Wil je ook al daten?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:49 schreef Sidekick het volgende:
Mail.
Maar natuurlijk Monidique... SCH, foei stouterd!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:12 schreef Monidique het volgende:
Hoe staat het met de stakingen van 14 oktober? deel 2
Het is wel grappig, hoor, constant die persoonlijke aanvallen van SCH (het zegt meer over hem dan over mij, me dunkt), maar na verloop van tijd worden ze toch wel een beetje vermoeiend, dus kan iemand hier even wat aan doen? Verwijderen of hem even aanspreken op zijn afkeurenswaardig gedrag, zoiets.
Dank u.
Ga hier nou niet ook nog trollen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:17 schreef Monidique het volgende:! De oorlog? Hoe?
Laat eens zien waar ik de oorlog erbij haal.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga hier nou niet ook nog trollen.![]()
Best, maar waar heb ik het over de oorlog? Je zegt dat ik dat doe, toon mij dat maar dan, anders rest mij niets dan te concluderen dat jij dat eigenlijk helemaal niet gelezen hebt.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:28 schreef SCH het volgende:
Laat de modjes gewoon hun werk doen!!!
En wat zou ik dan zien?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jullie zouden eens in de spiegel moeten kijken. Allebei
Ik heb mijn shirtje dicht nu, hoor. Op 't moment wel wat gezichtshaar.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Borsthaar, veel borsthaar.
Dan trek je dat shirt toch uit? Of is dat weer te veel moeite voor meneer?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb mijn shirtje dicht nu, hoor. Op 't moment wel wat gezichtshaar.
Jezelf. Maar jullie lopen allebei ongelooflijk te janken. Jullie waren het niet met elkaar eens, zijn het niet met elkaar eens en zullen het nooit met elkaar eens worden. Face it !quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
En wat zou ik dan zien?
Ik heb al gedoucht en ik trek niet zomaar mijn kleren uit. Ben geen exhibisionist, ofzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan trek je dat shirt toch uit? Of is dat weer te veel moeite voor meneer?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Jullie zouden eens in de spiegel moeten kijken. Allebei
Dat vind ik helemaal geen verkeerde vergelijking (tot op zekere hoogte), zoals ik al heb gezegd.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[sub]En ik vind het ongelooflijk dat je vakbonden durft te vergelijken met "vooroorlogse knokploegen" en "Molukse treinkapers"
Bezwaar maken? Hij heeft geen bezwaar gemaakt, hij had het over mijn dommigheid en wat al niet meer, dat is geen bezwaar maken, dat is het persoonlijk spelen.quote:, en dat je dan ook nog in het FB-topic durft te gaan huilen als iemand daar bezwaar tegen maakt.
Dat persoonlijk worden, dat is toch niet besmettelijk, hè?quote:Bah bah wat een jankerd ben jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |