abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24556325
Grrrr..zat ik helemaal klaar voor Eastenders vanavond, knalt de tv eruit. Kabelstoring. Om 21.30 deed de tv het pas weer
Heb ik nog iets spectaculairs gemist?
Mind the gap
pi_24558894
Mwah, niet echt. Alfie heeft nu een eigen marktkraam, Dot en Pauline zijn nog steeds op zoek naar de eigenaar (m/v) van de rode string, Sam+krullenbol dollen nog even, Den heeft Zoe bijna zover om een kind te maken en de rest ben ik vergeten. Rotterdam had idd een vette tv-storing.
Tv-storing treft Rotterdam en omstreken
pi_24560290
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:48 schreef Nicole22 het volgende:
Grrrr..zat ik helemaal klaar voor Eastenders vanavond, knalt de tv eruit. Kabelstoring. Om 21.30 deed de tv het pas weer
Heb ik nog iets spectaculairs gemist?
Zoe tegen Den: "No kissing".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron

Ik denk dat we dat vanavond te zien krijgen. Dunkt me ook dat het voorlopig de laatste scènes van Nigel Harman zijn.

.
pi_24560389
O ja, niet zoenen, dat was ik vergeten. Spannende spoiler weer!
pi_24564828
Thanks!
Zo te lezen wordt het vanavond een spannende aflevering.
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat vanavond te zien krijgen. Dunkt me ook dat het voorlopig de laatste scènes van Nigel Harman zijn.
.
Mind the gap
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:59:55 #256
521 ruby
Hell yeah!
pi_24567664
Woooeeeaaaah, mooie spoiler!

Ik ben er klaar voor hoor.

-edit- Ik denk dat Nigel Harman nog wel een paar dagen te bewonderen is.

[ Bericht 38% gewijzigd door ruby op 14-01-2005 19:20:59 ]
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_24579565
More on 'EastEnders' death revealed Over wie zal dat nou gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Puur om ons te pesten!
pi_24583854
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:11 schreef Suko het volgende:
More on 'EastEnders' death revealed Over wie zal dat nou gaan.
SPOILER

Puur om ons te pesten!
Heb je die foto ook gezien die bij het artikel in de Sun staat??

Geweldig .
pi_24585386
Absoluut lachen! Zeker nog een statement van ontslagen Louise of het productie-team van EE, dat ze zich niet laat leiden door het publiek, òf heeft de persoon in kwestie dat bedongen, mogelijk toch wat te 'verklappen' qua inside-information? Tja, zo slecht ga je denken.
Artikel+foto
SPOILER

Die Danny heeft trouwens wel een heel erge horny-blik hoor! Volgens mij ook een womaniser in het eggie. Kan dat gekeutel van Dot+Pauline niet ophouden, ergerlijk.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 13:15:39 #260
521 ruby
Hell yeah!
pi_24624007
Gadverdamme, gaat Zoe toch nog het nest induiken met die vieze Den. Ik hoop dat Dennis de kamer binnenstormt. Sensatie wil ik!

Kan die domme Stacey niet ophouden met haar irritante praktijken? Het ligt er zo dik boven op.
pi_24637223
'EastEnders' actor to leave soap
SPOILER
Hip, hip! Niet echt een spoiler waard, maar ja. Beetje genante vertoning met Sam en Danny al zoenend in The Vic alleen om Andy jaloers te maken, kinderachtig en cheep. En van Den heb ik inmiddels uitslag gekregen, ook al vanwege z'n stem, monotome oninteressante stroom klanken. Maar we houden vol, nog eventjes!
  woensdag 19 januari 2005 @ 11:48:14 #262
521 ruby
Hell yeah!
pi_24638474
Nah, van mij mag ie opzouten inderdaad. Ik vind inderdaad dat die gast niets toevoegt aan deze serie.

Ik heb het gisteren niet gezien overigens...ik was druk bezig m'n computer weer te laten werken.
pi_24656774

"Hello son"

.
  donderdag 20 januari 2005 @ 23:14:29 #264
521 ruby
Hell yeah!
pi_24658883
Ja inderdaad, wat een achterlijk figuur die Den. Helemaal doorgeslagen.

Maar het moment supreme is aangekomen, Dennis heeft ze betrapt. Het werd tijd, deze storyline duurde me al te lang met dat geneuzel van Zoë. Hoe zal dit allemaal aflopen?
pi_24672310
Zat vanmiddag, tijdens de luch, op video de afl. van gisteravond terug te kijken, alleen al die gore smile (paar x) van Den deed mij de eetlust ontnemen! Kan ook te ver gaan. Volgens mij een deal tussen de makers en hem, hij was toch al uitgekotst als Dirty Den, dus dan maar de storyline zo heftig mogelijk laten verlopen tot het bittere einde. Dat Zoe, de actrice dan, zoiets allemaal pikt. De gedachte dat Den wraak neemt op Dennis vanwege Sharon (waar hij zelf ook een oogje op heeft, ook al zo 'fris') zal wel de achterliggende gedachte zijn. Die scène dat Den wat glasscherven opraapt en z'n blik het been van Sharon van voet en naar boven helemaal volgt... Ian en Jane zijn wel schattig, van mij mag Jane blijven.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 00:56:11 #266
521 ruby
Hell yeah!
pi_24681160
En daar gaat Dennis dan.... Nu moeten we 'm een paar maanden missen, maar gelukkig komt ie weer terug.
En Chrissy keek niet blij.

Mooi dat Andy een beuk op z'n muil kreeg trouwens. Maar wat heeft die handlanger van 'm nou bij nana Moon gedaan? Vastgebonden ofzo?
pi_24685171
Chrissy keek idd niet blij maar ik had willen zien hòe Dennis dat aan haar vertelde op het station. Misschien komt dat nog wel als ze Den confronteert, in een back-flash of zo. Een enerverende afl. dat dan weer wel. Genoten van die beuk van Jake!

@ Ruby, over nana Moon.
SPOILER
  zaterdag 22 januari 2005 @ 11:48:10 #268
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_24685640
Backflash????????
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
pi_24685918
flash-back-flash (foutje)
pi_24738269
quote:
Op woensdag 17 november 2004 13:43 schreef Reticulin het volgende:
hoop echt dat eastenders een beetje de goede kant op gaat, 't is nu echt een kermis..van mij mag 't wel wat grimmiger
en grimmiger wordt 't

de spanning zit er weer in met de verdwijning van Paul Truman, een wanhopige pa, Andy die toch wel flink op z'n tellen moet gaan passen met de achterdochtige Moons en de gentleman-gangster die volgens mij stukken gevaarlijker is dan 'ie er uit ziet

het realisme is af en toe nog wat ver te zoeken, maar ik heb geduld
pi_24739022
Ik 'vrees' dat ik een soft spot ga ontwikkelen voor Johnny, een die hard gangster met ergens toch een hartje, val soms wel eens op dat soort types. 'k Zal wel weer bedrogen uit komen, je weet maar nooit met EE, karakters veranderen wel eens. Billy, hou op met je gezeur, take it or leave it!
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:54:00 #272
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_24739114
Dus Johnny heeft de disco gekocht?
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
pi_24740430
Ik heb de afleveringen van vrijdag en maandag gemist, en waarschijnlijk ook een paar voorstellingen van Circus Stacey. Tijd om weer eens wat fotostrips te gaan bekijken op de EE-site.
pi_24742436
De glimlach van Dennis bij het metrostation was super. Verder was ik toch weer een beetje teleurgesteld. Ik had verwacht dat ie wat meer tekeer zou gaan. Ik vond 'm ook weer wat houterig overkomen, emotieloos. Aan de andere kant is zijn houding misschien ook wel te begerijpen. In de zin van dat ie zo verstomd was door hetgeen wat hij zag .

Anyway, jammer, erg jammer, dat we 'm nu een tijdje moeten missen .

Ik begin me ook groen en geel te ergeren aan Billy en Little Mo. Ik vind dat zo suf allemaal. Hoewel die ontmoeting met Graham wel oké was.

Verder is Chrissie top. Dat is een van mijn favoriete karakters geworden.

Nog een spoiler:
SPOILER
pi_24785870
Vers van de pers:
quote:
BBC confirms changes to production at EastEnders

The BBC's Controller Continuing Drama Series John Yorke has developed a new plan to give viewers EastEnders at its best, building upon the hard work of the team who have managed the show in recent times.

Part of the plan involves a production reshuffle with John bringing back show heavyweights including Story Advisor Tony Jordan and Head Of Production Nigel Taylor.

Executive Producer Kathleen Hutchison and Series Producer Sharon Hughff will be leaving the show having completed their task of managing this period of transition.

John Yorke said: "Kathleen has done a fantastic job of managing EastEnders during this period of change - I am very grateful to her for all her hard work and for leaving the show in such a strong position for us to build on."

Kathleen Hutchison added: "I have enjoyed my brief time at EastEnders and wish the show the very best."
Kort maar krachtig. Het is KH namelijk gelukt om de kijkcijfers van EastEnders een boost te geven waardoor ze Corrie op de hielen zit. Verder heeft ze naar mijn inziens ook zichtbare verbeteringen aangebracht.

John Yorke is ook uitvoerend producent van EastEnders geweest, voordat Louise Berridge de fakkel van hem overnam. Hij vertrok toen naar de concurrent. En hij is nu weer terug bij de Beeb als hoofd drama.

Zijn plannen klinken goed .

Tony Jordan heeft in het verleden fantastisch werk voor EastEnders gedaan.

-edit: er schijnt toch meer aan de hand te zijn, op andere fora wordt er druk gespeculeerd, wordt vervolgd .

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 27-01-2005 23:36:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')