Nee, dit is taalkundig heel subtiel. Leg ik jou en Glenn nog wel een keer uit.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:36 schreef DIGGER het volgende:
De topic titel klopt niet, de eerste 'de' moet vervallen, lijkt me zo (of moet het 'voor &op de neuzen' oid zijn?)
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:31 schreef zjroentje het volgende:
Heb Jaap vorig jaar gezien. Hij is idd erg goed.
waar is hij goed in ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:31 schreef zjroentje het volgende:
Heb Jan Jaap vorig jaar gezien. Hij is idd erg goed.
in cabaretten denk ikquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:33 schreef just me het volgende:
waar is hij goed in ?
ow die Jaap, ik dacht die andere Jaapquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in cabaretten denk ik
die is ook vast goed in een heleboel dingen !quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:51 schreef just me het volgende:
ow die Jaap, ik dacht die andere Jaap![]()
reageer je kater niet op mij afquote:Op maandag 4 oktober 2004 11:54 schreef Bjoro het volgende:
....bril weer vergeten ??
ojee heb hier nix gehoordquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:05 schreef pascalheister het volgende:
de sirene doet het![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:55 schreef just me het volgende:
[..]
reageer je kater niet op mij af![]()
werkze PHquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:38 schreef pascalheister het volgende:
ik ga zo maar weer is richting werk
tot vanavond laat hools
Zou je zo vriendelijk willen zijn die grote bel aan de bar ook ff te testen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:05 schreef pascalheister het volgende:
de sirene doet het![]()
denk niet datie dat wilquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:41 schreef DIGGER het volgende:
Zou je zo vriendelijk willen zijn die grote bel aan de bar ook ff te testen?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:38 schreef pascalheister het volgende:
ik ga zo maar weer is richting werk
tot vanavond laat hools
Weet je wel hoeveel mensen dat ding wellicht in hun hol gehad hebben?!quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:42 schreef just me het volgende:
justme en JustJunior hebben net de fok! stok gevonden
ha ha ha .....goede actie !!quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:42 schreef just me het volgende:
Just me en JustJunior hebben net de fok! stok gevonden
ik heb handschoenen aanquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel mensen dat ding wellicht in hun hol gehad hebben?!
vakansie al vorbai ???quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Kunnen er ook batterijen in de stok JustVind?
Harry
dat wil ik niet eens wetenquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:49 schreef Bluezz het volgende:
Kunnen er ook batterijen in de stok JustVind?
als je zorgt dat de stok in Utrecht komt kan ze het zelf testen !!quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:55 schreef just me het volgende:
[..]
dat wil ik niet eens weten![]()
Naiquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:52 schreef Bjoro het volgende:
vakansie al vorbai ???
dan haal ik hem wel in Bldaal op !!!!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nai
Mijn laatste 3 vier ik in Bloemendaal, donderdag weer beginnen
De stok kan dus naar B'daal JustBreng! (Daar gaan we over een uurtje naar toe!)
Dat is voor mensen die al geen leven hadden, en die daar nog een schepje bovenop doenquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:22 schreef DIGGER het volgende:
(En wat in de ruk is, ff kort samengevat in eigen woorden, dat gedoe met die fok stok?)
Het grote FOK! stok door Nederland spel deeltje 33 alweer!quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:22 schreef DIGGER het volgende:
Dat groen gele is OK, maar wat hangt er voor een smerig Vitesse ding aan?
(En wat in de ruk is, ff kort samengevat in eigen woorden, dat gedoe met die fok stok?)
Die dus doen aan virtueel zelfbegraven.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die al geen leven hadden, en die daar nog een schepje bovenop doen![]()
JustMe is die moeder in De Stokkies.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die dus doen aan virtueel zelfbegraven.
Toevallig vandaag een supersaaie dag op de TU en voor de lunch al weggegaan; bij thuiskomst junior uit zijn bed getrokken en samen op pad gegaan, het was dus echt team-work !quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:31 schreef pfaf het volgende:
JM!![]()
Ik zou die stok gebruiken om die luie junior er eens flink van langs te geven!!!!!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:33 schreef just me het volgende:
voor de lunch al weggegaan; bij thuiskomst junior uit zijn bed getrokken
Ik had 'm een tijdje terug ook op willen halen, maar was te laat.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:33 schreef just me het volgende:
[..]
Toevallig vandaag een supersaaie dag op de TU en voor de lunch al weggegaan; bij thuiskomst junior uit zijn bed getrokken en samen op pad gegaan, het was dus echt team-work !
quote:Frits van Turenhout (91) overleden
Frits van Turenhout is op 91-jarige leeftijd overleden in Blaricum. Van Turenhout werd beroemd doordat hij 25 jaar lang op de radio en televisie de voetbaluitslagen voorlas.
Van Turenhout werkte lang voor de KRO en bleef tot zijn zestigste actief als keeper in een veteranenelftal. Daarbij was hij speaker van Zuidvogels in Huizen. Van Turenhout was ridder in de Orde van Oranje Nassau.
- te klein?quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:56 schreef SCH het volgende:
Waarom vindt niemand mijn stokkie?
Zoekt en gij zult vindenquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
- te klein?
- verstopt in de struiken?
- combinatie van bovenstaande?
*verkleedt gaat als sherlock holmesquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:01 schreef SCH het volgende:
Zoekt en gij zult vinden
Golfert heeft een morgen een triootje in Bloemendaal met 1tje uit Utrecht en 1tje uit Eindhovenquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:07 schreef golfer het volgende:
Zo, Utrecht samen met Bluezz voor de komende 2 dagen verruild voor Bloemendaal.
Komt Bluezz er achter dat ze eigenlijk morgen een logeerafspraak in Utrecht had gemaakt met haar vriendinnetje uit Eindhoven.
Golfert is een man van de wereldquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Golfert heeft een morgen een triootje in Bloemendaal met 1tje uit Utrecht en 1tje uit Eindhoven
Dat zou zo maar ineens kunnen, ja.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:12 schreef Bjoro het volgende:
Golfert heeft een morgen een triootje in Bloemendaal met 1tje uit Utrecht en 1tje uit Eindhoven
Zo lang ze maar d'r mond houdt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:24 schreef Suijk het volgende:
Een vrouw uit Eindhoven.
wel allebei met een pleister op de neus dan he ??quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zou zo maar ineens kunnen, ja.![]()
Wordt daar dan ook een Vitesse vaantje aan gehangen?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan saampjes op zoek naar golferts stokkie
z'n fok-stokquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan saampjes op zoek naar golferts stokkie
Zijn alles-stokquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:36 schreef Bjoro het volgende:
z'n fok-stok
ut gaat ! ut gaat !quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn alles-stok
Hoe is je katert?
3fm aanquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:36 schreef DIGGER het volgende:
De Homo 100 site is open, SCH, stemmen!
Oh God, is het weer zo ver.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:36 schreef DIGGER het volgende:
Eetsmakelijk.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:26 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje nog op kosten van Freire.
heb je helemaal gelijk in tongquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:47 schreef tong80 het volgende:
Frits van Turenhout overleden, nul-nul zal nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:36 schreef DIGGER het volgende:
2e aflevering alweer.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:56 schreef SCH het volgende:
Vanavond de popquiz in een nieuw jasje op tv.
Je bedoelt de popquiz-a-gogo? Om 20:30 op Ned3 zie ik, eens kijken of ik nu meer kan zien dan de laatste twee minuten.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:56 schreef SCH het volgende:
Vanavond de popquiz in een nieuw jasje op tv.
quote:Geen Heineken op Nickelodeon
De eerste uitwedstrijd van Oranje op de commerciële kinderzender Nickelodeon op 9 oktober zal het zonder biercommercials moeten doen. Op een kinderzender mag immers geen reclame voor alcoholhoudende dranken worden gemaakt. Nickelodeon wil nu snel een andere licentie aanvragen voor de avondprogrammering zodat bijvoorbeeld Heineken bij de overige wedstrijden wel promiment aanwezig kan zijn.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je bedoelt de popquiz-a-gogo? Om 20:30 op Ned3 zie ik, eens kijken of ik nu meer kan zien dan de laatste twee minuten.
En dan om 22:00 uur Never mind the Buzzcocks, een net weer iets-andere popquiz
Ik zal het topic nog eens kicken straks, vanochtend viel het kennelijk niet zo opquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]thanks voor de reminder
Dat vraagt mijn kat bij Voetbal Insite.quote:Wat vindt u er van dat een zender de rechten op Oranje krijgt, terwijl niet elke inwoner van ons land die kan bekijken? Oranje is toch van het volk en zou op het vrije net moeten zitten?
ik dacht dat jij ondertussen alles van kutten wistquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:33 schreef FrankyMcG het volgende:
snapte er geen kut van!
En anders is Justme altijd wel bereid tot het geven van bijles.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:36 schreef just me het volgende:
ik dacht dat jij ondertussen alles van kutten wist
at your servicequote:Op maandag 4 oktober 2004 19:41 schreef golfer het volgende:
[..]
En anders is Justme altijd wel bereid tot het geven van bijles.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:46 schreef methodmich het volgende:
JM laat hem gewoon elke keer aan de klepel luiden en dan zegt Frank: ik hoor wel steeds "ik kom", maar ze doen niet open.
Ik weet wel dat SCH net zo belabberd Nederlands spreekt als Ali B!quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Wie kan er ook rappen als Ali B?
Maak er een BaLiCootje van, en ik ben je man!quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:14 schreef tong80 het volgende:
Bacootje Frankie van een Ajacied ?
voor TD?quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:34 schreef Ajaxno1 het volgende:
Nog 10 lange weken
Natuurlijk. Ik heb vanmiddag zalm gegeten en vanavond de Kibbeling van gisteren opgemaakt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:34 schreef SCH het volgende:
Tong, heb je wel iets aan dierendag gedaan?
Jepquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor TD?
Dierenvriend ben je tochquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik heb vanmiddag zalm gegeten en vanavond de Kibbeling van gisteren opgemaakt.
nog ietsje minder dan 4 weken en dan TiCquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:39 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Jep
quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:48 schreef Againzender het volgende:
Eendje, niet Buzzcocks vergeten he!
Mysteryland was m'n laatste. Dus ik kijk er ook enorm naar uit. Hoop iig op een goede sfeer zonder al teveel irritante "Lonsdale" pubers.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog ietsje minder dan 4 weken en dan TiCdaar kijk ik dan weer naar uit, sinds Dance Valley geen groot feest meer bezocht dus heb er wel erg veel zin in
dat hoop k ook voor jequote:Op maandag 4 oktober 2004 22:04 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Mysteryland was m'n laatste. Dus ik kijk er ook enorm naar uit. Hoop iig op een goede sfeer zonder al teveel irritante "Lonsdale" pubers.
Haha beter. Vraag me trouwens wel of Thijs het trekt 2 avonden/nachten achter elkaar draaien. Wat wel leuk van deze editie van TD is dat ze wat nieuwe namen hebben, nu hopen dat ie het waar maken.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hoop k ook voor je
t voordeel van mijn TiC is dat die nacht de klok een uur terug gaat en we dus een uur meer hebben dan de mensen die de nacht ervoor gaan
Kut je was me voorquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Avond, bier graag. Het flesje wil ik houden om iemand de hersens mee in te slaan
dat trekt ie met gemak als je zn draaischema ziet snap je niet dat die man de zomer heeft overleefd, maargoed.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Haha beter. Vraag me trouwens wel of Thijs het trekt 2 avonden/nachten achter elkaar draaien. Wat wel leuk van deze editie van TD is dat ze wat nieuwe namen hebben, nu hopen dat ie het waar maken.
Tjah, hij heeft bij op Mysteryland de kans gehad om te laten zien of ie echt zo goed is. Maar hij viel me toen erg tegen. Nou hoorde ik van mensen die fan van hem zijn dat ie niet echt goed draaide maar goed.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat trekt ie met gemak als je zn draaischema ziet snap je niet dat die man de zomer heeft overleefd, maargoed.
van wie willen we het hoofd inslaan heren?
Wat een nonsens.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:34 schreef SCH het volgende:
ik mag van golfer niet met zijn vrouwtje praten - nu moest ik voor het zingen de kerk uit
Hey SCHone knaap, het wasch maar een grapje hoor. Ik was allang weer uitgeluld.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een nonsens.
Ik vraag gewoon of ik ook even een paar minuten achter de PC kan.
Ze komt zo weer terug hoor.
Had je hem bij Jensen gezien?quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
Zit naar Barend en van Dorp te kijken. Heb niks met z'n muziek maar Ali B is grappig.
Zijn uitvoering van 'De Vlieger' gecombineerd met het Wilhelmus op de vroege ochtend was wel geinig laatst.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
Zit naar Barend en van Dorp te kijken. Heb niks met z'n muziek maar Ali B is grappig.
Ik ook. Net als de Tokkies.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ja toen vond ik hem ook leuk.
Maar daarom is het niet minder grappig om naar te kijken.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:35 schreef Againzender het volgende:
De Tokkies zijn gewoon een stel teringlijers die nu opeens in het middelpunt van de belangstelling staan.
Dat zekerquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar daarom is het niet minder grappig om naar te kijken.
Hoi!quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:36 schreef just me het volgende:
Haaaaaaaai Hools
Maf spelletje blijft het tochquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:45 schreef just me het volgende:
Jep Junior en ik hebben de stok vanmiddag nog in Stompwijk gedropt en hij is alweer gevonden
de lichten zijn aan als we golfen en als we klaar zijn doe ik het licht op de driving-range uit en gaan we het clubhuis in waar ik als iedereen weg is het licht ook weer uitdoequote:Op maandag 4 oktober 2004 23:53 schreef pascalheister het volgende:
golf je altijd in het donker jm?
om vervolgens nog wat te drinken ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
de lichten zijn aan als we golfen en als we klaar zijn doe ik het licht op de driving-range uit en gaan we het clubhuis in waar ik als iedereen weg is het licht ook weer uitdoe
na het golfen beginnen we gewoon weer over het voetballen te praten, nemen een biertje of 2,3 en lullen verder over voetbal tot het tijd is om af te sluitenquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
om vervolgens nog wat te drinken ?
Ik heb nog zoveel bij te leren en dat gaat goed op de drivingrange! Steeds als ik denk en nu kan ik het dan komt mijn pro met.. als je nu dit doet en ja hoor dan gaat het eerst slechter en dan beterquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:57 schreef Suijk het volgende:
Driving-rangen is wel leuk.
Toeval bestaat niet. Die schenk ik net in.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:13 schreef rubbereend het volgende:
golfer een jan de wandellaar?
k keek in mn glazen bol en k zag t jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet. Die schenk ik net in.
hij komt waarschijnlijk wel naar een theater bij jou in de buurt met zn show, combinatie van stand up en rapquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
Ali B was geweldig. Is schijnt het ook stand upper. Zou wel een show van hem willen zien.
Demente bejaarden zijn toch jong ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:43 schreef Bluezz het volgende:
Hij wil vooral ouderen bij zijn theatershow, dus ik mag er weer niet in
Veeg me kwijl dan ff af wil jequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:44 schreef tong80 het volgende:
Demente bejaarden zijn toch jong ?
Ik heb er zelf last van.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Veeg me kwijl dan ff af wil je
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:57 schreef Bluezz het volgende:
Eend, het is dwijlen met de craan open hier
Ik ben bang dat dat niet afdoende zal zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 01:00 schreef rubbereend het volgende:
misschien eens denken aan een goot langs de bar en een afvoerpuntje in de grond
Zeg, het is Joe Cocker nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:52 schreef tong80 het volgende:
Je krijgt ze terug.
Ook onder de dekens ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 01:10 schreef tong80 het volgende:
Tong kwijlt nu echt te veel. Tong gaat slapen. Trusten Rubbereend en Bluezz.
Dweilen juliie vannacht ?
Doet ze daar?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 01:15 schreef rubbereend het volgende:weltrusten tong
nee vandaag weinig beleefd, alleen ff met mn zusje in engeland gebeld
Bellen,dat kan je toch lezen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 01:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet ze daar?
Bristol is toch een schoenen zaak?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 01:24 schreef rubbereend het volgende:
ze studeert daar 5 maandjes op de kunstacademie in Bristol
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bristol is toch een schoenen zaak?
het zal nog wel nat zijn van het gekwijl van Harryquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:45 schreef DivineJester het volgende:
Mogguh, netjes gedweild hier!
de fok stokjes toch een dag te vroeg de deur uit gedaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:39 schreef just me het volgende:
......... nu maar hopen dat mijn ogen niet dichtvallen !
Vandaar dat ik zeker net 40 Km file gereden heb over A15/A16 richting Capelle vanochtendquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:37 schreef JaWi het volgende:
Wheheheheheeheheh!!!!
Whehehehehehehe!!!! Jippie!!!!!! Hoi hoi hoi!![]()
![]()
Rondje bier voor Hools
van de spoelbak hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:04 schreef Againzender het volgende:
Ik ondek net een lekkage in een waterleiding
daar moet op gedronken worden, nemen we bier of het water dat uit de waterleiding spuitquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:28 schreef VoreG het volgende:
Gefeliciteerd Jawi!!
Bier JM bierquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:01 schreef just me het volgende:
[..]
daar moet op gedronken worden, nemen we bier of het water dat uit de waterleiding spuit![]()
Voor Heineken drinkers maakt dat geen fuck uit, maar doe maar maar een Grolschje op Jawiquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:01 schreef just me het volgende:
[..]
daar moet op gedronken worden, nemen we bier of het water dat uit de waterleiding spuit![]()
Voor Jawi maar een Heineken dan want hij moet wel rijdenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor Heineken drinkers maakt dat geen fuck uit, maar doe maar maar een Grolschje op Jawi
Dus jij bent dequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:37 schreef JaWi het volgende:
Wheheheheheeheheh!!!!
Whehehehehehehe!!!! Jippie!!!!!! Hoi hoi hoi!![]()
![]()
Rondje bier voor Hools
Heinekenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor Jawi maar een Heineken dan want hij moet wel rijden
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
Zo lang je maar geen zwarte Golf koopt en net zo gaat rijden als de gemiddelde bestuurder van zo'n lelijke bak.
Kom dan gezellig naar de VU. Scheelt maar 1 letterquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:03 schreef zjroentje het volgende:
Fuck man, ik ben gefrustreerd. Kutprogramma's hier op de TU.
quote:Groep G
VfB Stuttgart (Dui)
Benfica (Por)
Dinamo Zagreb (Kro)
SC Heerenveen
SK Beveren (Bel)
niks schielig, gewoon op winSCHt spelenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:28 schreef Bjoro het volgende:
en toch vind ik het SCHielig !!
[..]
Ik dacht laat ik SCH ff op platte en stuitende wijze ophitsen, misschien vindt hij dat wel lekkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:29 schreef SCH het volgende:
niks schielig, gewoon op winSCHt spelen
bedoelde meer de reis (qua afstand) de temperatuur daar, de sfeer, het aantal supporters dat mee zal reizen ......enz.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:43 schreef Eilanden het volgende:
Ik weet het, maar als je ook bijvoorbeeld Newcastle United, Schalke, Benfica kan loten dan valt Dnepr Dneperotovskofzoiets een beetje tegen.....
In ieder geval zie ik Utrecht niet op voorhand kansloos om iets in die poule te doen, alhoewel 'ie ook weer niet echt makkelijk is
heeee sandmannetje !!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Hallow
ben er niet zo zeker van, als het ook maar een klein beetje tegenzit gaat alleen feyenoord doorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag.
Redelijke loting, IMO.
Jij hield de presentatie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:03 schreef just me het volgende:
Ik ben echt niet in slaap gedommeld tijdens een presentatie vanmiddag
nah.. ik moest luisteren maar..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij hield de presentatie?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:21 schreef Doopy-X- het volgende:
*doet zachtjes de deur open en kijkt om de hoek*
Ben ik hier nog welkom?
Volgens mij is de firewall op het werk aangepast
Juhquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:26 schreef just me het volgende:
[..]
daar ben je weer !!!!
![]()
Klap op je bolle ogenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:31 schreef SCH het volgende:
Ga je even mee naar de kelder doopy voor het herintredingstraject
nee joh niets...er gebeurt hier nooit wat !!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:30 schreef Doopy-X- het volgende:
Any1 missed me? More important, what did i miss?
Hey, wb Doopy.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:30 schreef Doopy-X- het volgende:
Juh
Ik denk ik kijk es of ie het toevallig weer doet
Golf!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, wb Doopy.![]()
Krijg nou tieten, Doopy is terugquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:21 schreef Doopy-X- het volgende:
*doet zachtjes de deur open en kijkt om de hoek*
Ben ik hier nog welkom?
Volgens mij is de firewall op het werk aangepast
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, Doopy is terug
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klap op je bolle ogen
Hoest?!
Ben bezig ben bezigquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:04 schreef Eilanden het volgende:
Flink kauwen Bloesiedan maal je dat zand wel fijn
Spammmmmmmmmmmmmmmmmm!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:18 schreef JaWi het volgende:
I'm lovin it.
Die is al een tijdje zoek volgens mijquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Waar hangt PM eigenlijk uit?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Hey je ik probeer boos te kijken blikquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
![]()
Ja in de vorm van Doopy vandaagquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:17 schreef Ajaxno1 het volgende:
Over terugkomen gesproken.. Speed was toch ook weer terug?
Heey, Doopy.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Juh
Anti Alcohol?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heey, Doopy.
Ben jij nu wat ze noemen 'slow on the uptake'?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:35 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Anti Alcohol?![]()
gewoon ff teruglezen, dan ben je weer helemaal up to datequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Juh
Binnenkort!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:46 schreef just me het volgende:
foto !!!!!
laat die foto maar. ik ben al van mijn stoel gegledenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Binnenkort!
Is iig een camel-kleurig rib colbert voor zakelijk en prive gebruik! Leuk te combineren met een blouse, polo of t-shirt!
Wij blijven je gewoon Ajaxno1 noemen hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ajaxno1 is history.
Mij bestquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij blijven je gewoon Ajaxno1 noemen hoor.![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:53 schreef just me het volgende:
laat die foto maar. ik ben al van mijn stoel gegleden
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ajaxno1 is history.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |