Nee, zie MSN schermnaam.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Ook al jarig lego?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:56 schreef Suijk het volgende:
Ik hou wel van een zachte G.
Jammer, dit is de dag van de harde G.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:56 schreef Suijk het volgende:
Ik hou wel van een zachte G.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:19 schreef SCH het volgende:
zjroentje, reageerde ik eerder precies het zelfde?![]()
Dit antwoord is dat ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:25 schreef zjroentje het volgende:
Allebei.
Allebeiquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:27 schreef zjroentje het volgende:
Consequent of voorspelbaar?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:34 schreef zjroentje het volgende:
Ja, dan koop je allicht de duurste.
Echt waarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:47 schreef methodmich het volgende:
Bluezz toch, wat apart.
Is hotsex alleen weggelegd voor vrouwen dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt waar
En ik hou niet eens van vrouwen
Die site opent met open sterren, geen dick te zien en ja ik heb geklikt, en hoe komt het dat iedereen ineens hools komt binnenlopen he he he hequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:51 schreef Suijk het volgende:
Is hotsex alleen weggelegd voor vrouwen dan?
Gewoon de duurste kopen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:54 schreef SCH het volgende:
Bedankt voor de tipsch
En dat is?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:31 schreef pascalheister het volgende:
goede middag
vanmiddag de beste film van het jaar gezien
Eternal Sunshine Of The Spotless Mindquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En dat is?
past wel bij de filmquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:37 schreef methodmich het volgende:
Wat een onmogelijke titel joh.
dat heb ik ook altijd gehad met jim carey, maar hij heeft ook zijn uitschieters o.a met deze film dus, waar hij een goede rol in speeltquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:49 schreef manny het volgende:
een film met een dergelijke titel en dan met Jim Carey erin..... weet niet wat ik er van moet denken. Dus maar snel checken..
blijven ze zeker daar, om vanavond te gaan stappenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:
Jammer, ASWH verloren. Noordwijk uit, altijd zwaar.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:52 schreef manny het volgende:
ben aan het expirimenteren met avatar:
Is 1 van beiden goedgekeurd ?
[afbeelding]
[afbeelding]
dat lijkt mij een afwachtende vrouw... duidelijk toch ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:55 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding] Wat gebeurt hier?
Voordat je verandert, wat is in godsnaam het plaatje wat je nu hebt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:57 schreef manny het volgende:
[..]
dat lijkt mij een afwachtende vrouw... duidelijk toch ?
een vlieg die door een rooster probeert te kruipen dat steeds heen en weer wordt geschud terwijl de cameraman met zijn handen trilt.... duidelijk toch ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voordat je verandert, wat is in godsnaam het plaatje wat je nu hebt?
iemand die een trui aantrekt achter een gordijn ofzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Voordat je verandert, wat is in godsnaam het plaatje wat je nu hebt?
In afwachting van de blijde boodschap??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:57 schreef manny het volgende:
[..]
dat lijkt mij een afwachtende vrouw... duidelijk toch ?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
iemand die een trui aantrekt achter een gordijn ofzo
aan het einde van je geld nog een stukje maand over ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!
Kwam er net achter dat ik deze maand iets te gortig ben geweest met kleren kopen!
Yepz!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:33 schreef manny het volgende:
aan het einde van je geld nog een stukje maand over ?
Welke en hoe duur? Ik wil er namelijk ook nog 1 kopenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:57 schreef Eilanden het volgende:
* VoreG komt net terug uit de stad met een nieuw MP3-spelertje
Misschien heeft zoonlief de boodschapcentjes wel opgezopen in de kroeg!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:58 schreef just me het volgende:
Justme wacht tot zoonlief thuis komt met de etensboodschappen!
Of een nieuw MP3 spelertje gekochtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Misschien heeft zoonlief de boodschapcentjes wel opgezopen in de kroeg!
Zou Eilanden de zoon van JustMe zijn?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:02 schreef Suijk het volgende:
Of een nieuw MP3 spelertje gekocht
ze lijken wel sprekend op elkaar moet ik zeggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zou Eilanden de zoon van JustMe zijn?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Welke en hoe duur? Ik wil er namelijk ook nog 1 kopen.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze lijken wel sprekend op elkaar moet ik zeggen
Waar heb je die dan gehaald?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze, maar niet in dat spuuglelijke groen, maar zwart met grijs. 119 Euro heb ik ervoor betaald (nah ja betaald, meer een cadeautje) en het heeft 256 MB geheugen. 256 MB is voor mij voldoende. Je hebt ze wel een stuk goedkoper (o.a. bij Media Markt), maar dan heb je of bereslechte kwaliteit, of mis je functionaliteit en voor het budget is dit een goede koop. Diverse tests hebben dat ook uitgewezen. Het scherm is zeer goed leesbaar en dat is wat mij betreft een grote plus. En het design ziet er ook wel aardig uit. Enige minpunt tot nu toe zijn de oordoppen. Geluid is wel aardig, maar ze zien er niet uit....
Heb je goed gezegd, wat een financiel slechte middag is dit geworden (een kratje in onze kantine kost al 28,80quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:29 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Van harte met Vaduz. Rondje op zijn kosten dan maar.
qua leeftijd gaat dat niet lukkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zou Eilanden de zoon van JustMe zijn?
Kijkend op mn BNN scheurkalender: Peter Jan Rensquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:34 schreef methodmich het volgende:
Welke beroemde mannen zijn gelijk met jou jarig?
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:27 schreef Eilanden het volgende:
Bij Mycom, maar je kan hem onder andere ook bestellen op MP3man.nl (maar bij Mycom is 'ie 20 Euro goedkoper). Op tweakers.net ( http://www.tweakers.net/reviews/510 en http://gathering.tweakers(...)ges/932419///msi,mp3 ) kan je ook een review vinden (kom er normaal gesproken niet, maar hiervoor is die website toch wel handig).
Hier ( http://www.tweakers.net/pricewatch/81732 ) kan je ook lezen waar je 'em online kan kopen. Maar ik had geen zin om te wachtendus ik hem 'em maar in de winkel gehaald
Alleen jammer dat ik bijna alleen maar livesets heb, en een 512mb plus mp3 speler zijn voor een student zoals mij niet te betalen. Dus heb ik een discman met mp3 ondersteuning gekocht als tijdelijk oplossingquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:27 schreef Eilanden het volgende:
Bij Mycom, maar je kan hem onder andere ook bestellen op MP3man.nl (maar bij Mycom is 'ie 20 Euro goedkoper). Op tweakers.net ( http://www.tweakers.net/reviews/510 en http://gathering.tweakers(...)ges/932419///msi,mp3 ) kan je ook een review vinden (kom er normaal gesproken niet, maar hiervoor is die website toch wel handig).
Hier ( http://www.tweakers.net/pricewatch/81732 ) kan je ook lezen waar je 'em online kan kopen. Maar ik had geen zin om te wachtendus ik hem 'em maar in de winkel gehaald
512 MB + is inderdaad prijzig, zelfs voor niet-studenten! Het ligt er ook aan waarvoor je hem wil gebruiken. En ik wil 'em o.a. tijdends het sporten gebruiken en hoef niet mijn hele CD-collectie erin te stoppen en dan is zo'n spelertje genoeg. En een discman met MP3 ondersteuning is idd een goede oplossing, kan je veel op kwijt. Ik vind het alleen minder om met een discman te sporten en daarom viel mijn keuze op een mp3 spelerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik bijna alleen maar livesets heb, en een 512mb plus mp3 speler zijn voor een student zoals mij niet te betalen. Dus heb ik een discman met mp3 ondersteuning gekocht als tijdelijk oplossing
en je was nog wel overal uitgenodigdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:24 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft vandaag tijdelijk Nickledoneon op z'n tv, kan ie toch voeballuh kijken.
Precies, met m'n eigen doppinda's.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
en je was nog wel overal uitgenodigd
lekker in je eigen huissie kijken tong!
En op de achtergrond een CD'tje opzetten met 'The Best of De Teletoeters'quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies, met m'n eigen doppinda's.
Hier ook geen geluidquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Check Nickeodeon (ofzo kut naam) Griekenland? vs Argentinie zonder geluid dan.
Ik had wat anders in gedachten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:21 schreef manny het volgende:
die wacht op jou doppinda's
Wat is de uiterlijke verval datum ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:31 schreef SCH het volgende:
Zit ik hier met 5 kilo doppinda's, waar blijft tong?
8 augustus 2004quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is de uiterlijke verval datum ?
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
8 augustus 2004
pourquoi, mon ami ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:22 schreef just me het volgende:
geen pils voor mij vandaag!
het borrelt zo in mijn buikje..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:26 schreef manny het volgende:
[..]
pourquoi, mon amie ?
of zoiets...
Van Kastelen toch ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:29 schreef SCH het volgende:
Ik heb een kasteel gebouwd van de doppinda's
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:38 schreef tong80 het volgende:
Trusten Justmuts ik ben altijd lief.
Maniak.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:50 schreef SCH het volgende:
Ik heb de doppinda's maar naar buiten gegooid, voor de eendjes.
Beter dan dat ze worden neegeschotenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maniak.
Krijg je de volgende keer eenderug met pinda's in de borst.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Beter dan dat ze worden neegeschoten
die eendjes dan.
Dan vertel ik ze dat het de schuld van Marco van B. isquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Krijg je de volgende keer eenderug met pinda's in de borst.
Oh ja, die was ik nog vergeten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:13 schreef SCH het volgende:
Je vergeet clown Richard nog
Eeh, LOL?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik nog vergeten.
Ik dacht dus dat Def P in de studio zat.
Was het maar waarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:14 schreef zjroentje het volgende:
Ik dacht dus dat Def P in de studio zat.
Een wedstrijd met Poelman kan je sowieso nooit winnenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:12 schreef zjroentje het volgende:
De eerste uitzending van De Mol was nou ook niet echt een succes te noemen.
Allereerst beelden uit Argentinie, daarna Siert zonder geluid, daarna Siert met onnoemelijk kutgeluid. Poelmann die belachelijk veel fouten maakte (Wilfred de Jong ipv Nigel de Jong, aantal keren Kroatie ipv Macedonie, na tig herhalingen pas door hebben dat de 0-1 een eigen doelpunt was).
Nee, dit is wel voor verbetering vatbaar.
Ik dacht nog dat het aan mijn alcoholcosumptie lag, maar hij zei het dus echtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:12 schreef zjroentje het volgende:
Wilfred de Jong ipv Nigel de Jong
en die verstop je dan in je broek?quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:55 schreef pascalheister het volgende:
ik heb al ranja ingekocht, daar is ze dol op
nee dat is andere ranjaquote:Op zondag 10 oktober 2004 02:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die verstop je dan in je broek?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
tostietjequote:Op zondag 10 oktober 2004 03:07 schreef rubbereend het volgende:we;trusten pascal
bluezz kan k jou nog verwennen met iets lekkers?
tataaaa:quote:Op zondag 10 oktober 2004 03:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
tostietje
Ik heb net uitgelegd gekregen waarom er om 3 uur snachts de kwalificaties zijn, en ik begrijp het ook nog. Op dit tijdstip!![]()
Je moet je PC gelijk zetten.quote:Op zondag 10 oktober 2004 05:32 schreef Spideyman het volgende:
ik sanp er geen fuck meer van
ik be zo ronken las een hoer en m'n horloge zwetg datr het half zes is en m'n computer zegt dat het 10 over 4 is,j
ik geloof ze allebei niet hpr ;st is het godver
Die uitzonderingen zijn er ook hequote:Op zondag 10 oktober 2004 13:56 schreef VoreG het volgende:
Dan denk je dat alles wat uit Limburg slecht is, drink je Gulpener en blijkt het nog best te doen :').
Ja ik dacht ik breng wat leven in de brouwerij door bier te roepen, maar het werkt niet vandaagquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rustig in Hools.
Normaal helpt dat idd.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:38 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik breng wat leven in de brouwerij door bier te roepen, maar het werkt niet vandaag![]()
LOL.quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ook, mensen die zeggen dat ze niet bestaan liegen!
Helaas kreeg ik gelijk.quote:Macedonië is niet te onderschatten in eigen huis. Normaliter winnen we wel van ze, maar ja..
Goran Pandev is een zeer aardige spits, Igor Mitreski en Goce Sedloski redelijke verdedigers en Vanco Trajanov is ook een meer dan aardige middenvelder.
ikd acht dat marco hier mee lasquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Helaas kreeg ik gelijk.
Dus hij was dat trieste mannetje...quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:18 schreef pfaf het volgende:
Banmeldtopic deel 18.
Onze gezellige mede-VBL-er encore04 heeft ook een zwaar weekend gehad.
"krijg kanker gek"
Kleine jongetjes worden grootquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:23 schreef popolon het volgende:
Het begon ooit leuk.
Zijn er nog leuke meisjes(14>17) hier?
encore04quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:34 schreef pfaf het volgende:
Loek-B
LoekB
Viper-X
RuudGullit
(..) ?
Ik zal hem missen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:44 schreef methodmich het volgende:
encore04
Zie mijn post in MUZ over zijn discussiekwaliteiten maar.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal hem missen.![]()
Loekie oefent als columnist gewoon. Of had Stan zitten luisteren.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:59 schreef Eilanden het volgende:
Loekie .... wat doe je????![]()
Tsjesus ... als je zulke mailtjes stuurt, dan heb je echt geen leven
Ik weet niet of ik hier zo --->moet zitten of --->
zn duits was goed jaquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:21 schreef tong80 het volgende:
Zo meteen Jean Marie Pfaff.
Voor de jonkies de grappigste keeper allertijden.
'Iek dachte iek duike in de ecke und ik pakke die balle uit das doel'quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zn duits was goed ja
quote:Lieve Sebbo, Ik probeerde je te schrijven maar was je adres kwijt / dus dacht ik: dan maar mailen, dat is altijd op tijd/ ik wil je even zeggen dat ik wil worden wat jij bent / want dan word ik ook nog eens een echte stoere vent / ik wil ook modereren op het forum genaamd FOK / ik zoek dan ook al maanden naar die klotestok / nooit komt die eens in Raalte en nu doe je mijn topic dicht / en je geeft me niet eens antwoord, al is dat niet verplicht / maar ik stond wel uren te wachten, in jouw model spijkerbroek / je zei niet eens hallo, groeten, je fan, dit is Loek
Beste Sebbo, nu is het niet leuk meer / Ik mailde nu al zeven keer / Maar je enige reply bevatte een virus bovendien / dus het lijkt er op dat je mijn kwaliteiten niet wilt zien / ik heb zelfs John Zorn gekocht, kom er niet doorheen / maar dat geeft niet, jij vindt het gaaf, dus geen probleem / Ik ga nu zelfs recenseren voor een metalpagina / en mijn monitor bevat plaatjes van een gapende vagina / mijn hamster noem ik Wodan en die leer ik schrijven / omdat jouw stukjes me altijd beklijven / maar nu moet je me echt mailen, ik wil dolgraag op bezoek / je weet het toch, ik ben je grootste fan, dit is Loek
Hee sebbo, doe eens niet zo arrogant / Als je nu niet terugmailt, maak ik me van kant / Geloof me nou, ik heb al zes scriptjes klaar / en die stuur ik desnoods op je af, reken maar / ik ga nu ook wel studeren, net zoals jij doet / hoewel ik nog niets afweet van de rand van de hoed / ze gaan me nu zelfs vervelen met een ban / is dat verdomme wat jij doet met een fan? / dit had ik niet van je verwacht / ik had het zelfs niet verwacht / kijk van dat fukking Vee Bee El / verwacht je dat weer wel / maar van jou, mijn idool? / waar ik zelfs over schrijf op de banken van mijn school? / ik sta nu met een knokploeg, bij je om de hoek / ik kom er aan, ik ben het, Loek
Is niet mijn eerste post in Hools!quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Sebbo en Jane, je eerste post in Hools is trakteren he!
2 rondjes dan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Is niet mijn eerste post in Hools!
Oké!quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 rondjes dan.
Tja, lastig... voor een seksdate kan ik eventueel nog geld vragen, natuurlijk.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
En Jane die moet betalen, tralalala. Anders moet je een seksdate doen.
Posten met een kloon als je een ban hebt is niet liev.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:45 schreef RuudGullit het volgende:
Wat schattig MM. Maar ik wil helemaal niet op die mafkees lijken..
Nou, mochten we ooit meeten, dan krijg je wel een biertje van me.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Sebbo en Jane, je eerste post in Hools is trakteren he!
Dit is geen kloon Golfertje.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Posten met een kloon als je een ban hebt is niet liev.
Wij gingen nog samen een biertje drinken.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nou, mochten we ooit meeten, dan krijg je wel een biertje van me.
Hmmm, zal ik het maar netjes houden en gewoon betalen dan?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Mag je zelf weten, moet je maar iemand kiezen van FOK!
Okee. Columnistenmeet. Is cola ook goed?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nou, mochten we ooit meeten, dan krijg je wel een biertje van me.
Okee. Anders pakt Harry de Beuker je ook op.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmm, zal ik het maar netjes houden en gewoon betalen dan?
MM, werkelijk briljant. Werkelijk briljant.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
De rap Sebbo, door Loek-B
[..]
Ja, cola is ook prima. Doe mij maar een spa rood.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Columnistenmeet. Is cola ook goed?
Is dat zo?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
Spa rood, typische columnistendrank.
Niet voor meisjescolumnisten. Die gaan aan de tequila.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Is dat zo?
Wie waren dat allemaal?quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:19 schreef tong80 het volgende:
Zo de rust wedergekeerd.
Paar users op doortocht, waren wel gezellig.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie waren dat allemaal?
Wat een gezellige drukte![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:32 schreef tong80 het volgende:
Mogen vaker langskomen.
Als ik jou zie moet ik aan een campingstoel denkenquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:36 schreef Jane het volgende:
En als ik daar aandenk, komt bij mij spontaan het woord toilet in het hoofd op.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Als ik jou zie moet ik aan een campingstoel denken
In ons FB-topic kan je lezen wat de usernaam en het wachtwoord voor die kalender is.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Btw Golfer ik moet je nog mailen over die kalender, maar had/heb ff wat e-mail problemen.
thnxquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
In ons FB-topic kan je lezen wat de usernaam en het wachtwoord voor die kalender is.
Ja muzikanten hé. Ben al blij dat ze de TV niet uit het raam hebben gegooid.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:52 schreef pascalheister het volgende:
ze laten wel weer een troep achter zeg
Mijn eerste ontmoeting met hem was trouwens niet eens in een vbl topic. Maar Geestelijk gehandicapten per vrachtwagen dat topic. Wat trouwens ook btje fout topic van mij wasquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:23 schreef popolon het volgende:
Het begon ooit leuk.
Zijn er nog leuke meisjes(14>17) hier?
En hij was het nog met je eens ook.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mijn eerste ontmoeting met hem was trouwens niet eens in een vbl topic. Maar Geestelijk gehandicapten per vrachtwagen dat topic. Wat trouwens ook btje fout topic van mij was
Ja jaquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En hij was het nog met je eens ook.
Bijnaquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:40 schreef tong80 het volgende:
Jullie gebruiken een campingstoel als toilet
Verloren ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:14 schreef just me het volgende:
* tong80 is weer thuis
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verloren ?
Ja, maar hij is gisteren al geopend.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:18 schreef rubbereend het volgende:
we gaan zowaar een hools volmaken op een zondag, drukke zondag normaal is t veel rustiger op een zondag in hools
Klasse.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:17 schreef just me het volgende:
[..]gewonnen met 2-3!!
ja ik ben er hartstikke blij om maar als ik me iets minder beroerd gevoeld had was ik nog lang niet thuis geweestquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klasse.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:22 schreef tong80 het volgende:
Mijn clubbie staat ook tweede.
dat klopt maar we posten vanavond nog wel zoveel denk k dat we in totaal meer dan een complete hools gevuld hebben, da's bijzonder voor een zondag. Vaak overleeft een hools van zaterdag de zondag welquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, maar hij is gisteren al geopend.
Vandaag even nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat klopt maar we posten vanavond nog wel zoveel denk k dat we in totaal meer dan een complete hools gevuld hebben, da's bijzonder voor een zondag. Vaak overleeft een hools van zaterdag de zondag wel
True, true.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat klopt maar we posten vanavond nog wel zoveel denk k dat we in totaal meer dan een complete hools gevuld hebben, da's bijzonder voor een zondag. Vaak overleeft een hools van zaterdag de zondag wel
wij moeten ook nog tegen de koploper maar zo te zien zal die met kop en schouders bovenaan blijven staanquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:25 schreef tong80 het volgende:
Ja we moeten nog tegen de koploper dus we hebben nog alle kans. En het leuke is tegenwoordig dat je met een goed seizoen verzekerd bent van Nacompetitie voetbal.
Pinda's al op ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:31 schreef SCH het volgende:
Ik dacht, ik kom even langs
http://www.sportclubsilvolde.nl/quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:37 schreef tong80 het volgende:
Welke club is dat ?
Gezellig.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:31 schreef SCH het volgende:
Ik dacht, ik kom even langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |