Ja die is niet veel soepsquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:21 schreef kLowJow het volgende:
Heb je genoeg van het vorige deel?
Nee, laat ik het anders zeggen dan: "Alles waaraan je direct aan verslaaft raakt op het moment dat je het inneemt." en "elke 'medicatie' die je voor je persoonlijke plezier met een spuit in je lichaam brengt".quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:37 schreef Miss_User het volgende:
[..]
dat is geen definitie
Nee, dat is het inderdaad niet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is geen Nnederlands.
Moeten beide gelden of 1 van de twee?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, laat ik het anders zeggen dan: "Alles waaraan je direct aan verslaaft raakt op het moment dat je het inneemt." en "elke 'medicatie' die je voor je persoonlijke plezier met een spuit in je lichaam brengt".
quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat een jodentopic
quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja, en? Waarom moet je overal de joden erbij halen? Er zullen er ook genoeg zijn die niet zionistisch zijn, niet dat ik ze ken. Je moet ze niet allemaal over 1 kam scheren.
1 van de twee.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:41 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Moeten beide gelden of 1 van de twee?
Wat betreft de Islam ben je een buitenstaader. Net zoals ik een buitenstaander ben als het gaat om Internationaal Recht. Ik kan er wel een mening over vormen, maar dan zou er enkel BS uit komen. If you get my drift.quote:Maakt het je uit dan? Ik ben voor jou een buitenstaander.
Dat zei al ik een jaar geleden, maar ik kan het topic niet meer vinden. Ik beweerdde precies hetzelfde. Ik was alleen een jaar eerder en het kostte niks.quote:'Gratis openbaar vervoer hangplek'
De Raad voor Verkeer en Waterstaat is bang dat gratis openbaar vervoer 'een mobiele hangplek' wordt voor jongeren en zwervers. Het adviesorgaan is zeer kritisch over gratis openbaar vervoer.
'Meer toezicht'
Vooral in grote steden kunnen zwervers en hangjongeren voor problemen zorgen als ze geen kaartje hoeven te kopen voor tram of bus, aldus voorzitter De Zeeuw. Het vervoersbedrijf Connexxion is het met de raad eens. Maar als het openbaar vervoer gratis wordt, is 'meer toezicht nodig', zegt directeur Van Holten.
Overlast
Sinds begin dit jaar doet de provincie Zuid-Holland een proef met twee gratis buslijnen naar Den Haag. De overlast van hangjongeren en zwervers valt mee, maar er zijn wel mensen uit de bus gezet. "Het ging om enkelingen", aldus Connexxion, dat de buslijnen beheert.
Files
De Raad vraagt zich ook af of gratis openbaar vervoer een goed middel is tegen het fileprobleem. De proef wees uit dat het niet rustiger maar drukker op de snelweg is geworden. Gedeputeerde Norder van de provincie Zuid-Holland noemt de proef een succes. "Het aantal reizigers is verdrievoudigd tot 3000, waarvan 40% vroeger de auto nam. Den Haag is bereikbaarder geworden."
Experiment
Het experiment loopt nog tot eind dit jaar. Het is nog onduidelijk of het wordt voortgezet. De provincie moet nog een besluit nemen.
EN wat nu als je het betreffende 'medicijn' op verschiillende manieren tot je kan nemen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
1 van de twee.
Maar je bent wel gerechtigd om even te arbitreren wie ´´gelegenheidschristenen´´ zijn en dat er daarvan vele malen meer zijn dan ´´gelegenheidsmoslims´´?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat betreft de Islam ben je een buitenstaader. Net zoals ik een buitenstaander ben als het gaat om Internationaal Recht. Ik kan er wel een mening over vormen, maar dan zou er enkel BS uit komen. If you get my drift.
Daarom maakt het dus wel uit of je een geloof aanhangt en welke.
ZOu het voor jouw kennis van het internationaal recht uitmaken of je kennis van het civiele recht hebt, danwel van het belastingrecht?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat betreft de Islam ben je een buitenstaader. Net zoals ik een buitenstaander ben als het gaat om Internationaal Recht. Ik kan er wel een mening over vormen, maar dan zou er enkel BS uit komen. If you get my drift.
Daarom maakt het dus wel uit of je een geloof aanhangt en welke.
Dan voldoet het nog steeds aan die ene voorwaarde. Wel opletten dat ik vind dat harddrugs harddrugs is op het moment dat je het voor je plezier inneemd. Morfine valt hierbuiten omdat het lichaam het zelf aanmaakt en het word in de medische wereld gebruikt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:43 schreef Miss_User het volgende:
[..]
EN wat nu als je het betreffende 'medicijn' op verschiillende manieren tot je kan nemen?
waar ben je mee weggekomen dan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een FNV-gedrag; de kluit belazeren en er niet voor gestraft worden.
Feiten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar je bent wel gerechtigd om even te arbitreren wie ´´gelegenheidschristenen´´ zijn en dat er daarvan vele malen meer zijn dan ´´gelegenheidsmoslims´´?
Wat?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een FNV-gedrag; de kluit belazeren en er niet voor gestraft worden.
Ik kom niet verder dan crack en heroïne. Nicotine zou je eventueel in kunnen spuiten, maar dat doet geen hond. De rest voldoet imho niet aan nouw definitie.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dan voldoet het nog steeds aan die ene voorwaarde. Wel opletten dat ik vind dat harddrugs harddrugs is op het moment dat je het voor je plezier inneemd. Morfine valt hierbuiten omdat het lichaam het zelf aanmaakt en het word in de medische wereld gebruikt.
Quequote:Op maandag 4 oktober 2004 15:45 schreef Miss_User het volgende:
[..]
ZOu het voor jouw kennis van het internationaal recht uitmaken of je kennis van het civiele recht hebt, danwel van het belastingrecht?
Ben jij ook zo'n 'christen' dan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar je bent wel gerechtigd om even te arbitreren wie ´´gelegenheidschristenen´´ zijn en dat er daarvan vele malen meer zijn dan ´´gelegenheidsmoslims´´?
Ik ben humanist. Of dat wel of niet geloven is, zou ik niet weten. Jij wel dan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Que
Ik kan je wel vertellen of je een nieuwe website nodig hebt of een nieuwe processor. Maar geloof je nou of niet?
Atheist dus.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:50 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Ik ben humanist. Of dat wel of niet geloven is, zou ik niet weten. Jij wel dan?
Is dat van belang voor het beantwoorden van de vraag?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n 'christen' dan?
Welke?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welke?
Nee, drank is strict genomen een softdrug. Omdat je er niet direct aan verslaaft bent. Dat duurt een tijdje.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:51 schreef RichardQuest het volgende:
Zeg, DrW, waarom zeg je dat harddrugsgebruikers afval van de mensheid zijn, terwijl je het zelf ook bent.
quote:Is dit een vorm van schizofrenie
quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Atheist dus.
Er is geen enkele drug waar je direct aan verslaafd bent.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, drank is strict genomen een softdrug. Omdat je er niet direct aan verslaaft bent. Dat duurt een tijdje.
Nee, een vrouwtjequote:Op maandag 4 oktober 2004 15:57 schreef RichardQuest het volgende:
Het is dierendag, zal ik mijn konijn 's wat te eten geven?
Ben je een atheïstisch humanist?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:55 schreef Miss_User het volgende:
[..]
athe·ïs·me
het atheïsme; afleiding(en): atheïstisch, atheïst
levensbeschouwing die uitgaat van niet-bestaan of
niet-bestaanbaarheid van een god
Dat gaat niet per definitie op voor het humanisme. Er zijn joodse, christelijke, islamitische, agnostische en atheïstische humanisten. En vast nog wel andere ook
Bovendien vertaal je 'geloven' te direct naar 'een god'. Er zijn ook geloven die niet op het monotheïsme gebaseerd zijn.
Buitenstaander
Ongelooflijk dat je iemand dit nog uit moet leggen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:55 schreef Miss_User het volgende:
[..]
athe·ïs·me
Dat gaat niet per definitie op voor het humanisme. Er zijn joodse, christelijke, islamitische, agnostische en atheïstische humanisten. En vast nog wel andere ook
Bovendien vertaal je 'geloven' te direct naar 'een god'. Er zijn ook geloven die niet op het monotheïsme gebaseerd zijn.
Buitenstaander
Nopequote:Op maandag 4 oktober 2004 15:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ben je een atheïstisch humanist?
Ontkerkelijking e.d.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welke feiten?
Alle konijnen zijn bi.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het is geen lesbokonijn
Het beestje is 9 jaar oud....ik denk niet dat het erg smakelijk zal zijn ...quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:01 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Alle konijnen zijn bi.
Als jouw konijn niet bi is, moet ze als de sodemieter de pan in
Betekent dit niet juist dat er minder gelegenheidschristenen overblijven?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ontkerkelijking e.d.
Je kunt het inderdaad meer vergelijken met een kraakpand.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Betekent dit niet juist dat er minder gelegenheidschristenen overblijven?
Bovendien is kerkbezoek niet een gebod of een geloofsartikel.
Monidique: ik wacht een goed moment af voor de "generalisatie ter rechtvaardiging van fascisme"quote:Ik verbied niemand wat, ik geef kleine kinderen soevereiniteit over de integriteit van hun lichaam, ik geef anderen dus rechten
Waarom?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:08 schreef Miss_User het volgende:
@J_d_W: Je ondertitel slaat als een tang op je avatar
Omdat een echte optimus maximus zijn wachtwoord niet kwijtraaktquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:07 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Monidique: ik wacht een goed moment af voor de "generalisatie ter rechtvaardiging van fascisme"
Je kan veel zeggen over Johan, maar hij is tenminste geen neger,quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat sterf,
Ik weet het anders nog precies. Het wordt alleen niet meer geaccepteerd. En ik ga niet lopen bedelen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:11 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Omdat een echte optimus maximus zijn wachtwoord niet kwijtraakt![]()
![]()
Inderdaad, wat een racist is het toch ook.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Johan, maar hij is tenminste geen neger,.
Dat zei mijn demente opa laatst ook toen ie zijn sleutels kwijt was.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet het anders nog precies. Het wordt alleen niet meer geaccepteerd. En ik ga niet lopen bedelen.
Het humanisme staat averechts op het geloof. Er bestaan daarom dan ook geen 'humanistische' moslims. Net zoals deze eigelijk ook niet bij christenen bestaan, maar aangezien het christendom tegenwoordig vooral wordt beoefend door gelegenheidschristenen, wil ik best geloven dat er 'christenen' zijn die zich humanistische christen noemen. Daar heb ik niets tegen, ook al is het BS.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:55 schreef Miss_User het volgende:
[..]
athe·ïs·me
Buitenstaander
Is het van belang dat jij in de slachtofferrol kruipt als het gaat om mijn benamingen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dat van belang voor het beantwoorden van de vraag?
Beantwoord de vraag nou maar gewoon. Ik ben een Engelssprekende Westerling, ik heb geen slachtofferrol.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Is het van belang dat jij in de slachtofferrol kruipt als het gaat om mijn benamingen?
Ik heb het nog steeds niet kunnen gebruiken.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:11 schreef Monidique het volgende:
[..].
Hoezo?
Waarom?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Beantwoord de vraag nou maar gewoon.
Werkelijk, je hebt geen flauw idee wat het humanisme inhoudt. Gezien je eigen afkeer van buitenstaanders in discussies zou het je sieren om je gebrek aan kennis te paren aan een gepast stilzwijgen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het humanisme staat averechts op het geloof. Er bestaan daarom dan ook geen 'humanistische' moslims. Net zoals deze eigelijk ook niet bij christenen bestaan, maar aangezien het christendom tegenwoordig vooral wordt beoefend door gelegenheidschristenen, wil ik best geloven dat er 'christenen' zijn die zich humanistische christen noemen. Daar heb ik niets tegen, ook al is het BS.
Niet bij mijquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed. Heeft Herben inmiddels nog een poging tot vrijage gewaagd?
Ik weet prima wat het humanisme inhoudt. Kort gezegd houdt het in "Ik ben het belangrijkste in mijn leven en leef het leven alsof het mijn laatste leven is"quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:18 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Werkelijk, je hebt geen flauw idee wat het humanisme inhoudt. Gezien je eigen afkeer van buitenstaanders in discussies zou het je sieren om je gebrek aan kennis te paren aan een gepast stilzwijgen.
In Jip-en-Janneke taal: als je niet weet waar je het over hebt, hou je bek dan.
Goh, en reïncarnatie is geen onderdeel van een non-geloof?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik weet prima wat het humanisme inhoudt. Kort gezegd houdt het in "Ik ben het belangrijkste in mijn leven en leef het leven alsof het mijn laatste leven is"
Jongen jongen, wie heeft je deze onzin wijsgemaakt? Dit is nu het soort fundamentalisme dat bijv. Luther soms zo onverteerbaar maakt.quote:Het humanisme staat averechts op het geloof.
O nee? Ik ken ze anders wel hoor. Sowieso was de bloei van de Middeleeuwse Moslimcultuur mede te danken aan de culturen waar de humanisten zo van houden.quote:Er bestaan daarom dan ook geen 'humanistische' moslims.
Nee, en vooral niet sinds de Renaissance.quote:Net zoals deze eigelijk ook niet bij christenen bestaan
En daar is weer zo´n autistische generalisatie.quote:maar aangezien het christendom tegenwoordig vooral wordt beoefend door gelegenheidschristenen
In al zijn boerse onwetendheid is het toch van een prachtige tolerantie.quote:wil ik best geloven dat er 'christenen' zijn die zich humanistische christen noemen.
Daar heb ik niets tegen
Geen lelijke woorden gebruiken, gelegenheidsmoslim.quote:ook al is het BS.
En dit verbaast mij althans niets, gezien je uitgebreide kennis van het humanisme. Maar de Ka´aba? Is dat wel geloof=quote:Geloven die gebaseerd zijn op beeldjes of meerdere goden beschouw ik inderdaad niet als geloof.
Ik dacht dat je niet meer zou komen, hoe zit dat?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Yo Bitsj, ik hier?
Waar heb je die definitie vandaan wijsneus?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik weet prima wat het humanisme inhoudt. Kort gezegd houdt het in "Ik ben het belangrijkste in mijn leven en leef het leven alsof het mijn laatste leven is"
In Jip-en-Janneke taal: houdt zelf je bek
Jammer, het leek er even op dat je bereid was op inhoudelijke gronden te disucssieren. Nu verval je in domme en kortzichtige misinterpretatiesquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
In Jip-en-Janneke taal: houdt zelf je bek
Je houdt het toch niet voor mogelijk? Ja, we zijn een stuk slechter af als we Erasmus aanhangen dan een willekeurige Arabische of Turkse krijgsheer.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Goeie,quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Geloven die gebaseerd zijn op beeldjes of meerdere goden beschouw ik inderdaad niet als geloof.
Joh, als je niet in staat bent om zelfs maar op middelbare school niveau te discussieren, ga dan lekker wat nuttigs doen. Je zet jezelf alleen maar voor lul met je volkomen gebrek aan kennis en normale omgangsvormen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke en ongefundeerde generalisatie.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:28 schreef Miss_User het volgende:
Als een klein kind een discussie niet kan winnen, slaat ie zijn handen voor zijn oren, knijpt zijn ogen dicht en gaat hard zitten gillen, zodat ie de argumenten niet hoeft te horen.
Jij hoefde dat nooit, jij won alle discussies. Lees -met dat in je achterhoofd- mijn post nog eens na.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke en ongefundeerde generalisatie.
Ik kan je verzekeren dat ik als kind nimmer op bovenstaande wijze een discussie heb gevoerd.
Jij bent vast familie van me!quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:35 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Jij hoefde dat nooit, jij won alle discussies. Lees -met dat in je achterhoofd- mijn post nog eens na.
Ja dat dacht ik eerst ook. Maar ik heb mij zelf toegestaan om tijdens verloren uurtjes toch wat te fokken. Dan blijft het ook leuk en verveelt het niet zo snel.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet meer zou komen, hoe zit dat?
Nee, ik ben het arabisch helaas niet meester. Ik kan het enkel lezen. Begrijpen doe ik het niet. Daarom houd ik er altijd een vertaling bij, hetzij turks, hetzij nederlands.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:41 schreef Miss_User het volgende:
Kun je nu ook al nep -Turks zijn
anayway, Kirzimi, had ik je al eens gevraagd of je het Arabisch meester bent?
En wat je van Ataturk vindt?
dan moet je je handen eens IN je broekzakken stoppen, dan is het zo wegquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, nu kan ik het ook niet helpen hoor.
Ik voel mij superieur.
Zijn er ook niet-verloren uurtjes dan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
tijdens verloren uurtjes
Steek jij de handen nu eens uit de mouwen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dan moet je je handen eens IN je broekzakken stoppen, dan is het zo weg
Ja dat zijn tijden die ik wel nuttig besteed. Zegmaar sociaal contact heb, studeer, sport of werk.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:47 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Zijn er ook niet-verloren uurtjes dan?
Hij heeft in principe wel gelijk natuurlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:18 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Werkelijk, je hebt geen flauw idee wat het humanisme inhoudt.
Waarom?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Hij heeft in principe wel gelijk natuurlijk.
Kappe daarmee!quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
![]()
Hoe denk je anders dat ik bij m'n toetsenbord kom, wijsneusquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Steek jij de handen nu eens uit de mouwen.
Weet ik dat, ik denk altijd dat jij zo'n batterbij bavianen bent waarvan ze hopen dat ze Oorlog en Vrede zullen schrijven door ze op een toetsenbord te laten rammen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat ik bij m'n toetsenbord kom, wijsneus
Geertquote:Enquête: toetreding van Turkije tot de EU?
In Netwerk de uitslag van een enquête, uitgevoerd door Motivaction, over de eventuele toetreding van Turkije tot de Europese Unie. Waarom zijn Nederlanders voor of tegen toetreding? En moet er een referendum over de aansluiting komen? Ook een gesprek met Kamerleden Wilders (Groep Wilders) en Timmermans (PvdA).
Skquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kappe daarmee!
Werkelijk, je hebt geen flauw idee wat de Islam inhoudt. Gezien je eigen afkeer van buitenstaanders in discussie zou het je sieren om je gebrek aan kennis te paren aan een gepast stilzwijgen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:18 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Werkelijk, je hebt geen flauw idee wat het humanisme inhoudt. Gezien je eigen afkeer van buitenstaanders in discussies zou het je sieren om je gebrek aan kennis te paren aan een gepast stilzwijgen.
In Jip-en-Janneke taal: als je niet weet waar je het over hebt, hou je bek dan.
Het komt waarschijnlijk van humaniora.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:51 schreef Monidique het volgende:
Ik heb geleerd dat het woord humanisme komt van het woord voor latijns onderwijs, of iets dergelijks, kortom, humanisme is een terug-naar-de-wortels-van-de-stroming.
Geert Timmermansquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:53 schreef pberends het volgende:
Netwerk vanavond:
[..]
Geert
Omdat in de monotheistische godsdiensten god centraal word gesteld en in het humanisme de mens. Wat dus inhoud dat niet god het moraal, de wetten en het leven op aarde bepaalt maar de mens zelf.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom?
Wat die berber zegt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Werkelijk, je hebt geen flauw idee wat de Islam inhoudt. Gezien je eigen afkeer van buitenstaanders in discussie zou het je sieren om je gebrek aan kennis te paren aan een gepast stilzwijgen.
In Ali-en-Achmed taal: wolla hou je bek, ik weet waar je huis woont.![]()
Ik ben blij dat je al wat creatiever wordt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet ik dat, ik denk altijd dat jij zo'n batterbij bavianen bent waarvan ze hopen dat ze Oorlog en Vrede zullen schrijven door ze op een toetsenbord te laten rammen.
Leuk geprobeerd. Welke quote van mij kun je geven om aan te tonen dat ik geen flauw heb idee wat de Islam inhoudtquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Werkelijk, je hebt geen flauw idee wat de Islam inhoudt. Gezien je eigen afkeer van buitenstaanders in discussie zou het je sieren om je gebrek aan kennis te paren aan een gepast stilzwijgen.
In Ali-en-Achmed taal: wolla hou je bek, ik weet waar je huis woont.![]()
Alles wat je lalt eigenlijk, als het nou bij slechts een enkele post bleef...quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:55 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd. Welke quote van mij kun je geven om aan te tonen dat ik geen flauw heb idee wat de Islam inhoudt
Mwah, een Islamtische opleving betekent per definitie een achteruitgang.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, ik ben het arabisch helaas niet meester. Ik kan het enkel lezen. Begrijpen doe ik het niet. Daarom houd ik er altijd een vertaling bij, hetzij turks, hetzij nederlands.
Wat ik van Atatürk vind? Ik vind dat hij het prima heeft gedaan zo'n 80 jaar geleden. Alleen is hij al een poosje dood en is het tijd om verder te kijken en dat kan met Erdogan. Want stilstand is achteruitgang. Dat is wat Turkije deed vóór Erdogan.
Ja, en dat betekent?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het komt waarschijnlijk van humaniora.
Dat zou suggereren dat de mens van zichzelf geen moraal heeft? Merkwaardigquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:54 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat in de monotheistische godsdiensten god centraal word gesteld en in het humanisme de mens. Wat dus inhoud dat niet god het moraal, de wetten en het leven op aarde bepaalt maar de mens zelf.
Nou nee hoor, dit is hooguit ''Secular Humanism''.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:54 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat in de monotheistische godsdiensten god centraal word gesteld en in het humanisme de mens. Wat dus inhoud dat niet god het moraal, de wetten en het leven op aarde bepaalt maar de mens zelf.
Bewijs?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Mwah, een Islamtische opleving betekent per definitie een achteruitgang.
Niet als het een islamitische opleving als bij de Ottomanen zou worden. Dat zou een enorme vooruitgang betekenen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:57 schreef nikk het volgende:
[..]
Mwah, een Islamtische opleving betekent per definitie een achteruitgang.
Stoere praatjes zijn geen voorbeelden. Kom es met iets concreets ipv vaag geleuterquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alles wat je lalt eigenlijk, als het nou bij slechts een enkele post bleef...
In welk opzicht? Dat de Grieken weer alles uit kunnen gaan vinden?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Niet als het een islamitische opleving als bij de Ottomanen zou worden. Dat zou een enorme vooruitgang betekenen.
Vaag geleuter is my middle name, dat betekent echter niet dat er geen kern van waarheid inzit.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:58 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Stoere praatjes zijn geen voorbeelden. Kom es met iets concreets ipv vaag geleuter
Wie wil er nou nep-Turk zijn? Sterker nog, wie wil er nou Turk worden?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.degezonderoker.nl/ebru_104.htm
Nu weet ik zeker dat die nep-Turkse een nep-turk is. Ze kan het woord achterlijk niet eens in het Turks schrijven, zo achterlijk is ze. Waarom is ze eigelijk niet midden in Taksim gaan staan om 1 uur 's nachts bij de thinnersnuivers?
Indrukwekkendquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vaag geleuter is my middle name, dat betekent echter niet dat er geen kern van waarheid inzit.
Ja, iets over alevieten. En?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat tref ik nu aan?
http://www.kultur.gov.tr/portal/kultur_en.asp?belgeno=1592
quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dit is hooguit ''Secular Humanism''.
Nee hoor. Waar zie je dat staan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:57 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Dat zou suggereren dat de mens van zichzelf geen moraal heeft? Merkwaardig
Dan ga je uit dat het human in humanisme staat voor de mens, wat dus, volgens mij, niet het geval is.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:01 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik kan me geen enkele vorm van humanisme voorstellen waarbij de mens niet centraal word gesteld. Anders is het geen humanisme meer.
''Turkish Humanism'' in de titel wellicht?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ja, iets over alevieten. En?
Hoi. Ik heb je nog nooit gezien in POL, jij schijnt mij wel te kennen, dus zwaai ik maar beleefd terug.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:53 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Sk
My point exactly. Het is een "contradictio in terminis".quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:01 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik kan me geen enkele vorm van humanisme voorstellen waarbij de mens niet centraal word gesteld. Anders is het geen humanisme meer.
Precies. Althans; niet voor de mens an sich.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan ga je uit dat het human in humanisme staat voor de mens, wat dus, volgens mij, niet het geval is.
Misschien wat handige info:quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dit is hooguit ''Secular Humanism''.
Turkish humanism is nog geen Islamic Humanism, of vergis ik me nu?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Turkish Humanism'' in de titel wellicht?
Nee. Het duidt op de studie van de Antieken, niet op ''de mens'', wat hedendaagse atheisten daar ook van willen beweren. Die zouden het in het humanisme van de Renaissance heus nauwelijks uithouden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
My point exactly. Het is een "contradictio in terminis".
Gelukkig zijn we binnenkort allen onderdanen van Groot Turkije.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wie wil er nou nep-Turk zijn? Sterker nog, wie wil er nou Turk worden?
Afghanistan, Iran, bepaalde Nederlandse wijken...quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bewijs?![]()
Laten we het hopen, maar ik denk niet dat dat er voorlopig inzit. Misschien als de 5e colonne groot genoeg is.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we binnenkort allen onderdanen van Groot Turkije.
Dat begint al met een foute etymologie. En dan komen Marx, Nietzsche en Voltaire er aan te pas? Volkomen onzin.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:03 schreef nikk het volgende:
[..]
Misschien wat handige info:
http://archief.uvh.nl/ha.cfm?Pag=watishum
Dat staat er ook niet. Ik gebruik ook niet voor niets het woord 'suggereren'. En die suggestie wordt gewekt omdat jouw post een ondersteunende reactie is op de eerder gegeven 'definitie' door KBquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:02 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee hoor. Waar zie je dat staan?
Nee hoor, heel goed. Maar was dit een heiden of een Moslim?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Turkish humanism is nog geen Islamic Humanism, of vergis ik me nu?
Een Turkse humanist, een atheist dus, bestaat wel. Een islamitische humanist, contradictio in terminis dus, bestaat niet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee hoor, heel goed. Maar was dit een heiden of een Moslim?
In welke simili-wetenschap heb jij ook alweer je bulletje gehaald?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:07 schreef George-Butters het volgende:
Zeg euh, willen julie me waarschuwen als deze discussie voorbij is? Dan post ik daarna weer gezellig mee.
(mega suf onderwerp dit)![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb je nog nooit gezien in POL, jij schijnt mij wel te kennen, dus zwaai ik maar beleefd terug.
Dit was een Turkse Islamitische humanist. Lees het nog eens.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Een Turkse humanist, een atheist dus, bestaat wel. Een islamitische humanist, contradictio in terminis dus, bestaat niet.
Hier kon je op wachten. Als je geloofsovertuiging maar star genoeg is, en je echt niet wilt begrijpen wat humanisme inhoudt, kun je het gewoon wegdefiniëren. Enge bedreigende situatie weer een tijdje wegquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
contradictio in terminis dus,
Je wilt beweren dat de werken van Nietzsche geen humanistische lading heeft? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat jij onder humanisme verstaat?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat begint al met een foute etymologie. En dan komen Marx, Nietzsche en Voltaire er aan te pas? Volkomen onzin.
Het is nog de vraag of alevieten islamieten zijn of niet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit was een Turkse Islamitische humanist. Lees het nog eens.
Hij wil je niet kennenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:09 schreef Miss_User het volgende:
[..]
![]()
nog zo'n atheist zeker?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Een Turkse humanist, een atheist dus, bestaat wel. Een islamitische humanist, contradictio in terminis dus, bestaat niet.
Rofl, dat is geen bewijs natuurlijk, die landen zijn al tijden islamitisch dus daar is geen sprake van "een opkomst van etc etc"quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:05 schreef nikk het volgende:
[..]
Afghanistan, Iran, bepaalde Nederlandse wijken...
Het Frisisme is een achterlijke cultuur.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij wil je niet kennen!
De achterlijke fries.
Ik heb geen zin om je profiel te openen om te controleren of je vrouwelijk bent, maar als dat zo is: neuken?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:09 schreef Miss_User het volgende:
[..]
![]()
Nou, het enige dat ik steunde was zijn visie dat het humanisme op zich niet verenigbaar is met een religie waarbij god en het heilge boek centraal word gesteld.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:06 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet. Ik gebruik ook niet voor niets het woord 'suggereren'. En die suggestie wordt gewekt omdat jouw post een ondersteunende reactie is op de eerder gegeven 'definitie' door KB
Nou, studie van de humaniora, oftewel een klassieke opvoeding. Zoals het Latijnse woord voor ''stomme'', mutus, oorspronkelijk op dieren sloeg die niet konden spreken en daarna op mensen werd toegepast, zo is het een mens pas werkelijk een mens als hij welsprekend is, als hij zijn overtuigingen kan uiteenzetten en verdedigen, als hij geschikt is voor het openbare leven doordat hij eerlijk is.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat de werken van Nietzsche geen humanistische lading heeft? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat jij onder humanisme verstaat?
Voorzover vrijwel iedereen weet was hij moslim. En daarnaast hing hij de beginselen van het humanisme aan: "The world honors his memory as a foremost peacemaker who upheld the principles of humanism and the vision of a united humanity"quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hoezo? Zover ik weet was hij gewoon moslim, maar ik daar niet over oordelen.
Naja, ze zullen heus niet alles goed hebben. Sowieso vertrouw ik nooit pagina's waarbij tal van filosofen worden 'uitgelegd'. Maar doe 's voor de gein een search of humanisme op het internet. De definitie zal overal min of meer hetzelfde zijn. Hier nog zo een:quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:08 schreef Monidique het volgende:
Erasmus was zeker geen atheïst, dus die definitie van de HvA is wel erg tegenstrijdig.
Humorloze Drenth! Jij jij ... jij gelly jij!quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:17 schreef du_ke het volgende:
en nog sexist ook!
Terugsturen naar z'n eigen land 6 voet onder de friesche bodem hebben we het dan over.
Sorry, dit ging te ver.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Humorloze Drenth! Jij jij ... jij gelly jij!
Het humanisme is dan ook niet hetzelfde...quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou, studie van de humaniora, oftewel een klassieke opvoeding. Zoals het Latijnse woord voor ''stomme'', mutus, oorspronkelijk op dieren sloeg die niet konden spreken en daarna op mensen werd toegepast, zo is het een mens pas werkelijk een mens als hij welsprekend is, als hij zijn overtuigingen kan uiteenzetten en verdedigen, als hij geschikt is voor het openbare leven doordat hij eerlijk is.
Dit alles heeft op zich geen barst te maken met ''de mens als maat van alle dingen nemen'' of welke draai latere bastaardhumanisten eraan geven.
Nou ja, dan is ''humanisme'' een nietszeggende uitspraak.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:21 schreef nikk het volgende:
[..]
Het humanisme is dan ook niet hetzelfde...
Logisch, je argumenten raken op. Een echte moslim wordt die discussies nooit zat.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik word die moslim discussies een beetje zat.
sure,quote:Hele topic zit er vol mee. Kunnen we het niet hebben over het sexisme en het behandelen van vrouwen als minderwaardig en als lustobject door wannabe potentieel SK?
Nee hoor. Het duid een (politiek)filosofische stroming aan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou ja, dan is ''humanisme'' een nietszeggende uitspraak.
Welnee man, hoe kom je daar nou weer bijquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:24 schreef RichardQuest het volgende:
Ghellow.
Ga jij je boekenkennis maar weer tentoonspreiden knulquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In welke simili-wetenschap heb jij ook alweer je bulletje gehaald?
Waaronder je dus Voltaire, Nietzsche, Marx, Freud, Feuerbach en weet ik veel wie aantreft?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:23 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee hoor. Het duid een (politiek)filosofische stroming aan.
Wel als het verspilling van tijd en moeite is. Verspilling is namelijk een zonde.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:23 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Logisch, je argumenten raken op. Een echte moslim wordt die discussies nooit zat.
Ja, dat zeg je nu. Maar straks als je cup DD is afgezakt tot aan je navel, je kont op een willekeurige drilpudding lijkt, je rimpels beginnen door te komen en zelfs SK niet meer naar je wil kijken, praat je wel anders.quote:[..]
sure,
Ik heb er geen bezwaar tegen om als lustobject gezien te worden en zie dat niet als minderwaardig.
@Sk: post eerst maar eens een foto, dan praten we verder
Potentieel wat?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
wannabe potentieel SK?
pssst... [POL Meet] Vandaag is de dag dat ik jou ontmoeten mag.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:23 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Logisch, je argumenten raken op. Een echte moslim wordt die discussies nooit zat.
[..]
sure,
Ik heb er geen bezwaar tegen om als lustobject gezien te worden en zie dat niet als minderwaardig.
@Sk: post eerst maar eens een foto, dan praten we verder
Van de zionisten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:25 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Welnee man, hoe kom je daar nou weer bij![]()
Boekenkennis.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:26 schreef George-Butters het volgende:
[..
Je voelt je aangevallen he, als ik deze wellus niettus discussie saai vindt?
Bepaalde quotes en gedachtengangen. Niet de gehele filosofie natuurlijk.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waaronder je dus Voltaire, Nietzsche, Marx, Freud, Feuerbach en weet ik veel wie aantreft?
Dat had je wel eens m,ogen bedenken toen je op Fok! registreerdequote:Op maandag 4 oktober 2004 17:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wel als het verspilling van tijd en moeite is. Verspilling is namelijk een zonde.
quote:[..]
Ja, dat zeg je nu. Maar straks als je cup DD is afgezakt tot aan je navel, je kont op een willekeurige drilpudding lijkt, je rimpels beginnen door te komen en zelfs SK niet meer naar je wil kijken, praat je wel anders.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Boekenkennis. :') .
Ik ben normaal gesproken altijd aardig tegen meiden, dus ik denk niet dat we bijelkaar passen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:23 schreef Miss_User het volgende:
Fotoboek.quote:@Sk: post eerst maar eens een foto, dan praten we verder
Ik geef toe dat ik af en toe een zonde bega.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:30 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Dat had je wel eens m,ogen bedenken toen je op Fok! registreerde![]()
-shit-quote:[..]cup DD
in je natte dromen kereltje
Hij zuipt niet, hij moet namelijk nog rijden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
He Nourdin, weten je ouders eigelijk dat jij zuipt?
Cup DD lijkt me ook helemaal niet handig op een motor. Al die wind er vol op...quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:30 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Dat had je wel eens m,ogen bedenken toen je op Fok! registreerde![]()
[..]cup DD
in je natte dromen kereltje
Oh nee... staan die foto's op internet?!quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
He Nourdin, weten je ouders eigelijk dat jij zuipt?
hmmzzz. Niet gek. Tikkie jong, but who cares?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
pssst... [POL Meet] Vandaag is de dag dat ik jou ontmoeten mag.
Goed idee, je ziet er tenslotte uit of je net van de boot komt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
of een inburgeringscursus
Inderdaad....jij bent op 0000-00-00 geboren. Jij kan zeker niet meer zwanger worden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:32 schreef Miss_User het volgende:
[..]
hmmzzz. Niet gek. Tikkie jong, but who cares?![]()
Wie had het over bij elkaar passenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken altijd aardig tegen meiden, dus ik denk niet dat we bijelkaar passen.
[..]
Fotoboek.
En nu ben ik een paar uur weg/bezig/eten/fietsen/tvkijken
quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
kereltje.
Je hebt gelijk. Ik verwarde haar even met een andere user. My bad. Zij heeft inderdaad A.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Cup DD lijkt me ook helemaal niet handig op een motor. Al die wind er vol op...![]()
Jaja, ik had het al gezienquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:34 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Je hebt net zo veel verstand van mijn cup als van van humanismequote:Op maandag 4 oktober 2004 17:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik verwarde haar even met een andere user. My bad. Zij heeft inderdaad A.
Kijk, dit bedoel ik dus.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:34 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Wie had het over bij elkaar passen
Ze hebben Israel al. Waarom zouden ze Canada erbij willenquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:37 schreef pberends het volgende:
Waarom hoort Canada niet bij de VS eigenlijk? Zelfde voorvaderen en op zelfde manier gekoloniseert.
Dat zou wel haar bitcherigheid verklaren inderdaad.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ben jij de zus van Yvonne?
Wa's dat nou weer voor kafir?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:38 schreef Miss_User het volgende:
Luitjes, ik ga kappen, heb een dinner date
Met een islamitische vrouw zonder hoofddoek ja
Heeft iemand het nummer van Balkenende? Dan halen we nu.nl.quote:Nieuw mobiel nummer voor Balkenende
DEN HAAG - Minister-president Balkenende krijgt een nieuw mobiel nummer. Zijn oude nummer is onbruikbaar sinds het afgelopen weekeinde op internet verscheen, liet de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) maandag weten. Tegen de eigenaar van de internetpagina waarop het nummer werd achtergelaten, kan de RVD niets beginnen, aldus een woordvoerder.
Het is onduidelijk of het nummer van de premier vaak is gebeld. De RVD verklaarde dat het mobieltje sinds de publicatie van het 06-nummer staat uitgeschakeld.
De beheerders van de internetpagina berryenberrie.nl , twee studenten uit Nijmegen, publiceerden een adreslijst met de gegevens van alle Tweede-Kamerleden. Een onbekende internetter reageerde daarop door onder meer het mobiele nummer van Balkenende en dat van burgemeester Job Cohen van Amsterdam te plaatsen.
De internetpagina is sinds maandagochtend moeilijk bereikbaar wegens een hoog bezoekersaantal.
zus van yvonne? neequote:Op maandag 4 oktober 2004 17:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]Je negeert al mijn opmerkingen en vragen!
![]()
Nee, want dat zijn Britten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Staat Canada niet dichter bij de EU kwa cultuur dan de VS?
Sorry, ik heb beloofd deze eerst aan mijn lokale moskeebestuur door te spelen. Om hem een 'beterschaps' -sms'je te sturen uiteraard.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Heeft iemand het nummer van Balkenende? Dan halen we nu.nl.
Jaja, jullie zijn gewoon een SMS-bom aan het voorbereiden...quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Sorry, ik heb beloofd deze eerst aan mijn lokale moskeebestuur door te spelen. Om hem een 'beterschaps' -sms'je te sturen uiteraard.
Maar het zijn de Schotten van Amerika.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]![]()
Monidique-taal.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:45 schreef nikk het volgende:
1337?
It's not abood Schotland, it's abood Canada.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar het zijn de Schotten van Amerika.
I'll give you something to cry a-boot!quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
It's not abood Schotland, it's abood Canada.
Nee, Bolkestein doet niet meer mee.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
frets
Je bedoelt zijn vierdeling?quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Als er nu een kabinet-Wilders komt, he, hoe zou dan de verdeling zijn?
Eerst pikken ze onze banen en vrouwen in, daarna trekken ze onze uitkeringen en met het geld dat ze van de drugshandel hebben verdiend in NL, willen ze weer terug.quote:Turken houden Nederland voor gezien
Steeds meer Turken houden het in Nederland voor gezien en gaan terug naar Turkije. Ze vinden dat het politieke klimaat er in Nederland niet beter op wordt en zien volop mogelijkheden in hun vaderland, waar het economisch voor de wind gaat.
Vorig jaar zijn bijna 3000 Turken terug gegaan. En ook dit jaar houdt de remigratiestroom aan. Onder hen het nog jonge en goed opgeleide echtpaar Simsek. Zij gaan Enschede verruilen voor Denizli.
Daar komt men vast nog wel op terug... misschien moet je nog maar eens een mailtje naar WIlders sturen, dat dat echt niet kan zoquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:06 schreef sizzler het volgende:
Ik wil later op een Islamitische begraafplaats in NL worden begraven.
Heb ik wel mooi een eeuwigdurend graf.
Mijn magisch postnummer was een discussie met SCH.quote:
Ze wilde graven gaan stapelen hoorde ik. Een soort time-sharing dus.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar komt men vast nog wel op terug... misschien moet je nog maar eens een mailtje naar WIlders sturen, dat dat echt niet kan zo
B3ste G33rT,quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Daar komt men vast nog wel op terug... misschien moet je nog maar eens een mailtje naar WIlders sturen, dat dat echt niet kan zo
Medinaquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:12 schreef RichardQuest het volgende:
Waar ligt die bitch Mohammed (HRNT) begraven?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
B3ste G33rT,
Ik vint t echt niet kunnen dat die 5de Couponne nu hun eigen voor eeuwig in Nederlandse grond kunnen laten leggen. Straks zijn se allemaal schijndood en worren ze bij n inval opgeroepen aan de Djiehaad mee te doen.
Slapende honden moet je niet wakker maken.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hebben ze die nooit opgegraven?
Lekkere advocaat. Volgens mij weet e precies wanneer je ontoerekeningsvatbaar kan worden verklaard en doet ze maar alsof.quote:Belaagster Van Aartsen ontoerekeningsvatbaar
DEN HAAG (ANP) - De 41-jarige vrouw uit Enschede die op 1 april met een auto inreed op VVD-fractieleider Van Aartsen en diens woordvoerder G. Rensink, is volledig ontoerekenigsvatbaar verklaard. De vrouw zou lijden aan psychotische wanen.
Dat verklaarden de psychiater en psycholoog maandag voor de rechtbank in Den Haag. De verdachte F. de J. reed op het Lange Voorhout in op de politicus, die daar was voor een fotosessie. Ze deed dat omdat ze aandacht wilde voor haar persoonlijke situatie: de Enschedese advocate was ervan overtuigd dat ze al maanden werd afgeluisterd en achtervolgd en daarvan werd ze gek.
Door de aanrijding raakte de linkerschouder van woordvoerder Rensink uit de kom, Van Aartsen rolde over de motorkap, maar raakte niet gewond.
Motief
Waarom ze precies dacht dat ze werd afgeluisterd, werd tijdens de zitting niet geheel duidelijk. De J. zinspeelde erop dat het was omdat zij in het verleden onder meer Iraakse vluchtelingen als cliënten had gehad. Inlichtingendiensten zouden in verband met de oorlog in Irak via haar dingen aan de weet hebben willen komen.
De J. vertelde de rechtbank dat ze zich een paar dagen voor 1 april had opgeladen om 'iets' te doen waarmee ze aandacht voor haar zaak zou krijgen. Ze stuurde een hele rits e-mails aan de redactie van NOVA, maar kreeg daarop geen persoonlijke reactie. Diverse keren benadrukte de Enschedese dat ze het niet van tevoren op Van Aartsen had voorzien. ,,Ik had bijvoorbeeld ook op een ambassadegebouw kunnen inrijden.'' Pas toen ze op het Lange Voorhout rondliep om te kijken wat ze zou gaan doen, zag ze de VVD'er lopen en dacht ze: dat is ook wel een mooi doelwit.
Respectvol.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Slapende honden moet je niet wakker maken.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Slapende honden moet je niet wakker maken.
Je zou er maar achter lopen, als je demonstreert om een jaartje eerder met pensioen te kunnenquote:
Zelfs moslims mogen gewoon rond lopen hier in Nederland. Het is inderdaad van de gekke!quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:49 schreef N.E.O.R.E.J. het volgende:
Dit geeft maar weer aan dat Nederland zeer tolerant is! Zelfs deze mensen kunnen zich zonder gevaar voor eigen leven, hun mening uiten. Jammer!
Verhagen, katolieke drol met een zachte Ggggggggquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:07 schreef Harry_Sack het volgende:
Het is niet te geloven, Verhagen bluft in het 8 uur journaal over spijt van de vakbonden omdat ze weer om de tafel willen zitten.
De autoriteiten reppen overigens al richting de 300.000 bezoekers afgelopen zaterdag.
Lekker trollen bij de Gristenenquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:11 schreef George-Butters het volgende:
Banmeldtopic deel 18.
RichardQuest wat doe je nu!
Doe dat lekker in je eigen land of zo. Ik zag vanmiddag ook zo'n neger.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zelfs moslims mogen gewoon rond lopen hier in Nederland. Het is inderdaad van de gekke!
Om maar niet te spreken over die negers, met hun huidskleur. What is wrong with those people!
Ergens in GC, snolletje.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Uit welk topic heb je die stats tevoorschijn getoverd? Ik kan m nergens vinden
Ik zag laatst een neger met blond haarquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Doe dat lekker in je eigen land of zo. Ik zag vanmiddag ook zo'n neger.Nederland is weer gekke Henkie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |