abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24167377
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:44 schreef Reticulin het volgende:

maar deze christmas special is nog van de hand van louise nog wat volgens mij
Echt erg hè??

.

Louise .
pi_24170104
Wat een heerlijke aflevering vanavond, eindelijk weer eens ouderwets spannend. Goed geacteerd ook.
  vrijdag 24 december 2004 @ 00:05:44 #203
521 ruby
Hell yeah!
pi_24170818
Mensen, heb ik heel veel gemist vanavond? M'n lover zou het voor me opnemen, maar helaas is er iets niet goed gegaan. Naja, ik ben in een flexibele bui dus dat is oke..

Anders moet ik me maar gaan focussen op de zondag voor de hele omnibus.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_24175424
Heb net de afl. van gisteravond gezien, die Marcus, ik zag al wel aan z'n hele houding en gezichtsuitdrukking dat er iets niet klopte maar dit!!! Vond Sam in haar wanhoop-scène met Andy niet echt overtuigend, beetje genant. Oh Paul Er is hem veel onrecht aangedaan vind ik, zowel in z'n rol als daarbuiten. Hij kan niet eens fatsoenlijk met z'n kids gaan shoppen.
quote:
He explained: "It's affected me to the point that when I walk down the street with my kids, Christmas shopping, people shout 'Drug dealer'. "There has been shouting in the street 'Sell me some drugs', 'EastEnders' is so powerful, such a powerful medium.
Gelezen op digitalspy.uk Ik hoop voor hem dat z'n verdere acteer-carrière daaronder niet zal lijden.

Die special, moet ik dat echt gaan zien (video), gezien de reacties hier mis ik er niks an! Heb alleen het eerste stukje gezien met een best wel goed zingende Jane maar verder?
pi_24177893
Heb de kerstpartij toch maar 'uitgezeten.' Echt lachen waren de kortste stukjes. Hoofdprijs gaat naar Little Mo die Keith onderuit mept met strijkijzer om vervolgens even later bij de kerstboom de baby uit de handen te laten vallen, statementje van Little Mo? Minty+Gary op het dak de troostprijs. Voor de rest mierzoete bagger.
pi_24183954
"Van alle vrouwen die ik ben tegengekomen ben jij de blondste"; vrolijk Kerstmis Andy. Er zaten wel grappige stukjes in de Kerstspecial; die kinderen die oude scenes naspeelden bijvoorbeeld en Ian die zij eigen draai geeft aan 'Christmas Carol'. Alleen jammer dat Suggs van Madness niet is teruggevraagd.
  vrijdag 24 december 2004 @ 18:00:10 #207
521 ruby
Hell yeah!
pi_24184533
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 10:16 schreef Suko het volgende:
Heb net de afl. van gisteravond gezien, die Marcus, ik zag al wel aan z'n hele houding en gezichtsuitdrukking dat er iets niet klopte maar dit!!! Vond Sam in haar wanhoop-scène met Andy niet echt overtuigend, beetje genant. Oh Paul Er is hem veel onrecht aangedaan vind ik, zowel in z'n rol als daarbuiten. Hij kan niet eens fatsoenlijk met z'n kids gaan shoppen.
Wat heeft Marcus op z'n geweten? Heeft hij gewoon het geld van Sam gejat? Als dat zo is, had ik al een vermoeden dat er iets niet helemaal klopte. Leuke advocaat.

Wat Paul betreft..triest dat mensen 'm gaan naroepen voor drug dealer. Dan spoor je volgens mij niet helemaal.
pi_24186014
ja da's erg minder voor de acter die paul speelt, maar ja is dat de schuld van eastenders dan? ligt toch meer aan die randdebielen dan en je weet dat eastenders je niet altijd een leuke rol zal geven

daarbij vind ik 't zwart-zijn gedoe een beetje gezeik, zelf had ik die link iig totaal niet gelegd, ik vind juist dat paul eigenlijk vrij sympathiek wordt neergezet, als iemand die ontzettend veel moeite heeft met zichzelf en wat hem in 't verleden is aangedaan, niet als een diehard crimineel ofzo maar meer een geboren pechvogel...en imho heeft zijn huidskleur daar vrij weinig mee te maken, dan zou je net zo goed andy kunnen beschouwen als een stereotype blanke kapitalist die over de ruggen van anderen rijk wil worden, maar ja, dat vind ik ook onzin eigenlijk
pi_24188180
quote:
Wat heeft Marcus op z'n geweten? Heeft hij gewoon het geld van Sam gejat? Als dat zo is, had ik al een vermoeden dat er iets niet helemaal klopte. Leuke advocaat.
Marcus (laatste klus) bleek voor Dan Watts te werken, heeft nu dus de Vic in handen, beetje ongeloofwaardig Maar ja, het haalt de verhaallijn weer een beetje omhoog als Peggy terug komt. (en hopelijk Phil+Grant!) Ik geloof ook dat 2005 een topjaar voor EE wordt!
pi_24188307
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 20:46 schreef Suko het volgende:

[..]

Marcus (laatste klus) bleek voor Dan Watts te werken, heeft nu dus de Vic in handen, beetje ongeloofwaardig Maar ja, het haalt de verhaallijn weer een beetje omhoog als Peggy terug komt. (en hopelijk Phil+Grant!) Ik geloof ook dat 2005 een topjaar voor EE wordt!
Marcus werkte niet voor Den, Den had gevoelige informatie over Marcus (zoiets zei 'ie, "you should 've covered your tracks better"), die gevoelige informatie zal dan ook wel in die mysterieuze envelope gezeten hebben die Den de hele tijd in z'n kast had zitten

ik denk dat Den naar Marcus is toegegaan, zo van: ik heb deze informatie over jou, als jij niet meewerkt laat ik de informatie daar los waar jij absoluut niet wil dat die informatie terecht komt, of je helpt me de pub over te kopen door dit verhaal op te hangen, het geld wat je van Sam loskrijgt daarvan kun je fijn met pensioen en ik heb de Vic

ook de reden dat Marcus niet erg vriendelijk was tegen Den, waarschijnlijk viel 't 'm wel zwaar na jarenlang trouw voor de Mitchells gewerkt te hebben

niet geheel ongeloofwaardig imho
  vrijdag 24 december 2004 @ 21:39:02 #211
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_24189104
wie stond er op het eind achter de bar in de vic???

en waar was nana moon?
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
pi_24190870
vond 't vanavond weer een beetje onzin

najah, heel weekend om t weer goed te maken
pi_24200243
Ja, de aflevering van gisteren vond ik ook zeer teleurstellend. In de Engelse pers zijn er bij de aantreding van KH wel berichten verschenen dat zij scripts opnieuw heeft laten herschrijven. Het was in eerste instantie de bedoeling dat Paul neergeschoten zou worden. Nu is hij vertrokken met een open einde. Het kan zijn dat wat gisteren werd uitgezonden nog het werk van LB was. Dat aan dat script niets is veranderd. Ik vond de verschillen in ieder geval wel heel groot. Ook vreemd dat Sam helemaal niet aan de orde kwam. Waar zij nu zit.
pi_24220165
Vond het gewoon ongeloofwaardig dat Marcus in het verleden kennelijk flink over de schreef is gegaan. Kan me nog wel herinneren dat hij dingetjes weigerde te doen voor de Phil. Kennelijk valt dit misschien onder de 'noodgrepen' van Kathleen. Want het is maar raar dat Nan opeens opdook bij Moe Mo en Sam bij Minty! Had iets meer van de kerstuitzending verwacht, beetje rommelig. Onverwachte wendingen die niet passen bij de karakters. Ian+Jane en vooral Little Mo+Alfie waren wel weer leuk out of the blue.
pi_24220374
Ik vond vooral het acteerwerk van Nigel Harman houterig overkomen. Neemt natuurlijk niet weg dat het een lekker ding blijft. Maar af en toe moet je wel kritisch zijn. En ik geloof ook wel dat het een goede acteur is, maar af en toe laat hij steken vallen. Vooral als het om emotionele scènes gaat. Ik vind hem in ieder geval wel een betere acteur dan Shane Ritchie. Die bakt er helemaal niets van. En tja, wat valt er verder nog te zeggen?? Opvallend dat Sharon meteen voor zoete koek slikte dat Zoe zwanger is. En hoe snel Vicky haar spullen pakte en vertrok toen ze dat ene zinnetje van Den hoorde dat zij minder geliefd is. Beetje ongeloofwaardig allemaal. Het enigste pluspuntje was Chrissie. Dat is een topwijf. Geweldig toen ze die glazen schaal met eten liet vallen.

De Beeb heeft wel de concurrent verslagen:
quote:
Eastenders win's Xmas day's ratings.

Eastenders got 12.3
Corrie 11.3
Emmerdale 7.5
bron

.

Trouwens straks om 19:30 'Strictly Ice Dancing' met Scarlett Johnson aka Vicky:
quote:
Six top celebrities, four weeks training, one 90 second ice dance.

Presented by Bruce Forsyth and Tess Daly and starring Soccer legends Paul Gascoigne and David Seaman, DIY Queen, Carol Smillie, EastEnders' Scarlett Johnson, Liberty X pop sensation Jessica Taylor, Hollyoaks' hunk Marcus Patric, and comedian Roland Rivron.

We'll show you the bruises, the falls, the hand holding, and the substitutions that have paved the way to the search for the ultimate Strictly Ice Dancing Champions.
bron

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 26-12-2004 17:43:21 ]
pi_24221209
Dat bedoel ik ook met die karakterwendingen wat betreft Sharon, zeker ook Dennis, Vicky en een slappe Zoe die 'gaat' voor de leugen van Dan! Paps was Paul wel heel gauw vergeten trouwens. Nou ja, volgend jaar gaat het helemaal volgens Kathleen en crew dus die kans gun ik haar wel.
pi_24222824
quote:
Eastenders win's Xmas day's ratings.

Eastenders got 12.3
Corrie 11.3
Emmerdale 7.5
Indeed:

EastEnders was the most popular soap on Christmas Day

"The BBC has topped the Christmas Day ratings, with EastEnders coming out as the most watched soap and the Vicar of Dibley as the most popular comedy. About 12.3 million viewers watched EastEnders while 11.3 watched ITV1's Coronation Street and 7.5 million saw Emmerdale." bbc.co.uk

'Strictly Ice Dancing' met Scarlett Johnson deed het best leuk, 3e plekkie. Ze hadden alleen wat meer up-to-date muziek moet kiezen, maar het blijft een knappe prestatie hoor! Donkerder haar staat haar veel beter zag ik.
pi_24223866
quote:
Op zondag 26 december 2004 20:35 schreef Suko het volgende:

[..]

'Strictly Ice Dancing' met Scarlett Johnson deed het best leuk, 3e plekkie. Ze hadden alleen wat meer up-to-date muziek moet kiezen, maar het blijft een knappe prestatie hoor! Donkerder haar staat haar veel beter zag ik.
Mee eens .

Boxing Day aflevering: De Dennis/Dot scène vond ik heel mooi gedaan. Met als afsluiter een echt traantje van Dennis. Wat ik altijd al had willen zien. Dan moet ik mijn eerdere woorden een beetje terugnemen .

Ik vond dit verder ook wel een redelijke goede uitzending .
pi_24238646
Spoiler i.v.m. het 20-jarig bestaan van EastEnders aanstaande februari:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron
pi_24240083
(^o^) Duurt nog ff maar dan krijg je ook wat! Die laatste alinea is shokking! Als het degene is dat ik denk dat die het is, dan is het niet erg. (geweldige zin) \(^_^)/
  maandag 27 december 2004 @ 21:47:14 #221
521 ruby
Hell yeah!
pi_24243040
Zo, ik ben weer helemaal up to date.. Ik heb vandaag de omnibus gekeken dus ik kan er weer tegen aan.
  maandag 27 december 2004 @ 21:55:46 #222
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_24243239
Ik weet niet waar je die info vandaan hebt... maar het zijn maar geruchten volgens de Engelse kranten.... geen feiten
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
pi_24243670
quote:
Op maandag 27 december 2004 21:55 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik weet niet waar je die info vandaan hebt... maar het zijn maar geruchten volgens de Engelse kranten.... geen feiten
Er staat een bronvermelding bij en nee, het klopt idd dat het geen feiten zijn. Ik had er 'mogelijke' bij moeten zetten .

Het is dus een mogelijke spoiler .
  maandag 27 december 2004 @ 22:28:34 #224
521 ruby
Hell yeah!
pi_24243995
Nah, whatever it is...het houdt ons weer bezig in ieder geval.

Hoe wanhopig moet je eigenlijk zijn om te doen alsof je zwanger bent? Alsof iemand dan meer van je gaat houden. Maar ja, Den Watts weer he met z'n topideeën. Enge man.

Mo en Alfie...ik zag het al gebeuren. Hoe gaat dit aflopen?
  maandag 27 december 2004 @ 22:31:26 #225
521 ruby
Hell yeah!
pi_24244062
quote:
Op maandag 27 december 2004 19:10 schreef Suko het volgende:
(^o^) Duurt nog ff maar dan krijg je ook wat! Die laatste alinea is shokking! Als het degene is dat ik denk dat die het is, dan is het niet erg. (geweldige zin) \(^_^)/
Wie denk jij dan???

Zet het desnoods maar tussen spoilertags.
pi_24244169
Mwah, maakt mij geen flaus aus of spoilers letterlijk/of niet volgens het draaiboek van Kathleen worden gemeld. Zo blijft het verrassingselement bewaard! Zit me een beetje te ergeren aan Zoe, wat een dociel gedoe zeg, zat vroeger veel meer pit in. Leuk Kate weer even te zien.

@ Ruby
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_24245496
quote:
Op maandag 27 december 2004 22:28 schreef ruby het volgende:
Hoe wanhopig moet je eigenlijk zijn om te doen alsof je zwanger bent? Alsof iemand dan meer van je gaat houden. Maar ja, Den Watts weer he met z'n topideeën. Enge man.
ja, ik vind dit echt een waardeloze verhaallijn eigenlijk, maar zo te zien moeten we 't er nog een tijdje mee doen...er zijn in het echte leven wel vrouwen die idd doen alsof ze zwanger zijn, maar dit komt me allemaal ff te geforceerd over, best jammer, de aflevering van donderdag beloofde echt heel veel en nu zakt 't weer een beetje als een pudding in elkaar imho...maar goed, de aflevering van donderdag heeft me nog wel veel vertrouwen in de toekomst gegeven, zodra de rotzooi van louise is opgeruimd wordt 't allemaal stukken beter denk ik
  dinsdag 28 december 2004 @ 11:47:26 #228
521 ruby
Hell yeah!
pi_24252800
Hoop doet leven Reticulin!

@ Suko:

Van mij mag het. Ik ben die kwal meer dan zat!
pi_24303324
Uit de Sun:

Die middelste ziet er best wel nasty uit .
pi_24303676
Ja, had het ook al gezien, tiener-buurmeisje zei, vet cool! (of woorden van gelijke strekking ) Kortom, dat beloofd wat.

Zo hé, net die Jake and Danny gezien, moest wel lachen eigenlijk, géén slechte indruk. Dan naar Zoe, wat een klere-streek om dat zo tegen haar te zeggen dat Dennis alleen voor het kind blijft. Is natuurlijk wèl zo, maar toch. Hij is dus nu begonnen met wat er in de spoiler van Mod Schatje staat beschreven, vermoed ik dan.

[ Bericht 23% gewijzigd door Suko op 30-12-2004 21:16:58 ]
pi_24314319
Vanavond komt er een extra aflevering van Eastenders om 21.00 op BBC1!
Zoe raakt in paniek en vraagt Den om raad. Tijdens Oud & Nieuw zit Spencer in de gevangenis en neemt Jane afscheid van David.

Alvast een prettige jaarwisseling EE-fans!
Mind the gap
pi_24315964
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 10:08 schreef Nicole22 het volgende:
Vanavond komt er een extra aflevering van Eastenders om 21.00 op BBC1!
Zoe raakt in paniek en vraagt Den om raad. Tijdens Oud & Nieuw zit Spencer in de gevangenis en neemt Jane afscheid van David.

Alvast een prettige jaarwisseling EE-fans!
Volgens mij is dat de gewone vrijdagse uitzending. Evenzo, ook een mooi uiteinde!
pi_24316930
Oh duh....nou ja zeg. Ik zit de hele tijd te denken dat het vandaag zaterdag is. Whehe. Nou ja, alsnog dus vanavond EE
Mind the gap
pi_24317678
Ook allemaal een fijne jaarwisseling gewenst, dat we maar een mooi EE-jaar tegemoet gaan (en natuurlijk op alle andere vlakken ook )
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:25:04 #235
521 ruby
Hell yeah!
pi_24344065
Gelukkig nieuw jaar allemaal beste EE-fans!

Laat het weer een mooi jaar worden met veel kijkplezier.
pi_24359443
quote:
Op donderdag 30 december 2004 19:22 schreef schatje het volgende:
Uit de Sun:

[afbeelding]

Die middelste ziet er best wel nasty uit .
Ik ben die buitenste 2 nu al zat, hoop dat hun verhaallijn kort is
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 3 januari 2005 @ 19:11:34 #237
521 ruby
Hell yeah!
pi_24376968
Ik vind ze ook bagger, maar ja blijkbaar moet ik weer wennen. Maar tot nu toe vind ik vooral die gast met krullen een dwijl.
  maandag 3 januari 2005 @ 21:41:52 #238
16715 Mylene
*schatje*
pi_24379271
Beste wensen iedereen .

Ik vind Danny (die krullenbol ) echt vreselijk. Jake gaat nog wel.

Aflevering van vanavond was niet echt bijzonder .

Morgen heeft EastEnders trouwens flinke concurrentie. Een speciale aflevering van Emmerdale staat er dan tegenover geprogrammeerd. Kaasje voor de Engelse kranten als die soap weer meer kijkcijfers trekt .
pi_24386821
Ben d'r nog niet over uit of ik die 2 nou leuk vind of niet. Laatste scène met hen tegen Andy was wel een genots-moment! Misschien gaan ze nog achter de EE-vrouwen aan, Sam, Chrissy of Zoe. Ik geef ze nog eventjes. Minimart mag van mij wel weer gelijk dicht, heb niks met dat soort winkeltjes en op Patrick+vrouw ben ik een beetje uitgekeken. Is even een dalletje zo na de kerst, komt best wel weer goed.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 22:23:01 #240
16715 Mylene
*schatje*
pi_24455102
Jane deed het licht uit, Kate bij de nagelsalon en Dennis bij Angie's Den. Wat mij ook opviel was dat Kate de Square niet vaarwel zei in een taxi .

En Den wil wel een poging wagen om Zoe zwanger te maken.

.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 02:02:13 #241
521 ruby
Hell yeah!
pi_24458459
Ja, hoewel we (de spoiler lezers) al op de hoogte waren van bovenstaand feit...moest ik toch gruwelen. Wat een sick idee van die man. Ik hoop dat Dennis hier gauw achterkomt want ik kan het niet meer aan.

Vinden jullie trouwens ook dat Zoë steeds meer een zeikstem krijgt? De laatste tijd is het wel heel erg hoor, met dat geneuzel van 'r.
pi_24461708
Samantha Janus to join 'EastEnders'?

Babes in the Wood star Samantha Janus is being lined up for a role in EastEnders, The Sun claims today. The 32-year-old actress will audition for the role of gangster Jonny Allen's girlfriend.

An insider told the newspaper, "Show bosses have been chasing Samantha for a while. They are very keen for her to screen test." Janus is due to give birth to her second child in March. Digitalspy.co.uk

Ze lijkt wel wat op Sharon?!

Ik vind Zoë al een poos niet meer van deze tijd, vroeger een kittig meissie maar nu? Heeft mogelijk hiermee te maken.
SPOILER
Spencer is wel heel makkelijk afgevoerd zeg, not a big loss maar toch. OOOOOHHHHH die Den idd! Hoog kotsgehalte en nou wil Chrissy ook al een kind van hem.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:14:43 #243
521 ruby
Hell yeah!
pi_24462718
Samantha Janus, ik ken haar naam wel, maar ik weet eigenlijk niet echt meer waarvan. Ik zal straks 's ff googlen, wellicht dat er dan een lichtje gaat branden.

Wat betreft die spoiler... Over wat haar plannen zijn zoals in de tweede zin beschreven... Ik vraag me af of dat wel van de grond zal komen . Zo speciaal is ze nou ook weer niet.
pi_24508047
Ik vond dat stukje waarin Sam de 'chips' naar Andy gooide wel oké .

Wel een redelijk sterke aflevering. Ik heb het idee dat alles veel meer op zijn plaats valt, waardoor het leuker en spannender is om naar te kijken. Ik kijk nu tenminste de volle 30 minuten uit. Je hebt het idee dat er grote dingen staan te gebeuren. Natuurlijk wat voorspelbaar, maar niet zo erg toen Louise Berridge nog 'in charge' was.

Verder, ik heb het geloof ik al eerder gezegd, Nigel Harman gaat er 3 maanden tussen uit. Wat betekent dat hij 5 maanden niet te zien zal zijn. Tussen opnemen en uitzenden zit namelijk ook 2 maanden tijd. Gelukkig heeft ie wel tot het einde van 2006 bijgetekend .
quote:
Tina baker was on gmtv this morning and it has been confirmed that zoe does FAKE her pregnancy to try to keep dennis it badly backfires!
also Eastenders have just renewed Nigels contract till the end of 2006
although he is taking 3 months off at the start of 2005 to do other tv projects
bron
SPOILER
bron

Klinkt wel goed .

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 10-01-2005 22:54:31 ]
  maandag 10 januari 2005 @ 23:08:29 #245
521 ruby
Hell yeah!
pi_24508784
Ja, de patat vol met azijn op Andy z'n harses vond ik ook wel leuk ja...

Wat is die Den toch eng bezig. Hij moet wel heel erg wanhopig zijn om Dennis van Sharon weg te houden. Of hij wil gewoon met Zoe in bed kruipen... Brrrr, de gedachte al. En dan ook nog die walgelijke grijns op z'n smoel.

Wat de spoiler betreft, dat belooft nog wat.
pi_24510336
quote:
[b]Op maandag 10 januari 2005 22:29Wat betekent dat hij 5 maanden niet te zien zal zijn. Tussen opnemen en uitzenden zit namelijk ook 2 maanden tijd.
dat betekent toch dat ie gewoon 3 maanden niet te zien zal zijn? immers de eerste 2 maanden dat ie weg is zullen er nog oude opnames te zien zijn toch?
pi_24513126
Ohhh, nice spoiler! Kat heb er ook weer 'zin an.'

Wallace can't wait for 'Enders return

EastEnders star Jessie Wallace has admitted that she can't wait to get back onto the set of the soap. "I can't wait to go back to EastEnders," she told The Mirror. "I start filming at the end of February. I really miss being there and all the people. I miss learning my lines." Jessie, who plays Kat Slater, left the soap to go on maternity leave, and gave birth to a baby girl, Tallulah, in November last year."I am going to bring Tallulah with me to work," she added. "Kacey [Ainsworth] brings her daughter Blossom in as well, so they can play together. "I'm so looking forward to getting back into it. It will be fantastic." Jessie will return to screens in May. digitalspy.co.uk.
pi_24513813
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:19 schreef Reticulin het volgende:

[..]

dat betekent toch dat ie gewoon 3 maanden niet te zien zal zijn? immers de eerste 2 maanden dat ie weg is zullen er nog oude opnames te zien zijn toch?
Je hebt helemaal gelijk.
pi_24521446
Word een beetje moe van Little Mo haar rol. Aan de ene kant zowat de ultieme onschuld+eerlijkheid willen handhaven, aan de andere kant noodzakelijke informatie (brief van Fredje's oma) achterhouden en dan ook nog Billie niet begrijpen. Sam is wel leuk met Danny, for now. Zoë met Jake, how low can you go.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:54:56 #250
521 ruby
Hell yeah!
pi_24523087
Ik kan Danny en Jake al iets meer aan.. Zeker als ze die Andy Hunter in de zeik nemen. Ik ben die Hunter nou echt meer dan zat.

En Den met die misselijke "smile" op z'n smoel..aaaaaaaaaaaaargh.

En Little Mo moet inderdaad niet zo mekkeren. Ze toont maar weinig begrip voor Billy en z'n reactie.

Leuk overigens dat Lucy zo onder de plak zit van Stacey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')