WTF, hoe kon ik je reactie over hoofd zien??! Argh, i'm blind. Als ik schizofreen was, had ik mezelf in de rolstoel getrapt. Topic had ik al 2x doorgelezen, toch je reachtie niet gelezen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:02 schreef Rag het volgende:
M'n reactie terug was dus waardeloos neem ik aan
De spul is legaal, ik heb gekeken op websteks van nVidia en Simcity, en allerlei 'patches' binnengehaald, toch draait het spel nog steeds niet. Je bedoelde wellicht deze?: http://simcity.ea.com/update/index_update.php. Dat treft, daar heb ik ook gekeken, de patch versie was exact als die door mij aangeschafte Simcity 4 (in EA Classics verpakte ceedee).quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 @ 14:22 schreef Rag het volgende
* Zwaait!
Ik ken 't probleem, het is uiteindelijk opgelost toen ik een hele zooi drivers heb geinstalleerd en gedeinstalleerd, oppeens werkte 't.... 'T spel werkt hier op een crappy ATI radeon IGP 320 ('t schijnt dat ATI videokaarten een hoop problemen opleveren bij SC4). Maar 't blijft vreemd, patch heb je btw geprobeerd? (paar pagina's terug kan je de link vinden ervoor)
(
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:59 schreef DaMascot het volgende:
Ik heb alleen Simcity 3000, mag ik daar hier ook een paar vragen over stellen?
Want kan geen SimCity 3000 topics meer vinden
hahaquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:08 schreef Rag het volgende:
@ Cerbie
[afbeelding]
Veeeeeeeeeeeel effectiever, gewoon even over de rand storten en klaar
(is jammergenoeg niet meer te verkrijgen (PEG enzo))
of zoek op de STEX naar 'blackhole'
[..]
![]()
WOWquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:08 schreef Rag het volgende:
@operator82: Al eens geprobeert om SC4 onder software te laten renderen? 'T kan wel iets langzamer gaan, en de graphix zijn wat waziger, maar 't kan helpen..
@ Cerbie:
[afbeelding]
Véél effectiever, gewoon even over de rand storten en klaar
Waar kan ik dan de oudere versies van de drivers vinden?quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:09 schreef Brasco125 het volgende:
Ik heb een nVidia GForce4 kaart.. ik had ook problemen. Bij mij werkte Simcity4 goed, tot ik detinonator of zo iets had geupgrade. Ging het dus niet meer werken.. Ik heb nu de oudste versie van mijn drivers draaien, die nog wel werkte en de simcity update ook niet geinstalleerd.
Stofware renderen? Hoebedoeltu?quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:08 schreef Rag het volgende:
@operator82: Al eens geprobeert om SC4 onder software te laten renderen? 'T kan wel iets langzamer gaan, en de graphix zijn wat waziger, maar 't kan helpen..
Staat ergens in de opties van het spelquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:35 schreef operator82 het volgende:
[..]
Stofware renderen? Hoebedoeltu?Ik ben een fucking pc-n00b, leg eens uit. .
![]()
Had je het tegen mij... ??quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:55 schreef Brasco125 het volgende:
Dude, ik zal eens even kijken of ik hier nog een oude versie heb liggen (zit nu op mijn iBook, driver moet ergens op mijn servers staan maar daar kan ik nu niet bij.. als je me op een of andere manier je email geeft dan mail ik hem naar je.. doen ze hier ook aan PM's?![]()
Als jij een oude-nvidia-driver nodig hebt voor je SC3000quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:00 schreef DaMascot het volgende:
[..]
Had je het tegen mij... ??![]()
Edit: mn mail is damascot[apenstaaaaaaaaart]gmail[puntt].com
Jongen.... bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!! M'n mailadres is w32.netsky.qmmi.48[apenstaartje]home.nl.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:55 schreef Brasco125 het volgende:
Dude, ik zal eens even kijken of ik hier nog een oude versie heb liggen (zit nu op mijn iBook, driver moet ergens op mijn servers staan maar daar kan ik nu niet bij.. als je me op een of andere manier je email geeft dan mail ik hem naar je.. doen ze hier ook aan PM's?![]()
hehe het was meer een flauw grapje hahaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:16 schreef Cerbie het volgende:Dat is niet eens een heel slecht idee. Dan begin ik wel met stad A1, A2 en daaronder B1, B2 als in een grid
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:33 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hehe het was meer een flauw grapje haha![]()
Dan neem ik je grapje maar serieusquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:33 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hehe het was meer een flauw grapje haha![]()
als je nou je plaatselijke buurt neemt??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dan neem ik je grapje maar serieus, ik ben zo slecht in stadsnamen bedenken en mijn steden zijn toch altijd via een grid, dus doe ik dat maar. En je kan de naam altijd nog veranderen met 'whererufrom'
Jawel hoor, alle 2 de havens werken en de snelweg is ook goed aangesloten.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:02 schreef Cerbie het volgende:
Black-Hole, je weg naar de haven is niet aangesloten
Ik ga ook weer eens met een stad beginnen, al vind ik het altijd lastig om namen te verzinnen voor al die steden
Ik bedoelde dat ding onderinquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:45 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Jawel hoor, alle 2 de havens werken en de snelweg is ook goed aangesloten.
Morgen de hele dag vrij, lekkerverder bouwen![]()
Deze is meer voor de sier, het is de pont naar het nog onbewoonde eiland aan de overkantquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ding onderinDie leg ik haast nooit aan, omdat ze lastig neer te leggen zijn en er toch wel van de bruggen gebruik wordt gemaakt, of kunnen ze ook van stad naar stad met die boten?
* Black-Hole gaat een nieuwe regio met een zee en een rivier opzoeken
Pontjes tuffen ook van stad naar stad hequote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:27 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Deze is meer voor de sier, het is de pont naar het nog onbewoonde eiland aan de overkant![]()
De ferry's werken wel al is de capaciteit beperkt. Werking hangt ook af van de soort; alleen voetgangers of voetgangers/auto. Oh en de ferry is wel aangesloten, de helling is alleen nogal steil![]()
kijk ik lees allemaal leuke dingenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:49 schreef blieblie het volgende:
[..]
Pontjes tuffen ook van stad naar stad he.
Dus als jij in de ene stad een pontje bouwt, en 2 steden verderop nog 1. Dan vaartie gewoon naar de volgende map.
quote:Error!
Woah, buddy!
Maps are Temporarily Offline until further notice
Er zit niks in.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:22 schreef Brasco125 het volgende:
operator82, you've got mail..;)
Thanks, ben nu wat mooie lots/bats aan het uitzoeken op Simtropolis om die een mooi plekje in mijn steden te geven.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:53 schreef Rag het volgende:
Ziet er goed uit black hole! Tweede pic heeft een soort van 'dowtown' lijkt 't :p
was te groot.. ik zet op mijn ftp-server.. ik geef wel een linkje als het zover is..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:33 schreef operator82 het volgende:
[..]
Er zit niks in.![]()
It works!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:44 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
was te groot.. ik zet op mijn ftp-server.. ik geef wel een linkje als het zover is..
Edit: ga er wel ff van uit dat XP hebt : drivertje hier
Ik zie niks door al die donker, maar op die afbeelding, die snelweg uit de tunnel sluit niet goed aan op je weggetje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:02 schreef Black-Hole het volgende:
[afbeelding]
Dat je de bat of lot download als een landmark en niet als een normaal gebouw waarin mensen kunnen wonen/werken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:14 schreef De_Ananas het volgende:
Wat houd in ''Works as a Landmark''![]()
Ik denk dat je niet de enige ben, maar bij veel mensen zijn 'bats' donker 's nachts. Dit valt te verhelpen door een (alweer) nieuwe patch te downloadenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:02 schreef Black-Hole het volgende:
Net wat lots en bats gedownload van simtropolis maar ze werken niet allemaal even goed:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Deze mod is dan wel weer heel erg mooi:
[afbeelding]
Ik heb dus een 9800xtquote:ok your problem is that the rendering engine for your ATi video card... it is so new that SC4 doesn't know how to use it properly so it causes distortions of any shape or type like what you're experiencing. It is an ATi video card problem, not a driver or computer or game problem.
Since EACH ATi card family* has their own architecture and not that of others in its classº, they need bloated drivers that covers the class but has special instructions for each family. This is especially tough in cases liek SC4. It is harder for a game maker to set specific coding and display code for 40 ATi cards (but they still do) when it is easier to do it the nvidia way. the game works best on nvidia cards because of its unified driver architecture, each card reads the same instruction set as other cards then from there executes special or faster information based on the speed and setup of the card.
Eigenlijk... bezuinigen is best leukquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:46 schreef blablasjit het volgende:
Kben eindelijk begonnen met een wat grotere stad. Het gaat opzich wel maar ik ben alleen een soort Balkenende... Ik haal veel geld uit de sociale voorzienigen anders loopt de schuld erg snel op... Ik moet nog ff doorkrijgen hoe ik het goed moet doen geloof ik
jah als je de burgemeester bent wel jahquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:52 schreef Rag het volgende:
[..]
Eigenlijk... bezuinigen is best leuk![]()
Alles al geupdate naar de nieuwste versies? Driver, patch enz?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:44 schreef blablasjit het volgende:
ik heb probleempje... elke keer als ik ff aan het spelen ben gaat er iets fout met simcity 4... hij sluit zichzelf in 1x compleet af. soms gebeurd dat ook heel vaak achter elkaar. als ik dan net wat heb gebouwd moet ik dus weer opniwuw beginnen... kent iemand dit probleem? ik krijg geen foutmelding ik ga in 1x naar windows...
Kijk eens bij het vorige Simcitytopic, bij mijn posts.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:44 schreef blablasjit het volgende:
ik heb probleempje... elke keer als ik ff aan het spelen ben gaat er iets fout met simcity 4... hij sluit zichzelf in 1x compleet af. soms gebeurd dat ook heel vaak achter elkaar. als ik dan net wat heb gebouwd moet ik dus weer opniwuw beginnen... kent iemand dit probleem? ik krijg geen foutmelding ik ga in 1x naar windows...
je doelt op het laten renderen op software?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:26 schreef operator82 het volgende:
[..]
Kijk eens bij het vorige Simcitytopic, bij mijn posts.![]()
Op het eerste pagina van dit topic heb je het antwoord.![]()
Ook, doch ook de aangeboden nVidia-driver.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:56 schreef blablasjit het volgende:
[..]
je doelt op het laten renderen op software?
Nee, dat gaat niet zoals bij een aanlegplaats voor veerboten. Vind ik ook raar, ik leg er altijd een hoofdweg naartoe, soms een spoor maar je kan hem er niet netjes op aansluitenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
Kan je aan een haven een rails leggen? Er zit namelijk wel rails op de haven....
kheb geen nvidia videokaart dus die gaat ik ook nietd e drivers ervoor installen. maar hij stond al op software rendering... de patch deed hem hetquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:09 schreef operator82 het volgende:
[..]
Ook, doch ook de aangeboden nVidia-driver.
Tis dat je zo een fantastische avatar hebt anders...:7 hihi just kiddin.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:17 schreef operator82 het volgende:
[..]
It works!!!Ik mag dan wel 100% hetero zijn, jou kan ik wel kussen .
![]()
Binnenkort screenshotjes dus.![]()
gvd khebn u weer hetzelfde probleem... software renderen... en patch.. maar helpt nietquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:59 schreef blablasjit het volgende:
[..]
kheb geen nvidia videokaart dus die gaat ik ook nietd e drivers ervoor installen. maar hij stond al op software rendering... de patch deed hem hetIk heb ff heerlijk gespeeld. Ik ga nu slapen!
Verhoogde snelweg <--> snelweg kan wel gewoon, over elkaar trekken met het aanleggen. Verhoogde rails/metro <--> gewone trein kan niet, dat vind ik ook erg irritant, er is wel een verbindingsstuk mod ergens te downloaden op Simtropolis.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:29 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom kan je niet van een verhoogde rails/snel naar een gewone rails/snelweg![]()
Ja daar ben ik een behoorlijke tijd mee zoet geweest maar dan heb je ook wat.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
@ElmarO: Mooie regio, ben je zeker wel een tijd mee bezig geweest
Dat met het OV doe ik ook, als je een grote stad hebt raken je toegangswegen zelfs met een verkeersmod totaal verstopt en het verdient ook nog eens goed
De routes maken ze zelf. Je hoeft alleen maar zo'n vertrek-aankomstpunt neer te zetten.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:39 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe leg je routes aan met van die ponden?
Heb ik ook weleens gehad. Je kan ook een stad importeren. Je moet dan op dat icoon klikken en dan krijg je een lijst te zien. Als het goed is zie je daar wel de 4 overige steden tussen staan.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:34 schreef De_Ananas het volgende:
Iets raars. Ik heb op de andere computer een regio staan. Nu heb ik die gekopieerd en in mijn Sim City map gezet. Maar als ik hem opstart zit er in die regio maar 1 stad terwijl het er 5 zouden meoten zijn. Help aub
Ik weet de truukquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:44 schreef blieblie het volgende:
Die snelweg "goten" lukken me nog steeds niet.
Hoe diep moeten ze zijn om een tunnel te kunnen bouwen, want bij mij gaan de snelwegen gewoon over het heuveltje heen. En hoe krijg je die rechtopstaande randen ipv. schuine wanden?
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik weet de truuk.
Als je naas de snelweg parkjes bouwt op de helling, maakt SimCity er zelf rechte muren onder.
Nu nog uitvinden waarom ik geen tunnels mag.
Blijft het spel wel draaien? Of quit ie gewoon helemaal?quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:06 schreef blablasjit het volgende:
@Cerbie: WOW geweldig mooi!
Okay ik heb nog een probleem. Ik heb de patch gedownload en geinstallt..Hij rendert op software maar nog steeds word ik telkens uit het spel gegooid en kom ik weer op me bureaublad terecht. Iemand een idee hoe ik dat probleem kan oplossen???
Je moet dan Rush Hour hebben. Dan zijn er pas tolpoortjes beschikbaar.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:50 schreef Troel het volgende:
Tol heffen? Hoe doe je dat?
Heb je al geprobeerd om sommige grafische opties omlaag te zetten? Ik had er ooit ook eens last van iets soortgelijks en bij mij hielp het om het detail van het verkeer omlaag te zetten. Misschien dat het bij jou ook werkt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:06 schreef blablasjit het volgende:
@Cerbie: WOW geweldig mooi!
Okay ik heb nog een probleem. Ik heb de patch gedownload en geinstallt..Hij rendert op software maar nog steeds word ik telkens uit het spel gegooid en kom ik weer op me bureaublad terecht. Iemand een idee hoe ik dat probleem kan oplossen???
en het lager zetten van details en opties maakt niks uit. al geprobeerd... maar thnq voor de tip!quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:39 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Blijft het spel wel draaien? Of quit ie gewoon helemaal?
Ziet er mooi uit. Ik zal aan het eind van de middag/vanavond ook nog wel wat pics van een aantal andere steden van mij posten.quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:07 schreef Dezz het volgende:
Pics
[afbeelding]
Het vernieuwde centrum van Larcesdale, met veel meer hoogbouw
[afbeelding]
Een wijk in Larcesdale
[afbeelding]
Alburque, een buitenwijk van Larcesdale
[afbeelding]
Glastonbury, ook een rustige buitenwijk van Larcesdale
[afbeelding]
Hilley, een wijk van Larcesdale (goh) die grenst aan de bergen
Leest niemand dan posts terug, vermoeiendquote:Op maandag 18 oktober 2004 13:47 schreef blablasjit het volgende:
Vraagke. behalve van 2 posts hierboven dat ik steeds uir mijn spel word gegooid...
Hoe creeer je High Tech banen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |