Donequote:Op maandag 4 oktober 2004 12:28 schreef Klonk het volgende:
je foto's laden wel erg langzaam, ff verkleinen ?
Expres gedaanquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:37 schreef just me het volgende:
tering wat moeilijk !
Anders leg je de Fok!stok even in "the middle of nowhere".quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:26 schreef -Eddow- het volgende:
Fokstokplaats bij daglicht
[afbeelding]
[afbeelding]
Achter die kastjes ligt ie
Westerdiepsterdalen was erger imoquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:00 schreef kasper het volgende:
[..]
Anders leg je de Fok!stok even in "the middle of nowhere".![]()
En hij is ook gevonden door echte die-hardsquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:02 schreef Boink het volgende:
Hahahah, alleen die hard delftenaren zullen hem vinden
we gaan op weg in een klein rood autootjequote:Op maandag 4 oktober 2004 14:27 schreef Klonk het volgende:
jezus, je hebt zo langzamerhand een aanhanger nodig om de fokstok te vervoeren
Welke windrichting gaan jullie uit ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:31 schreef just me het volgende:
[..]
we gaan op weg in een klein rood autootje
Zou je de stokken + versiersels eerst kunnen wegen? Ben echt wel benieuwd ondertussenquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:31 schreef just me het volgende:
[..]
we gaan op weg in een klein rood autootje
Ik denk dat de versiersels niet zoveel wegen, neem bijvoorbeeld het unihockeyballetje wat ik er aan heb gehangen, dat weegt slechts 23 gram. Ik denk dat de stokken nog steeds het meeste gewicht zijn wat de vinder mee moet slepen...quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou je de stokken + versiersels eerst kunnen wegen? Ben echt wel benieuwd ondertussen
nee echt...quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:43 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik denk dat de versiersels niet zoveel wegen, neem bijvoorbeeld het unihockeyballetje wat ik er aan heb gehangen, dat weegt slechts 23 gram. Ik denk dat de stokken nog steeds het meeste gewicht zijn wat de vinder mee moet slepen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |