glaasje uit de tweede fles rechts van het midden voor -Vaduz-quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Er wordt aan me gedacht.Doe me maar een glaasje uit de tweede fles rechts van het midden.
Ik ook, heb er al 2 gehad, vanavond de 3e. En ik heb geweten dat er 2 warenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:41 schreef pfaf het volgende:
Middag. 3 verjaardagen in 2 dagen. 't Wordt weer een zwaar weekend.
Dus eigenlijk maar twee echte verjaardagen!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:51 schreef pfaf het volgende:
2 Jaeger en 1 Grolsch verjaardag.
2 waarvan het maar twijfelachtig is hoeveel het er levend van af brengen en één gezellige.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maar twee echte verjaardagen!
1 leuke zul je bedoelenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maar twee echte verjaardagen!
Er zit een gat in je bal!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:16 schreef pascalheister het volgende:
vanavond weer gezellig bowlen![]()
He, geen foto's van de meet online zetten !!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:07 schreef Bluezz het volgende:
Hey, we kunnen lekker buiten zitten in het zonnetje
[afbeelding]
golfer moet echt eens naar de kapper he![]()
KAMPIOENEN!!!!!! rondje op kosten van legoquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* VoreG komt in een opperbest humeur het café in.
Een cassis aub.
Ik zondag.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Het hele weekend familie, familie en nog meer familie
2 rondjes in 2 dagen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
KAMPIOENEN!!!!!! rondje op kosten van lego.
Beter een gat in je bal dan een bal in je gat!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:18 schreef Bluezz het volgende:
Er zit een gat in je bal!
ik hoop wel dat het een vrouwlijke bal isquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er zit een gat in je bal!
OF een bowlingbal in je zak!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:45 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Beter een gat in je bal dan een bal in je gat!
Goed idee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:40 schreef zjroentje het volgende:
ff tot rust komen.
Daarom gooi ik de nieuwe Rammstein maar ff in de stereo.
![]()
Hij is echt goed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Goed idee.
Wieso?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:51 schreef manny het volgende:
Kunnen we die pompoen smileys niet verbieden in Hools, kan Harrie er tegen optreden svp ?
Ze zijn zo gay.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wieso?
Start alsjeblieft niet weer die korfbal-discussie opquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:07 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ze zijn zo gay.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Start alsjeblieft niet weer die korfbal-discussie op![]()
![]()
Vrolijk zijn ze zeker.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:07 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ze zijn zo gay.
vijf dagen nadat ik het erop had staan ook maar gedaan, o.a. bluetooth deed het nog niet lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:07 schreef Ajaxno1 het volgende:
En ff SP2 erafmieteren
Jottumquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:35 schreef SCH het volgende:
Respect jooooooooh - we hebben een uur naast Agnes Kant en haar gezinnetje gestaan
Nou zeg.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:35 schreef SCH het volgende:
Respect jooooooooh - we hebben een uur naast Agnes Kant en haar gezinnetje gestaan
Waar was jij brutusje?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou zeg.
Aan het werk. Daar help je het land pas mee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar was jij brutusje?
Hier doet Divx vaag, ook na de deinstalatie. Maar kan ook komen omdat het een oude bak is. Vanavond dan maar op de snelle bak films kijken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vijf dagen nadat ik het erop had staan ook maar gedaan, o.a. bluetooth deed het nog niet lekker![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:29 schreef Eilanden het volgende:
LG ... ik denk niet dat Ajaxno1 met de betekenis 'vrolijk' van gay bedoelt
Heel goed zjroentje, tot je 76e als het aan dit kabinet ligt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Aan het werk. Daar help je het land pas mee.![]()
Dan heb ik me allang binnen ''gefraudeerd".quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Heel goed zjroentje, tot je 76e als het aan dit kabinet ligt.![]()
Nee, dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:29 schreef Eilanden het volgende:
LG ... ik denk niet dat Ajaxno1 met de betekenis 'vrolijk' van gay bedoelt
Doe mij maar 250.000 biertjes danquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Balkenende!
Cultheld, diverse doodsverwensingen, al dan niet in combinatie met het plaatsen van privégegevens. Afkoelban 48 uur.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:37 schreef tong80 het volgende:
Cultheld is gebant.Een schande zo'n lieve jongen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:33 schreef SCH het volgende:
SCH is heel erg slim en ging gewoon met de auto naar het Museumplein
Indrukwekkend trouwens. Zoveel mensen, zoveel vastberadenheid en vooral ook heel erg veel jongeren. Ik ben niet zo van demonstraties maar ik vond het nu echt nodig en ben blij dat ik gegaan ben.
werk in een DC met locaties in Haaften,Waddinxveen en Soesterberg.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:05 schreef methodmich het volgende:
Jij bent de leukste uit Den Bosch dus!
Maar 400 man, wat doe jij voor werk joh?
distributiecentrumquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:08 schreef manny het volgende:
ik zal wel debiel zijn, maar wat is een DC ?
Blij dat jij het vraagt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:08 schreef manny het volgende:
ik zal wel debiel zijn, maar wat is een DC ?
Ja legendarisch tournooi was dat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:04 schreef methodmich het volgende:
Van Hanegem.
Nee, Hugo Boss.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
Rook Bos naar Shell?
dus als ik dat nummer van die brief bel, dan krijg ik jou aan de lijn ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:31 schreef RedGuy het volgende:
Koffie, want ik val bijna in slaap hier op mijn werk. We zitten met twee personen tot 9 uur te wachten op telefoontjes voor het Hoogheemraadschap Delfland, waar iets mis is gegaan met de waterschapsverkiezingen. Wilt iemand me bellen voor een vraagje of ze gewoon nog kunnen stemmen?
Ja.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:57 schreef manny het volgende:
[..]
dus als ik dat nummer van die brief bel, dan krijg ik jou aan de lijn ?
Dan moet je bellen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:58 schreef manny het volgende:
kan ik nog gewoon stemmen dan, ik heb twee formulieren gekregen..
Dat was ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:09 schreef manny het volgende:
of ik huiseigenaar ben ?
18.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:11 schreef manny het volgende:
meen je niet, ben jij 50 ?
Ja daar kom ik nu ook pas achterquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:58 schreef Eilanden het volgende:
Voor diegenen die het nog niet wisten, ook effe in Hools: Yeahronimo is vanavond gratis![]()
Dat ben ik dus bij lange na niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:51 schreef tong80 het volgende:
Balkenende doet me wel denken aan Lego. Beste jongetje van de klas.
Haal je altijd al zulke slechte cijfers voor gym dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ben misschien goed, maar niet de beste.
Ik ben constant, laat ik het daar op houden.
Ik heb het over het algemeen. En niet over vakken zoals gym, maar vakken waarvoor je moet leren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:12 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Haal je altijd al zulke slechte cijfers voor gym dan?![]()
Ik was goed in gym en gooide altijd met opzet een bal recht in het gezicht van mensen die gym te min vonden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb het over het algemeen. En niet over vakken zoals gym, maar vakken waarvoor je moet leren.
Gymleraren zijn de allerergste, iets met fascisme en zoquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind dat educatief onverantwoord dat kinderen zelf teams gaan kiezen.
Als onderwijzer of trainer ken je die kinderen toch. Maak dan zelf even 2 gelijkwaardige teams. Net zo makkelijk, misschien nog wel sneller en bespaart een hoop trauma's.
Ach, ze hadden toen al in de gaten dat je heaumeau was en een beetje medelijden met je lulletje moesten hebben?quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:40 schreef SCH het volgende:
Ik werd altijd als 1-na-laatste gekozen met gym. Dus ik was ook weer net niet het lulletje
Alles kan maar ik vind het wel erg sentimental. Ze spelen nou bij ons.quote:Op zondag 3 oktober 2004 00:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik had het idee om een Eagles shirt aan te trekken om zo Sikora en Yildirim extra te steunen.. of zo.. zou dat kunnen denk je? Donderdag dus niet gedaan..
Nee nee. Ik werd toen al miskend. Dat was hetquote:Op zondag 3 oktober 2004 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, ze hadden toen al in de gaten dat je heaumeau was en een beetje medelijden met je lulletje moesten hebben?
waar dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:11 schreef tong80 het volgende:
Tong werkt ook in een DC. Helas moet ik daarvoor naar den Bosch.
Sinds wanneer fluister jijquote:Op zondag 3 oktober 2004 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
bij ons hebben ze mensen nodig en het is maar bij jou aan de overkant,je kan het zelfs zien liggen vanuit Zaltbommel![]()
ZAL IK VOORTAAN DAN MAAR OP DEZE MANIER SCHRIJVEN?quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sinds wanneer fluister jij![]()
en jij zorgt voor de rietjes?quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Het een ranja-party
Is er al een 7?quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:52 schreef Ajaxno1 het volgende:
Wat is MSN 7.0 een RAMP product.
dat waren we ook al gewend met msn gelukkigquote:Op zondag 3 oktober 2004 13:11 schreef Ajaxno1 het volgende:
Een beta. maar die wil je niet downloaden. Nu echt teveel onnodige shit erin
nudge nudge!quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:52 schreef Ajaxno1 het volgende:
Wat is MSN 7.0 een RAMP product.
wink winkquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:27 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
nudge nudge!
nee, hoezo wil je ze hier verkopen?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:39 schreef methodmich het volgende:
Wie heeft er al kinderpostzegels?
weet ikquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Is voor een goed doel rubbereend en pascal!
vond ik wel meevallen op basis van de 2e helft dik verdiendquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:05 schreef Eilanden het volgende:
Doe mij maar een biertjeop de 3 punten van Utrecht die behoorlijk onverdiend waren
Goed zo!quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet ikmaar k ga er ook vanuit dat mijn moeder ze hier van een kindje aan de deur heeft gekocht.
v/d haar ja kopbal uit een vrije trapquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Goede timing SCH.
Eilanden, wie had de eerste van Utrecht gescoord? Ik hoorde Cornelisse bij Langs de Lijn.TT zegt V/d Haar
:d, maarja Tiel, da's ook nie viel zoals we hier in de omgeving zeggen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 17:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Korfbal op zijn best:
Ter Leede E1 - Tiel 72 E2 10.00 23 - 0
(Even voor de duidelijkheid, dat is 1 doelpunt per 1 minuut en 50 sec ofzo., E speelt 20 minuten per helft.)
Met zoveel heb ik nooit klop gehad en ook niet gegeven.
En dat bij korfbalquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik mag in de zaal weer tegen Tiel. Het team waar ik tegen moet heeft geen beste reputatie. (Kleedkamers slopen, ellebogen uitdelen.)
Zou je niet denken hè?quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dat bij korfbal.
Zeker ruige sex in die kleedkamer dat alles gesloopt wordtquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zou je niet denken hè?
Ik heb het ook maar van een ander forum.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zeker ruige sex in die kleedkamer dat alles gesloopt wordt.
een ander Forum......quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van een ander forum.
Maar goed, dan moet het wel op hoogte zijn, aangezien ze die haakjes aan het slopen waren. (Volgens dat bericht.)
Is alsnog beter dan achterkamertjespolitiek.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:26 schreef Ajaxno1 het volgende:
kleedkamer journalistiek
Poepoe, ik post op 3 fora en lurk op een 4e.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een ander Forum......k dacht dat wij de enige waren voor jou...... maar er is dus een ander
sletquote:Op zondag 3 oktober 2004 18:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Poepoe, ik post op 3 fora en lurk op een 4e.
Gebruik dan wel de goede aanduiding, slimpie.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
slet
sletjequote:Op zondag 3 oktober 2004 18:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gebruik dan wel de goede aanduiding, slimpie.
wat bedoel je ?quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:12 schreef TerroRobbie het volgende:
stik erin...
NFSUnderground heeft geen zin meer?
al 2 weken niet geupdate?quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
wat bedoel je ?
haaaaaaaaaaaai Hools
3 weken zelfs.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
al 2 weken niet geupdate?
Mijn allerliefste mede-mod heeft hier al contact met NFSUndergroundII over opgenomenquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
3 weken zelfs.
haaaaai SChatquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
wat bedoel je ?
haaaaaaaaaaaai Hools
volgens mij waren het er ietsjes meerquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:23 schreef pascalheister het volgende:
6 rondjes dus![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:21 schreef just me het volgende:
Concordia heeft vandaag met 6-0 gewonnen !!!!!
Ja, dat kan ik niet weten.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn allerliefste mede-mod heeft hier al contact met NFSUndergroundII over opgenomen
Mijn zomervakantie jaquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:10 schreef FrankyMcG het volgende:
VAKANTIE?
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2004 21:14 schreef FrankyMcG het volgende:Sorry Bluezzie!
Iets drinken?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:16 schreef Bluezz het volgende:
En hoest met de liefde Frongu?
quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Linkse vrouwen zijn gewoon![]()
ErikT ?quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:06 schreef pascalheister het volgende:
wat een patsertje zeg bij de perfecte partner op rtl 4![]()
daar kan zelfs erik niet aan tippenquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
ErikT ?
is dat dat stedentripje in Europa geworden waar je het laatst over had?quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heel goed! We gaan binnenkort een weekendje naar Scheveningen!
Deze hool gaat hetzelfde doenquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Deze hool gaat slapen, tot morgen.
* Againzender tapt een biertje voor de blije Utregse Eilanden en gaat naar bedquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:47 schreef Eilanden het volgende:
Doe maar maar een biertje
thank you!quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:13 schreef rubbereend het volgende:
MotD2 aan de gang voor de liefhebbers
* JustJunior doneert voor een week erbij !quote:Op maandag 4 oktober 2004 08:16 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb hem al voor een extra week overgemaakt
LOLquote:Op maandag 4 oktober 2004 08:16 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb hem al voor een extra week overgemaakt
Deze kater?quote:Op maandag 4 oktober 2004 08:53 schreef Bjoro het volgende:
mogguh..
maandagochtends met een kater zijn zwaar klote
katers zijn niet voor de poesquote:Op maandag 4 oktober 2004 08:53 schreef Bjoro het volgende:
maandagochtends met een kater zijn zwaar klote
zi zelf meer aan deze te denken:quote:
nee late dienstquote:Op maandag 4 oktober 2004 07:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge Hools.
PH niet eerder?
mail me maar even dan geef ik je de url welquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
spuit 11: staan er nog ergens foto's van de meet?
mijn kater is geen schatjequote:Op maandag 4 oktober 2004 09:37 schreef SCH het volgende:
Wat een schatje die kater, lijkt een beetje op Koen.
* SCH blaast heel hard op zijn blauwe demonstratiefluitje vlakbij het oor van de kater van Bjoroquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mijn kater is geen schatje![]()
mijn kater is stom !!! (en mijn eigen schuld !!)
Bjoro's kater haaaat demonstratiefluitjes...en zeker blauwe !!quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH blaast heel hard op zijn blauwe demonstratiefluitje vlakbij het oor van de kater van Bjoro
Bjoro's kater is een mietje op fluwelen sokjes.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Bjoro's kater haaaat demonstratiefluitjes...en zeker blauwe !!
Hoe weet je dat, je hebt hem nog nooit IRL gezien.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:12 schreef SCH het volgende:
Glenn gaat veel te veel op zijn vader lijken.
bjoro's kater heeft ook een hekel aan koude voetjes....dus de sokjes komen goed van pas !quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:08 schreef SCH het volgende:
Bjoro's kater is een mietje op fluwelen sokjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |