Ehm ja... leg dat eens even uit... ehm... laat ik het zo zeggen, ik ken Shark en het laatste wat ik van hem zou verwachten is dat hij topics opent in OUD.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
wat is daar zo lollig aan dan
Met elke seconde die passeert word je ouder. Ik vraag mij eigenlijk af of je van kinderen krijgen , of dat proces je beinvloed, of je dan terugdenkt aan je eigen jeugd, dat de dingen die je kiddo doet de herrineringen op doet leven... we worden allemaal ouder...alleen sommige vaker dan anderenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm ja... leg dat eens even uit... ehm... laat ik het zo zeggen, ik ken Shark en het laatste wat ik van hem zou verwachten is dat hij topics opent in OUD.
das een hele kunstquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
on-topic blijven in een off-topic topic![]()
know what you meanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm ja... leg dat eens even uit... ehm... laat ik het zo zeggen, ik ken Shark en het laatste wat ik van hem zou verwachten is dat hij topics opent in OUD.
Alles kits, ook met snorremans? Hoe ondervind hij het eigenlijk? Heb je het plan opgevat om alles goed te doen waar jij denkt dat jou ouders het niet goed gedaan hebben? (hoe durf ik het te vragenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:24 schreef Belana het volgende:
know what you mean
Maar leuk om je hier te zien hoor Shark!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:28 schreef Rewimo het volgende:
Christan vroeg trouwens, toen ik hem uitlegde dat ik een trui voor hem ging maken: Mag ik hem dan morgen aan? Weinig kans, kind
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Foeifoei, topickillertjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Please enlight me . . .
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:00 schreef Luchtbel het volgende:
BE zei je nou Luchtbelletje op de radio
Hier is OUD...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:04 schreef Luchtbel het volgende:
Waar is hier???
Ik ben toch geen troetelkind ik ben de mooooeeeehooooeeeduuur van Jolietje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |