quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:57 schreef Foo_niks het volgende:
Heeft iemand een invite voor mij?
Mijn email is: kipuw001@planet.nl
Alvast erg bedankt!
(de appeltaart komt eraan.)
Zal ff kijken of ik nog een ongebruikte link hebquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:40 schreef rathi het volgende:
deze vraag zal vast in de top 100 van de meest overbodige vragen ooit komen, maar ik probeer het toch maar eens.
Kan iemand me alsjeblieft/alstUblieft een invite sturen voor een gmail account.
rathiAThomepuntnl
Thanksquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:07 schreef FredvZ het volgende:
6 linkjes:
..
Lijkt er sterk op dat Google minder invites geeft.
Waarom staan ze eigenlijk weer op hun oude plaats?
Is verstuurd..! (check spamfolder..!)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:30 schreef elegancez het volgende:
Zou ik er ook een kunnen krijgen?
jdlhunterhero Apenstaartje hotmail.com
Alvast bedankt!
Daar hebben we een ander topic voor, namelijk http://forum.fok.nl/topic/567156 daar worden zaken besproken als welk proggie etc etc. Dit topic is en was alleen voor het aanbieden en aanvragen van invites.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:10 schreef TeleluvR het volgende:
Wellicht iets om toe te voegen aan de openingspost, de instellingen om Gmail in Outlook (express) te krijgen!
Ik ben er uit!
Je download Gpopper, de opvolger van Pop goes the Gmail:
http://www.gpopper.com/gpopper/
Deze installeert zich vrijwel vanzelf!
De instellingen van outlook kun je hier vinden:
http://www.gpopper.com/gpopper/tutorials/gpopper_oexpress.htm
Met deze gegevens heb ik uiteindelijk alles werkend gekregen....![]()
zal ik ff kijken of ik nog een ongebruikte link heb moet je wel zo gauw mogenlijk activerenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:53 schreef suzieQ12 het volgende:
Kan iemand mij please een invite sturen via de mail
want steeds ben ik op dit forum en dat ben ik net te laat om op zo'n link te klikken.
Dan hebben andere dat al gedaan.
suzie_q1200@hotmail.com
vast bedankt
Whahaha da's een goeie zo'n mooie naam heb ik nog niet gezien !!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:34 schreef PrintScrn.nl het volgende:
Jezus neemt er een een gmail account: tongytongylickylicky@gmail.com
Zucht :')
Gemaildquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:57 schreef Foo_niks het volgende:
Heeft iemand een invite voor mij?
Mijn email is: kipuw001@planet.nl
Alvast erg bedankt!
(de appeltaart komt eraan.)
Geregistreerd op: woensdag 13 oktober 2004 @ 18:57quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:04 schreef Richard_To het volgende:
heeft iemand misschien ook een invite voor mij die hij kan mailen
thx
richard_toooo@hotmail.com
Je bedoeld dat jij alsnog probeerd een gmail te krijgen terwijl je je alleen hebt geregged om een gmail account te kunnen krijgen via FoK!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:22 schreef franky2000 het volgende:
jawel had ik hem ook gezegd, maar toen reageerde jij zo, dus vroeg ie het aan mij
dat vorige bericht was van hem, "Richard_To"
Die invites leveren Fok! een hoop nieuwe leden op!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:40 schreef sneaky_destroyer het volgende:
heeft iemand nog een invite over
mail is sneaky_destroyer@skynet.be
alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |