Student gok ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:11 schreef Stuart het volgende:
De verwachting was toch 200,000![]()
Arbeiders en tevreden zijn met je loon ? What the hell ben jijzelf dan ?
Ja ok, iedereen die werkt is arbeider. Maar die demonstranten jonge... sodeju, dat zijn echt allemaal van die leipe treinmachinisten, lopende band werkers en leerkrachten. Ga thuis het gras maaien ofzo (als ze al niet op een flat wonen...) in plaats van lopen schreeuwen en druk doen in Amsterdam centrum.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:11 schreef Stuart het volgende:
De verwachting was toch 200,000![]()
Arbeiders en tevreden zijn met je loon ? What the hell ben jijzelf dan ?
Beter dan dat volk wel ja... Ik walg daar echt van, massa hysterie is het.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:12 schreef kibber het volgende:
Oke, je bent beter dan het normale volk..
Wou je dat zeggen?
En wat maakt jou beter dan die mensen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Beter dan dat volk wel ja... Ik walg daar echt van, massa hysterie is het.
Misschien studeer ik nog...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:13 schreef kibber het volgende:
Trouwens, iemand die een echt vak had geleerd hoeft natuurlijk niet met de trein te reizen die heeft de luxe van een auto...
Eerst even zelf een vak leren, een baan proberen te scoren, niet zeiken over je aanvangsalaris en dan weer over arbeiders praten, OK?quote:Op zondag 7 maart 2004 20:14 schreef BrauN het volgende:
Ik doe dit jaar examen en ik heb besloten dat ik naar de Universiteit van Tilburg ga.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:14 schreef Stuart het volgende:
IK zou zelf ook niet meedoen hoor![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Elk mens dat een beetje rationeel denkt gaat natuurlijk niet demonstreren. Alleen die hersenloze lage loon arbeidertjes doen zoiets...
Je weet dus totaal niet waar het om gaat...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja ok, iedereen die werkt is arbeider. Maar die demonstranten jonge... sodeju, dat zijn echt allemaal van die leipe treinmachinisten, lopende band werkers en leerkrachten. Ga thuis het gras maaien ofzo (als ze al niet op een flat wonen...) in plaats van lopen schreeuwen en druk doen in Amsterdam centrum.
Als je denkt dat het daarom gaat ... En jij gaat met je wereldvreemde houding studeren.. misschien wordt je nog wat wijzerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Misschien studeer ik nog...
Ik ga in ieder geval niet lopen kloten op een plein om één procent meer zakcentjes te krijgen net als die paupers.
Ja maar dan wel carpoolen, anders is het niet meer solidaridinges.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:13 schreef kibber het volgende:
Trouwens, iemand die een echt vak had geleerd hoeft natuurlijk niet met de trein te reizen die heeft de luxe van een auto...
Nu heb je nog niet verteld wat jou beter maakt dan de rest....quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval niet lopen kloten op een plein om één procent meer zakcentjes te krijgen net als die paupers.
Je weet echt niet waar voor vandaag die demostratie was he??quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:16 schreef BrauN het volgende:
[..]
Elk mens dat een beetje rationeel denkt gaat natuurlijk niet demonstreren. Alleen die hersenloze lage loon arbeidertjes doen zoiets...
Ow, wacht, je studeerd. Zeker zo'n rijkeluiszoontje waarvan z'n pa alles betaald en zoonlief elke dag in de kantine op de universiteit een lekker broodje kan kopen. Misschien zijn er ook nog vaders die kinderen hebben die ook studeren, maar die het niet zo breed hebben... Denk daar eens aan, kijk verder dan je eigen wereld. Je leeft hier niet alleen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jáá en ik krijg m'n bier ook nog eens allemaal van mijn vader, gratis!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ow, wacht, je studeerd. Zeker zo'n rijkeluiszoontje waarvan z'n pa alles betaald en zoonlief elke dag in de kantine op de universiteit een lekker broodje kan kopen. Misschien zijn er ook nog vaders die kinderen hebben die ook studeren, maar die het niet zo breed hebben... Denk daar eens aan, kijk verder dan je eigen wereld. Je leeft hier niet alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |