dadoeiklekkerwelzoalsaltijdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bemoeijedurniemeuj
Dat is geheel correct mijn waarde.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:21 schreef Tiemie het volgende:
Het is ook geen zondag hé, jawi
Bedankt voor het melden, weggehaald en een waarschuwing neergezet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:03 schreef julekes het volgende:
Het is weer zover: Maak hier een mooi topic van (deel 4)
Je bent een schat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, weggehaald en een waarschuwing neergezet.
Daar lijkt het wel op... en dat allemaal door een (nog lopende) aanbeveling van VAC met betrekking tot een topic van mij een aantal posts terug...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Is dit het TTT-patstopic?
Ik heb er eentje. Met eenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb er twee. En ik heb dankvermeldingen in de Huisregels Onzin voor je Leven! een dankvermelding in één van de Banmeldtopics in Med en natuurlijk een vermelding in het schouderklopjestopic. Oh, en ik heb ook nog de eer gehad om een post in Welkom newbies! Leesvoer! gecomponeerd te mogen hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Geweldig.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik heb er twee. En ik heb dankvermeldingen in de Huisregels Onzin voor je Leven! een dankvermelding in één van de Banmeldtopics in Med en natuurlijk een vermelding in het schouderklopjestopic. Oh, en ik heb ook nog de eer gehad om een post in Welkom newbies! Leesvoer! gecomponeerd te mogen hebben.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik heb er twee. En ik heb dankvermeldingen in de Huisregels Onzin voor je Leven! een dankvermelding in één van de Banmeldtopics in Med en natuurlijk een vermelding in het schouderklopjestopic. Oh, en ik heb ook nog de eer gehad om een post in Welkom newbies! Leesvoer! gecomponeerd te mogen hebben.
Die moet nog groeien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:51 schreef DaMart het volgende:
Hey, een heilige oorlog om mijn religie topic
agossie, je was al 3 minuten aan het wachten.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:46 schreef TallMan het volgende:
Inso, je mag je liefde voor mij ook via email verklaren.
tijd zat lijkt me toch.quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:47 schreef gfree het volgende:
[..]
agossie, je was al 3 minuten aan het wachten.![]()
Ik zou haar adres opzoeken en eens gezellig langsgaanquote:Op zondag 10 oktober 2004 08:09 schreef TallMan het volgende:
[..]
tijd zat lijkt me toch.
En nog steeds geen mail
Inpacts zijn oké.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had nou echt nooit gedacht dat mijn topic zo'n inpact zou hebben...
quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inpacts zijn oké.[afbeelding]
Als ze zouden bestaan.
zo'n iMpact had ik ook nooit verwachtquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inpacts zijn oké.[afbeelding]
Als ze zouden bestaan.
Strak plan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:46 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik zou haar adres opzoeken en eens gezellig langsgaan
Gelukkig zag de typefout expert van Fok! hetquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:02 schreef Bupatih het volgende:
Heel leuk dude. Terwijl deze kleurplaat afkomstig is van een andere topic, notabene geplaatst door een form admin.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef Drugshond het volgende:
--weg--
Over selectief FOK! beleid en moderatorschap gesproken. G.Orwell zou trots op je zijn. "If you can catch my drift." Het openstaan voor zwarte humor is heel wat anders dan "bending the rules of what people should ought to think."quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:50 schreef CartWOman het volgende:
Gefeliciteerd, BSB.
Hier een mooie kleurplaat voor je vrouw![]()
http://www.gregoriusnekschot.nl/images/kleurplaat_hoer.gif
Owkidokie, maar ik had liever een persoonlijke mening (feedback) gehad. Maar laten we de soep niet zo heet eten, als deze wordt opgediend.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:42 schreef Dagonet het volgende:
Drugshond, ik had het al gezien en doorgegeven.
Oh, je hebt snellere reactie als je die R weglaat trouwens.
In NWS ongepastquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:40 schreef Drugshond het volgende:
Deze is voor Dragonet.....
Hey suffie... ik zag dat je de post weghaalde van het volgende topic
Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 22]
[..]
Heel leuk dude. Terwijl deze kleurplaat afkomstig is van een andere topic, notabene geplaatst door een form admin.
[EXTREME] Ik ben getrouwd !
[..]
Over selectief FOK! beleid en moderatorschap gesproken. G.Orwell zou trots op je zijn. "If you can catch my drift." Het openstaan voor zwarte humor is heel wat anders dan "bending the rules of what people should ought to think."
Ik zie uit naar je reaktie......
Greetz, Drugshond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |