quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:17 schreef BazzoS het volgende:
Goeienavond![]()
Ik ga morgen naar de Radstake
een voertuig met 281 in de typenaam nogwelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:15 schreef PeuRac het volgende:
FIPO
toch nog wat gevonden
Nee slet, ik heb toch een vriendinquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
BrEeZaH sletjes oppikken?
zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:23 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee slet, ik heb toch een vriendin
Nee..... nr. 2 of 3 was iig korterquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb ik trouwens de kortste pta sc tt aller tijden?
Alsof er iemand is in de radstake die zicht daar wat van aantrekt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:23 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee slet, ik heb toch een vriendin
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof er iemand is in de radstake die zicht daar wat van aftrekt.
het [pta sc] of [pta slowchat] telt natuurlijk niet mee hequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[Chat] BMW 760i
ga daar maar een soverheen qua kortheid... maar volgens de huidige normen is deze TT niet correct
Precies, als je een auto hebt, ben je in de RS verzekerd van een wip. Met een Kadett GSI, BMW 'm3'quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
reden 434563 waarom je in onze regio niet moet gaan stappenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Precies, als je een auto hebt, ben je in de RS verzekerd van een wip. Met een Kadett GSI, BMW 'm3'of Merc 190 helemaal
![]()
De ArenA kun je goed hebben, of Vergane Glorie XLquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
reden 434563 waarom je in onze regio niet moet gaan stappen
* PeuRac gaat liever in Tilburg de kroeg in
Nee als ze mij zien danneh..quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alsof er iemand is in de radstake die zicht daar wat van aantrekt.
Ken ik allebei niet.... hoewel ik wel af en toe mensen spreek die echt enthousiast zijn over vergane glorie.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De ArenA kun je goed hebben, of Vergane Glorie XL
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:51 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak gaat er vandoor
nog evekes slapen en dan om 5 uurrichting schiphol
tot over 2 weken of zo.....
en eeuh laat pta wel heel als het lukt![]()
nog langsgelopen vandaag, maar ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De ArenA kun je goed hebben, of Vergane Glorie XL
Is dat echt zo erg?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ken ik allebei niet.... hoewel ik wel af en toe mensen spreek die echt enthousiast zijn over vergane glorie.....
Maar als je echt wil lachen moet je naar de Boulevard in Zutphen gaan....
Breezersletjes enzo, van wat ik gehoord hebquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat echt zo erg?
Daar kom jij ook niet binnen, min leeftijd= 21 jaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nog langsgelopen vandaag, maar ben er nog nooit geweestGrootste café van NL of Gelderland ofzo was het toch?
En hoe oud was jij ook al weer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar kom jij ook niet binnen, min leeftijd= 21 jaar![]()
Het zou het grootste van NL worden, maar de kregen geen vergunning om de zolder ook te gebruiken, dus zijn ze nu nr 2
19, maar ik ken de helft van t personeel, dus ik kom altijd via de achterduur binnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
En hoe oud was jij ook al weer?
Ga er een x heen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat echt zo erg?
Hoezo? Dan blijf je uit je stamkroeg weg?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga er een x heen zou ik zeggen
waarschuw me dan wel ff van te voren...![]()
Nee, dan wil ik je gezicht zien....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Dan blijf je uit je stamkroeg weg?
Snel gaan spammen he, nu TF weg isquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Is dit trouwens een ideetje voor PTA?
http://mike.messageboard.nl/6295/viewtopic.php?t=236
Wat is de gemiddelde leeftijd van lekkere sletjes daar?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik je gezicht zien....
Wil je niet, echt nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik je gezicht zien....
Foto's willen we zienquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde leeftijd van lekkere sletjes daar?
Niet als spam bedoeld hoor, dat forum is niet actief... En dat hoeft om mij ook nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snel gaan spammen he, nu TF weg is
14.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde leeftijd van sletjes daar?
Dat is wel heel jong, dat is nog jonger als LGquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
14.
lekkere sletjes lopen daar niet.
17.... eigenlijk 18....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel heel jong, dat is nog jonger als LG(en zij is al erg), 16 is toch echt wel t minimum.
Ik moest t eerst 10x lezen voordat ik t snaptequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:08 schreef BazzoS het volgende:
PTA meet topic Peu
't schijt er idd drukker te zijn geworden, morgen komt LUNA dr, met geile danseressensletjes enzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
17.... eigenlijk 18....
Dat weet jij dan wel... : Sinds september is lido 18 ipv 16 als minimum... is het daar nou ineens beter geworden
Geen idee, moet je BazzoS vragen, ik ben er 1 keer geweest, en kwam met allemaal blauwe plekken thuis, ben er daarna nooit meer geweest.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
17.... eigenlijk 18....
Dat weet jij dan wel... : Sinds september is lido 18 ipv 16 als minimum... is het daar nou ineens beter geworden
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, moet je BazzoS vragen, ik ben er 1 keer geweest, en kwam met allemaal blauwe plekken thuis, ben er daarna nooit meer geweest.
Ik denk btw dat het vanaf 18rj juist de probleem gevallen zijn
Dat kloptquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dnek dat boertjes juist de probleemgevallen zijnof ze nou 16, 26 of 56 zijn... t zijn altijd de boertjes die herrie schoppen
juist niet..... als zo'n boer vervelend doet, geef je 'm nog een biertje, en hij is spontaan je vriend..... ik heb VEEL meer problemen met 'stratenmakers' en '3e generatie geitenneukers' (c) Theo van Gogh... zeg maar, de minder kansrijke groepenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dnek dat boertjes juist de probleemgevallen zijnof ze nou 16, 26 of 56 zijn... t zijn altijd de boertjes die herrie schoppen
In de RS zijn het de laatste tijd meer de hardcore groep (lonsdale e.d.) die rellen lopen te schoppen. Morgen ga ik maar weer eens kijken of er nog ruzie isquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
dat is in de RS ook altijd het probleem, en in d'Olde beth. In de ArenA (meer kakkers) zijn zelden problemen (alleen dat iedereen met drank op weer naar huis rijdt
)
Ik kreeg ruzie met loco's, dat was in de tijd dat het nog wel druk was. Ze vonden ons te kak (we waren met de net nieuwe E-klasse de pa van een kennis die ook mee was. En we liepen een klein beetje kak erbijquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]blauwe plekken waarvan? En probleemjongeren vanaf 18 jaar? Daarom is die toko niet veranderd, Lido is veranderd omdat er toen het nog gewoon 16+ was er soms op een zaterdag nog niet meer dan 30 mensen waren
(en dat voor een disco met 5 zalen
)
Laterquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn bus gaat, tot een andere keer
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kreeg ruzie met loco's, dat was in de tijd dat het nog wel druk was. Ze vonden ons te kak (we waren met de net nieuwe E-klasse de pa van een kennis die ook mee was. En we liepen een klein beetje kak erbijtoen gaven ze ons een grote bek, wij eentje terug, toen wouden ze ons er niet doorlaten. Ik duwde er eentje aan de kant, en voor ik t wist had ik overal blauwe plekken en stonden we met ons 5en buiten
hahahahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik bedoel:
dat is kut voor je
* BazzoS is pitten
Is ie dan eindelijk is een keer opgerot?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:55 schreef ThaFreak het volgende:
thanxz mensen.....
* ThaFreak is er nu echt vandoor![]()
![]()
Ik neem aan dat dat hier is, in de SC?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We moeten achter de schermen nog ff overleg plegen over wat we exact gaan doen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:17 schreef D-Devil het volgende:
Ik neem aan dat dat hier is, in de SC?
Denk het nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:12 schreef PeuRac het volgende:
We moeten achter de schermen nog ff overleg plegen over wat we exact gaan doen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 09:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
[..]
Denk het niet
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:01 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Maar toch goedemorgen
.
van gister avond kwart over 9 tot nu dus uhm jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 10:15 schreef BazzoS het volgende:
Lekker geslapen iedereen?
Dat zuigt iddquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:28 schreef Sjoewe het volgende:
Mja het gaat. Wat mij betreft had het niet uit hoeven gaan, dus dat zuigt.
Ach d'r lopen genoeg leuke meisjes rond
En als dat niet help, gooi 'm een keer uit het raam, dan weet je zeker dat 'ie iig niet meer knippertquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:34 schreef Sjoewe het volgende:
Resolutie omlaag, refresh rate omlaag.
Help dat?
Heb mijn 20 inch CRT nu 4 jaar, destijds met een vriendelijk personeelsprijsje gekocht, van 1300 gulden voor 800 gulden. Het model ging eruit dus lekker veel kortingquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:50 schreef Sjoewe het volgende:
DVI is digitaal signaal. Tja voor een beetje goeie 17" ben je toch al gauw 400 euro kwijt.
Tja mijn CRT koste dat ook toen dat nog 't top model was, en heb dr nu al weer 3 jaar plezier van.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:14 schreef Sjoewe het volgende:
Ghehe, m'n moeder is protesteren vandaag, wil ook wel maar ik moet m'n oma naar een nichtje van d'r toebrengen
patserquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:06 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een 15" TFT siemens, een 16" TFT Eizo, een 17" TFT Lite-on en een 30" LCD TV die ik vaak gebruik als monitor
En dan heb ik niet eens wat te compenserenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
patser![]()
Neger <-- suriname weet je wel. Niet afrikaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:21 schreef Sjoewe het volgende:
Gecondoleerd dan. Recent onderzoek wijst uit dat de penis van de gemiddelde afrikaan 1,5cm kleiner is dan die van de gemiddelde Europiaan
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:01 schreef ook_gek het volgende:
ja oke maar wie kent deze dj,s en zijn ze een beetje goed?
ik ook, maar heb ook nergens zin inquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:11 schreef BoJo het volgende:
Ik verveel me dood![]()
nee inderdaad, heb me niet eens gedouchtquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ook, maar heb ook nergens zin in![]()
Dixon (GER <---- als je daar op zoekt vind je een bio chemicusquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:10 schreef hermandeperman het volgende:
er zit een Mof bij
op deze manier gaat hij snellerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:51 schreef PeuRac het volgende:
Hang eerst je uiltaat maar recht
Waar rij ik dan nog meer mee voor lulquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:48 schreef ook_gek het volgende:
jha doen boJo rij je nog meer voor lul
tuningquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:51 schreef PeuRac het volgende:
Hang eerst je uiltaat maar recht
ik laat het zoquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:55 schreef PeuRac het volgende:
Als je die reflector balk in de kleur van de auto spuit, of daar ook een vervangsdeel voor vindt, staat t misschien nog niet eens zo heel lelijk
ruiten wisserquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Waar rij ik dan nog meer mee voor lul![]()
als je opgelet had dan had je gelezen dat ik die vorige week vervangen heb voor normalequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ruiten wisser
Gelukkig, weet je al wat je verder met je auto gaat doen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik laat het zo![]()
ja maar jij verranderd snel weer dingenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je opgelet had dan had je gelezen dat ik die vorige week vervangen heb voor normale![]()
hangt ervan af hoeveel je ervoor wilt gevenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig, weet je al wat je verder met je auto gaat doen?
ik was er ook op uit gekeken jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar jij verranderd snel weer dingen![]()
als je nu al aan het zuipen bent, dan is ie alweer stuk voordat je op je bestemming bent vanavondquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:15 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb net mijn fiets weer eens gerepareerd voor vanavond
mag ik wel komen als ik beloof niet mee te doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:18 schreef hermandeperman het volgende:
hehehehe... niet doorvertellen hè![]()
ben wel wat gewend![]()
Ik ga vanavond samen met mijn huisgenoot en die klapt bijna iedere zaterdagavond op zijn muil
Enne... BoBjo... je mag niet komen op de meetHaarspeldbochten enzo
![]()
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
mag ik wel komen als ik beloof niet mee te doen![]()
dat vind ik nou liefquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
Je mag ook als eerste... komen wij er 10 minuten achteraan![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat vind ik nou lief![]()
als jullie dan ook nog even al het verkeer in de wijde omtrek willen blokkeren![]()
uitsloverquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:26 schreef BazzoS het volgende:
Goeiemiddag
Ik ga weer, auto wassen![]()
Zijn er bomenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]vooruit dan maar.... en kunnen we je na die 10 minuten van een boom afschrapen of niet
![]()
Ah doe mijne ook even ajbquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:26 schreef BazzoS het volgende:
Goeiemiddag
Ik ga weer, auto wassen![]()
wat hij zegtquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ah doe mijne ook even ajb![]()
ik kom nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ongetwijfeld![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
ik ben ff naar de supermarkt
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:52 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Wat doe je als je op je werk zit en je verveelt je
Dit dus![]()
Dat kan veel ergerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:52 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Wat doe je als je op je werk zit en je verveelt je
Dit dus![]()
ja ze hadden niet zo veel tijd. Ze wilde het eerst doen met zwarte seal en dan ECHT strak inpakken van boven tot onder en dan ECHT het begin en het eind weg werken zo dat er maar 1 manier is. En dat was snijdenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat kan veel erger![]()
leuk om te doen!
ik ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:24 schreef ook_gek het volgende:
ik vind die hele auto geil
* ook_gek doekje geeft aan BoJoquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ook![]()
ja ok, maar je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ook![]()
* BoJo afveegt en doekje terug geeft aan ook_gekquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
/ook_gek doekje geeft aan BoJo
Bahquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
* D-Devil afveegt en doekje terug geeft aan ook_gek
Bedank nadientje effe voor me wegens het lenen van je doekjequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:35 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Bah.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bedank nadientje effe voor me wegens het lenen van je doekje
Ik wil die ketel eerst poetsenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
waar blijft filmpje ?
zijwieltjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:57 schreef BoJo het volgende:moet je wel goed balans hebben
zie je hem al zitten, chopper bob met z'n baard en tattoo, kale kop en dan van die lullige zijwieltjesquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zijwieltjes![]()
hehehe... en dan net als die kleuters van de linker op de rechter hoppenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
zie je hem al zitten, chopper bob met z'n baard en tattoo, kale kop en dan van die lullige zijwieltjes![]()
geen uitgedroogte breezah sletquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:06 schreef Hugster het volgende:
dat de uitlaat dicht lijkt te zitten zegt niets, veel viertakt motorfietsen hebben ook zo'n dichte demper en die werken wel.
ik ben me kamer aan het opruimen
echt over al ZOOI stapels audio folders, pizza dozen, stofvlokken, magazine's, papierwerk, flyers,cd's ,dvd's wat een tyfus zooi
steenslag, jammerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:46 schreef Fugie het volgende:
ik heb ook de vectra gewassen jaen de astrat ook.
hier trouwens een foto van de schade aan me velg, die zich wekelijks uitbreid
[afbeelding]
heb het dus maar alleen op me velg rechtsvoor, beetje vaagquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:29 schreef BazzoS het volgende:
[..]
steenslag, jammer
is wel de stoeprand kantquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb het dus maar alleen op me velg rechtsvoor, beetje vaag![]()
Ow dat is wel heel raar ja..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
Dan is het een rechter voor wiel steenslag op rechtervoorvelg kiezel geweestquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
das kut zeg, hij was dus eerst niet eerlijk geweestquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:25 schreef Alfisti het volgende:
have fun ook_gek!
* Hugster is vandaag voor Jan Lul naar Raalte gereden voor een vloerbedekking voor in de 155
Blijkt dat er na eerst telefonische navraag bij aankomst toch een gat in te zitten![]()
teering dat is echt kutquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:25 schreef Alfisti het volgende:
have fun ook_gek!
* BoJo is vandaag voor Jan Lul naar Raalte gereden voor een vloerbedekking voor in de 155
Blijkt dat er na eerst telefonische navraag bij aankomst toch een gat in te zitten![]()
ik ga denk ik volgende week brembo's rondom laten monterenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:38 schreef Alfisti het volgende:
nee, mooi kut weer. Dik 200 kilometer gereden voor niets
Nou ja, ik zoek gewoon verder
S&A hadden het over iets met max jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:47 schreef Alfisti het volgende:
RS max??
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:00 schreef Alfisti het volgende:
heb ik ooken die gaan er weer onderuit
Ik heb ze binnen 5000km krom getrapt, denk dat ik maar eens richting tarox met 40 groeven ga
Dus die Brembo's zijn gewoon gaar ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:07 schreef Alfisti het volgende:
Ik ben er nog niet mee het ciruit op gegaan, alleen een beetje sportief straatgebruik
Voorlopig gaan er weer originele onder en ga ik eens rustig rondkijken naar wat beters, Marc heeft die Tarox al en ben erg benieuwd naar zijn bevindingen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:33 schreef Alfisti het volgende:
ah joh, ze zijn prima voor jou! je rijd toch als een oud wijf!
Niet, nee?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik ben niet zo blind als jij en hoef daarom niet steeds op het laatste moment keihard op de remmen![]()
maar hij heeft wel absquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Niet, nee?
er zit wel een klein beetje verschil tussen mijn 1.7/1.8 en jouw 2.58 v6quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:38 schreef Alfisti het volgende:
Nah, je hebt gewoon nog steeds niet het gaspedaal gevonden volgens mij
Zo vaak grijpt het ABS nou ook weer niet in bij mij
echt niet manquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar hij heeft wel abs![]()
zijn die beter dan ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:39 schreef D-Devil het volgende:
Zijn er geen EBC brakes en brake pads voor jouw auto beschikbaar?
Anders vetrek je toch een uurtje eerder? komen we tegelijk aan!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
er zit wel een klein beetje verschil tussen mijn 1.7/1.8 en jouw 2.58 v6![]()
En volgende week rij ik voorop want jullie zijn allebei sneller en zo heb ik control![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Anders vetrek je toch een uurtje eerder? komen we tegelijk aan!
Waarvan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:47 schreef BazzoS het volgende:
een filmpje wil ik![]()
een filmpje van watquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:47 schreef BazzoS het volgende:
een filmpje wil ik![]()
die kussens kan ik me nog wat bij voorstellen, maar wat moet ik in godsnaam met een snorkelquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:50 schreef Xtreem het volgende:
Bo.... DE oplossing is gewoon een paar kussens voor de bumper fixen, en een landrover-look snorkel...Fuk die remmen
Ik weet niet hoe ik er een Xvid of Divx van moet maken, ben wel al aan het klooien met Pinnacle instant copy, dat is geinig,quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:51 schreef BazzoS het volgende:
D-Devil zijn oto
Omzetten naar Divx deed ik altijd met Windows Media Encoder , is gratis geloof ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:56 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik er een Xvid of Divx van moet maken, ben wel al aan het klooien met Pinnacle instant copy, dat is geinig,
Dan als dat klaar is wil ik hem omzetten naar Divx of Xvid om wat grootte te sparen, dus als iemand een tip heeft dan hoor ik dat graag !
Als jij 5 van die slaap/nachtkussens voor je bumper maakt.... krijgt je motor dan nog lucht?? plus, zo'n snorkel met K&N filter staat stoerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
die kussens kan ik me nog wat bij voorstellen, maar wat moet ik in godsnaam met een snorkel
Die is inderdaad gratis ja, maar goed morgen ook de auto poetsen en pas daarna filmpje makenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
Omzetten naar Divx deed ik altijd met Windows Media Encoder , is gratis geloof ik![]()
Voor als je niet op tijd kunt remmen bij water misschien?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
die kussens kan ik me nog wat bij voorstellen, maar wat moet ik in godsnaam met een snorkel
Ja ik denk wel dat ie serieus is, hij houdt van zijn moederquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:57 schreef PeuRac het volgende:
Hey
BoJo; je wilt toch niet serieus nog gaan modden aan jou auto
M'n ma neemt m'n auto niet over, ze was vandaag gaan checken waar ze kan parkeren en dat is te ver van werk dus...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:57 schreef PeuRac het volgende:
Hey
BoJo; je wilt toch niet serieus nog gaan modden aan jou auto
Peu wou je oto toch wel kopen zei ie? misschien?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
M'n ma neemt m'n auto niet over, ze was vandaag gaan checken waar ze kan parkeren en dat is te ver van werk dus...
En ik moet echt nieuwe remschijven hebben, dus het is meer noodzaak. En het totale verschil in kosten is niet zo groot, dan heb ik liever Brembo.![]()
Ik blijf dus nog wat langer rijden in deze auto
Jammer, ik had t wel stoer gevonden als je zo'n 'ouwe lullen slee' had gekocht. Of ga je toch eerst voor een 155 weer (met dezelfde motorquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
M'n ma neemt m'n auto niet over, ze was vandaag gaan checken waar ze kan parkeren en dat is te ver van werk dus...
En ik moet echt nieuwe remschijven hebben, dus het is meer noodzaak. En het totale verschil in kosten is niet zo groot, dan heb ik liever Brembo.![]()
Ik blijf dus nog wat langer rijden in deze auto
Een 155 met 270k met daarin een andere motor met onbekende historie, een uitlaat met een geluid waar een concorde jaloers op is (voor wie het niet kent, een concorde maakt zoveel lawaai, dat het serieus pijn doet) en nog schade ook.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Peu wou je oto toch wel kopen zei ie? misschien?
waaromkKoop je dan niet meteen een andere 155, een V6quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:02 schreef BoJo het volgende:
Zodra m'n motor ploft, zoek ik wel een 2.0 8v. Body en interieur is gewoon nog goed. Misschien toch maar die schade laten fixen, zoveel is het niet.
Als ik weer een 155 koop word het een v6quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer, ik had t wel stoer gevonden als je zo'n 'ouwe lullen slee' had gekocht. Of ga je toch eerst voor een 155 weer (met dezelfde motor)
Oké duidelijk, heel duidelijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een 155 met 270k met daarin een andere motor met onbekende historie, een uitlaat met een geluid waar een concorde jaloers op is (voor wie het niet kent, een concorde maakt zoveel lawaai, dat het serieus pijn doet) en nog schade ook.![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik tegen jou over msn mijn auto afkraak zegt dat niet dat je dat gelijk publiekelijk hoeft te maken hierquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een 155 met 270k met daarin een andere motor met onbekende historie, een uitlaat met een geluid waar een concorde jaloers op is (voor wie het niet kent, een concorde maakt zoveel lawaai, dat het serieus pijn doet) en nog schade ook.![]()
![]()
![]()
![]()
als je er druk op zet en je auto deinst nog een tijdje na dan zijn ze aan vervanging toe. En tijdens het rijden kan je uit een bocht vliegen als je te hard gaat en een hobbeltje pakt en je auto veert als een gare citroen nog een half jaar na.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:07 schreef Xtreem het volgende:
Ff tussen door: hoelang / hoeveel kms gaan schokbrekers/ vering mee? En hoe merk tijdens het rijden dat ze versleten zijn
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je er druk op zet en je auto deinst nog een tijdje na dan zijn ze aan vervanging toe. En tijdens het rijden kan je uit een bocht vliegen als je te hard gaat en een hobbeltje pakt en je auto veert als een gare citroen nog een half jaar na.
hmmm.... Dat uit de bocht vliegen ja... ik heb het idee dat de Excel nl achter nogal 'springerig' is.... en dat is KUT... al een paar keer bijna controle kwijt.... Maar bij normaal gebruik, wat voor km. hoort daarbij?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je er druk op zet en je auto deinst nog een tijdje na dan zijn ze aan vervanging toe. En tijdens het rijden kan je uit een bocht vliegen als je te hard gaat en een hobbeltje pakt en je auto veert als een gare citroen nog een half jaar na.
Sommiga schokbrekers gaan 100k mee, andere 200k, soms maar 70k het verschilt heel erg per merk en type.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:07 schreef Xtreem het volgende:
Ff tussen door: hoelang / hoeveel kms gaan schokbrekers/ vering mee? En hoe merk tijdens het rijden dat ze versleten zijn
270 pk??? WTF???? heb je 'm gedowntuned????quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik tegen jou over msn mijn auto afkraak zegt dat niet dat je dat gelijk publiekelijk hoeft te maken hier![]()
ja hij zei dat hij de pk's niet op de weg kon krijgen.. 't mietjequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
270 pk??? WTF???? heb je 'm gedowntuned????
dus bij een hyundai met redelijk wat drempels is 80k niet onrealistisch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommiga schokbrekers gaan 100k mee, andere 200k, soms maar 70k het verschilt heel erg per merk en type.
Bij mn 33 gingen ze 130k mee (heb er nog wel 5k meer doorgereden)
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ikquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]Citroen's zijn een van de meest comfortabele auto's die er zijn, en zijn helemaal geen dein machine's, daarvoor moet je de gemiddelde usa-sedan hebben.
Met een Xantia V6 is tquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
ikop citroens
had ik het over snelheid? Ik heb in een paar Citroens gereden, ze zijn lelijk, ze zitten kut, ze rijden wat iedereen ook mag beweren kut. Ouwe lullen en voor de geitewollensokken dragende sufkut autoquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een Xantia V6 is t![]()
155 V6
ander woord voor peurac ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
de geitewollensokken dragende sufkut.![]()
nee ik wilde hem niet aanvallen maar ik was het woordje auto vergetenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
ander woord voor peurac ?![]()
uhuquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik wilde hem niet aanvallen maar ik was het woordje auto vergeten![]()
Het blijft een kut auto wat je ook zegt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:23 schreef PeuRac het volgende:
De V6 heeft een actief onderstel, dat is echtligt super strak op de weg, zitten geweldig, mooi daar hebben we het gewoon ff niet over
![]()
in zekere zin is dat niet negatiefquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Het blijft een kut auto wat je ook zegt.
Met zo'n Xantia kun je 3x zo hard over drempelsquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Het blijft een kut auto wat je ook zegt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
in zekere zin is dat niet negatief![]()
Oh nu snap ik waarom je zo emotioneel word, jullie hebben zo'n grafbak gehad. Ik heb medelijquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met zo'n Xantia kun je 3x zo hard over drempels
toen we van de Xantia naar de Primera gingen, hadden we binnen een week een nieuwe bumper nodig, hij had een drempel gekust
hoeft niet, ik heb medelijden met jou, omdat je nog niet verlicht bentquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Oh nu snap ik waarom je zo emotioneel word, jullie hebben zo'n grafbak gehad. Ik heb medelij![]()
nix tegen die citroen he, zon picasso is echt de ille shizzle negerquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Oh nu snap ik waarom je zo emotioneel word, jullie hebben zo'n grafbak gehad. Ik heb medelij![]()
ik hoop dat je pa toch beslist die Fiat Multivlaai te nemenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoeft niet, ik heb medelijden met jou, omdat je nog niet verlicht bent
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik hoop dat je pa toch beslist die Fiat Multivlaai te nemen![]()
moet je m'n auto maar niet afkrakenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik quotte alleen maar watquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet je m'n auto maar niet afkraken![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik weer een 155 koop word het een v6![]()
Gewoon ff ander schermpie scoren! bij de 155 kun je ze vrij makkelijk wisselenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:02 schreef BoJo het volgende:
Zodra m'n motor ploft, zoek ik wel een 2.0 8v.
[quote]
Hulp nodig?
[quote]
Body en interieur is gewoon nog goed. Misschien toch maar die schade laten fixen, zoveel is het niet.
ik doe dat meestal andersomquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:36 schreef Fugie het volgende:
ik ga ff pitte en dan bier zuipe
Ik hoop dus niet dat ie ploft hequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gewoon ff ander schermpie scoren! bij de 155 kun je ze vrij makkelijk wisselen
en het is trouwens niet mijn uitlaat die herrie maakt maar dat openluchtfilterquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik quotte alleen maar wat![]()
zeer gaaf geluid man, m'n sprite trilde vrolijk meequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:46 schreef D-Devil het volgende:
D-Devil's Corsa B 1.6, Jap style.
Dit is het filmpje, gehost vanaf mijn webspace. Stelt niet veel voor, maar geeft wel een idee van de uitlaat denk ik. Vooral als je een subwoofer hebt op je kamer
.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:46 schreef D-Devil het volgende:
D-Devil's Corsa B 1.6, Jap style.
Dit is het filmpje, gehost vanaf mijn webspace. Stelt niet veel voor, maar geeft wel een idee van de uitlaat denk ik. Vooral als je een subwoofer hebt op je kamer
.
Het is geen filmpje al rijdend gemaakt, maar wel alvast wat hèquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
![]()
* D-Devil was wakker gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |