Oja, oom zijn is leuk. Totdat je een dozijn van die dingen op je af zien komen . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Hoi.. ja ,ik kom hier zelden of nooit.. maar binnen kort ben ik oom, dat had ik al een keer gemeld.
Yup, toen was mijn zus net zwanger...athans, toen had ik van mijn ma vernomen dat ze dat was.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:49 schreef daniman het volgende:
ja idd sharkbait ik heb je hier geloof ik wel es eerder gezien
quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:52 schreef Lois het volgende:Hai Shark
Ik denk niet dat mijn ENIGE 'sibling' (ik weet geen equivalent in het ABN voor dat woord) dat voor elkaar krijgt. Ze is 38, haar man 53.. dus oudere ouders-to-be.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
Oja, oom zijn is leuk. Totdat je een dozijn van die dingen op je af zien komen . . .
Nou, roep dat maar niet te hard. M'n schoonouders presteerden het om er 14 te produceren (moet wel toegeven dat ze een stukkie jonger waren) . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik denk niet dat mijn ENIGE 'sibling' (ik weet geen equivalent in het ABN voor dat woord) dat voor elkaar krijgt. Ze is 38, haar man 53.. dus oudere ouders-to-be.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:09 schreef ThunderChild het volgende:
Nou, roep dat maar niet te hard. M'n schoonouders presteerden het om er 14 te produceren (moet wel toegeven dat ze een stukkie jonger waren) . . .
Daar moet ik je gelijk in geven. Babies werken als een magneet op ze . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb al voorgesteld om zo nu en dan te babysitten.. Goed om dames te lokken![]()
Goeie vraag, heb het gehoord maar weet het niet meer. Moet je morgen maar ff de herhaling doorspitten . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:18 schreef daniman het volgende:
hoorde ik nou mijn naam?Zo ja dan heb ik gemist waar dat nou precies over ging...
het ging over hoeveel baby's er nu"in ouders" geboren zijn, lois dacht dat jij dat nagekeken had...quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:18 schreef daniman het volgende:
hoorde ik nou mijn naam?Zo ja dan heb ik gemist waar dat nou precies over ging...
Hee...jij luisterde niet meerquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:22 schreef Jelief het volgende:
het ging over hoeveel baby's er nu"in ouders" geboren zijn, lois dacht dat jij dat nagekeken had...
hihi ik ben slimmer dan ik dacht....quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee...jij luisterde niet meer
Dat was de zwoele stem van Brighteyesquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:22 schreef Jelief het volgende:
[..]
het ging over hoeveel baby's er nu"in ouders" geboren zijn, lois dacht dat jij dat nagekeken had...
in wattes?quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:25 schreef Jelief het volgende:
ow ennuh Shark, je komt wel posten in T.O.E.T he?
Volgens mij had je daar al gemeld dat je zus in verwachting is.
we eisen wel foto's dan van je oom-zegger!
* Jelief geeft de schuld aan winampquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:29 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat was de zwoele stem van Brighteyes
Ja hoor...er is altijd de dag erna een stream beschikbaarquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:31 schreef Anitra het volgende:
Hoe is de uitzending? Ik ben nl net wakker, heb eindelijk even kunnen slapen, maar heb dus wel de uitzending gemist. Dus hoop dat die morgen nog ergens te beluisteren is.
Uizending is nog bezig. Morgen kan je ook nog de herhaling beluisterenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:31 schreef Anitra het volgende:
Hoe is de uitzending? Ik ben nl net wakker, heb eindelijk even kunnen slapen, maar heb dus wel de uitzending gemist. Dus hoop dat die morgen nog ergens te beluisteren is.
Ze missen mij op IRC? * Anitra schopt vriendje onder zijn bips en ex-vriendje ook zodat die zaterdag de laptop weer aan de praat krijgenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Uizending is nog bezig. Morgen kan je ook nog de herhaling beluisteren
En ze missen je op IRC
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:00 schreef Anitra het volgende:
Ze missen mij op IRC? * Shark.Bait schopt vriendje onder zijn bips en ex-vriendje ook zodat die zaterdag de laptop weer aan de praat krijgen
Dan gaan wij saampjes morgen de stream luisteren, kids erbij, thee of koffie erbij, zo komen wij de dag toch wel door?quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:06 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom kreeg ik ineens visite
Ik wou luisteren
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:00 schreef Anitra het volgende:
Ze missen mij op IRC? * ThunderChild schopt vriendje onder zijn bips en ex-vriendje ook zodat die zaterdag de laptop weer aan de praat krijgen
Morgen kan je de volledige herhaling luisteren en morgen ga ik ff het betere knipwerk uitvoeren zodat alleen de ouders stukken te beluisteren zijn . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:06 schreef Luchtbel het volgende:
Waarom kreeg ik ineens visite
Ik wou luisteren![]()
leuk.. Amber was lekker aan het prutellen en rond aan het kijken terwijl bijna alle andere baby's aan het huilen warenquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:11 schreef Luchtbel het volgende:
Oeh LadyS hoe was het?
Hahaha als ik niet naar het CB had gemoeten dan had ik aan vriendje gevraagd of hij me bij had afgezetquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:09 schreef Luchtbel het volgende:
Kom je op visite
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Morgen kan je de volledige herhaling luisteren en morgen ga ik ff het betere knipwerk uitvoeren zodat alleen de ouders stukken te beluisteren zijn . . .
Ik doe ook mee, ik had ook visite. Maar... dat heeft zo zijn voordelen, nu is Christans traktatie bijna afquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:08 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dan gaan wij saampjes morgen de stream luisteren, kids erbij, thee of koffie erbij, zo komen wij de dag toch wel door?
Van het weekend bedoel je?quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:22 schreef babyfeet het volgende:
wat leuk rewimo ..
had je mijn mailtje nog gehad?
Ja, ik heb je gisteren een msn-berichtje gestuurd daarover, het is geluktquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:25 schreef babyfeet het volgende:
ja die bedoel ik kreeg hem eerst terug dus had ik hem nog een keerjte gedaan
Een hoop geknip jaquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:25 schreef snoopy het volgende:
Wat een werk Rewimomaar het ziet er leuk uit
![]()
Mag je volgens mij zelf nog gaan doenquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:33 schreef Lois het volgende:
Jeroen? Haal jij vast de was uit de droger dan kom ik zo naar huis![]()
Ach ja, ik had het er met mijn vriendin over wat ik wilde maken en toen stelde ze voor om vast even te proberen of het lukte en vervolgens hebben we ze maar gelijk gemaakt ookquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:35 schreef jessie het volgende:
Je ben er vlot bij hoor voor zijn verjaardag!
wat schattigquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:39 schreef Rewimo het volgende:
Christan gaat trouwens maandag trakteren op de crèche, dan neemt hij afscheid. En zijn vriendinnetje komt ook, als verrassing. Kaylee zit inmiddels niet meer op de crèche, ik hoorde vandaag dat ze Christan vreselijk mist en zelfs van hem droomt. De peuterspeelzaal waar ze nu naartoe gaat vindt ze niet leuk omdat Christan er niet is... Dus dat zal wel een heftig weerzien worden maandag![]()
Jaquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:44 schreef Jelief het volgende:
aah wat lief! dan krijg je ook de map met werkjes he?![]()
Mwoch ja, dat kan ookquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:53 schreef snoopy het volgende:
Da's ook wat, krijgen die leidsters iets anders? Geef die ook maar rozijntjes hoor![]()
zolang het niet mijn dak is, doen ze hun best maar, mogen ze zelfs naast me komen wonen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:53 schreef Rewimo het volgende:
Voor de Zeewoldenaren onder ons... Tokkies krijgen dak boven hun hoofd
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:54 schreef LadyS het volgende:
Jolie![]()
als ik je ga masseren ga je niet poepen hoor
Ik ben een heuse cursus aan het volgen, dus dat moet wel goed gaan![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:59 schreef snoopy het volgende:
Zo'n potje vergeet-mij-nietjes heb ik eens van een collega gekregen die wegging.
Ik ben haar mooi vergeten want de vergeet-mij-nietjes zijn nooit tevoorschijn gekomen terwijl ik er zo goed voor gezorgd had
ze waren ze vergeten te zaaien, vermoed ikquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:59 schreef snoopy het volgende:
Zo'n potje vergeet-mij-nietjes heb ik eens van een collega gekregen die wegging.
Ik ben haar mooi vergeten want de vergeet-mij-nietjes zijn nooit tevoorschijn gekomen terwijl ik er zo goed voor gezorgd had
quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:00 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
ja dat ben ik ook de laatste tijdquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:05 schreef snoopy het volgende:
Ik dacht al dat je in de war was LadyS![]()
Gelukkig maar, dan lag het niet helemaal aan mijquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:08 schreef Anitra het volgende:
Ik volgde hem wel hoor LadyS, maar ik ben ondertussen wezen badderen met Djulian
Zal Beefcake leuk vinden . . .quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:53 schreef Rewimo het volgende:
Voor de Zeewoldenaren onder ons... Tokkies krijgen dak boven hun hoofd![]()
Als dat zo is ben ik stiekem een klein beetje blij dat ik niet konquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:10 schreef bixister het volgende:
hebben al die zieken elkaar bij Ballorig aangestoken of lijkt dat maar zo?
zijn er meerderen ziek dan?quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:10 schreef bixister het volgende:
hebben al die zieken elkaar bij Ballorig aangestoken of lijkt dat maar zo?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:15 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik stiekem een klein beetje blij dat ik niet kon
LadyS een reserve dekbed helpt hier perfect
Ja wel gegaan. Goed hè. Had halverwege de les wel ineens de rillingen, en kreeg toen ook al hoofdpijn, dus heb wel rustig aan gedaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Succes clauwheee
Ben je gisteravond nou wel of niet gegaan?
Yoganettics is een samensmelting van yoga en callanetics. We doen eerst allemaal inspannende (spier)oefeningen en daarna ontspannende oefeningen. Ik vin het heerlijk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:53 schreef Zabb het volgende:
Ja bah, ik ben ook al verkouden!
Trouwens Clauwheee, wat is dat eigenlijk, dat yoganetticsen??Domme vraag misschien maar ik heb er nog nooit eerder van gehoord.
Goed zoquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja wel gegaan. Goed hè. Had halverwege de les wel ineens de rillingen, en kreeg toen ook al hoofdpijn, dus heb wel rustig aan gedaan.
Whahaha dat wist ik helemaal niet! Nou zal mij benieuwenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:56 schreef Rewimo het volgende:
Deze is ook leuk voor jou, Clauwheee
Dieven die wat willen stelen bij de Etos gaan vanaf vandaag behoorlijk de mist in, letterlijk. De drogisterij heeft namelijk een mistmachine opgehangen die in werking treedt wanneer het alarm afgaat. De dieven moeten zo verward raken, dat ze de buit achterlaten en ingerekend kunnen worden. Als het personeel ze kan vinden in ieder geval.
Ja op maandag yoganettics hier, dan nog een keer in de week thuis wat oefeningen, en ik squash ook nog 1 of 2 keer..goed bezig hè? Je voelt je erna ook altijd veel beter, ook al had ik vantevoren geen zin!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed zoIk zie er ook altijd tegenop om te sporten (en dan doe ik het ook nog es thuis, dus makkelijker om te quitten), maar ben altijd reuze blij als ik het eenmaal gedaan heb
Ja, en maar hopen dat er weer wat schot in zit. Heb het er de laatste paar week weer iets moeilijker mee..het duurt gewoon allemaal zo lang...en er is nog zoveel boosheid en verdriet...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:59 schreef pluisje het volgende:
Ik las het in het AD clauwhee, da's toch wel weer een stapje verder he, mits ze meewerken natuurlijk.
Hopelijk levert het wat op, Clauwheee. Het duurt allemaal zo langquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:57 schreef clauwheee het volgende:
Voor de geïnteresseerden: wij wisten het al maar ik was jullie het door drukte en de "rel" het vergeten te melden:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_zoektocht_Isra.html
Nou het klinkt leuk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Yoganettics is een samensmelting van yoga en callanetics. We doen eerst allemaal inspannende (spier)oefeningen en daarna ontspannende oefeningen. Ik vin het heerlijk!
Clauwhee, ken je deze site? Stichting Kinderontvoeringquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:57 schreef clauwheee het volgende:
Voor de geïnteresseerden: wij wisten het al maar ik was jullie het door drukte en de "rel" het vergeten te melden:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_zoektocht_Isra.html
Nou zeg,ik moet er bijna van huilen...niet doen hoor gekkie...hele dikkequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:33 schreef Luchtbel het volgende:
Clauwheee
Ik heb de laatste tijd van die dagen dat ik denk dat ik de rest van m'n leven alleen blijf en vannacht heb ik gedroomd dat ik begraven werd. En dat alleen m'n ex erbij was en die liep weg toen de kist in het gat ging en toen zag ik het geheel ineens van de andere kant. Waar mijn lieve kleine Jolietje helemaal alleen in d'r maxicosi stond en niemand kwam d'r halen
Ja ik doe het ook niet met opzet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou zeg,ik moet er bijna van huilen...niet doen hoor gekkie...hele dikke![]()
![]()
!!
Maar ik weet denk ik een beetje hoe je je voelt. Ik droom ook erg veel over Isra en dr mama, en zoveel te meer je weet..soms denk ik wel eens had ik maar gewoon niet geweten hoe het allemaal gebeurd was...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:47 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja ik doe het ook niet met opzet.
Het zou eens afgelopen moeten zijn met dromen
Ok! Mijn ouders, en ik eerst ook dus, wonen vlakbij Oldenzaal! Ik vind het wel een beetje jammer dat ik nu verder van hen woon, ik moet ongeveer een uur en een kwartier rijden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:52 schreef Neva het volgende:
nee moest gewoon dat tel nummer maar is al enigzins geregeld
Wist je dat dromen over dood en begraven eigenlijk hartstikke positief is? Het staat symbool voor het afsluiten van iets. Voor jou is het letterlijk dood en begraven en ben je er klaar mee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:33 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb de laatste tijd van die dagen dat ik denk dat ik de rest van m'n leven alleen blijf en vannacht heb ik gedroomd dat ik begraven werd. En dat alleen m'n ex erbij was en die liep weg toen de kist in het gat ging en toen zag ik het geheel ineens van de andere kant. Waar mijn lieve kleine Jolietje helemaal alleen in d'r maxicosi stond en niemand kwam d'r halen
Ik zou niet weten wat ik aan het afsluiten ben op het moment :Squote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:06 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wist je dat dromen over dood en begraven eigenlijk hartstikke positief is? Het staat symbool voor het afsluiten van iets. Voor jou is het letterlijk dood en begraven en ben je er klaar mee.
Alleen jammer dat je van deze dromen erg verdrietig en bang wordt.
Leuk! Woon je daar nu nog in de buurt of verder weg? Ik zou best weer terug willen die kant op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:32 schreef bixister het volgende:
zabb, grappig ik heb vrij lang in Oldenzaal gewoond.
De afwasbak krimpt mee. Warm water, voor het uitzetten leek me logischer, omdat de afwasbak dunner is dan het plateau.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:46 schreef Rewimo het volgende:
O eh trouwens, je moet juist koud water proberen (als het nog niet gelukt is). Kou veroorzaakt krimp, van warmte zet het juist uit.
tnx, ik kijk zelf bijna nooit op dat ding!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:55 schreef Luchtbel het volgende:
Hey Bix wat schattig, nog precies 100 dagen volgens je teller
duur hehquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Vlak voor we op vakantie gingen was iemand zo aardig om mijn autospiegel te slopen. Bel ik daarstraks de garage, vragen ze wat er precies stuk is. Het glas plus het zwarte ding waar het glas op vast zit, het omhulsel is nog heel. Okee, hebben ze op voorraad, dus ik kan zo langskomen om het te laten maken. Wel effe 64 euro meenemen
Is er op de sloop niks voor je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Vlak voor we op vakantie gingen was iemand zo aardig om mijn autospiegel te slopen. Bel ik daarstraks de garage, vragen ze wat er precies stuk is. Het glas plus het zwarte ding waar het glas op vast zit, het omhulsel is nog heel. Okee, hebben ze op voorraad, dus ik kan zo langskomen om het te laten maken. Wel effe 64 euro meenemen
Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje gedesillusioneerd was toen ik zag wat er achter die link zatquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:07 schreef bixister het volgende:
[..]
tnx, ik kijk zelf bijna nooit op dat ding!
Ik heb geen idee of er al Agila's op de sloop liggen, ze bestaan nog maar vrij kort.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Is er op de sloop niks voor je?
Er heeft een taxi bussie tegen onze auto gezeten, een deukje en de lak van de spiegel af, schade; 750 euro ex btw
Wij waren laatst voor een antenne op een grote sloop in Hoorn en ik keek mn ogen uit wat voor een nieuwe prakkies er stondenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of er al Agila's op de sloop liggen, ze bestaan nog maar vrij kort.
Daar zijn de verzekeringen nu over aan het touwtrekken, dus voorlopig rijden wij nog met een deukje en een stel krassen op de spiegel. Het spuitwerk is datgene wat het zo duur maakt.quote:Die schade krijg je neem ik aan wel vergoed? Die prijzen zijn echt [afbeelding]
ach ja ik wilde ook zo nodig zo'n teller en wist niet waar 'm te laten... maar misschien moet ik toch maar iets anders verzinnen. 100 dagen klinkt best veel maar ruim 3 maanden juist weer weinig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:12 schreef Luchtbel het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje gedesillusioneerd was toen ik zag wat er achter die link zatmaar 100 dagen is wel liev
neequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:29 schreef bixister het volgende:
lily, bij jou is 't toen dus toch geen keizersnede geworden?
Tnx beebquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Beterschap syreentje
k#t, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tnx beebheb je nu dat bestek nog gekocht? Ik heb vanalles gemist geloof ik.
Mag ze dan blij zijn, want om met de kerstdagen in het ziekenhuis te liggen . . .quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zei net al wel tegen haar de er een klein 'mazzeltje' is omdat ze op 24 December uitgerekend is. Dus wrsch komt het kindje voor die tijd en dus geen kerstkindje. Dat lijkt me voor het kindje toch ook wel leuker.
Wel jammer hoor. Ze wilde sowieso wel in het ZKH gaan bevallen, maar paar dagen blijven is natuurlijk minder...
Beterschapquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:50 schreef Syrena het volgende:
Ik ga even snel overal bijlezen en dan weer op de bank liggen.... ben nog een beeeeetje duizelig.
Niets meer dan gebruikelijk . . .quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:52 schreef Syrena het volgende:
Ik heb vanalles gemist geloof ik.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:49 schreef Neva het volgende:
zeurdoos mode aanmorgen hier weer een lekkere drukke ochtend achter de rug ..
vriendin van me heeft mk gehaddus dokter geweest etc.. nu moek nog opruimen en douchen enzo voor me ma komt niet echt tijd gehad...
het leven is een beetje klote at the moment maar jah trekt wel weer over zeurdoos mode uit
Die drie maanden hoeven niks te zeggen, kan ook mis gaanmet 26 weken . . .quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:02 schreef Rewimo het volgende:
Balen zeg, dan denk je dat je bijna veilig bent...![]()
tsja, er kan altijd iets misgaan, ook bij de bevalling. maar die drie maanden zeggen echt wel wat: de kans op een miskraam neemt sterk af na die 3e maand.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:05 schreef ThunderChild het volgende:
Die drie maanden hoeven niks te zeggen, kan ook mis gaanmet 26 weken . . .
Tuurlijk kan dat, maar die kans wordt wel steeds kleiner. Twaalf weken is toch een cruciale grens, daarna is de kans op een miskraam veeeeeel kleiner.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als je niet uit kijkt bij het oversteken kan je ook zo maar dood gereden wordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:05 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik moet steeds zo lachen als ik jou als TS zie hier!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
jeetje wat gaat het hier relatief snel..nou ja...sneller dan sommige slowchats...langzamer dan andere
Jongen, wat denk je zelf. Dit is een echt vrouwen forum . . .quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
jeetje wat gaat het hier relatief snel..nou ja...sneller dan sommige slowchats...langzamer dan andere![]()
Hij zou eigenlijk in 25 minuten volgeklept moeten zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:01 schreef ThunderChild het volgende:
Jongen, wat denk je zelf. Dit is een echt vrouwen forum . . .
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet steeds zo lachen als ik jou als TS zie hier!
Je had eigenlijk voor de rel hier moeten zijn, 25 had je dan nog niet gered maar het was wel vrij dicht in de buurt . . .quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:02 schreef Shark.Bait het volgende:
Hij zou eigenlijk in 25 minuten volgeklept moeten zijn![]()
Oh nee dat soort meuk ga ik dus echt niet inplakkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Luchtbel, alles inplakken hoor
Vergeet die foto van die knuffel en je buik niet
ineens????quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:04 schreef Rewimo het volgende:
Sharkie, wat doe jij ineens buiten FOT?
Ja, daar wil ik nog over klagen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:04 schreef ThunderChild het volgende:
Je had eigenlijk voor de rel hier moeten zijn, 25 had je dan nog niet gered maar het was wel vrij dicht in de buurt . . .
Idd, kijk uit wat je zegt TC want je hebt hier wel Fok!'s eigen SlowChat Killer in huis.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja, daar wil ik nog over klagen!
Als er gereld word ben ik erbij meestal als aanstichter
Tis een grof schandaal! een rel in een slowchat zonder Shark in de buurt is
Oh ??quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
Idd, kijk uit wat je zegt TC want je hebt hier wel Fok!'s eigen SlowChat Killer in huis.
Dus.... moven Shark!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
Idd, kijk uit wat je zegt TC want je hebt hier wel Fok!'s eigen SlowChat Killer in huis.
quote:Dus.... moven Shark!
quote:Gaat het zondag nog door trouwens?
Lukt alleen als yvonne er ook isquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:18 schreef ThunderChild het volgende:
Oh ??
Shark, doe dan es ff een demonstratie van jouw kunnen . . .![]()
Wat zijn jullie dan van planquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:47 schreef Lois het volgende:
en een gasfornuisje voor Sinterklaas.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:50 schreef Luchtbel het volgende:
Wat zijn jullie dan van plan![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:50 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wat zijn jullie dan van plan![]()
Had ik ook gehoopt..maar ons project loopt gewoon door en als klap op de vuurpijl "mag" ik volgende week veel werken, wat eigenlijk niet afgesproken was, wat eigenlijk ook niet kan, en ik kon natuurlijk weer geen nee zeggen en en en nou ja het bekende liedje en ik wordt er nu poepieflauw van. Weeeer geen vakantie...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:25 schreef Zabb het volgende:
Goedenavond allen![]()
Ik ben vandaag ook naar school geweest, maar heb nu lekker 1,5 week vrij. Nou ja vrij, ik moet nog wel met allerlei opdrachten bezig maar hoef in ieder geval niet naar school!!
Handwasje(s) ??quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:36 schreef Martineke het volgende:vrijdag komt onze nieuwe wasmachine
dat kunnen we nog wel overbruggen met de kleren, bijna alles zit in de was zowat
![]()
Dat is duidelijk een geval van boven hun stand leven danquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:44 schreef pluisje het volgende:
Hm, er staat in de straat, 2 huizen verderop, een huis te koop. Mooi huis, bewoners ervan zijn altijd in dure kleding gehuld, rijden dure auto, echt een beetje yuppen.
Had de auto al een tijd niet meer gezien, en omdat het huis te koop stond dacht ik dal ze al verhuisd waren, en naar een duurdere wijk ofzo waren vertrokken.
Net liep ik langs het huis, hangt er een aankondiging van de Belastingdienst op de deur: binnenkort vindt er een executieverkoop van de inboedel plaats
Krijg opeens zo het gevoel dat ik wel weet waar die auto gebleven is, en denk ook niet dat ze echt vrijwillig verhuizen, en al helemaal niet naar een duurdere wijk vrees ik
Clauwheee ikzeghelaasnietwatjewilhoren: Je moet echt voor jezelf opkomen hoor! Een ander doet het niet! Kies alsjeblieft voor jezelfquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Had ik ook gehoopt..maar ons project loopt gewoon door en als klap op de vuurpijl "mag" ik volgende week veel werken, wat eigenlijk niet afgesproken was, wat eigenlijk ook niet kan, en ik kon natuurlijk weer geen nee zeggen en en en nou ja het bekende liedje en ik wordt er nu poepieflauw van. Weeeer geen vakantie...
Ehhh het lijkt er wel op ja, maar door de belastingdienst??? dan moet je toch al een grote tijd een flink vermoeden hebben dat het fout gaat, dat gebeurt niet in ene, toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:49 schreef pluisje het volgende:
Hij had een eigen bedrijfje, vrees dat er daar iets niet helemaal goed is gegaan
Ja das niet zo best! Maar er gaat meestal toch nog wel wat tijd overheen voordat een bedrijf failliet gaat volgens mij. Dit is sowieso niet zo'n geweldige tijd om ondernemer te zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ehhh het lijkt er wel op ja, maar door de belastingdienst??? dan moet je toch al een grote tijd een flink vermoeden hebben dat het fout gaat, dat gebeurt niet in ene, toch?
Klinkt als een schaduwboekhoudinkje . . .quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:49 schreef pluisje het volgende:
Hij had een eigen bedrijfje, vrees dat er daar iets niet helemaal goed is gegaan![]()
Maar een executieverkoop heeft toch met een faillissement te maken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:03 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij is er dan geen faillissement, want dan wordt er meestal een schikking getroffen (wel is de belastingdienst dan als eerste aan de beurt).
Ik dacht dat dan de verkoop door de curator zou worden gedaan. Maar ik kan er best naast zitten hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:08 schreef Zabb het volgende:
[..]
Maar een executieverkoop heeft toch met een faillissement te maken?
Clauwheeequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:11 schreef clauwheee het volgende:
miss_d en Rewimo![]()
Jullie hebben ook wel gelijk hoor, en ik baal ook gewoon dat ik niet harder ben. Ik zou ook maar 2 dagen werken, en dan rustig verder werken aan school en beetje relaxen en alles, maar onze "vakantiehulp" kon weeeer de hele (vakantie)week niet werken en een andere vaste kracht heeft vakantie..en we zitten zoals zo vaak de laatste tijd helemaal overhoop met de planning. Dus werd er zaterdag gezegd: het komt dus weer op jou neer...en ik ben verdorie gewoon niet zo stoer om te zeggen "nee sorry, ik kan niet...".
En het is waar...ik wil gewoon vakantie. Vorig jaar geen vakantie gehad, een kutjaar gehad qua studie en gezondheid, een nog ergere zomer(vakantie), en nu weeeeer niet. Ik weet het ik zeur en het ligt aan mezelf...maar pff...waarom is alles soms zo complex...
*Nog maar een bakkie thee neemt...*
kaartje vergeten te kopen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:04 schreef ThunderChild het volgende:
Mensen, ik baal en ik baal verschrikkelijk !!!![]()
Op dit moment staan ergens in Amsterdam Ramses Shaffy en Liesbeth List op de planken. TC'tje had daar heel graag bij willen zijn . . .![]()
![]()
![]()
Uitverkocht . . .quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:18 schreef snoopy het volgende:
kaartje vergeten te kopen?
Goed zo! Een beetje rustiger aan kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:24 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb me deze week vrij laten plannen en laten weten dat ik de rest van de week nee zeg...en heb gister ook gelijk gezegd dat ze vanaf het nieuwe jaar een ander moeten zoeken...ik kap er dan mee..ik heb nog een blok achterstand en moet vanaf februari afstuderen.
Precies!quote:Weet je wat het ook is. Ik vind het op zich ook erg leuk. Maar niet ten koste van alles...toch?
3 doors down, here without youquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:26 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP...
GTST staat aan, welk nummer draaien ze nu?
Is goed en ik heb het nog niet...
Here without you babe... en zo verder...
Wat een helden!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:35 schreef moussy het volgende:
Peet heeft samen met een collega hals brkenden toeren gehaald om een nijlpaardenhoofd voor in de vijver te reddenze dacht dat het een kinderhoofdje was dat onder het kroos lag
Huis staat al een paar weken via een makelaar te koop, maar is op geen enkele site terug te vinden, dus daar is ook iets vreemds mee aan de hand.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
én de inboedel, én het huis? Wow
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:41 schreef Kleintje het volgende:
Moussy... wat hoor ik nou? Heb jij iets engs gedaan vandaag????
Het moet nog even in mn hoofd blijven spoken, tot ik alles achter de rug hebquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:43 schreef Kleintje het volgende:
Kan je nou vannacht nog wel slapen of blijft het in je hoofd spoken?
Wil je erover praten?
Misschien is het goed om het morgen nog een keer te doen, als het een gewoonte wordt dan is het minder eng. Ik weet nog wel een plek waar het kan...
dat afbouwen duurt nog wel ffquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:46 schreef Kleintje het volgende:
En dan moet je niet in 1 keer stoppen hoor, rustig afbouwen
uitpuffen, mag dat ook?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:56 schreef Kleintje het volgende:
Je mag ook hier in huis afbouwen...
Nee ik was ff foto's aan het inscannenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:03 schreef Kleintje het volgende:
Durft niemand tussen ons door te kletsen?
Lijkt wel of ze respect voor ons hebben
Mijn foto(s) ??quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Zien
quote:De kat zat per ongeluk met zijn kop tussen de deurHet lijkt erop dat hij er niets aan over heeft gehouden, maar ik hou het in de gaten, anders ga ik morgen met hem naar de dierendokter...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:27 schreef Sandertje21 het volgende:
ik heb voor het eerst gezoend op een speeltuinbankje.
Was toen 11.
Charlotte.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Hoe heette ze?
aaaah... die goeie oude tijdquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:30 schreef Sandertje21 het volgende:
Charlotte.
Mijn basisschool vriendinnetje.
Volgens mij vond ik mijn eerst zoen spannender dan mijn eerste keer sex.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
aaaah... die goeie oude tijd
de kat die zich wel eens onder mijn bed verstopt snapt volgens mij niet dat ze dik isquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Zien
De kat zat per ongeluk met zijn kop tussen de deurHet lijkt erop dat hij er niets aan over heeft gehouden, maar ik hou het in de gaten, anders ga ik morgen met hem naar de dierendokter...
Hoop dat ie niet op zn broer lijkt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:43 schreef moussy het volgende:
Mijn basisschool vriendje heette Valentijnen zn broer is tegenwoordig een pedofiele homo
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:43 schreef moussy het volgende:
Mijn basisschool vriendje heette Valentijnen zn broer is tegenwoordig een pedofiele homo
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:35 schreef Sandertje21 het volgende:
Volgens mij vond ik mijn eerst zoen spannender dan mijn eerste keer sex.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:43 schreef moussy het volgende:
ja leuk he, dat houten speelgoed.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:51 schreef jessie het volgende:
Clauwhee, gewoon nee zeggen hoor. Als je steeds ja blijft zeggen denken ze dalijk nog dat je t fijn vind
Getsie Bo heeft nog steeds koorts. En Janneke krijgt ineens vuurrode wangen. Wat of het 5e kiesje kan zijn, of ze begint ook neit lekker te worden.
Bij de hema hebben ze ineens heel leuk hout speelgoed. Heb voor zieke Bo even een houten spiegel, kam en fohn gekocht. Ze vond het schitterend. Voor de sinterklaas ofzo wat dan ook koop ik van de week de houten make-up en de pizza. Die kun je heel leuk met paprikatjes en weet ik veel wat beleggen door middel van magneetjes.
(Janneke vond de houten fohn ook erg leuk en wilde steeds mijn haar fohnen. Maar dan bonkte dat mutsie met die houten fohn steeds hard op me kop, of daar me haar nou leuker van ging zitten![]()
)
Wat is het doel van het speeltuinbankje dan? slowchat en on topic... dat ken ik alleen van FOT eigenlijk....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg lieve Sharky en vooral lieve Sandertje natuurlijk!
Die leuke meiden komen toch niet naar GCSCquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... dusseh... doe je best en nodig al die leuke meiden hier uit naar GCSC maar dat we dan hier gewoon weer over speeltuinbankjes dingen kunnen kletsen?
Ik blijf wel weg hier.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg lieve Sharky en vooral lieve Sandertje natuurlijk!
Ehm... hoe ga ik dit nou eens zeggen... ehm...
Er was eens... vorige week of zo... een vette ouders rel... en die begon dus met het feit dat we vonden dat het Speeltuinbankje iets te veel echte slowchat was geworden...
Ehm... dusseh... doe je best en nodig al die leuke meiden hier uit naar GCSC maar dat we dan hier gewoon weer over speeltuinbankjes dingen kunnen kletsen?
Dit deel is redelijk verloren, nog een paar postjes, maar zullen we de volgende weer gewoon on-topic gaan?
Sandertje? Onzedelijke voorstellen kunnen gewoon daar (GCSC) door blijven gaan hoor!
Guess again... (denkt aan toen hij zelf klein was)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:56 schreef lady-wrb het volgende:
ja leuk he, dat houten speelgoed.
ik heb voor luca voor de sinterklaas twee houten auto-bouwpakketten gekocht. die moet hij met een schroevedraaier zelf in elkaar zetten. t is vanaf 6 jaar dus dat moet wel kunnen denk ik.
dat vindt hij vast heel leuk. (al hoop ik niet dat hij meteen alle schroefjes kwijtmaakt)
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat is het doel van het speeltuinbankje dan? slowchat en on topic... dat ken ik alleen van FOT eigenlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |