Ze moeten er ook wel in blijven met spelers als Erwin Looms, Hubert Dijk (en Sjors Brugge)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Excelsior'31 Rijssen- HHC Hardenberg 4-1. Een goed begin in de hoofdklasse dus!
Lijkt me wel, ze hebben er flink wat poen tegenaan gesmeten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:37 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Ze moeten er ook wel in blijven met spelers als Erwin Looms, Hubert Dijk (en Sjors Brugge)
ik zou dan voor de zaterdagmiddag gaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:05 schreef RedGuy het volgende:
Weet je, ik denk dat ik ook maar ga voetballen. Lekker op zaterdagochtend op een kutveld een balletje trappen in een bierteam, als centrale verdediger.
Die naam, is dat serieus ?! if so, waar spelen ze dan ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:44 schreef tong80 het volgende:
Oh ja ons tweede speelt dit jaar hoofdklasse. Weet nog niet bij wie ze zijn ingedeeld ik hoop bij Quick boys , ijsselmeervogels of andere toppers.
Dat is als profvoetballer vragen : Ajax ? is dat een echte naam ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:20 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Die naam, is dat serieus ?! if so, waar spelen ze dan ?
lol, ik vond de naam nogal grappig maar ze doen hem blijkbaar eer aan...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is als profvoetballer vragen : Ajax ? is dat een echte naam ?
Ja zij hebben daar een enorm dure grasmat neergelegd. En de KNVB betaalde er maar weinig aan mee.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:21 schreef tong80 het volgende:
En het Nederlands elftal traint tegenwoordig bij Quick boys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |