig niet de serie wordt uitgeschreven. Het oog wil ook wat namelijk.
pi_22696385
Ik heb toch wel een beetje om de Millers moeten lachen hoor. Hoe Rosie en die droogkloot van een vent van haar tegenover die politieagenten aan het vissen waren wie nou de kinderen van hen verklikt hadden en dat ze daarbij heel fijntjes vertelde dat Pauline toevallig wel de hots voor haar vent heeft, en toen ze verhaal gingen halen in de Queen Vic en waar Rosie fel van zich afbeet. Pittig vrouwtje .

De uitzending had duidelijk een Louise Berridge stempel. Dit vanwege de tekst die overliep in andere scènes. Je hoorde Dennis in een scène praten waarin Zoe voor de spiegel stond. Hoe lief zij wel niet was enzo. Tenminste, volgens mij heeft Louise dat geïntroduceerd in EastEnders. Ik vind dat wel positief. Heeft ze toch nog wat goeds gedaan.

Verder had ik wel graag Pauline van dat trapje zien afflikkeren .

Maar wie heeft haar een duw gegeven?? Je zou zeggen Sarah, maar het kan natuurlijk ook Rosie geweest zijn. In de tijd van haar huis naar de Queen Vic kan ze wel ff langs de Fowlers zijn gegaan. Martin zal natuurlijk denken dat Sarah het heeft gedaan. Wie weet wat hij haar daarom zal aandoen.

Het ziet er ook naar uit dat we Dennis voor een tijdje moeten missen. Maar nou ja, hij heeft het eigenlijk wel verdiend.
pi_22705441
Daar heb ik niet eens bij stilgestaan, het had inderdaad ook Rosie kunnen zijn, ja!
Ik dacht direct aan Sarah. Is Sarah eigenlijk een blijvertje of gaat ze er weer uit?

En offtopic, heeft iemand de cover van Pulse magazine gezien, met daarop Tooske en haar vriend Bastiaan (http://www.pulsemagazine.nl/img/dezeweek/cover09.jpg) Ik dacht ff dat het Dennis was!
Mind the gap
pi_22710225
Ah, het was dus wel Sarah. Martin was nog mild tegenover haar. Nu maar hopen dat de boodschap is over gekomen .
  maandag 18 oktober 2004 @ 23:03:40 #46
521 ruby
Hell yeah!
pi_22712590
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:12 schreef Nicole22 het volgende:
Daar heb ik niet eens bij stilgestaan, het had inderdaad ook Rosie kunnen zijn, ja!
Ik dacht direct aan Sarah. Is Sarah eigenlijk een blijvertje of gaat ze er weer uit?
Laat ze alsjeblieft geen blijvertje zijn...dit kan ik maar een paar weken aan. Gek word ik van 'r gezwam. Hoe psycho kan iemand zijn?

De Ferreira's mogen van mij nu al weg, ik vind ze weinig toevoegen.

Waar was Dennis nou naar toe eigenlijk..ik denk dat ik iets gemist heb vrijdag.
pi_22720945
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:31 schreef schatje het volgende:
. Martin was nog mild tegenover haar. .
Ik wil niet al teveel verklappen, maar Sarah heeft nog een ijzer in het vuur.
pi_22722502
Ik geloof dat Dennis idd is 'gevlucht,' soul-searching of zo. Assie maar wel weer (tzt) terug komt! Ondanks alle verhalen over de Millers en Sarah, ik trek het echt ook niet meer, krijg nu zelfs wat agressieve neigingen als ik ze zie. Gelukkig komen de Staters weer volop in beeld, zal tijd worden trouwens.
pi_22725477
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 12:10 schreef J_TM het volgende:

[..]

Ik wil niet al teveel verklappen, maar Sarah heeft nog een ijzer in het vuur.
Nou dat kan volgens mij maar 1 ding zijn????
Is ze gesignaleerd bij Prenatal???
pi_22725522
Ik hoop dat Dennis snel weer boven water komt!

maare..als jullie mogen kiezen of de Feirrera's eruit of de Millers...........
Wie mag er dan meteen weg??

Van mij de Millers, desnoods alleen de jongste twee die vind ik een stuk irritanter dan de Feirrera's .....
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 17:47:55 #51
521 ruby
Hell yeah!
pi_22728188
Dan maar de Millers weg..en wat je zegt, desnoods alleen de kinderen. Aan de Ferreira's ben ik wel gewend ook al voegen ze weinig toe.
pi_22729532
Ik kies voor de Millers omdat ik wel verwacht dat ze in de toekomst zullen bijdraaien. Met de Slaters is het uiteindelijk ook goed gekomen. Nou ja, in soap begrippen dan hè .

Bij de Ferreiras is de koek gewoon op. Daar kan echt niets meer zinnigs uitkomen. Op Tariq misschien na dan .

Maaruh, ik heb een interiew met Elaine Lordan gescand. Best wel een lang stuk .
quote:
Not many celebrities could raise a chuckle about being branded an out-of-control drunk, marriage wrecker and brawling pub bully. But even though she's been the target of some of the most lurid headlines in recent years, Elaine Lordan puts a brave face on her public humiliation by having a good laugh at her own expense.

'I've knocked Britney Spears off the front page more than once - and how many people can say that?' jokes the pregnant former EastEnders star, with the kind of glee rarely seen on the face of her long-suffering character Lynne Hobbs.

'So much of what's been written is rubbish. It goes straight over my head. I've got more important things to focus on now-like a future with my baby and Peter, who's the love of my life. And my friends and family truth - that's what's important.' Not that Elaine, who was sacked from EastEnders earlier this year, is pleading innocent to all charges levelled against her. She's happy to admit to past mistakes - some of them pretty big ones. But now she's glowing with health after on a holiday with fiance Peter Manuel, the man she calls her 'fat George Clooney lookalike; and wants to
settle record straight about some of the more outrageous rumours.

'Look, I'm not pretending I'm perfect. Yes, Peter was a married man with three kids and I was in a long-term relationship when we started our affair. And, yes, there was a time when I drank too much to blot out the guilt,' she says. 'But some of the stories are ridiculous. I mean, the other day I read that my baby may be stillborn because I was still boozing. Charming!

'That's one story that got to me - I cried. But my boozing days are over. When I was first pregnant I had the odd glass of red wine, but I stopped after reading that even small amounts of alcohol can damage an unborn baby.'

She believes that playing one of the troublesome Slater sisters made her a target from the moment she arrived in Albert
Square. At first, EastEnders was fantastic, but before long I started getting bad press,' she says. 'I remember the first negative story- apparently, I went running around a plane saying that we were about to be hijacked. Hello! I'd have been arrested if that was true.

'But after that I was labelled as a drunk. I couldn't even pop out to my local shop without a picture appearing of me looking rough and a caption saying I was on the way to the off-licence. I'm just a normal person. I still nip to the shop with my nightie under my coat. I didn't know I was expected to wear full slap to get a pint of milk. Who hasn't picked a bad picture up from Snappy Snaps and ripped it up before anyone could see it? The difference for me is those are the pictures that appeared in the newspapers.' According to Elaine, one story that's been consistently wide of the mark concerns her reported rows with fellow cast members - especially Jessie Wallace, who plays her screen sister Kat. 'I read that I was a bully on the set - that's a real laugh. I mean, me? Bully Jessie Wallace? I don't think so. If there was any bullying on that set, it certainly wasn't coming from me. I was badly bullied at school, so I hate anything like that. At the first sign of trouble, I duck.

'I'm not saying there were never cross words between me and Jessie. We worked closely together for four years, so there was bound to be the odd flare-up, but we never had physical fights. We never had to be separated by security guards a,
reported-that's codswallop. Look, if she was gunning for m I'd run a mile. I'm feisty, but I'm not one to throw a punch.'

Elaine's also miffed at report that she was so unpopular that her fellow cast members didn't buy her a present when she left 'That's another load of rubbish I was one of the most popular people on that set,' she says. 'I was presented with a big Albert Square board signed by all the cast, a Tiffany necklace and earrings and so many bouquet I had to give most of them away, 'In any workplace you're always going to get some people you don't click with, but I liked most of the cast very much. They work such long hours that I haven't seen them much since I left, but were still in touch. Kacey Ainsworth, who plays Little Mo, has given me loads of her maternity clothes.'

One headline-grabbing story that Elaine is happy to confess to is her affair with the man who'll soon be her husband. They met in 2001 while filming on location in Brighton. Elaine was shooting Lynne and Garry's engagement storyline and Peter, 41, was working as a BBC technician. They got chatting in a hotel one evening and the chemistry was instant, despite the fact that they were both very much attached. Peter was married with three kids and Elaine had been living with actor Gerard Rooney for 11 years. They fell madly in love, but the situation left both tortured by shame and guilt.

'It was love from about night number two,' says Elaine. 'But I suffered very badly from guilt. Look, when you're a little girl you don't grow up dreaming of a married man with three kids. It's very complicated and you end up hurting a lot of people, for which I'm very, very sorry.

'But you can't help who you fall in love with. We tried our best to resist it. I didn't want to hurt Gerard-he'd done nothing wrong- and there were Peter's wife and kids to consider. Carrying on an affair was a nightmare. We had lots of sneaky meetings in hotels and made all the usual excuses about working late. I was lying on a 24/7 basis, which is a horrible thing to do.

'Gerard knew that something is going on and kept asking me what was wrong, but I just did: "Nothing." I'd never been
unfaithful before and the guilt is so overwhelming that when the affair was exposed by a paper it came as a relief. After that, everything happened very quickly. Gerard moved out of my house in North London and Peter moved in. 'Now I wish we hadn't been such cowards. We knew we wanted to be together, but just couldn't face telling our partners. If we had, we'd have saved everybody a lot of grief.'

Much of that grief relates to Elaine's drinking, which she admits escalated out of control she struggled with the guilt. 'Drinking blotted it out,' she admits. 'I've always enjoyed a drink, but there's a big difference between drinking socially and drinking through sadness and depression. My drinking problem lasted eight months and there were times when I was drunk at work- I'm not denying it. It's not true that members of the cast complained, although some did talk to me out of love and concern.

'JohnYorke, the producer at the time, called me in and told me to take three months off and get myself sorted out. I didn't think it was affecting my work, but I guess it must have been. It was a shock.'

After that, Elaine cut down with the help of a counsellor. But not before the drinking had caused some embarrassing headlines, such as her arrest in July 2001 for drink-driving. But Elaine is adamant that her drinking wasn't the reason she was sacked earlier this year. That, she insists, was due to her outspokenness at production meetings, when she spoke up about the stresses that working 13-hour days were placing
on the cast. 'I wasn't upset when they told me that I was sacked.

It'd been on the cards for so long that it came as a relief,' she says. And I wasn't sad the day I left. I knew that I was pregnant and I was looking forward to starting a new chapter of my life.'

But even leaving EastEnders didn't allow Elaine to escape her reputation. This summer, she was plastered all over the papers yet again after a brawl in a pub where she was celebrating Arsenal FC's Premiership triumph. Snapped with bruises and a cut lip, she was accused of drunkenly picking fights and spilling beer over a baby.

But Elaine insists it was she picking some broken glass up from the floor when this woman and her boyfriend attacked me,' she says. 'They just kicked me to the ground. I called the police and they ran away. The next thing I knew I was all over the papers accused of being drunk while pregnant and starting a fight. But I wasn't drunk - I'd had one glass of red wine.

'Life's too short to worry about these things, though. And besides, I want to focus on the future, not the past.'

Contrary to reports, Elaine's future doesn't include a tell-all book about life on EastEnders - that's something Elaine says is simply not her style. For now, her attention is focused firmly on Peter and the baby, which is due on 15 January. And there's no mistaking the joy on Elaine's face when she talks about their future.

'I always wanted kids, but not until I met the right man - and now I have,' she says. 'Peter's the love of my life. He's kind, caring and funny- just a really, really lovely special man.

'We're very happy together. I know Peter will be a brilliant dad because I see him with his kids, who are 11, nine and seven. He's fantastic with them. They come and stay with us at weekends, and we all get on really well. I can't think of a single down side to Peter. Well, OK, he snores, but I even find that cute. I'll have to shut up about him now, because I'm even making myself want to vomit!'

Any day now, Peter's divorce will be finalised and then he and Elaine will get down to planning their wedding. ' We'll have the rings blessed by a priest at the baby's christening - I'm a Catholic and can't marry in church because Peter's divorced - and then have a quiet ceremony at a register office,' says Elaine. And no, we won't be selling the pictures!

'In the meantime, I'm enjoying lots of nest building-we've decorated the nursery. And I'm loving doing things I haven't been able to do for four years, such as just relax and read a book. I do want to carry on acting eventually, but I want to spend some time with my baby first. And I think I'll be a good mum - loving but firm.

'Peter and the baby mean everything to me now. They're my future - and all the bad stuff is well and truly in the past.'
(bron: NOW magazine)

Het is wel heel erg met je alcoholgebruik gesteld als je voor 3 maanden op non-aktief wordt gesteld. Mijn god zeg. Er zal ongetwijfeld ook wel een lekkere lucht op de set hebben gehangen als zij in de buurt was. Arme Garry. Hij heeft niet alleen de kuren van Lynne Slater moeten verdragen maar ook nog eens van een drankorgel.

.

Elaine Lordan .
pi_22732427
Jee, wat een verhaal! Mijn gevoel hierover is dat ze geen enkele verantwoordelijk neemt voor wat dan ook. Ik mis haar trouwens geen moment. Wat de vergelijking aangaat, Millers versus Slaters? Deze laatste familie heeft de glamour en geluk/ongeluk aan de kont hangen, de Millers zijn eigenlijk tot nu toe alleen aso/ergerlijk inclusief die etter-kids. Ze zouden als acteurs een verandering, wat betreft uitstraling, moeten eisen want zo wordt het echt niks! Heb het idee dat het daarvoor eigenlijk al te laat is, the harm is done. Maar er blijft genoeg over om EE-adict te blijven, gelukkig!

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 19-10-2004 21:13:36 ]
pi_22734551
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 20:51 schreef Suko het volgende:
Wat de vergelijking aangaat, Millers versus Slaters? Deze laatste familie heeft de glamour en geluk/ongeluk aan de kont hangen, de Millers zijn eigelijk tot nu toe alleen aso/ergerlijk inclusief die etter-kids. Ze zouden als acteurs een verandering, wat betreft uitstraling, moeten eisen want zo wordt het echt niks! Heb het idee dat het daarvoor eigenlijk al te laat is, the harm is done.
Wat ik bedoelde met de Slaters is dat zij in het begin ook werden gehaat omdat ze asociaal waren. Maar goed, we zien wel hoe de Millers zich verder ontwikkelen. Anders weet Kathleen er vast wel raad mee .

Aflevering van vanavond: Goed, met name door Sarah, die kennelijk heeft besloten dat het "payback time" is. Ik bedoel, ze ging best wel tekeer op dat kamertje van der. Dat is niet echt gezond hoor .

Ik dacht ook heel even dat Alfie en Zoe elkaar zouden zoenen toen ze met de lakens bezig waren.

En wie hadden we daar het einde?? Kat, helemaal bezopen. Ik denk dat Alfie een sombere tijd tegemoet gaat .

Trouwens, doordat Jessie zwanger is, zullen we alleen haar hoofd te zien krijgen.
pi_22735693
Ik wist al dat die Sarah niet helemaal van deze planeet was maar dit is wel heel erg........
Tis echt een prototype sicko!
grillllllllllllll..........
Of Martin zich hieruit kletst¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Cool interview by the way! Zat wel geregeld met een verbaasd gezicht te lezen.......
pf.... wat een type.........
pi_22746461
Toegegeven, die Sarah speelt haar rol als nutcase wel uitmuntend! Maar moet te lang duren, dat nou weer niet. ik dacht ook even dat Alfie en Zoe in de fout zouden gaan, gelukkig dus niet. Maar wat een rentree van Jesse! Had echt met Alfie te doen op dat moment, komt dat ooit nog goed?
  woensdag 20 oktober 2004 @ 18:58:41 #57
521 ruby
Hell yeah!
pi_22753656
Maar ik heb zo'n idee dat er iets met Pauline haar hondje gaat gebeuren.. Ten eerste waarom was ie verleden week zo in beeld en ten tweede, gisteren vroeg Pauline aan Sonja om hem uit te laten.. Ja, dat is verdacht.

Ik weet niet hoelang Pauline het ziekenhuis in moet blijven maar ik denk als ze hoort dat Martin op het politiebureau zit, dan zal ze vast wel met hoge poten naar het bureau gaan.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 20:03:27 #58
521 ruby
Hell yeah!
pi_22755303
Zou Sacha toch stiekem met Ronny willen rampetampen?
pi_22756733
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 20:03 schreef ruby het volgende:
Zou Sacha toch stiekem met Ronny willen rampetampen?
Wel ja, gewoon het rijtje broertjes 'afwerken' en daarna met z'n allen de laan uit! Overigens begint EE morgen (donderdag) om 21.00 uur ipv 20.30 uur.
pi_22757245
Wat nieuwtjes:
quote:
Jessie may not come back

Jessie Wallace's character, Kat Slater, is set to leave EastEnders on November 5 after her marriage collapses.

Jessie is re-assessing her priorities in the light of recent problems with high blood pressure and the baby she is carrying, and although her short-term plan is to take a year off, the situation may be more final. Caring for the baby may well become her top priority.

Her partner, Dave Morgan, told Closer magazine: "I'm not sure if Jessie will go back or not. We are so excited and can't wait to have the baby. We're happier than we've ever been."

EastEnders bosses optimistically think that Jessie will return to the show in mid-2005.
quote:
'EastEnders' actor fights work permit ban

Dalip Tahil, who played Dan Ferreira in EastEnders, is going to appeal to the Immigration Appellate Authority to contest the Home Office's decision not to grant him a work permit. If the appeal fails, Tahil faces deportation back to India.

The actor was cast in the soap having come over to Britain to feature in the musical Bombay Dreams in 2002. In India he is well-known from appearing in scores of Bollywood movies.

Equity, the actors' union in the UK, objected to the 51-year-old appearing in the soap, as his permit was only for the purposes of the musical due to his specialist skills. The BBC made a retrospective application to the Home Office but was unsuccessful.

"My plea to the Home Office is that the decision should be made on its merits and not on the basis that I am a well-known personality and that an example should be made of me.

"I've never asked for preferential treatment because I am an actor and by the same yard stick I shouldn't be dealt with harshly because I am an actor," Tahil said before today's hearing.
quote:
'Office' star to be in 'EastEnders'

Joel Beckett, who played Lee in The Office, has signed up to join the people of Albert Square. Kathleen Hutchinson, new EastEnders boss has acquired Beckett's services in a bid to recover from the show's ratings slump, though reports vary as to whether he has signed a one or three-year contract.

Beckett is to play Alfie Moon's cousin Jake. He is to arrive on New Year's Eve with his brother, who is yet to be cast.

An EastEnders spokesman said: "The gorgeous brothers are set to ruffle feathers all around Albert Square.

"Den and Dennis need to watch out - there's a new dynamic duo coming to town."
quote:
Frank and Peggy set for 'EastEnders' reunion?

Frank Butcher could be reunited with ex-wife Peggy Mitchell in a new EastEnders spinoff.

Sky Showbiz reports that Mike Reid and Barbara Windsor are "close" to signing a deal for a new one-off show, set in Spain.

"With Babs not feeling up to going back full-time, both stars like the idea of another short spin-off, this time in Spain," said a source. "They're about to sign any day now."

Windsor recently made a brief return to the soap but an ongoing illness has prevented her from returning full time. Reid quit in 2001 but returned for a brief spinoff called The Frank Butcher Experience in 2003.
quote:
NEW EastEnders boss Kathleen Hutchison has axed a character — before she even appears on screen.
The nutty Miller family were due to have an older sister called Dawn joining them in Albert Square.

But a spokeswoman for the show said: "Kathleen has put plans for Dawn on hold."
bron

Ik hoop van harte dat Jessie blijft.

Verder ben ik wel benieuwd naar die neven van Alfie. Het klinkt wel goed moet ik zeggen .
pi_22757984
:'( Hoop met je mee Mod, Jesse is toch een grote pijler onder EE! Dus het komt niet meer goed tussen haar en Alfie. :'( Zal mij benieuwen wat die neefjes Moon betreft, zolang Dennis er maar in blijft. Dat gedoe met Peggy en Frank zie ik niet zo, afgelopen is afgelopen. Pfft, gelukkig komt die Miller-uitbreiding er niet, kan het nu al niet behappen. Wat een nieuwtjes, keep them coming!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 22:39:00 #62
521 ruby
Hell yeah!
pi_22759863
Wie is "Lee" van The Office? Is hij die manager van dat kantoor?

En Kat Slater moet gewoon terugkomen na haar break.

Peggy en Frank? Laat maar zitten, daar zit ik helemaal niet op te wachten.
pi_22760064
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/tv_and_radio/3759466.stm Ken die man verder niet, nooit die serie gezien, kan een voordeel zijn qua lekker vers, en zo te zien is hij dat ook.
pi_22779727
Zou jammer zijn als Kat eruit gaat idd

Een Frank en Peggy spinoff zie ik niet zo zitten, hoewel beiden leuke karakters zijn zijn die spinoffs altijd compleet waardeloos

Lee uit the Office in EE is goed nieuws denk ik...best een goede acteur, hoewel 'ie een wat vrij eendimensionale rol had in the office, maar wel een prima type om een stuk tuig te spelen

en dat er niet nog een Miller bijkomt is alleen maar mooi natuurlijk, die nieuwe producer snapt 't tenminste
pi_22783873
Sarah gaat nu pas écht psycho worden.

Ik kijk dan ook uit naar de aflevering van morgen. Ik denk dat dan de grote ontknoping is. Of zouden we nog een tijdje van haar mogen "genieten"?? Ook nogmaals hulde aan de actrice die haar speelt, want ze speelt het echt met overtuiging. Die blikken toen ze een nipje van haar koffie nam. Helemaal gestoord. Fantastisch gespeeld. Trouwens, niet alleen zij speelde met overtuiging, maar ook de acteur die Martin speelt .

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 21-10-2004 23:57:36 ]
pi_22784214
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 23:19 schreef schatje het volgende:
Sarah gaat nu pas écht psycho worden.

[afbeelding]

Ik kijk dan ook uit naar de aflevering van morgen. Ik denk dat dan de grote ontknoping is. Of zouden we nog een tijdje van haar mogen "genieten"?? Ook nogmaals hulde aan de actrice die haar speelt, want ze speelt het echt met overtuiging. Die blikken toe ze nipje van haar koffie nam. Helemaal gestoord. Fantastisch gespeeld. Trouwens, niet alleen zij speelde met overtuiging, maar ook de acteur die Martin speelt .
idd, ook wel hele toffe verhaallijn! hadden we wel nodig
pi_22784691
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 23:32 schreef Reticulin het volgende:

[..]

idd, ook wel hele toffe verhaallijn! hadden we wel nodig
Ja, ik heb een korte periode gehad dat ik het niet erg vond wanneer ik een aflevering mistte. Gelukkig lijkt het nu de goede kant op te gaan. Ik heb wel vertrouwen in die Kathleen. Het lijkt me geen tante die maar wat aanrommelt. Ze heeft duidelijk bepaalde doelen voor ogen. Ik denk dat 2005 het jaar van EastEnders wordt.

Ik heb nog wat (mogelijke) spoilers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_22787529
zo, die eerste spoiler klinkt wel errug heftig! vet, precies waarop ik zat te wachten

die derde klinkt ook wel als iets heel dramatisch, interessant
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 02:17:36 #69
521 ruby
Hell yeah!
pi_22788007
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 22:46 schreef Suko het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/tv_and_radio/3759466.stm Ken die man verder niet, nooit die serie gezien, kan een voordeel zijn qua lekker vers, en zo te zien is hij dat ook.
Hij haalt het op deze foto nog niet bij Dennis maar goed, laat ik maar ff afwachten tot dat ie in de serie verschijnt.

Sarah....inderdaad een overtuigende psychopaat. Ik moet m'n complimenten geven aan de EE dat ze haar goed gecast hebben. Ze haalt het slechtste in de mens naar boven, ook al is het maar een serie.

Leuk hoe Zoe een pirouetje maakte op de dansvloer.
pi_22791408
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 02:17 schreef ruby het volgende:

[..]

Hij haalt het op deze foto nog niet bij Dennis maar goed, laat ik maar ff afwachten tot dat ie in de serie verschijnt.
Ik zie 'm wel strak in het pak. Een tweede Steve Owen. Met het grote verschil dat die laatste totaal niet aantrekkelijk was. Niet voor mij in ieder geval. Dat geverfde haar alleen al .

Dennis heeft 't gewoon allemaal.

.
pi_22794019
Sterke taal van Sasha gisteren: "Het gaat hier niet om mij maar om twee kleuters die van elkaars speelgoed moeten afblijven omdat er anders misschien klappen vallen. Nou, als er hier iemand een reden heeft te slaan dan ben ik het. Jou (Ronny) omdat je m'n dag hebt verpest en jou (Adi) omdat je me een 'ding' hebt genoemd. Jullie gaan het nu uitpraten of anders vallen er meer klappen"
pi_22794315
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 13:20 schreef J_TM het volgende:
Sterke taal van Sasha gisteren: "Het gaat hier niet om mij maar om twee kleuters die van elkaars speelgoed moeten afblijven omdat er anders misschien klappen vallen. Nou, als er hier iemand een reden heeft te slaan dan ben ik het. Jou (Ronny) omdat je m'n dag hebt verpest en jou (Adi) omdat je me een 'ding' hebt genoemd. Jullie gaan het nu uitpraten of anders vallen er meer klappen"
En die 2 daadwerkelijke ferme tikken vond ik prachtig! Zij is wel sterk, mogelijk kan ze toch blijven zonder die broertjes. Hoe kan Sarah zichzelf nou zo verwond (qua rol dan) hebben!? Schmink kan volgens mij niet, zou de politie toch zo door hebben. Vind het jammer Kat zo te zien verloederen, zal kennelijk wel moeten als ze de serie al dan niet voorgoed verlaat, zooooooo jammer! Zouden Chrissy en Tom iets met elkaar krijgen?
pi_22795756
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 13:33 schreef Suko het volgende:

[..]

En die 2 daadwerkelijke ferme tikken vond ik prachtig! Zij is wel sterk, mogelijk kan ze toch blijven zonder die broertjes. Hoe kan Sarah zichzelf nou zo verwond (qua rol dan) hebben!? Schmink kan volgens mij niet, zou de politie toch zo door hebben. Vind het jammer Kat zo te zien verloederen, zal kennelijk wel moeten als ze de serie al dan niet voorgoed verlaat, zooooooo jammer! Zouden Chrissy en Tom iets met elkaar krijgen?
Sarah heeft zichzelf gewoon expres verwond toen ze wild met 'r interieur ging smijten enzo
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 14:47:18 #74
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_22795875
Spoilers op : www.walfordweb.co.uk
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
pi_22801926
quote:
Sarah heeft zichzelf gewoon expres verwond toen ze wild met 'r interieur ging smijten enzo
Dat heb ik als kijker niet zo ervaren, wat smijten met dingen levert zulke bont en blauwe plekken e.d. echt niet op.
quote:
www.walfordweb.co.uk
De echte EE-fan kent deze site allang en meerdere.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 19:34:30 #76
35476 FormerlyKnownAs
pi_22802002
ik kijk al EE sinds 1990
pi_22802477
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 19:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik kijk al EE sinds 1990
Ik ben het gaan volgen toen het nog door de Vara werd uitgezonden .

Anyway, ik ben reuze benieuwd naar de aflevering van vanavond .
pi_22804543
Jezus, wat een aflevering zeg .

Die kop van Sarah toen ze helemaal doordraaide .

Wat waren het ook lange scènes zeg. Petje af voor de acteurs.
pi_22804598
WOW. Het is lang geleden dat ik zo op het puntje van m'n stoel zat. Klasse acteerwerk van Sarah, Martin en vooral weer Sonia.

Alleen uh..Pauline had Martin of Sonia toch ook op hun mobiel kunnen bereiken?
Mind the gap
pi_22805546
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 19:30 schreef Suko het volgende:

[..]

Dat heb ik als kijker niet zo ervaren, wat smijten met dingen levert zulke bont en blauwe plekken e.d. echt niet op.
nee, niet van het meubels smijten, maar ze draaide helemaal door toen heeft ze zichzelf waarschijnlijk verwond, misschien gewoon zelfpijniging uit frustratie of met het idee martin een hak te zetten...ik vond 't wel logisch, de ene scene draait ze helemaal door, de volgende scene zit ze onder de blauwe plekken...die heb gewoon met r kop tegen een kast lopen rammen ofzo

vond t wel een leuke uitzending vanavond trouwens, maar ik had die sarah allang me huis uitgetrapt als ik problemen met me vriendin had..vond ze nogal nuchter reageren op haar aanwezigheid

wel lachen dat martin 'r uiteindelijk niet eens aangeraakt had
pi_22809114
De aflevering van vandaag.............. GEWELDIG!!!!
Phew....... verder geen woorden voor!
pi_22816470
De voice-over had het erover dat Sarah Glenn Close naar de kroon stak. Dat Sonia heftig kan reageren op zulke confrontaties is wel duidelijk geworden na het zien van die afleveringen waarin Jamie ervan werd beschuldigd z'n lul achterna te lopen (dankjewel Janine) en Martin op zijn misdadige gedrag werd gewezen.
pi_22874394
Ik vond het vandaag niet zo'n denderende aflevering........
Zal wel komen omdat we vorige week voortdurend op het puntje van onze stoel zaten, als het dan "rustig" is heb ik al snel iets van. gaaaaaaaaaaaaaaap.........

Wel een leuke stunt van dat kleine ettertje bij Mo!
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 00:59:53 #84
521 ruby
Hell yeah!
pi_22878391
Ik vind die twee Millertjes een kwelling voor m'n geest, dus heel gauw moven met die twee.

Maareh, voor de rest is EE weer lekker op dreef.
En Sarah zit nog vast..zal ze weer terugkomen om wraak te nemen? Ik weet niet waarom, maar ik blijf denken dat ze die hond van Pauline wat aandoet. Ze is er gek genoeg voor.

pi_22891279
Wat een treurigheid tussen Kat en Alfie, naar om te zien. En dan Paul, whèèè!!! Je ziet het aankomen dat dit allemaal fout gaat. Mo en die etter-Milletjes, plotje was goed en toch lust ik ze niet. Leuk Kate weer even te zien, snap nog steeds niet waarom ze is/wordt ge-axed! Heb het idee dat alleen Jim en Dot goed gaan. Hond is ook leuk.
pi_22944853
Waar kwam die uitbarsting van Kat nou opeens vandaan Wat een zeikverhaallijn zeg

Mickey met z'n handboeien vond ik wel prachtig
pi_22973998
Vond die uitbarsting van Kat naar Zoe ook zeer over the top en onlogisch.
quote:
AXED EASTENDER ADI FERREIRA IN RACE ROW

BBC bosses have been accused of institutional racism by a member of sacked EastEnders family the Ferreiras.

Ameet Chana, who plays stallholder-turned-minicab driver Adi, said the family have been discriminated against and "treated like s***" on the show.

The ousted Asian family, who joined Albert Square in June 2003, were given their marching orders earlier this month.

In a statement, an EastEnders spokesman said the move was a mutual decision between the programme makers and the actors because the characters had "run their course".

But 28-year-old Ameet said the family had been left to hang out to dry after being given boring storylines. He also revealed how co-star Ray Panthaki, who plays Ronny Ferreira, pleaded with bosses to help improve their image just weeks before they were told to go.

Ameet, who is due to leave the soap next spring, said: "I'm not afraid to admit that the Ferreira family have been treated like s***. We've been made scapegoats, discriminated against. They wouldn't do this to the Watts or Slater family.

"You can take the Ferreiras out of EastEnders. But you can't take the Asians out of the East End. There are just as many Asians in the East End as 'typical families' like the Slaters. The Ferreira family have had bad storylines and we've taken the blame for it.

"I really wanted to make it work - especially considering that the family's storylines have actually been getting better in past weeks."

Ameet, who watched rival Coronation Street scoop three gongs at the National TV Awards at London's Royal Albert Hall, also spoke of tension on the set in recent months.

The BBC1 show has faced embarrassing headlines about its stars' private lives and been criticised for its dreary storylines. And, earlier this year, its viewing figures fell to a record low of 6.4 million viewers, compared to a usual audience of up to 14 million.

Ameet said: "It has been good being a part of EastEnders but it's also been tough working on the show.

"What I can't understand is that bosses had spent two years planning the Ferreira family and getting the Asian thing right. I was told the viewers would recognise who we are and what our traditions are."

However, despite the research the family ran into immediate trouble when commentators from the Asian community pointed out how unlikely it was that a real family would have one member with a Muslim name - Tariq - and another with the Hindu name of Kareena.

"The truth of the matter is just because we weren't an immediate hit, the bosses ended up washing their hands of us," says Ameet.

The actor, who starred in hit movie Bend It Like Beckham, is due to star in two films next year.

He added: "I'm optimistic about my future. I have no regrets being on EastEnders - it's a great show.

"But I would be lying if I said I was happy leaving. In fact, I'm gutted."
Bron: http://www.sundaymirror.co.uk/

Geef 'm wel gelijk wat betreft de boring storylines, ze hebben de wind vet tegen gehad maar ben er toch niet rouwig om dat ze vertrekken, dat dan weer niet.
  zondag 31 oktober 2004 @ 16:26:33 #88
521 ruby
Hell yeah!
pi_22977530
Om het nou meteen weer op discriminatie te gooien dat vind ik ook weer zo gemakkelijk....maar ze hebben die familie idd wel saaie verhaallijnen gegeven, dat moet ik 'm nageven. Maar van mij hoeft niet de hele familie weg hoor. Ik vind bijv. Kareena best oké. Ze is haar tuttige imago kwijt wat in haar voordeel heeft gewerkt. Maar de rest..ja wat moet je er mee. Die oudste (ik kom even niet op de naam) en Tariq zie je al helemaal niet meer dus dat merk je niet eens. Adi wordt idd als een saaie lul neergezet en Ronny een zielige zeikbaal. Dus je houdt weinig over. Misschien dat de nieuwe schrijfster meer snapt hoe een soap in elkaar zit.
pi_22978963
Zeker, niet allemaal boring, die Ash had iets over zich waarmee best iets te doen viel maar heeft de kans niet gekregen. Kareena was naar de andere kant toegeschoten nà de make-over, beetje té horny naar Mickey toe, ongeloofwaardig. Trouwens die Pat krijgt ook niks interessants meer te doen. Maar goed, er komt nog veel heftigs aan!
pi_22985997
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 22:46 schreef Reticulin het volgende:
Waar kwam die uitbarsting van Kat nou opeens vandaan Wat een zeikverhaallijn zeg

Mickey met z'n handboeien vond ik wel prachtig
Ik denk dat ze wil voorkomen dat ze net als zij wordt? Het begon na die opmerking van Alfie over dat Zoe een soort jongere uitgave van Kat aan het worden was (ff heel makkelijk vertaald) vond het ook niet de meest briljante verhaallijn tot nu toe...

Die handboeien stonden hem idd very cute!! LOL! Was wel even een verademend stukje tussendoor!!
pi_22987628
quote:
Ik denk dat ze wil voorkomen dat ze net als zij wordt? Het begon na die opmerking van Alfie over dat Zoe een soort jongere uitgave van Kat aan het worden was (ff heel makkelijk vertaald) vond het ook niet de meest briljante verhaallijn tot nu toe...
Dat had ik ook wel meegekregen maar om Zoe zo af te zeiken vond ik een misser. Zo was de verhouding tussen hun ook helemaal niet, we zullen het maar toeschrijven aan het feit dat Kat een flinke pauze (of voorgoed weggaat) neemt ivm de bevalling.
pi_22989281
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 23:22 schreef Suko het volgende:

[..]

Dat had ik ook wel meegekregen maar om Zoe zo af te zeiken vond ik een misser. Zo was de verhouding tussen hun ook helemaal niet, we zullen het maar toeschrijven aan het feit dat Kat een flinke pauze (of voorgoed weggaat) neemt ivm de bevalling.
Ik vind Kat zowieso niet echt "Kat" momenteel...........
Jammer.........
pi_22995124
Het waren niet alleen slechte verhaallijnen maar ook gewoon slechte acteurs. De enige die fatsoenlijk kon spelen was Tariq .

En dan gaan janken dat het discrimatie zou zijn. Nee, dan heb je voor mij afgedaan. Weg ermee .
pi_23010212
Ik vond little Mo er aardig goed uitzien........
En Kat............. ppffffffffffff ERG!!!!
pi_23010602
Little Mo! Leuk haar weer te zien! Bij Stacey dacht ik eerst een Miller-kloon te zien maar ik denk dat het mee gaat vallen. Die Kat, snap eigenlijk al helemaal niet waarom ze zo plotseling een zatlap is geworden. Wordt trouwens wel erg veel gezopen in EE, kan aan mij liggen hoor. Ik drink niet maar zou af en toe bijna aan de neut gaan!
pi_23021335
Wel zielig voor Zoe; eerst was het 'Je bent m'n moeder niet! Dat ben ik wel!' Nu is het 'Je bent m'n dochter niet meer!'. Billy wil de Square verlaten omdat als L.Mo opnieuw kan beginnen hij dat ook moet kunnen. Zal de rechtszaak ze weer bijeen brengen ?
pi_23028928
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron

.
  woensdag 3 november 2004 @ 00:09:41 #98
521 ruby
Hell yeah!
pi_23037853
Ik wil even kwijt dat ik nog even moet wennen aan die amateur die sinds gisteren in EE zit. Ik doel dus op Stacey.
Heb ik net de shock van die Millers kinderen een beetje kunnen verwerken, krijgen we dit weer.
pi_23045288
quote:
Baby girl for Jessie Wallace
EastEnders actress Jessie Wallace has given birth to a baby girl.

Tallulah Lilac was born a few days earlier than expected at around 3pm Tuesday afternoon, weighing 7lb 13oz.

Wallace's fiancé Dave Morgan was at her side for the birth at the private Portland Hospital in London.

An EastEnders spokeswoman said: "We are absolutely over the moon for Jessie and Dave."
bron

Gefeliciteerd Jessie .
pi_23056891
quote:
The actress, who shot her last scenes for EastEnders - from the neck up only - recently, hopes to be back on the set by February
Zelfde bron als hierboven. Jessie komt tenminste nog terug ook al duurt het een tijdje! Heb spoiler gelezen, ohw, dat trek ik niet hoor.
pi_23063202
quote:
[ vette spoiler
NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!
Dit wil ik niet!!
  donderdag 4 november 2004 @ 00:18:35 #102
521 ruby
Hell yeah!
pi_23064562
quote:
Op woensdag 3 november 2004 10:59 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Gefeliciteerd Jessie .
Dat wordt de OK of Hello kopen.

Congrats Jessie!
pi_23093639
L.Mo heeft dan toch vertelt dat Freddie Grahams zoon is om dat ze tijdens de rechtszaak in het nauw werd gedreven. Tijdens zijn verhoor gaf Billy zijn fouten toe en beloofde hij een vader voor Freddie te zijn. En hoe gaat Gary zich uit de val praten waar Stacey (die het ergens tussen wijlen Tiffany en Demi houdt) hem in heeft gelokt ?
pi_23119896
We moeten nog wel één uur Den 'doorstaan.'
SPOILER

Van mij mag Kat er nu wel eventjes uit, kan het treurige tussen haar en Alfie haast niet meer zien, zo verdrietig.
  zondag 7 november 2004 @ 16:15:34 #106
16715 Mylene
*schatje*
pi_23143270
Wat nieuwtjes:
quote:
Confirmed: Dirty Den axed from 'Enders

The BBC have tonight confirmed tabloid reports that Leslie Grantham has been axed from EastEnders.

The news comes just as the star is about to make his return to the soap in a one-hour special on Thursday. Grantham was handed a two-month suspension back in May after it was revealed that he participated in webcam sex sessions from his dressing room.

"All I can say is the stories are true, that he's leaving," a BBC spokesman said, refusing to elaborate any further.

Weekend newspaper reports have claimed that an "explosive" and "deadly" exit is being planned for Dirty Den early next year - and this time round his departure will be final.

Grantham is the latest of many cast members to be axed as part of new exec producer Kathleen Hutchison's plans to bring the soap back into shape.
bron

Ik lig hier niet echt wakker van. Sterker nog, ik vind het geweldig nieuws .

En wie zal met 'm afrekenen?? Phil of misschien dan toch Grant .
quote:
'SEX LIES' OF EASTENDERS STAR CHRIS

A SEXY lap dancer says she invented a passionate four-month romance with EastEnders star Chris Parker to help him end rumours that he is gay.

Lucie Clark says Chris, who plays Spencer Moon, helped her make up 'four- times-a-night' stories even though they never had sex once.

And she claims Chris took £2,300 of her kiss-and-tell fee from a newspaper.

"CHRIS ASKED ME TO MAKE UP OUR AFFAIR SO HE WOULD SEEM LIKE A REAL SEX GOD"

EASTENDERS star Chris Parker invented a four-month romance with a lap dancer in a desperate attempt to quash rumours that heÕs gay, the girl involved said last night.

Sexy model Lucie Clark, 22, says the pretty-boy actor - who has become a TV heartthrob as Spencer Moon - persuaded her to sell the story of their 'four-times-a-night' passion to a newspaper even though it was all in his imagination.
volledig artikel
Wat een sukkel zeg .
quote:
Windsor unclear on return to 'EastEnders'

Guesting on The Paul O'Grady Show this evening Barbara Windsor said that she was not clear whether she would be returning to EastEnders.

Speaking with the shows host, Windsor said that she wasn't sure whether Kathleen Hutchinson, the new producer at EastEnders had plans for her return to the soap.

During the interview Windsor confirmed that she had recovered from the Epstein-Barr virus which had lead to her absence.
bron

Peggy mag van mij wel terugkomen. Het is een zeikmens, maar ze hoort er wel bij. Bovendien kan ze goed klappen uitdelen .
pi_23146546
Dacht ik wel van Spencer, maar who cares, geef hem eens een keer wat spannends te doen ipv een mislukte coffeeshop-manager. Zeker geweldig nieuws dat Den oprot, kan mij niet snel genoeg! Heeft hij thuis inmiddels een webcam-studio ingericht? Den the man punt com of zo. Peggy ben ik wisselvallig over, heb haar ook gezien bij Jonathan Ross, ergens bevalt ze me niet maar inderdaad kan ze goed meppen en verbaal ook niet mis. Ik denk dat ze wacht hoe de soap verloopt en dan een beslissing neemt, zo oppertunistisch is ze wel degelijk. Bovendien heeft ze een fitniss-video gemaakt voor ouwe gebakkies, ohw lachen wel!
pi_23176756
Kathleen Hutchison laat er geen gras over groeien. Ik las zojuist namelijk op een ander forum dat ze heeft besloten om zich te richten op de toekomst en niet op het verleden en dat om die reden Phil en Peggy niet zullen terugkeren. Ook Sam zal er worden uitgeschreven.

Ander triest nieuws is dat Christopher Parker aka Spencer is afgevoerd naar een ziekenhuis na een mogelijke overdosis van het één of het ander. Dit vanwege dat verhaal in de 'Sunday Mirror'.
  maandag 8 november 2004 @ 23:09:11 #109
521 ruby
Hell yeah!
pi_23179603
Damn...wie gaat er ook in godsnaam zo'n verhaal verzinnen? Eerlijkheid duurt het langst Christopher! Ai ai ai, waar gaat dat heen met de jeugd. Nou, hopelijk is ie gauw weer boven Jan.

Mag Stacey a.s.a.p. weer verdwijnen?
pi_23203746
Ik neig nu ook om Stacey de axe te 'gunnen.' Tenzij ze vet op d'r falie krijgt en het alsnog een volwaardig karakter wordt. Goh, die Spencer, niet alleen zeer gevoelig in z'n rol maar ook in real life. Ik wens hem sterkte (alhoewel ik geen fan van hem ben) en hoop dat de cast ook een handje meehelpt! Beetje Little Mo-vreemd dat ze zo snel weer achter de bar staat, je zou toch denken dat ze samen met Billy en baby de tijd neemt. Fredje lijkt trouwens opvallend veel op z'n echte vader, zou dat zo gecast zijn?
pi_23204454
hmmm..........ik ben de enige die Den gaat missen vrees ik? Zolang ik EE kijk is Den er al bij, met af en toe een afwezigheid maar hij kwam altijd terug....
ben net over het feit dat Roly dood is heen (LOL!) en nu Den eruit.................
ppppppfffffffffffffff.............

die stacy vind ik VET IRRITANT!
Om maar even het taalgebruik van mijn oudste te lenen...........
pi_23204508
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:09 schreef ruby het volgende:

Mag Stacey a.s.a.p. weer verdwijnen?
YES!!!
Paleeeeeeeeeeese!
Weg met dat ding!!
pi_23216320
Is Stacey dan toch de nieuwe Janine ? Eerst jat ze op de markt, en vervolgens dropt ze tijdens haar uitje met Spencer (wiens quiche en charmes niet bij haar in de smaak vallen) een bombshell; "Waar ik vandaan kom is sex met 15-jarigen verboden, dus geef me die armband of ik ga met oom Charlie praten".
pi_23233123
Zou Chrissy uiteindelijk met Vicky d'r vriend lebberen? Het lijkt soms wel of er soms spanning tussen die twee is. Of draaf ik nu door...

[ Bericht 0% gewijzigd door ruby op 11-11-2004 08:03:21 (naam verkeerd geschreven...) ]
pi_23233600
quote:
Op donderdag 11 november 2004 00:30 schreef ruby het volgende:
Zou Christy uiteindelijk met Vicky d'r vriend lebberen? Het lijkt soms wel of er soms spanning tussen die twee is. Of draaf ik nu door...
hehe dat dacht ik ook, dat dacht me ma ook, dat dacht me zussie ook...dus je bent niet de enige
pi_23256883
COMING UP
Someone's got a crush on Chrissie. To find out who her admirer is, scroll down now!

Meer weten??
http://www.bbc.co.uk/eastenders/newsletter/newsletter.shtml

IK WEET UT!!!!!
LOL!
Maar.zeg uiteraard niks.......
pi_23265480
Ik kan soms werkelijk dat Miller-meisje en Stacey niet uit elkaar houden hoor, slecht gecast! Ik snap nog steeds niet waarom ze zulke ergerlijke rollen hebben, zoals die vreselijke Keith, ze gaan er gelukkig uit maar het kan mij niet snel genoeg! En dan Den. Ben wel nieuwsgierig naar die documenten die hij Chrissy liet zien! Nog even doorbijten maar. Sharon had toch wel een vriendje of is die ook al weer weg? En dan die scène met Clint, real name Beverly, was wel een deukmoment. Maar ook hij vind ik eigenlijk maar niks, hopelijk worden die verse mannen (broer Alfie) en nog iemand, even vergeten wie, wel een aanwinst!
  zaterdag 13 november 2004 @ 09:40:09 #118
521 ruby
Hell yeah!
pi_23284232
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 00:14 schreef -peet- het volgende:
COMING UP
Someone's got a crush on Chrissie. To find out who her admirer is, scroll down now!

Meer weten??
http://www.bbc.co.uk/eastenders/newsletter/newsletter.shtml

IK WEET UT!!!!!
LOL!
Maar.zeg uiteraard niks.......
Ra ra, wie zou dat toch zijn.....?

Damn...van twee walletjes eten he? Typisch.
pi_23298792
Hij gaat qua streken Den opvolgen denk????
pi_23298813
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 13:37 schreef Suko het volgende:
Ik kan soms werkelijk dat Miller-meisje en Stacey niet uit elkaar houden hoor, slecht gecast! Ik snap nog steeds niet waarom ze zulke ergerlijke rollen hebben, zoals die vreselijke Keith, ze gaan er gelukkig uit maar het kan mij niet snel genoeg! En dan Den. Ben wel nieuwsgierig naar die documenten die hij Chrissy liet zien! Nog even doorbijten maar. Sharon had toch wel een vriendje of is die ook al weer weg? En dan die scène met Clint, real name Beverly, was wel een deukmoment. Maar ook hij vind ik eigenlijk maar niks, hopelijk worden die verse mannen (broer Alfie) en nog iemand, even vergeten wie, wel een aanwinst!
Keith......YUCK!
Die is erruuuuuuggggggggggggggggg!!!!
Die bankhanger kan ik niet meer zien!!
pi_23333759
quote:
Jacksons heading back to 'EastEnders'?

The Jackson family could be back in Walford early next year, the Daily Star claims today.

The strategy to bring back former characters is part of Kathleen Hutchison's plans to revive the soap from flagging ratings. The Jacksons - dad Alan, mum Carol, Bianca, Billie, Robbie and Sonia - were one of the most popular EastEnders families in the 90s.

The newspaper reports that Carol and Bianca are to reappear as part of a New Year storyline which sees Sonia battling depression. The respective actresses may not return, however: Lindsey Coulson and Patsy Palmer have apparently turned down contracts to make a comeback.

Auditions have already begun for their replacements; BBC Radio London presenter JoAnne Good is said to be a favourite for the part of Carol.
bron

JoAnne Good:

Wat mij nog het meeste bijstaat van de Jacksons is het verhaallijn waarin Carol er achter kwam dat haar dochter Bianca met haar vent Dan aan het rotzooien was. De bewuste scènes, de confrontatie in de keuken, waren echt fantastisch en overtuigend gespeeld. Ik denk niet dat het te evenaren is. Daarom vind ik het plan van vervangende acteurs niet echt een goed idee.
pi_23335268
quote:
Wat mij nog het meeste bijstaat van de Jacksons is het verhaallijn waarin Carol er achter kwam dat haar dochter Bianca met haar vent Dan aan het rotzooien was. De bewuste scènes, de confrontatie in de keuken, waren echt fantastisch en overtuigend gespeeld. Ik denk niet dat het te evenaren is.
Eén van de beste storylines ever! Kan zijn dat we wel wennen wat betreft die vervangers. Als daarmee de spanning en sensatie weer wat terug komt hebben ze voorlopig mijn zegen, alhoewel Bianca moeilijk te evenaren is. Oh die Stacey, dat wordt nooit een Janine, zij is gewoon niet te pruimen en teveel een Miller-type, terwijl Janine meer iemand was met een enorme tragiek aan d'r kont en was daarom wel interessant, toegegeven, blij ze er uit is, dat nou weer wel.
pi_23335547
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:28 schreef Suko het volgende:

[..]

Oh die Stacey, dat wordt nooit een Janine, zij is gewoon niet te pruimen en teveel een Miller-type, terwijl Janine meer iemand was met een enorme tragiek aan d'r kont en was daarom wel interessant, toegegeven, blij ze er uit is, dat nou weer wel.
Ja, Stacey wordt nogal door de strot heen geduwd .

Daarentegen vind ik dat Miller meisje wel te pruimen hoor .

Ze kan naar mijn inziens ook prima acteren .

Daar ben jij het natuurlijk weer niet mee eens .
pi_23337191
quote:
Daar ben jij het natuurlijk weer niet mee eens.
Beetje half om half. Ze heb wat leed onder de leden, dat komt er nu wel uit, speelt ze wel goed, verdriet én tranen kan je niet zomaar produceren. Maar de Millers ansich trek ik gewoon niet. Laat haar dan maar blijven, Debby heet ze geloof ik, bij Dot of zo. Heb gelezen dat Dennis weer in the picture komt, hoezee! (dat is toch geen spoiler, toch?)
  woensdag 17 november 2004 @ 00:05:48 #125
521 ruby
Hell yeah!
pi_23367305
Ja ja, wat is die Tommy een griezel zeg...gadverdamme. Je zou 'm toch een "slap" geven met die zalverige kop van 'm.

En verder trek ik het niet dat Stacey steeds zo dom zit te grijnzen..dit hadden we al bij Janine en dat hoeft niet herhaald te worden. Ik begrijp ook niet wat haar meerwaarde is aan dit programma.

Dennis mag binnenkort weer terugkomen idd. Het wordt weer tijd voor een lekker ding.
pi_23375069
quote:
New Moon brothers join 'EastEnders'

The two new Moon brothers will arrive in Albert Square over the New Year period, it was announced today.

Jake and Danny's "unwelcome" appearance is said to unearth "a mystery from Alfie's past." Since arriving in Walford two years ago, Alfie has managed to get his life onto the straight and narrow.

"These brooding brothers are trouble with a capital T, having spent most of their lives jumping from the frying pan into the fire," said a spokeswoman.

Jake Moon is played by Joel Beckett, best known as Dawn's domineering boyfriend Lee in cult comedy The Office. "I've watched the programme since the beginning and I'm very excited to be joining such a successful television institution," said Beckett today.

Jake Maskall, a relative newcomer, plays the part of Danny. "I've watched EastEnders from day one; it's been part of my life, almost like a second family," he said. "I feel very privileged and special being asked to join the cast, especially with the 20th anniversary approaching. It's a dream job for me."

The pair will first be seen on screen in the episode airing Thursday, December 30.
bron

Ze zien er wel een beetje leip uit .
pi_23376125
ben benieuwd

hoop echt dat eastenders een beetje de goede kant op gaat, 't is nu echt een kermis..van mij mag 't wel wat grimmiger
pi_23424131
quote:
Confirmed: 'EastEnders' axe for Andy Hunter

New EastEnders producer Kathleen Hutchison has wielded her hefty axe once again.

The latest character to get the chop is "hardman" Andy Hunter, played by actor Michael Higgs. Higgs was brought in to fill the "tough guy" role after Steve McFadden's (Phil Mitchell) departure but has faced criticism from fans for being "unbelievable."

His sacking comes a month after the hiring of ex Bill actor Billy Murray as a new bad boy; indeed, the BBC ominously claimed that the new character would make Andy Hunter "look like small fry."

"We thank Michael for all his hard work," said a BBC spokeswoman today, adding that Higgs would be leaving next Easter.

Higgs is just the latest actor to be dropped as part of Hutchison's shakeup of the soap; also collecting their P45s are Scarlett Johnson (Vicki Fowler), Jill Halfpenny (Kate Mitchell), all six members of the Ferreira family and Leslie Grantham (Dirty Den).
bron

Andy .
pi_23424395
Konijnenkop Andy eindelijk weg! Vond de aflevering van gisteravond een dieptepuntje. Loser Keith is dus echt een dronkaard, ook in reallife volgens mij, die man is zooooo afstotelijk. Voetbalscènes zijn niet echt boeiend, kinderachtig. Had nu even met Vicky te doen, voor mij hoeft ze er niet echt uit, haar karakter is best groeiend, jammer. En dan Mo tegen blote Tom in de plee: "you dirty perv!"
pi_23425023
komt er vanavond eigenlijk niks van Eastenders bij children in need? normaal hebben ze toch altijd een act?
pi_23425199
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:24 schreef Reticulin het volgende:
komt er vanavond eigenlijk niks van Eastenders bij children in need? normaal hebben ze toch altijd een act?
Ik weet wel dat cast van Corrie iets gaat doen. Van EastEnders weet ik niet. Ik heb er eigenlijk niets over gelezen.
pi_23425371
Vond alleen dit:
quote:
9.30pm: Style gurus Trinny and Susannah head for the EastEnd to reveal What Not To Wear in Walford and the Queen of Pop, Kylie Minogue performs one of her greatest hits.
Wat magertjes, EE kan wel wat PR gebruiken dacht ik zo.
pi_23487965
De twee Mo's lieten zich door de Modepolitie arresteren; Kat maakte ook even haar opwachting, en Barry werd gereincarneerd als de DJ uit 'Saturday Night Fever' (waaraan hij op West End gestalte geeft ) voor een vertolking van Disco Inferno. Twee jaar geleden speelde hij Michael Jackson in een 'remake' van Thriller.
pi_23507033
Heerlijk!
Dennis was er weer!
pi_23507057
o...en wat een vreselijk lage stunt van dat Tracy figuur, echt te triest voor woorden!
pi_23507288
quote:
Op woensdag 17 november 2004 12:51 schreef schatje het volgende:

Ze zien er wel een beetje leip uit .
Een beetje????
Ik hoop toch echt dat ze in ut echt mee gaan vallen..........
Ziet er zo ECHT niet uit!!
pi_23523625
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 00:26 schreef -peet- het volgende:
Heerlijk!
Dennis was er weer!
Dennis .

Op een ander forum las ik trouwens dat hij ook een break van 3 maanden gaat nemen. Dat is voor hem natuurlijk leuk en aardig, maar voor ons niet .
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:44:15 #138
521 ruby
Hell yeah!
pi_23526960
Dennis mag geen break nemen..tenzij er wat ander moois voor in de plaats komt. En die nieuwe "Moon" brothers daar word ik op het eerste gezicht niet echt warm van. Maar ja, misschien zien ze er op tv beter uit dan op het plaatje boven.
pi_23527823
Kweet niet of het al ergens staat, maar Jill Halfpenny doet mee aan Strictly Come Dancing, en ze is goed .
Weet iemand hier de site van met foto's van de wedstrijden?
pi_23539146
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 22:12 schreef Feya het volgende:
Kweet niet of het al ergens staat, maar Jill Halfpenny doet mee aan Strictly Come Dancing, en ze is goed .
Weet iemand hier de site van met foto's van de wedstrijden?
Vond dit bij de BBC:
http://www.bbc.co.uk/stri(...)gallery10/jill.shtml
http://www.bbc.co.uk/stri(...)ants/halfpenny.shtml
pi_23545394
quote:
Op woensdag 24 november 2004 12:58 schreef Suko het volgende:

[..]

Vond dit bij de BBC:
http://www.bbc.co.uk/stri(...)gallery10/jill.shtml
http://www.bbc.co.uk/stri(...)ants/halfpenny.shtml
THNX
pi_23549383
quote:
Op woensdag 24 november 2004 17:10 schreef Feya het volgende:

[..]

THNX
No thnx!

Jee, wat is die Billy trouwens knullig bezig. Mobieltje pakken en vragen aan Mo wat te doen met Fredje is nooit bij de schrijvers opgekomen. Oh oh, die Dennis, had trouwens een ontzettend rood linkeroor bij de eerste scènes, 's morgens in bed bij Zoe. En wat een teasing Sharon!
pi_23564721
quote:
Op woensdag 24 november 2004 20:02 schreef Suko het volgende:

[..]
Oh oh, die Dennis, had trouwens een ontzettend rood linkeroor bij de eerste scènes, 's morgens in bed bij Zoe.
Nou dat was mij ook opgevallen inderdaad!
Ik ben zo blij dat Dennis weer terug is
Alleen moet 'ie niet met Zoe maar met Sharon verder
Mind the gap
pi_23571953
Wat me wel intrigeerde was het gedrag van Rosie. Ze vroeg aan Keith of hij de kleding van Aleesha had verwisselt terwijl het natuurlijk voor de hand lag dat Demi dat heeft gedaan. Ook gaf zij haar dochter niet de ruimte om Aleesha te verzorgen. Het excuus dat Rosie daarvoor gebruikte was dat Demi maar vooral van haar jeugd genieten. Het lijkt er dus op dat ze het kindje van haar dochter voor zichzelf wil hebben. Ik ben benieuwd hoe zich dat verder gaat ontwikkelen. Vooral als de vader van kindje ineens weer opduikt. Iets dat me niet onwaarschijnlijk lijkt.

Uit New! magazine:
quote:
Jessie's baby so cute!

Proud mum Jessie Wallace gave us our first look at her daughter Tallulah Lilac last week - and what a little cutie she is! Leaving her East London home with fiance Dave Morgan and his mum Barbara, Jessie, 33, grinned broadly as Tallulah had a contented nap in her gran's arms. On previous outings, Jessie - who plays Kat Moon in EastEnders -and fireman Dave, 29, had hidden their baby daughter's face with blankets. When they left London's Portland Hospital earlier last week, the protective mum shielded Tallulah's face from the paparazzi flash bulbs, explaining, "It will hurt her eyes." She and Dave, however, were happy to kiss for the cameras and looked absolutely trilled with their new arrival. Jess gave birth to to 71b 14oz Tallulah by emergency Caesarean just after midday on November 2. "She is a happy, quiet, content little thing," beamed new dad Dave, who revealed that Jessie went into labour while they were shopping in Selfridges. "Tallulah doesn't cry," he added. "She's as good as gold."

When asked how they chose their daughter's unusual name, Dave explained that they were inspired by Jessie's favourite film, the 1976 musical Bugsy Malone, in which actress Jodie Foster plays Jessie gave birth a gangster's moll called Tallulah. He also said that Shane Richie - Jessie's 'Enders husband Alfie Moon - had visited the £1,000-a-night hospital to wish his co-star well. Now we're just looking forward to sneaking a peek at Jessie and Dave's wedding photos, as friends say the loved-up couple plan to get married as soon as possible. They haven't revealed the date yet, but Jessie has admitted that she wants to have "loads more children" with Dave. We're guessing she's decided not to breastfeed, though, judging by the amount of powdered milk a minder was seen carrying into her flat last week.
Allemaal lief , leuk en aardig, als je maar wel weer terugkeert naar EastEnders .

[ Bericht 4% gewijzigd door Mylene op 16-12-2004 15:26:28 ]
pi_23574904
Matige bitchfight hoor .
pi_23575126
Sharon wordt psycho!!!

Rosie wil idd dat kind voor zich zelf hebben, dat viel me ook al op ja. Ach binnenkort komt vast de aap uit de mouw. Dan zal iemand tegen haar zeggen dat dat niet klopt en dan is het probleem weer voorbij, denk ik.

Schattig kindje van Jessie, niet dat je er zo veel van ziet, maar toch.
pi_23576030
Trouwens, op de officiële EastEnders site kun je onder de beelden van de webcam zien welke aflevering ze aan het opnemen zijn. Er staat ook een stukje tekst uit het script.

klik hier
pi_23586134
Toch vond ik Sharon een beetje out off line, alhoewel ze vecht voor 'haar' Dennis zal het hem misschien afschrikken, die wil zelf veroveren, want een beetje macho issie wel! De rest van de EE-heren (op Alfie na) heeft een IQ van een puber, tijd indeed voor vers mannenvlees met ietsje meer brains! Ik zwijg over de Millers, heb daar nog steeds niks mee.
pi_23635735
Van mij mogen Dennis en Sharon!
Vind ze helemaal top!
De spanning straalt van de tv af bij scenes tussen die twee!
Ik smul daar gewoon van.....zuchttttttt............
pi_23650518
SPOILER
bron

maandag 29 november 2004 @ 19:31:06 #151
521 ruby
Hell yeah!
pi_23651129

Blèèèèh..hoe verzinnen ze het?
  maandag 29 november 2004 @ 19:31:53 #152
521 ruby
Hell yeah!
pi_23651149
By the way, heb ik nog wat gemist vrijdag? Helaas heb ik die aflevering zondag ook niet kunnen zien.
pi_23651385
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:31 schreef ruby het volgende:
By the way, heb ik nog wat gemist vrijdag? Helaas heb ik die aflevering zondag ook niet kunnen zien.
Niet echt. Sharon die bitcherig tegen Zoe doet en tegen Dennis zegt dat hij zijn gevoelens voor haar niet kan onderdrukken. Dennis die op zijn beurt weer zegt dat zij de realiteit onder ogen moeten komen dat hij van Zoe houdt en met haar samen is. Hij maakt dat duidelijk door een glas op de grond te gooien .
pi_23654082
quote:
'EastEnders' Halfpenny 'may not get chop'
EastEnders actress Jill Halfpenny may not be leaving the soap after all.
The Geordie, who plays hairdresser Kate Mitchell, was the first victim of new exec producer Kathleen Hutchison last month. Explaining the decision at the time, a spokeswoman said that there was "nowhere left for the character to go." Now producers are said to be rethinking their decision after her successful stint on Strictly Come Dancing. A source told the Daily Star today: "The decision to axe Jill was hasty and a way back for her is being considered." Eight other actors have recently been axed from the soap in a bid to boost flagging ratings.
Bron: digitalspy.uk
Goed nieuws!

Ik dacht overigens dat die storyline van Zoe naar de prullenbak was verwezen ivm het uitkomen van de kerst-plot?Vind ik ook trouwens !
pi_23654553
Weet Zoe eigenlijk dat Sharon geen kinderen kan krijgen?? Als ze het weet kan ze tegen haar zeggen dat zij Dennis tenminste kinderen kan geven.
pi_23658489
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:08 schreef schatje het volgende:
[spoiler]
Nog nooit was een kots smiley zo op z'n plaats............
YUCK!
pi_23658528
quote:
Op maandag 29 november 2004 21:36 schreef schatje het volgende:
Weet Zoe eigenlijk dat Sharon geen kinderen kan krijgen?? Als ze het weet kan ze tegen haar zeggen dat zij Dennis tenminste kinderen kan geven.
Ze kan iedereen kinderen geven????
zuchtttttttttt..........
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:38:08 #158
521 ruby
Hell yeah!
pi_23681496
Leuke aflevering weer! Volgens mij is EE sinds die nieuwe schrijfster er is er wel leuker op geworden.

En Dennis...lekker om naar te kijken he?
pi_23682411
Dennis was heerlijk om naar te kijken, as usual!

En wat kan Den hem toch goed bespelen he???
pffffffffffffff weet precies wat ie moet zeggen om hem op tilt te krijgen en nu weet ie dus mooi wel hoe de vork in de steel zit met Dennis en Sharon!
Hij dropt dat bommetje niet voor niks natuurlijk........
pi_23687343
Zonder dat gekuip van Den is Zoe ook al irritant tegen Dennis, dat houdt toch geen vent vol! Nieuwtje over Zoe:
SPOILER
Bron: digitalspy.uk
Jammer toch wel dat Jane (toch?) EE moet verlaten, best een leuk setje, Ian en Jane. Peggy en Charley zie ik ook wel zitten, geeft hun rol een boost.
pi_23725660
quote:

'Enders Spencer sacked

EASTENDER Chris Parker has been SACKED following his suicide scare.

The troubled star, 21, got the boot after refusing to see the show's psychologist.

Bosses had given him indefinite leave and wanted him checked out before he returned to his role as Spencer Moon on BBC1.

But Chris, who took painkillers and tried to slash his wrists, insisted he was okay.

A show insider yesterday revealed: "Chris told producers he was keen to return because he was feeling much better.

"They insisted he see the show psychologist first — but he refused, saying he was fine. But producers decided they do not feel confident that he should return full time."

Producers will write him out using scenes he shot BEFORE last month's suicide drama at the Marriott Hotel in Westminster, London.

Chris was taken to St Thomas' Hospital. The incident came after lapdancer Lucie Clark claimed the pair invented a kiss-and-tell tale to quash rumours he is gay.

His lawyers denied 22-year-old Lucie's story — and Chris has strenuously denied he is gay.

Scriptwriters are now reworking plots to include Spencer's hurried exit and his last on-screen appearance will be early next month.

Chris, who came runner-up in the first series of Strictly Come Dancing, is the latest star to be axed by new EastEnders boss Kathleen "The Hatchet" Hutchison.

She has already given marching orders to Dirty Den, the six Ferreiras and gangster Andy Hunter.

An EastEnders spokeswoman said: "We'd like to thank Chris for all his hard work over the last two years and wish him the best of luck in the future."

bron

Dat is maar beter ook. Zo kan hij zijn privé-leven op orde stellen en hoeven de kijkers die hem een waardeloos acteur vinden zich niet meer te ergeren aan hem. Twee vliegen in één klap.
pi_23744426
Had ook niks met Spenc maar stom dat hij het aanbod om met die EE-shrink te praten heett afgewezen, kennelijk toch wat te verbergen. Goh, wat was die passie-scène tussen Sharon en Dennis kort, zat er al lang aan te komen, had dus best wat langer gekund! Zal mij benieuwen wanneer Stacey nou eens haar moeder-rol gaat pakken, die ergerlijke (to put it mildley) pappie+mammie-Miller!
pi_23749959
Op talkwalford.co.uk staan spoilers tot het einde van dit jaar.
pi_23751721
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:29 schreef Suko het volgende:
Zal mij benieuwen wanneer Stacey nou eens haar moeder-rol gaat pakken
je bedoelt dimmy/dummy/demmy oid, stacey is dat kutkind van de slaters
  zaterdag 4 december 2004 @ 10:43:32 #165
521 ruby
Hell yeah!
pi_23754101
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:32 schreef schatje het volgende:
Dat is maar beter ook. Zo kan hij zijn privé-leven op orde stellen en hoeven de kijkers die hem een waardeloos acteur vinden zich niet meer te ergeren aan hem. Twee vliegen in één klap.

Mooi, weg ermee. Hij voegt toch weinig toe aan EE. En dat rolletje dat ie steeds de hysterische manager uithangt, slaat kant noch wal.
Maar ja, wel sneu voor hem dat het zo heeft moeten eindigen.

Hoe lang houdt Dennis het nog vol om niet toe te geven aan Zoë wat hij voor Sharon voelt?
pi_23754770
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:57 schreef Reticulin het volgende:

[..]

Die bedoel ik idd, maar in m'n hoofd haal ik die 2 steeds door elkaar! Wat een slettebakje trouwens, zal ook wel een verrot verleden krijgen toegeschreven. Ach ach Dennis toch. Wat zag Pauline er trouwens uit, vette wallen, korter haar is wel weer leuker. Met die scènes van Billy en Fredje krijg ik een beetje naar gevoel, onheilspellend.
pi_23755617
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 00:57 schreef Reticulin het volgende:

[..]

Dennis ontfermde zich wel lief over haar .

Wat nieuwtjes:

quote:

Denise Van Outen to join 'EastEnders'?

Denise Van Outen is in talks to join the cast of EastEnders, according to a report in The Mirror today.

The presenter will apparently join the soap as part of a new family set to move into Albert Square.

A source told the newspaper, "She has been in for a casting meeting and everyone's very excited at the prospect of her joining. There is a specific role in mind for her and the talks went very well indeed."

The show's new executive producer, Kathleen Hutchinson, has already axed ten characters in a bid to turn around the fortunes of the soap. Denise has been described by the newspaper as "a secret weapon in the ratings war against Coronation Street."

Van Outen is best known for presenting the Big Breakfast alongside Johnny Vaughan, and has also hosted Passport to Paradise and Something for the Weekend.

Denise Van Outen is cool. Ik heb haar gezien in de musical Chicago in de West End. Ze was echt waanzinnig goed. Ik denk daarom dat ze wel een goede aanwinst voor EastEnders kan zijn.

SPOILER

bron

.
pi_23810997
na die spoiler ben ik heel benieuwd!!
Ik vind de laatste afleveringen wel weer heel erg toppie!
Die spanning tussen Dennis en Sharon kun je bijna voelen!!
Goed gedaan hoor!

En Spence..tja, voegt voor mij ook niet veel toe.
pi_23839115
Mitchells returning to 'EastEnders'?
SPOILER
Bron: digitalspy.uk Oh wat een spoiler!!!

Wordt een beetje moe van Little Mo en Billy, iets te veel scènes met hun. Stacey lijkt inderdaad een beetje een nieuwe Janine te worden, zit daar niet echt op te wachten. Sharon en Dennis!
pi_23851589
Baby girl for 'EastEnders' Janine
Thursday, December 9 2004, 05:31 GMT -- by Neil Wilkes

Former EastEnders actress Charlie Brooks has given birth to a baby girl.

Brooks, Janine Evans in the soap, delivered 7lb 3oz Kiki at 5.15am on Wednesday morning, one week earlier than expected.

Fiance Tony Truman, 35, said: "I am absolutely delighted. A very proud dad."
The pair plan to tie the knot next summer. Gelezen op digitalspy.uk. Dat is toch ook wel weer leuk voor haar.
pi_23851819
quote:
Op woensdag 8 december 2004 19:48 schreef Suko het volgende:

Wordt een beetje moe van Little Mo en Billy, iets te veel scènes met hun. Stacey lijkt inderdaad een beetje een nieuwe Janine te worden, zit daar niet echt op te wachten. Sharon en Dennis!
Dat zou helemaal geweldig zijn .

Ja, Little Mo en Billy trek ik ook niet zo. Little Mo lijkt ook helemaal niet meer de oude. Stacey vind ik wel weer grappig. Ik ben weer de enige geloof ik .

Trouwens, is het je al opgevallen dat Lucy Beale door een ander meisje wordt gespeeld??

Dat zou te maken kunnen hebben met het volgende:
SPOILER
pi_23853722
Oh wat een enge spoiler! Kan zijn dat het idd een andere Lucy is, heb haar steeds tekort gezien om van haar een echt beeld in 't hoofd te hebben. Tja die Stacey, als ze nou eens een keer een aardige kant krijgt toegeschreven, zo jong en nou al zo slecht. Vooruit, ik schrijf haar nog niet af, er moet nog wat goeds uit komen! Little Mo is weer zo schrikachtig als toen met Trevor, wordt daar een beetje ibbelig van.
pi_23916622
The Walford webcams are no longer in use. http://www.bbc.co.uk/eastenders/backstage/crew/script.shtml

Waarom dat nou weer is, zeker om de kerstplot geheim te houden!
pi_23916944
quote:
Op donderdag 9 december 2004 13:45 schreef Suko het volgende:
Oh wat een enge spoiler!
SPOILER
Jill & Darren hebben trouwens 'Strictly Come Dancing' gewonnen. Wat waren ze goed zeg .

Verder:
quote:

GOING: A glaze-eyed Chris needs a helping hand as he leaves bash at the Penthouse club with his mates

GOING: Swaying Chris is propped up by a female friend as he starts to stagger about on the pavement

GONE: Chris falls onto his knees as a minder keeps back onlookers

HELPED AWAY: Friends of troubled star lead him off to a waiting car
bron

Beetje dronken .
pi_23917780
"Chris falls onto his knees as a minder keeps back onlookers" Lijkt me wel toepasselijk in real life voor hem, toch maar eens shrink opzoeken!

Nog een 'onreal' spoiler zeg, ze gaan wel ver hoor. Djeeeeeeez wat is moe MO irri, tegenover iedereen trouwens. Hot stuff Dennis en Sharon, ik gun ze zó een special. Kan niet wachten op de ontdekking door Zoe, ja is gemeen, but hé, it's a soap!
  zondag 12 december 2004 @ 18:41:22 #176
521 ruby
Hell yeah!
pi_23924506
Shit, afgelopen vrijdag had ik m'n video geprobeerd te timen...dat was niet gelukt.
Nu had ik m'n hoop op vandaag gezet, maar ben ik het al weer helemaal vergeten.

Heb ik nog wat gemist?
pi_23924629
Nee, niet echt.

Veel Little Mo en Billy .
  maandag 13 december 2004 @ 13:45:52 #178
521 ruby
Hell yeah!
pi_23940550
Hè bah, wat saai...Billy & Mo.

Ik wil liefdesdrama's!
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:05:51 #179
521 ruby
Hell yeah!
pi_23974112
Ja hoor, heel handig van Sharon en Dennis. Gewoon ff samen in de taxi stappen en lebberen op de achterbank. Vervolgens komen ze terug van hun uitje en lebberen ze nog even wat op straat. Valt absoluut niet op.
pi_23985647
Dat lebberen op de achterbank deden ze ook al toen ze samen naar Spanje gingen, toen zag Vicky dat en ging door het lint. Een 'beetje dom' om die scène vrijwel hetzelfde weer zo te draaien indeed. Toch jammer dat Paul de exit 'krijgt,'' kan me zijn ongenoegen goed indenken. Digitalspy.uk
quote:
Outgoing EastEnders actor Gary Beadle says he hates the storyline leading to his character's exit. "I hate the current storyline," said Beadle. "It's so stereotyped - black people and drugs, blah, blah, blah. "Once they started changing my character so dramatically, I knew I'd made the right decision to go."
Ge-edit ivm een spoilertje. Dom gedoe, Billy+Fredje+wasmachine+stofzuiger. Zou Jane echt ge-exit worden? Ze past inmiddels wel in EE, vind het dan echt jammer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 15-12-2004 11:44:37 ]
pi_24021871
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 20:05 schreef ruby het volgende:
Ja hoor, heel handig van Sharon en Dennis. Gewoon ff samen in de taxi stappen en lebberen op de achterbank. Vervolgens komen ze terug van hun uitje en lebberen ze nog even wat op straat. Valt absoluut niet op.
Als er niet zo veel domme mensen in Walford zouden wonen hadden we maar een kwartiertje EE per week

Vind de kwaliteit van EE wel flink vooruit gaan trouwens, niet zo hak op de tak meer, vond dat met Stacy en 'r moeder best aangrijpend
pi_24022749
Voelde voor het eerst een pietsie medelijden met Stacey, was wel te verwachten dat ze een vreselijke jeugd heeft gehad. Ze speelt het echt héél goed, eerlijk is eerlijk. Overdreven kerst-gedoe bij de Slaters. Puntje-op-de-stoel-momenten met Sharon+Dennis en paps.
pi_24024382
Ja, ik moet toegeven dat ik aan Stacey begin te wennen, ook al is ze bloedirritant. Maar d'r grote muil vind ik ook wel komisch.

Zou Mo stiekem wat met Alfie willen?
pi_24035600
quote:
Op donderdag 9 december 2004 12:07 schreef schatje het volgende:

[..]

Stacey vind ik wel weer grappig. Ik ben weer de enige geloof ik .

]
Dat denk ik niet. Stacey is op een leuke manier irritant. iGisteren hebben we dan haar andere kant gezien. Charlie bracht haar naar huis en toen ze aanbelden weigerde moeder Jean open te doen en toen ze dat dan toch deed deed ze 'koelschouderig' tegen Stacey terwijl ze aan Charlie vertelde waarom ze niet meer in een huis kan wonen met haar eigen dochter. Stacey; "Ik heb hier anders de boel wel draaiende gehouden. Ik heb je in bad gestopt nadat je wekenlang in je eigen stront lag. Als je denkt dat het me niks doet dan ben je helemaal krankjorum" (Voor deze en andere van haar soundbytes zou eigenlijk een aparte topic moeten worden geopend). Het doet haar dus wel wat. Zal ze bij de Slaters een herkansing krijgen als Grootmoe is uitgeraasd ?
  zaterdag 18 december 2004 @ 01:30:58 #185
521 ruby
Hell yeah!
pi_24051426
Ik schrok even zeg...Dennis weer weg? En wij dan?
pi_24057315
Stacey in de ik-ben-aardig-module, voor hoelang? Alhoewel, als je in de buurt komt van Moe Mo...allemaggies, wat een irri-type is dat aan het worden! Arme Paul.

zaterdag 18 december 2004 @ 18:59:20 #187
521 ruby
Hell yeah!
pi_24063156
Ik kijk al weer uit naar de kerst..

*Chips & rosé alvast te voorschijn haalt*
pi_24081760
wordt dit een kerstontknoping voor Dennis en Zoë zoals met Dirty Den en Angie?

ik hoop van wel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24095564
Wat ik altijd zo ontzettend jammer vind, is dat ik de kerstafleveringen van EE ieder jaar weer moet missen. Dan zit ik bij (schoon)familie en is het niet zo dat ik even weg kan lopen om EE te kijken
Mind the gap
  maandag 20 december 2004 @ 08:01:46 #190
521 ruby
Hell yeah!
pi_24096162
Kun je de afleveringen niet opnemen? Of dat iemand anders dat voor je kan doen?
pi_24109248
Grappig, voordat Dennis Angie's Den betrad had hij zwarte schoenen aan, eenmaal binnen, toen ze een shot van die vallende rode viltjes ofzo lieten zien, waren die plotseling getransformeerd in sportschoenen.

De Kerstafleveringen van EastEnders worden op zaterdagavond om 21:25 uitgezonden en die op zondag om 21:00. Donderdag is er naast de reguliere uitzending ook een 'Christmas Special' met daarin:
quote:

EastEnders star Mike Reid (Frank Butcher) is to make a one-off return to Albert Square, but only to star in the EastEnders Christmas Party.

Reid has agreed to star as the Ghost of Christmas Past in the variety show, and then later dresses up as Santa, to surprise his ex-wife, Pat.

An insider told The Sun, "Pat and Frank are one of Albert Square's legendary couples. Producers are delighted he agreed to appear. It’s great to see the old Frank and Pat magic again."

However, Reid has refused a £250,000 offer to return to the soap full-time. The insider added, "He wanted the freedom to keep doing his stand-up work."
bron

.

Anders nieuwtjes:
quote:
FORMER EastEnders actress Elaine Lordan has given birth to a son - five weeks earlier than planned.

Last night it emerged little James Garrett Manuel is suffering from a hernia and will need corrective surgery.

The premature tot was also said to have breathing problems following his delivery by Caesarean on Monday.

ABOUT two per cent of babies have abnormalities-and these are more likely if the mother has been drinking heavily while pregnant, writes Sun doctor Carol Cooper.

A diaphragmatic hernia is the most serious type. It means the bowels are in the chest, pressing on the lungs.

A scan can diagnose this kind of hernia before birth, so medics can spring into action when the baby is delivered.

Correction involves major surgery with a huge incision.
bron

Tja, je zou zeggen dat het door haar overmatig alcoholgebruik komt, maar dat hoeft natuurlijk niet persé. Het kan ook gewoon vette pech zijn. Het lijkt me geen pretje dat je naast de enorme zorgen om je kind ook nog eens de Engelse pers op je nek krijgt die het liefst suggereert dat het daardoor komt. Verder is het natuurlijk te hopen voor haar en haar partner dat die grote operatie goed afloopt. Dat is het voornaamste. De rest komt later wel.
quote:
Windsor confirms 'EastEnders' return in 2005

Barbara Windsor has confirmed that she'll be returning to EastEnders "some time next year."

The actress, Peggy Mitchell in the soap, departed in 2003 after contracting the deadly Epstein-Barr virus. In recent months, doubt has been cast over her return but speaking today, she confirmed that she would be back with a "big" storyline.

Windsor told This Morning: "We've got this fabulous new governor called Kathleen Hutchison and she's come in and she said 'I want you to have a good, big storyline.' I mean, Peggy can't really go around saying 'get out my pub' because she doesn't own the pub any more, so we wanted something that is good... so we thought some time next year."

She added that the mood amongst the cast was upbeat again following Hutchison's appointment to the soap. "She's a new governor and she's got to put her mark on it. I talked to some of the kids there and they said that it's really good, it's just how they want it to go. They had a lot of bad luck, like Coronation Street did three or four years ago, but I can see them way up there again soon."
bron

Peggy hoort er gewoon bij. Ze is in haar doen en laten zo lekker fout .
quote:
Jessie Wallace to make May 2005 EE Return
Jessie Wallace, EastEnders' Kat Slater, has just agreed her return to the soap in May. She told my source: "I think summer is a good time to return. I hope she patches it up with Alfie; I think they make a great team."
bron

Dat is ook goed nieuws .

Een woensdag trouwens opnieuw 'Strictly Come Dancing', de kersteditie, waar de koppels van vorig- en dit jaar tegen elkaar strijden. Jill Halfpenny and Darren Bennett .
pi_24114271
Had het ook gelezen van Frank Butcher, gelukkig eenmalig maar is leuk voor Pat. Als Elaine Lordan toch gezopen heeft tijdens de zwangerschap ga je al gauw denken dat dit mede oorzaak kan zijn, ik hoop echt dat het goed komt. Kat in mei pas terug? Nou ja, als dat ten goede komt voor haar gezinnetje, vooruit dan maar. Leukste moment gisteravond: fles melk in de kalkoen!
pi_24136696
Paul is opgepakt werd tijdens het verhoor (afgenomen door niemand minder dan Everton, het blunderende koksmaatje uit 'Chef') met het auto-ongeluk geconfronteerd dat hij en Ant als tieners hadden veroorzaakt. Uiteindelijk stemt hij ermee in om te 'informeren'. Tegen Andy hangt hij het smoesje op dat hij Kerstinkopen was gaan doen, maar Andy is natuurlijk ook niet van gisteren (vooral niet na het zien van een dronkelap op een verlaten industrieterrein, erg verdacht ) en pleegt een telefoontje. Paul is er zich diep van bewust dat zijn laatste uur geslagen heeft. En wat doen de ex-Eastenders nu ? Michelle Fowler regisseert nu afleveringen van 'Tracey Beaker' en 'Grange Hill' (waarin ze vroeger zelf speelde). Kathy Beale-Mitchell is nu voetbalmoeder in 'Noppen en Naaldhakken'.
pi_24149363
quote:
Champion of Champions. Jill and Darren are named the best in the Christmas special.
Gewonnen! Heb alleen het laatste stukje gezien, maar zover ik het kan beoordelen waren ze indeed de beste!

http://www.bbc.co.uk/strictlycomedancing/
quote:
JILL'S STRICTLY DANCING QUEEN Dec 23 2004

IT WAS supposed to be the battle of the dancing queens.
But in the end it turned out to be a waltz-over for former EastEnders star Jill Halfpenny. She wiped the floor with newsreader Natasha Kaplinsky in last night's special edition of Strictly Come Dancing.

And the look between the rival stars, below, said it all.

Jill and Darren clinched the title with a jive to Rockin' Around The Christmas Tree.

FIRST: Jill steps to victory with expert Darren

The delighted actress - set to star in West End musical Chicago in the New Year - said: "Thanks to everyone who voted for us. It really is amazing - let's party!"
mirror.co.uk

[ Bericht 9% gewijzigd door Suko op 23-12-2004 10:21:00 ]
pi_24159262
quote:
Op woensdag 22 december 2004 23:38 schreef Suko het volgende:
[afbeelding]
[..]

Gewonnen! Heb alleen het laatste stukje gezien, maar zover ik het kan beoordelen waren ze indeed de beste!
Ja, ze waren weer echt geweldig .

En kijk haar hier eens beeldig zijn:
quote:

STRICTLY Come Dancing champ Jill Halfpenny reveals a raunchy new look for her first West End stage show.

The ex-EastEnder, 29, is to play vamp Roxie Hart in the musical Chicago.

She looked dazzling as she rehearsed with co-star Juan Pablo Di Pace.
bron
pi_24164595
Goh, ze ziet er inderdaad buiten EE om veel mooier uit eigenlijk! Allemaal goed en wel, als ze maar wel in 'onze' zeep blijft, al of niet met een onderbreking < dat mag.
pi_24166251
zo zeg heftige aflevering, dat belooft wat voor kerst
pi_24166829
Hahahaha die Gary en Minty die dat stukje nadoen waarin EE wel eens aangekondigd word! Geweldig
Vind alleen Alfie niet zo geweldig zingen met een Amerikaans accent, te overdreven.

De aflevering van vanavond beloofd inderdaad heel wat voor kerst!
Mind the gap
pi_24167217
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:01 schreef Reticulin het volgende:
zo zeg heftige aflevering, dat belooft wat voor kerst
Ja, ik vond het ook een sterke aflevering. Voornamelijk vanwege de twisten in de verhaallijnen. Wie had nou verwacht dat Marcus een deal zou afsluiten met Dirty Den. Marcus die altijd trouw aan de Mitchells is geweest. Arme Sam ook, had ze maar naar haar man voor hulp moeten gaan. Dan zou ze met kerst tenminste nog een dak boven haar hoofd hebben gehad. En dan Paul. Wat zou er met hem gebeuren?? Geweldig acteerwerk van hem. Anyway, top aflevering. Overigens, de afleveringen van deze week zijn allen aan de hand van Kathleen Hutchison. Ik heb er daarom nu helemaal vertrouwen in. Corrie wordt in 2005 weer de tweede soap van Engeland .
pi_24167299
ik vind 't idd echt met sprongen vooruit gegaan

maar deze christmas special is nog van de hand van louise nog wat volgens mij
pi_24167377
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:44 schreef Reticulin het volgende:

maar deze christmas special is nog van de hand van louise nog wat volgens mij
Echt erg hè??

.

Louise .
pi_24170104
Wat een heerlijke aflevering vanavond, eindelijk weer eens ouderwets spannend. Goed geacteerd ook.
  vrijdag 24 december 2004 @ 00:05:44 #203
521 ruby
Hell yeah!
pi_24170818
Mensen, heb ik heel veel gemist vanavond? M'n lover zou het voor me opnemen, maar helaas is er iets niet goed gegaan. Naja, ik ben in een flexibele bui dus dat is oke..

Anders moet ik me maar gaan focussen op de zondag voor de hele omnibus.
pi_24175424
Heb net de afl. van gisteravond gezien, die Marcus, ik zag al wel aan z'n hele houding en gezichtsuitdrukking dat er iets niet klopte maar dit!!! Vond Sam in haar wanhoop-scène met Andy niet echt overtuigend, beetje genant. Oh Paul Er is hem veel onrecht aangedaan vind ik, zowel in z'n rol als daarbuiten. Hij kan niet eens fatsoenlijk met z'n kids gaan shoppen.
quote:
He explained: "It's affected me to the point that when I walk down the street with my kids, Christmas shopping, people shout 'Drug dealer'. "There has been shouting in the street 'Sell me some drugs', 'EastEnders' is so powerful, such a powerful medium.
Gelezen op digitalspy.uk Ik hoop voor hem dat z'n verdere acteer-carrière daaronder niet zal lijden.

Die special, moet ik dat echt gaan zien (video), gezien de reacties hier mis ik er niks an! Heb alleen het eerste stukje gezien met een best wel goed zingende Jane maar verder?
pi_24177893
Heb de kerstpartij toch maar 'uitgezeten.' Echt lachen waren de kortste stukjes. Hoofdprijs gaat naar Little Mo die Keith onderuit mept met strijkijzer om vervolgens even later bij de kerstboom de baby uit de handen te laten vallen, statementje van Little Mo? Minty+Gary op het dak de troostprijs. Voor de rest mierzoete bagger.
pi_24183954
"Van alle vrouwen die ik ben tegengekomen ben jij de blondste"; vrolijk Kerstmis Andy. Er zaten wel grappige stukjes in de Kerstspecial; die kinderen die oude scenes naspeelden bijvoorbeeld en Ian die zij eigen draai geeft aan 'Christmas Carol'. Alleen jammer dat Suggs van Madness niet is teruggevraagd.
  vrijdag 24 december 2004 @ 18:00:10 #207
521 ruby
Hell yeah!
pi_24184533
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 10:16 schreef Suko het volgende:
Heb net de afl. van gisteravond gezien, die Marcus, ik zag al wel aan z'n hele houding en gezichtsuitdrukking dat er iets niet klopte maar dit!!! Vond Sam in haar wanhoop-scène met Andy niet echt overtuigend, beetje genant. Oh Paul Er is hem veel onrecht aangedaan vind ik, zowel in z'n rol als daarbuiten. Hij kan niet eens fatsoenlijk met z'n kids gaan shoppen.
Wat heeft Marcus op z'n geweten? Heeft hij gewoon het geld van Sam gejat? Als dat zo is, had ik al een vermoeden dat er iets niet helemaal klopte. Leuke advocaat.

Wat Paul betreft..triest dat mensen 'm gaan naroepen voor drug dealer. Dan spoor je volgens mij niet helemaal.
pi_24186014
ja da's erg minder voor de acter die paul speelt, maar ja is dat de schuld van eastenders dan? ligt toch meer aan die randdebielen dan en je weet dat eastenders je niet altijd een leuke rol zal geven

daarbij vind ik 't zwart-zijn gedoe een beetje gezeik, zelf had ik die link iig totaal niet gelegd, ik vind juist dat paul eigenlijk vrij sympathiek wordt neergezet, als iemand die ontzettend veel moeite heeft met zichzelf en wat hem in 't verleden is aangedaan, niet als een diehard crimineel ofzo maar meer een geboren pechvogel...en imho heeft zijn huidskleur daar vrij weinig mee te maken, dan zou je net zo goed andy kunnen beschouwen als een stereotype blanke kapitalist die over de ruggen van anderen rijk wil worden, maar ja, dat vind ik ook onzin eigenlijk
pi_24188180
quote:
Wat heeft Marcus op z'n geweten? Heeft hij gewoon het geld van Sam gejat? Als dat zo is, had ik al een vermoeden dat er iets niet helemaal klopte. Leuke advocaat.
Marcus (laatste klus) bleek voor Dan Watts te werken, heeft nu dus de Vic in handen, beetje ongeloofwaardig Maar ja, het haalt de verhaallijn weer een beetje omhoog als Peggy terug komt. (en hopelijk Phil+Grant!) Ik geloof ook dat 2005 een topjaar voor EE wordt!
pi_24188307
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:46 schreef Suko het volgende:

[..]

Marcus (laatste klus) bleek voor Dan Watts te werken, heeft nu dus de Vic in handen, beetje ongeloofwaardig Maar ja, het haalt de verhaallijn weer een beetje omhoog als Peggy terug komt. (en hopelijk Phil+Grant!) Ik geloof ook dat 2005 een topjaar voor EE wordt!
Marcus werkte niet voor Den, Den had gevoelige informatie over Marcus (zoiets zei 'ie, "you should 've covered your tracks better"), die gevoelige informatie zal dan ook wel in die mysterieuze envelope gezeten hebben die Den de hele tijd in z'n kast had zitten

ik denk dat Den naar Marcus is toegegaan, zo van: ik heb deze informatie over jou, als jij niet meewerkt laat ik de informatie daar los waar jij absoluut niet wil dat die informatie terecht komt, of je helpt me de pub over te kopen door dit verhaal op te hangen, het geld wat je van Sam loskrijgt daarvan kun je fijn met pensioen en ik heb de Vic

ook de reden dat Marcus niet erg vriendelijk was tegen Den, waarschijnlijk viel 't 'm wel zwaar na jarenlang trouw voor de Mitchells gewerkt te hebben

niet geheel ongeloofwaardig imho
  vrijdag 24 december 2004 @ 21:39:02 #211
35476 FormerlyKnownAs
pi_24189104
wie stond er op het eind achter de bar in de vic???

en waar was nana moon?
pi_24190870
vond 't vanavond weer een beetje onzin

najah, heel weekend om t weer goed te maken
pi_24200243
Ja, de aflevering van gisteren vond ik ook zeer teleurstellend. In de Engelse pers zijn er bij de aantreding van KH wel berichten verschenen dat zij scripts opnieuw heeft laten herschrijven. Het was in eerste instantie de bedoeling dat Paul neergeschoten zou worden. Nu is hij vertrokken met een open einde. Het kan zijn dat wat gisteren werd uitgezonden nog het werk van LB was. Dat aan dat script niets is veranderd. Ik vond de verschillen in ieder geval wel heel groot. Ook vreemd dat Sam helemaal niet aan de orde kwam. Waar zij nu zit.
pi_24220165
Vond het gewoon ongeloofwaardig dat Marcus in het verleden kennelijk flink over de schreef is gegaan. Kan me nog wel herinneren dat hij dingetjes weigerde te doen voor de Phil. Kennelijk valt dit misschien onder de 'noodgrepen' van Kathleen. Want het is maar raar dat Nan opeens opdook bij Moe Mo en Sam bij Minty! Had iets meer van de kerstuitzending verwacht, beetje rommelig. Onverwachte wendingen die niet passen bij de karakters. Ian+Jane en vooral Little Mo+Alfie waren wel weer leuk out of the blue.
pi_24220374
Ik vond vooral het acteerwerk van Nigel Harman houterig overkomen. Neemt natuurlijk niet weg dat het een lekker ding blijft. Maar af en toe moet je wel kritisch zijn. En ik geloof ook wel dat het een goede acteur is, maar af en toe laat hij steken vallen. Vooral als het om emotionele scènes gaat. Ik vind hem in ieder geval wel een betere acteur dan Shane Ritchie. Die bakt er helemaal niets van. En tja, wat valt er verder nog te zeggen?? Opvallend dat Sharon meteen voor zoete koek slikte dat Zoe zwanger is. En hoe snel Vicky haar spullen pakte en vertrok toen ze dat ene zinnetje van Den hoorde dat zij minder geliefd is. Beetje ongeloofwaardig allemaal. Het enigste pluspuntje was Chrissie. Dat is een topwijf. Geweldig toen ze die glazen schaal met eten liet vallen.

De Beeb heeft wel de concurrent verslagen:
quote:
Eastenders win's Xmas day's ratings.

Eastenders got 12.3
Corrie 11.3
Emmerdale 7.5
bron

.

Trouwens straks om 19:30 'Strictly Ice Dancing' met Scarlett Johnson aka Vicky:
quote:
Six top celebrities, four weeks training, one 90 second ice dance.

Presented by Bruce Forsyth and Tess Daly and starring Soccer legends Paul Gascoigne and David Seaman, DIY Queen, Carol Smillie, EastEnders' Scarlett Johnson, Liberty X pop sensation Jessica Taylor, Hollyoaks' hunk Marcus Patric, and comedian Roland Rivron.

We'll show you the bruises, the falls, the hand holding, and the substitutions that have paved the way to the search for the ultimate Strictly Ice Dancing Champions.
bron

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 26-12-2004 17:43:21 ]
pi_24221209
Dat bedoel ik ook met die karakterwendingen wat betreft Sharon, zeker ook Dennis, Vicky en een slappe Zoe die 'gaat' voor de leugen van Dan! Paps was Paul wel heel gauw vergeten trouwens. Nou ja, volgend jaar gaat het helemaal volgens Kathleen en crew dus die kans gun ik haar wel.
pi_24222824
quote:
Eastenders win's Xmas day's ratings.

Eastenders got 12.3
Corrie 11.3
Emmerdale 7.5
Indeed:

EastEnders was the most popular soap on Christmas Day

"The BBC has topped the Christmas Day ratings, with EastEnders coming out as the most watched soap and the Vicar of Dibley as the most popular comedy. About 12.3 million viewers watched EastEnders while 11.3 watched ITV1's Coronation Street and 7.5 million saw Emmerdale." bbc.co.uk

'Strictly Ice Dancing' met Scarlett Johnson deed het best leuk, 3e plekkie. Ze hadden alleen wat meer up-to-date muziek moet kiezen, maar het blijft een knappe prestatie hoor! Donkerder haar staat haar veel beter zag ik.
pi_24223866
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:35 schreef Suko het volgende:

[..]

'Strictly Ice Dancing' met Scarlett Johnson deed het best leuk, 3e plekkie. Ze hadden alleen wat meer up-to-date muziek moet kiezen, maar het blijft een knappe prestatie hoor! Donkerder haar staat haar veel beter zag ik.
Mee eens .

Boxing Day aflevering: De Dennis/Dot scène vond ik heel mooi gedaan. Met als afsluiter een echt traantje van Dennis. Wat ik altijd al had willen zien. Dan moet ik mijn eerdere woorden een beetje terugnemen .

Ik vond dit verder ook wel een redelijke goede uitzending .
pi_24238646
Spoiler i.v.m. het 20-jarig bestaan van EastEnders aanstaande februari:
SPOILER
bron
pi_24240083
(^o^) Duurt nog ff maar dan krijg je ook wat! Die laatste alinea is shokking! Als het degene is dat ik denk dat die het is, dan is het niet erg. (geweldige zin) \(^_^)/
  maandag 27 december 2004 @ 21:47:14 #221
521 ruby
Hell yeah!
pi_24243040
Zo, ik ben weer helemaal up to date.. Ik heb vandaag de omnibus gekeken dus ik kan er weer tegen aan.
  maandag 27 december 2004 @ 21:55:46 #222
35476 FormerlyKnownAs
pi_24243239
Ik weet niet waar je die info vandaan hebt... maar het zijn maar geruchten volgens de Engelse kranten.... geen feiten
pi_24243670
quote:
Op maandag 27 december 2004 21:55 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik weet niet waar je die info vandaan hebt... maar het zijn maar geruchten volgens de Engelse kranten.... geen feiten
Er staat een bronvermelding bij en nee, het klopt idd dat het geen feiten zijn. Ik had er 'mogelijke' bij moeten zetten .

Het is dus een mogelijke spoiler .
  maandag 27 december 2004 @ 22:28:34 #224
521 ruby
Hell yeah!
pi_24243995
Nah, whatever it is...het houdt ons weer bezig in ieder geval.

Hoe wanhopig moet je eigenlijk zijn om te doen alsof je zwanger bent? Alsof iemand dan meer van je gaat houden. Maar ja, Den Watts weer he met z'n topideeën. Enge man.

Mo en Alfie...ik zag het al gebeuren. Hoe gaat dit aflopen?
  maandag 27 december 2004 @ 22:31:26 #225
521 ruby
Hell yeah!
pi_24244062
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:10 schreef Suko het volgende:
(^o^) Duurt nog ff maar dan krijg je ook wat! Die laatste alinea is shokking! Als het degene is dat ik denk dat die het is, dan is het niet erg. (geweldige zin) \(^_^)/
Wie denk jij dan???

Zet het desnoods maar tussen spoilertags.
pi_24244169
Mwah, maakt mij geen flaus aus of spoilers letterlijk/of niet volgens het draaiboek van Kathleen worden gemeld. Zo blijft het verrassingselement bewaard! Zit me een beetje te ergeren aan Zoe, wat een dociel gedoe zeg, zat vroeger veel meer pit in. Leuk Kate weer even te zien.

@ Ruby
SPOILER
pi_24245496
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:28 schreef ruby het volgende:
Hoe wanhopig moet je eigenlijk zijn om te doen alsof je zwanger bent? Alsof iemand dan meer van je gaat houden. Maar ja, Den Watts weer he met z'n topideeën. Enge man.
ja, ik vind dit echt een waardeloze verhaallijn eigenlijk, maar zo te zien moeten we 't er nog een tijdje mee doen...er zijn in het echte leven wel vrouwen die idd doen alsof ze zwanger zijn, maar dit komt me allemaal ff te geforceerd over, best jammer, de aflevering van donderdag beloofde echt heel veel en nu zakt 't weer een beetje als een pudding in elkaar imho...maar goed, de aflevering van donderdag heeft me nog wel veel vertrouwen in de toekomst gegeven, zodra de rotzooi van louise is opgeruimd wordt 't allemaal stukken beter denk ik
  dinsdag 28 december 2004 @ 11:47:26 #228
521 ruby
Hell yeah!
pi_24252800
Hoop doet leven Reticulin!

@ Suko:

Van mij mag het. Ik ben die kwal meer dan zat!
pi_24303324
Uit de Sun:

Die middelste ziet er best wel nasty uit .
pi_24303676
Ja, had het ook al gezien, tiener-buurmeisje zei, vet cool! (of woorden van gelijke strekking ) Kortom, dat beloofd wat.

Zo hé, net die Jake and Danny gezien, moest wel lachen eigenlijk, géén slechte indruk. Dan naar Zoe, wat een klere-streek om dat zo tegen haar te zeggen dat Dennis alleen voor het kind blijft. Is natuurlijk wèl zo, maar toch. Hij is dus nu begonnen met wat er in de spoiler van Mod Schatje staat beschreven, vermoed ik dan.

[ Bericht 23% gewijzigd door Suko op 30-12-2004 21:16:58 ]
pi_24314319
Vanavond komt er een extra aflevering van Eastenders om 21.00 op BBC1!
Zoe raakt in paniek en vraagt Den om raad. Tijdens Oud & Nieuw zit Spencer in de gevangenis en neemt Jane afscheid van David.

Alvast een prettige jaarwisseling EE-fans!
Mind the gap
pi_24315964
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 10:08 schreef Nicole22 het volgende:
Vanavond komt er een extra aflevering van Eastenders om 21.00 op BBC1!
Zoe raakt in paniek en vraagt Den om raad. Tijdens Oud & Nieuw zit Spencer in de gevangenis en neemt Jane afscheid van David.

Alvast een prettige jaarwisseling EE-fans!
Volgens mij is dat de gewone vrijdagse uitzending. Evenzo, ook een mooi uiteinde!
pi_24316930
Oh duh....nou ja zeg. Ik zit de hele tijd te denken dat het vandaag zaterdag is. Whehe. Nou ja, alsnog dus vanavond EE
Mind the gap
pi_24317678
Ook allemaal een fijne jaarwisseling gewenst, dat we maar een mooi EE-jaar tegemoet gaan (en natuurlijk op alle andere vlakken ook )
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:25:04 #235
521 ruby
Hell yeah!
pi_24344065
Gelukkig nieuw jaar allemaal beste EE-fans!

Laat het weer een mooi jaar worden met veel kijkplezier.
pi_24359443
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:22 schreef schatje het volgende:
Uit de Sun:

[afbeelding]

Die middelste ziet er best wel nasty uit .
Ik ben die buitenste 2 nu al zat, hoop dat hun verhaallijn kort is
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 3 januari 2005 @ 19:11:34 #237
521 ruby
Hell yeah!
pi_24376968
Ik vind ze ook bagger, maar ja blijkbaar moet ik weer wennen. Maar tot nu toe vind ik vooral die gast met krullen een dwijl.
  maandag 3 januari 2005 @ 21:41:52 #238
16715 Mylene
*schatje*
pi_24379271
Beste wensen iedereen .

Ik vind Danny (die krullenbol ) echt vreselijk. Jake gaat nog wel.

Aflevering van vanavond was niet echt bijzonder .

Morgen heeft EastEnders trouwens flinke concurrentie. Een speciale aflevering van Emmerdale staat er dan tegenover geprogrammeerd. Kaasje voor de Engelse kranten als die soap weer meer kijkcijfers trekt .
pi_24386821
Ben d'r nog niet over uit of ik die 2 nou leuk vind of niet. Laatste scène met hen tegen Andy was wel een genots-moment! Misschien gaan ze nog achter de EE-vrouwen aan, Sam, Chrissy of Zoe. Ik geef ze nog eventjes. Minimart mag van mij wel weer gelijk dicht, heb niks met dat soort winkeltjes en op Patrick+vrouw ben ik een beetje uitgekeken. Is even een dalletje zo na de kerst, komt best wel weer goed.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:23:01 #240
16715 Mylene
*schatje*
pi_24455102
Jane deed het licht uit, Kate bij de nagelsalon en Dennis bij Angie's Den. Wat mij ook opviel was dat Kate de Square niet vaarwel zei in een taxi .

En Den wil wel een poging wagen om Zoe zwanger te maken.

.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 02:02:13 #241
521 ruby
Hell yeah!
pi_24458459
Ja, hoewel we (de spoiler lezers) al op de hoogte waren van bovenstaand feit...moest ik toch gruwelen. Wat een sick idee van die man. Ik hoop dat Dennis hier gauw achterkomt want ik kan het niet meer aan.

Vinden jullie trouwens ook dat Zoë steeds meer een zeikstem krijgt? De laatste tijd is het wel heel erg hoor, met dat geneuzel van 'r.
pi_24461708
Samantha Janus to join 'EastEnders'?

Babes in the Wood star Samantha Janus is being lined up for a role in EastEnders, The Sun claims today. The 32-year-old actress will audition for the role of gangster Jonny Allen's girlfriend.

An insider told the newspaper, "Show bosses have been chasing Samantha for a while. They are very keen for her to screen test." Janus is due to give birth to her second child in March. Digitalspy.co.uk

Ze lijkt wel wat op Sharon?!

Ik vind Zoë al een poos niet meer van deze tijd, vroeger een kittig meissie maar nu? Heeft mogelijk hiermee te maken.
SPOILER
Spencer is wel heel makkelijk afgevoerd zeg, not a big loss maar toch. OOOOOHHHHH die Den idd! Hoog kotsgehalte en nou wil Chrissy ook al een kind van hem.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:14:43 #243
521 ruby
Hell yeah!
pi_24462718
Samantha Janus, ik ken haar naam wel, maar ik weet eigenlijk niet echt meer waarvan. Ik zal straks 's ff googlen, wellicht dat er dan een lichtje gaat branden.

Wat betreft die spoiler... Over wat haar plannen zijn zoals in de tweede zin beschreven... Ik vraag me af of dat wel van de grond zal komen . Zo speciaal is ze nou ook weer niet.
pi_24508047
Ik vond dat stukje waarin Sam de 'chips' naar Andy gooide wel oké .

Wel een redelijk sterke aflevering. Ik heb het idee dat alles veel meer op zijn plaats valt, waardoor het leuker en spannender is om naar te kijken. Ik kijk nu tenminste de volle 30 minuten uit. Je hebt het idee dat er grote dingen staan te gebeuren. Natuurlijk wat voorspelbaar, maar niet zo erg toen Louise Berridge nog 'in charge' was.

Verder, ik heb het geloof ik al eerder gezegd, Nigel Harman gaat er 3 maanden tussen uit. Wat betekent dat hij 5 maanden niet te zien zal zijn. Tussen opnemen en uitzenden zit namelijk ook 2 maanden tijd. Gelukkig heeft ie wel tot het einde van 2006 bijgetekend .
quote:
Tina baker was on gmtv this morning and it has been confirmed that zoe does FAKE her pregnancy to try to keep dennis it badly backfires!
also Eastenders have just renewed Nigels contract till the end of 2006
although he is taking 3 months off at the start of 2005 to do other tv projects
bron
SPOILER
bron

Klinkt wel goed .

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 10-01-2005 22:54:31 ]
  maandag 10 januari 2005 @ 23:08:29 #245
521 ruby
Hell yeah!
pi_24508784
Ja, de patat vol met azijn op Andy z'n harses vond ik ook wel leuk ja...

Wat is die Den toch eng bezig. Hij moet wel heel erg wanhopig zijn om Dennis van Sharon weg te houden. Of hij wil gewoon met Zoe in bed kruipen... Brrrr, de gedachte al. En dan ook nog die walgelijke grijns op z'n smoel.

Wat de spoiler betreft, dat belooft nog wat.
pi_24510336
quote:
[b]Op maandag 10 januari 2005 22:29Wat betekent dat hij 5 maanden niet te zien zal zijn. Tussen opnemen en uitzenden zit namelijk ook 2 maanden tijd.
dat betekent toch dat ie gewoon 3 maanden niet te zien zal zijn? immers de eerste 2 maanden dat ie weg is zullen er nog oude opnames te zien zijn toch?
pi_24513126
Ohhh, nice spoiler! Kat heb er ook weer 'zin an.'

Wallace can't wait for 'Enders return

EastEnders star Jessie Wallace has admitted that she can't wait to get back onto the set of the soap. "I can't wait to go back to EastEnders," she told The Mirror. "I start filming at the end of February. I really miss being there and all the people. I miss learning my lines." Jessie, who plays Kat Slater, left the soap to go on maternity leave, and gave birth to a baby girl, Tallulah, in November last year."I am going to bring Tallulah with me to work," she added. "Kacey [Ainsworth] brings her daughter Blossom in as well, so they can play together. "I'm so looking forward to getting back into it. It will be fantastic." Jessie will return to screens in May. digitalspy.co.uk.
pi_24513813
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:19 schreef Reticulin het volgende:

[..]

dat betekent toch dat ie gewoon 3 maanden niet te zien zal zijn? immers de eerste 2 maanden dat ie weg is zullen er nog oude opnames te zien zijn toch?
Je hebt helemaal gelijk.
pi_24521446
Word een beetje moe van Little Mo haar rol. Aan de ene kant zowat de ultieme onschuld+eerlijkheid willen handhaven, aan de andere kant noodzakelijke informatie (brief van Fredje's oma) achterhouden en dan ook nog Billie niet begrijpen. Sam is wel leuk met Danny, for now. Zoë met Jake, how low can you go.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:54:56 #250
521 ruby
Hell yeah!
pi_24523087
Ik kan Danny en Jake al iets meer aan.. Zeker als ze die Andy Hunter in de zeik nemen. Ik ben die Hunter nou echt meer dan zat.

En Den met die misselijke "smile" op z'n smoel..aaaaaaaaaaaaargh.

En Little Mo moet inderdaad niet zo mekkeren. Ze toont maar weinig begrip voor Billy en z'n reactie.

Leuk overigens dat Lucy zo onder de plak zit van Stacey.
pi_24556325
Grrrr..zat ik helemaal klaar voor Eastenders vanavond, knalt de tv eruit. Kabelstoring. Om 21.30 deed de tv het pas weer
Heb ik nog iets spectaculairs gemist?
Mind the gap
pi_24558894
Mwah, niet echt. Alfie heeft nu een eigen marktkraam, Dot en Pauline zijn nog steeds op zoek naar de eigenaar (m/v) van de rode string, Sam+krullenbol dollen nog even, Den heeft Zoe bijna zover om een kind te maken en de rest ben ik vergeten. Rotterdam had idd een vette tv-storing.
Tv-storing treft Rotterdam en omstreken
pi_24560290
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:48 schreef Nicole22 het volgende:
Grrrr..zat ik helemaal klaar voor Eastenders vanavond, knalt de tv eruit. Kabelstoring. Om 21.30 deed de tv het pas weer
Heb ik nog iets spectaculairs gemist?
Zoe tegen Den: "No kissing".
SPOILER
bron

Ik denk dat we dat vanavond te zien krijgen. Dunkt me ook dat het voorlopig de laatste scènes van Nigel Harman zijn.

.
pi_24560389
O ja, niet zoenen, dat was ik vergeten. Spannende spoiler weer!
pi_24564828
Thanks!
Zo te lezen wordt het vanavond een spannende aflevering.
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat vanavond te zien krijgen. Dunkt me ook dat het voorlopig de laatste scènes van Nigel Harman zijn.
.
Mind the gap
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:59:55 #256
521 ruby
Hell yeah!
pi_24567664
Woooeeeaaaah, mooie spoiler!

Ik ben er klaar voor hoor.

-edit- Ik denk dat Nigel Harman nog wel een paar dagen te bewonderen is.

[ Bericht 38% gewijzigd door ruby op 14-01-2005 19:20:59 ]
pi_24579565
More on 'EastEnders' death revealed Over wie zal dat nou gaan.
SPOILER

Puur om ons te pesten!
pi_24583854
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:11 schreef Suko het volgende:
More on 'EastEnders' death revealed Over wie zal dat nou gaan.
SPOILER

Puur om ons te pesten!
Heb je die foto ook gezien die bij het artikel in de Sun staat??

Geweldig .
pi_24585386
Absoluut lachen! Zeker nog een statement van ontslagen Louise of het productie-team van EE, dat ze zich niet laat leiden door het publiek, òf heeft de persoon in kwestie dat bedongen, mogelijk toch wat te 'verklappen' qua inside-information? Tja, zo slecht ga je denken.
Artikel+foto
SPOILER

Die Danny heeft trouwens wel een heel erge horny-blik hoor! Volgens mij ook een womaniser in het eggie. Kan dat gekeutel van Dot+Pauline niet ophouden, ergerlijk.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 13:15:39 #260
521 ruby
Hell yeah!
pi_24624007
Gadverdamme, gaat Zoe toch nog het nest induiken met die vieze Den. Ik hoop dat Dennis de kamer binnenstormt. Sensatie wil ik!

Kan die domme Stacey niet ophouden met haar irritante praktijken? Het ligt er zo dik boven op.
pi_24637223
'EastEnders' actor to leave soap
SPOILER
Hip, hip! Niet echt een spoiler waard, maar ja. Beetje genante vertoning met Sam en Danny al zoenend in The Vic alleen om Andy jaloers te maken, kinderachtig en cheep. En van Den heb ik inmiddels uitslag gekregen, ook al vanwege z'n stem, monotome oninteressante stroom klanken. Maar we houden vol, nog eventjes!
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:48:14 #262
521 ruby
Hell yeah!
pi_24638474
Nah, van mij mag ie opzouten inderdaad. Ik vind inderdaad dat die gast niets toevoegt aan deze serie.

Ik heb het gisteren niet gezien overigens...ik was druk bezig m'n computer weer te laten werken.
pi_24656774

"Hello son"

.
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:14:29 #264
521 ruby
Hell yeah!
pi_24658883
Ja inderdaad, wat een achterlijk figuur die Den. Helemaal doorgeslagen.

Maar het moment supreme is aangekomen, Dennis heeft ze betrapt. Het werd tijd, deze storyline duurde me al te lang met dat geneuzel van Zoë. Hoe zal dit allemaal aflopen?
pi_24672310
Zat vanmiddag, tijdens de luch, op video de afl. van gisteravond terug te kijken, alleen al die gore smile (paar x) van Den deed mij de eetlust ontnemen! Kan ook te ver gaan. Volgens mij een deal tussen de makers en hem, hij was toch al uitgekotst als Dirty Den, dus dan maar de storyline zo heftig mogelijk laten verlopen tot het bittere einde. Dat Zoe, de actrice dan, zoiets allemaal pikt. De gedachte dat Den wraak neemt op Dennis vanwege Sharon (waar hij zelf ook een oogje op heeft, ook al zo 'fris') zal wel de achterliggende gedachte zijn. Die scène dat Den wat glasscherven opraapt en z'n blik het been van Sharon van voet en naar boven helemaal volgt... Ian en Jane zijn wel schattig, van mij mag Jane blijven.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 00:56:11 #266
521 ruby
Hell yeah!
pi_24681160
En daar gaat Dennis dan.... Nu moeten we 'm een paar maanden missen, maar gelukkig komt ie weer terug.
En Chrissy keek niet blij.

Mooi dat Andy een beuk op z'n muil kreeg trouwens. Maar wat heeft die handlanger van 'm nou bij nana Moon gedaan? Vastgebonden ofzo?
pi_24685171
Chrissy keek idd niet blij maar ik had willen zien hòe Dennis dat aan haar vertelde op het station. Misschien komt dat nog wel als ze Den confronteert, in een back-flash of zo. Een enerverende afl. dat dan weer wel. Genoten van die beuk van Jake!

@ Ruby, over nana Moon.
SPOILER
  zaterdag 22 januari 2005 @ 11:48:10 #268
35476 FormerlyKnownAs
pi_24685640
Backflash????????
pi_24685918
flash-back-flash (foutje)
pi_24738269
quote:
Op woensdag 17 november 2004 13:43 schreef Reticulin het volgende:
hoop echt dat eastenders een beetje de goede kant op gaat, 't is nu echt een kermis..van mij mag 't wel wat grimmiger
en grimmiger wordt 't

de spanning zit er weer in met de verdwijning van Paul Truman, een wanhopige pa, Andy die toch wel flink op z'n tellen moet gaan passen met de achterdochtige Moons en de gentleman-gangster die volgens mij stukken gevaarlijker is dan 'ie er uit ziet

het realisme is af en toe nog wat ver te zoeken, maar ik heb geduld
pi_24739022
Ik 'vrees' dat ik een soft spot ga ontwikkelen voor Johnny, een die hard gangster met ergens toch een hartje, val soms wel eens op dat soort types. 'k Zal wel weer bedrogen uit komen, je weet maar nooit met EE, karakters veranderen wel eens. Billy, hou op met je gezeur, take it or leave it!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:54:00 #272
35476 FormerlyKnownAs
pi_24739114
Dus Johnny heeft de disco gekocht?
pi_24740430
Ik heb de afleveringen van vrijdag en maandag gemist, en waarschijnlijk ook een paar voorstellingen van Circus Stacey. Tijd om weer eens wat fotostrips te gaan bekijken op de EE-site.
pi_24742436
De glimlach van Dennis bij het metrostation was super. Verder was ik toch weer een beetje teleurgesteld. Ik had verwacht dat ie wat meer tekeer zou gaan. Ik vond 'm ook weer wat houterig overkomen, emotieloos. Aan de andere kant is zijn houding misschien ook wel te begerijpen. In de zin van dat ie zo verstomd was door hetgeen wat hij zag .

Anyway, jammer, erg jammer, dat we 'm nu een tijdje moeten missen .

Ik begin me ook groen en geel te ergeren aan Billy en Little Mo. Ik vind dat zo suf allemaal. Hoewel die ontmoeting met Graham wel oké was.

Verder is Chrissie top. Dat is een van mijn favoriete karakters geworden.

Nog een spoiler:
SPOILER
pi_24785870
Vers van de pers:
quote:
BBC confirms changes to production at EastEnders

The BBC's Controller Continuing Drama Series John Yorke has developed a new plan to give viewers EastEnders at its best, building upon the hard work of the team who have managed the show in recent times.

Part of the plan involves a production reshuffle with John bringing back show heavyweights including Story Advisor Tony Jordan and Head Of Production Nigel Taylor.

Executive Producer Kathleen Hutchison and Series Producer Sharon Hughff will be leaving the show having completed their task of managing this period of transition.

John Yorke said: "Kathleen has done a fantastic job of managing EastEnders during this period of change - I am very grateful to her for all her hard work and for leaving the show in such a strong position for us to build on."

Kathleen Hutchison added: "I have enjoyed my brief time at EastEnders and wish the show the very best."
Kort maar krachtig. Het is KH namelijk gelukt om de kijkcijfers van EastEnders een boost te geven waardoor ze Corrie op de hielen zit. Verder heeft ze naar mijn inziens ook zichtbare verbeteringen aangebracht.

John Yorke is ook uitvoerend producent van EastEnders geweest, voordat Louise Berridge de fakkel van hem overnam. Hij vertrok toen naar de concurrent. En hij is nu weer terug bij de Beeb als hoofd drama.

Zijn plannen klinken goed .

Tony Jordan heeft in het verleden fantastisch werk voor EastEnders gedaan.

-edit: er schijnt toch meer aan de hand te zijn, op andere fora wordt er druk gespeculeerd, wordt vervolgd .

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 27-01-2005 23:36:11 ]
pi_24794545
quote:

EASTENDERS was nearly taken off air for two weeks in a row over plot changes.

Producer Kathleen Hutchison has agreed to leave the soap after a crisis involving last-minute script rewrites.

New BBC drama boss John Yorke took control of the show himself.

Hutchison left the set on Wednesday after just three months in charge.
A show insider said: "It had descended into chaos.

"The cast were coming in having learned their lines to find scripts ripped up and new ones in their place.

"They were having to work weekends to make sure scenes were filmed.

"Plots were constantly binned, filming was becoming dangerously late. The cast were up in arms, and the storylines were all over the place. John Yorke considered taking the show off air for two weeks to get everybody back on track."

Hutchison left the studios in Elstree, Herts, without saying goodbye. She said later: "I’ve enjoyed my brief time at EastEnders and wish the show the very best."

Yorke was angry that she axed the Ferreiras, Dirty Den and Juley — and planned more cuts.

Hutchison is one of the BBC’s most respected producers, whose hits include Casualty and Holby City. At Albert Square, she presided over new storylines for Zoe Slater (Michelle Ryan) and Dennis Rickman (Nigel Harman).

EastEnders said: "Kathleen is leaving by mutual consent."

The BBC said: "Under no circumstances would we let EastEnders be taken off air."
bron

quote:
SOAP PRODUCER'S CAREER IS EASTENDED

BARBARA Windsor finally agreed to return to EastEnders - after controversial boss Kathleen "The Hatchet" Hutchison was axed.

Barbara, who has been off work with a virus since 2002, was known to be unhappy with executive producer Hutchison at the helm.

An insider said: "There's no love lost between her and Kathleen.

"But Babs is the one who's going to bring in the viewers the show desperately wants. She's one of EastEnders' most popular characters and has been sorely missed."
bron

Blijkbaar waren ze toch niet tevreden over Kathleen Hutchison .

Tjee, het moet haast wel een betere soap achter de schermen zijn .
pi_24795229
Dit vind ik toch wel verontrustend:
quote:
Yorke was angry that she axed the Ferreiras, Dirty Den and Juley — and planned more cuts.
Was er wel blij mee dat die de 'bijl' kregen! Had de BBC Kathleen dan niet op de vingers kunnen tikken wat betreft lange werktijden, plots veranderen van scripts e.d.? Dat Babs na de axe van Kathleen daarom wel weer terug komt vind ik een beetje bull, eerst ziek, toen een fitniss-video gemaakt, en vervolgens heeft ze gewoon in de rivisie gelegen en mogelijk afgewacht of het wel goed was gelukt.

http://www.mirror.co.uk/news/allnews/page.cfm?objectid=15112325&method=full&siteid=50143 + http://www.mirror.co.uk/columnists/suecarroll/suecarroll/page.cfm?objectid=15116467&method=full&siteid=50143

Nog ff en we krijgen Louise weer terug.
pi_24799673
Helemaal mee eens Suko, vooral de Ferreiras waren bedroevend slecht.

De Beeb is inmiddels met een officiële verklaring gekomen:
quote:
EastEnders schedule threat denied

Reports that EastEnders was in danger of being taken off air due to production problems at the TV soap have been denied by the BBC.

A spokeswoman said newspaper reports were false that the four-times-a-week show faced being taken off air for a fortnight after a storyline shortage.

Executive producer Kathleen Hutchison has also quit the show "by mutual consent" after just four months.

And actress Barbara Windsor will return this summer after two years' absence.

'No crisis'

It was reported that the BBC's new controller of continuing drama series, John Yorke, planned to postpone the show for a fortnight earlier this month.

EastEnders spokeswoman denied the threat existed and said there had been "no crisis meeting" with staff.

"John called all cast members together on Monday for a regular meeting to discuss various things," she said. "I cannot go into further detail."

In January, EastEnders drew its lowest audience share in more than five years with 6.8 million viewers tuning in to one episode - three million less than ITV soap Emmerdale.

EastEnders had fared better at Christmas, however, taking the title for most popular Christmas Day soap with 12.3 million viewers.

Executive producer Kathleen Hutchison, who previously worked on hospital series Holby City, left the show on Wednesday.

Her move followed the departure of the show's series producer Sharon Hughff last week.

I have enjoyed my brief time at EastEnders and wish the show the very best
Kathleen Hutchison

Ms Hutchison was responsible for a number of changes to EastEnders, including the axing of the unpopular Ferreira family and introduction of new characters such as Alfie Moon's cousin Jake, played by The Office star Joel Beckett.

Ms Hutchison inherited the position from Louise Berridge, who quit EastEnders last September after ratings fell from an average of 13 million viewers at the start of 2004 to 11 million by June.

Ms Hutchison said: "I have enjoyed my brief time at EastEnders and wish the show the very best."

John Yorke, a former executive producer of the show, has been announced as Ms Hutchison's temporary replacement.

He said: "Kathleen has done a fantastic job of managing EastEnders during this period of change - I am very grateful to her for all her hard work and for leaving the show in such a strong position for us to build on."

Meanwhile actress Barbara Windsor said she was "over the moon" to rejoin the show two years after the debilitating Epstein-Barr virus led her to quit.

The 66-year-old made a brief appearance before Christmas when her character Peggy Mitchell attended the wedding of her daughter Sam.

"I had a great couple of weeks when I was there recently, it really reminded me that the Square is where I feel at home," she said.

EastEnders' spokeswoman said the soap's 20th anniversary would be marked on 18 February by the departure of character Den Watts, played by Leslie Grantham, and "the climax of some of the show's most explosive storylines for a very long time".
De kijkcijfers van de afgelopen tijd:
quote:
Soap Ratings W/E 16.1.05 (EE Fighting back)
1.CORONATION STREET (MON 1933) 12.70
2.EASTENDERS (TUE 1930) 12.32
3.CORONATION STREET (WED 1929) 12.19
4.CORONATION STREET (SUN 1929) 12.17
5.EASTENDERS (MON 2001) 12.14
6.CORONATION STREET (FRI 1934) 11.94
7.CORONATION STREET (MON 2029) 11.64
8.EASTENDERS (FRI 2003) 11.48
9.EASTENDERS (THU 1931) 11.46
10.EMMERDALE (TUE 1904) 10.20
11.EMMERDALE (MON 1901) 10.07
12.EMMERDALE (THU 1903) 10.07
13.EMMERDALE (WED 1858) 9.60
14.EMMERDALE (FRI 1902) 9.31
15.HOLLYOAKS (WED 1829) 2.41
16.HOLLYOAKS (THU 1829) 2.41
17.HOLLYOAKS (FRI 1830) 2.30
18.HOLLYOAKS (MON 1830) 2.30
19.HOLLYOAKS (TUE 1830) 2.28
Source:BARB
bron
pi_24801471
quote:
John Yorke, a former executive producer of the show, has been announced as Ms Hutchison's temporary replacement.
Dus er komt weer een ander, zal EE geen goed doen denk ik. Mooi verhaal van de BBC maar dat er gedonder (idd, ook een soap) achter de schermen is moge duidelijk zijn. Kathleen had niet zo gauw the sack moeten krijgen, heb een vermoeden dat er andere motieven spelen. We houden de moed er maar in, EE weg kan ik mij (nog) niet voorstellen!
pi_24801716
Nu moeten Patrick en Yolande het verlies van Paul zien te verwerken (hoe het is gebeurd weet ik niet want ik heb ook de dinsdaguitzending gemist) en denkt Billy dat hij van Alfie alleen maar afstand moest nemen zodat die zelf z'n kans kon grijpen.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 18:25:34 #281
521 ruby
Hell yeah!
pi_24802226
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:45 schreef Suko het volgende:

Nog ff en we krijgen Louise weer terug.
Neeeej, dat mag onder geen beding!

Gut, zou dit betekenen dat de verhaallijnen nog wel eens heel anders zouden gaan lopen? Damn...het blijft verrassend.
pi_24803580
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:52 schreef J_TM het volgende:
Nu moeten Patrick en Yolande het verlies van Paul zien te verwerken (hoe het is gebeurd weet ik niet want ik heb ook de dinsdaguitzending gemist) en denkt Billy dat hij van Alfie alleen maar afstand moest nemen zodat die zelf z'n kans kon grijpen.
Paul is door een ingehuurde 'klusjesman' (opdrachtgever Andy Hunter) neergeknald omdat hij samenwerkte (en dus verraad pleegde) met de politie en daarop is betrapt. Patrick heeft Paul moeten identificeren op het politiebureau. De bewuste (knal)scène is niet uitgezonden en ik ben daar niet rouwig om.

Ruby:
quote:
Gut, zou dit betekenen dat de verhaallijnen nog wel eens heel anders zouden gaan lopen? Damn...het blijft verrassend.
Ja, zo kan je het ook zien natuurlijk, ha ha!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 01:51:42 #283
521 ruby
Hell yeah!
pi_24809671
Dat Kathleen Hutchison ontslagen is, werd zelfs genoemd op RTL Boulevard. Ja ja, dankzij ons heeft deze serie nog meer publiciteit gekregen in Nederland.

Zouden we nu eindelijk van dat gezeik met Billy en Mo af zijn? Ik ben ze namelijk nogal beu.
pi_24812033
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 01:51 schreef ruby het volgende:
Dat Kathleen Hutchison ontslagen is, werd zelfs genoemd op RTL Boulevard. Ja ja, dankzij ons heeft deze serie nog meer publiciteit gekregen in Nederland.
.

Ik had een voorgevoel dat het wel in RTL Boulevard gemeld zou worden, ook aangezien Albert eerder te kennen heeft gegeven dat ie er graag naar kijkt. Ik heb alleen het bewuste stukje gemist omdat er iets tussendoor kwam .
quote:
Zouden we nu eindelijk van dat gezeik met Billy en Mo af zijn? Ik ben ze namelijk nogal beu.
Ja, vreselijk, Billy is veelste soft te geworden. En dan dat hese stemmetje van Litte Mo. Tenenkrommend .

Twee soapies schijnen er volgens een tabloid mee te stoppen. Van Ryan was dat al bekend, zie posters Suko.

Medcalf and Ryan quitting 'EastEnders'?

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 29-01-2005 11:24:32 ]
  zaterdag 29 januari 2005 @ 17:24:02 #285
521 ruby
Hell yeah!
pi_24817643
Zou Albert stiekem ook op Fok zitten?

En ik ga Michelle Ryan zeker niet missen want ook haar zeikstem ben ik meer dan zat. Hoe langer ze in de serie zit, hoe erger het geluid wordt. Ze klinkt als een dreinend kind de laatste tijd. Bah!

Kim Medcalf die vond ik wel oké maar heel eerlijk gezegd ga ik haar niet echt missen.
pi_24820523
Ik had verwacht dat Sam die Andy Hunter wel te grazen zou nemen, ze zei altijd dat ze toch een Mitchell blijft, niks meer van gemerkt. Dat ze nu weggaat zal wel komen dat ze geen goeie stoyrlines meer krijgt, tja wat moet je dan nog, net als bij Zoe is de fut er helemaal uit. Aantal krachtige vrouwen wordt wel erg mager. Waar blijven Martin en Sonia eigenlijk, heb ik wat gemist?
  zaterdag 29 januari 2005 @ 21:42:10 #287
521 ruby
Hell yeah!
pi_24822815
Martin en Sonia waren een paar weken geleden nog te zien in de Queen Vic. Ze waren net terug uit Amerika, maar nou zie je ze nergens meer. Vreemd ja..
pi_24823493
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 21:42 schreef ruby het volgende:
Martin en Sonia waren een paar weken geleden nog te zien in de Queen Vic. Ze waren net terug uit Amerika, maar nou zie je ze nergens meer. Vreemd ja..
Dat heb idd gezien, ligt dus niet aan mij. Kan nog zijn dat ze herstellende is van haar boob-job. Maar dan nóg is Martin missing. Nou ja, we zullen het maar wijten aan gedonder achter de schermen.
pi_24829198
Kat and Alfie to reunite on 'EastEnders'?

New EastEnders boss John Yorke is planning to reunite Kat and Alfie in a bid to win back viewers, according to The Sun today. Yorke is convinced that a storyline bringing the popular couple back together will be a hit with the show's fans. The newspaper claims that Yorke has decided to scrap six months worth of scripts for the soap, and has banned any storylines which are too similar to events on Coronation Street. Net gelezen op digitalspy.co.uk

Kan dus inderdaad zomaar zijn dat de hele zooi wordt omgegooid! 'k weet alleen niet wát er dan zo op Corrie leek. Blijft allemachtig spannend.
  zondag 30 januari 2005 @ 11:24:48 #290
16715 Mylene
*schatje*
pi_24829932
quote:
£1M ROSS BACK IN EASTENDERS

Jan 30 2005

Kemp offered £1m to save EastEnders after secret meeting. Stars fear axe as new boss gets set for clearout.

EASTENDERS stars were in fear of their jobs last night after the sensational news that hardman Grant Mitchell is returning to save the stricken soap.

Actor Ross Kemp, 40, has been offered an incredible &L&1 MILLION to come back - but other highly-paid cast veterans may have to go.

New EastEnders boss John Yorke made the dramatic offer to Kemp in a cloak-and-dagger meeting at Elstree studios on Friday night within hours of Yorke taking charge at the sinking soap.

But bookies are now taking bets on who producers will axe to make way for Kemp and his two-year deal.

William Hill's 4/9 odds-on favourite for the chop is Wendy Richard, who plays Pauline Fowler. Then the bookmaking giant offers:

Evens Derek Martin - Charlie Slater and Ricky Groves - Garry Hobbs.

2/1 Adam Woodyatt - Ian Beale.

3/1 Rudolph Walker - Patrick Trueman.

5/1 Perry Fenwick - Billy Mitchell.

5/1 June Brown - Dot Branning.

10/1 Pam St Clement - Pat Evans.

13/1 Natalie Cassidy - Sonia Fowler.

Rival bookies Ladbrokes are slightly kinder to Wendy and make her 5/4 favourite to go.

They also offer 12/1 on James Alexandrou - Martin Fowler.

An EastEnders insider told The People: "There's bound to be some axings. It's going to be a sticky period for the rest of the cast."

The People has learned that new boss Yorke is already planning explosive plotlines that will put Grant back in Walford.

And in another shock twist, producers are also having talks with actor Steve McFadden - who played Kemp's screen brother Phil - to try to reunite the infamous Mitchell clan and halt plummeting ratings.

Kemp, 40, who left the show in 1999, went to Elstree studios in Hertfordshire after a dramatic SOS call from Yorke. The show insider said: "It's just down to details now but Grant Mitchell is on his way back.

"It's a huge coup for the new producers and just what they need to turn EastEnders round and bring back the golden days.

"With Barbara Windsor coming back, what could be better than seeing her and her boys back in the Queen Vic.

"Drastic action was needed and this seems the perfect solution."

Kemp spent ten years as bad-tempered, brawling Walford Square bully Grant Mitchell - and Yorke hopes his return will spark a revival.

EastEnders was almost pulled off air for two weeks after storylines collapsed and viewers turned off.

The show's producer, Kathleen Hutchison, agreed to step down and new BBC drama chief Yorke took personal control. Yorke, a former EastEnders producer, was responsible for a string of top plots, including the "who shot Phil?" storyline and revelations that Zoe Slater was Kat's secret daughter.

Now he has already dumped up to six months of scripts.

And he has brought back veteran writer Tony Jordan and head of production Nigel Taylor to save the show which hit an all-time low of 6.4 million viewers last year.

BBC bosses are pegging their hopes on a reunion of the entire Mitchell clan later this year.

Grant's return could trigger an on-screen bloodbath as he seeks revenge on people he feels has swindled the family.

Barbara Windsor, 67, who has been ill and out of the soap since spring 2003, confirmed last week she is on her way back to play Peggy Mitchell. Insiders say she wanted to return earlier but refused while Hutchison was in charge.

The insider said: "If the cast thought Hutchison was tough they haven't seen anything yet. Yorke will sack stars if he thinks they have run their course."

Bookies reckon it could be bad news for Wendy Richard, who has played Pauline Fowler since the show launched in 1985 and earns nearly &L&200,000 a year.

Pam St Clement has been in the show for 18 years and is suffering from the same problems as Wendy - most of the characters that were associated with her have left.

Ladbrokes spokesman Warren Lush said: "It looks like after all these years producers are finally going to put Pauline Fowler out of her misery."

William Hill spokesman Rupert Adams said: "We expect a flurry of bets over the next couple of weeks as to who will go as more information is leaked."

An EastEnders spokesman said:"We won't speculate on who will be joining us."

But he insisted Wendy still had a major role to play in the future.

Who'll get chop to make way for him?

WENDY

49Wendy Richard is favourite to go as Pauline Fowler

ADAM 21

Adam Woodyatt has played Ian Beale since show began

RUDOLPH

31Rudolph Walker may be on way out as Patrick Trueman

JUNE 51

June Brown could be saying goodbye to Dot Cotton

PAM 10-1

Pam St Clement could get elbow as Pat Evans

JAMES

121James Alexandrou plays Sonia's husband Martin

NATALIE

131Natalie Cassidy's Sonia Fowler could face axe
bron

Leuk salaris .

De andere soapies verdienen namelijk tussen £100,000 en £200,000.

Dat zal ook wel weer jaloezie en afgunst achter de schermen opleveren .

Als het waar is natuurlijk. Het is nog niet bevestigd door de Beeb .
  zondag 30 januari 2005 @ 12:46:22 #291
521 ruby
Hell yeah!
pi_24831110
Damn...dat wil ik ook best verdienen wat Ross Kemp krijgt... Maar ik wil ook best tussen de 100,000 en 200,000 verdienen hoor. Daar kan ik ook aardig mee uit de voeten.

Hoe krijg je dat pond tekentje trouwens?

Als Phill Mitchell voorlopig maar niet terugkomt. Van hem heb ik voorlopig wel genoeg voor de komende jaren.
pi_24831735
Wow! Waar zie je dat nog, een soap binnen en buiten de set! Van mij mogen Grant én Phill gezamelijk terug. Van mij mogen weg: the Millers, Gary, Patrick+Yolande, Big Mo, Zoe en Sam, Nana Moon, Billy Mitchell, Minty (voegt ook niks toe), over Paulaine+Dot+Jim twijfel ik (is EE-behang, niet erg). De rest mag blijven. Keep up the tension zou ik zeggen.
pi_24968137
Ant kwam terug om afscheid van z'n broer te nemen maar ging daarna meteen weer weg. Ten tijde van de Pat en Mo-uitzending zei ik dat het leuk zou zijn als er ook zoiets zou komen over de broertjes die oog in oog komen te staan met het slachtoffer van Ants roekeloze rijgedrag negentien jaar geleden.
Quote van de dag:
"Ik ga jouw stinkpoten echt niet doen"
Jane lakt liever Lucy's nagels dan die van Ian
  maandag 7 februari 2005 @ 11:53:26 #294
521 ruby
Hell yeah!
pi_24968461
Ik heb de laatste 2 afleveringen niet gezien. Ik heb ze wel opgenomen maar m'n video wil geen geluid afspelen.

Misschien dat er nog hoop is en kijk ik ze vanavond nog even gauw.
  maandag 7 februari 2005 @ 11:55:41 #295
35476 FormerlyKnownAs
pi_24968500
Nieuwe Spoilers
SPOILER
pi_24977738
Ik mis Dennis wel een beetje .

Het schijnt dat ie nu met een film bezig is.

Overigens:
SPOILER
bron

Ik heb er zin in .
  dinsdag 8 februari 2005 @ 11:19:04 #297
521 ruby
Hell yeah!
pi_24985334
Dat ziet er weer veelbelovend uit!

En Chrissy is op een missie.

Zal Pat een relatie krijgen met Johnny?
pi_25014284
'EastEnders' return for Kathy Beale?

Former EastEnders actress Gillian Taylforth will be offered £200,000 to return to the show as Kathy Beale, according to the Sunday Mirror today.

Gillian joined the show in 1985 and appeared in over 1,000 episodes before quitting in 1997. She has since appeared in The Knock and Footballers' Wives for ITV1. Kathy made a brief return in 2002 as her grandson Steven left for New Zealand, but producers now apparently want her back for good.

An insider told the newspaper, "Bosses are determined to get the soap back on top and they want Kathy Beale back. She was one of the most popular characters and has been a huge hit on Footballers' Wives since. And executives want to capitalise on that too."

The newspaper claims that producers want to recreate the 'love rectangle' between Kathy, Phil (Steve McFadden), Grant (Ross Kemp) and Sharon (Letitia Dean).

Bosses are also searching for a new actor to play grandson Steven.

The insider added, "Because he's been in New Zealand they've talked about finding a Neighbours or Home And Away star. Bosses realise that Coronation Street has a lot of young attractive characters and they have to compete with that."

Gillian said, "I've always wanted to go back because I love EastEnders - I have great friends in the cast and always enjoyed working with Steve McFadden."
digitalspy.co.uk

Hoop dat het door gaat, leuk mens! Johnny vind ik nog steeds een goeie aanvulling, ruwe bolster, blanke pit en zo. Wordt nu wel erg spannend qua Den, mooie rol van Chrissy.
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:40:51 #299
521 ruby
Hell yeah!
pi_25015109
Hoewel ik Gillian Taylforth een goede actrice vind, hoeft ze van mij niet terug eigenlijk. Ik vond het altijd zo'n zeikdoos in Eastenders. Naja, misschien dat ze haar karakter wat aanpassen.

EE is nu inderdaad interessant. Ben benieuwd wat er morgen gebeuren gaat.
pi_25015193
Bijna een nieuw topic .
pi_25030346
Nou, ik had er wel meer van verwacht vanavond. Eindelijk zou Den voor lul worden gezet...dacht ik. Maar ja, morgen dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')