Komt dat niet op dinsdag? Ik wil het niet missen vandaarquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:08 schreef Nouk het volgende:
Hier verder!
Hoe zou het aflopen? Zal Randi het geld krijgen of niet?
We zullen het volgende week maandag weten. Van half 10 tot half 11!
Als je vandaag hebt gekeken zie je dat in de beschouwingen op de volgende week de vader bezwaar maakt met zijn vrouwtje.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:08 schreef Nouk het volgende:
Hier verder!
Hoe zou het aflopen? Zal Randi het geld krijgen of niet?
We zullen het volgende week maandag weten. Van half 10 tot half 11!
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:12 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Komt dat niet op dinsdag? Ik wil het niet missen vandaar
Ja maar goed, denk je dat ze dan helemaal niets krijgt?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:12 schreef operator82 het volgende:
[..]
Als je vandaag hebt gekeken zie je dat in de beschouwingen op de volgende week de vader bezwaar maakt met zijn vrouwtje.![]()
Ja maar je ziet ook dat er uitgelegd wordt wat er werkelijk aan de hand was.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:12 schreef operator82 het volgende:
[..]
Als je vandaag hebt gekeken zie je dat in de beschouwingen op de volgende week de vader bezwaar maakt met zijn vrouwtje.![]()
Weet je zeker dat ze dat geld gewoon krijgt?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja, dat geld krijgt ze, ook als er bezwaar wordt gemaakt
Ze is door zo'n hel gegaan dat de programmamakers besloten hebben om haar die miljoen gewoon te geven, dat is voor hun een schijntje in vergelijking met wat ze aan dit programma hebben verdiend, zal wel aan veel landen verkocht zijn
Haha, zeker net telkens de reclame te pakken.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:29 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heel tijd zappen,maar kon het niet vinden![]()
![]()
T was er toch echtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:29 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heel tijd zappen,maar kon het niet vinden![]()
![]()
Dat zijn toch geen spoilers, dat is om je lekker te maken.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:18 schreef Linz het volgende:
Jammer dat ze die spoilers op het eind telkens laten zien. Volgende week wordt een superaflevering!
Ja dat vond ik nou ook. Die ouders waren me iets te makkelijk omgeturnd.quote:Ik heb het idee dat die ouders zijn ingelicht, maar het Randi niet mogen vertellen, zodat ze niet vertrokken, maar het voor Randi wel lastig blijft...
Vindt de ouders iets te makkelijk omgeturnd...
Idd, dat zat ik me ook al te bedenken...dit is geen serie die je een keer of 10 doet, want dan trapt geen enkele ouder er meer in natuurlijk!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:14 schreef pos het volgende:
Jammer dat heet volgende week alweer de laatste aflevering is. En zoiets kan
je natuurlijk maar 1x maken.
Jawel. Groooote problemen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:22 schreef Toodles het volgende:
Aanstellers! Als ik de lotto-uitslag van volgende week hier neer zou zetten, dan zouden jullie er zeker geen probleem mee hebben, he?![]()
![]()
Uhuhquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:05 schreef Icicle het volgende:
Even tussendoor he... Maar die Steve zit toch ook in het complot? Toch..?
Vond ik ook al vaag.....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:56 schreef BloodyLotte het volgende:
JUIST. Die aflevering dat ze beide hun ouders moeten bellen om uit vertellen dat ze iemand hebben gevonden. Dan zie je bij die Randi thuis dat die ouders opnemen en bellen met haar. Ja sorry hoor, maar dat vind ik zo knullig. Het is volgens mij allemaal gespeeld, want ze deden wel heel verbaasd dat ze belde. Wat doe die cameraploeg dan daar?
Neppe zooi, of jullie hebben een verklaring...
Of je leest het vorige topic ffquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:56 schreef BloodyLotte het volgende:
JUIST. Die aflevering dat ze beide hun ouders moeten bellen om uit vertellen dat ze iemand hebben gevonden. Dan zie je bij die Randi thuis dat die ouders opnemen en bellen met haar. Ja sorry hoor, maar dat vind ik zo knullig. Het is volgens mij allemaal gespeeld, want ze deden wel heel verbaasd dat ze belde. Wat doe die cameraploeg dan daar?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
die vader stond toch op bij t huwelijk, bij de bezwaren??
Dta zag je in de leader voor volgende week...
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:47 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Of je leest het vorige topic ff![]()
Ja die hebben we in het vorige topic meerdere malen besproken.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:56 schreef BloodyLotte het volgende:
Als je zo vriendelijk zou willen zijn om het antwoord hier neer te zettenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 07:09 schreef pos het volgende:
[..]
Ja die hebben we in het vorige topic meerdere malen besproken.
Nee, maar die Randi heeft toch een flinke geestelijke deuk opgelopen, en ik verwacht dat ze die miljoen $ toch wel krijgt, dat kunnen de programmamakers makkelijk missen en ze zijn het Randi ook wel een beetje verplicht, ze verdienen miljoenen aan de verkoop van dit vermakelijke programma aan het buitenland, wel jammer dat het waarschijnlijk maar eenmalig is...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze dat geld gewoon krijgt?
Goed dat je het zegt! In de gids staat namelijk 23.20.quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
22:35 uur op Yorin...
Ehm, dit was ook een HH van afgelopen dinsdag.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:35 schreef operator82 het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, is dat programma nu al afgelopen?
De ene helft herhaling, de andere helft is slechts vooruitblik. Bijna hetzelfde als vorige van dinsdag, oplichters.
kun je hem in een spoiler zetten? Mijn nieuwsgierigheid is groot!quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:48 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb even gegoogled en weet nu de uitslagik kon het niet laten
zit mijn studie toch meer in het bloed dan ik dacht
quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:06 schreef Viking84 het volgende:
Mijn huisgenoot haat me, omdat ik aan hem verklapt heb dat
Leuk hè, om het te verpesten voor anderen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:06 schreef Viking84 het volgende:
Spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even tussen spoilertags gedaan, voor degenen die niet van theorieen houden.
Voor de goede orde, ik weet de afloop niet.
Vindt het wel een onwijs leuk programma
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
Om 21.30 u op yorin.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:51 schreef operator82 het volgende:
Hoe laat is het dan op dinsdag?
Satc opnemen en dit zondag kijken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:51 schreef inasras het volgende:
Ik moet werken vanavond maar nu moet ik kiezen of ik sex & the city op ga nemen of dit![]()
![]()
Muahaha!quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:35 schreef operator82 het volgende:
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, is dat programma nu al afgelopen?
De ene helft herhaling, de andere helft is slechts vooruitblik. Bijna hetzelfde als vorige van dinsdag, oplichters.
Die ouders van Randi denken dat Randi in een Big Brother achtig iets zat en dat ze nu wil gaan trouwen met Steve. En omdat ze dat programma gaan uitzenden worden zij ook zo gefilmd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:08 schreef pberends het volgende:
Zijn beide families trouwens niet acteurs? Valt niet op al die camera's enzo. Of zijn het verborgen camera's?
Tering hoe naief kan je zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die ouders van Randi denken dat Randi in een Big Brother achtig iets zat en dat ze nu wil gaan trouwen met Steve. En omdat ze dat programma gaan uitzenden worden zij ook zo gefilmd.
Ik geloof dat het zo is uitgelegd.
Een echte Amerikaanse vader dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:40 schreef XiChico het volgende:
Zeker vanavond kijken. Die vader van Randi is echt geinig, je ziet hem altijd met een dikke smile op zn gezicht, terwijl hij echt pissed is
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:34 schreef pberends het volgende:
Die gastvrouw is zo'n popDe jongere versie van Marijke Helweger
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:57 schreef Oom_Agent het volgende:
Steve: ja.........................neeeeeeeeee
Goede comedyquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:02 schreef elcastel het volgende:
En die vader maar poezig blijven kijken..
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:09 schreef Flem het volgende:
Wel raar, ik ben benieuwd wat er nu komt. Anders hebben ze gewoon vanaf het begin besloten haar nooit het geld te geven. Maar ze krijgt vast wel een onkostenvergoeding.
Dan heb je niet die leuke interviews met Steve steedsquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:11 schreef Asskicker14 het volgende:
De programma-makers hadden beter ook voor ons geheim kunnen houden dat die Steve een acteur was en gewoon kunnen zeggen dat hij daadwerkelijk de kandidaat was om hieraan mee te doen, dan zou het voor ons ook spannender geweest zijn
Ik heb niet alles gezien, maar denk dat hij haar gaat vertellen dat hij dus een acteur is, en ze een miljoen dollar heeft verdient.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:12 schreef Karina het volgende:
Super spannend deze finale! Ik heb wel een vermoeden wat er gaat gebeuren eigenlijk.
Dan kun je me opvegen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:15 schreef Flem het volgende:
"Randi, je familie wist het allemaal al. Iedereen wist het al. Behalve jij. MOEWHAHAHA."
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:15 schreef Flem het volgende:
"Randi, je familie wist het allemaal al. Iedereen wist het al. Behalve jij. MOEWHAHAHA."
Voor hetzelfde geld was er wel iemand neergeschoten jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:21 schreef gfree het volgende:
En nu pakt een van de broers een dikke uzi en maait iedereen neer.
Ik ben ook stoer!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:23 schreef Dirkh het volgende:
Nee, wij hebben helemaal geen tranen in onze ogen en geen brok in de keel, ik weiger om dat toe te geven!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:16 schreef Kogando het volgende:
Het is echt een geniaal programma. Maar ik denk wel dat het uiteindelijk hoe dan ook een happy end wordt.
Inderdaad. Hij bleef tenminste bij zijn dochter toen de rest wegliep.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:30 schreef NiNi het volgende:
Pa Coy is tof.
Ik zat helemaal in spanning toen er een bezwaar kon komen. Ben blij dat ik niet in de VS woon, want zo te zien kwam er daar toen een reclameblok.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:31 schreef lzandman het volgende:
Allemachtig, wat een finale. Ik heb nog hartkloppingen. Ik vond het echt veels te ver gaan. Die arme broers en zus. Ik dacht echt dat dit helemaal verkeerd zou aflopen.
Gelukkig dat de familie erom kon lachen, al geloof ik dat er achteraf nog wel heel wat over doorgepraat is. Zoiets kan echt een dikke breuk in je familie opleveren...
Hij is gek.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:33 schreef zijle het volgende:
die vader: "we don't care about the money"![]()
![]()
![]()
Dat bezwaar gedeelte duurde echt lang .. volgens mij is dat normaal wel wat korterquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zat helemaal in spanning toen er een bezwaar kon komen. Ben blij dat ik niet in de VS woon, want zo te zien kwam er daar toen een reclameblok..
Volgens mij duurde het helemaal niet zo lang, maar ze hadden gewoon 40 camera's daar staan, dus 40 gezichten en honderden gezichtsuitdrukkingen, genoeg om uit te zenden dus. Bovendien commentaarstemmen van de familieleden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:34 schreef XiChico het volgende:
Dat bezwaar gedeelte duurde echt lang .. volgens mij is dat normaal wel wat korter. Best erg moment was dat voor de familie
![]()
Nee joh, da's gewoon creatief editten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:34 schreef XiChico het volgende:
Dat bezwaar gedeelte duurde echt lang .. volgens mij is dat normaal wel wat korter
Ja, ook top dat ie bij zijn dochter bleef.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:41 schreef Shogo het volgende:
Die pa coy viel me 100% mee, ik had die gast al vanaf het begin als stug verwacht maar die eer ging echt naar de 2 broers + zus.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ook top dat ie bij zijn dochter bleef.
Jammer dat het afgelopen is![]()
.
Dat dacht ik ook, aan de kleding, taalgebruik e.d. te zien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik dacht trouwens dat die Coy-familie best rijk was..
Ja, die 500.000 dollar kunnen ze mooi besteden aan een rehab-programma.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En die Pat zag ik alweer rondlopen met een pot bier...
Dat wilden ze graag doen geloven...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, ik vond hem echt zo'n big shot bij de marine ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Of Pat koopt er 57.471 kratjes Dommelsch voorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, die 500.000 dollar kunnen ze mooi besteden aan een rehab-programma.
Net logisch met die moeder, zij had zich uit de naad gewerkt om iedereen daar te houden en werd nu zo bezeikt. Zij zal ook zoiets hebben gehad van flikker maar helemaal op, ik heb alles eraan gedaan om ze je te laten accepteren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik had echt verwacht dat die moeder de hele familie bij elkaar moest houden, daarom verraste me het dat ze als eerste opstond.
Pa Coy is nog best een goeie gast.
En die Pat zag ik alweer rondlopen met een pot bier...
Ook een keer een gastrol gespeeld bij Will & Grace zie ik :>.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:12 schreef Lexie het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0131537/
Hij zit zelfs nog in de klassieker Phantasmagoria.
Lijkt me kansloos.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:34 schreef SpaceAce het volgende:
Erg jammer dat de serie teneinde is. Ik heb echt genoten!![]()
Maar gelukkig komt er weer een nieuwe serie MY BIG FAT OBNOXIOUS... aan!
Als kandidaat van zo'n programma zou je toch minstens even googlen.quote:Unbeknownst to these “business savvy” participants, IOCOR is a fictitious company and “Mr. Todd” is really actor William August setting out to dupe the 12 know-it-all participants. As Steven Bailey did in “My Big Fat Obnoxious Fiancé,” August uses his improvisational skills to test the limits of the unsuspecting candidates through unrealistic conversations, circumstances, and of course, questionable business challenges with humiliating consequences for the losing team.
Was hij niet die electricien die op een gegeven moment langskomt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:12 schreef Lexie het volgende:
Je bedoeld mijn spoiler?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:49 schreef static het volgende:
Die spoiler in een eerder topic was dus niet waar.
Ik heb toch het gevoel dat de redactie heeft ingegrepen tijdens de opnames.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:52 schreef pieter_pontiac het volgende:
Cool dat Vader R. de Vries bij zijn dochter bleef, toffe pa.
Nee, dat de families precies wisten wat er aan de hand was en gewoon meespeelden.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:52 schreef Brennie het volgende:
[..]
Je bedoeld mijn spoiler?
Nou, één van de 'families' wist het dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 02:17 schreef static het volgende:
Nee, dat de families precies wisten wat er aan de hand was en gewoon meespeelden.
Maar ze zullen zich wel weer voor een ander fictief programma hebben opgegeven, en daar is rond de tijd van de eerste opnames vast wel even een fake-siteje voor gemaakt...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt me kansloos.
[..]
Als kandidaat van zo'n programma zou je toch minstens even googlen.
En hij is al getrouwd.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:19 schreef rickywilliams het volgende:
ohhuhjuhuhhuhuhuh (fatsige/gillerig lachje van steve)![]()
![]()
wat een show, helemaal geweldig!
steve: ik eet niet als een varken en ik heet ook niet Stevywilliams![]()
![]()
![]()
![]()
subloem!
Ja dat waren d'r vrienden..ik zou ook wel moeten lachen denk ikquote:Op woensdag 13 oktober 2004 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Over het algemeen zitten bij een trouwerij de gasten van de bruid en de bruidegom toch gescheiden?
De gasten achter de familie Coy zaten allemaal te gniffelen en te lachen (te zien op de achtergrond van de dramatische shots van de familie die op de eerste rij zat).
Inderdaad! Hij is die zwakzinnige die in die schuur komt te wonen!!! Damn, ik heb dat spel kapot gespeeld!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:12 schreef Lexie het volgende:
Eén site-je zou bij mij echt wel alarmbellen doen rinkelen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:39 schreef Mvnl het volgende:
Maar ze zullen zich wel weer voor een ander fictief programma hebben opgegeven, en daar is rond de tijd van de eerste opnames vast wel even een fake-siteje voor gemaakt...
Ja! goed paln, hoop binnenkort als dat zo is...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:27 schreef Svensational het volgende:
Wanneer komt Randi in de Playboy?![]()
Die gastvrouw dan met der Marijke Helweger lookquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik vond dat zusje van haar een stuk knapper (zolang ze niet te hard lachte).
Die Randi vond ik helemaal niet zo mooi met die kikkerogen en die zwaar gemake-upte kop.
nah veel te bol gezichtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik vond dat zusje van haar een stuk knapper (zolang ze niet te hard lachte).
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:10 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
een tandvlees glimlach
Onzin, haar beste vriendin was een mooie vrouw.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:26 schreef Flem het volgende:
Ik ben nog steeds boos!
En die "zus" van Steven was het lekkerst!
Wie?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Onzin, haar beste vriendin was een mooie vrouw.
Dat was de enige normale mooie vrouw, die vriendin die bij haar als eerste Steve ontmoette om te overtuigen van echte liefde.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:31 schreef Flem het volgende:
[..]
Wie?
Vriendin van Randi dus! Jij schreef het zo alsof het om een vriendin van de zus van Steven ging.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat was de enige normale mooie vrouw, die vriendin die bij haar als eerste Steve ontmoette om te overtuigen van echte liefde.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:35 schreef Flem het volgende:
[..]
Vriendin van Randi dus! Jij schreef het zo alsof het om een vriendin van de zus van Steven ging.
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij komt zondag de herhaling!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:46 schreef seeya_40 het volgende:
Wat is er nou precies gebeurd de laatste aflevering? want door een fout is het niet opgenomen en heb ik dus alles gemist
Ohw ja, kan wel. Weet iemand het zeker. Iig bedankt!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:48 schreef SpaceAce het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij komt zondag de herhaling!
Is tot nu toe steeds zo geweest. Dus nu ook lijkt me.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:26 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Ohw ja, kan wel. Weet iemand het zeker. Iig bedankt!!
Ja, die zus was nog wel knap met haar mond dicht, maar zodra die tanden tevoorschijn kwamen....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:59 schreef Bigs het volgende:
Die zus en die beste vriendin waren skanks. Randi is veel lekkerder
Volgens mij is dit haar C.V.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:34 schreef _bigmac_ het volgende:
Die zus die mellanie mocht er ook zijn hoor
Zelfde kijkers? Ik heb niet naar MJ gekeken vorig jaarquote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:49 schreef Svensational het volgende:
dat kijkersaantal is exact even hoog als Living with Michael Jackson vorig jaar scoorde.
Anna bananaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat was de enige normale mooie vrouw, die vriendin die bij haar als eerste Steve ontmoette om te overtuigen van echte liefde.
inderdaad, het wordt niet meer zo leuk als deze keerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:18 schreef RayMania het volgende:
Geweldig programma en een leuke variant op een reality soap.
Deze versie kan niet overtroffen kan worden want deze was wel heel speciaal.
Daarom moet er ook geen deel 2 komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |