Spindizzy, denk ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:34 schreef Rewimo het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe je een steek recht verdraaid breit? En averecht verdraaid? Hellup!
wat schattigquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:55 schreef Rewimo het volgende:
Graag, al krijg ik momenteel breiles van NoNick
Tnx!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:49 schreef minoes1967 het volgende:
REWIMO......als je een steek verdraaid moet breien,dan moet je de naald er aan de verkeerde kant insteken.Dus bij recht niet aan de voorkant van de steek,maar aan de achterkant en andersom dus ook.
Succes ermee en laat je je teststukkie ff zien![]()
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:14 schreef minoes1967 het volgende:
ps.zijn er nog andere dames aan t borduren?
Als je nou eens een goede machine uitkiest in de winkel (onder het mom van: ik ben me aan het oriënteren en ik wil dit en dat) en dan eens kijkt of diezelfde machine ook online te bestellen is, en wat ie daar kost? Misschien scheelt het niet zoveel en dan lijkt het me handiger om hem toch in de winkel te kopen i.v.m. garantie en service (en ook als je vragen hebt over de bediening). Scheelt het echt een heleboel geld dan zou je hem online kunnen bestellen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:
De naaimachine is hier een beetje een probleem aan het worden
mister_d vertrouwt de wehkamp niet en wil eigenlijk dat ik er een koop bij de veel te dure naaimachinewinkels in het dorp
Iemand enig idee hoe ik hem op andere gedachten kan brengen, zijn die van wehkamp echt even goed of hou ik hem dan voor de gek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |