Specs:
Welded, one-piece body (there is no frame).
Wheelbase: 6 feet.
Length: 9 feet 9 inches.
Width: 52 inches.
Weight: 1190 pounds
Engine: 2 cylinders, inline. 498 cm3. 17.5 hp (max 22 for some models). Forced-air cooled (centrifugal pump). Centrifugal oil filter. Aluminum block. Cast iron sleeves. Boring 67,4 mm. Race 70 mm. Aluminum head. Two-stage crankshaft. Two overhead valves per cylinder. Inverted, single barrel carburator. Filtered air supply. Mechanical fuel pump. Rear-mounted engine. Lubrication by gear-driven oil pump.
Clutch: Single-plate, dry clutch.
Transmission: To the rear wheels by half-arms coupled to the differential with sliding gears and to the wheels with sliding boots.
Gearbox: 4 speed manual gearbox with reverse.
The pinions on 2nd, 3rd and 4th speeds are always engaged and have rapid interlocking (there is no synchro).
4th gear is overdrive.
The differential group and couple reduction are incorporated into the gearbox.
Final drive ratio of 8/41.
Capacity: 5.5 gallons of gas, 2.5 quarts of oil.
Steering: Worm and sector.
Front suspension: Independent, single upper wishbone with telescopic damper and single transverse leaf spring.
Rear suspension: Independent with telescopic dampers and coil springs.
Brakes: Hydraulic, drum brakes on all four wheels, with automatic adjustment of the play between the jaws and the drums.
Parking brake on the back wheels by cable.
Wheels:Rims : 3" x 12", Tires : 125r12.
Heating: Provided by opening a trap (in the car) over the cooling circuit of the motor.
Electrics: 12 V electrical circuit with a 230 W dynamo and 32 Ah battery.
Performance:Mileage : 40 mpg at 55 mph, 50 mpg at 40 mph.
Top speed : around 55 mph.
Ouwe deeltjes:
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Chat] PTA Slowchat AX11 TRE
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSI Look
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie Sixteen
[CHAT] Pta Slowchat 17" Rimms
[Chat] PTA Slowchat Marcos 1800
[Chat] PTA Slowchat, 205 1900 GTI
[CHAT]PTA Slowchat Ford Sierra 2.0 GT
[CHAT]PTA Slowchat Maserati Ghibli
[Chat] PTA Slowchat 22" Bling Bling Velgen
[Chat] PTA Slowchat BMW 3.23Ci Cabrio
[Chat] PTA Slowchat Volvo 240
[CHAT] PTA Slowchat BMW M3 Max 250KM/H Begrensd
[Chat] Slowchat Dauer 962LM 0-100 in 2.6sec
[CHAT] Porsche 911 2.7 RS
[Chat] PTA Slowchat VW 2.8 VR6
[Chat] PTA Slowchat Mercedes E 290
[CHAT] PTA Slowchat Wegwerkzaamheden Max 30km/h
[CHAT] PTA Slowchat Noble M12 GTO 310 pk
[Chat] PTA Slowchat Mercedes-Benz CLK 320 CT Sport
[CHAT] Alfa Romeo 33 1.4 IE Imola
[PTA-CHAT] Ferrari Enzo @ 34-9 km/u
[Slowchat] Honda Wide body van APR
Slowchat: '37 Mercedes Benz W125
Slowchat Artistic License A Tribute to Kreator
[Slowchat] Part 37 Jacco Special!
[Slowchat] Turbo vs de rest....
[Slowchat] Deel 39: Ford Mustang VS Nissan Skyline
[Slowchat] Ferrari F40, 40 Years Ferrari
[Slowchat] MG XPower SV, 5.0 V8 @ 410 PK
[Chat] PTA Slowchat Emme Lotus 422T
[SLOWCHAT] Audi A8 4.2 V8 @ 430nm
[Slowchat Deel 44]De machtige Volvo 440!
[Slowchat deel 45] De Rover 45
[Chat] Deel 4,6 liter Ford Mustang GT V8 400 PK.
[Chat] PTA Slowchat Alfa Romeo 147 GTA
[PTA Slowchat]Chevrolet Tahoe Vortec 4800 V8 engin
[Chat] PTA Slowchat Lotus Elise 49
[CHAT] Ferrari F50
M'n vriendin (vrouw-hooivork op Fok!) wil deze kopen als ze haar rijbewijs heeft gehaald; iemand bekend met deze scheurijzers?
Geweldig
Nou met een fiatje 500 en een open dakje kijken meer vrouwtjes je na dan met "de gemiddelde opgevoerde prutscooter".
Maar idd, hij gaat niet hard maar rijdt wel lekker basic. Vooral als je nog een hebt zonder gesynchroniseerde versnellingbak dan moet je dubbel-clutchen. Haha honderden meters voor de bocht al remmen en nadenken hoe moest het ook weer. Komt heel precies met dat kreng. Maar hij rijdt leuk.
GVD, kan misschien vanavond niet uitgaan... Is al heeeeeeeeeeel lang geleden dat ik op zaterdag thuis ben gebleven. Bevalt me niks!
quote:waarom kan je niet uit dan
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:07 schreef Metalfreak het volgende:
Uhh, was dit niet het 51e topicGVD, kan misschien vanavond niet uitgaan... Is al heeeeeeeeeeel lang geleden dat ik op zaterdag thuis ben gebleven. Bevalt me niks!
quote:Omdat al m'n vrienden niet gaan...
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:03 schreef ook_gek het volgende:[..]
waarom kan je niet uit dan
Ik baal...
quote:Ik wil er voor jou ook wel de Aprilia Area 51 Chat van maken
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:07 schreef Metalfreak het volgende:
Uhh, was dit niet het 51e topic
Area 51
Specifications
Engine: Single Cylinder, 2 stroke, liquid cooled
Displacement: 50 cc
Gearbox: Automatic
Brakes: Front: Disc 190mm
Rear: Disc 190mm
Tyres: Front: 3.50 x 13"
Rear: 3.50 x 13"
Weight: 100kg
Maar het heeft wel bekijks
ik ben trouwens al trug uit de kroeg, vriendengroep is in utrecht naar brothers, en ik ga (bijna) nooit naar disco's. dus ik ben met een andere vriend naar een opening van een lounge bar geweest. wel mooi, maar t was er zo druk dat er van loungen geen sprake was.....
Ooit wel eens geweest :
Degene met z'n vlees naar buiten...
quote:er hangt wat uit je mond
Op zondag 19 oktober 2003 01:18 schreef Sjoewe het volgende:
Brothers is ook wel de smerigste sgeitgrot in de omgeving van Utrecht...
Boerengat...Ooit wel eens geweest
:
[afbeelding]Degene met z'n vlees naar buiten...
ja ja Aantal posts op forum 15014 <== topper
En deze zaterdag avond is een super avond. Bekijk je mail maar. Voor de gene die ik bedoel weet het wel. Mensen kijken
ga het nu versturen.
quote:Ik heb nix ontvangen, ik sta niet op je lijst.
Op zondag 19 oktober 2003 03:25 schreef ook_gek het volgende:[..]
er hangt wat uit je mond
ja ja Aantal posts op forum 15014 <== topper
En deze zaterdag avond is een super avond. Bekijk je mail maar. Voor de gene die ik bedoel weet het wel. Mensen kijkenga het nu versturen.
MAAR BEN NU AL BLIJ!
quote:Topkar, met dat achterklepje dat altijd open moet staan omdat t blok dr anders niet inging
Op zondag 19 oktober 2003 10:44 schreef Fristi het volgende:
Niet te snel oordelen.....
Ooit van de Fiat 500 Abarth gehoord.[afbeelding]
[img]
quote:Hoi!!!
Op zondag 19 oktober 2003 11:59 schreef Ballebek het volgende:
Leggen jullie allemaal nog op je nest ofzo
quote:Hoi!!!
Op zondag 19 oktober 2003 12:32 schreef Boink het volgende:[..]
Hoi!!!
spoiler:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |