Zoe tegen Den: "No kissing".quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:48 schreef Nicole22 het volgende:
Grrrr..zat ik helemaal klaar voor Eastenders vanavond, knalt de tv eruit. Kabelstoring. Om 21.30 deed de tv het pas weer
Heb ik nog iets spectaculairs gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Ik denk dat we dat vanavond te zien krijgen. Dunkt me ook dat het voorlopig de laatste scènes van Nigel Harman zijn.
![]()
.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat vanavond te zien krijgen. Dunkt me ook dat het voorlopig de laatste scènes van Nigel Harman zijn.
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puur om ons te pesten!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:11 schreef Suko het volgende:
More on 'EastEnders' death revealed Over wie zal dat nou gaan.Heb je die foto ook gezien die bij het artikel in de Sun staat??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puur om ons te pesten!![]()
![]()
Geweldig![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Danny heeft trouwens wel een heel erge horny-blik hoor! Volgens mij ook een womaniser in het eggie.Kan dat gekeutel van Dot+Pauline niet ophouden, ergerlijk.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hip, hip! Niet echt een spoiler waard, maar ja. Beetje genante vertoning met Sam en Danny al zoenend in The Vic alleen om Andy jaloers te maken, kinderachtig en cheep. En van Den heb ik inmiddels uitslag gekregen, ook al vanwege z'n stem, monotome oninteressante stroom klanken.Maar we houden vol, nog eventjes!
![]()
en grimmiger wordt 'tquote:Op woensdag 17 november 2004 13:43 schreef Reticulin het volgende:
hoop echt dat eastenders een beetje de goede kant op gaat, 't is nu echt een kermis..van mij mag 't wel wat grimmiger
Kort maar krachtig. Het is KH namelijk gelukt om de kijkcijfers van EastEnders een boost te geven waardoor ze Corrie op de hielen zit. Verder heeft ze naar mijn inziens ook zichtbare verbeteringen aangebracht.quote:BBC confirms changes to production at EastEnders
The BBC's Controller Continuing Drama Series John Yorke has developed a new plan to give viewers EastEnders at its best, building upon the hard work of the team who have managed the show in recent times.
Part of the plan involves a production reshuffle with John bringing back show heavyweights including Story Advisor Tony Jordan and Head Of Production Nigel Taylor.
Executive Producer Kathleen Hutchison and Series Producer Sharon Hughff will be leaving the show having completed their task of managing this period of transition.
John Yorke said: "Kathleen has done a fantastic job of managing EastEnders during this period of change - I am very grateful to her for all her hard work and for leaving the show in such a strong position for us to build on."
Kathleen Hutchison added: "I have enjoyed my brief time at EastEnders and wish the show the very best."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |