vanaf hier: GTST #93: Bowien, ik wil je weer zien! heb je 7 posts achter elkaar in 5 minuten geposts! We willen geen ONM effect hierquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:35 schreef DaMart het volgende:
Ik heb gisteren bij de Snowfever premiere binnen een halve meter van Victoria Koblenko (Isabella)gestaan... wat heeft haar haar een vies roze kleur zeg...
Volgens mij het laatste. de moeder van Ludo is Nederlands en zijn vader italiaans.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
Sanders-familie is toch van Italiaanse bloede? of zijn het Nederlandse die naar Italië waren verhuist?
Er is noooooit iets bekend over Ludo's moeder. Hoe kom je aan zo een informatie??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:30 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Volgens mij het laatste. de moeder van Ludo is Nederlands en zijn vader italiaans.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:01 schreef Orginial het volgende:
Al bekend hoe Milan,Yasmin en Robert,Jef,Dennis [tijdelijk] eruit gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het een kneus en een kutkloon isquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:45 schreef _bigmac_ het volgende:
aah maar waarom zet je in spoilers wat je denkt Orginial?
hoe weet je dat nu?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat het een kneus en een kutkloon is
Ik vind dit echt niet normaal... Waarom mag een mens niet normaal reageren op topics?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:40 schreef dunn0w het volgende:
[..]
hoe weet je dat nu?![]()
Denk ik ook! Hoe weet jij dit trouwens allemaal?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:50 schreef digispeed het volgende:
[quote]Op woensdag 13 oktober 2004 16:01 schreef Orginial het volgende:
Al bekend hoe Milan,Yasmin en Robert,Jef,Dennis [tijdelijk] eruit gaan?
[/quote
Milan vraagt Sjors ten huwelijk maar zij wijst hem af.
milan gaat met robert mee op een grote europese toer.
yasmin blijft tot aan het eind van het seizoen en vertrekt dan met stefano uit de serie.
jef zal denk ik robert en milan achterna reizen en dennis gaat samen met zijn vriendinnetje (een nieuwe collega in de koning) op vakantie
martine gaat denk ik samen met meneer kortenaer de serie uit. of isabella gaat zich zo tegen martine gaan verzetten, dan martine probeerd isabella te vermoorden en weer de cel in draaid.
yupquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:51 schreef dunn0w het volgende:
Deel 2 van GTST-DVD is tof!
Dankjewel, Frey!
Was deel 1 eigenlijk dat 12,5 jaar -DVD dingetje?
Hij bedoelt/vindt dat die 7 posts best in 1 post kunnen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Hm, toen ze de zaal uitliep had het toch echt een andere kleur... of de lichtval was anders... ik kan me in ieder geval niet herinneren dat het er zo uitzag...quote:
Hij doet precies het zelfde als wat die andere dude met al die klonen toen deed.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:40 schreef dunn0w het volgende:
[..]
hoe weet je dat nu?![]()
Alleen Robin en Dorothea kunnen dat geloofwaardig eten, die zijn niet slacht namelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:11 schreef pberends het volgende:
Wat hebben die soapies toch met chips en dipsaus, ik ken werkelijk niemand die dipsaus bij z'n chips gebruikt
Pizza! Pizza! Whoooh, pizza!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:23 schreef pberends het volgende:
Ludo belt geen pizza, maar maakt zelf natuurlijk een Italiaanse pizza!
Morris gaysnorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:24 schreef _bigmac_ het volgende:
haha die vent is echt gek op Morris.
Check die snor van Morris trouwes.
Antwoord: Nee, ik ben gepooierd en ik verkocht mezelf aan oude suikertantes in Zuid-Afrika.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Haha Morris toch nog homo. Na al die maanden?
Ik ben een geëmancipeerde man, ik kan dus goed multitasken.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:37 schreef _bigmac_ het volgende:
pberends wat post jij eigelijk veel.
Pberends.... nogmaals vraag ik je of je weleens van een editknop hebt gehoord???quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben een geëmancipeerde man, ik kan dus goed multitasken.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pberends.... nogmaals vraag ik je of je weleens van een editknop hebt gehoord???

Die krijgt vast een drankprobleem.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:42 schreef Dizer het volgende:
En Janine is leuk als ze dronken is
Geboortedatum: 1966-06-23quote:
Als jij zogenaamd zo volwassen zou moeten zijn, zou je weten dat de toon van mijn posts door de posticon bepaald wordt. Je weet toch zoveel van icons?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1966-06-23
Eeg volwassen doe je niet. Je weet best waar ik het over heb!
Nee man!!! Barbara zuipt ook zo veelquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die krijgt vast een drankprobleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |