Karten doe ik niet meer aan meequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:35 schreef BazzoS het volgende:
Karten in duiven is een optie, maar dat is bij de vorige meet ook al gedaan
Mietjequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:38 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Karten doe ik niet meer aan mee
t0n![]()
Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Want?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Mietje
En waarom kan ineens niemand meer op de 17e?
ik heb t alleen over t programma, niet over de rest erbijquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:41 schreef Tjabbo het volgende:
3 weken? meer!
We moeten achter de schermen nog ff overleg plegen over wat we exact gaan doen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:05 schreef BazzoS het volgende:
Dus een nieuwe poll is wel nodig lijkt me?
-edit-
Voor de nieuwe datum dus?
Primaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We moeten achter de schermen nog ff overleg plegen over wat we exact gaan doen.
The Gallery in Brummenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
leuke gedachte!!
Is er verder nog iets autogerelateerds te doen in Arnhem?? Museumpje ofzo??
Maart of April bedoel je nu dus?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:41 schreef Tjabbo het volgende:
gestemd voor 'later'.
waarom? ik denk niet dat het wat wordt in november. temperatuur en het weer en zo.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:54 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Maart of April bedoel je nu dus?
Ja, na november kan je het al helemaal vergeten om ook_gek of mij of anderen in de korte broek naar een meet te zien komen, eerder november dan volgend jaar aangezien na november alleen nog maar december en de andere echte wintermaanden op de stoep liggen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
Vorige meet was in Januari, toen was het ook koud. Ik vind ergens in November goed.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:05 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja, na november kan je het al helemaal vergeten om ook_gek of mij of anderen in de korte broek naar een meet te zien komen, eerder november dan volgend jaar aangezien na november alleen nog maar december en de andere echte wintermaanden op de stoep liggen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:07 schreef BazzoS het volgende:
Met de raceauto's van JW lekker trappen op de posbank
17 oktober gaat dus niet doorquote:Op zondag 3 oktober 2004 12:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb vernomen wel te kunnen komen op 17 oktober.. Alleen is nu nogsteeds de vraag waar neem ik aan? Of zijn we het nou nogsteeds niet eens over de datum? Ik ga iig niet op die poll stemmen, want ik kan dus alleen 14 en 19 November niet..
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:38 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Karten doe ik niet meer aan mee
t0n![]()
is niet erg. Want ik heb gehoord dat jij een afscheitsfeest gaat geven voor ons. Voor dat je naar de US gaat. En dan ergens volgend jaar een US meeting is bij jouquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:07 schreef StefanP het volgende:
Ik kan niet... ik heb die week waakdienst.
Vroomshop was het hequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:40 schreef Tjabbo het volgende:
Ik heb gestemd voor 'later'
(vandaag pas)
* ook_gek zeikt tegen het been van BoJo aanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:03 schreef BoJo het volgende:
21 November in Arnhem dus.
Nu nog de activiteiten en we hebben een meet.
wie nu nog wat te zeiken heeft krijgt een vervroegde meet van mij![]()
NIET op ingaan aub...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:51 schreef t0n het volgende:
Mark, ik ben de 15é in Den Haag!
Waarom nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:41 schreef Ballebek het volgende:
[..]
NIET op ingaan aub...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |