You've got mail.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:54 schreef Webcrowler het volgende:
petermijnders apestaartje hotmail.com
ff mezelf quoten!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:13 schreef Webcrowler het volgende:
Fijn hoor.... kan niet editten...
database problemen...
dat is altijd fijn he?!quote:Op zondag 3 oktober 2004 19:13 schreef Webcrowler het volgende:
Fijn hoor.... kan niet editten...
database problemen...
ja ik heb het gezien.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
You've got mail.
Kree, jij ook trouwens
Onderweg naar een nieuwe plekquote:Op zondag 3 oktober 2004 19:58 schreef Prowl het volgende:
waar is ie nu?
Spannend!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:01 schreef -Eddow- het volgende:
Zo hij ligt ergens![]()
Ff foto's uppen
Leuk hequote:Op zondag 3 oktober 2004 20:24 schreef Syb-Sosef het volgende:
Oeh, moeilijk!! Hebt geen enkele referentie qua omgeving... knappe man/vrouw denk ik die em gaat vinden???
Ik ookquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:42 schreef SilentChaos het volgende:
ik ben elke dag in delft
Wat bedoel je?quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:39 schreef Renesite het volgende:
Opmerking over de OP
Roden is Drenthe
Wow, ik zie allemaal nieuwe planeten op de achtergrond daarquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:30 schreef Rino het volgende:
Misschien heeft hier iemand iets aan?
Maar een extra hint kan geen kwaad denk ik!
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:40 schreef brighton het volgende:
[..]
Wow, ik zie allemaal nieuwe planeten op de achtergrond daar
Je had zelf ook een foto gemaakt zonder flits? Toevallig nog meer foto's?quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:45 schreef -Eddow- het volgende:
You're welcomequote:Op zondag 3 oktober 2004 19:18 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
ff mezelf quoten!!
Eindelijk geedit!!! Bedankt Rossdale
Ik weet niet of het helpt de locatie te bepalen, maar op het bord onder het fel verlichte staat dus iets van 'scholen...' en er staan vlaggetjes op afgebeeld. Lijkt me een beetje zo'n bord waarop wordt meegedeeld met welke steden/scholen in andere landen er samenwerkingsverbanden zijn.quote:http://home.hccnet.nl/r.ogink/plaats.jpg
En Noord Holland ook veel te weinigquote:Op maandag 4 oktober 2004 07:04 schreef Klonk het volgende:
Op deze vroege morgen verveelde ik me, dus hierbij wat stats over hoevaak de Fokstok 2 in een bepaalde provincie is geweest (bijgewerkt t.m. Delft)
Groningen: 1
Friesland: 2
Drenthe: 4
Overijsel: 6
Flevoland:
Noord-Holland: 2
Zuid-Holland: 4
Utrecht: 2
Gelderland: 4
Zeeland:
Noord-Brabant: 5
Limburg: 3
Opvallend de stok heeft een voorkeur voor Overijssel, en hij heeft 2 provincies nog niet aangedaan:
- Flevoland.
- Zeeland.
ik was te lui om alle topics door te nemenquote:Op maandag 4 oktober 2004 07:48 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Maar daar was Fok!stok 1 al wel vaker geweest...
WAT?!?!quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was te lui om alle topics door te nemen![]()
het is een schande ik weet hetquote:Op maandag 4 oktober 2004 10:37 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
WAT?!?!![]()
dat is geen delft zuid..quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:39 schreef DaMart het volgende:
Volgens 2 verschillende personen die ik heb gesproken zou het wel eens langs de weg tussen Nootdorp en Delft kunnen zijn...
quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:40 schreef JustJunior het volgende:
Ik ga morgenochtend even zoeken. Heb wel een idee waar hij kan zijn.
Donequote:Op maandag 4 oktober 2004 12:28 schreef Klonk het volgende:
je foto's laden wel erg langzaam, ff verkleinen ?
Expres gedaanquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:37 schreef just me het volgende:
tering wat moeilijk !
Anders leg je de Fok!stok even in "the middle of nowhere".quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:26 schreef -Eddow- het volgende:
Fokstokplaats bij daglicht
[afbeelding]
[afbeelding]
Achter die kastjes ligt ie
Westerdiepsterdalen was erger imoquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:00 schreef kasper het volgende:
[..]
Anders leg je de Fok!stok even in "the middle of nowhere".![]()
En hij is ook gevonden door echte die-hardsquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:02 schreef Boink het volgende:
Hahahah, alleen die hard delftenaren zullen hem vinden
we gaan op weg in een klein rood autootjequote:Op maandag 4 oktober 2004 14:27 schreef Klonk het volgende:
jezus, je hebt zo langzamerhand een aanhanger nodig om de fokstok te vervoeren
Welke windrichting gaan jullie uit ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:31 schreef just me het volgende:
[..]
we gaan op weg in een klein rood autootje
Zou je de stokken + versiersels eerst kunnen wegen? Ben echt wel benieuwd ondertussenquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:31 schreef just me het volgende:
[..]
we gaan op weg in een klein rood autootje
Ik denk dat de versiersels niet zoveel wegen, neem bijvoorbeeld het unihockeyballetje wat ik er aan heb gehangen, dat weegt slechts 23 gram. Ik denk dat de stokken nog steeds het meeste gewicht zijn wat de vinder mee moet slepen...quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zou je de stokken + versiersels eerst kunnen wegen? Ben echt wel benieuwd ondertussen
nee echt...quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:43 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik denk dat de versiersels niet zoveel wegen, neem bijvoorbeeld het unihockeyballetje wat ik er aan heb gehangen, dat weegt slechts 23 gram. Ik denk dat de stokken nog steeds het meeste gewicht zijn wat de vinder mee moet slepen...
Noord.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welke windrichting gaan jullie uit ?
Bijna twee kiloquote:Op maandag 4 oktober 2004 14.38 schreef Rossdale het volgende:
Zou je de stokken + versiersels eerst kunnen wegen? Ben echt wel benieuwd ondertussen
noord is goed...quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:50 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Noord.
[..]
Bijna twee kilo![]()
Donequote:Op maandag 4 oktober 2004 16:50 schreef kree het volgende:
Rossdale, kun jij het even veranderen in de UBB
Het fok! spel heeft een educatief karakterquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:37 schreef Webcrowler het volgende:
Stompwijk? nog nooit van gehoord zeg...
Waar wacht je nog op? dat is vlakbij man... straks vliegt hij weer voorbijquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:37 schreef Webcrowler het volgende:
Stompwijk? nog nooit van gehoord zeg...
De snelste route van Haarlem naar Stompwijk over 47.2 km in ongeveer 37 minuten.hij komt wel steeds dichterbij nu!!!! woohoo
Idd, heb al weer veel nieuwe naam plaatsen geleerd!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:41 schreef just me het volgende:
[..]
Het fok! spel heeft een educatief karakter
Ik kan vanavond niet.... Moet naar de sportschool... Misschien kan ik daarna, maar het probleem is... Ik ken dat hele stompwijk niet... Maar ik ga erover denken, Leiden is maar 30 minuten rijden, dus stompwijk maar iets meer.... Moet te doen zijnquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op? dat is vlakbij man... straks vliegt hij weer voorbij
route.anwb.nl of routenet.nlquote:Op maandag 4 oktober 2004 17:52 schreef Webcrowler het volgende:
Ik kan vanavond niet.... Moet naar de sportschool... Misschien kan ik daarna, maar het probleem is... Ik ken dat hele stompwijk niet... Maar ik ga erover denken, Leiden is maar 30 minuten rijden, dus stompwijk maar iets meer.... Moet te doen zijn
Nee... ik eerstquote:Op maandag 4 oktober 2004 18:24 schreef SilentChaos het volgende:
ik ga'm misschien halen vanavond
Ik had al gekeken via de anwb hoe ik er moet komen, maar het probleem is, hoe groot is dat Stompwijk? En ik wil natuurlijk niet voor niets gaan...quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
route.anwb.nl of routenet.nl
net alsof ik ooit van ysselsteyn gehoord had
das niet de instelling, vraag maar aan Tetsu en Kasperquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:02 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Ik had al gekeken via de anwb hoe ik er moet komen, maar het probleem is, hoe groot is dat Stompwijk? En ik wil natuurlijk niet voor niets gaan...
In feite had ik gewoon moeten gaan, maar om 8 uur moet ik naar de sportschool, tot 9 uur en dan is het al donker voordat ik daar ben.... Dus ik hoop dat hij morgen dichterbij ligt, dan ga ik hem halen!!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
das niet de instelling, vraag maar aan Tetsu en Kasper![]()
Alleen mag jij hem niet halen.....quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:31 schreef Joeriii het volgende:
Mooi, Stompwijk is wel te doen voor me
Ik had verplaatsing 24 en we zijn nu bij verplaatsing numero 38, dus ik mag hem halenquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:44 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Alleen mag jij hem niet halen.....
Of zijn er alweer 10 verplaatsingen voorbij?
okquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb hem al!
Ik leg'm morgen ff ergens anders, ff foto's uploaden
Naar het westen mag ookquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
Gelieve hem niet te ver weg te leggen, leg maar lekker in den haag ofzoik wil'm ergens in zeeland leggen
of in het noorden
Flevoland is de eerste stok al een geweest.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:50 schreef MeneerMuis het volgende:
Flevoland dus
Hoe eerder, hoe beter!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:14 schreef DaMook het volgende:
ZeelandHij gaat weer richting brabant
geen last van de brandnetels gehad? we hebben geprobeerd de stok zoveel mogelijk buiten die krengen te leggenquote:Op maandag 4 oktober 2004 20:27 schreef SilentChaos het volgende:
De vindplaats van de Fok!stok:
De brandnetels blijven maar terugkomenquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
geen last van de brandnetels gehad? we hebben geprobeerd de stok zoveel mogelijk buiten die krengen te leggen
ja en ik blijf maar krabbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:04 schreef Joeriii het volgende:
[..]
De brandnetels blijven maar terugkomen![]()
Goed gedaan!quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb hem al!
Ik leg'm morgen ff ergens anders, ff foto's uploaden
Nou ik had die foto niet bij me van het uitzicht van de legplaats van de fokstok...dus ik moest't uit m'n hoofd doen...Liep een beetje door die berm te banjeren en die brandnetels gingen dwars door m'n broek heen! Ik een vriend opgebeld want ik kon hem niet vinden...maar als ik aan de tel ben loop ik altijd wat heen en weer, zo ook gister...stoot ik m'n poot! was't de 2 kg zware Fok!stok! damn dat ding is hardquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
geen last van de brandnetels gehad? we hebben geprobeerd de stok zoveel mogelijk buiten die krengen te leggen
me naam staat er niet op, maar ik heb die eer ook gehadquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:15 schreef just me het volgende:stok het was leuk je even in bezit gehad te hebben !!
Jouw avatarquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:47 schreef coz het volgende:
[..]
me naam staat er niet op, maar ik heb die eer ook gehad![]()
was een fractie te laat met vinden
ach .. komt wel eens terug![]()
Geen dank hor!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
De nieuwe plek van de Fok!stok®©
Van voren:
[afbeelding]
Thanx voor het vasthouden Vincent
van achteren:
[afbeelding]
Het uitzicht recht vanaf de plek waar de stok ligt:
[afbeelding]
En hoe hij verstopt ligt (hoop gras eroverheengegooiddat mag duidelijk te vinden zijn!):
[afbeelding]
Nou veel plezier met zoeken...ik heb hem een stootje richting Zeeland gegeven, aan iemand anders de taak om hem daar dan ook daadwerkelijk te brengen
Succes! en dit keer zijn er geen brandnetels...
Of liever naar Noord Hollandquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:47 schreef vdroos het volgende:
[..]
Geen dank hor!!En nu maar hopen dat ie richting zeeland gaat
![]()
ik zou de atlas er eens bij pakkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:44 schreef Webcrowler het volgende:
Had ik de stok nou toch maar gehaald gisteren, dan had hij nu nu ergens in Zandvoort gelegen, wat natuurlijk veel beter is dan het natte Zeeland...
Maar ja, het is weer jammer dat hij weer terug gaat richting Brabant....
Zandvoort is waar hij geen op weg was... Zeeland is waar hij naartoe op weg is... Brabant is waar hij door heen gaat op weg naar Zeeland..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou de atlas er eens bij pakken
laat alles vallen wat je doet en ga voor de eeuwige roem en eerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:35 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik weet precíes waar-ie ligt !
Nu alleen nog even de tijd vinden om hem op te halen
drie keer nee, puzzelen, puzzelen en aan reserveren doen we niet, wie het eerst komt, mag hem hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:42 schreef MeneerMuis het volgende:
Kan je please even uitleggen waar het precies ligt, ik woon in Capelle aan den IJssel ga hem straks halen maar moet me mama de correcte info geven
kan je het alstublieft geven?
met dank
EN PLEASE laat hem liggen!! Ik breng hem morgen verder !!
Nou, kijken wie het hardst kan rennen, meneermuis of captain_chaos!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik denk dat ik nú ga !
Dan zou ik maar opschieten als ik jou wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:57 schreef TC03 het volgende:
Of een onbekende derde, die hem het eerst heeft.
In geval van twijfel niet oversteken!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:55 schreef kasper het volgende:
Ik twijfel...
UPC kantoor lijkt me een redelijke hint.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:42 schreef MeneerMuis het volgende:
Kan je please even uitleggen waar het precies ligt, ik woon in Capelle aan den IJssel ga hem straks halen maar moet me mama de correcte info geven
kan je het alstublieft geven?
met dank
EN PLEASE laat hem liggen!! Ik breng hem morgen verder !!
Leg de stok anders in Zijtaart! Ik kom daar twee keer per week.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:51 schreef ZixS het volgende:
Met ee beetje mazzel maak ik zaterdag een autoreisje met Slarioux naar Zijtaart, misschien pikken we hem op en dumpen hem ergens onderweg
Ik heb het liefst in Nieuwerkerk omdat ik daar morgen de tijd voor heb en het met de fiets te doen isquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:19 schreef SilentChaos het volgende:
Vriend van me wou ook al dat'ie naar Nieuwerkerk ging omdat'ie daar woont! wat een onzin
En of er een McDonald zit??...al sla je me dood, ik ben niet bekend in Capelle...was een idee van een vriend van me om hem daar te leggen! Wel een goed idee overigens
Ennuh....hij gaat idd hard in het westen en hij moet richting ZEELAND, niet Brabant!...volgens mij wonen er geen Fok!kers in Zeeland :S ze willen hem allemaal niet oppikken
UPC gebouw zegt idd genoeg lijkt me zo...Eigenlijk is het wel geinig om hem naar een plek te brengen waar je zelf totaaaaaaaal niet bekend bent...kan je ook niet in de verleiding raken hints te geven
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:19 schreef SilentChaos het volgende:
Vriend van me wou ook al dat'ie naar Nieuwerkerk ging omdat'ie daar woont! wat een onzin
En of er een McDonald zit??...al sla je me dood, ik ben niet bekend in Capelle...was een idee van een vriend van me om hem daar te leggen! Wel een goed idee overigens
Ennuh....hij gaat idd hard in het westen en hij moet richting ZEELAND, niet Brabant!...volgens mij wonen er geen Fok!kers in Zeeland :S ze willen hem allemaal niet oppikken
UPC gebouw zegt idd genoeg lijkt me zo...Eigenlijk is het wel geinig om hem naar een plek te brengen waar je zelf totaaaaaaaal niet bekend bent...kan je ook niet in de verleiding raken hints te geven
nou dat was ook precies de bedoelingquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:28 schreef SilentChaos het volgende:
ik kon'm in Stompwijk ook niet meteen vinden.....
zeeuws-vlaanderen bedoel je dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:26 schreef SilentChaos het volgende:ja volgende keer als ik hem weer in m'n bezit mocht krijgen, breng ik hem heel ver weg
bij de Duitse grens ofzo.....of ik breng'm naar het zuidelijkste puntje van Zeeland! ff door België scheuren met de Fok!stok en dan neerleggen in zuid-zeeland!
Dank je Vincent, jij weet vast wel of er een Mac zit of niet
Oh kijk!! Dat is een reden...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Webcrowler me mama moest weg naar d'r werk, dus we konden niet meer keren
Maar misschien was diegene wel niet een stokken-zoeker
Hehehe!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:03 schreef MeneerMuis het volgende:
Echt prachtig hoe ik naar die plek ging rennenen dan 10 minuten zoeken, nog even smsje gestuurd, daarna iemand gebeld die de exacte plek ging vertellen die op foto's stond aangegeven, maar helaas pindakaas, mijn mama was te langzaam
Was wel ff leukalleen me mama blijft zeuren; die mensen die naaien je je gewoon \o/
De mijne zou ook wel meehelpen, maar het mindere is dat ze alles wilt weten, inside info en ze gaat er weken over doorzeuren, just like the fotospel in FOTquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:10 schreef just me het volgende:
Joh ik ben als moeder gisteren toch ook met mijn zoon gegaan, ik vond het super om dat samen het hem te doen
maar ja.. ik zal wel geen doorsnee moeder zijn
Daar zien we natuurlijk graag een foto vanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:50 schreef ondeugend het volgende:
Mijn verrassingsprijs is ook binnen
Een fok! 5 jaar T-shirt (zo klein dat mijn borsten er nauwelijks in passen en zo groot zijn ze niet}
kunnen we niet ruilen qua shirt??quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:50 schreef ondeugend het volgende:
Mijn verrassingsprijs is ook binnen
Een fok! 5 jaar T-shirt (zo klein dat mijn borsten er nauwelijks in passen en zo groot zijn ze niet} en een cd-rom met spelletjes waar mijn telefoon niet geschikt voor is
Nu klinkt het misschien heel ondankbaar maar das absoluut niet zo
Dat t-shirt is echt helemaal leuk !Een mooi item !
De cd-rom is al bij iemand terecht gekomen die me geholpen heeft de stok te verplaatsen
Kortom..... ondeugend is meer dan tevreden. Tnx Crew !![]()
Nee hij is beige, maar wel een damesmodelletjequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:07 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
kunnen we niet ruilen qua shirt??
ik heb een xxl gekregen die me veeeeeeeeeeeel te groot is
of heb jij een roze kleur??
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:14 schreef Boink het volgende:
Idd en dat zou dan ook weer betekenen dat de legger er niet zorgvuldig mee omgesprongen is en dat hij voor iedereen iets wegneemt dat van emotionele waarde is. Daarom vind ik als de stok kwijt is, dat hij aan iedere vinder een kratje bier moet geven
zelfde kleur dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee hij is beige, maar wel een damesmodelletje
Tis een topje... met dunne schouderbandjes dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:37 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
zelfde kleur dus
dames model?? zitten er al 2 bobbels voor gevormd in dan??
Ik denk dat ik daar wel langer heb gezocht, en ook nog eens in het donker met me vader erbij. Bovendien had ik de aanwijzingen stipt gevolgd en op een paar baaltjes dood gras gekomen waar niks onder lag. Ik ben er dus 100% zeker weten van dat die stok daar niet meer ligt. En voor diegene die nog van plan zijn om die stok nog te gaan zoeken: Veel succes ermeequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:58 schreef MeneerMuis het volgende:
Boogus ik heb ook half uur met me moeder gezocht, heb via telefoon contact gehad met iemand die foto's aan het bekijken was. Heb smsjes gestuurd, maar geen stok kunnen vinden.
En voor diegene die nog willen kijken; IK HEB echt tussen ALLES gezocht in dat hele veld.
Ik weet 90% zeker dat iemand hem al heeft want ik zag nog wat geplukt *gras* liggen, maar niet ergens in de buurt een stok.
Als je het tegen mij hebt; Ja. Was je er denet dan ook? Ong. van 20:30 tot 21:20 ?? Denk het overigens niet, want ik heb je niet gezienquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:44 schreef MeneerMuis het volgende:
Damn. heb jij toevallig je auto bij dat rechterkantje neergezet? waar een huisje? of whatever iets stond?
Zandvoort an sich zou niet handig zijn... De ene toegangsweg wordt binnenkort opengebroken, en de andere heeft 1 bord, zonder goede verstopplaatsen in de buurt...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:32 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Zandvoort is waar hij geen op weg was... Zeeland is waar hij naartoe op weg is... Brabant is waar hij door heen gaat op weg naar Zeeland..
![]()
... meer dan een dag langquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:48 schreef ondeugend het volgende:
Misschien is iemand er nog gewoon mee onderweg
FF Opletten hoor !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:50 schreef Boogus het volgende:
[..]
... meer dan een dag lang?? ...
ik weet niet waar die gast het dan van plan is om hem deze keer te verstoppen....
Die trieste mensen van FH2 die een eigen forum oprichten omdat ze niks meer met Fok te maken willen hebben, maar wel de Fok! stok kidnappen (en dus nog lurken, anders wis je niks over die stok).quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:51 schreef SilentChaos het volgende:
welke lul kidnaped nou de Fok!stok
't Zit je wel diep hè, Stompwijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb de auto langs het fietspad geparkeerd...
En in stompwijk had ik ook geen goeie overzichtsfotoalleen het uitzicht vanaf de plek waar hij lag...Die franje die eraanhangt stak toen ook niet uit...ik heb enorm veel moeite gedaan om dat ding te vinden...het is dat ik er perongeluk tegenaan liep!
En nee, ikheb hem niet begraven, hij ligt gewoon onder een pluk gras...haal dat gras dan weg
Succes iig en vrijdag ga ik denk ik kijken als hij dan nog niet terecht is...
Ik ga slapen...en ikhoop dat jullie de moed niet opgeven, want hij MOET er echt liggen gewoon! welke lul kidnaped nou de Fok!stok
Wrom ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:55 schreef MeneerMuis het volgende:
Ondeugend moet hem zoeken
Sorry, ik hoorde het van een vriend,quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
FF Opletten hoor !
Vanmiddag net na half 5 zijn de foto's van Capelle gepost
juistquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:56 schreef ondeugend het volgende:
Misschien moest iemand naar de verjaardag van zijn vervelende schoonmoeder..... of heeft op weg naar het werk besloten de stok te gaan halen. Dan is er nog niet direkt een mogelijkheid om te laten weten dat de vinder hem heeft.
Paniekzaaiers hier !
![]()
Ik heb het gevoel dat je geluk hebtquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wrom ?
Ja ik zal even van Assen naar Capelle tuffenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:01 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je geluk hebtook al met je prijs
![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ik zal even van Assen naar Capelle tuffen
Hebben jullie een momentje ?
LOLquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:15 schreef MeneerMuis het volgende:
mmm... ik denk dat een ontwetende de stok gewoon heeft opgepakt en meegenomen. Misschien ligt ie nu met Dorey in de openhaard [omg!!!] .quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik was anders vrij snel op die plek, en toen al zag ik niks
dat weet je of dat denk je??quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:25 schreef freaky_girl het volgende:
De stok is dr nog, dont worry!! Got a good feeling about this![]()
En nee k heb hem niet![]()
![]()
![]()
Als je kijkt naar de omgeving; het is bij een industrieterrein en er zit geen voetpad naast! De kans is klein dat mensen daar wandelen... Ja mensen die op de fiets de hond uit laten bijvoorbeeld, maar volgens mij was het niet echt lekker weer dus die kans is ook klein...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:31 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
dat weet je of dat denk je??
Wanneer stopte je met zoeken en reed je weg?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:58 schreef MeneerMuis het volgende:
Boogus ik heb ook half uur met me moeder gezocht, heb via telefoon contact gehad met iemand die foto's aan het bekijken was. Heb smsjes gestuurd, maar geen stok kunnen vinden.
En voor diegene die nog willen kijken; IK HEB echt tussen ALLES gezocht in dat hele veld.
Ik weet 90% zeker dat iemand hem al heeft want ik zag nog wat geplukt *gras* liggen, maar niet ergens in de buurt een stok.
ow okej dan, ik dacht dat ik jou zag wegrijden dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:43 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik begon om half 6, en we reden half 7 weg
Hiertussen dus nog 20 minuten rijtijd, en parkeren enzovoort. Dus rond de 30/40 minuten echt gezocht en getelefoneerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |