Echt erg hè??quote:Op donderdag 23 december 2004 21:44 schreef Reticulin het volgende:
maar deze christmas special is nog van de hand van louise nog wat volgens mij
Gelezen op digitalspy.uk Ik hoop voor hem dat z'n verdere acteer-carrière daaronder niet zal lijden.quote:He explained: "It's affected me to the point that when I walk down the street with my kids, Christmas shopping, people shout 'Drug dealer'. "There has been shouting in the street 'Sell me some drugs', 'EastEnders' is so powerful, such a powerful medium.
Wat heeft Marcus op z'n geweten? Heeft hij gewoon het geld van Sam gejat? Als dat zo is, had ik al een vermoeden dat er iets niet helemaal klopte. Leuke advocaat.quote:Op vrijdag 24 december 2004 10:16 schreef Suko het volgende:
Heb net de afl. van gisteravond gezien, die Marcus, ik zag al wel aan z'n hele houding en gezichtsuitdrukking dat er iets niet klopte maar dit!!! Vond Sam in haar wanhoop-scène met Andy niet echt overtuigend, beetje genant.Oh Paul
Er is hem veel onrecht aangedaan vind ik, zowel in z'n rol als daarbuiten. Hij kan niet eens fatsoenlijk met z'n kids gaan shoppen.
Marcus (laatste klus) bleek voor Dan Watts te werken, heeft nu dus de Vic in handen, beetje ongeloofwaardig Maar ja, het haalt de verhaallijn weer een beetje omhoog als Peggy terug komt. (en hopelijk Phil+Grant!)quote:Wat heeft Marcus op z'n geweten? Heeft hij gewoon het geld van Sam gejat? Als dat zo is, had ik al een vermoeden dat er iets niet helemaal klopte. Leuke advocaat.
Marcus werkte niet voor Den, Den had gevoelige informatie over Marcus (zoiets zei 'ie, "you should 've covered your tracks better"), die gevoelige informatie zal dan ook wel in die mysterieuze envelope gezeten hebben die Den de hele tijd in z'n kast had zittenquote:Op vrijdag 24 december 2004 20:46 schreef Suko het volgende:
[..]
Marcus (laatste klus) bleek voor Dan Watts te werken, heeft nu dus de Vic in handen, beetje ongeloofwaardig Maar ja, het haalt de verhaallijn weer een beetje omhoog als Peggy terug komt. (en hopelijk Phil+Grant!)Ik geloof ook dat 2005 een topjaar voor EE wordt!
bronquote:Eastenders win's Xmas day's ratings.
Eastenders got 12.3
Corrie 11.3
Emmerdale 7.5
bronquote:Six top celebrities, four weeks training, one 90 second ice dance.
Presented by Bruce Forsyth and Tess Daly and starring Soccer legends Paul Gascoigne and David Seaman, DIY Queen, Carol Smillie, EastEnders' Scarlett Johnson, Liberty X pop sensation Jessica Taylor, Hollyoaks' hunk Marcus Patric, and comedian Roland Rivron.
We'll show you the bruises, the falls, the hand holding, and the substitutions that have paved the way to the search for the ultimate Strictly Ice Dancing Champions.
Indeed:quote:Eastenders win's Xmas day's ratings.
Eastenders got 12.3
Corrie 11.3
Emmerdale 7.5
Mee eensquote:Op zondag 26 december 2004 20:35 schreef Suko het volgende:
[..]
'Strictly Ice Dancing' met Scarlett Johnson deed het best leuk, 3e plekkie. Ze hadden alleen wat meer up-to-date muziek moet kiezen, maar het blijft een knappe prestatie hoor! Donkerder haar staat haar veel beter zag ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Er staat een bronvermelding bij en nee, het klopt idd dat het geen feiten zijn. Ik had er 'mogelijke' bij moeten zettenquote:Op maandag 27 december 2004 21:55 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik weet niet waar je die info vandaan hebt... maar het zijn maar geruchten volgens de Engelse kranten.... geen feiten
Wie denk jij dan???quote:Op maandag 27 december 2004 19:10 schreef Suko het volgende:
(^o^) Duurt nog ff maar dan krijg je ook wat! Die laatste alinea is shokking! Als het degene is dat ik denk dat die het is, dan is het niet erg. (geweldige zin) \(^_^)/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ik vind dit echt een waardeloze verhaallijn eigenlijk, maar zo te zien moeten we 't er nog een tijdje mee doen...er zijn in het echte leven wel vrouwen die idd doen alsof ze zwanger zijn, maar dit komt me allemaal ff te geforceerd over, best jammer, de aflevering van donderdag beloofde echt heel veel en nu zakt 't weer een beetje als een pudding in elkaar imho...maar goed, de aflevering van donderdag heeft me nog wel veel vertrouwen in de toekomst gegeven, zodra de rotzooi van louise is opgeruimd wordt 't allemaal stukken beter denk ikquote:Op maandag 27 december 2004 22:28 schreef ruby het volgende:
Hoe wanhopig moet je eigenlijk zijn om te doen alsof je zwanger bent? Alsof iemand dan meer van je gaat houden. Maar ja, Den Watts weer he met z'n topideeën. Enge man.
Volgens mij is dat de gewone vrijdagse uitzending.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:08 schreef Nicole22 het volgende:
Vanavond komt er een extra aflevering van Eastenders om 21.00 op BBC1!
Zoe raakt in paniek en vraagt Den om raad. Tijdens Oud & Nieuw zit Spencer in de gevangenis en neemt Jane afscheid van David.
Alvast een prettige jaarwisseling EE-fans!
Ik ben die buitenste 2 nu al zat, hoop dat hun verhaallijn kort isquote:Op donderdag 30 december 2004 19:22 schreef schatje het volgende:
Uit de Sun:
[afbeelding]
Die middelste ziet er best wel nasty uit![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spencer is wel heel makkelijk afgevoerd zeg, not a big loss maar toch. OOOOOHHHHH die Den idd! Hoog kotsgehalte en nou wil Chrissy ook al een kind van hem.![]()
bronquote:Tina baker was on gmtv this morning and it has been confirmed that zoe does FAKE her pregnancy to try to keep dennis it badly backfires!
also Eastenders have just renewed Nigels contract till the end of 2006
although he is taking 3 months off at the start of 2005 to do other tv projects
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron
Klinkt wel goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 10-01-2005 22:54:31 ]
dat betekent toch dat ie gewoon 3 maanden niet te zien zal zijn? immers de eerste 2 maanden dat ie weg is zullen er nog oude opnames te zien zijn toch?quote:[b]Op maandag 10 januari 2005 22:29Wat betekent dat hij 5 maanden niet te zien zal zijn. Tussen opnemen en uitzenden zit namelijk ook 2 maanden tijd.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:19 schreef Reticulin het volgende:
[..]
dat betekent toch dat ie gewoon 3 maanden niet te zien zal zijn? immers de eerste 2 maanden dat ie weg is zullen er nog oude opnames te zien zijn toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |