Ik had bijna mijn modrechten misbruikt om je posts weg te halen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:14 schreef George-Butters het volgende:
ha! een FIPO!!
Een waar levensmotto.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:15 schreef RichardQuest het volgende:
'sense and simplicity'!
Dan had ik een samenzwering vermoed en dat duidelijk gemaakt in verscheidene topics. Zegmaar het betere topicdiaree...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik had bijna mijn modrechten misbruikt om je posts weg te halen.
Bijna.
Hoezo? Dergelijke FIPO's weghalen is toch geen misbruik, het is je plicht? Gewoon doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:17 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik had bijna mijn modrechten misbruikt om je posts weg te halen.
Bijna.
Als slet krijg je anders genoeg "in je".quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:19 schreef George-Butters het volgende:
Een slet zijn is een recht. Je bent niet zomaar een slet. Daar moet je veel bloed zweet en tranen in stoppen! Lang niet iedereen kan ook slet worden. Je moet het wel in je hebben.
Hij is bijna net zo standaard als dat iemand vraagt "hoe kom je daar aan?" en dan als antwoord krijgt "Er aan?? Hoe kom je er af!"quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Shit, die grap is zo slecht dat zelfs sizzler hem opmerkt.
quote:De politie kreeg een tip dat een jongen die op schiphol werkt explosieven thuis heeft. Bij een inval is niets gevonden. Dat zijn de feiten.
Ik dacht dat die collega daar een paar maanden weg was eik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:44 schreef du_ke het volgende:
[..]Op Schiphol werkte maar daar al weer een paar maand weg was.
Wie zegt dat hij dat van plan was of dat hij er sowieso niet meer zou kunnen werken?quote:En er nu vast niet meer aan het werk komt
Onzin, zolang je niet veroordeelt bent kom je overal makkelijk aan de bak. Tenminste, als je de juiste kwalificaties hebt uiteraard.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:44 schreef du_ke het volgende:
En er nu vast niet meer aan het werk komt
The hole is for the garbage.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:27 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als slet krijg je anders genoeg "in je".
Politiek jongens politiek.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
The hole is for the garbage.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Politiek jongens politiek.
Clinton, Balkenende, Blair... het gaat niet goed met politici.quote:Ingreep Blair goed verlopen
LONDEN - De ingreep bij de Britse premier Tony Blair (51) is vrijdag goed verlopen. Dat heeft tv-zender Sky News bericht, die zich baseert op welingelichte bronnen. Het ziekenhuis waar Blair werd behandeld, wilde geen commentaar geven.
Donderdag werd bekend dat de premier vrijdag naar het ziekenhuis moest wegens hartkloppingen. Naar verwachting blijft hij de nacht van vrijdag op zaterdag nog in het ziekenhuis om vervolgens de rest van het weekeinde thuis bijte komen. Begin volgende week hoopt hij weer aan de slag te gaan.
Volgens de BBC ging het niet om een chirurgische ingreep, maar om een behandeling met lichte elektrische schokken om het hartritme weer normaal te krijgen. Blair zelf noemde de ingreep donderdag een "vrij kleine routineprocedure''.
god straft meteen moet je maar denken, allemaal mislukkelingenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
[..]
Clinton, Balkenende, Blair... het gaat niet goed met politici.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |