Waarom niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met de EU nou voorlopig nog niet.
Mijn held? Ik kan net als van Oltmans teksten/mediaoptreden als van jouw alter ego's teksten genieten hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:01 schreef Bela het volgende:
[..]
De held in je ikoon liet zich ook met deze scene associėren. Verhagen en Balkenende dan weer niet.
Toch debiel dat 'gewone' leraren niet de mogelijkheid krijgen om dit fatsoenlijk uit te kunnen leggen he?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:17 schreef kLowJow het volgende:
Proef met Marokkaanse docenten geslaagd
Het zou op zich misschien wel goed geweest zijn om twee proeven simultaan uit te voeren. Dus ook een groep niet-Marokkaanse leraren de ruimte geven met aangepast lesmateriaal en extra tijd/ruimte hun klasjes correct op te leiden.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Toch debiel dat 'gewone' leraren niet de mogelijkheid krijgen om dit fatsoenlijk uit te kunnen leggen he?
Het is sowieso al debiel dat ze dat nodig hebbenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Toch debiel dat 'gewone' leraren niet de mogelijkheid krijgen om dit fatsoenlijk uit te kunnen leggen he?
Eurovisie songfestival als maatstaaf voor EU-lidmaatschapquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarom niet?
Welvarend genoeg. En ze doen ook al mee met het Eurovisie songvestival.
Ja, wie heeft er nu scholing (quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is sowieso al debiel dat ze dat nodig hebben
Mijn pa werkt op een school, hij heeft de afgelopen jaren meegemaakt dat het onderwijs zo slecht is geworden, dat kinderen niet eens meer weten wie Adolf Hitler was...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het zou op zich misschien wel goed geweest zijn om twee proeven simultaan uit te voeren. Dus ook een groep niet-Marokkaanse leraren de ruimte geven met aangepast lesmateriaal en extra tijd/ruimte hun klasjes correct op te leiden.
Ben benieuwd wat er dan uitgekomen zou zijn.
Vmbo'ers...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, wie heeft er nu scholing () nodig.
Israel is een Westers land. Ik zou het niet erg vinden, als ze maar aan de Kopenhagen-eisen voldoen....en dat zal nog wel even durenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:35 schreef pberends het volgende:
Als we Israel niet weigeren, kunnen we de rest van het Midden Oosten ook niet weigeren... de rest van de wereld eigenlijk niet![]()
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om voor de klas te staan.. je moet wel een gepanserde huid hebben om te kunnen levellen met deze jeugd.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is sowieso al debiel dat ze dat nodig hebben
Nou voor een westers land is het een behoorlijk achterlijk land. Echt een puinhoop dat land.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Israel is een Westers land. Ik zou het niet erg vinden, als ze maar aan de Kopenhagen-eisen voldoen....en dat zal nog wel even duren.
Nouja, het verklaart natuurlijk niet waarom ze bepaalde denkbeelden wel hebben, maar wellicht wel waarom ze er vatbaar(der) voor zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mijn pa werkt op een school, hij heeft de afgelopen jaren meegemaakt dat het onderwijs zo slecht is geworden, dat kinderen niet eens meer weten wie Adolf Hitler was...
Dat vind ik pas echt zorgelijk. Op zich is dat misschien wel het meest logische verklarende waarom kinderen denken dat Joden de wereld willen overnemen.
Je moet niet ''levellen'' met dat tuig. Gewoon slaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om voor de klas te staan.. je moet wel een gepanserde huid hebben om te kunnen levellen met deze jeugd.
Een vriend van mij was op de middelbare school echt zo'n schuw type die om alles ging janken. Nu hij een lerarenopleiding doet, en stage loopt op scholen, is 'ie totaat veranderd. Maar hij vind het hartstikke leuk hoor...het valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om voor de klas te staan.. je moet wel een gepanserde huid hebben om te kunnen levellen met deze jeugd.
Dankzij het 'sociale' beleid hebben we nu 'asociaal' tuig.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Daarom. Volgens mij is het over 10 jaar een gewoon land, als het midden-oosten uitgejihad is, en Israel zichzelf begint te respecteren.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou voor een westers land is het een behoorlijk achterlijk land. Echt een puinhoop dat land.
[afbeelding]
Ze hebben nergens normale grenzen![]()
Moet je Kerry-administratie is beginnen met een Palestijnse staat.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Daarom. Volgens mij is het 10 jaar een gewoon land, als het midden-oosten uitgejihad is, en Israel zichzelf begint te respecteren.
Recht is per definitie niet sociaal, Pberends. Omdat van Aarsten zich nou eenmaal de rol van zgn. jaren 70 linkse ollie B. Bommel voordoet, betekent nog niet dat hij ook een links beleid nastreeftquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Dankzij het 'sociale' beleid hebben we nu 'asociaal' tuig.
Links is definitief niet sociaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |