Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is GMail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
GMail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. GMail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van GMail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft GMail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een GMail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een GMail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op GMail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het GMail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet GMail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over GMail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van GMail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft GMail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? GMail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van GMail. Want wat doet GMail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Dat duurt ook ff...quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:51 schreef franky2000 het volgende:
klopt het dat er tegenwoordig bij gmail niet zoveel invites meer worden weggeven,
want ik vroeg het aan mensen die net een gmail hadden aangemaakt en ik vroeg of
ze mij konden inviten maar ze hebben die tekst er helemaal niet staan van
"you have 6 gmail invitations. ivite a friend to join gmail"
Ik las "Heeft iemand een vriend voor mij"`quote:[quote]Op maandag 11 oktober 2004 17:40 schreef gekke_sandra het volgende:
Heeft iemand er een voor een vriend van mij?alsjeblieft...
kan jij een nieuw figuurtje maken? want heb laatste tijd geen invites gekregen. liefst in png ofzo opslaanquote:Op maandag 11 oktober 2004 17:52 schreef Catch22- het volgende:
erm je moet dat plaatje vernieuwen, staat tegenwoordig onder het menu
die invites dan
komt in je spam-box (waar hotmail standaard de gmail-invites neerzetquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:18 schreef achterop23 het volgende:
Graag een gmailaccount sturen naar mij:
michaeldekker61 (at) hotmail (punt) com
Komt eraan!quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:23 schreef Feuer_Marius het volgende:
Heeft iemand een invite voor mij?
Mijn email is: mariuspeerdeman@hotmail.com
Alvast erg bedankt!
handig, plaats je hem vaneerste keer nog op men webhost ook, moet ik hem maar verslepen op hem in de OP te plaatsenquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:07 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Waar denk je dat gpopper (oa) voor is gemaaktquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:13 schreef Gravit het volgende:
Gmail in outlook dat moet er komen!
dan kan je wel je acount kwijtrakenquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:48 schreef Vincenzo het volgende:
[..]
Waar denk je dat gpopper (oa) voor is gemaakt![]()
Komt eraan.quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:51 schreef Foo_niks het volgende:
heeft er nog iemand een invite voor mij
vermist%%%zegiklekkerniet.nl
alvast bedankt
Je hebt een invitequote:Op maandag 11 oktober 2004 21:57 schreef Koning_Pintenman het volgende:
zo aan de screens te zien, ziet het er best leuk uit! Maar hoe zit het qua snelheid en gebruiksvriendelijkheid? Is het ook mogelijk om emoticons in een mail te zitten?
ps. een invite is altijd welkom(maartenpieper&&&&hotmail.com)
Komt eraanquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:29 schreef clintonq het volgende:
heeft er nog iemand een invite voor mij
quintijn AT hotmail.com
alvast bedankt
En jij hebt er ook éénquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:52 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij ben ik de enige persoon op de gehele wereld die nog geen Gmail heeft. Als er dus iemand nog van zijn invite af moet, kan dat naar m_s__ (a)hotmail.com.
Alvast bedankt!
Held.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En jij hebt er ook één.
verstuurd!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:28 schreef eperon het volgende:
goed systeempje dit, zo komt heel fok! aan de Gmail!
vanzelfsprekend: heeft er nog iemand een invite voor me?
vanmeneerderek(at)hotmail.com
jij krijgt hem zo binnen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:04 schreef TheSeeker_NL het volgende:
raden(at)xs4all.nl plies.
KOMTIE!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:23 schreef MarkPeterse het volgende:
Wow, dit klinkt cool! Ik zou ook wel zo'n account willen hebben. Heeft iemand nog zo'n invite over? Natuurlijk krijg je daar eeuwige liefde van mijn kant (indien gewenst) voor.....
Mijn emailadres is: themark(at)myrealbox.com
Alvast bedankt!
Thanx, waar moet die eeuwige liefde heenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:23 schreef PrintScrn.nl het volgende:
[..]
KOMTIE!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:57 schreef Foo_niks het volgende:
Mijn email is: kipuw001@planet.nl
Alvast erg bedankt!
(de appeltaart komt eraan.)
Zal ff kijken of ik nog een ongebruikte link hebquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:40 schreef rathi het volgende:
deze vraag zal vast in de top 100 van de meest overbodige vragen ooit komen, maar ik probeer het toch maar eens.
Kan iemand me alsjeblieft/alstUblieft een invite sturen voor een gmail account.
rathiAThomepuntnl
Thanksquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:07 schreef FredvZ het volgende:
6 linkjes:
..
Lijkt er sterk op dat Google minder invites geeft.
Waarom staan ze eigenlijk weer op hun oude plaats?
Is verstuurd..! (check spamfolder..!)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:30 schreef elegancez het volgende:
Zou ik er ook een kunnen krijgen?
jdlhunterhero Apenstaartje hotmail.com
Alvast bedankt!
Daar hebben we een ander topic voor, namelijk http://forum.fok.nl/topic/567156 daar worden zaken besproken als welk proggie etc etc. Dit topic is en was alleen voor het aanbieden en aanvragen van invites.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:10 schreef TeleluvR het volgende:
Wellicht iets om toe te voegen aan de openingspost, de instellingen om Gmail in Outlook (express) te krijgen!
Ik ben er uit!
Je download Gpopper, de opvolger van Pop goes the Gmail:
http://www.gpopper.com/gpopper/
Deze installeert zich vrijwel vanzelf!
De instellingen van outlook kun je hier vinden:
http://www.gpopper.com/gpopper/tutorials/gpopper_oexpress.htm
Met deze gegevens heb ik uiteindelijk alles werkend gekregen....![]()
zal ik ff kijken of ik nog een ongebruikte link heb moet je wel zo gauw mogenlijk activerenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:53 schreef suzieQ12 het volgende:
Kan iemand mij please een invite sturen via de mail
want steeds ben ik op dit forum en dat ben ik net te laat om op zo'n link te klikken.
Dan hebben andere dat al gedaan.
suzie_q1200@hotmail.com
vast bedankt
Whahaha da's een goeie zo'n mooie naam heb ik nog niet gezien !!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:34 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Jezus neemt er een een gmail account: tongytongylickylicky@gmail.com
Zucht :')
Gemaildquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:57 schreef Foo_niks het volgende:
Mijn email is: kipuw001@planet.nl
Alvast erg bedankt!
(de appeltaart komt eraan.)
Geregistreerd op: woensdag 13 oktober 2004 @ 18:57quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:04 schreef Richard_To het volgende:
heeft iemand misschien ook een invite voor mij die hij kan mailen
thx
richard_toooo@hotmail.com
Je bedoeld dat jij alsnog probeerd een gmail te krijgen terwijl je je alleen hebt geregged om een gmail account te kunnen krijgen via FoK!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:22 schreef franky2000 het volgende:
jawel had ik hem ook gezegd, maar toen reageerde jij zo, dus vroeg ie het aan mij
dat vorige bericht was van hem, "Richard_To"
Die invites leveren Fok! een hoop nieuwe leden op!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:40 schreef sneaky_destroyer het volgende:
heeft iemand nog een invite over
mail is sneaky_destroyer@skynet.be
alvast bedankt
pop-up blokker uitzetten misschien..?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:16 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Ik kan met Win XP Pro geen invites versturen????
Iemand weet waarom niet?
Elke keer als ik wil inviten, krijg ik de pop-up maar die wordt doorgelinked () naar het inlog scherm. Iemand die daar raad mee weet?
Ik krijg wel een pop-up, maar niet degene die ik wilquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:22 schreef _joepie_ het volgende:
pop-up blokker uitzetten misschien..?
HEM NIETS STUREN.. IK HEB HEM AL EEN INVITE GESTUURD OP EEN ANDER ADRES EN ER KON NIET EENS EEN DANK JE WEL VANAF.. DUS NEGEER M MAAR, HIJ HEB AL GMAILquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:31 schreef Foo_niks het volgende:
is er nog iemand die een invite voor mij heeft?
Mijn email is: Du_lecram@hotmail.com
hartelijk dank.!
Ik dacht ook al, volgens mij heeft ie eerder aangevraagd..ja dus... hij krijgt zelf invites en kan er dan meer van maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:24 schreef eurodance het volgende:
[..]
HEM NIETS STUREN.. IK HEB HEM AL EEN INVITE GESTUURD OP EEN ANDER ADRES EN ER KON NIET EENS EEN DANK JE WEL VANAF.. DUS NEGEER M MAAR, HIJ HEB AL GMAIL
Dan zou ik er graag een van je willen hebben! Zou top zijn!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb nog 2 invites over
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:13 schreef GRAYMALKIN het volgende:
voor de liefhebbers
http://gmail.google.com/gmail/a-491c2295c0-00979945c3-870eaf4ef1
http://gmail.google.com/gmail/a-491c2295c0-c42eefa9c4-2821ab9b9a
http://gmail.google.com/gmail/a-491c2295c0-836459cc52-21edff6f10
http://gmail.google.com/gmail/a-491c2295c0-9651175fd0-2d7ca54aa7
wees er snel bij want op is op
Als het goed is heb je er 1quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:39 schreef DIMENSION82 het volgende:
Heeft er nog iemand een invite voor mij?
niek260@hotmail.com
Bedankt!
mailnotifier ( http://www.dynadvance.com/ )..(ik hoef geen invitequote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:50 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Wie weet er een goede notifier (met pop-ups oid) voor Gmail die meerdere accounts aan kan?
(goede antwoord wordt beloond met een invite![]()
)
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:51 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
mailnotifier ( http://www.dynadvance.com/ )..(ik hoef geen inviteheb er al een
)
Naar jezelf toe sturen, dan openen en de link hierneer plakkenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:18 schreef Deevay het volgende:
Hoe kun je die leuke linkjes maken zoals hierboven een aantal staan??
Ik heb nog wat invites over en wil ze best hier neerplanten
Thanks for the infoquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Naar jezelf toe sturen, dan openen en de link hierneer plakken
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:36 schreef thomas_thomas het volgende:
Heeft iemand nog een gmail invite over die hij naar mij wil mailen,
heel er bedankt vast. thomas_4_thomas@hotmail.com
thx
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:55 schreef SilencerX het volgende:
Heeft iemand een invite voor Maartje??
Mijn email is: mtulleken AT planet.nl
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:20 schreef spookstar het volgende:
o,....![]()
op mieke48 AT hot mail
dat weet niemandquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:13 schreef Frangk het volgende:
Wanneer krijg je btw invites?
of naar de hoeveelheid wat je er gebruik van maaktquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:21 schreef kzieniks het volgende:
zal wel iets zijn van zoveel dagen of zoveel keer inloggen. iets in die trant..
zal vast niet random zijn lijk mij
hmm, ik heb er nog maar 2 mails mee verstuurt en nog niets ontvangen.. zou wel erg snel zijn danquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
of naar de hoeveelheid wat je er gebruik van maakt
versturen/ontvangen
Donequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:49 schreef neosand. het volgende:
Wil iemand mij een invite sturen?
Mijn dank is zeer grootquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:51 schreef ninja-mod het volgende:
[..]
Done
verstuurd, check je mail (en spambox)quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:48 schreef albert_dijkstra het volgende:
is er nog iemand die toevallig 2 g-mail invites voor me heeft?
1 voor mij
1 voor me zusje
albert_dijkstra@hotmail.com
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:11 schreef Zweefvliegje het volgende:
Iemand een invite voor mij?
zweefvliegje@hotmail.com
Tnx!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:16 schreef JaccoSwart het volgende:
MMMMM Iemand nog een invite over?
mftmp3@hotmail.com
Ik ben te goed voor deze wereld. Allen gestuurdquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:50 schreef taco1978 het volgende:
Heeft iemand nog een invite voor mij ?
tacoblaat@hotmail.com
Gracias!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:55 schreef JaWi het volgende:
Ik ben te goed voor deze wereld. Allen gestuurd.
tot je harde schijf crashed en je alles kwijtbentquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:26 schreef metallicattim het volgende:
kheb ook een account maar kmoet toegeven dat ik er totaal nix aan heb, ik haal mn email op met Outlook Express en de mails die ik wil bewaren sla ik op in mappen en daar heb ik 140 GB opslagruimte voor ( als het ware dan he)
U heeft mailquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:59 schreef masterr112 het volgende:
ik heb er nog 6, stuur maar mail naar rubendijkman(apenstaartje)gmail(punt)com
Ik maak backups, ik heb een DVD brander dus ik brand om de zoveel tijd al mn belangrijke gegevens op DVDquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:29 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
tot je harde schijf crashed en je alles kwijtbent
wat heb je er voor over:P iets ludieks aub.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:53 schreef Scylla het volgende:
Als men er nog een paar voor mij heeft....against_the_machine@hotmail.com
Merci!
of post hier iets.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:15 schreef B_BOY het volgende:
ik heb er nog 5 stuur een mailtje. met evt een ludiek bod en je krijgt een invite.
voor leuke cadeautjes moet je naar www.gmailswap.com gaan..quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:19 schreef B_BOY het volgende:
[..]
of post hier iets.
tips:
een leuk mp3tje
een goeie ftp
een leuk filmpje
of iets dergelijk
maar ik wil zo graag iets van een fokker. alles mag.quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:57 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
voor leuke cadeautjes moet je naar www.gmailswap.com gaan..
quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:55 schreef Scylla het volgende:
doe mij eens snel een gmail
want volgens mij heb jij er echt veel
van die mooie invites wel te verstaan
en laat die maar naar mijn inbox gaan
against_the_machine@hotmail.com
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:18 schreef ER_Online het volgende:
ik heb nog 2 invites over. Succes!
http://gmail.google.com/gmail/a-827214f6f3-66e0702d71-da21dc7bbc
http://gmail.google.com/gmail/a-827214f6f3-122e2388b8-42b8568867
![]()
Check je inboxquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:06 schreef savelkoul het volgende:
gaaf zo'n gmail-account! vooral nu ik sinds kort onder de spam wordt bedolven
iemand een invite over voor hermanrietema at hotmail dot com?
![]()
You've got mail.....quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:49 schreef jowblow het volgende:
Wie heeft er voor mij een invite?
jbloo@planet.nl
Onderweg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:53 schreef spookstar het volgende:
Hallo! Begrijp niets van die uitnodigingen, ik kan niemand uitnodigen... MOet je wachten op een invite!?!? Zou iem een uitnodiging willen sturen naar karenpennings@hotmail.com ?!?! Muchos dank!
o.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:58 schreef spookstar het volgende:
En.... bengeltje... nog super veel dank voor mijn account! Gmail is echt geweldig!
Toen ik dit soort URL's gewoon direct hier postte begon iedereen nog te mekkeren dat het oneerlijk is. Is men eindelijk tot het besef gekomen dat het best handig is?quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:36 schreef Deevay het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-9d779c5da8-6bede0778f-11c3e1e71d
http://gmail.google.com/gmail/a-9d779c5da8-7a3214c890-dfe0e81c43
http://gmail.google.com/gmail/a-9d779c5da8-79d14b82bb-b028764517
En hierom is het dus niet handig he!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:07 schreef spookstar het volgende:
Heel handig Lintux!
thx man!! eindelijk gmailquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:55 schreef Callas het volgende:
[..]
You've got mail.....
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:55 schreef Callas het volgende:
[..]
You've got mail.....
Bij deze in gebruik genomen. Thanks.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:06 schreef LintuxCx het volgende:
http://gmail.google.com/gmail/a-1561a1c627-22969c62f4-c37116f666
Webspace? Kan je dat ff uitleggen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:15 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Kon met gmail webspace maken. Dit was nu ook voor windows? Heb ik gehoord.
Edit:
Heb het allemaal al gevonden hoe het moet![]()
http://www.tweakers.net/nieuws/34592quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:54 schreef woutabest het volgende:
[..]
Webspace? Kan je dat ff uitleggen?
Gewoon een invite naar een willekeurig adres (of jezelf) sturen en in je sent-mail folder de mails opzoeken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:58 schreef perezoso het volgende:
Hoe kan ik die urls maken ?
Ik heb 6 invites.
oww.... ik dacht dat je een www-tje van een gig kreeg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:02 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/nieuws/34592
Ik hoop dat dat nooit mogelijk gaat zijn. Genoeg diensten zijn verdwenen nadat iedereen ze voor dit soort dingen ging misbruiken. Denk aan die free-netdisk aanbieders enzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:11 schreef woutabest het volgende:
oww.... ik dacht dat je een www-tje van een gig kreeg.
New mail has arrived.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:49 schreef WebMan het volgende:
All used
Mailbox leeg...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:11 schreef Callas het volgende:
[..]
New mail has arrived.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:52 schreef 19_William_78 het volgende:
Hmm Mailbox leeg.. Welke?? Je G-Mail of je gebruikelijke?? haha
![]()
![]()
![]()
Ik heb het naar dit adres: digimusic@chello.nl gestuurd en geen foutmelding retour gekregen.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:45 schreef WebMan het volgende:
[..]
Niemand kan me er van voorzien... Dammit
Hmmmz, heb net geprobeerd op je (in fok-profiel ingestelde) mailadres een mail terug te sturen. Krijg je die van mij wel aan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb het naar dit adres: digimusic@chello.nl gestuurd en geen foutmelding retour gekregen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:56 schreef WebMan het volgende:
[..]
Hmmmz, heb net geprobeerd op je (in fok-profiel ingestelde) mailadres een mail terug te sturen. Krijg je die van mij wel aan?
Crazy shit. Van alles in mijn mailbox, maar geen mail vanaf een gmailaccount :Squote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:20 schreef Callas het volgende:
[..], van Ryan krijg je per definitie geen reply, die mailt alleen met vrouwen.
Hee maar je hebt mail gehad vanaf een gmailaccount, ik krijg geen foutmelding.
Omdat ik 20 woorden heb verzonnen die rijmen op Suijk?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:04 schreef Suijk het volgende:
Ik heb er 6.Overtuig me maar waarom ze nou juist naar jou toe moeten komen.
Dat heb ik anders nog nooit mee gemaakt.:{quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Het valt me op dat ik veel mails op me Gmail adres niet binnenkrijg
jazekerquote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:47 schreef Tique het volgende:
werkt gmail nou eigenlijk ook met msn ofzow??
Check je mail!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:54 schreef MrGP het volgende:
Heeft iemand misschien een invite voor me over?
dadutch[at]home[dot]nl
M'n vriendin wil d'r graag 1: noppoes[at]hotmail punt comquote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:59 schreef Werewolf het volgende:
Ik heb eindelijk een paar invites terug te geven....
Nog belangstellenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |