topsnelheid 236 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,1 s
De vorige delen:
[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Chat] PTA Slowchat AX11 TRE
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSI Look
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie Sixteen
[CHAT] Pta Slowchat 17" Rimms
[Chat] PTA Slowchat Marcos 1800
[Chat] PTA Slowchat, 205 1900 GTI
[CHAT]PTA Slowchat Ford Sierra 2.0 GT
[CHAT]PTA Slowchat Maserati Ghibli
[Chat] PTA Slowchat 22" Bling Bling Velgen
[Chat] PTA Slowchat BMW 3.23Ci Cabrio
[Chat] PTA Slowchat Volvo 240
[CHAT] PTA Slowchat BMW M3 Max 250KM/H Begrensd
[Chat] Slowchat Dauer 962LM 0-100 in 2.6sec
[CHAT] Porsche 911 2.7 RS
[Chat] PTA Slowchat VW 2.8 VR6
[Chat] PTA Slowchat Mercedes E 290
[CHAT] PTA Slowchat Wegwerkzaamheden Max 30km/h
[CHAT] PTA Slowchat Noble M12 GTO 310 pk
En hier verder
quote:Stoelen zijn nog mooi!!!!
Op donderdag 3 juli 2003 14:08 schreef t0n het volgende:
om maar even te reageren op een van de laatste posts van ook_gek...
quote:Ja, weeeeeeer een Duitser....
Op donderdag 3 juli 2003 14:08 schreef ook_gek het volgende:
Wat een kut topic zeg
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 14:08 schreef t0n het volgende:
om maar even te reageren op een van de laatste posts van ook_gek...
quote:Op autogebied niks mis met Duitsers
Op donderdag 3 juli 2003 14:12 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ja, weeeeeeer een Duitser....
quote:Niet zeuren je hebt de oorlog toch niet meegemaakt
Op donderdag 3 juli 2003 14:12 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ja, weeeeeeer een Duitser....
quote:Opel.......
Op donderdag 3 juli 2003 14:12 schreef PteV het volgende:[..]
Op autogebied niks mis met Duitsers
quote:Lees ook even wat er bij die foto staat. Hij is uit de bocht gevlogen tijdens een open track race. Hij heeft dat gas te diep ingetrapt en is er uit gevlogen. Maar hij durft teminste te doen met die auto waar voor hij gemaakt is. RACEN
Op donderdag 3 juli 2003 14:08 schreef t0n het volgende:
om maar even te reageren op een van de laatste posts van ook_gek...
Jammer dat hij niet verzekerd is
quote:Nee, maar ik woon 5km van Duitsland af... Da's al genoeg...
Op donderdag 3 juli 2003 14:12 schreef Boink het volgende:[..]
Niet zeuren je hebt de oorlog toch niet meegemaakt
quote:Ja idd... domme eicel
Op donderdag 3 juli 2003 14:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Lees ook even wat er bij die foto staat. Hij is uit de bocht gevlogen tijdens een open track race. Hij heeft dat gas te diep ingetrapt en is er uit gevlogen. Maar hij durft teminste te doen met die auto waar voor hij gemaakt is. RACEN
Jammer dat hij niet verzekerd is
Mgoed, als je er eentje kan kopen, hoef je vast niet lang te sparen voor 'n tweede..
quote:ook_gek!!!
Op donderdag 3 juli 2003 14:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
Lees ook even wat er bij die foto staat. Hij is uit de bocht gevlogen tijdens een open track race. Hij heeft dat gas te diep ingetrapt en is er uit gevlogen. Maar hij durft teminste te doen met die auto waar voor hij gemaakt is. RACEN
Jammer dat hij niet verzekerd is
quote:Jij hebt geen smaak...
Op donderdag 3 juli 2003 14:22 schreef Boink het volgende:
Wat een LELIJK kut dingtis net een kikker.
quote:KIKKER OP JE HOOFD DALUK LELLEKE FLIKKER!!! KOM DERUIT DAN KU BOINK!!! DAN BOINK IK JE OP JE NEUS!!!!!
Op donderdag 3 juli 2003 14:22 schreef Boink het volgende:
Wat een LELIJK kut dingtis net een kikker.
boink boink boink boink boink boink boink boink boink boink boink boink
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 14:18 schreef t0n het volgende:[..]
ook_gek!!!
Rukken maar
http://www.milano.nl/detail.asp?Id=231
Kijk al we het dan hebben over een binnenkant dat wat heeft!! Dan is dit een goed voorbeeld Wat een super bak blijft het toch he
code:DINO 246 GTS
Engine:
Rear transverse-mounted 65° V6, light alloy cylinder block and head
Bore & Stroke:
92.5 x 60 mm
Unitary and Total Displacement:
403.20/2,419.20 cc
Compression Ratio:
9:1
Max. Power Output:
195 bhp at 7,600 rpm; 80 bhp/litre
Timing Gear:
2 valves per cylinder, twin overhead camshafts per cylinder bank
Fuel Feed:
3 Weber 40 DCNF/7 carburettors
Ignition:
Single plug, coil
Transmission:
Dry single-plate clutch, 5-speed gearbox + reverse
Chassis:
Tubular
Front Suspension:
Independent, double wishbones, coil springs
Rear Suspension:
Independent, double wishbones, coil springs
Brakes:
Ventilated discs, servo assist
Steering:
Rack and pinion
Cooling System:
1 front radiator
Length:
4300 mm
Height:
1150 mm
Wheelbase and Front/ Rear Track:
2,340/1,425/1,430 mm
Dry Weight:
1,080 kg
Tyres:
205-70 VR 14
Fuel Tank:
65 litres
Top Speed:
245 km/h
quote:wederom mijn oto
Op donderdag 3 juli 2003 14:37 schreef t0n het volgende:
nee dit dan... vet man die deuren had ik nog niet eens gezien.
quote:mijne nóg niet... moet er nog aan wennen...
Op donderdag 3 juli 2003 14:41 schreef bier2k3 het volgende:[..]
wederom mijn oto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |