Dat doe je geen tweede keer. Wat je met je invites doet maakt me niet veel uit, maar post ze niet nog een keer los.quote:Op woensdag 23 juni 2004 17:56 schreef LintuxCx het volgende:
Okay, de wasted invitation heeft zo toch nog nut. Voor de eerste die 'm leest, dit is de URL uit de mail die ik terug kreeg:
Wie het eerst komt, die het eerst maalt. En s.v.p. geen gebruik van maken als je al een acct hebt...
Hoezo? Het leek mij wel een leuke actie. En gezien de snelheid waarmee de lijst nu leegloopt is het niet echt een ramp dat er iemand die nog wat minder hoog stond even geluk had.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:00 schreef junkiesietze het volgende:
erg erg erg lame...
quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:02 schreef Maanvis het volgende:
Mijn 1e invites zijn binnen!!!
Ik ga nu junkiesietze, jaspah en amersfoort blijmaken!
Is goed. Ik heb nog drie invites, maar dan zal ik wel kijken of ik buiten Fok! nog iemand er gelukkig mee kan maken.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:01 schreef Slarioux het volgende:
Dat doe je geen tweede keer
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:00 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
erg erg erg lame...
Vast wel. Doei.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:03 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Is goed. Ik heb nog drie invites, maar dan zal ik wel kijken of ik buiten Fok! nog iemand er gelukkig mee kan maken.
kheb geklikt maar kdenk dit is neit echt eerlijk dus heb ik hem weer weggekliktquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:05 schreef Zaagmans het volgende:
[..]
Tuurlijk
Als jij hem had geklikt was het zeker niet lame geweest?![]()
veranderd overal GMail door hotmail en 1 gig door 2 mb, en je komt op het zelfdequote:Op woensdag 23 juni 2004 18:06 schreef Zephon het volgende:
wat moet ik hier van geloven?????? :s
http://gmail-is-too-creepy.com/
Gebruik je gezond verstand. Lees die site, lees de openingspost van dit topic en lees de privacy policy van gmail zelf.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:06 schreef Zephon het volgende:
Zie OPquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:06 schreef Zephon het volgende:
en hij lacht alweerquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:05 schreef junkiesietze het volgende:
Congratulations!
You've successfully signed up for Gmail.
bedankt maanvis
Check je junkmailquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:07 schreef jaspah het volgende:
hoeveel kb is zo'n mail want mijn inbox is vrij vol..
jah kheb nog nix..quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Check je junkmail
Pleur ff wat mail weg to be sure, invite is 1 of 2 kbquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:09 schreef jaspah het volgende:
[..]
jah kheb nog nix..
hoeveel heb je er ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:10 schreef Omkron het volgende:
Ik heb invites..? Wie..?
Nummer 1 tot en met [/b]hoeveel invites je hebt[/b]quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:10 schreef Omkron het volgende:
Ik heb invites..? Wie..?
dat pas er ngo wel bijquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:10 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Pleur ff wat mail weg to be sure, invite is 1 of 2 kb
Check je junkmail eens?quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:12 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
halloohoo .. ik wou graag even een reactie hier .. flat_erik schijnt verstuurd te hebben ook aan mij .. maar ik heb niks ontvangen
mail flat_erik even om te vragen als hij die invite opnieuw naar je kan sturen? dan heeft hij meteen ook het juiste mailadresquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:12 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
halloohoo .. ik wou graag even een reactie hier .. flat_erik schijnt verstuurd te hebben ook aan mij .. maar ik heb niks ontvangen
het zijn inderdaad nullen in zen mailadresquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:06 schreef Maanvis het volgende:
Ehh Amersf00rt, ik hoop dat ik het goed gedaan heb en dat nulletjes zijn in je emailadres
doe maarquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:15 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Hola, heb net via Gmail Swap een invite geregeld... tsja... had even niks te doen
Is de lijst al bijgewerkt Jump? Dan forward ik m wel eventjes naar de Nr. 1
Ik heb je naam al gevonden in de database. maar wel met je hotmail adres. kijk eens in je bulkmail?quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:18 schreef ferrybouwman het volgende:
ik wil graag een invite:)
ferrybouwman
bouwcom AT kabelfoon.nl
lol .. volgens mij heeft ie er nu 2quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:10 schreef junkiesietze het volgende:
NZANATOR
heeft een invite
Ik had er per ongeluk 2 gekregen dus heb ik er eentje doorgestuurt naar NZANATOR
die zal hem wel doorsturen naar de bovenste (hopelijk).quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:21 schreef coz het volgende:
[..]
lol .. volgens mij heeft ie er nu 2
ik had de nrs 1 2 3 gedaan ...
ja nogalquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:24 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
groot verschil met gisteren dus
Thnx. Heb 'm binnen en het account is aangemaakt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:42 schreef botterfly het volgende:
[..]
Is gedaan
ja denk het ookquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:27 schreef Jump het volgende:
Morgen of overmorgen hoef je je mai maar te plaatsen en je hebt al direct 3 invites in de bus
Had je mijn mail adres al verandert ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:27 schreef Jump het volgende:
Morgen of overmorgen hoef je je mai maar te plaatsen en je hebt al direct 3 invites in de bus
had niet gezien dat OP veranderd was... heb na 10 delen eht wel een beetje gehad met doorlezenquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gebruik je gezond verstand. Lees die site, lees de openingspost van dit topic en lees de privacy policy van gmail zelf.
kan het zijn dat hotmail deze mailtjes delete ? als in "dat is vast spam"quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:13 schreef Jump het volgende:
[..]
mail flat_erik even om te vragen als hij die invite opnieuw naar je kan sturen? dan heeft hij meteen ook het juiste mailadres
het is nu:quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:30 schreef neo567 het volgende:
[..]
Had je mijn mail adres al verandert ?
BVD
controleer je bulk mail eensquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:33 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
[..]
kan het zijn dat hotmail deze mailtjes delete ? als in "dat is vast spam"
THANX !quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:33 schreef Jump het volgende:
[..]
het is nu:
l.volgers (apenstaart) paycenter.nl
quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:23 schreef Jump het volgende:
[..]
die zal hem wel doorsturen naar de bovenste (hopelijk).
maar de lijst is al goed gekrompen. Onder de 100 wachtenden nu
Ja ik heb em! Dank je welquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:34 schreef coz het volgende:
[..]en 726 blije fokkers
![]()
remzz:::mullerremco@home.nl
gizmo_rtd :::klanser@chello.nl
*drukt op send*
quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:34 schreef Eev het volgende:
Owkee.. de huidige nummers 1 tot en met 5 da's nu Remzz tot en met Exec moetten over een kwartiertje maar ff meel checken![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:36 schreef Jump het volgende:
[..]
[b)
# Remzz
# gizmo_rtd
# beastie_boy
# Harrie
# exec
[/b]
voor alle duidelijkheid
heb jequote:Op woensdag 23 juni 2004 18:39 schreef Eev het volgende:
ZIjn weg.. kunnen Gmail doen
Zij zullen de dubbele toch wel weer doormailen neem ik aan.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:37 schreef coz het volgende:
[..]( lol ..jawel maar toch )
stuur door naar eduard112.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:43 schreef Remzz het volgende:
Heb een dubbele is de lijst al opgeschoond? Naar wie kan ik em doorsturen?
been there done that ...quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:43 schreef Jump het volgende:
# Remzz
# gizmo_rtd
# Remzzquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:43 schreef Jump het volgende:
[..]
heb je
# eduard112
# Fugie
ook een invite gestuurt? of nog naar
# Remzz
# gizmo_rtd
?
Thx Rioquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:24 schreef Rio het volgende:
litpho uitgenodigd!
Is gebeurdquote:Op woensdag 23 juni 2004 18:45 schreef Jump het volgende:
[..]
stuur door naar eduard112.
de lijst is normaal up to date
Oepsss.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:43 schreef HvS het volgende:
Ik sta op de lijst van mensen die al een account hebben, maar die heb ik niet, wie heeft mij een e-mail gestuurd? Anyway, die ben ik dan kwijt of heb ik per ongeluk weg geflikkert, zou die persoon opnieuw een e-mailtje kunnen sturen?
Hoe meer mensen een account hebben hoe meer invites er komen. Vriend van mij en ik hebben de 18 de een account gewonnen en nu beide 6 invites. Dat is dus na 5 dagen de eerste 6 invites.quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:52 schreef Trobox het volgende:
Zou ik het vanavond nog halen denk je? Ben nu 58ste.. Ach ja, ik zie het wel. Hoe zou google dat doen, die invites uitdelen? Gewoon random?
Noem hier even [aantal invites dat je hebt] en schrijf de emailadressen op.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:01 schreef Manono het volgende:
Ik heb m'n acount THNXXXXXXX a lot Fok, nu ga ik wat users van bovenaan het volgende topic inviten, maar wat nu als die al een invite hebben ontvangen?
Ja echtwelquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:05 schreef YourMaster het volgende:
Schiet lekker op vandaag.
Na gisteren dacht ik dat ik er nog wel een tijd op zou staan, maar misschien ben ik voor vanavond nog aan de beurt.
okquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:10 schreef Slarioux het volgende:
Deel 28 staat klaar overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |