abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23063202
quote:
[ vette spoiler
NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!
Dit wil ik niet!!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.
  donderdag 4 november 2004 @ 00:18:35 #102
521 ruby
Hell yeah!
pi_23064562
quote:
Op woensdag 3 november 2004 10:59 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Gefeliciteerd Jessie .
Dat wordt de OK of Hello kopen.

Congrats Jessie!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_23093639
L.Mo heeft dan toch vertelt dat Freddie Grahams zoon is om dat ze tijdens de rechtszaak in het nauw werd gedreven. Tijdens zijn verhoor gaf Billy zijn fouten toe en beloofde hij een vader voor Freddie te zijn. En hoe gaat Gary zich uit de val praten waar Stacey (die het ergens tussen wijlen Tiffany en Demi houdt) hem in heeft gelokt ?
pi_23119896
We moeten nog wel één uur Den 'doorstaan.'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Van mij mag Kat er nu wel eventjes uit, kan het treurige tussen haar en Alfie haast niet meer zien, zo verdrietig.
  zondag 7 november 2004 @ 16:15:34 #106
16715 Mylene
*schatje*
pi_23143270
Wat nieuwtjes:
quote:
Confirmed: Dirty Den axed from 'Enders

The BBC have tonight confirmed tabloid reports that Leslie Grantham has been axed from EastEnders.

The news comes just as the star is about to make his return to the soap in a one-hour special on Thursday. Grantham was handed a two-month suspension back in May after it was revealed that he participated in webcam sex sessions from his dressing room.

"All I can say is the stories are true, that he's leaving," a BBC spokesman said, refusing to elaborate any further.

Weekend newspaper reports have claimed that an "explosive" and "deadly" exit is being planned for Dirty Den early next year - and this time round his departure will be final.

Grantham is the latest of many cast members to be axed as part of new exec producer Kathleen Hutchison's plans to bring the soap back into shape.
bron

Ik lig hier niet echt wakker van. Sterker nog, ik vind het geweldig nieuws .

En wie zal met 'm afrekenen?? Phil of misschien dan toch Grant .
quote:
'SEX LIES' OF EASTENDERS STAR CHRIS

A SEXY lap dancer says she invented a passionate four-month romance with EastEnders star Chris Parker to help him end rumours that he is gay.

Lucie Clark says Chris, who plays Spencer Moon, helped her make up 'four- times-a-night' stories even though they never had sex once.

And she claims Chris took £2,300 of her kiss-and-tell fee from a newspaper.

"CHRIS ASKED ME TO MAKE UP OUR AFFAIR SO HE WOULD SEEM LIKE A REAL SEX GOD"

EASTENDERS star Chris Parker invented a four-month romance with a lap dancer in a desperate attempt to quash rumours that heÕs gay, the girl involved said last night.

Sexy model Lucie Clark, 22, says the pretty-boy actor - who has become a TV heartthrob as Spencer Moon - persuaded her to sell the story of their 'four-times-a-night' passion to a newspaper even though it was all in his imagination.
volledig artikel
Wat een sukkel zeg .
quote:
Windsor unclear on return to 'EastEnders'

Guesting on The Paul O'Grady Show this evening Barbara Windsor said that she was not clear whether she would be returning to EastEnders.

Speaking with the shows host, Windsor said that she wasn't sure whether Kathleen Hutchinson, the new producer at EastEnders had plans for her return to the soap.

During the interview Windsor confirmed that she had recovered from the Epstein-Barr virus which had lead to her absence.
bron

Peggy mag van mij wel terugkomen. Het is een zeikmens, maar ze hoort er wel bij. Bovendien kan ze goed klappen uitdelen .
pi_23146546
Dacht ik wel van Spencer, maar who cares, geef hem eens een keer wat spannends te doen ipv een mislukte coffeeshop-manager. Zeker geweldig nieuws dat Den oprot, kan mij niet snel genoeg! Heeft hij thuis inmiddels een webcam-studio ingericht? Den the man punt com of zo. Peggy ben ik wisselvallig over, heb haar ook gezien bij Jonathan Ross, ergens bevalt ze me niet maar inderdaad kan ze goed meppen en verbaal ook niet mis. Ik denk dat ze wacht hoe de soap verloopt en dan een beslissing neemt, zo oppertunistisch is ze wel degelijk. Bovendien heeft ze een fitniss-video gemaakt voor ouwe gebakkies, ohw lachen wel!
pi_23176756
Kathleen Hutchison laat er geen gras over groeien. Ik las zojuist namelijk op een ander forum dat ze heeft besloten om zich te richten op de toekomst en niet op het verleden en dat om die reden Phil en Peggy niet zullen terugkeren. Ook Sam zal er worden uitgeschreven.

Ander triest nieuws is dat Christopher Parker aka Spencer is afgevoerd naar een ziekenhuis na een mogelijke overdosis van het één of het ander. Dit vanwege dat verhaal in de 'Sunday Mirror'.
  maandag 8 november 2004 @ 23:09:11 #109
521 ruby
Hell yeah!
pi_23179603
Damn...wie gaat er ook in godsnaam zo'n verhaal verzinnen? Eerlijkheid duurt het langst Christopher! Ai ai ai, waar gaat dat heen met de jeugd. Nou, hopelijk is ie gauw weer boven Jan.

Mag Stacey a.s.a.p. weer verdwijnen?
pi_23203746
Ik neig nu ook om Stacey de axe te 'gunnen.' Tenzij ze vet op d'r falie krijgt en het alsnog een volwaardig karakter wordt. Goh, die Spencer, niet alleen zeer gevoelig in z'n rol maar ook in real life. Ik wens hem sterkte (alhoewel ik geen fan van hem ben) en hoop dat de cast ook een handje meehelpt! Beetje Little Mo-vreemd dat ze zo snel weer achter de bar staat, je zou toch denken dat ze samen met Billy en baby de tijd neemt. Fredje lijkt trouwens opvallend veel op z'n echte vader, zou dat zo gecast zijn?
pi_23204454
hmmm..........ik ben de enige die Den gaat missen vrees ik? Zolang ik EE kijk is Den er al bij, met af en toe een afwezigheid maar hij kwam altijd terug....
ben net over het feit dat Roly dood is heen (LOL!) en nu Den eruit.................
ppppppfffffffffffffff.............

die stacy vind ik VET IRRITANT!
Om maar even het taalgebruik van mijn oudste te lenen...........
pi_23204508
quote:
Op maandag 8 november 2004 23:09 schreef ruby het volgende:

Mag Stacey a.s.a.p. weer verdwijnen?
YES!!!
Paleeeeeeeeeeese!
Weg met dat ding!!
pi_23216320
Is Stacey dan toch de nieuwe Janine ? Eerst jat ze op de markt, en vervolgens dropt ze tijdens haar uitje met Spencer (wiens quiche en charmes niet bij haar in de smaak vallen) een bombshell; "Waar ik vandaan kom is sex met 15-jarigen verboden, dus geef me die armband of ik ga met oom Charlie praten".
pi_23233123
Zou Chrissy uiteindelijk met Vicky d'r vriend lebberen? Het lijkt soms wel of er soms spanning tussen die twee is. Of draaf ik nu door...

[ Bericht 0% gewijzigd door ruby op 11-11-2004 08:03:21 (naam verkeerd geschreven...) ]
pi_23233600
quote:
Op donderdag 11 november 2004 00:30 schreef ruby het volgende:
Zou Christy uiteindelijk met Vicky d'r vriend lebberen? Het lijkt soms wel of er soms spanning tussen die twee is. Of draaf ik nu door...
hehe dat dacht ik ook, dat dacht me ma ook, dat dacht me zussie ook...dus je bent niet de enige
pi_23256883
COMING UP
Someone's got a crush on Chrissie. To find out who her admirer is, scroll down now!

Meer weten??
http://www.bbc.co.uk/eastenders/newsletter/newsletter.shtml

IK WEET UT!!!!!
LOL!
Maar.zeg uiteraard niks.......
pi_23265480
Ik kan soms werkelijk dat Miller-meisje en Stacey niet uit elkaar houden hoor, slecht gecast! Ik snap nog steeds niet waarom ze zulke ergerlijke rollen hebben, zoals die vreselijke Keith, ze gaan er gelukkig uit maar het kan mij niet snel genoeg! En dan Den. Ben wel nieuwsgierig naar die documenten die hij Chrissy liet zien! Nog even doorbijten maar. Sharon had toch wel een vriendje of is die ook al weer weg? En dan die scène met Clint, real name Beverly, was wel een deukmoment. Maar ook hij vind ik eigenlijk maar niks, hopelijk worden die verse mannen (broer Alfie) en nog iemand, even vergeten wie, wel een aanwinst!
  zaterdag 13 november 2004 @ 09:40:09 #118
521 ruby
Hell yeah!
pi_23284232
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 00:14 schreef -peet- het volgende:
COMING UP
Someone's got a crush on Chrissie. To find out who her admirer is, scroll down now!

Meer weten??
http://www.bbc.co.uk/eastenders/newsletter/newsletter.shtml

IK WEET UT!!!!!
LOL!
Maar.zeg uiteraard niks.......
Ra ra, wie zou dat toch zijn.....?

Damn...van twee walletjes eten he? Typisch.
pi_23298792
Hij gaat qua streken Den opvolgen denk????
pi_23298813
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 13:37 schreef Suko het volgende:
Ik kan soms werkelijk dat Miller-meisje en Stacey niet uit elkaar houden hoor, slecht gecast! Ik snap nog steeds niet waarom ze zulke ergerlijke rollen hebben, zoals die vreselijke Keith, ze gaan er gelukkig uit maar het kan mij niet snel genoeg! En dan Den. Ben wel nieuwsgierig naar die documenten die hij Chrissy liet zien! Nog even doorbijten maar. Sharon had toch wel een vriendje of is die ook al weer weg? En dan die scène met Clint, real name Beverly, was wel een deukmoment. Maar ook hij vind ik eigenlijk maar niks, hopelijk worden die verse mannen (broer Alfie) en nog iemand, even vergeten wie, wel een aanwinst!
Keith......YUCK!
Die is erruuuuuuggggggggggggggggg!!!!
Die bankhanger kan ik niet meer zien!!
pi_23333759
quote:
Jacksons heading back to 'EastEnders'?

The Jackson family could be back in Walford early next year, the Daily Star claims today.

The strategy to bring back former characters is part of Kathleen Hutchison's plans to revive the soap from flagging ratings. The Jacksons - dad Alan, mum Carol, Bianca, Billie, Robbie and Sonia - were one of the most popular EastEnders families in the 90s.

The newspaper reports that Carol and Bianca are to reappear as part of a New Year storyline which sees Sonia battling depression. The respective actresses may not return, however: Lindsey Coulson and Patsy Palmer have apparently turned down contracts to make a comeback.

Auditions have already begun for their replacements; BBC Radio London presenter JoAnne Good is said to be a favourite for the part of Carol.
bron

JoAnne Good:

Wat mij nog het meeste bijstaat van de Jacksons is het verhaallijn waarin Carol er achter kwam dat haar dochter Bianca met haar vent Dan aan het rotzooien was. De bewuste scènes, de confrontatie in de keuken, waren echt fantastisch en overtuigend gespeeld. Ik denk niet dat het te evenaren is. Daarom vind ik het plan van vervangende acteurs niet echt een goed idee.
pi_23335268
quote:
Wat mij nog het meeste bijstaat van de Jacksons is het verhaallijn waarin Carol er achter kwam dat haar dochter Bianca met haar vent Dan aan het rotzooien was. De bewuste scènes, de confrontatie in de keuken, waren echt fantastisch en overtuigend gespeeld. Ik denk niet dat het te evenaren is.
Eén van de beste storylines ever! Kan zijn dat we wel wennen wat betreft die vervangers. Als daarmee de spanning en sensatie weer wat terug komt hebben ze voorlopig mijn zegen, alhoewel Bianca moeilijk te evenaren is. Oh die Stacey, dat wordt nooit een Janine, zij is gewoon niet te pruimen en teveel een Miller-type, terwijl Janine meer iemand was met een enorme tragiek aan d'r kont en was daarom wel interessant, toegegeven, blij ze er uit is, dat nou weer wel.
pi_23335547
quote:
Op maandag 15 november 2004 19:28 schreef Suko het volgende:

[..]

Oh die Stacey, dat wordt nooit een Janine, zij is gewoon niet te pruimen en teveel een Miller-type, terwijl Janine meer iemand was met een enorme tragiek aan d'r kont en was daarom wel interessant, toegegeven, blij ze er uit is, dat nou weer wel.
Ja, Stacey wordt nogal door de strot heen geduwd .

Daarentegen vind ik dat Miller meisje wel te pruimen hoor .

Ze kan naar mijn inziens ook prima acteren .

Daar ben jij het natuurlijk weer niet mee eens .
pi_23337191
quote:
Daar ben jij het natuurlijk weer niet mee eens.
Beetje half om half. Ze heb wat leed onder de leden, dat komt er nu wel uit, speelt ze wel goed, verdriet én tranen kan je niet zomaar produceren. Maar de Millers ansich trek ik gewoon niet. Laat haar dan maar blijven, Debby heet ze geloof ik, bij Dot of zo. Heb gelezen dat Dennis weer in the picture komt, hoezee! (dat is toch geen spoiler, toch?)
  woensdag 17 november 2004 @ 00:05:48 #125
521 ruby
Hell yeah!
pi_23367305
Ja ja, wat is die Tommy een griezel zeg...gadverdamme. Je zou 'm toch een "slap" geven met die zalverige kop van 'm.

En verder trek ik het niet dat Stacey steeds zo dom zit te grijnzen..dit hadden we al bij Janine en dat hoeft niet herhaald te worden. Ik begrijp ook niet wat haar meerwaarde is aan dit programma.

Dennis mag binnenkort weer terugkomen idd. Het wordt weer tijd voor een lekker ding.
pi_23375069
quote:
New Moon brothers join 'EastEnders'

The two new Moon brothers will arrive in Albert Square over the New Year period, it was announced today.

Jake and Danny's "unwelcome" appearance is said to unearth "a mystery from Alfie's past." Since arriving in Walford two years ago, Alfie has managed to get his life onto the straight and narrow.

"These brooding brothers are trouble with a capital T, having spent most of their lives jumping from the frying pan into the fire," said a spokeswoman.

Jake Moon is played by Joel Beckett, best known as Dawn's domineering boyfriend Lee in cult comedy The Office. "I've watched the programme since the beginning and I'm very excited to be joining such a successful television institution," said Beckett today.

Jake Maskall, a relative newcomer, plays the part of Danny. "I've watched EastEnders from day one; it's been part of my life, almost like a second family," he said. "I feel very privileged and special being asked to join the cast, especially with the 20th anniversary approaching. It's a dream job for me."

The pair will first be seen on screen in the episode airing Thursday, December 30.
bron

Ze zien er wel een beetje leip uit .
pi_23376125
ben benieuwd

hoop echt dat eastenders een beetje de goede kant op gaat, 't is nu echt een kermis..van mij mag 't wel wat grimmiger
pi_23424131
quote:
Confirmed: 'EastEnders' axe for Andy Hunter

New EastEnders producer Kathleen Hutchison has wielded her hefty axe once again.

The latest character to get the chop is "hardman" Andy Hunter, played by actor Michael Higgs. Higgs was brought in to fill the "tough guy" role after Steve McFadden's (Phil Mitchell) departure but has faced criticism from fans for being "unbelievable."

His sacking comes a month after the hiring of ex Bill actor Billy Murray as a new bad boy; indeed, the BBC ominously claimed that the new character would make Andy Hunter "look like small fry."

"We thank Michael for all his hard work," said a BBC spokeswoman today, adding that Higgs would be leaving next Easter.

Higgs is just the latest actor to be dropped as part of Hutchison's shakeup of the soap; also collecting their P45s are Scarlett Johnson (Vicki Fowler), Jill Halfpenny (Kate Mitchell), all six members of the Ferreira family and Leslie Grantham (Dirty Den).
bron

Andy .
pi_23424395
Konijnenkop Andy eindelijk weg! Vond de aflevering van gisteravond een dieptepuntje. Loser Keith is dus echt een dronkaard, ook in reallife volgens mij, die man is zooooo afstotelijk. Voetbalscènes zijn niet echt boeiend, kinderachtig. Had nu even met Vicky te doen, voor mij hoeft ze er niet echt uit, haar karakter is best groeiend, jammer. En dan Mo tegen blote Tom in de plee: "you dirty perv!"
pi_23425023
komt er vanavond eigenlijk niks van Eastenders bij children in need? normaal hebben ze toch altijd een act?
pi_23425199
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:24 schreef Reticulin het volgende:
komt er vanavond eigenlijk niks van Eastenders bij children in need? normaal hebben ze toch altijd een act?
Ik weet wel dat cast van Corrie iets gaat doen. Van EastEnders weet ik niet. Ik heb er eigenlijk niets over gelezen.
pi_23425371
Vond alleen dit:
quote:
9.30pm: Style gurus Trinny and Susannah head for the EastEnd to reveal What Not To Wear in Walford and the Queen of Pop, Kylie Minogue performs one of her greatest hits.
Wat magertjes, EE kan wel wat PR gebruiken dacht ik zo.
pi_23487965
De twee Mo's lieten zich door de Modepolitie arresteren; Kat maakte ook even haar opwachting, en Barry werd gereincarneerd als de DJ uit 'Saturday Night Fever' (waaraan hij op West End gestalte geeft ) voor een vertolking van Disco Inferno. Twee jaar geleden speelde hij Michael Jackson in een 'remake' van Thriller.
pi_23507033
Heerlijk!
Dennis was er weer!
pi_23507057
o...en wat een vreselijk lage stunt van dat Tracy figuur, echt te triest voor woorden!
pi_23507288
quote:
Op woensdag 17 november 2004 12:51 schreef schatje het volgende:

Ze zien er wel een beetje leip uit .
Een beetje????
Ik hoop toch echt dat ze in ut echt mee gaan vallen..........
Ziet er zo ECHT niet uit!!
pi_23523625
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 00:26 schreef -peet- het volgende:
Heerlijk!
Dennis was er weer!
Dennis .

Op een ander forum las ik trouwens dat hij ook een break van 3 maanden gaat nemen. Dat is voor hem natuurlijk leuk en aardig, maar voor ons niet .
  dinsdag 23 november 2004 @ 21:44:15 #138
521 ruby
Hell yeah!
pi_23526960
Dennis mag geen break nemen..tenzij er wat ander moois voor in de plaats komt. En die nieuwe "Moon" brothers daar word ik op het eerste gezicht niet echt warm van. Maar ja, misschien zien ze er op tv beter uit dan op het plaatje boven.
pi_23527823
Kweet niet of het al ergens staat, maar Jill Halfpenny doet mee aan Strictly Come Dancing, en ze is goed .
Weet iemand hier de site van met foto's van de wedstrijden?
pi_23539146
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 22:12 schreef Feya het volgende:
Kweet niet of het al ergens staat, maar Jill Halfpenny doet mee aan Strictly Come Dancing, en ze is goed .
Weet iemand hier de site van met foto's van de wedstrijden?
Vond dit bij de BBC:
http://www.bbc.co.uk/stri(...)gallery10/jill.shtml
http://www.bbc.co.uk/stri(...)ants/halfpenny.shtml
pi_23545394
quote:
Op woensdag 24 november 2004 12:58 schreef Suko het volgende:

[..]

Vond dit bij de BBC:
http://www.bbc.co.uk/stri(...)gallery10/jill.shtml
http://www.bbc.co.uk/stri(...)ants/halfpenny.shtml
THNX
pi_23549383
quote:
Op woensdag 24 november 2004 17:10 schreef Feya het volgende:

[..]

THNX
No thnx!

Jee, wat is die Billy trouwens knullig bezig. Mobieltje pakken en vragen aan Mo wat te doen met Fredje is nooit bij de schrijvers opgekomen. Oh oh, die Dennis, had trouwens een ontzettend rood linkeroor bij de eerste scènes, 's morgens in bed bij Zoe. En wat een teasing Sharon!
pi_23564721
quote:
Op woensdag 24 november 2004 20:02 schreef Suko het volgende:

[..]
Oh oh, die Dennis, had trouwens een ontzettend rood linkeroor bij de eerste scènes, 's morgens in bed bij Zoe.
Nou dat was mij ook opgevallen inderdaad!
Ik ben zo blij dat Dennis weer terug is
Alleen moet 'ie niet met Zoe maar met Sharon verder
Mind the gap
pi_23571953
Wat me wel intrigeerde was het gedrag van Rosie. Ze vroeg aan Keith of hij de kleding van Aleesha had verwisselt terwijl het natuurlijk voor de hand lag dat Demi dat heeft gedaan. Ook gaf zij haar dochter niet de ruimte om Aleesha te verzorgen. Het excuus dat Rosie daarvoor gebruikte was dat Demi maar vooral van haar jeugd genieten. Het lijkt er dus op dat ze het kindje van haar dochter voor zichzelf wil hebben. Ik ben benieuwd hoe zich dat verder gaat ontwikkelen. Vooral als de vader van kindje ineens weer opduikt. Iets dat me niet onwaarschijnlijk lijkt.

Uit New! magazine:
quote:
Jessie's baby so cute!

Proud mum Jessie Wallace gave us our first look at her daughter Tallulah Lilac last week - and what a little cutie she is! Leaving her East London home with fiance Dave Morgan and his mum Barbara, Jessie, 33, grinned broadly as Tallulah had a contented nap in her gran's arms. On previous outings, Jessie - who plays Kat Moon in EastEnders -and fireman Dave, 29, had hidden their baby daughter's face with blankets. When they left London's Portland Hospital earlier last week, the protective mum shielded Tallulah's face from the paparazzi flash bulbs, explaining, "It will hurt her eyes." She and Dave, however, were happy to kiss for the cameras and looked absolutely trilled with their new arrival. Jess gave birth to to 71b 14oz Tallulah by emergency Caesarean just after midday on November 2. "She is a happy, quiet, content little thing," beamed new dad Dave, who revealed that Jessie went into labour while they were shopping in Selfridges. "Tallulah doesn't cry," he added. "She's as good as gold."

When asked how they chose their daughter's unusual name, Dave explained that they were inspired by Jessie's favourite film, the 1976 musical Bugsy Malone, in which actress Jodie Foster plays Jessie gave birth a gangster's moll called Tallulah. He also said that Shane Richie - Jessie's 'Enders husband Alfie Moon - had visited the £1,000-a-night hospital to wish his co-star well. Now we're just looking forward to sneaking a peek at Jessie and Dave's wedding photos, as friends say the loved-up couple plan to get married as soon as possible. They haven't revealed the date yet, but Jessie has admitted that she wants to have "loads more children" with Dave. We're guessing she's decided not to breastfeed, though, judging by the amount of powdered milk a minder was seen carrying into her flat last week.
Allemaal lief , leuk en aardig, als je maar wel weer terugkeert naar EastEnders .

[ Bericht 4% gewijzigd door Mylene op 16-12-2004 15:26:28 ]
pi_23574904
Matige bitchfight hoor .
pi_23575126
Sharon wordt psycho!!!

Rosie wil idd dat kind voor zich zelf hebben, dat viel me ook al op ja. Ach binnenkort komt vast de aap uit de mouw. Dan zal iemand tegen haar zeggen dat dat niet klopt en dan is het probleem weer voorbij, denk ik.

Schattig kindje van Jessie, niet dat je er zo veel van ziet, maar toch.
pi_23576030
Trouwens, op de officiële EastEnders site kun je onder de beelden van de webcam zien welke aflevering ze aan het opnemen zijn. Er staat ook een stukje tekst uit het script.

klik hier
pi_23586134
Toch vond ik Sharon een beetje out off line, alhoewel ze vecht voor 'haar' Dennis zal het hem misschien afschrikken, die wil zelf veroveren, want een beetje macho issie wel! De rest van de EE-heren (op Alfie na) heeft een IQ van een puber, tijd indeed voor vers mannenvlees met ietsje meer brains! Ik zwijg over de Millers, heb daar nog steeds niks mee.
pi_23635735
Van mij mogen Dennis en Sharon!
Vind ze helemaal top!
De spanning straalt van de tv af bij scenes tussen die twee!
Ik smul daar gewoon van.....zuchttttttt............
pi_23650518
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')