Het Speeltuinbankje
Wij, de mods, hebben nav wat mailtjes en (losse) opmerkingen eventjes de inhoud van dit topic onder de loep genomen.
Het speeltuinbankje is van origine bedoeld als het grote offtopic topic hier in OUD maar lijkt de laatste tijd meer de functie van een (slow)chat te krijgen. Dingen die we voorbij zien komen die eigenlijk in andere fora thuishoren (recepten in CUL, sportschema's in Sport, scripties in SES, huisdieren in F&F, kinderdingen in Baby of Dreumestopics etc.) die natuurlijk best eens ter sprake kunnen komen maar in deze mate horen ze meer thuis in andere fora.
Verder krijgen we nogal eens te horen dat sommige het nogal ontoegankelijk beginnen te vinden omdat het bestaat uit een vast groepje mensen. Let wel, ik zeg niet dat er een kliekje is, ik zeg dat dat gevoel bij sommige mensen is ontstaan.
Daarom willen we het speeltuinbankje een beetje bijsturen, een beetje veranderen zodat ook bijv. de dames van het 2e streepje topic zich hier gaan thuisvoelen, zodat het nog gezelliger gaat worden.
Daarom hebben we bedacht dat we het huidige speeltuinbankje gaan verfraaien met een bepaald thema. Als dat niks is proberen we weer iets anders.
Het worden dus themabankjes met thema's als: Het regent, wat doen we binnen met de kids. Of, hoe kom je de feestdagen door, of weet ik veel. De topicopener mag een thema bedenken.
Laat ik nog een keertje samenvatten, het hoeft niet allemaal ontopic, het speeltuinbankje is er vooral voor de dingen die je elders niet kwijtkunt maar laten we proberen het bankje open te zetten voor nieuwe mensen en niet eindeloos te gaan slowchatten. Af en toe iets over je zieke kat of iets anders wat je bezighoud moet kunnen, graag zelfs, maar eindeloos slowchatten over de nieuwste single van Boris kan dus weer niet.
Vanaf het volgende speeltuinbankje zien we dus graag de thema's verschijnen. Oke?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥