Nee , Selling England by the pound is dé aanrader. Maar alles van Trespass tot aan Seconds Out is erg mooiquote:Op donderdag 30 september 2004 18:29 schreef Fixxxer het volgende:
Ik denk dat ik zo'n mazzelaar ben dan aangezien ik nog maar bar weinig van ze ken, voor zover ik weet. Die 1e cd is dus dé aanrader?
Haha ok dan heb ik toch het goeie album aangekliktquote:Op donderdag 30 september 2004 18:54 schreef fripper het volgende:
[..]
Nee , Selling England by the pound is dé aanrader.
Yep. Maar, zoals door anderen gezegd, Selling is zeker ook een goeie. Als ie binnen is (je download em? goed zo!), zoek daarna dan ook naar Trick en Wind. En Foxtrot voor naast Selling. Dan heb je een aardig idee waar Genesis voor staat.quote:Op donderdag 30 september 2004 18:29 schreef Fixxxer het volgende:
Ik denk dat ik zo'n mazzelaar ben dan aangezien ik nog maar bar weinig van ze ken, voor zover ik weet. Die 1e cd is dus dé aanrader?
en PG zegt in zn Moonclub video update ook dat Tony, Mike en Phil samen wat aan het uitproberen zijn, maar dat hij zelf voorlopig geen plannen heeft om iets met de oude Genesis-leden te doen.quote:The loss of hearing is "still the same," he says. "You can fool yourself into thinking its getting better because your body adjusts, your brain adjusts to it." Still, "If I get in a crowded room with a lot of people talking, it's a nightmare for me. But the actual being onstage and playing, that's not a problem. Or has not yet been a problem anyway."
Because of that, he's open to a reunion of Genesis, the progressive rock band he joined as a drummer and later led to pop success as lead singer. "I put my hand on my heart here: I don't know what we're doing," he says of the group he left in 1996. "I know we're going to get together to do some playing around, just to see how it feels. I know if we do anything with that, we won't be doing it until next year.
"I think we're going to make it very special and it won't be a tour. It will be selective shows in selective cities," he adds. "I don't want to get stuck back on the road with a band I already left 10 years ago. I love the guys and we all get on great, but I think it should be kept to something special."
Alsof Phil zich door Ray Wilson achter z'n drumkit zoulaten wegstoppen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:55 schreef knars het volgende:
Maar de stem van Phil is ook niet meer wat het geweest is. Phil als drummer en Ray Wilson op zang?
If only!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:46 schreef MuadDib het volgende:
Alsof Phil zich door Ray Wilson achter z'n drumkit zoulaten wegstoppen!
Ray Wilson? als ik een reunie wil zien dan wel in een echte lineup, niet zoals Queen enzo dat doet, dan kan je net zogoed naar een goeie coverband gaan..quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:55 schreef knars het volgende:
Maar de stem van Phil is ook niet meer wat het geweest is. Phil als drummer en Ray Wilson op zang?
Zoals ik het had begrepen hadden ze allemaal wel zin in een reunie. Alleen heeft iedereen zijn eigen ding, waardoor ze het niet goed kunnen inplannen. Misschien over een paar jaar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:45 schreef _Etter_ het volgende:
PG wil toch niet meedoen?
quote:GENESIS REBORN
1 October 2006
Veteran rockers turn it on again
IT'S been 10 long years, but Genesis are reforming for a money-spinning tour.
I can reveal that the band - Phil Collins, 55, Mike Rutherford, 56 tomorrow, and Tony Banks, 56, - will reunite next year for a massive jaunt around Europe and the US.
In their time, Genesis sold more than 130 million albums and are still one of the Top 30 biggest selling music acts of all time.
Last night a source revealed: "Genesis were huge in Britain and America and there remains a huge amount of affection for them. And the tour is likely to make them millions."
Phil split from his third wife, Swiss-born Orianne Cevey, in March after seven years of marriage. Since then, the star - believed to be worth £115 million - has been living in New York and has been linked to US newsreader Dana Tyler. A friend said: "The band really want to get it on again.
They always remained friends and just thought it was time to begin again, especially since Phil's break-up with Orianne has left him with time on his hands."
Genesis were formed by Rutherford, Banks and original singer Peter Gabriel at Charterhouse public school in the 1960s. They were a cult success in the 70s, but hit the big time after Gabriel went solo in 1975 and Collins, already the drummer, replaced him as lead singer. The new line-up sold out huge tours and scored numerous hits with songs like Turn It On Again, I Can't Dance and Invisible Touch.
When Collins left to concentrate on his solo hits in 1996 the other two struggled on with new singer Ray Wilson for two years with little success before announcing an "indefinite hiatus".
http://www.sundaymirror.co.uk/showbiz/radar/
Ik zou nog niet te vroeg juichen, dit soort berichten komen wel vaker, maar officieel is er nog niets bekend. Als we Phil moeten geloven voelt hij niets voor een hele tour, maar eerder een paar shows..quote:
Er staat idd 'massive jaunt', ookal zal Phil niet meer touren vanwege z'n gehoorbeschadigingen... Maar de reunie zit wel in zo te zienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:44 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ik zou nog niet te vroeg juichen, dit soort berichten komen wel vaker, maar officieel is er nog niets bekend. Als we Phil moeten geloven voelt hij niets voor een hele tour, maar eerder een paar shows..
als er niets zou zijn hadden ze alles wel ontkendquote:Official announcement 7th November 2006
20th October 2006
An official announcement about the band's plans for 2007 will be made on Tuesday, 7th November. Full details will be made available FIRST on this site at a time to be confirmed.
No further information will be supplied until that date and we respectfully ask that people desist from sending emails, letters and making phone calls for advance information - this will NOT be provided until the official date. Thank you for your patience until then.
Hij is dan ook doof nu, zover ik weetquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:55 schreef knars het volgende:
En hij heeft zelf aangegeven inmiddels moeite te hebben met zijn oude (begin jaren 70) drumpartijen.quote:Op zondag 5 november 2006 14:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hij is dan ook doof nu, zover ik weet
same here. Genesis is een heilige band, in wat voor incarnatie dan ookquote:Op maandag 6 november 2006 20:30 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik ga. Hoe dan ook.
hear hear!quote:Op maandag 6 november 2006 20:35 schreef knars het volgende:
[..]
same here. Genesis is een heilige band, in wat voor incarnatie dan ook![]()
De vaste live bassist/gitarist Daryl Stuermer speelt ook in Phil Collins' begeleidingsband. Maar Daryl is nooit een officieel bandlid van Genesis geweest.quote:Op maandag 6 november 2006 21:56 schreef liquid-orange het volgende:
Corret me if I'm wrong, maar de gitarist was toch ook gitarist bij hil Collins zelf, nadat hij was gestopt met Genesis? Alleen de toetsenist was daar niet bij.
Drie-en-een-halve clips zelfsquote:Ik vind de periode met Phil het beste. Ik heb hier een dvd staan "The video Show" waarbij de laatste twee clips met een andere zanger zijn. Die vind ik minder. Vooral de DVD van het concert in Wembley Stadium is meesterlijk.
quote:Zoals je hoort ben ik niet een echte fa, maar ik kan hun muziek wel waarderen. Ik luister er erg vaak na. Als er een reunie zou komen en ze doen Nederland aan dan wil ik er wel heen.![]()
quote:11 June Helsinki, Finland Olympic Stadium
14 June Herning, Denmark Messecenter
15 June Hamburg, Germany AOL Arena
17 June Berne, Switzerland Stade de Suisse
18 June Linz, Austria Gugglestadium
20 June Budapest, Hungary Puskas Ferenc Stadion
21 June Katowice, Poland Slaski Stadium
23 June Hannover, Germany AWD Arena
26 June Dusseldorf, Germany LTU Arena
29 June Stuttgart, Germany Gottlieb-Daimler-Stadium
30 June Paris, France Parc Des Princes
1 July Amsterdam, Holland Arena
3 July Berlin, Germany Olympiastadion
4 July Leipzig, Germany Zentralstadion
5 July Frankfurt, Germany Commerzbank Arena
7 July London, UK Twickenham Stadium
8 July Manchester, UK Old Trafford
10 July Munich, Germany Olympiastadion
12 July Monaco Louis II Stadium
14 July Rome, Italy Telecomcerto at Colosseom
In Rome wordt een grote gratis show bij het Colosseum (sp?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:43 schreef Marty het volgende:
Het leek mij ook wel leuk om er heen te gaan, maar helaas geven ze alleen een concert in Rome en niet in Milaan!
Wat moet ik me trouwens bij een teleconcert (geven ze in Rome) voorstellen? Concert via een tv scherm?![]()
Nou, op Seconds Out doet Phil het best aardig. Maar dat is ook alweer zo'n 30 jaar geleden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:27 schreef TheGrandWazoo het volgende:
He bah, geen medley! Speel ze toch in z'n geheel. Goed Suppers Ready zonder Peter kan ook niet.
Staanplaatsen zijn meestal het duurst of éénna duurst.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:46 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Valt inderdad reuze mee!
Wat kosten de sta-plaatsen? 45?
Ik vind We Can't Dance en Invisible Touch eigenlijk wel de beste albums hoor... Maar de rest is ook best wel voor mijn tijdquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:17 schreef fripper het volgende:
Tja , ik zit ook wel ernstig te twijfelen. Zelfs met alleen maar nummers uit de Collins tijd kan je nog een prachtige setlist maken. Maar als we pech hebben wordt het een avond vol met I Can't Dance / Invisible Touch en dat soort werk ....
Weet je, ik verwacht dat eigenlijk niet. Die nummers klinken té dated! Terwijl die progrock stukken nog steeds vers en spannend zijn, denk je ook niet? Goed, een nummer als Invisible Touch (wat ik niet eens een slecht nummer vind) zullen ze spelen, maar Yes speelt ook al sinds jaar en dag Owner of a lonely heart. Ze zullen geen album tracks spelen van die periode denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:17 schreef fripper het volgende:
Tja , ik zit ook wel ernstig te twijfelen. Zelfs met alleen maar nummers uit de Collins tijd kan je nog een prachtige setlist maken. Maar als we pech hebben wordt het een avond vol met I Can't Dance / Invisible Touch en dat soort werk ....
Wat jammer is, want Domino zou prima naast The Knife of Squonk passen wat mij betreft.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:53 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Weet je, ik verwacht dat eigenlijk niet. Die nummers klinken té dated! Terwijl die progrock stukken nog steeds vers en spannend zijn, denk je ook niet? Goed, een nummer als Invisible Touch (wat ik niet eens een slecht nummer vind) zullen ze spelen, maar Yes speelt ook al sinds jaar en dag Owner of a lonely heart. Ze zullen geen album tracks spelen van die periode denk ik![]()
*eens*quote:Op donderdag 30 september 2004 18:18 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 phil collins beter vindt dan peter gabriel
Hmmm...daar heb je inderdaad gelijk in. Al zie ik ze The Knife toch echt niet meer spelen.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat jammer is, want Domino zou prima naast The Knife of Squonk passen wat mij betreft.
Nope. Maar datzelfde geldt voor iets als Fountain of Salmacis.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:13 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Hmmm...daar heb je inderdaad gelijk in. Al zie ik ze The Knife toch echt niet meer spelen.
Leuke lijst. Geen fan van Duke?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:34 schreef TheGrandWazoo het volgende:
OK, mijn absolute setlist :
Blood on the Rooftops zonder Steve en in een stadion?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leuke lijst. Geen fan van Duke?
Ik zou zelf Many to Many eruit laten en bijv. Dancing with the Moonlit Knight of Blood on the Rooftops ervoor in de plaats zetten. Als je Gabriel terug krijgt is Back in NYC trouwens ook goed.
Ik had de Arena alweer verdrongenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:22 schreef knars het volgende:
[..]
Blood on the Rooftops zonder Steve en in een stadion?![]()
Phil was met 10 minuten uitverkochtquote:Op donderdag 9 november 2006 19:16 schreef PimD het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe snel de verkoop zal gaan. Ik heb niet echt het idee dat de meest recente Genesis-releases hier over de toonbank vlogen...Ik weet niet hoe het met Phil in 2004 zat, was dat meteen uitverkocht ? Ik ben toen naar Duitsland geweest (Waarom was ik zo gek om 70 euro voor Phil solo te betalen!?)... Ach, we zien het wel - anders regelen we wel iets op marktplaats met mensen die 'een kaartje over hebben'.
Niet gek.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:41 schreef Joesse het volgende:
Phil was met 10 minuten uitverkocht
Behalve in Duitsland, daar is het toch wat relaxter dan hier. Vandaar dat ik deze keer voor Dusseldorf heb gekozen, dat is maar een uurtje rijden en geen files!!!!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:41 schreef Joesse het volgende:
[..]
Phil was met 10 minuten uitverkocht
ja dat klopt, voor Duesseldorf kon ik toen veel later nog tickets krijgen via www.eventim.dequote:Op maandag 13 november 2006 12:09 schreef Votz het volgende:
[..]
Behalve in Duitsland, daar is het toch wat relaxter dan hier. Vandaar dat ik deze keer voor Dusseldorf heb gekozen, dat is maar een uurtje rijden en geen files!!!!
Ik weet bijna zeker dat dit stadion een betere akkoestiek heeft dan de ArenA.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:08 schreef Joesse het volgende:
[..]
ja dat klopt, voor Duesseldorf kon ik toen veel later nog tickets krijgen via www.eventim.de
Het zou fijn zijn als dat een iets grotere prestatie zou zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 11:24 schreef Votz het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat dit stadion een betere akkoestiek heeft dan de ArenA.
Is dat Steve Rothery in je avatar?quote:Op woensdag 15 november 2006 11:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als dat een iets grotere prestatie zou zijn.
Steve Hackett. Maar die bedoelde je vast ookquote:
Bijna goed, de houding is bijna hetzelfde...maar dan heb ik wel de Rothery van de jaren 80 in gedachte en 50 kg lichter.....quote:Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Steve Hackett. Maar die bedoelde je vast ook.
Om het vooral offtopic te houden, de foto staat ook in mijn fotoboekquote:
quote:"First of all I would like to congratulate Tony, Mike and Phil for flying the flag once again. Good luck to them and I really hope they have a very successful tour.
I was originally approached to discuss the possibility of a five piece which would have included Peter Gabriel and yours truly but since Peter’s schedule precludes this it makes sense for the other three to celebrate the brand in their ‘own special way’ as it were ...."
Hoe? waar?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:42 schreef PimD het volgende:
Zo. Twee kaartjes voor de Arena besteld.
Nee hoor. Als je creatief ben met de link (goed kijken naar de URL) die hier genoemd wordt, dan lukt het ook. tenzij ze de forum ledenlijst gaan vergelijken met wie kaarten besteld heeft.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:13 schreef Chanty87 het volgende:
En die voorverkoop geldt zeker alleen voor de leden van het Genesis forum?
quote:
Daar heb je idd een andere link voor nodig volgens mij. Hij stond wel in de fanclub-mail, maar die heb ik hier helaas niet voor je. Londen ging geloof een uur eerder in de speciale vvk.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Chanty87 het volgende:
ArghBel ik m'n pa op, wil ie naar die van Londen!
En dat truukje werkt dus niet voor dat concert...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:13 schreef Joesse het volgende:
ik heb de Londen link wel.. maar je hebt nog maar tot 9uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
シ
Driekwart natuurlijk gekaapt door die egoïstische geldwolvenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:52 schreef calvobbes het volgende:
De presale voor Nederland is afgelopen. En Londen is in de vvk gegaan, en al uitverkocht
Mijn vrouw was nummer 7 bij het GWK vanmorgen en kwam dus niet verder dan rang 3.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:29 schreef flugeltje het volgende:
Heeft het nog zin om te blijven proberen of is het al uitverkocht?
Vak 421, daar zitten wij ook.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:29 schreef MadMaster het volgende:
Check, 4 kaarten ter hoogte van de middenlijn, vak 421...
Wij zitten op rij 11, zal wel evenquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:47 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Vak 421, daar zitten wij ook.![]()
Eens moet de eerste keer zijn hequote:Op zaterdag 25 november 2006 11:00 schreef flugeltje het volgende:
Dit wordt trouwens de eerste keer dat ik naar een écht concert ga
Ben nooit verder gekomen dan de schouwburg of 013
En dat op m'n 30e
Vind concerten in een zaal als 013 'echter' dan een voorgeprogrammeerde stadionshow in de ArenA hoor. Wat dat betreft kun je dan beter een DVD opzetten :-)quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:00 schreef flugeltje het volgende:
Dit wordt trouwens de eerste keer dat ik naar een écht concert ga
Ben nooit verder gekomen dan de schouwburg of 013
En dat op m'n 30e
Nee ben ik niet met je eens, dan mis je de hele beleving..quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:07 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Vind concerten in een zaal als 013 'echter' dan een voorgeprogrammeerde stadionshow in de ArenA hoor. Wat dat betreft kun je dan beter een DVD opzetten :-)
Met het geluid in de Arena is tegenwoordg niets mis als je vooraan staat hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:35 schreef Chanty87 het volgende:
Vind 't wel kut dat het in de ArenA is, dat pauperstadion heeft gewoon baggergeluid... Anders hadden we gewoon wel kaartjes gehaald.
Dit wordt gewoon de DVD aanschaffen...
En daarom ga ik ook naar Dusseldorf....quote:Op zondag 26 november 2006 23:07 schreef webfreak het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er mensen zitplaatsen kopen in de Arena.
Dan kun je beter op de DVD wachten, aangezien je toch alles vanaf 't scherm zal moeten volgen. Om over 't geluid maar niet te spreken.
Wat is dat dan precies?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:03 schreef Anton het volgende:
The Musical Box komt in januari ook weer naar Nederland.
27 januari in de Vereeniging in Nijmegen
29 januari in het World Forum Theater in Den Haag.
Zojuist kaarten besteldVoor Genesis zit ik fijn in vak 401, precies in de verste bovenhoek... nou ja, kaarten zijn kaarten.
Dat kan ik me goed voorstellen. Aan de andere kant, als de coverband goed de band uit zijn glorieperiode naspeelt in tegenstelling tot wat de eigenlijke band nu zelf doet (*kuch* Deep Purple *kuch*) is dat voor mij al niet meer helemaal hetzelfde verhaal.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:21 schreef PimD het volgende:
Ik zou Musical Box echt graag een keer zien, maar ik vind het te ver gaan om voor een coverband bijna hetzelfde bedrag te betalen als voor de band zelf. Hoe geniaal de coverband dan ook mag zijn.
Dat beloofd wat. Monaco is niet een klein stadion. Daar worden ook grote voetbalwedstrijden gespeeld.quote:Monaco concert cancelled
Now we are getting close to a final design for the stage show; and following a visit to Monaco by our production manager; we have realised that we will not be able to put the show on in the Monaco Stadium due to the size of the production. Once we have had time to review the options we will update our information on this site.
Inderdaad! Een lichte touchering van den voet tegen hun testicles aan.quote:Op zondag 26 november 2006 18:57 schreef PimD het volgende:
gisteravond stonden er al 149 mensen op Marktplaats die 'kaartjes over hadden', maar er wel 100 euro voor wilden want 'ze hadden er vroeg voor in de rij gestaan'. Echt kapotmaken dat tuig.
Me tooquote:Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef Plengel het volgende:
[..]
Anyway, ik ga mooi naar Düsselfdorf
Alles valt en staat met de locatie waar de extra speakers hangen en dat is vaak verschillend in de Arena (U2 had ze daar bijv. wel rond de middenlijn hangen, Madonna en Robbie Williams niet).quote:Op donderdag 7 december 2006 12:41 schreef Hankster het volgende:
ik zit 11e rij van de eerste ring, dus wel redelijk laag...alleen wel in vak 123 wat redelijk naar achteren is. Iemand die daar in de buurt al eens heeft gezeten?...
Is audio ook goed?quote:Hopelijk komen van de komende tournee (uyteraerd vooral van de ArenA) leuke bootleg dvdtjes
Genesis-movement.org is een hoop te vindenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:44 schreef Hankster het volgende:
trouwens...ik ken van Pink Floyd (yeeshkul.com) en Queen (Queenzone) wel forums waar video torrents te krijgen zijn..maar is er van Genesis ook zo'n site?
Hopelijk komen van de komende tournee (uyteraerd vooral van de ArenA) leuke bootleg dvdtjes
mwa...ze zijn nog redelijk jong. En ze zeiden bij de '92 tour ook dat het voorbij zou zijn (althans, Phil had er genoeg van), en nu gaan ze toch maar weer een grootse tournee doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:42 schreef knars het volgende:
In een interview in de Metro van vandaag geeft Phil Collins overigens nogmaals aan dat deze tour een eenmalig iets is en dat ze geen nieuw materiaal gaan opnemen.
Doe eens PM?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:37 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik nog een 1e rangs veldkaartje over! uiteraard tegen de kostprijs over te nemen. Als je geinteresseerd bent hoor ik het wel he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een video vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/watch?v=mbVLKisd4KUNee.
hmm..ik dacht dat ze juist hadden gezegd dat Dusseldorf NIET voor de DVD was bedoeld...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:56 schreef calvobbes het volgende:
Ze gaan het concert in Dusseldorg live uitzenden op TV in Scandinavie en bioscopen in Engeland. Dus het lijkt me dat daar ook de officiele DVD vandaan zal komen. Zeker omdat ze daar twee dagen optreden.
Ow als iemand dat gezegd heeft zal mijn redenatie er wel naast liggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef Hankster het volgende:
hmm..ik dacht dat ze juist hadden gezegd dat Dusseldorf NIET voor de DVD was bedoeld...
Zeker omdat Genesis nooit een band was die veel improviseerde tijdens hun optreden, ook niet met Gabriel als frontman.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef calvobbes het volgende:
Zouden er echt mensen zijn die cd's van alle concerten bestellen?
Lijkt me toch geen hol aan om hetzelfde concert 25 keer te horen...
is geloof ik nog niet officieel bekend gemaakt maar hoogst waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:52 schreef PimD het volgende:
Ik heb de CD van Amsterdam gepreordered. Puur omdat ik graag opnames van de concerten heb waar ik bij was.
Het schijnt dat Rome op DVD uit gaat komen toch?
Had je naar de repetities kunnen gaan dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Mijn hemel...wat een baggerlijst! Amper jaren zeventig spul. Ben toch blij dat ik niet gegaan ben.
Het was ook heel realistisch geweest als ze zouden hebben geopend met Dancing With The Moonlit Knightquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Mijn hemel...wat een baggerlijst! Amper jaren zeventig spul. Ben toch blij dat ik niet gegaan ben.
Gegeven dat ze drie tracks van Selling England hebben gerepeteerd is het enige wat ze tegenhoudt het feit dat Stuermer Hackett's solo op Dancing nooit helemaal goed heeft gekregenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:01 schreef PimD het volgende:
[..]
Het was ook heel realistisch geweest als ze zouden hebben geopend met Dancing With The Moonlit Knight![]()
Ach er staat genoeg op Trick of the tail, Wind en fundering, en toen waren er drie etc...ipv die rotzooi van die 86 plaat. Blegh.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:01 schreef PimD het volgende:
[..]
Het was ook heel realistisch geweest als ze zouden hebben geopend met Dancing With The Moonlit Knight![]()
moehaha!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat ze drie tracks van Selling England hebben gerepeteerd is het enige wat ze tegenhoudt het feit dat Stuermer Hackett's solo op Dancing nooit helemaal goed heeft gekregen.
klopt..er zijn behoorlijk wat medleys. Dit is de setlist waarin de nummers ook als medley's zijn af te lezenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:57 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Neem toch aan dat de meeste nummers van de eerste paar albums toch verwerkt zijn in medleys of zijn ze in z'n geheel gespeeld?
'amper'?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:08 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Nee hoor. Geen extra treinen, wel extra lang en extra stops.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:09 schreef Relayer het volgende:
Voor aldegenen die naar het optreden in de ArenA gaan per trein, ik heb zojuist geïnformeerd en de NS zet GEEN extra treinen in.
(Terwijl ze dat bij George Michael wel doen!)
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:28 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nog een week!!!! Ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bevestigdquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:23 schreef knars het volgende:
Van alle concerten deze tour worden opnames gemaakt. Er worden direct van het soundboard opnames op cd gezet voor de zgn. Encore serie; je kan na afloop van het concert het hele concert integraal op cd kopen.
De live dvd zal naar alle waarschijnlijkheid in Rome worden opgenomen; ik dacht dat dit duitse concert live in een bioscoop werd uitgezonden in Engeland en Zweden. Iemand die dit kan bevestigen?
daar zit ik ook een beetje mee voor a.s. zondag. Géén voorprogramma, maar er staat wel 19:00 op de kaartjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:47 schreef yoppybt het volgende:
Votz,
Ik ga vanavond naar Dusseldorf![]()
Op het kaartje staat 19:00h maar op de website staat ondertussen 20:15 (Ohne Vorgruppe). Ofwel, hoe laat begon het en hoe laat was het klaar?
Dat vond ik ook vreemd, dat je een dik uur moet wachten voordat ze optreden. Het bier is wel lekker en je krijgt er mooie Genesis bekers bij (pfand 2,50 euro). Of je geeft ze terug of je neemt ze mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Hankster het volgende:
[..]
daar zit ik ook een beetje mee voor a.s. zondag. Géén voorprogramma, maar er staat wel 19:00 op de kaartjes![]()
Die kaartjes zijn maanden geleden al gedrukt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:49 schreef Hankster het volgende:
daar zit ik ook een beetje mee voor a.s. zondag. Géén voorprogramma, maar er staat wel 19:00 op de kaartjes![]()
dat was dan ook de reden waarom ik een 'quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Die kaartjes zijn maanden geleden al gedrukt.
Toen was er misschien nog wel sprake van een voorprogramma. De hoofdact zal niet gauw al om 19:00 beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. erg knullig over vond komen. Of ze maakten een foutje, of het werkt gewoon niet zo goed om die twee nummers na elkaar te spelen. Verder blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewoon een ontzettend zeiklied
Voor de rest was het gewoon een groot feest!
"Home By The Sea / Second Home By The Sea"![]()
Deze staat niet tussen spoilertags aangezien het mij duidelijk lijkt dat dit gewoon bij een Genesis-show hoort!![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:14 schreef Plengel het volgende:
Verder blijftinderdaad...ik snap dan ook niet waarom ze deze ertussen hebben gepropt. In mijn ogen het enige echte jammere aan deze setlist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewoon een ontzettend zeiklied
Man man man .. ik kan niet wachten![]()
![]()
Ja, was ook blij dat het ultieme zeiklied (naja... naast In too deep en That's All natuurlijk...) niet op de CAS tour werden gespeeld. Had eigenlijk gehoopt dat ze die verleerd zouden zijn, maar helaas.
Maar anyway, heb eindelijk mijn kaartje binnen![]()
![]()
Ha ha, ja dat zeiklied heeft echter bij mij gezorgd voor het leukste/grappigste moment van de show. Ik zat even een sigaret te roken en toen dat nummer begon stroomden meteen een heleboel mannen richting de wc's.
That's All vind ik dan wel weer een lekker nummer.
Nog even een paar pics?
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)![]()
Stel je toch eens voor dat ze nu The Lamb integraal zouden spelen, met de hedendaagse technologie voor de visuals enzo![]()
Nee.![]()
Volgens mij zou dat ongeveer gelijk staan aan het afspelen van Fear and Loathing in Las Vegas op die megaschermen, maar dan met Slipperman die door het beeld heen zwalken in plaats van een man met een dinosuarusstaart![]()
![]()
Dat was met The Musical Box al de moeite, dus met the Real Thing...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:28 schreef PimD het volgende:
Stel je toch eens voor dat ze nu The Lamb integraal zouden spelen, met de hedendaagse technologie voor de visuals enzo![]()
[afbeelding].
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
wie weetquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:28 schreef PimD het volgende:
[afbeelding]
Ik las van de week een interview met de drie heren in een of ander muziekblad over hoe deze tour begon (dus met de besprekingen met Steve en Peter) en wat ze hierna verwachten te gaan doen. Ze bleven alle drie in ieder geval enthousiast om Lamb toch nog eens op te gaan voeren met z'n 5-en. Ze zagen deze tour dan ook meer als 'warm draaien'![]()
![]()
Ik denk dat áls ze The Lamb gaan doen (wat ik niet waarschijnlijk acht) het bij een one-gig of anders een zeer summier tourschema zal gaan.In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen![]()
Ben ik ook bang voor. En ik denk dat PG dat dan weer te weinig zou vinden om er een hoop moeite voor te doen. Maar goed - nu ik "Queen" heb gezien staat een reunie met PG van Genesis toch wel bovenaan het lijstje
Nee.![]()
Peter Gabriel stond daar niet onwelwillend tegenover, heb ik uit diverse interviews vernomen. Echter zal het misschien iets zijn voor Wembley en een eenmalig gig oid, dat zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:30 schreef PimD het volgende:
Ben ik ook bang voor. En ik denk dat PG dat dan weer te weinig zou vinden om er een hoop moeite voor te doen. Maar goed - nu ik "Queen" heb gezien staat een reunie met PG van Genesis toch wel bovenaan het lijstjeWomen fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html![]()
Haja, Peter speelt vanavond al in Amsterdam. Heb tot nu toe weinig mensen horen speculeren over wat hij zondag doet. Het zal vast wel niks met de ArenA te maken hebben, helaas.![]()
Weet iemand trouwens hoelaat het concert morgen begint? 7 uur?It takes a red headed woman
To get a dirty job done![]()
Ik heb begrepen van mensen die in Duitsland zijn geweest dat het ondanks de begintijd op je kaartje pas om 8 uur begint. Maar of ik dat risico ga nemen...? Tuurlijk niet![]()
![]()
Weet iemand of het dak van de Arena vanavond open blijft of dicht gaat ?"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"![]()
Even snel een tvp. Ik geef later wel mijn ervaringen. Ik heb zelfs nog LP's van Genesis en ben duidelijk voorstander van Peter Gabriel.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.![]()
Dicht natuurlijk. Of heb je de weersvoorspellingen niet gezien?quote:Op zondag 1 juli 2007 07:22 schreef fripper het volgende:
Weet iemand of het dak van de Arena vanavond open blijft of dicht gaat ?
De dranghekken stonden gisteravond trouwens al klaar
amokaapjeeh O+![]()
8 uur, staat ook op de site van de arenaquote:Op zondag 1 juli 2007 00:29 schreef Thealexfiles het volgende:
Weet iemand trouwens hoelaat het concert morgen begint? 7 uur?![]()
van de Arena-site:
ZONDAG 1 JULI
GENESIS
Opening hoofdgebouw 18.00 uur
Opening stadion 18.00 uur
Aanvang concert 20.00 uurIn dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Weet iemand een beetje hoe druk het met auto's is bij dit soort concerten en hoe snel je geparkeerd staat vanaf het moment dat je in de buurt van de arena komt?
Ik heb er zin in
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Dus het begint wel om 8 uur?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:01 schreef MuadDib het volgende:
van de Arena-site:
ZONDAG 1 JULI
GENESIS
Opening hoofdgebouw 18.00 uur
Opening stadion 18.00 uur
Aanvang concert 20.00 uur
Om m'n kaartje staat 7 uur.The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.![]()
Op mijn kaartje ook, op alle kaartjes van alle concerten. En elk concert is om 20:00 of later begonnen. Verder ben ik ook niet alwetendquote:Op zondag 1 juli 2007 13:17 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Dus het begint wel om 8 uur?
Om m'n kaartje staat 7 uur.Ik zorg dat ik er rond een uur of 7 ben, dan zit ik altijd goed.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Ik zat al te denken dat er ten tijde van de kaartjes misschien sprake van een voorprogramma was en dat dat later veranderd is, waardoor het concert nu om 8 uur begint.The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.![]()
zowel op de arena als mojo site staat 8 uur, dus dat zal dan toch wel
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
zoiets zal het wel zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 13:46 schreef liquid-orange het volgende:
Ik zat al te denken dat er ten tijde van de kaartjes misschien sprake van een voorprogramma was en dat dat later veranderd is, waardoor het concert nu om 8 uur begint.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Mijn broertje belde een half uurtje geleden en het was nú al beter dan het concert van Meat Loaf in Keulen. Maar dat concert was dan ook behoorlijk ruk.I intend to live forever, or die trying.![]()
Wat een vergelijking.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:55 schreef dwerg het volgende:
Mijn broertje belde een half uurtje geleden en het was nú al beter dan het concert van Meat Loaf in Keulen. Maar dat concert was dan ook behoorlijk ruk.
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html![]()
![]()
Fuck, dat was gaaf
Alleen dat dak had van mij wel open gemogen. Was mijn eerste concert in de ArenA, was dit nu het befaamde galmbakgeluid? Af en toe klonk het namelijk... raar.![]()
Ik durf zelfs te beweren dat ik het beter vond dan het concert van Peter Gabriel 2 dagen geleden. En dat had ik van te voren echt niet verwacht ....."We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: