EN DAT DAN MIDDEN DOOR JE WIJK!!!!!!!!!!!!
Edit: Truckers run is een dagje uit voor geestelijk gehandicapten, ze mogen dan een dagje mee met vrachtwagens (lees veeeeeeeel vrachtwagens)
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 07-09-2002 12:15]
quote:Bij ons zijn ze alweer een tijdje weg.
Op zaterdag 07 september 2002 12:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
Leuk zo'n truckersrun maar WAAROM moeten ze nu gaan toeteren, Stelletje .......EN DAT DAN MIDDEN DOOR JE WIJK!!!!!!!!!!!!
quote:Ja, maar ik vind het niet zo fijn ik woon namelijk bij het start,rust en eind punt. En zit nu alweer voor de 2e keer een half uur getoeter aan te horen.
Op zaterdag 07 september 2002 12:15 schreef Ilsjuhh het volgende:
Misschien omdat die geestelijk gehandicapten dat helemaal geweldig vinden?
EN DAT DAN MIDDEN DOOR JE WIJK!!!!!!!!!!!!
Edit: Truckers run is een dagje uit voor geestelijk gehandicapten, ze mogen dan een dagje mee met vrachtwagens (lees veeeeeeeel vrachtwagens)
[afbeelding]
[/quote]
quote:Heb je het tegen mij??
Op zaterdag 07 september 2002 12:20 schreef yvonne het volgende:
Je bent een in en intriest ventjeFi !!
Ps, als je me triest vind, dan vind je gelijk half Gorinchem triest want er wordt al sind het begin van dit "evenement" geklaagd over het getoeter en elk jaar doen ze het weer.
Kijk even toeteren is leuk, maar niet de hele tijd door. Maar ja ze zijn nu weg en heb een oplossing gewoon keihard de muziek aan.
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 07-09-2002 12:32]
....je kunt ook vrijwilliger worden ...ga je lekker zwemmen/ wandelen / kroegbezoek....doe maar iets .....en dan gewoon 1x per jaar op 7 september ......weg uit gorinchem met wat bewoners .....jij rust ...hun blij !!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Ajaxno1 op 07-09-2002 12:36]
quote:tja... daar heb je het al
Op zaterdag 07 september 2002 12:25 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Heb je het tegen mij??
Ps, als je me triest vind, dan vind je gelijk half Gorinchem triest want er wordt al sind het begin van dit "evenement" geklaagd over het getoeter en elk jaar doen ze het weer.
laat die mensen toch ook eens hun lolletje beleven, net zo graag als jij graag in je bed blijft liggen stinken op een rustige zondag-ochtend.
En jij zit te kankeren over dat geluid???? Kijk eens naar die mensen....ze vinden het prachtig!
[Dit bericht is gewijzigd door GuaPetona op 07-09-2002 12:41]
quote:Lama, waarschijnlijk ben geirriteerd dat ik vanochtend een beetje vroeg wakker werdt gemaakt door de Trukcers run en vanacht pas om 3 uur sliep.
Op zaterdag 07 september 2002 12:36 schreef GuaPetona het volgende:
BIj ons in apeldoorn was er ook een ruckers dag....toevallig werk ik met mensen MET een VERSTANDELIJKE BERPERKING.....en je moet ze eens zien glunderen als ze in zo'n truck......En jij zit te kankeren over dat geluid???? Kijk eens naar die mensen....ze vinden het prachtig!
quote:.....HAHAHHA ....BROEDERS VERENIGT U !!!
BIj ons in apeldoorn was er ook een ruckers dag....toevallig werk ik met mensen MET een VERSTANDELIJKE BERPERKING.....en je moet ze eens zien glunderen als ze in zo'n truck......En jij zit te kankeren over dat geluid???? Kijk eens naar die mensen....ze vinden het prachtig!
quote:BOEIEND.
ik vind ruiten ingooien leuk, laat je mij dan ook mijn gang gaan als ik bij je voor de deur sta?
quote:Mijn (ex)buurman vondt het geweldig om om 3:00 te gaan toeteren
Laat die mensen toch lekker toeteren
quote:U snapt hem
Op zaterdag 07 september 2002 12:40 schreef Vision het volgende:[..]
BOEIEND.
ik vind ruiten ingooien leuk, laat je mij dan ook mijn gang gaan als ik bij je voor de deur sta?
Waarom mag je wel klagen over, ziekenwagens,politie en brandwaar wagens, maar niet over het CONSTANTE getoeter van vrachtwagens.
Heb meelij met de mensen die nu zware hoofdpijn of een hersen schuding hebben.
quote:-edit- misschien kun je iets genuanceerder posten -edit-
Op zaterdag 07 september 2002 12:15 schreef Ilsjuhh het volgende:
Misschien omdat die geestelijk gehandicapten dat helemaal geweldig vinden?
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 09-09-2002 19:36]
....voorkomt tevens reacties van overschrijdende irritatiegrens perikelen van het niveau gelijk aan trisomie 21 ....
quote:Wat zijn er toch een hoop trieste mensen in Nederland....
Op zaterdag 07 september 2002 12:48 schreef wierdo6 het volgende:[..]
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 09-09-2002 19:38]
quote:Ik vraag me af wie van die moraalridders hebben gelachen om Hans Teeuwen - Jostiband
Op zaterdag 07 september 2002 12:51 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Wat zijn er toch een hoop trieste mensen in Nederland....
die mensen ...de meeste heben het al moeilijk ...met lichamelijke handicappen....en die gaan weer gepaard met hun geestelijke handicap..het is nu eenmaal de traditie
die mensen hebben het op hun wongroep al moeilijk omdat er bijna geen personeel is om een normaal zorgcoordinatie plan te ontwikkelen.....dues LAAT DIE MENSEN..
kanker maar door..... heeft toch geen zin!
quote:-edit- kappen maar!!! -edit-
Op zaterdag 07 september 2002 12:51 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Wat zijn er toch een hoop trieste mensen in Nederland....
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 09-09-2002 19:43]
quote:hoog tijd om van die traditie af te stappen lijkt me dan
Op zaterdag 07 september 2002 12:53 schreef GuaPetona het volgende:
gatverredamme wat een kut reacties...die mensen ...de meeste heben het al moeilijk ...met lichamelijke handicappen....en die gaan weer gepaard met hun geestelijke handicap..het is nu eenmaal de traditie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |