Ik wil een felicitatietopic....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:47 schreef Nouk het volgende:
Moesten we geen SW sub? Mogen we deze wel heeeeeeeeeel snel volposten!
Ja die krijg je ook heus wel schatteke. Dirkh sinds afgelopen zondag geloof ik van klb. Enne Uio dinges al een paar weekjes van Travel.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wil een felicitatietopic....
Hebben BB en PP ook gehad
Sinds wanneer zijn UIO_bladiebla en Dirkh moderator?? Toch de mededelingen maar eens nalezen...
Ja had het gelezen, toch maar eens wat meer buiten onzin kijken... Of eik meer buiten het GPD....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja die krijg je ook heus wel schatteke. Dirkh sinds afgelopen zondag geloof ik van klb. Enne Uio dinges al een paar weekjes van Travel.
Goh!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:11 schreef Nouk het volgende:
Godver ga ik 3 weken niet naar college, mis ik weer van alles.
Je moet ook wel naar college gaan....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:11 schreef Nouk het volgende:
wa studeerde ge eigenlijk noukquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:11 schreef Nouk het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:11 schreef Nouk het volgende:
wat een eng rijtje nouk !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:31 schreef Nouk het volgende:
1) Internetenquete voor Onderzoeks en Analysedesgins doen & mailen.
2) Statistiek Multivariate analyse practicumopdracht maken en vrijdag 16.00 op bscw zetten.
3) Communicatieve invloed opdracht publiekscampagnes voorbereiden.
Zo. Nu heb ik t ff op een rijtje.
Eh ik studeer Communicatiewetenschap.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:39 schreef Nouk het volgende:
Jullie Beta types zijn wel goed in wiskunde en het fantastische programma SPSS he?
wacht nou maar ff op zwans en post die opdracht hier eens !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:51 schreef Nouk het volgende:
Oh god, ik ben kansloos.
gnr weerquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
GET IN THE RING!!
nog steedsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
gnr weer
ja precies .. mazzelaar !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:28 schreef Nouk het volgende:
Ja dat gedeelte snap ik ook wel BB. Maar we moeten niets zelf berekenen he, alles met SPSS.
dus geen kwartetquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:30 schreef Nouk het volgende:.
Noukquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:34 schreef Nouk het volgende:
Komt nog Make me beautiful ook, hoe moet ik in godsnaam mn werk dan afkrijgen!
hoiquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:51 schreef JaWi het volgende:
Goedenhallo!
dat is de instelling !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:54 schreef Nouk het volgende:
Hmm ja dat denk ik ook altijd, maarja. Ik ga morgenochtend dus maar aan mn practicumopdracht!
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:56 schreef JaWi het volgende:
P+?
het is dus P + spatiequote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:56 schreef JaWi het volgende:
P+?
JaJa!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
p-
P -
p-
P +
p+
p +
Dat dacht ikquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:31 schreef Nouk het volgende:
Popi hoor BB.
niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:31 schreef Cynic het volgende:
Hoi!
Ik heb zo'n vermoeden dat ik er 23 oktober achter ga komen dat Zwansen helemaal geen kale neger is...
Ja, prima; de 23ste valt daar mooi buitenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:35 schreef Nouk het volgende:
Damn ik heb de 25ste tot 29 tentamens. Lekker gepland weer SW.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:35 schreef Cynic het volgende:
Ik ben een kale neger
ruim zelfs...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, prima; de 23ste valt daar mooi buiten![]()
whahahahaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:31 schreef Cynic het volgende:
Hoi!
Ik heb zo'n vermoeden dat ik er 23 oktober achter ga komen dat Zwansen helemaal geen kale neger is...
En Nouk wel...
We spelen in het godganse land, maar op de een of andere manier nooit in de buurt van Amsterdam...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:43 schreef Nouk het volgende:
Leuk toch. Kom je ook eens een keer in P'rend optreden? Dan ga ik kijken.
Gelukkig ken ik de zaal, dat is wel een leuke.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
belgië? lekker dichtbij
Nou, ook stom zeg.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
We spelen in het godganse land, maar op de een of andere manier nooit in de buurt van Amsterdam...
Ja, ik kan daar ook niks aan doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:49 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou, ook stom zeg.
Geen 40k?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
38769, mooi postaantal om te stoppen met fok!
paarse_paashaas
Heus niet joh. Misschien moet je iets meer naar de R&B kant gaan, dat wordt hierzo in Wiggahtown wel erg gewaardeerdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar ook niks aan doen.
Ze hebben zeker iets tegen ons "provincialen"...
Ja idd, dat bedacht ik net ook al, dat was echt veeeel handiger.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:54 schreef Cynic het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon die fotoboek icoontjes weer terug...
Die je in een topic kan aanklikken...
nee ik werd in een gesprek gesleurd op MSN ... door mijn huisgenootquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:21 schreef Cynic het volgende:
Bij je thuis?
idd ik heb ze ook nog meshuggah laten horenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:25 schreef Cynic het volgende:
Maar dat is geen extreme metal (op DEP na, misschien)
weltruste !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:29 schreef Cynic het volgende:
Ik ga ook slapen, welterusten!
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
38769, mooi postaantal om te stoppen met fok!
paarse_paashaas
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:24 schreef EP-er het volgende:
ik had dus nog een kut kloon
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:31 schreef EP-er het volgende:
vroeg
En hoelang duurt het deze keer?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:53 schreef EP-er het volgende:
waarom niet he
2 dagen tot 3 jaar...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
En hoelang duurt het deze keer?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:25 schreef EP-er het volgende:
[..]
2 dagen tot 3 jaar...
toch wel !?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:54 schreef JaWi het volgende:
Morgen ga ik wel met haar praten
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:56 schreef JaWi het volgende:
Ja! Nuchterende!
Ze zeggen dat ik er een moet kopen!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:57 schreef Nouk het volgende:
Ik zal ff naar de webcams kijken voor je!
Mooooi zo! Foto regelen he?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:03 schreef JaWi het volgende:
En dan moet ik een beetje met iedereen gaan zitten cammen, ik zie het nut er niet zo van in.
alhoewel.
Ja, ze is leukende!
zo das kutquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:03 schreef Nouk het volgende:
Ik heb vannacht rottig gelegen he. Nu kan ik m'n hoofd alleen nog naar links draaien en niet naar rechts.. En ik heb er al zo'n warmtekussen op gehad, 3 keer spierverslapper gesmeerd maar t helpt niet. Echt vervelend, elke keer als ik m'n hoofd naar de verkeerde kant draai springen de tranen in m'n ogen zo zeer. Bleh.
whahah allergies voor SP-ers zwans ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:18 schreef Zwansen het volgende:
Die sig van PP!
Nee dat niet, ik had hem alleen wat hoger ingeschat.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
whahah allergies voor SP-ers zwans ?
huh ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik had hem alleen wat hoger ingeschat.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
huh ?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik had hem alleen wat hoger ingeschat.
Ik had hem hoger ingeschat. Dus ik had niet verwacht dat hij op zo'n partij met zo'n populist als lijstrekker zou stemmen...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
huh ?
Is Weber nu de enige hier die het wel snapt?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Correct en ik krijg het niet aan hun verstandquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is Weber nu de enige hier die het wel snapt?
achja sp stem je als anti idee niet om die worstenverkoper uit ossquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik had hem hoger ingeschat. Dus ik had niet verwacht dat hij op zo'n partij met zo'n populist als lijstrekker zou stemmen...
Balkenende was niet bepaals populistisch toch ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:09 schreef Cynic het volgende:
Alsof de lijsttrekkers van die andere partijen zoveel beter zijn
Nee, maar ook niet echt beterquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Balkenende was niet bepaals populistisch toch ?
iddquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet echt beter
Moet je er vooral op stemmenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
(zolang ze maar niet gaan regeren)
Klinkt vrij paradoxaal. Wel stemmen maar niet hopen op regeren.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
achja sp stem je als anti idee niet om die worstenverkoper uit oss
SPers in de 2de kamer treiteren de rest gewoon wat naar links prima toch ! (zolang ze maar niet gaan regeren)
Juist niet ... stemmen op een stem die zowiezo in de oppositie komt is een bewuste keuze !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klinkt vrij paradoxaal. Wel stemmen maar niet hopen op regeren.
oei jawi dan moet je nog ergens 100 eurotjes wegplukken !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:51 schreef JaWi het volgende:
Geachte heer xxxxxxxxxx,
U hebt meerdere openstaande facturen bij ons ten bedrage van totaal 95.80 Euro. Wij hebben u meerdere malen hiervan op de hoogte gesteld, maar nog geen betaling ontvangen. De facturen staan nu 140 dagen open. Wij willen de mogelijkheid geven om het geld over te maken binnen 5 dagen. Als de facturen niet voldaan worden, geven wij de zaak door aan ons incasso bureau Enschede BV.
Met vriendelijke groet,
xxxxxxxxxxx
je kunt toch ook een blanco stem uitbrengen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Juist niet ... stemmen op een stem die zowiezo in de oppositie komt is een bewuste keuze !
(als het kon had ik voor een lege zetel gestemd waar een apparaatje opstaat die zegt niet mee eens ! )
ja maar krijg je daar een lege zetel voor terug, nee !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
je kunt toch ook een blanco stem uitbrengen?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb ooit in Emmen op die verkiezings borden gestaan! Stem Rick F!
Populist!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:20 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb ooit in Emmen op die verkiezings borden gestaan! Stem Rick F!
waar in de ep ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:58 schreef EP-er het volgende:
oew, drukte enzo net
Goh de harense smid ... toch leuk dat jij je concurentie checkt !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:03 schreef EP-er het volgende:
nee, de harense smid
tsskquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Goh de harense smid ... toch leuk dat jij je concurentie checkt !
oeh mijn beeld beweegt als ik massive attack zo hard mogelijk op mijn computer afspeel !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:05 schreef EP-er het volgende:
[..]
tssk
Nee, dat werd voor mij gedaan zonder dat ik daartoe opdracht had gegeven.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Populist!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:33 schreef Zwansen het volgende:
En dan heb ik het niet over je schoenen!
Hoeveel broeken heb je al dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:43 schreef Cynic het volgende:
Hehe, ik had vanavond bijna een nieuwe broek gekocht...
Maar toen dacht ik: "Ik heb al een broek"
En toen heb ik hem toch niet meegenomen
Ik heb 4 placemats (2 met aarbeien heel groot en 2 met citroenen, van plastic) en 2 borrelnootjesbakjes (lichtblauw met witte bloemetes) en nog een grote chipsbak in het zelfde motiefje als de borrelnootjesbakjes. Ik kan t ff niet showen voor de cam want ik had het met mn zusje gekocht en al helemaal ingepakt want zij geeft het voor m'n verjaardag!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:47 schreef Bosbeetle het volgende:
* Nouk is benieuwd naar de spulletjes die nouk bij de xenos heeft gekocht !
Tsss, wat een sloeber! Niet eens een mp3-speler?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:49 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik kan t ff niet showen voor de cam want ik had het met mn zusje gekocht en al helemaal ingepakt want zij geeft het voor m'n verjaardag!
hmmm 3 < x < 12quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:50 schreef Cynic het volgende:
Hoeveel broeken heeft een man nodig?
Ehm, ik weet het niet, een paar...
Nee, alleen lange broekenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:57 schreef EP-er het volgende:
hmm, hoeveel broeken, tellen we die zomer dingen ook mee?
Die krijg ik van mn ouders!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tsss, wat een sloeber! Niet eens een mp3-speler?
Weet je van iedereen al wat je krijgt?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:01 schreef Nouk het volgende:
[..]
Die krijg ik van mn ouders!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:04 schreef Nouk het volgende:
Hmm naja, iig, ik kan altijd wel een broek gebruiken en deze zat mooi. En toen wilde ik m pinnen, was mn maximum bereikt. Ik stond echt voor lul..
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:04 schreef Nouk het volgende:
Hmm naja, iig, ik kan altijd wel een broek gebruiken en deze zat mooi. En toen wilde ik m pinnen, was mn maximum bereikt. Ik stond echt voor lul..
Jep, tuurlijk, ze moeten wel weten wat ik wil hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Weet je van iedereen al wat je krijgt?
Opzich wel een goed idee eigenlijk. Maarja m'n moeder werkt bij de bank dus dan bel ik en maakt ze wat over. Maarja, toch vervelend.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.
Dat gebeurt mij trouwens nooit, ik controleer voor ik ga winkelen altijd hoeveel geld ik nog heb...
Maar nou ben ik ook niet heel erg winkelverslaafd
Ja geld krijgen is nog makkelijker. Maar sommige mensen vinden dat niet leuk dus dan moet je nog wat bedenken. Maar anders weten die mensen toch niet wat ze moeten kopen en krijg ik allemaal dingen die ik helemaal niet wil of lelijk vind?!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind dat altijd zo flauw als je van tevoren precies weet wat je krijgt
(bij mijn zwager thuis gaat het schijnbaar ook zo (maar dan erger) wat wil je dan ? hier heb je geld haal dat dan maar op ! )
OMG Nouk !!! dat wordt nog wat als je ooit je eigen boontjes moet doppen !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
Opzich wel een goed idee eigenlijk. Maarja m'n moeder werkt bij de bank dus dan bel ik en maakt ze wat over. Maarja, toch vervelend.
Ehm, wat heeft het er mee te maken dat je moeder bij de bank werkt?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
Opzich wel een goed idee eigenlijk. Maarja m'n moeder werkt bij de bank dus dan bel ik en maakt ze wat over. Maarja, toch vervelend.
Ik vind het altijd leuk als je dingen krijgt ... bijvoorbeeld een cd oid ...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:17 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja geld krijgen is nog makkelijker. Maar sommige mensen vinden dat niet leuk dus dan moet je nog wat bedenken. Maar anders weten die mensen toch niet wat ze moeten kopen en krijg ik allemaal dingen die ik helemaal niet wil of lelijk vind?!
Ja inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
OMG Nouk !!! dat wordt nog wat als je ooit je eigen boontjes moet doppen !
of we hebben zojuist t de reden gevonden waarom er ene A8 op de oprit staatquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ehm, wat heeft het er mee te maken dat je moeder bij de bank werkt?
Het geld dat ze overmaakt is vast haar eigen!
Hehe, net zoals mijn vader vroeger wel eens vellen karton meenam van z'n werk!
Dan kan ze meteen het geld overboeken vanaf dr werk, dan staat t er meteen op. Als ze ergens anders zou werken zou ze natuurlijk niet zomaar kunnen gaan internetbankieren.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ehm, wat heeft het er mee te maken dat je moeder bij de bank werkt?
Het geld dat ze overmaakt is vast haar eigen!
Hehe, net zoals mijn vader vroeger wel eens vellen karton meenam van z'n werk!
hmmm als ik dit zo een beetje lees red je het daar ook niet mee !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:21 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja inderdaadWordt wel een lening van 300 pm extra..
D'r eigen geld natuurlijk heaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:22 schreef EP-er het volgende:
[..]
of we hebben zojuist t de reden gevonden waarom er ene A8 op de oprit staat
je hebt toch een telefoon? daarmee kun je ook geld overboeken enzoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dan kan ze meteen het geld overboeken vanaf dr werk, dan staat t er meteen op. Als ze ergens anders zou werken zou ze natuurlijk niet zomaar kunnen gaan internetbankieren.
oeps fout opgevat !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:22 schreef EP-er het volgende:
[..]
of we hebben zojuist t de reden gevonden waarom er ene A8 op de oprit staat :')
mwao, iedereen met een kantoorbaan kan daar wel 2 minuten voor vrij maken toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dan kan ze meteen het geld overboeken vanaf dr werk, dan staat t er meteen op. Als ze ergens anders zou werken zou ze natuurlijk niet zomaar kunnen gaan internetbankieren.
Ja mag wel nog meer gaan werken. Misschien blijft m'n ma me steunen, maar dat zal wel nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmmm als ik dit zo een beetje lees red je het daar ook niet mee !
Gewoon een goede baan zoeken straks nouk !! als je dit wilt volhouden
Ja? Geen id, wij doen t altijd zo. Weet niet of de ABN zoiets heeft hoor. Ze hebben ook geen nummer dat je je saldo kan checkenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:24 schreef EP-er het volgende:
[..]
je hebt toch een telefoon? daarmee kun je ook geld overboeken enzo
jij gaat die cardreader van de bank overal mee heen slepen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
mwao, iedereen met een kantoorbaan kan daar wel 2 minuten voor vrij maken toch?
Sorry voor het overbodig vermelden dat m'n ma bij de bank werkt danquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
mwao, iedereen met een kantoorbaan kan daar wel 2 minuten voor vrij maken toch?
Als ik zo'n dochter had wist ik waar ik aan toe wasquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:26 schreef EP-er het volgende:
[..]
jij gaat die cardreader van de bank overal mee heen slepen?
hmm, nu pas ik ff op met wat ik post enzoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ik zo'n dochter had wist ik waar ik aan toe was
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:31 schreef Nouk het volgende:
Mooi zo.
waarom vind ik geen enkel tv programma dat in deze reeks genoemd wordt leukquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:35 schreef Nouk het volgende:
De diepgang van een borrelglas...wgegege. Jensennn!
waarom kijken mensen tv in de eerste plaats? zo'n tijdverspilling..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarom vind ik geen enkel tv programma dat in deze reeks genoemd wordt leuk
Omdat je niet van tv kijken houdt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarom vind ik geen enkel tv programma dat in deze reeks genoemd wordt leuk
Uhuh!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:37 schreef EP-er het volgende:
ze moeten van deeen P.I maken!
ow verdomd, die wou ik idd nog op dvd bestellenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:39 schreef Nouk het volgende:
[..]
Omdat je niet van tv kijken houdt.
Zker alleen van die Band of Brothers serie's.
Nu wel?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:29 schreef EP-er het volgende:
[..]
hmm, nu pas ik ff op met wat ik post enzo
ik kan heel subtiel zijn, alleen kies ik er meestal niet voor iddquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nu wel?
Normaal gesproken ben je toch ook niet bepaald de subtiliteit zelve?
awwww cynic ....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:42 schreef Cynic het volgende:
Enlarge your penis!
Kreeg ik maar net zoveel mail als dat ik spam krijg...
ik krijg die rotzooi niet, hoe komt iedereen daar toch aan?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:42 schreef Cynic het volgende:
Enlarge your penis!
Kreeg ik maar net zoveel mail als dat ik spam krijg...
Ik krijg alleen maar van die lieve mydoom.w32 mailtjesquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:44 schreef EP-er het volgende:
[..]
ik krijg die rotzooi niet, hoe komt iedereen daar toch aan?
Ik kreeg het ook nooit, maar nu na al die tijd dus wel. En alleen op m'n gmx account, hotmail is geheel spamvrij...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:44 schreef EP-er het volgende:
[..]
ik krijg die rotzooi niet, hoe komt iedereen daar toch aan?
Is goed!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:49 schreef Nouk het volgende:
Ik ook niet, Cynics beurt!
ook een optie maar ik denk dat nouk liever een wijntje heeftquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:50 schreef EP-er het volgende:
bier
ik gok eig op een te duur mixjequote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ook een optie maar ik denk dat nouk liever een wijntje heeft!
Ook lekker!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:54 schreef EP-er het volgende:
[..]
ik gok eig op een te duur mixje
Ik ben dan ook al heel lang student...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:54 schreef Nouk het volgende:
Jep, zeker!
Wel goeie opties Cynic.
net als jij met je ADSLquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:49 schreef Cynic het volgende:
Een van de vele lieve en hulpvaardige nerds op Fok! vragen?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:58 schreef Nouk het volgende:
Ze claimen allemaal dat ze hier zo snugger zijn, maar als je hulp nodig hebt? Beeetje jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |